• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ge Someone schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:52:
[...]
1) had je al kunnen lezen in dit zelfde topic :X Ik heb dat probleem ook via de SPDIF uitgang (die ik nodig heb voor m'n versterker), niet via HDMI.
2) het blader/selectie mechanisme is niet de "now playing", die wordt zichtbaar met de (i) knop. Je kunt ook terwijl je muziek speelt bladeren naar een andere map en/of een slide show starten.
Ik kan me wel voorstellen dat het een wens van je is om, zeg maar, een "cursor follows playing" optie in te bouwen.
1.
Ja dat wist ik want ik had dat dus gelezen maar juist dáárom zette ik er ook boven dat er géén afdoende antwoord door Eminent op is gegeven.

2.
De i-knop heb ik nog niet geprobeerd maar ik neem gelijk aan dat dit juist zal zijn. De rest van je informatie wist ik al.

ARME AOW’er

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:40
Ben ook geintreseerd in deze MM. Na aantal pagina's te hebben gelezen heb ik niet kunnen vinden hoe ej *.ISO bestanden kan afspelen op de Eminent. Kan je gewoon de ISO FTPen naar de interne HD en dan gewoon afspelen?

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 16:21
Ja, dat kan, maar staat ook in de specs van het product. Hij ondersteunt DVD ISO (DVD-5 en DVD-9) en natuurlijk AVCHD en BluRay ISO files. Voor FTP wel even de meest recente firmware installeren.

@Guardian angel: Dat de info blijft staan op het vorige nummer (in het veld linksonder) lijkt een bug te zijn. Gaan we uitzoeken en oplossen. :)

https://www.act-connectivity.com

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

ACT Connectivity Solutions schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:19:
@Guardian angel: Dat de info blijft staan op het vorige nummer (in het veld linksonder) lijkt een bug te zijn. Gaan we uitzoeken en oplossen. :)
Waarvoor dank.... en kan men dan ook even kijken waarom via SPDIF er een gap van een seconde of wat zit tussen het vorige en volgend nummer?

ARME AOW’er

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb sinds een week deze mediaplayer. En tot nu toe bevalt ie me goed. Eerst wat problemen gehad met Samba en uPnP, maar dat bleek later aan de kant van de PC te liggen. Nu ben ik even wat aan het downloaden via NZBget, maar het valt me op dat de snelheid niet boven de 1100kb/s uitkomt. Ik gebruik Eweka en heb hier een 20Mbit/s lijn (Ziggo Alles-In-Een Plus), en de verbinding is bedraad via een UTP-kabel. De poort 8080 staat open, en op mijn eigen PC (via SabNZBd+) haalt ie wel de volle snelheid. Ook heb ik de connecties op '8' staan en het snelheidslimiet op '0', maar nog gaat ie niet sneller. Is dit nou een probleem van mijn verbinding of router of ligt dit echt aan de mediaspeeler?

Anoniem: 341527

@Eminent:

Is het mogelijk om vaker nieuwe beta versies van de firmware beschikbaar te stellen?
(vaker nieuwe firmware releases is natuurlijk ook goed B-) )

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 11-02-2010 21:53 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

hyptonize schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:50:
Is dit nou een probleem van mijn verbinding of router of ligt dit echt aan de mediaspeeler?
Dat is een bekend "probleem" vrees ik.

ARME AOW’er

• Opa_Stolk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-02-2023
Sinds een week in bezit van de EM7080 met 1Tb hd , de laatste firmware geinstalleerd , fantastisch apparaat. Speelt alles zonder probleem af ( mpg en iso ) alleen doet zich het volgende verschijnsel voor : Als ik een DVD ISO in de lijst selecteer krijg is soms de melding "ongeldig bestand !" sommige iso's kan ik dan wel openen maar even later geen enkele meer. MPG bestanden kunnen dan nog wel geopend worden.
Na uitschakelen en weer opstarten van het apparaat gaat het vaak weer een poosje goed.
Dit verschijnsel is al eerder door iemand opgemerkt maar ik kon na lang zoeken geen oplossing vinden.

Heeft iemand een tip ?

ps
Nog een korte vraag : Wie heeft er een tip voor een stillere fan ?

[ Voor 6% gewijzigd door Opa_Stolk op 11-02-2010 22:38 ]

Anoniem: 269336

@opa_stolk
Probleem is bekend bij eminent. Je krijgt dit probleem nadat je 8 iso's heb laten inlezen voor preview.
Lijkt mijn inziens een buffer probleem. Op dit moment geen oplossing. Hopen in een eerstvolgende firmware voor een oplossing.

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 00:26

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Blijkbaar is er geen enkele NMT die mp4 ALAC (apple lossless) afspeelt!
Terwijl er 280miljoen ipod/iphone users zijn! Er zijn commerciële en freeware programma's die het afspelen, waarom geen enkele NMT? Doet apple moeilijk? Of vragen ze een licensie?

Sage TV HD blijkt de enige te zijn die ALAC afspeelt. Mmm.

[ Voor 10% gewijzigd door multipasser op 11-02-2010 23:29 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Anoniem: 269336 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:08:
@opa_stolk
Probleem is bekend bij eminent. Je krijgt dit probleem nadat je 8 iso's heb laten inlezen voor preview.
Lijkt mijn inziens een buffer probleem. Op dit moment geen oplossing. Hopen in een eerstvolgende firmware voor een oplossing.
Betekend dit dat je na die 8 x ISO inlezen geen ISO bestanden meer kan openen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 20:24
Unknown Alien schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:44:
[...]

Betekend dit dat je na die 8 x ISO inlezen geen ISO bestanden meer kan openen??
Dat is volgens mij wat hij zegt ja. Oplossing is dan een reboot van de EM7080.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet per se. Als je een 'map omhoog' selecteert dan gaat het ook weer goed.
De achterliggende software mount te snel de iso's en raakt in de war.
Als er .. wordt gekozen, dan unmount hij ze meestal wel, en is het probleem weer opgelost.
Het is bekend, en doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 341527 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:52:
@Eminent:

Is het mogelijk om vaker nieuwe beta versies van de firmware beschikbaar te stellen?
(vaker nieuwe firmware releases is natuurlijk ook goed B-) )
Met welk doel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 08:50
Enorm netjes! Heb na een korte mail conversatie en wat tips een nieuwe fan gekregen voor mijn Eminent. Fan geplaatst en nu is het een heerlijk stil mediaspelertje! Hij is niet geheel geruisloos maar gewoon het geluid van een fan (geblaas) dat totaal niet storend is. Tot nu toe nog steeds erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Chrisg schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:01:
Enorm netjes! Heb na een korte mail conversatie en wat tips een nieuwe fan gekregen voor mijn Eminent. Fan geplaatst en nu is het een heerlijk stil mediaspelertje! Hij is niet geheel geruisloos maar gewoon het geluid van een fan (geblaas) dat totaal niet storend is. Tot nu toe nog steeds erg tevreden!
Waar heeft gij deze Fan vandaan en welke is het?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Unknown Alien schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:11:
[...]

Waar heeft gij deze Fan vandaan en welke is het?
Thx
Zoek even op FAN in dit topic... dat is echt al zo vaak aangegeven... volgens mij zelfs in de OP :)

[ Voor 36% gewijzigd door hemiparo op 12-02-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Vandaag de Eminent EM7080 binnengekregen.

1,5Tb Sata schijf er in gedaan (gaat best makkelijk!), HDMI kabel aansluiten, powerkabel er in, schakelaar over en dan........ niets.

Ja, een groen ledje dat begint te knipperen.
Even laten staan (je weet maar nooit of dat ding aan het opstarten is), maar na verloop van tijd valt op dat de HD niet spint en de fan niet spint.

Ding uitgezet, schijf er uit en eens kijken of hij zonder schijf wel iets doet.... helaas.

Heb in dit topic en google al gezocht op knipperend ledje/flashing led maar niets wat op mijn probleem lijkt.

Ga eens verder zoeken... maar ben bang voor een DOA....

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegastar
  • Laatst online: 06-06 20:41
Fantastich apparaat ,ik zit in de kamer met mijn klapdoosje op ftd, filmpje of muziekje uitzoeken en via Teamviewer aan de comp op zolder opdracht geven voor een downtje.
En alt.binz (op de zoldercomp)opdracht geven om het bestandje op de Eminent uit te laten pakken.
Daarna lekker genieten.

Ha Ha is that easy.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ACT Connectivity Solutions schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:48:
Niet per se. Als je een 'map omhoog' selecteert dan gaat het ook weer goed.
De achterliggende software mount te snel de iso's en raakt in de war.
Als er .. wordt gekozen, dan unmount hij ze meestal wel, en is het probleem weer opgelost.
Het is bekend, en doorgegeven.
Ik heb behoorlijk lang aan de telefoon gehangen met jullie om te kijken waar wat fout ging.
Een map omhoog is geen oplossing. Zelfs switchen naar de usb schijf of andersom gaf geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@hemiparo:
Zie alle openstaande issues, bugs en requests in deze thread.... |:(

Hoe sneller zaken worden opgelost hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Ik heb af en toe last van het feit dat mijn ondertiteling niet heel duidelijk is, het is net alsof de zwarte rand net niet dik genoeg is (met witte letters die in de film verwerkt zitten is het niet tel ezen). De TV is HD Ready, dus ik heb de Eminent ingesteld op 720P. Zou hier het probleem in zitten, dat het bij een 1080P een net wat dikkere rand is (althans, die beter wordt weergeven doordat er geen downscaling plaatsvindt). Ik kan heel veel aan de ondertiteling instellen, helaas heb ik nog nergens gevonden waar ik de rand wat dikker kan maken (dit kan dus niet?). Dit vind ik wel erg jammer, toch een gemis omdat ik bij verschillende series dit probleem tegen kom. Mijn vriendin heeft hier bovendien nog meer last van dan ik zelf, waardoor zij nog niet helemaal positief is over de Eminent. Gelukkig kan ze er verder wel mee overweg :P

Is er wellicht iets wat ik kan doen om dit nog wat beter te maken? Bij ondertitelingen die niet extern worden geladen heb ik het probleem eigenlijk nooit (dikkere randen), maar bij externe ondertiteling dus wel (gezien de hoeveelheid series die ik kijk met externe ondertiteling is dit soms toch wel erg lastig).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_Stolk
  • Laatst online: 18-02-2023
Heeft iemand wel eens gedacht aan passieve koeling ?
Volgens mij is de belangrijkste warmtebron de chip aan de onderzijde van de printplaat deze chip wordt voornamelijk gekoeld door de metalen bodem van de behuizing, ik denk dat een koelplaat met ribben tegen de bodem geklemd voldoende koeling geeft. Afhankelijk van de dikte dienen de pootjes verlengt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 341527 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:05:
@hemiparo:

[...]

Zie alle openstaande issues, bugs en requests in deze thread.... |:(

Hoe sneller zaken worden opgelost hoe beter.
Ach, zo erg is het nu ook weer niet. Er zullen altijd wensen en problemen blijven maar over het algemeen is het wel ok. Er zijn genoeg producten die veel minder actief ondersteund worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141145

Echt een super mediaspeler!
Was al lang op zoek naar een apparaat die weinig stroom gebruikt en waarmee je wel kon downloaden. (nzb en bittorrent)
Hij download super snel en het uitpakken doet die ook goed.

Mededeling voor de mensen die een onkyo tx-sr307 receiver hebben hou er rekening mee dat als je de setup van de onkyo wilt gebruiken je de em7080 hiermee uitzet ;-)

Keek opeens heel raar op dat mijn em7080 telkens uit stond ;-)

Verder leuk om te zien dat iemand van eminent hier vaak kijkt en ons voorziet van nieuwe info en vragen. (ook al horen die hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141145

Anoniem: 7499 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:06:
Ik heb de EM7080 nu een aantal weken in huis en ben er zeer tevreden over. Ik heb vandaag een SATA HDD ontvangen en ingebouwd, echter valt deze niet te formateren. De EM7080 lijkt hem niet te herkennen. In het format menu is HDD1 grijs.
Ik heb alles nagekeken, nogmaals HDD eruit gehaald en weer ingebouwd, handleiding erbij, opnieuw opgestart, firmware naar de nieuwste gezet, helaas zonder succes
Heb je hem omgedraaid tijden het plaatsen van de hdd?
In de handleiding staat namelijk om hem nooit te draaien als je de hdd plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de EM7080 productpagina staat het volgende plaatje: EM7080-menu-high.jpg

Op mijn TV ziet dit plaatje er anders uit (EM7080@1.0.3.6, TV: LCD/HDMI):
  • Van de box rondom de listbox met de filenamen (links) zie ik niet de linkerkant en niet de onderkant.
  • De menu items staan bij mij onder in de menu balk in plaats van in het midden.
Is er iemand is die de linkerkant en onderkant (zoals in het plaatje) wel volledig op de TV ziet?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 13-02-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Wegens een defecte TV kan ik het niet nakijken, maar het lijkt er (van wat ik zo kan zien) toch wel op dat ik dat allemaal zie. Zoals op het plaatje dus! Ik heb FW 1.0.2.6 meen ik (of 2.5).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227990

Weet iemand toevallig hoe je de samba server kunt starten na het updaten van de firmware. Ik zou het behoorlijk triest vinden van de EM7080 als je bij elke firmware update je hdd moet formatteren en zo alle data verliezen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (In de handleiding staat dat de hdd moet geformatteerd worden om de samba server te activeren... :s ) Dit doet mij zich trouwens voor bij het updaten van 1.0.3.5 naar 1.0.3.6

edit: Na het verwijderen van de .nzbget folder en het daarna nogmaals installeren van de fw update staat de samba server terug actief gelukkig.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 227990 op 14-02-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59256

Anoniem: 341527 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 22:30:
Op de EM7080 productpagina staat het volgende plaatje: EM7080-menu-high.jpg

Op mijn TV ziet dit plaatje er anders uit (EM7080@1.0.3.6, TV: LCD/HDMI):
  • Van de box rondom de listbox met de filenamen (links) zie ik niet de linkerkant en niet de onderkant.
  • De menu items staan bij mij onder in de menu balk in plaats van in het midden.
Is er iemand is die de linkerkant en onderkant (zoals in het plaatje) wel volledig op de TV ziet?
Bij mij klopt het plaatje verder wel, maar ik zie ook niet de linkerkant en de onderkant van het linker kader.
Onder zie ik nog net het pijltje naar beneden en de aanduiding van het aantal bestanden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:10
Even over de firmware 1.0.2.6. blijft de message "HDD plug in" de hele tijd hangen en gaat pas weg als ik een film ga afspelen, heel irritant want het overlapt een heel stuk van het menu. Ik heb hem nu gedowngrade 1.0.2.5
daar heb ik er geen last van.
Zelfde probleem heb ik sinds firmware 1.0.3.6. Daarnaast heb ik sinds 1.0.3.6 het probleem dat audio niet altijd meteen inschakelt op de AV versterker (Marantz sr6003). Ik moet dan even rev & forward doen om audio hoorbaar te maken. Audio output staat op bitstream en dat was bij vorige firmware versies nooit een probleem. Ik ga zo even downgraden naar 1.03.5 om te kijken of dit effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116888

Begint nu wat tegen te vallen...

Koppelen met lange USB werkt nog niet, hij wordt wel gezien, maar niet herkend

Een mp3 afspelen wil ook niet, hij start, je ziet een tijdsbalkje onderin en dan stopt hij weer.
Geen fout melding, maar verder ook niks.

Ieder filmpje via you tube is zonder geluid.

Ik wordt gek....want hij hij zou geweldig kunnen zijn, maar dat is ie nu nog zeker niet.

En dan op zoek naar de helpdesk op hun website...djee daar wordt je ook niet vrolijk van.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 116888 op 14-02-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Oh dear.
Koppelen met lange USB werkt nog niet, hij wordt wel gezien, maar niet herkend
Met welk bestandssysteem is de stick geformatteerd? Misschien ligt het wel daaraan?
Een mp3 afspelen wil ook niet, hij start, je ziet een tijdsbalkje onderin en dan stopt hij weer.
Geen fout melding, maar verder ook niks.
Zoek eens naar een sample MP3 waarvan bekend is dat het een 100% geschikt exemplaar is, daarmee bedoel ik dat sommige MP3's weleens zodanig zijn dat ze niet op elk apparaat kunnen worden afgespeeld.
Ieder filmpje via you tube is zonder geluid.
Kijk eens na bij de geluidsinstellingen en kies de juiste voor jouw situatie.
Ik wordt gek....want hij hij zou geweldig kunnen zijn, maar dat is ie nu nog zeker niet.
Hij is weldegelijk geweldig op wat punten na die hopelijk snel worden opgelost.
En dan op zoek naar de helpdesk op hun website...djee daar wordt je ook niet vrolijk van.
Ik weet niet wat/hoe je zoekt maar deze http://www.eminent-online.com/helpdesk.php?dt=1 pagina is toch echt makkelijk te vinden.

Óf je hebt een exemplaar dat totaal van slag is, óf je hebt behoorlijk wat geknoeid met de juiste instellingen. In principe werkt het apparaat out-of-the-box.

Loop dit topic en je setup eens na en open dan een nieuw topic met de problemen waar je dan nog tegenaan loopt. Geef dan ook aan wat je al hebt geprobeerd.

Zelf stelde ik vast dat naast MP3 files, ook WAV files niet vanaf sec0 gaan afspelen. Ik mis telkens een stukje. Dit is herhaaldelijk gemeld maar ik heb nog geen oplossing voor deze bug gezien

[ Voor 10% gewijzigd door Guardian Angel op 14-02-2010 21:19 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-06 08:12
Ik heb het apparaat dit weekend binnengekregen en ben er mee aan het stoeien.
Beeld vind ik geweldig, beter dan de Sony LSS785 DVD speler die hier op m'n Sony 46W4000 aangesloten zat.
Speelt tot nu toe alles wat ik op de interne HD Samsung 1,5TB heb gezet.
Ik gebruik de netwerkmogelijkheden (nog) niet en heb hem ook niet aan het internet hangen.
Wat ik wel een beetje vreemd/onlogisch vind is als ik op het opstart menu op de button 'Films' druk ik niet direct naar de map movie word geleid, hetzelfde geld uiteraard voor Muziek en Foto's.
Ik heb nu maar alle films in de root van de schijf geplaatst, uiteraard staan de mappen BT REC etc ertussen maar daar staat toch niets in al staat het niet netjes.
Ook ik hoop dat er ooit een mogelijkheid komt om de DVD hoes in beeld te krijgen als ik op de map sta waar de film in zit.
Een beetje á la Foobar met een folder.jpg.
Dit vind ik belangrijker dan de preview die soms het bladeren door de films heen vertraagt.
Het menu vind ik eigenlijk best wel mooi, en de fan is zéér stil hier.
De speler wordt niet herkend in de aparatenlijst van m'n TV, ik moet hem dus handmatig naar de juiste hdmi ingang schakelen, maar je kan niet alles hebben
Al met al ben ik zeer tevreden met dit nieuwe speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guardian Angel schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:13:
Met welk bestandssysteem is de stick geformatteerd? Misschien ligt het wel daaraan?

Zoek eens naar een sample MP3 waarvan bekend is dat het een 100% geschikt exemplaar is, daarmee bedoel ik dat sommige MP3's weleens zodanig zijn dat ze niet op elk apparaat kunnen worden afgespeeld.
Kijk eens na bij de geluidsinstellingen en kies de juiste voor jouw situatie.

Óf je hebt een exemplaar dat totaal van slag is, óf je hebt behoorlijk wat geknoeid met de juiste instellingen. In principe werkt het apparaat out-of-the-box.

Loop dit topic en je setup eens na en open dan een nieuw topic met de problemen waar je dan nog tegenaan loopt. Geef dan ook aan wat je al hebt geprobeerd.
beste quardian Angel, jammer dat de toon van jouw antwoord eerder neerbuigend dan opbouwend is.

De sticks worden wel herkend, maar de pc niet, vandaar de lange USB...beetje onzin om een stick aan een lange USB kabel te hangen. En die pc is juist wel handig om alle files over te zetten.

De MP's doen het geen één van allen, de mp3's zijn files die echt overal op hebben gespeeld, dus zou het hier niet anders moeten zijn.

Ik heb met geen enkele instelling gerommeld, alleen de audio op RAW of zoiets gezet ivm de optische uit-ingang.

Ik volg dit topic al wel een pagina of wat, maar wilde hier ook mijn kritische noot plaatsen, of ben jij iemand die niet de negatieve kant belicht wil hebben, censuur? Het kan best aan mij liggen, daar twijfel ik zeker niet aan, maar ik heb dan meer aan een goede oplosisng dan pseudo sarcastische opmerkingen.

Ik heb de website nog eens goed bekeken en je hebt waarempel gelijk...stupid me...ik ga ze gelijk mailen...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 116888 op 14-02-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116888 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:34:
[...]
Ik heb met geen enkele instelling gerommeld, alleen de audio op RAW of zoiets gezet ivm de optische uit-ingang.
Dit is waarom mp3 en youtube niet voor je werkt. Voor sources die geen DD/DTS of PCM soundtrack hebben moet je de setting veranderen naar downmix. Een groot gemis maar hopelijk word dit in een toekomstige firmware gefixed zodat mp3 sources oa automatisch gedownmixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, dank je wel, dat is nou wat ik bedoelde....

Maar dat houdt dus in dat ik constant moet switchen tussen de instellingen...dat zuigt wel enorm ja.
Zeker omdat ik de media player ook echt als media player gebruik, dus de ene keer lekker muziek luisteren, de andere keer via de beamer lekker een filmpje kijken...

Maar nogmaals dank voor je input..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Anoniem: 116888 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:34:
[...]
Ik volg dit topic al wel een pagina of wat, maar wilde hier ook mijn kritische noot plaatsen, of ben jij iemand die niet de negatieve kant belicht wil hebben, censuur? Het kan best aan mij liggen, daar twijfel ik zeker niet aan, maar ik heb dan meer aan een goede oplosisng dan pseudo sarcastische opmerkingen.

Ik heb de website nog eens goed bekeken en je hebt waarempel gelijk...stupid me...ik ga ze gelijk mailen...
Als jezelf zit te kloten, moet je niet de schuld wijten aan iets anders.

Ik heb geprobeerd je een eindje op weg te helpen maar wat mij betreft :w en succes.
Anoniem: 227990 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:50:
[...]
Dit is waarom mp3 en youtube niet voor je werkt. Voor sources die geen DD/DTS of PCM soundtrack hebben moet je de setting veranderen naar downmix. Een groot gemis maar hopelijk word dit in een toekomstige firmware gefixed zodat mp3 sources oa automatisch gedownmixed worden.
Ook aansluiten op analoog is al voldoende. Is meerdere malen in dit topic voorbij gekomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 15-02-2010 00:00 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guardian Angel schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:57:
Ook aansluiten op analoog is al voldoende. Is meerdere malen in dit topic voorbij gekomen.
Inderdaad maar dan moet je nog steeds op je receiver gaan switchen. Dus er zijn altijd extra stappen nodig die niet nodig zouden hoeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Idd... De 'oplossing' van Guardian Angel is geen oplossing... meer een tijdelijk lapmiddel. Het zou fijn zijn als dit aangepast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:20:
Het zou fijn zijn als dit aangepast kan worden.
Lees even deze topic helemaal door. Dan zal je zien dat er aan gewerkt wordt.
En bevalt het apparaat je niet. Stuur het dan terug naar de winkel.
(Het is ook wel iedere keer dezelfde discussie hier, en elke door mensen die niet (willen) lezen)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 269336 op 15-02-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Zucht...

Het was me al duidelijk, loop hier ook al even rond. Ik WIL en KAN lezen... het is alleen jammer dat het nog niet werkt. De geboden 'oplossing' is geen oplossing, wat ik dus ook aangaf.

Begin me steeds meer te ergeren aan de toon die sommige mensen in dit topic geven. Is het zo moeilijk om iets aardiger met elkaar om te gaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Zo veel werk is het omzetten van het signaal dat de 7080 verstuurt via de optische kabel trouwens niet. Stel je bestand speelt niet af, druk dan op setup en je zit rechtstreeks in het sub-menu waar je de uitgang van de 7080 kunt wijzigen.

Misschien komt er van Eminent geen antwoord of een oplossing en is er een heel simpele reden. Ik heb geen flauw idee. Die vraag kan alleen door Eminent worden beantwoordt.

Ik kan me voorstellen dat de 7080 zelf niet kan vaststellen welke uitgang er gebruikt moet worden analoog of digitaal. Nu stel je dit, zoals bekend, zelf in.

We kunnen als gebruikers ook proberen mee te denken hoe deze en andere functionaliteiten zijn te verbeteren. Ik heb niet de technische kennis daarvoor in huis. Ik moet het doen met logisch nadenken. In principe werkt het ding als een tierelier maar zoals vanaf de eerste reacties in dit topic al wordt gezegd, er kan veel verbeterd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 15-02-2010 13:21 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:54:
Begin me steeds meer te ergeren aan de toon die sommige mensen in dit topic geven. Is het zo moeilijk om iets aardiger met elkaar om te gaan...?
Je moet je er niet aan ergeren. Dat is niet mijn opzet. ;)
Waar het om gaat is dat het probleem van o.a. mp3 en het geluid al een paar keer is langs gekomen. Door Eminent is het probleem op dit forum bevestigd en ze zouden op zoek gaan naar een oplossig.

Dit is niet het enige probleem dat er is. Ik heb o.a. vanaf het begin het probleem met de iso's inlezen. Tot heden nog geen oplossing en wacht geduldig af, en zal dat blijven doen, en ga niet op dit forum melden dat het jammer is dat het niet goed werkt. Er is al genoeg vervuiling op deze manier wat best wel vervelend is om te lezen.

Ik kom hier iedere keer kijken of er nieuwe positieve gebruikerservaringen zijn waarvan je misschien wel wat kan leren of een leuke discussie van kan maken. Dat is toch de bedoeling van dit draadje? Maar tot op heden nog niet veel tegengekomen. Wel zie je iedere keer dezelfde vragen en dan natuurlijk weer dezelfde antwoorden.

Als iedereen vanaf nu eerst leest en zoekt, en daarna zijn probleem via Eminent bij de helpdesk (Conact) van Eminent neerlegt of een aparte topic opend kunnen we hier kijken naar leuke en nieuwe ervaringen en misschien wel een leuke discussie opbouwen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345594

ben net in het bezit van de eminent als vervanger voor de wd tv hd (gen1)
voornamelijk voor het gebruiksgemak en de (dvd) menu ondersteuning.
ik heb een multiangle concert dvd en ik zie in de setup dat je een hoekmarkering aan/uit kan zetten.
maar er lijkt geen knop op de remote om van hoek te switchen.
mijn vraagje klopt dat of is er een speciale manier?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345594 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:28:
ben net in het bezit van de eminent als vervanger voor de wd tv hd (gen1)
voornamelijk voor het gebruiksgemak en de (dvd) menu ondersteuning.
ik heb een multiangle concert dvd en ik zie in de setup dat je een hoekmarkering aan/uit kan zetten.
maar er lijkt geen knop op de remote om van hoek te switchen.
mijn vraagje klopt dat of is er een speciale manier?
bvd
Tegen dit probleem ben ik ook al aangelopen en benieuwd naar de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345274

Heb de Eminent EM7080 een kort weekje in huis o.a. n.a.v de berichten op dit forum. En ik moet zeggen het bevalt tot nu toe prima! Wat punten die ik tot nu toe ben tegengekomen:

Zoals eerder in het forum al gemeld zijn de menu's niet echt flitsend - maar dat is bijzaak - het afspelen van verschillende video formaten gaat prima (tot nu toe geen enkel probleem). Het is eenvoudig te bedienen - mooi trouwens dat de navigatieknoppen op de afstandsbediening net even anders aanvoelen (klikt anders). Muziek/MP3 heb ik heel even uitgeprobeerd, maar dat is duidelijk bijzaak op deze mediaspeler zeker ivm de logitech squeezebox die ik voor de muziek gebruikt....btw zou het mogelijk zijn om een squeezebox client van de em7080 te maken? (moet te doen zijn - ik zet 'm op de todo-lijst om uit te zoeken)

De NZBget werkte niet direct vanuit de doos - op de voorgeinstalleerde harddisk stonden wel wat folders en bestanden voor NZBget maar telkens bij het open van de webpagina verscheen de test-cgi pagina, zelfs na het installeren van de laatste firmware. Formatteren van de harddisk bleek de oplossing. NZBGet werkt nu prima - schandalig goed is een betere uitdrukking :) Jammer dat het niet in een keer werkt het tast het vertrouwen in de aankoop wat aan.
Dat er nog gesleuteld moet worden aan het product is wel duidelijk - gelukkig gebeurt dat ook. Compliment trouwens voor de ondersteuning door eminent - ook via dit forum. Het product voelt nog niet helemaal af aan. Het zit niet alleen in de belangrijke zaken als formaat ondersteuning etc. maar ook in kleinigheden zoals de preview-video die doorloopt (althans het geluid) wanneer je terug naar het hoofdmenu springt.

en voor nu het laatste punt: is het mogelijk om een web-interface toe te voegen voor het bedienen van de speler (tja...een beetje a-la squeezebox) zodat je de boel ook via een computer/iphone ofzo kan bedienen.... ik had het apparaat namelijk meegenomen naar vrienden... maar was de afstandsbediening vergeten 8)7 Dus toen hebben we de mediaspeler maar als extern harddisk gebruikt en gekeken op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inyaro
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik ben enkele dagen nzbget aan het gebruiken, en kom enkele rariteiten tegen.
Soms laat hij alle rars van een download staan in de downloadmap, samen met het bekomen resultaat. Telkens als dat gebeurde, bleek er iets mis te zijn met dat resultaat. Er mankeerde telkens een stuk(je). Als ik dan via m'n pc die rars aanpak, krijg ik er simpelweg wel het correcte resultaat uit.
Meestal laat hij geen rars staan, maar kan ik er dan van uitgaan dat al die resultaten volledig OK zijn? Ik heb al m'n recente downloads nog niet kunnen bekijken dus zeker weet ik dit niet, maar het lijkt wel zo.
Indien dit niet betrouwbaar is mag ie van mij gerust elke keer alle rars en pars laten staan, zodat ik achteraf alles ff snel kan kontroleren via de PC . Is dan gewoon 'ParCleanupQueue' met 'no' invullen voldoende? Of laat ie dan enkel de pars staan, en niet de rars?
Klopt het dat ik, in nzbget, niets vind van instellingen van de rars? Van de pars kan je meer dan voldoende instellen. (de rars zou ik enkel manueel willen deleten)

Voor de rest een toppie toestel 8)

Oh ja, nog wat. Ik heb ook gesukkeld met een lange usb verlengdraad, maar toen bleek dat het met een andere hd erin wel ineens ging, Blijkbaar ligt dat dus daaraan !

[ Voor 7% gewijzigd door Inyaro op 15-02-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:49
Ik zit met een probleempje, namelijk het volgende.

Op dit moment wil ik Olympic hd streams van een pay hockeystream site bekijken op de em7080. Uiteraard gaat dit ok dmv bv Tversity. Echter wil ik de stream bekijken zonder tussenfase vd pc, dus rechtstreeks via de modem zodat ik niet een dubbele bandbreedte kwijt ben.

Dan moet ik echter een asf , asx of wmv tekstbestand aanmaken, welke ik op de em7080 zet, die niet wordt afgespeeld door de em7080.

De site in kwestie heeft ook rss feeds, met daarin direct de link naar de stream, echter ziet de eminent deze links niet want hij heeft geen idee natuurlijk wat daar mee gedaan moet worden.

Mijn vraag is dus hoe ik dit werkend kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, misschien toch de eerste deuk in het vertrouwen...

Ik heb nu al een aantal dagen geleden een mailtje gestuurd met wat vragen en opmerkingen.
Maar tot op heden geen enkele reactie, zelfs niet dat ze hem ontvangen hebben.
Maar ook hier op het forum geen enkele reactie meer sinds een tijdje...toch jammer.

Tot voor kort was ik ernstig enthousiast, heb mede door de goede recenties hier ook de eminent gekocht, maar nu....jammer gemiste kans..

p.s @ eminent, mijn oude player de freecom MP 45 kon wel DVD in raw afspelen en ook mp's zonder eerst de settings te hoeven aanpassen, misschien ff daarvan de firmware checken.
Ook met die kon ik met de zelfde lange USB kabel bestanden overzetten, dat kan nu allemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Zit er dezelfde chipset in een Freecom? Zoniet dan ligt daar waarschijnlijk de oorzaak.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 00:26

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Anoniem: 116888 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:07:

Ik heb nu al een aantal dagen geleden een mailtje gestuurd met wat vragen en opmerkingen.
Maar tot op heden geen enkele reactie, zelfs niet dat ze hem ontvangen hebben.
Maar ook hier op het forum geen enkele reactie meer sinds een tijdje...toch jammer.

Tot voor kort was ik ernstig enthousiast, heb mede door de goede recenties hier ook de eminent gekocht, maar nu....jammer gemiste kans..
Hetzelfde hier. Ik had enkele vragen als mac user, waar ik zeer weinig informatie over vind, en de vragen werden gewoon genegeerd. Dan maar een xtreamer gekocht. :)

Ik kan later misschien nog eens een eminent erbij nemen.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Gewoon even opnieuw sturen?
Misschien is het antwoord in de spam terecht gekomen?
Juiste adres gebruikt?
Misschien is het wel druk bij Eminent?
Bellen of het mailtje is aangekomen?

Gaat wel erg ver om nu al over een 'deuk in vertrouwen' te spreken. Eminent is gewoon een bedrijf, met gewone mensen, en die schijnen ook fouten te kunnen maken :)

Ook is dit topic geen helpdeskforum van Eminent... sterker nog: als ze alleen hier komen om te antwoorden is er natuurlijk helemaal geen tijd voor het beantwoorden van mail O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:38
Dit is een enigzins kinderachtige opmerking, als je dit topic doorgespit had (ik geef toe, het leest niet echt lekker weg) had je kunnen zien dat ik en daarna diverse andere het niet afspelen van mpeg audio via SPDIF (RAW) al begin januari aangekaart hebben, en dat Eminent beloofd heeft naar een oplossing te zoeken. Dat er dan bij de zoveelste die hetzelfde meldt niet meer gereageerd wordt is wel te begrijpen.
Voor een oplossing is een nieuwe firmware nodig en dat kost blijkbaar veel moeite (oa. wordt daarin samengewerkt met Realtek heb ik begrepen). Aan de andere kant, het video gedeelte werkt behoorlijk goed en speelt meer formaten af dan veel vergelijkbare spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSyncMaster
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-04 17:35
Iemand hier al ervaringen met TVersity en de Eminent 7080?
Ik dacht dat je via dit pakket websites kunt toevoegen en bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 11:28

jla

Ik heb een blray disk gedownload via de nzbget functie op de em7080, nu pak hij hem niet zelf uit wat is de beste manier om dit bestand uit te pakken en te repareren dit is 40gb dus dat is nogal een zwaar klusje voor de em7080. Iemand een tip om dit bestand toch nog uitgepakt en werkend te krijgen? Ik heb zowel een windows als een apple computer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Heb je dit
Dit topic is bestemd voor het discussieren over de EM7080. Als je er een hebt en je hebt een probleem, dan gelden dezelfde regels als op heel GoT: probeer alles wat je kunt vinden om het op te lossen en open dan pas een (compleet omschreven) eigen topic.

Dit topic is niet bedoeld voor het oplossen van technische problemen!
gelezen?

Mogelijkheid 1 is een nieuw eigen topic openen
Mogelijkheid 2 is de helpdesk van Eminent bellen of emailen
Mogelijkheid 3 is te zoeken of dit een vaker voorkomend probleem is en er misschien een oplossing voor is.

ARME AOW’er

Anoniem: 102708

jla schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:15:
Ik heb een blray disk gedownload via de nzbget functie op de em7080, nu pak hij hem niet zelf uit wat is de beste manier om dit bestand uit te pakken en te repareren dit is 40gb dus dat is nogal een zwaar klusje voor de em7080. Iemand een tip om dit bestand toch nog uitgepakt en werkend te krijgen? Ik heb zowel een windows als een apple computer.

Alvast bedankt!
ff naar je computer kopiëren en met quickpar repareren en daar uitpakken en weer terug zetten of gewoon streamen va je pc

Anoniem: 343615

Ik mis toch wel een functie op de EM7080 waarmee ik de status van de NZB ( ook Bittorent )server op de mediaplayer kan volgen ( of ik zie iets over het hoofd)
ik zou graag via de aangesloten TV willen kijken of het downloaden nog loopt en hoever hij is, nu moet ik PC of laptop aanzetten om de server te kunnen monitoren.
kan ik de "IPadres:8080" ergens invoeren in de mediaplayer zodat ik de NZBget activiteit kan zien ??

• hemiparo
  • Niet online
Het valt me op dat heel veel nieuwe gebruikers in de topic komen. Goed voor GoT natuurlijk maar soms wordt het aantal vragen wel erg veel... de waarschuwing is dus niet duidelijk genoeg :)

Ik wil, waar kan, iedereen nog steeds een antwoord geven maar sommige dingen zijn gewoon te lastig voor de mensen hier om te beantwoorden, daar is echt de helpdesk voor!

(en mocht je dan een antwoord hebben: deel het met ons!)

• Chrisg
Eminent draait hier al een tijdje en elke keer als ik de player wil voorzien van materiaal moet ik hem lostrekken en bij de pc neerzetten. Vraag mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met een langere usb kabel? Zou voor mij enorm handig zijn! Zat zelf te denken aan een metertje of 5. Iemand ervaring?

Vijf meter is wel het technisch maximum van een USB 2.0 kabel. Als je daar een hub bij hebt, dan kan je wel cascaden tot 30 meter.. Onze EM1014 usb kabel bijv. is 5 meter kabel, met een één port USB hub aan het einde, dat zal zeker gaan werken. Let wel, als er een kabel inzit, dan zal je EM7080 niet in 'speler mode' komen, maar in 'usb slave' mode, en kun je niet tegelijk film kijken en data via USB kopiëren.

• Scorpinus
Chrisg schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:52:
Eminent draait hier al een tijdje en elke keer als ik de player wil voorzien van materiaal moet ik hem lostrekken en bij de pc neerzetten. Vraag mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met een langere usb kabel? Zou voor mij enorm handig zijn! Zat zelf te denken aan een metertje of 5. Iemand ervaring?
Je kunt hem ook gewoon via je netwerk (SAMBA) benaderen en zo vullen. Gaat misschien iets trager dan usb...maar je hoeft er verder niets voor aan te passen.

edit:
Tenzij je geen utp naar je em7080 hebt natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Scorpinus op 18-02-2010 10:10 ]

• Chrisg
Ja klopt UTP is opzich ook goed alleen gaat het via usb 4x zo snel! En die usb em1014 is opzich een goed idee! Wel een wat prijzigere oplossing dan wat ik zelf in gedachten had.. Ik denk dat ik gewoon op de gok een usb kabel haal van 5m. Post tzt mijn ervaringen wel!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42

Sorcerer8472

Mens sana?

Oh, leuk, als je je kastje 's nachts uitzet (gewoon met afstandsbediening) heb je een flinke kans op het corrupt raken van de door de torrent-client gedownloade bestanden.

Ik heb hier nu 2 torrents die spontaan op 0% zijn gesprongen en niet meer doorgaan. Waren torrents met meerdere (.VOB)-bestanden erin. Overigens staan wel nog gewoon .tr~ bestanden in de dirs als ik ze benader via samba of kijk via telnet.

Is er een manier om dit te voorkomen door bijv. eerrst de client uit te schakelen? En is er een manier om de kapotte 0%-torrents weer door te laten gaan waar ze gebleven zijn?

De dir.-structuur is maar een beetje vaag, maar de torrents zelf heb ik al teruggevonden in /tmp/hdd/root/.info/torrents ... kan alleen daar niks vinden waaruit blijkt wat er aan de hand is. Ken ook de hele structuur niet, en bepaalde bestandsnamen kom ik alleen tegen bij info over andere NMT's als ik ernaar zoek...

-edit-
wel een verschil:
d4:infod12:content havei0e12:content sizei4381823452e3:dir65:/tmp/btdownload/torrentfile
en
d4:infod12:content havei2941243732e12:content sizei4581823892e3:dir65:/tmp/btdownload/torrentfile

Denkt hij nou dat hij meer heeft terwijl hij eigenlijk wel doorgaat, of hoe zit het? :+

:{

[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 18-02-2010 21:02 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Ge Someone schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:52:Dit is een enigzins kinderachtige opmerking,
Nou, gelukkig is jouw opmerking een positieve bijdrage...

Het is voor mij een feit dat ik dat een gemiste kans vind, zo ervaar ik dat, is het kinderachtig dat dat mijn mening is, nu na 2 mailtjes nog steeds niks van de helpdesk gehoord. (en ja juiste email adres via website)
En ja dat vind ik een hele grote gemiste kans.
En wie kan voor mij bepalen of mijn gevoel te ver gaat, als ik vind dat dat een deuk in mijn vertrouwen is, wie anders dan ikzelf kan daar een waarde oordeel over vellen...

Voor mij is het tot op heden eens maar nooit meer en ik ga voorlopig voor deze player geen reclame meer maken...misschien straks na wat updates wel weer...
Uiteraard heeft ie mooi beeld, maar ik heb nu zoveel minpunten gevonden die niet opgelost worden op korte termijn dat bij mij de lol er af is. Ik had er echt goede verwachtingen van, het is een mooi kastje, lekker stil makkelijke menu's etc etc maar toch, voor mij heel belangrijke zaken doet ie niet of niet goed..

De oude freecom kon makkelijk met mijn lange usb kabel overweg, ik kan geen wmv files spelen, deze omgezet naar hd, speelt ie zonder geluid, mp moet ik eerst instellingen voor veranderen. en zo heb ik nog een aantal zaken...
Als ik nu een film er op wil zetten kan ik het makkelijkste de player loshalen en de hd er uit pulken en in mijn pc hangen, dat kan toch niet de bedoeling zijn..

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 116888 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:55:
[...]
Het is voor mij een feit dat ik dat een gemiste kans vind, zo ervaar ik dat, is het kinderachtig dat dat mijn mening is, nu na 2 mailtjes nog steeds niks van de helpdesk gehoord. (en ja juiste email adres via website)
En ja dat vind ik een hele grote gemiste kans.
Maar je hebt natuurlijk ondertussen wel gebeld met de helpdesk en je vraag voorgelegd...? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Laatst online: 17:52

Nowhereman

Ygenweis

De 7080 voldoet aan al mijn behoeftes, behalve 1 en dat is een PVR functie. Ik heb op de site van eminent gekeken maar kon geen model vinden dat ook als PVR functioneerd. Weet iemand of er een model uit gaat komen dat die functionaliteit heeft of dat er een ander product is wat dit allemaal kan? Zelf kom ik niet verder dan de KISS DP-588 maar die doet dan weer geen HD. Ik ben wellicht wat veeleisend maar ik hoop dat zo'n ding bestaat :)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344605

[

Na het verwijderen van de .nzbget folder en het daarna nogmaals installeren van de fw update staat de samba server terug actief gelukkig.
Hoe doe ik dit? heb hier een .nzb bestand die ik wil verwijderen. heb mijn Hdd al 2x een format gegeven om de samba server opnieuw te installeren. Kom toch elke keer weer dat .nzb bestand tegen. Is met het downloaden ergens blijven staan dit bestandje. Waar kan ik die weghalen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343630

oa @Eminent, een vraagje,

Ik heb de EM 7080 opgenomen in mijn thuisnetwerk (bedraad). Het streamen van films gaat perfect maar bestanden kopieren van mijn laptop over het netwerk naar de hdd in de 7080 gaat tergend langzaam.
Met een film van 4.5 gig is hij een paar uur bezig.

Tevens: Ik gebruik de nzbget toepassing niet maar download met grabbit, wanneer ik de 7080 hdd selecteer als map voor de uitgepakte bestanden geeft grabbit de foutmelding dat er niet genoeg schijfruimte vrij is.

Het vreemde is dat het streamen van een HD film prima gaat..

Iemand een idee?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346115

Ik heb de EM7080 met een caviar green 1.5TB nu inmiddels al een weekje in huis. Ik had er hoge verwachtingen van, maar uiteindelijk is dit een beetje tegen gevallen.

Naast het afspelen van blu-ray films (werkt goed) heb ik hem gekocht voor het downloaden via nzbget. Dit valt echter zwaar tegen. Na veel gerommel en geformateer had ik hem eindelijk werkend en af en toe valt die gewoon weg en is de interface niet meer toegankelijk, dan werkt het ineens niet meer. Daarnaast haal ik een snelheid van 250kb/sec met Eweka 30mbit terwijl ik met dezelfde kabel via de pc 1mb/sec haal. Ik heb eminent hierover gemaild maar ze hebben me een waardeloos antwoord terug gestuurd...

Daarnaast heb ik bij alle films twee zwarte balken, boven en onder. Ik heb al veel zitten rommelen met instellingen en ratio's van de mediaplayer en van mijn 32 inch loewe spheros tv. Het lukt me niet om een film fullscreen te krijgen, iemand een idee?

En klopt het ook dat wanneer ik een firmware update wil doen of een uitbreiding wil installeren dat mijn ingebouwde hd dan wordt geformatteerd? 2x heeft eminent mij hierover een onduidelijk antwoord gegeven. Staat samba/bt en alles op een aparte partitie of moet ik al mijn bestanden weer over gaan zetten wanneer ik met het systeem wil rommelen om die nzbget hopelijk echt goed werkend te krijgen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb dit topic zo goed als helemaal doorgelezen en ook contact gehad met eminent maar ik kom er niet uit. Ik denk dat ik hem anders terug ga sturen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

/me Beide laatste posters, wekom op GoT

Het staat er toch overduidelijk: Dit topic is er NIET om problemen op te lossen.

Dat de EM-7080, net als vrijwel alle andere mediaspelers geen snelheidsmonster is, is voldoende bekend en gepost evenals de reden wáárom. Het is een mediaspeler met downloadmogelijkheid en geen PC.

Over het beeldformaat zijn er voor zover ik mij herinner geen klachten in dit topic bekend. Dat ligt dus aan de instellingen.

Ook geldt voor het formateren en de plaats van de mappen. Lees het topic eens hekemaal nauwkeurig door volgens mij zijn er echt veel reacties die je op weg kunnen helpen.

Kom je er dan nog niet uit? Open dan een nieuw eigen topic. Succes.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 19-02-2010 15:55 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@HipKip: Ik lees graag (via een PM) het antwoord wat je van onze supportdesk ontving. Blijkbaar was het dan erg slecht, als je daar speciaal een account op tweakers voor registreert, en dat is niet wat wij voor ogen hebben. Onze supportdesk had jou probleem goed kunnen afhandelen. De mogelijkheid bestaat dat jij zelf het antwoord niet goed vind ?

Om toch even op je problemen in te gaan, ondanks dat dit topic hier niet voor bedoeld is:

1. 250Kb/s is niet een normale snelheid, Je kunt ca. 900Kbyte-1Mbyte/s halen met de EM7080, net zoals alle anderen op tweakers, zie ook het topic waar je in post. Als je dit niet haalt, kunnen er allerlei externe oorzaken zijn, die je downloadsnelheid beperken. De EM7080 kan je downloads niet vertragen, tenzij je dat zelf ingesteld hebt via de webpagina, of als je tegelijk torrents en film kijken doet.

2. De zwarte balken heb je bij alle films want die horen er in. Bioscoop aspect-ratios zijn niet gelijk aan tv-ratios. En dat ligt niet aan je EM7080. Je kunt ze wel een beetje wegwerken met de remote, door 16:10 te forceren, maar meer dan dat is niet mogelijk zonder dat er beeld wegvalt. Zie ook deze site.

3. Firmware-update / format. Je hoeft maar één update te doen (1.0.3.6 is de laatste). Schijf formatteren doet wat er staat: Het formatteert de schijf. In oudere versies niet altijd, maar sinds 1.0.3.6 doet dit gewoon wat er staat.

Mbt. rars, pars etc die blijven staan (@Inyaro) dat komt doordat de speler de download niet compleet kan krijgen. Als je geen rars meer ziet, dan is alles compleet gedownload + uitgepakt en evt. gerepareerd. Staan er pars en rars ? Check dan de _brokenlog.txt die nzbget aanmaakt.. er was iets kapot in je download.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343615

Anoniem: 343615 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:19:
Ik mis toch wel een functie op de EM7080 waarmee ik de status van de NZB ( ook Bittorent )server op de mediaplayer kan volgen ( of ik zie iets over het hoofd)
ik zou graag via de aangesloten TV willen kijken of het downloaden nog loopt en hoever hij is, nu moet ik PC of laptop aanzetten om de server te kunnen monitoren.
kan ik de "IPadres:8080" ergens invoeren in de mediaplayer zodat ik de NZBget activiteit kan zien ??
Is dit een te vreemde vraag ?? of is er per ongeluk overheen gelezen ??
graag hulp hierbij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
Anoniem: 343615 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:12:
[...]

Is dit een te vreemde vraag ?? of is er per ongeluk overheen gelezen ??
graag hulp hierbij _/-\o_
Kan denk ik niet...maar klinkt als een logisch verzoek :) Kan me voorstellen dat je vanaf de bank je nzb status wel eens wilt checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Technisch moet dat geen probleem zijn, maar is wel een behoorlijke ingreep op de firmware voor nodig lijkt me. Ms in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Kunnen hier nou alleen Sata-150 schijven in van 3,5"? Of ook een andere 'Sata'-schijf van 3,5"??

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

EminentHelpdesk: zie mijn vraag een stukje hoger. Is het normaal dat torrents zomaar stuk kunnen gaan en naar 0% springen door het uitschakelen van het kastje, of is daar iets tegen te doen?

En zijn deze corrupte(?) torrents nog te herstellen?

Peter_Aragorn: volgens mij is SATA-300 backward compatible hoor :?

[ Voor 12% gewijzigd door Sorcerer8472 op 19-02-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:20:
Kunnen hier nou alleen Sata-150 schijven in van 3,5"? Of ook een andere 'Sata'-schijf van 3,5"??
SATA-300 werkt ook prima (backwards compatible met SATA-150).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 341527 op 19-02-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oke.. Ik heb daar geen verstand van namelijk :9

Bevalt de Eminent EM7080 hdMedia RT bij jullie een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:23:
Oke.. Ik heb daar geen verstand van namelijk :9

Bevalt de Eminent EM7080 hdMedia RT bij jullie een beetje goed?
Je hoeft er geen verstand van te hebben. Een piepklein beetje inlezen en je vraag wordt beantwoord.

Lees eens het topic door of het ding bevalt, sommigen gaan uit hun dak, anderen bieden hem aan bij het grof vuil. De meerderheid schat het apparaat in als goed.

Kijk wat JIJ er mee wilt gaan doen en of dat lukt. De mogelijkheden en de onmogelijkheden kwamen ruim aan bod.

Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in dit topic. Ik zie alleen vragen die getuigen van een tekort aan onderzoek en ik zie problemen, al of niet in de herhaling. Geen discussie over de mogelijkheden die een gebruiker vond en geen tips&tricks. "We" krijgen het ding aan de praat of niet en daar houdt het op. Jammer, het had leuker gekunt.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tja, maar het is op dit moment wel het enige topic over de 7080... misschien moeten we het gewoon blijven proberen? :) Maar idd... een beetje lezen is ook geen verkeerde zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik krijg binnenkort een nieuwe TV en zal dan weer even aanpassen wat ik ervan vind. Zoals eerder aangegeven had ik last van slecht leesbare ondertiteling, ik ben benieuwd hoe dat straks werkt met mijn nieuwe TV aangezien deze 1080P zal zijn.

Is er iemand die ook weet of je de Eminent alles kan afspelen "as source", ik wil dat de TV de upscaling regelt en niet de Eminent (de upscaling engine in de TV is beter dan o.a. mijn laptop doet qua DVD's, ik vermoed dus dat de Eminent ook minder zal zijn dan de TV). Vooral bij DVD's is dit verschil merkbaar (bij 720P merkte ik het niet zo, maar bij 480P des te meer). Dus, is er iemand die dit weet? :+ Ik kan het zowel in de handleiding als in het toestel zelf niet vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 19-02-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Sp!tF!re schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:25:
Ik krijg binnenkort een nieuwe TV en zal dan weer even aanpassen wat ik ervan vind. Zoals eerder aangegeven had ik last van slecht leesbare ondertiteling, ik ben benieuwd hoe dat straks werkt met mijn nieuwe TV aangezien deze 1080P zal zijn.

Is er iemand die ook weet of je de Eminent alles kan afspelen "as source", ik wil dat de TV de upscaling regelt en niet de Eminent (de upscaling engine in de TV is beter dan o.a. mijn laptop doet qua DVD's, ik vermoed dus dat de Eminent ook minder zal zijn dan de TV). Vooral bij DVD's is dit verschil merkbaar (bij 720P merkte ik het niet zo, maar bij 480P des te meer). Dus, is er iemand die dit weet? :+ Ik kan het zowel in de handleiding als in het toestel zelf niet vinden.
Ik vind de scaling juist handig. Omdat je dan toch net iets meer mogelijkheden hebt om te scalen door zowel de TV en Eminent op 'n andere setting te scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inyaro
@Eminenthelpdesk& alderest:
Inderdaad, ik heb sindsdien een 8-tal nzb's van verschillende grootte binnengehaald, en ze waren allemaal perfekt uitgepakt, dus alle pars&rars waren foetsie. Bij de rars die enkele dagen geleden bleven staan vond ik niet direkt een logje, maar ik zal erover gekeken hebben.
DUS algemeen kan gesteld worden dat als je, na het uitpakken door de Eminent, rars ziet staan naast het schijnbaar goede resultaat, dit resultaat niet goed is. ZELF uitpakken is dan de boodschap en het resultaat vd Eminent weggooien. (foutje in het unrar gedeelte van nzbget?)

@alleman: zoals hier reeds vermeld is het me gelukt een lange USB kabel van exact 5 meter probleemloos te gebruiken. Eerst ging het niet, maar met een andere hd lukte het wel. Nu zit er een Samsung van 1Tb in gemonteerd.
Ook merk je dat, zoals eminent hier zegt, op je tv scherm de melding komt dat het toestel als externe hd funktioneert zogauw je een usb in de achterste usb slave poort plugt en aansluit op je pc.

Oplossing voor als je nzbget na een tijdje alleen maar foutmeldingen geeft: gewoon de nzbget map die in de root van je EM7080 hd staat verwijderen en het toestel heropstarten. Wel daarna ff je servergegevens terug invullen.

Ik vind het 'n geweldig ding, in samenwerking met m'n nieuwe Full HD televisie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Inyaro schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:06:

Ik vind het 'n geweldig ding, in samenwerking met m'n nieuwe Full HD televisie :*)
Kijk aan :D Wat voor HDD heb je erin zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Modbreak:Bij deze verwijs ik nog één maal naar de topicwarning en dan met name het punt dat het hier geen helpdesk is. Dus graag gewoon discussiëren over de EM7080 en niet over technische problemen.

Mocht dit toch niet lukken dan gaat dit topic gewoon op slot...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

Pelle

🚴‍♂️

Zoals -zo te lezen- wel meer mensen, zou ik ook graag een oplossing zien voor het RAW/PCM probleem via SPDIF. Het is vrij irritant om voor een DD/DTS film de digitale audio output op RAW te moeten zetten, maar voor ieder ander signaal (muziek/stereo of een film zonder DD/DTS) weer op PCM.
De ZyXEL DMA 2500 die ik hiervoor had, kon ik gewoon op RAW laten staan, zonder enig probleem.

/edit
Dit is dus niet mijn specifieke probleem waar een apart topic voor geopend hoeft te worden overigens; het is een known issue en dus meer een feature request ;)

Verder is het een prima apparaat.. de fan is me nog wat rumoerig, maar daar hoor je tijdens het gebruik verder weinig van. Wellicht dat ik er binnenkort een HDD inschroef, hoewel streamen via het netwerk gewoon helemaal prima gaat. Het is alleen iets omslachtiger om via Samba of UPNP al m'n content op te zoeken.

[ Voor 39% gewijzigd door Pelle op 20-02-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inyaro
Geen technisch probleem, gewoon een raad om volgende hd in de EM7080 te gebruiken:
de Samsung EcoGreen F2 HD103SI 1Tb, die doet 't in combinatie met een 5 meter lange usb-kabel.

(alhoewel de grens voor technische tips of een oplossing voor een technisch probleem mij op z'n zachtst gezegd zeeer vaag lijkt en dus zeer moeilijk te trekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het zou van goede support van Eminent getuigen als allereerst de door meerderen gepostte problemen en eigenaardigheden van de EM-7080 snel worden opgelost.

Laat nieuwe features nog even achterwege en zorg er eerst voor dat zaken die nu half werken, wel volledig werken. Zonder gedoe, simpelweg zoals het hoort en men mag verwachten. Het lijkt me zinvoller om de huidige groep gebruikers van dienst te zijn.

Geef bijv. eens aan waar eigenlijk het probleem zit met de omschakeling van RAW naar PCM. Heeft dat een technische oorzaak? Is dit inherrent aan de chipset waardoor elke mediaspeler met deze chipset dit probleem heeft? Is dit complex te programmeren? Ik, en anderen met mij, hebben geen idee.

Mij lijkt het zonneklaar dat de EM-7080 nog niet volledig doet wat'tie moet doen alhoewel je niet echt over een gebrek kan spreken maar van onvolkomendheden, schoonheidsfoutjes.

Het is te verwachten dat de huidige gebruikers na oplossing van het e.e.a. 100% achter het product gaan staan en goede reclameverspreiders voor dit en andere Eminent producten kunnen zijn.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
hyptonize schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:40:
[...]

Ik vind de scaling juist handig. Omdat je dan toch net iets meer mogelijkheden hebt om te scalen door zowel de TV en Eminent op 'n andere setting te scalen.
Ik geloof dat ik het even mis... Aan jouw reactie te lezen kan ik het op de Eminent dus niet 'as source' uitsturen, dat zou dus betekenen dat de Eminent altijd alle scaling doet (dan doet mijn TV niets qua scaling). Als ik de Eminent bijv. op 720P of 480P output zet, dan worden alle hogere sources (1080P en 720P) gedownscaled door de Eminent en vervolgens gaat de TV weer upscalen.. Zonde!

Ik wil dus gewoon dat alles 'as source' wordt afgespeeld, DVD in 480P/576i, HD Ready in 720P en Full HD in 1080P. Mijn TV doet de upscaling zeer netjes, dus dat hoeft de Eminent wat mij betreft niet te doen. Maar weet iemand of dit mogelijk is? De hoeveelheid Hz vind ik dan nog niet eens zo spannend, dat wordt wel rechtgetrokken.. Ik krijg de TV maandag pas dus wil nu alvast gaan kijken of ik dat kan instellen (which reminds me, nu moet ik mijn Harmony ook weer opnieuw instellen :/ had ik net alles werkend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik heb vooral 720p en 1080p. Kun je dan met de Eminent EM7080 het beste de source op 1080p zetten lijkt me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346327

hallo

ik heb sinds een paar dagen een eminent em 7080.
maar ik krijg geen netwerk verbinding .
weet iemand wat dat kan zijn?

mvg mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de search kom ik er niet uit...

Korte vraag...wordt de hd geformateerd als ik de nieuwste firmware er op zet?

En ik heb een WD 1Tb kan dat de oorzaak zijn van het niet werken van de lange USB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sp!tF!re schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:25:

Als je een PAL-DVD op 480p afspeelt dan haal je juist resolutie weg. Een DVD is namelijk 576i, dus je zit beeldregels weg te gooien. Verder hebben laptops vaak geen echte upscaling, alleen een soort van opblaas-resizing. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het bij de Eminent beter werkt.
Anoniem: 116888 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:09:
Met de search kom ik er niet uit...

Korte vraag...wordt de hd geformateerd als ik de nieuwste firmware er op zet?

En ik heb een WD 1Tb kan dat de oorzaak zijn van het niet werken van de lange USB kabel?
Staat een paar pagina's terug. De HDD wordt niet geformatteerd, maar het kan wel handig zijn om dit toch te doen als je wilt dat bittorrent/nzbget 100% functioneren. Standaard (met fabrieks-firmware) werkt dit namelijk niet 100%!

En wat betreft die HD: probeer het eens met een kortere kabel joh?
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:14:
[...]

Kijk aan :D Wat voor HDD heb je erin zitten??
Blijf je nou vragen om HDD's? Zover ik weet werken alle SATA-schijven, dus kap nou eens met vragen en koop er gewoon een, bijv. een WD Caviar Green 1 TB, dat werkt sowieso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

Hallo,

Ik heb een Eminem 7080 met de nieuwste firmware. En een Panasonic TX-P42GA11 Full HD tv. Als ik film ga kijken flikkert het beeld af en toe. Ik heb die ook gehad met een A.C Ryan. Deze heb ik terug gebracht naar de winkel maar nu heeft deze mediaplayer het ook. Ik heb al de instellingen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. En heb de speller op 3 hdmi porten aan gesloten en 2 kabels gebruikt.

Ik weet dat dit geen help desk is maar heb dit forum hellemaal door gelezen maar kan geen oplossing vinden.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Misschien dat er iets met je TV aan de hand is?
Wat als je de speler niet als HDMI aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 22:23
Dokman schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:00:
Hallo,

Ik heb een Eminem 7080 met de nieuwste firmware. En een Panasonic TX-P42GA11 Full HD tv. Als ik film ga kijken flikkert het beeld af en toe. Ik heb die ook gehad met een A.C Ryan. Deze heb ik terug gebracht naar de winkel maar nu heeft deze mediaplayer het ook. Ik heb al de instellingen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. En heb de speller op 3 hdmi porten aan gesloten en 2 kabels gebruikt.

Ik weet dat dit geen help desk is maar heb dit forum hellemaal door gelezen maar kan geen oplossing vinden.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
Als je al weet dat het geen helpdesk is, waarom stel je dan toch de vraag hier? Ik zou zeggen, maak een eigen topic aan of nog beter, neem contact op met de helpdesk van Eminent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Guardian Angel schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:37:
Het zou van goede support van Eminent getuigen als allereerst de door meerderen gepostte problemen en eigenaardigheden van de EM-7080 snel worden opgelost.
Helemaal waar... hoop ook dat de problemen die de afgelopen pagina's besproken zijn eerst opgelost worden, daarna mag er verder ontwikkeld worden. Anders wordt het straks een apparaat met veel mogelijkheden maar ook met veel gebreken... en dat kan de bedoeling toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Zo heb er de 1.5TB schijf erin gemoffelt en geformateerd en werkt PRIMA ben al antal HD films naar de HD aan het stampen :D Hij is wel HEEL erg stil vergeleken me tde AC Ryan. MAAR wat me opvalt is dat de FAN niet aangaat? Klotp dat dat hij zo stil hoort te zijn en dat de fan pas aangaat bji xx graden?
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor het discussieren over de EM7080. Als je er eentje hebt en je hebt een probleem, dan gelden dezelfde regels als op heel GoT: probeer alles wat je kunt vinden om het op te lossen en open dan pas een (compleet omschreven) eigen topic.

Dit topic is niet bedoeld voor het oplossen van technische problemen!