- De USED verkoopwaarde van de 3 games dient samen minimaal 40 euro te bedragen.
[ Voor 16% gewijzigd door FabianNL op 25-09-2012 09:58 ]
[ Voor 16% gewijzigd door FabianNL op 25-09-2012 09:58 ]
Wikipedia: There ain't no such thing as a free lunchFabianNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:
Oftewel, je krijgt echt letterlijk 0 euro korting op de adviesprijs.
Nickname does not reflect reality
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Eh....
[ Voor 16% gewijzigd door Gutteguttegut op 25-09-2012 10:15 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nickname does not reflect reality
Mja, het is niet zozeer korting, als een andere manier van betalen. Je levert games in die samen een verkoopwaarde voor GameMania hebben van in totaal minimaal 40 euro.FabianNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:
[...]Lekkere actie! Eerst voor 40 euro aan games inleveren, vervolgens 20 euro bijbetalen om daarna een spel ter waarde van maximaal 60 euro te krijgen. Oftewel, je krijgt echt letterlijk 0 euro korting op de adviesprijs.
- De USED verkoopwaarde van de 3 games dient samen minimaal 40 euro te bedragen.
Ben heel erg benieuwd welke games dat zijn, kijk op budgetgaming of die prijs een beetje kloptBeakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:42:
Duidelijke uitleg en ik ga gelijk alle 3 de pre-orders doenHeb genoeg games liggen die zelfs op marktplaats niks doen en daar vragen ze nog 10 tot 15 € voor. Dat samen met een redelijke game en ik heb weer 3 goede spellen liggen straks
[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 25-09-2012 23:58 ]
Die moet ik hebben! Welke winkel/plaats was dat?cheiron schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:02:
Motorstorm apocalypse + witte controller voor 25 euro e
Zoals ik zei (en anderen hier ook hebben ervaren) is het erg winkel afhankelijk wat er in de aanbieding is. Ik had (de laatste overigens) in Amsterdam Noord.NYzE schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:47:
[...]
Die moet ik hebben! Welke winkel/plaats was dat?
Flickr PSN ID= cheironnl
31 euro voor deze games samen is echt heel weinig, voor Skyrim kan je nog 20 euro krijgen zeker en de andere totaal ook nog wel 20-25 euroBeakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:35:
Nouja ik moet eerlijk zijn... Ik ben te lui om ze allemaal los te verkopen dus dit kwam me goed uitHeb nu weer 3 waarschijnlijk goede games om naar uit te kijken en heb mijn Xbox collectie weer onder de 100 games gekregen
Edit : En gamemania zal altijd duurder zijn als winkels op budgetgaming. Normaal koop ik er ook nooi wat. Had nog ff Skyrim , Modern Warfare 3 en Eternal Sonata meegenomen en daar wou hij me 31 voor geven dus die gaan gewoon op marktplaats
Morgen even in de stad kijken of ze hem daar nog hebben, thanks!cheiron schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:52:
[...]
Zoals ik zei (en anderen hier ook hebben ervaren) is het erg winkel afhankelijk wat er in de aanbieding is. Ik had (de laatste overigens) in Amsterdam Noord.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Elke Saturn heeft eigen aanbiedingen dus de vestiging vermelden is handig.Niku schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:50:
Gisteren de Ico and Shadow of the Colossus collection voor €20 euro bij de Saturn opgepikt. Voor de Playstation 3. Goede deal!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
€ 29,99 is de goedkoopste. Maar als ik hem nu zou kopen, zou ik voor € 44,97 de Premium Edition bij www.dixons.nl bestellen, hier zit alle DLC tot nu toe bij.Xander25 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:
Ben al een tijdje op zoek naar Battlefield 3 voor de PS3, die moet toch wel ergens goedkoper zijn te krijgen dan in de PriceWatch (€31) vermeld staat?
Alvast bedankt!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Plus de DLC die nog uit moet komen.Jumpman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
€ 29,99 is de goedkoopste. Maar als ik hem nu zou kopen, zou ik voor € 44,97 de Premium Edition bij www.dixons.nl bestellen, hier zit alle DLC tot nu toe bij.
Volgens mij heb ik hem gister bij de Gamemania tweedehands gezien voor 15 of 20 euro...Xander25 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:
Ben al een tijdje op zoek naar Battlefield 3 voor de PS3, die moet toch wel ergens goedkoper zijn te krijgen dan in de PriceWatch (€31) vermeld staat?
Alvast bedankt!
Dit inderdaad.Jumpman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
€ 29,99 is de goedkoopste. Maar als ik hem nu zou kopen, zou ik voor € 44,97 de Premium Edition bij www.dixons.nl bestellen, hier zit alle DLC tot nu toe bij.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Games zakken zo snel in waarde, dat ze bij wijze van spreken na 6 maanden nog maar 15 euro waard zijn. Om nog maar te zwijgen over games, die gebruik maken van een online pass.Beakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:42:
Duidelijke uitleg en ik ga gelijk alle 3 de pre-orders doenHeb genoeg games liggen die zelfs op marktplaats niks doen en daar vragen ze nog 10 tot 15 € voor. Dat samen met een redelijke game en ik heb weer 3 goede spellen liggen straks
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Hoe bedoel je ? Ik haal bijna alles uit de uk , maar die kon ik ook gewoon inleveren.C0nscious schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:29:
Dat zal in mindere mate gelden voor UK import denk ik?
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 20:25 ]
Ok, dat wist ik niet. Dat is waardevolle infoBeakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Hoe bedoel je ? Ik haal bijna alles uit de uk , maar die kon ik ook gewoon inleveren.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Battlefield 3 heeft een online code nodig die uniek is bij elk exemplaar. Met die code kun je online spelen, is niet herbruikbaar en wordt gekoppeld aan je PSN account.Vads schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
Volgens mij heb ik hem gister bij de Gamemania tweedehands gezien voor 15 of 20 euro...
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:23 ]
Verwijderd
Morgen dus! Alleen Saturn A'dam.Aankomende woensdag gaan #MaxPayne3, #ModernWarfare3, #DirtShowdown, #GRFutureSoldier en #Prototype 2 weg voor €10 per stuk! 360 of PS3!
[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 30-10-2012 19:19 ]
Op de meeste plaatsen is alles wat niet verkocht is al terug naar het hoofdkantoor/magazijn, ze zullen dit waarschijnlijk herverdelen over de Bart Smit filialen en de online winkel. Voorlopig bestel ik hier dus niets, want dan krijg je van die verpakkingen die al beschadigd en vertrapt zijn uit de winkel (ook met een PS3 aanbieding gehad vorig jaar, was teruggekomen voorraad. De gaten zaten in de verpakking).dvdkiwi schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:19:
Vanavond even naar de eplaza gegaan om te kijken of ze nog leuke opruimaanbiedingen hebben,
maar hier in Bergen op Zoom staat het pand al leeg...
Zijn ze overal al gesloten?
Ik blijf andere sites wel in de gaten houden; ben nog op zoek naar Shift 2 en God of War collection, voor een heel zacht prijsje aangezien het al wat oudere games zijn.
Jammer dat er nog 1,95€ verzendkosten bijkomen... Of heeft er iemand een code voor gratis verzending?Reiben schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:48:
Tijdens korting4daagse bij Wehkamp, PSN voucher van 20 euro voor 15,75 euro.
http://www.wehkamp.nl/gam...on-3)/C25_5EA_5EA_693961/
Hoezo?Beakzz schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:46:
Had nuttiger geweest als de €50 naar €40 was verlaagd, want dat hebben ze bij de belgische kaart wel gedaan. Die kan je niet gebruiken in Nl toch ?
Die playstation plus leek me leuk voor 33 euro, maar dan komen er dus ook verzendkosten bij. 5 euro verzendkosten voor een code, beetje onzin.Reiben schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:48:
Tijdens korting4daagse bij Wehkamp, PSN voucher van 20 euro voor 15,75 euro.
http://www.wehkamp.nl/gam...on-3)/C25_5EA_5EA_693961/
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Als er niks veranderd is in de tussentijd dan zijn de verzendkosten 1.95.Snippertje schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:05:
[...]
Die playstation plus leek me leuk voor 33 euro, maar dan komen er dus ook verzendkosten bij. 5 euro verzendkosten voor een code, beetje onzin.
[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2012 13:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik quote mezelf even, want hoewel alleen de MM in Maastricht (en Eindhoven volgens mij) met deze prijs adverteert, kreeg ik hem na de verkoper even te hebben aangesproken van deze prijs gewoon voor 33 euro bij de MM Amsterdam Arena mee.MeltedForest schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:14:
Halo4 is €33 bij MM Maastricht
Compilation of:Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:07:
Assassin's Creed Ezio Trilogy voor de Playstation3 nu voor 34.71 euro inclusief.
Verwijderd
still didn't happen!
[ Voor 7% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 18-11-2012 18:21 ]
Het heet dan ook niet voor niets de Ezio TrilogyC0nscious schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:01:
[...]
Compilation of:
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations
Jammer.
Thanks gekocht!Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:47:
SSX op de xbox360 voor 16 euro inclusief verzending.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
PSN id: NL_SToRM
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Heb nu twee keer daar besteld, 1e keer kwam het na een aantal weken binnen. Tweede keer heb ik na 4 weken contact opgenomen, kreeg ik keuze van geld terug of dat ze m nogmaals gingen versturen. Had toen voor geld terug gekozen, had het spel toevallig ondertussen al voor mn verjaardag gekregenOphidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:40:
Ik heb 5 november Darksiders II besteld bij Zavvi. Inmiddels nog steeds niets binnen. Dit is pas de eerste keer dat iets niet aankomt. Heb al contact met Zavvi erover, zij gingen het uitzoeken. Heeft iemand hier ervaring met het kwijtraken van een verzending bij Zavvi?
Van de zomer een blu-ray box die kwijt was in de post, na een mailtje een formulier in moeten vullen om het na te gaan, krijgt daarna de optie om geld terug te storten of nog eens te sturen, heb het laatste gekozen en na een week was het binnen.Ophidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:40:
Ik heb 5 november Darksiders II besteld bij Zavvi. Inmiddels nog steeds niets binnen. Dit is pas de eerste keer dat iets niet aankomt. Heb al contact met Zavvi erover, zij gingen het uitzoeken. Heeft iemand hier ervaring met het kwijtraken van een verzending bij Zavvi?
Verwijderd
Wanneer heb je een verzendbevestiging gehad? Soms duurt het gewoon ruim drie weken eer het aankomt. Zeker in een drukke periode als nu. Mocht het dan alsnog niet aankomen, dan mag je na dertig dagen een nieuw exemplaar vragen/geld terug.Ophidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:40:
En als je hem dan op .nl besteld betaal je ook nog eens geen verzendkostenWalkman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:56:
Zavvi heeft nu een Beyond Good And Evil, Outland And From Dust in een Triple Pack voor de Xbox 360 voor slechts 12,85 euro. De eerste game alleen al is het geld meer dan waard. Als je dan ook nog de code 10VCUKZ toevoegd is de prijs 11,57
http://www.zavvi.com/game...triple-pack/10584739.html
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door knuppelhout op 12-12-2012 23:19 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Amazon.co.uk is met 19,99 GBP dan goedkoper! Ook Xbox 360 voor die prijs.knuppelhout schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:18:
Game.co.uk heeft hitman abso voor 22,50 GBP Inc verzenden! Iig voor ps3
Dan moet je wel nog iets van 5 GBP toevoegen aan je order om de verzendkosten te laten vervallen, anders komt er 6 GBP bij.Reiben schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:43:
[...]
Amazon.co.uk is met 19,99 GBP dan goedkoper! Ook Xbox 360 voor die prijs.
Ooh mooie prijs voor asura's wrath, maareuh, hoe zit het met de dlc....moet ik die dan ook via een aziatisch xbox live account aanschaffenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:03:
Asura's Wrath voor 15.71 euro inclusief verzending (Xbox360)
Catherine voor 18 euro inclusief verzending (Ps3)
10 second ninja DONE
Bij bartsmit nu de dagaanbiedingdvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:26:
homefront (PS3) 8 euro bij eplaza.
staat nu weer voor 32 euroVerwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:01:
Win een Nintendo 3DS (meebieden is gratis, winnaar van de veiling is verplicht tot afname, same as VakantieVeilingen idee)
Win een Nintendo 3DS
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 8% gewijzigd door iaxe393 op 14-12-2012 22:07 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq