Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb hierdoor een nieuw account moeten aanmaken.
UitverkochtEl_V schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:58:
psn kaart van 20 voor 9.45 bij wehkamp
http://www.wehkamp.nl/Zoe...and&cmid=WEHBES&VIEW=Grid
kortingscode 'ikkannietwachten'
Vergeet er niet bij te vermelden dat die code officieel is voor bestellingen boven de €50,-El_V schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:58:
psn kaart van 20 voor 9.45 bij wehkamp
http://www.wehkamp.nl/Zoe...and&cmid=WEHBES&VIEW=Grid
kortingscode 'ikkannietwachten'
Dus er een grote kans is dat dat tientje terug moet betalen.
Zie ook het algemene shopping forum.

Ik begreep dat bij de vorige maal met deze fout mensen een soort naheffing kregen van 10 euro.Rockvee2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:
Je weet dat ze later nog steeds een mail kunnen storen om die 10 euro bij te betalen?
Mijn bestelling moet vandaag nog worden bezorgt. bij 'mijn bestellingen' staat dat ik 17.50 moet betalenmaartend schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:50:
[...]
Ik begreep dat bij de vorige maal met deze fout mensen een soort naheffing kregen van 10 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 30-08-2012 19:54 ]
ZAt erin.Ike. schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:52:
[...]
Mijn bestelling moet vandaag nog worden bezorgt. bij 'mijn bestellingen' staat dat ik 17.50 moet betalen
En als je het terugstuurt ben je wel de verzendkosten kwijt.
Dat zal best, dat is hun probleem niet de mijne, hun systeem faaltRockvee2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:
Je weet dat ze later nog steeds een mail kunnen storen om die 10 euro bij te betalen?
http://www.gamemania.be/D...d=118&iid=614&source=skin
3 used games voor 20€
2 voor 20% korting
5 ps2 titels voor 20€
God does not play dice
Xbox 360 :Game Error schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:36:
Heren, ik zou dixons.nl even checken. Hier hebben ze een opruiming uitverkoop waar je een heleboel spellen voor onder de 10 euro kan afhalen. Bijvoorbeeld batman arkhum city voor 10 euro, of darkness 2 limited edition voor 5.
Forza 3 = 4,95
Bulletstorm = 4,95
The Darkness 2 Limited edition = 4,95
Dragon age 2 = 4,95
Shift 2 unleased = 4,95
Activision Call of Duty Black Ops Hardened edition = 6,95
Dixons.nl
Warner Bros Batman Arkham City 5051888072219 1 € 9,95
Sony Colin Mc Rae Dirt 2 (10-9- 5024866341171 1 € 2,95
Sony Start The Party! 9157472 1 € 2,95
Sony Move Heroes 9156383 1 € 2,95
Activision Guitar Hero 5 Bundel + Gitaar 95893EU 1 € 6,95
en in utrecht:
Sony Modnation 9138464 1 € 2,95
Sony Motorstorm Pacific Rift 68564 1 € 2,95
Zijn gewoon nieuwe. Had vanochtend diverse bestellingen geplaatst via de webshop, bij onder andere de filialen Zoetermeer, Apeldoorn, Delft en Den Haag.Reiben schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:08:
Zijn het wel nieuwe spellen en geen tweedehands?
Van Apeldoorn (koopzondag) had ik vandaag al direct een mail terug; Uncharted 2 en Heavy Rain waren niet meer beschikbaar.
Ook van Zoetermeer (Killzone 2) kreeg ik een mail terug dat het product niet meer voorradig is, met nog als opmerking dat de site het niet meer bij kan houden en dus verouderde voorraadinformatie kan tonen.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
PSN id: NL_SToRM
http://www.dixons.nl/game...osoft-xbox-360/games.html
Ligt het nu aan mij, of zijn er heel veel spellen van de site gehaald? Ik krijg telkens maar 2-3 spellen te zien terwijl ik er gisteren talloos te zien kreeg...Chris_L schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:24:
De selectie met games die goedkoop zijn is nog meer vergroot.
http://www.dixons.nl/game...osoft-xbox-360/games.html
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het zal denk ik om restpartijen gegaan zijn, die natuurlijk uitverkocht raken.RickvN schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:30:
[...]
Ligt het nu aan mij, of zijn er heel veel spellen van de site gehaald? Ik krijg telkens maar 2-3 spellen te zien terwijl ik er gisteren talloos te zien kreeg...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
veldhoven had alleen nog colin mcrea en start the party voor meEl_V schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:47:
mijn order om af te halen in veldhoven:
Warner Bros Batman Arkham City 5051888072219 1 € 9,95
Sony Colin Mc Rae Dirt 2 (10-9- 5024866341171 1 € 2,95
Sony Start The Party! 9157472 1 € 2,95
Sony Move Heroes 9156383 1 € 2,95
Activision Guitar Hero 5 Bundel + Gitaar 95893EU 1 € 6,95
en in utrecht:
Sony Modnation 9138464 1 € 2,95
Sony Motorstorm Pacific Rift 68564 1 € 2,95
tilburg had alleen bulletstorm normale voor me (had de limited besteld. en ook de helgast editie van killzone 3 was helaas al weg).
utrecht nog geen contact mee gehad.
en on another note: mijn psn card van de wehkamp staat nog steeds op in behandeling
Wel lagen er voor de x360 nog 2 Halo Reach CE's voor een tientje per stuk, maar deze wou de verkoper niet aan me verkopen.
Dat behoeft misschien een kleine uitleg?Sorbo schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:26:
maar deze wou de verkoper niet aan me verkopen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Oh ja, eerst je post nalezen en kijken of je alles gezegd hebt voor je post is wel handig inderdaadSandyman538 schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:31:
[...]
Dat behoeft misschien een kleine uitleg?
Hij vermoedde dat de prijs verkeerd was, en wou de collectors edition niet verkopen voor hij contact had opgenomen met het hoofdkantoor. Aangezien dat op een zondag was kon dat niet, en kon hij hem niet verkopen.
Maar voor deze prijzen mag je natuurlijk niet klagen.
Sorbo welke dixons is dit? ik ben juist op zoek naar god of war 1+2 en dit is 2.95 =| ik d8 4.95Sorbo schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:26:
Gisteren in Doetinchem bij de Dixons Start The Party (2,95), LittlebigPlanet GOTY (2,95), Dragon Age 2 (2,95) en God of War 1+2 (2,95) op kunnen pikken. Dat was het enige interessante dat er voor de PS3 te krijgen was.
Wel lagen er voor de x360 nog 2 Halo Reach CE's voor een tientje per stuk, maar deze wou de verkoper niet aan me verkopen.
Sorry.
Klinkt interessant die aanbiedingen, alleen vliegt eruit volgens mij.
Zucht...
Verwijderd
Zover ik de voorwaarden van Playstation Plus ken, mag je alle games enkel houden/spelen zolang je lid bent van Playstation Plus. Na afloop van de dienst raak je deze kwijt, je houdt slechts thema's of avatars. Deze actie loopt tot 19 september 2012. Volledig artikelJe kunt vanaf 5 september 2012 namelijk 25% korting scoren op een jaarabonnement & een 90 dagen abonnement! Dit betekent dat je voor slechts €37,49 voor een jaarabonnement of €11,25 voor een 90 dagen abonnement van echt alles kunt profiteren wat maar met PlayStation te maken heeft. Naast klappers als Red Dead Redemption, dat je zonder extra kosten kunt downloaden, profiteer je ook van cloudopslag, automatische updates en andere extraatjes waarvan PlayStation Plus-leden op hun PlayStation 3 kunnen genieten.
http://www.dynabyte.nl/microsoft-triple-pack.html
Kon er helaas erg weinig over vinden wat het nou precies inhoud, bestelling echter wel geplaatst. Voor 1 cent ga ik niet moeilijk doen.
[ Voor 0% gewijzigd door Dynaw op 07-09-2012 09:35 . Reden: typo fixed.. thanks Brad ]
Nou, neen. Ze hebben iéts voor de 360 van 1 cent, niet "een 360" voor 1 cent, maar dat terzijde.Chris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
Hmm, Dynabyte heeft kennelijk ook een of andere 360 voor 0,01 euro.
Nickname does not reflect reality
Inhoud gevondenChris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
Hmm, Dynabyte heeft kennelijk ook een of andere 360 game voor 0,01 euro.
Kon er helaas erg weinig over vinden wat het nou precies inhoud, bestelling echter wel geplaatst. Voor 1 cent ga ik niet moeilijk doen.Ik vond echter wel wat over Kinect, nou ja, ik ga het zien.
Dance Central, Joyride en Kinectimals
http://www.consoleshop.nl...-kinect-games-bundel.html
PSN ID = Jorco
haha toch maar even besteld. ik wacht het af xDChris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
Kon er helaas erg weinig over vinden wat het nou precies inhoud, bestelling echter wel geplaatst. Voor 1 cent ga ik niet moeilijk doen.Ik vond echter wel wat over Kinect, nou ja, ik ga het zien.
Wil iemand er 1 voor mij meebestellen?Jorco schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:55:
[...]
Inhoud gevonden
Dance Central, Joyride en Kinectimals
http://www.consoleshop.nl...-kinect-games-bundel.html
Heb geen dynabyte in de buurt, wil er graag wel 1.
Via deze weg moet ik u helaas meedelen dat uw bestelling niet los verkrijgbaar is. Dit betreft namelijk een bundelpakket, wat u krijgt bij aankoop van een xbox 360 console en mag niet los verkocht worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte Eindhoven
Geldropseweg 151-153
5611SG Eindhoven
088-0271411
Achja viel te proberen maar ik ga er verder geen actie meer voor ondernemen
PSN ID = Jorco
-edit-
Hij is verwijderd van de website inmiddels.
[ Voor 15% gewijzigd door Dynaw op 07-09-2012 16:54 ]
Bij mij is die verzonden naar het filiaal in Enschede. Ik wacht het geduldig af.Chris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
Bedankt voor de tip!
Kon hem via de link nog wel vinden op de site, en heb Nijmegen als afhaalplek geselecteerd, dus ik hoop dat ie nog gewoon doorgaatChris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:53:
Nijmegen(centrum) dus wel gehad, ben alleen bang dat het daar inmiddels op is nu. Personeel kreeg er zelf ook lucht van en heeft ook voor zichzelf wat apart gelegd.
-edit-
Hij is verwijderd van de website inmiddels.
Staat er weer op inderdaad!Sorbo schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:19:
[...]
Kon hem via de link nog wel vinden op de site, en heb Nijmegen als afhaalplek geselecteerd, dus ik hoop dat ie nog gewoon doorgaat
EDIT: Nog maar even een besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door Vjenne-ICT op 08-09-2012 09:26 ]
Bij welk filiaal was dat? Is het 1 game of 3 in 1 hoes?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
In Nijmegen kreeg je 3 aparte games, afzonderlijk verpakt. Eerder in dit topic kun je zien welk titels dit waren. Het komt in ieder geval neer op zo 60 euro aan gratis games +-.Vjenne-ICT schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:19:
[...]
Bij de ceintuurbaan en het was 3 losse gamesVjenne-ICT schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:19:
[...]
Die van mij heeft inmiddels status 'Verzonden naar de winkel', ben benieuwd (afhalen in Eindhoven)Chris_L schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
Update:
Helaas dus
Geachte heer Tomba
Via deze weg moet ik u helaas meedelen dat uw bestelling niet los verkrijgbaar is. Dit betreft namelijk een bundelpakket, wat u krijgt bij aankoop van een xbox 360 console en mag niet los verkocht worden.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte Eindhoven
Geldropseweg 151-153
5611SG Eindhoven
088-0271411
[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 10-09-2012 13:10 ]
Iemand al wat gehoord van de Dynabyte? Bij nog steeds de status ''Verzonden naar de winkel''Vjenne-ICT schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:39:
Iedereen bedankt voor de info. Hier ook ''Verzonden naar de winkel''
Is trouwens ook nog steeds te bestellen op de site van Dynabyte.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Nee waarschijnlijk niet, ik heb de UK versie die heeft ook geen NL voice.Rincewind schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:34:
Play-Asia heeft Uncharted 3 (PS3) voor $19,90 in de aanbieding. Dit is wel de US versie. Weet iemand of deze toch ook de NL-voicetrack heeft ?
PSNID : HoefMeistert
http://www.dixons.nl/game...icrosoft-triple-pack.html
Misschien daar meer succes voor de mensen die pech hadden met Dynabyte?
Niks bij mij in de buurt.... Toch bedankt voor de tip!Chris_L schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:46:
@mijn Dynabyte posts, Dixons doet het nu ook. Zelf nog niet geprobeerd echter. ^^
Dit moet een fout zijn, iets te mooi om waar te zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Vjenne-ICT op 15-09-2012 01:15 ]
Verwijderd
Ik denk dat je het spel toch iets tekort doet om het in het Nederlands te spelen. De voice acting is naar mijn mening, erg kinderachtig en zwak.HoefMeistert schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:22:
[...]
Nee waarschijnlijk niet, ik heb de UK versie die heeft ook geen NL voice.
Ik heb het gewoon geprobeerd, kan geen kwaadChris_L schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:46:
@mijn Dynabyte posts, Dixons doet het nu ook. Zelf nog niet geprobeerd echter. ^^
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Welk filiaal heb je besteld?Reiben schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:00:
Net door Dixons gebeld dat ik het kan komen ophalen, dus ben benieuwd.
Ben benieuwd!
Hopelijk doet de Dixons dat dus beter
Tevens heb ik, niet heel erg budget maar wel het vermelden waard, de Vault Hunter Edition van Borderlands 2 bij de Dixons besteld voor 49,99 (PC).
Nieuw-Vennep.

Hoefde die ene cent niet eens te betalen
Gefeliciteerd met je mooi dure aankoopReiben schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:45:
[...]
Nieuw-Vennep.
[afbeelding]
Hoefde die ene cent niet eens te betalen
Dat dit nog kan in de huidige financiële crisis

Dat is dus dat kinect pakketje?

The birds turned into The Flying Dutchmen!
De jongen van de Dixons waar ik het bij ophaalde vertelde mij dat ze deze als enige op voorraad hadden.MeltedForest schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:59:
Ook weer 2x besteld bij verschillende fillialen, had de Dynabyte ook besteld maar nooit reactie op ontvangen...
Ik denk dus dat als een filiaal ze niet (meer) op voorraad hebben ze ook niet uitgeleverd gaan worden.
Ik kon hm bv ook niet in mn lokale Dixons filiaal ophalen.
The devil is in the details.
Ik Borderlands 2 maar ergens anders besteld. Snap dat 1 cent niet realistisch is , maar een reactie is wel het minste
Het lijkt mij een foutje in het systeem en de mensen achter de balie vinden het vaak juist erg rgappigHahn schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:28:
Ik snap niet dat ze zoiets voor 1 cent wegdoen, doe het voor €3 ofzo, dan heb je er nog iéts aan verdiend en dan kopen mensen het toch ook wel?Maar wel grappig natuurlijk dat ze het doen.
quote: DixonsGeachte Heer/Mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons het volgende product besteld:
1x Microsoft Triple Pack
Helaas moet ik u mededelen dat dit een fout op onze website betreft, aangezien wij dit product helaas niet op voorraad hebben, deze krijgen wij helaas ook tevens niet meer geleverd.
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Waar was dat?
Zelf oa Heavy Rain Move Edition, LBP GOTY en Darkness 2 LE voor resp. €2,50; €1,50 en €2,50 meegenomen.
Het lijkt wel winkel afhankelijk.
Net als bij de Dixons overigens, want bij die van mij waren er geen extreme kortingen. Max 20%
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor de rest afgeprijsde games die niet boeiend en nog steeds te duur waren
Starhawk 15 euro,
ico en shadow of the colossus HD 10 euro
ultimate marvel vs capcom 5 euro
motorstorm apocalipse 10 euro
yakuza 5 euro
yakuza dead souls 11 euro
allen ps3 games
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Nee.NeoMe schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
Kun je bij GameManie ook van die 'bundel' spellen inleveren, die je gratis bij je xbox hebt gekregen. RPG4 / GearsofWar & Pure / Batman Lego die vallen zeker buiten de actie?
Woensdag eens even in Bergen op Zoom gaat kijken!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
You've received a GOG.com gift!
Thank you for completing our survey and helping us make GOG.com an even better place. All the necessary information about your gift are to be found below. Have fun with your new classic game!
Realms of Arkania 1+2
Same hereRickvN schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:59:
2 weken na de leuke € 0,01 deal voor een "Microsoft triple pack" niets meer van Dixons gehoord na de bestelling. Helaas.... Nog meer mensen die gewoon niks meer te horen kregen?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hier ook niks meer...RickvN schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:59:
2 weken na de leuke € 0,01 deal voor een "Microsoft triple pack" niets meer van Dixons gehoord na de bestelling. Helaas.... Nog meer mensen die gewoon niks meer te horen kregen?
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
- Geen offtopic discussies.
- Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
- Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
- Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
- Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
- Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
- Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
- Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic