Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 41 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:13
  • De USED verkoopwaarde van de 3 games dient samen minimaal 40 euro te bedragen.
Lekkere actie! Eerst voor 40 euro aan games inleveren, vervolgens 20 euro bijbetalen om daarna een spel ter waarde van maximaal 60 euro te krijgen. Oftewel, je krijgt echt letterlijk 0 euro korting op de adviesprijs.

[ Voor 16% gewijzigd door FabianNL op 25-09-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
FabianNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:
Oftewel, je krijgt echt letterlijk 0 euro korting op de adviesprijs.
Wikipedia: There ain't no such thing as a free lunch ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat is al tijden zo bij de game mania, niks nieuws.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zag vorige week bij onze Aldi Outlet (Zeist) het volgende liggen:
- Project Gotham Racing 4 (Xbox 360)
- The Beatles - Rock Band (zowel Xbox 360 als PS3)

5 euro per stuk, ze hadden van elke soort zo'n 50 stuks liggen schat ik. Aanstaande vrijdag + zaterdag laatste openingsdagen dus mogelijk nog goedkoper. Heb zelf geen van beide consoles, maar als er interesse is kan ik er vrijdag wel ff langs, dan kun je t later bij mij thuis of op de Uithof ophalen, of desnoods opgestuurd krijgen. Doe dan wel even een DM/mailtje.

Ze hadden ook nog wel wat andere spellen maar weet niet precies welke, en ook niet in zulke grote hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

FabianNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:
[...]
  • De USED verkoopwaarde van de 3 games dient samen minimaal 40 euro te bedragen.
Lekkere actie! Eerst voor 40 euro aan games inleveren, vervolgens 20 euro bijbetalen om daarna een spel ter waarde van maximaal 60 euro te krijgen. Oftewel, je krijgt echt letterlijk 0 euro korting op de adviesprijs.
Mja, het is niet zozeer korting, als een andere manier van betalen. Je levert games in die samen een verkoopwaarde voor GameMania hebben van in totaal minimaal 40 euro.

Dat houdt in dat als je met een stapeltje games komt, dat je niet de normale inruilwaarde krijgt, maar de verkoopwaarde. Zo is dat stapeltje dat normaal, zeg eens iets, 15 tot 20 euro oplevert, opeens 40 euro aanbetaling op Fifa 13/ACIII/CODBO2 waard. Jij hoeft die extra 20/25 euro die je normaal bij zou lappen niet te betalen, die wordt achteraf door GM terugverdiend op de verkoopwaarde van de games.

Al met al vond ik het zelf geen slechte deal, maar daar sta ik misschien net iets anders in dan jij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Duidelijke uitleg en ik ga gelijk alle 3 de pre-orders doen :) Heb genoeg games liggen die zelfs op marktplaats niks doen en daar vragen ze nog 10 tot 15 € voor. Dat samen met een redelijke game en ik heb weer 3 goede spellen liggen straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:42:
Duidelijke uitleg en ik ga gelijk alle 3 de pre-orders doen :) Heb genoeg games liggen die zelfs op marktplaats niks doen en daar vragen ze nog 10 tot 15 € voor. Dat samen met een redelijke game en ik heb weer 3 goede spellen liggen straks :)
Ben heel erg benieuwd welke games dat zijn, kijk op budgetgaming of die prijs een beetje klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nouja ik moet eerlijk zijn... Ik ben te lui om ze allemaal los te verkopen dus dit kwam me goed uit :) Heb nu weer 3 waarschijnlijk goede games om naar uit te kijken en heb mijn Xbox collectie weer onder de 100 games gekregen ;)

Edit : En gamemania zal altijd duurder zijn als winkels op budgetgaming. Normaal koop ik er ook nooi wat. Had nog ff Skyrim , Modern Warfare 3 en Eternal Sonata meegenomen en daar wou hij me 31 voor geven dus die gaan gewoon op marktplaats ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 25-09-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
cheiron schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:02:
Motorstorm apocalypse + witte controller voor 25 euro e
Die moet ik hebben! Welke winkel/plaats was dat?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
NYzE schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:47:
[...]

Die moet ik hebben! Welke winkel/plaats was dat?
Zoals ik zei (en anderen hier ook hebben ervaren) is het erg winkel afhankelijk wat er in de aanbieding is. Ik had (de laatste overigens) in Amsterdam Noord.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:35:
Nouja ik moet eerlijk zijn... Ik ben te lui om ze allemaal los te verkopen dus dit kwam me goed uit :) Heb nu weer 3 waarschijnlijk goede games om naar uit te kijken en heb mijn Xbox collectie weer onder de 100 games gekregen ;)

Edit : En gamemania zal altijd duurder zijn als winkels op budgetgaming. Normaal koop ik er ook nooi wat. Had nog ff Skyrim , Modern Warfare 3 en Eternal Sonata meegenomen en daar wou hij me 31 voor geven dus die gaan gewoon op marktplaats ;)
31 euro voor deze games samen is echt heel weinig, voor Skyrim kan je nog 20 euro krijgen zeker en de andere totaal ook nog wel 20-25 euro

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
cheiron schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:52:
[...]

Zoals ik zei (en anderen hier ook hebben ervaren) is het erg winkel afhankelijk wat er in de aanbieding is. Ik had (de laatste overigens) in Amsterdam Noord.
Morgen even in de stad kijken of ze hem daar nog hebben, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Eplaza Bergen op Zoom liggen een aantal games voor 10 euro, waaronder Apocalypse.
Arkham City is 20 euro.
Collectors edition FF XIII-2 25 euro via de webshop (vandaag opgehaald).
Consoles zijn bij eplaza dan weer belachelijk duur...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, hier is het stil...! Zo weinig aanbiedingen?

Nou, 1tje dan...:

Halo Reach op Zavvi.nl voor € 17,39!

Super aanbieding! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Street Fighter X Tekken PS3/Xbox360
20,05 op zavvi.
http://www.zavvi.nl/games/offers/budgetgaming.list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Gisteren de Ico and Shadow of the Colossus collection voor €20 euro bij de Saturn opgepikt. Voor de Playstation 3. Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20
Niku schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:50:
Gisteren de Ico and Shadow of the Colossus collection voor €20 euro bij de Saturn opgepikt. Voor de Playstation 3. Goede deal!
Elke Saturn heeft eigen aanbiedingen dus de vestiging vermelden is handig. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Sorry, ik dacht echt dat ik er dat in had staan. Moet de Saturn in Tilburg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:56
Ben al een tijdje op zoek naar Battlefield 3 voor de PS3, die moet toch wel ergens goedkoper zijn te krijgen dan in de PriceWatch (€31) vermeld staat?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
Xander25 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:
Ben al een tijdje op zoek naar Battlefield 3 voor de PS3, die moet toch wel ergens goedkoper zijn te krijgen dan in de PriceWatch (€31) vermeld staat?

Alvast bedankt! _/-\o_
€ 29,99 is de goedkoopste. Maar als ik hem nu zou kopen, zou ik voor € 44,97 de Premium Edition bij www.dixons.nl bestellen, hier zit alle DLC tot nu toe bij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jumpman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

€ 29,99 is de goedkoopste. Maar als ik hem nu zou kopen, zou ik voor € 44,97 de Premium Edition bij www.dixons.nl bestellen, hier zit alle DLC tot nu toe bij.
Plus de DLC die nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:17
Xander25 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:

Alvast bedankt! _/-\o_
Volgens mij heb ik hem gister bij de Gamemania tweedehands gezien voor 15 of 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Jumpman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

Dit inderdaad.

Als je zeker weet dat je de game tof vindt, leg die 15 euro extra neer, daar ga je geen spijt van krijgen. Je krijgt dan namelijk de game zelf, alle 5 uitbreidingspakketten (3 verschenen, 2 nog te verschijnen) en wat premium-only extratjes. De DLC pakketten bevatten allemaal een aantal nieuwe maps, wapens, voertuigen, challenges en zijn dus een substantiële uitbreiding op de game zelf. Normaliter kosten deze pakketen per stuk.... 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Laatst online: 21:56
Ok, dank voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis game via Origin store van EA

Wat krijg je? Een gratis Origin spel van $19.99

Stap 1:
Ga naar de volgende link:
http://store.origin.com/?ipr=ty --> je moet wel kijken of de prijzen in dollars staan. Niet in euro's. Als ze in euro's staan moet je even je cookies verwijderen.

Stap 2:
Plaats het spel in je winkelwagentje

Stap 3: Vul de code OS3874XVC in.

Stap 4: Reken af, log in, voor adres vul je maar het adres van Google in.

Adress1:1600 Amphitheatre Parkway
City: Mountain View
Zipcode: 94043
State: California

Stap 5: Login op je Origin account..Wacht even, het duurde even voordat het in me Origin account kwam. Refresh je games list.

Stap 6:
Download de game en voila. Free game.

Paar aanraders:
Bad Company 2
Dragon Age 1/2
Dead Space 2
Mass Effect 2
Need for Speed Shift/HP/The run

Let op: alleen first party titels van EA werken met deze actie. Dus niet derde partijen zoals games als bijv. Batman die van Warner Brothers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Invalid promo code.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Invalid promo code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:42:
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Games zakken zo snel in waarde, dat ze bij wijze van spreken na 6 maanden nog maar 15 euro waard zijn. Om nog maar te zwijgen over games, die gebruik maken van een online pass.

Overigens kun je via de website www.gamemania.nl van tevoren checken hoeveel je games waard zijn (althans de verkoopprijs van gamemania). Soms is het gewoon verbazingwekkend wat een game waard is in de ogen van deze winkel. Shrek - Voor Eeuwig en Altijd is bijvoorbeeld ineens 29,98 euro, terwijl ik hem via doorverkoop maximaal voor 10-15 euro kon wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Dat zal in mindere mate gelden voor UK import denk ik?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
C0nscious schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:29:
Dat zal in mindere mate gelden voor UK import denk ik?
Hoe bedoel je ? Ik haal bijna alles uit de uk , maar die kon ik ook gewoon inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mass Effect 3 (Xbox360) voor 18 euro inclusief verzendkosten.

En ook voor de xbox360 is Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier voor 20.22 euro inclusief.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Hoe bedoel je ? Ik haal bijna alles uit de uk , maar die kon ik ook gewoon inleveren.
Ok, dat wist ik niet. Dat is waardevolle info :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Vads schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Volgens mij heb ik hem gister bij de Gamemania tweedehands gezien voor 15 of 20 euro...
Battlefield 3 heeft een online code nodig die uniek is bij elk exemplaar. Met die code kun je online spelen, is niet herbruikbaar en wordt gekoppeld aan je PSN account.

Grote kans dus dat als je BF3 tweedehands koopt, je er nog een aparte code bij moet kopen à $20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, de aanbiedingen schieten ons weer om de oren. Jammer dat er zo weinig worden gepost! :|

Dan ik maar weer:

Xbox live gold (Games on demand):

Metro 2033 voor € 7,50 of 630 MSP
Darksiders voor € 9,99 of 880 MSP

Alleen op Xbox.com als je met MSP wilt betalen.

Verder nog wat aanbiedingen voor Batman en Saitsrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bartsmit.com/eplaza.com deze aanbieding gezien:

PS3 Slim 320 GB + DanceStar Party Starterpack (incl. PS Move Motion Controller en Eye-camera)+ 90 dgn PlaystationPlus voor 202,50 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de playstation 3 als weekaanbieding bij play-asia, exclusief verzendkosten:

Jak and Daxter Collection voor 14.61euro
Disgaea 4: A Promise Unforgotten voor 15.38 euro
Ratchet & Clank Collection voor 19.26 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Aankomende woensdag gaan #MaxPayne3, #ModernWarfare3, #DirtShowdown, #GRFutureSoldier en #Prototype 2 weg voor €10 per stuk! 360 of PS3!
Morgen dus! Alleen Saturn A'dam.

https://twitter.com/Satur...status/261759603593846784

[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 30-10-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vanavond even naar de eplaza gegaan om te kijken of ze nog leuke opruimaanbiedingen hebben,
maar hier in Bergen op Zoom staat het pand al leeg...
Zijn ze overal al gesloten?

Ik blijf andere sites wel in de gaten houden; ben nog op zoek naar Shift 2 en God of War collection, voor een heel zacht prijsje aangezien het al wat oudere games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Tijdens korting4daagse bij Wehkamp, PSN voucher van 20 euro voor 15,75 euro.

http://www.wehkamp.nl/gam...on-3)/C25_5EA_5EA_693961/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
dvdkiwi schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:19:
Vanavond even naar de eplaza gegaan om te kijken of ze nog leuke opruimaanbiedingen hebben,
maar hier in Bergen op Zoom staat het pand al leeg...
Zijn ze overal al gesloten?

Ik blijf andere sites wel in de gaten houden; ben nog op zoek naar Shift 2 en God of War collection, voor een heel zacht prijsje aangezien het al wat oudere games zijn.
Op de meeste plaatsen is alles wat niet verkocht is al terug naar het hoofdkantoor/magazijn, ze zullen dit waarschijnlijk herverdelen over de Bart Smit filialen en de online winkel. Voorlopig bestel ik hier dus niets, want dan krijg je van die verpakkingen die al beschadigd en vertrapt zijn uit de winkel (ook met een PS3 aanbieding gehad vorig jaar, was teruggekomen voorraad. De gaten zaten in de verpakking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Reiben schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:48:

Jammer dat er nog 1,95€ verzendkosten bijkomen... Of heeft er iemand een code voor gratis verzending? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Had nuttiger geweest als de €50 naar €40 was verlaagd, want dat hebben ze bij de belgische kaart wel gedaan. Die kan je niet gebruiken in Nl toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Beakzz schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:46:
Had nuttiger geweest als de €50 naar €40 was verlaagd, want dat hebben ze bij de belgische kaart wel gedaan. Die kan je niet gebruiken in Nl toch ?
Hoezo?
De korting bij de 20eu psn cards is 21,25% bij 50 naar 40 is dat slechts 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Door de verzendkosten zou je dan ongeveer € 42,50 betalen en heb je dus € 7,50 korting en met de €20 voucher betaal je € 17,75 wat dus maar € 2,25 ! Korting is. Kan je oplossen door 2 x een €20 voucher te kopen, maar dan kom je nog maar op €6,50 korting uit.

Daarom dus :p

Koop je er 3 dan ben je natuurlijk mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09
Darksiders II voor 20 pond op zavvi.co.uk. Net ook maar even besteld, had mooi nog kortingscode liggen. Dus voor weinig geld weer een toppertje. :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Reiben schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:48:

Die playstation plus leek me leuk voor 33 euro, maar dan komen er dus ook verzendkosten bij. 5 euro verzendkosten voor een code, beetje onzin.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Snippertje schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:05:
[...]

Die playstation plus leek me leuk voor 33 euro, maar dan komen er dus ook verzendkosten bij. 5 euro verzendkosten voor een code, beetje onzin.
Als er niks veranderd is in de tussentijd dan zijn de verzendkosten 1.95.
Hoe meer cards je bestelt, hier minder je er in verhouding op verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee dat is bij de punten wel , maar op 1 of andere vage manier bij Playstation plus weer 4,95. Dus in de praktijk heb je € 3,- minder korting dan aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Halo4 is €33 bij MM Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deze week games 15% korting, consoles 10% korting bij eplaza.
(in de nieuwsbrief via mail zit een kortingscode, dus misschien even inschrijven daarvoor)

*edit* zelfde korting als bij Wehkamp en Intertoys.

[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekaanbiedingen play-asia:

PS3:
*inFamous Collection (Deel 1&2) voor 19.25 euro ex. verzending
*God of War Saga voor 23.12 euro inclusief verzending.
*Dragons Dogma voor 19.25 euro exclusief verzending

Xbox360:
* Street Fighter X Tekken (Special Edition) voor 17.70 euro ex. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mooie deals bij play-asia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen vandaag of totdat de voorraad op is:

Gears of War 3 (Xbox360) voor 13.84 euro (exclusief verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik quote mezelf even, want hoewel alleen de MM in Maastricht (en Eindhoven volgens mij) met deze prijs adverteert, kreeg ik hem na de verkoper even te hebben aangesproken van deze prijs gewoon voor 33 euro bij de MM Amsterdam Arena mee.

Pics or it didn't happen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11908310/20121107_163527.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 21:00
Ik kan bovenstaand bevestigen! Bij de MM Arena heb ik 13 maanden Xbox Live Gold meegekregen voor €33,- :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's Creed Ezio Trilogy voor de Playstation3 nu voor 34.71 euro inclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Compilation of:
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagaanbieding play-asia is dit keer voor de xbox360:

Metro 2033 voor 4.56 euro exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
still didn't happen! :P

edit: niet serieus bedoelt!

[ Voor 7% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 18-11-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hij kreeg em waarschijnlijk niet mee (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Fifa Street X360/PS3 voor €17,36 incl verzenden bij Zavvi.nl met de code ZTIEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
C0nscious schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:01:
[...]

Compilation of:
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations

Jammer.
Het heet dan ook niet voor niets de Ezio Trilogy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bij MediaMarkt & Saturn (hele week) of Bart Smit (dagaanbieding alleen do, vr, za):
199 euro voor Xbox360 Starter Pack: 250GB HDD, 2 Controllers, Forza4 en Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSX op de xbox360 voor 16 euro inclusief verzending.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:47:
SSX op de xbox360 voor 16 euro inclusief verzending.
Thanks gekocht!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dishonored op 360 en PS3 nu voor £21,49 bij Amazon UK.

Edit 29-11: Weer £25.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 29-11-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Ik heb 5 november Darksiders II besteld bij Zavvi. Inmiddels nog steeds niets binnen. Dit is pas de eerste keer dat iets niet aankomt. Heb al contact met Zavvi erover, zij gingen het uitzoeken. Heeft iemand hier ervaring met het kwijtraken van een verzending bij Zavvi? :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zou het nog even afwachten. Zul je net zien dat die vandaag of morgen door de brievenbus valt :D
Ik heb maandag Batman Arkham City bij zavvi besteld voor 16,75 euro :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Hopelijk komt ie nog dan! Snap niets van die bezorgduur, er is een periode geweest dat hij binnen 5 dagen op de mat lag. De laatste paar keer duurt het weken voordat hij er is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ophidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:40:
Ik heb 5 november Darksiders II besteld bij Zavvi. Inmiddels nog steeds niets binnen. Dit is pas de eerste keer dat iets niet aankomt. Heb al contact met Zavvi erover, zij gingen het uitzoeken. Heeft iemand hier ervaring met het kwijtraken van een verzending bij Zavvi? :(
Heb nu twee keer daar besteld, 1e keer kwam het na een aantal weken binnen. Tweede keer heb ik na 4 weken contact opgenomen, kreeg ik keuze van geld terug of dat ze m nogmaals gingen versturen. Had toen voor geld terug gekozen, had het spel toevallig ondertussen al voor mn verjaardag gekregen :)

Zou als ik jou was deze week nog afwachten en daarna contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Misschien dat een en ander ook te maken heeft met de Sinterklaas- en kerstdrukte.
Ik bestel er regelmatig; mocht er eens iets laat zijn dan is een mailtje meestal genoeg.
Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhornix
  • Laatst online: 10-04-2019
Van de zomer een blu-ray box die kwijt was in de post, na een mailtje een formulier in moeten vullen om het na te gaan, krijgt daarna de optie om geld terug te storten of nog eens te sturen, heb het laatste gekozen en na een week was het binnen.

Verwijderd

Wanneer heb je een verzendbevestiging gehad? Soms duurt het gewoon ruim drie weken eer het aankomt. Zeker in een drukke periode als nu. Mocht het dan alsnog niet aankomen, dan mag je na dertig dagen een nieuw exemplaar vragen/geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De Darksiders II Collectors Edition (met Death masker) nu van 99,99 voor 59,99 bij Bart Smit/Eplaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12

masauri

aka qwybyte

12 Dagen kerstaanbiedingen voor PSN: http://blog.eu.playstatio...01/12-deals-of-christmas/
Dag 1: 90 dagen ps plus voor €9.99 (save up to 33%)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zavvi heeft nu een Beyond Good And Evil, Outland And From Dust in een Triple Pack voor de Xbox 360 voor slechts 12,85 euro. De eerste game alleen al is het geld meer dan waard. Als je dan ook nog de code 10VCUKZ toevoegd is de prijs 11,57

http://www.zavvi.com/game...triple-pack/10584739.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Walkman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:56:
Zavvi heeft nu een Beyond Good And Evil, Outland And From Dust in een Triple Pack voor de Xbox 360 voor slechts 12,85 euro. De eerste game alleen al is het geld meer dan waard. Als je dan ook nog de code 10VCUKZ toevoegd is de prijs 11,57

http://www.zavvi.com/game...triple-pack/10584739.html
En als je hem dan op .nl besteld betaal je ook nog eens geen verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Killzone 3 ligt voor €7,50 bij die electronica winkel op Schiphol Plaza.

Zelf Battlefield 3 PS3 voor die prijs meegenomen maar die is nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Tomb Raider Collectors Deluxe Edition besteld alvast en betaald voor 108,05 (xbox 360) 110,00 met verzending.

link

En Alpha Protocol besteld voor 11,00 (ps3)

link

Ik heb ook PS3 Aliens: Colonial Marines Collectors Edition gezien, maar 85,50 vind ik nog te veel. :+ Ziet er wel nice uit. 8) Hopelijk zakt ie nog een beetje.

Afbeeldingslocatie: http://www.yourgamezone.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/62060817/50A6/D240/B171/3F30/CAE2/C0A8/28BE/F3C4/Aliens_CE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win een Nintendo 3DS (meebieden is gratis, winnaar van de veiling is verplicht tot afname, same as VakantieVeilingen idee)

Win een Nintendo 3DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

PES 2013 voor X360/PS3: 19,35 EUR incl verzenden bij Zavvi.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asura's Wrath voor 15.71 euro inclusief verzending (Xbox360)

Catherine voor 18 euro inclusief verzending (Ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Game.co.uk heeft hitman abso voor 22,50 GBP Inc verzenden! Iig voor ps3

[ Voor 10% gewijzigd door knuppelhout op 12-12-2012 23:19 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

knuppelhout schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:18:
Game.co.uk heeft hitman abso voor 22,50 GBP Inc verzenden! Iig voor ps3
Amazon.co.uk is met 19,99 GBP dan goedkoper! Ook Xbox 360 voor die prijs.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Reiben schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:43:
[...]
Amazon.co.uk is met 19,99 GBP dan goedkoper! Ook Xbox 360 voor die prijs.
Dan moet je wel nog iets van 5 GBP toevoegen aan je order om de verzendkosten te laten vervallen, anders komt er 6 GBP bij.
Je hebt het in ieder geval wel een stuk sneller in huis bij Amazon.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:03:
Asura's Wrath voor 15.71 euro inclusief verzending (Xbox360)

Catherine voor 18 euro inclusief verzending (Ps3)
Ooh mooie prijs voor asura's wrath, maareuh, hoe zit het met de dlc....moet ik die dan ook via een aziatisch xbox live account aanschaffen 8)7

(normaal boeit me dit niet zo, maar juist met dit spel is de dlc voor mij als SF fan vrij spannend :D )

10 second ninja DONE

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

homefront (PS3) 8 euro bij eplaza.

• Tarabass
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:26:
homefront (PS3) 8 euro bij eplaza.
Bij bartsmit nu de dagaanbieding :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies, die bedoel ik :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:01:
Win een Nintendo 3DS (meebieden is gratis, winnaar van de veiling is verplicht tot afname, same as VakantieVeilingen idee)

Win een Nintendo 3DS
staat nu weer voor 32 euro

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:48
Resident Evil Revelations +Circle Pad (3DS) voor 25 euro bij 12Game.com.
Goedkoopste in de Pricewatch is 40 euro en dat is nog zonder Circle pad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
PS3 Super Slim 500 GB + LBP Karting + Battle Royale voor 264,34 euro bij amazon.de.

Daarbij 20 euro korting krijgen op een aantal games of gratis 90 dagen playstation plus live.Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
http://www.bartsmit.com/p...anpid=1714775030539621376

Zijn dr niet veel meer te koop, leuke prijs ook

Nevermind was al gepost

[ Voor 8% gewijzigd door iaxe393 op 14-12-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ghost Recon Future Soldier PS3 12,85 EUR bij Zavvi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Kinect Games bij Saturn €17 per stuk, alleen vandaag!
Afbeeldingslocatie: http://dagaanbieding.saturn.nl/5/dagaanbieding.php
http://www.saturn.nl/mcs/shop/dagdeal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekaanbiedingen play-asia:

Xbox:
* Hitman: Absolution voor 18 euro inclusief

Voor Ps3 :
* Dragon Ball Z Budokai HD Collection 14 euro inclusief
* Game of Thrones 18 euro inclusief
* Zone of the Enders HD Collection voor 18 euro inclusief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Dirt Showdown PS3 6,60 GBP bij Amazon.co.uk!
Pagina: 1 ... 41 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
  • Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
  • Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic