Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 20 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
Fallout: New Vegas (PS3) is de nieuwe weekaanbieding van play-asia: 15 euro
nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
Fallout: New Vegas (PS3) is de nieuwe weekaanbieding van play-asia: 15 euro
Hmm, eens uitzoeken hoe buggy hij nog is op de PS3. Geen geld in ieder geval. Hij is ook al even 19 Euro bij Play.com trouwens.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3) voor 6 euro bij de FRS

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2011 18:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

waarschijnlijk fout in hun systeem, dus kijk niet raar op als hij niet geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In de FRS bij mij in de buurt staan ook altijd games voor 10 euro, dus 6 euro lijkt me niet onmogelijk. Het is ondertussen ook al een redelijk oud spel :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2011 18:40 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Walkman schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:35:
World of Goo voor de iPad is tijdelijk de helft goedkoper. Is nu nog maar 4 euro:

http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8
Hoi Walkman, ik probeer met je in contact te komen over een probleempje met combinatie Synology - Xbox wat jij ook hebt gehad.
Kun je mij een mail sturen tonschaa@hotmail.com
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Gropah schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:34:
[...]

waarschijnlijk fout in hun systeem, dus kijk niet raar op als hij niet geleverd wordt...
Ik kan me nog goed herinneren dat er ooit nog eens zo'n fout in het systeem van FRS was, alles wat toen besteld werd, werd gewoon geleverd (ik had toen Dead Space besteld en ook gekregen voor 15 euro terwijl die nog niet zo lang uit was)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is een fout in hun systeem, net zoals bij Uncharted 2 , dat was ook een usb-stick en niet het volledige spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:56
PS3/XBOX360 GTA IV: The Complete Edition £17,95 ~ €21,95
PS3/XBOX360 Mafia II (inclusief The Betrayal Of Jimmy (PS3 only) en het Renegade Pack) £17,95 ~ €21,95

Let op: deze games waren 'Deal Of The Day' (blijven meestal wel wat langer, maar het kan snel afgelopen zijn).

Waar: www.zavvi.com
Verzendkosten: £0,99 ~ €1,20

Edit: prijzen aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 19-01-2011 19:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Jumpman schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:09:
PS3/XBOX360 GTA IV: The Complete Edition £17,95 ~ €22,95
PS3/XBOX360 Mafia II (inclusief The Betrayal Of Jimmy (PS3 only) en het Renegade Pack) £17,95 ~ €22,95

Let op: deze games waren 'Deal Of The Day' (blijven meestal wel wat langer, maar het kan snel afgelopen zijn).

Je kan rechtsboven gewoon op de EU-vlag klikken, dan krijg je de prijzen in €. Dan zie je dat o.a. GTA IV €21,95 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag Batman: Arkham Asylum voor 10 euro bij de FRS. Lijkt me daar een mooie prijs voor.
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:44:
De oplossing: koop een PS3 of Xbox360. :)
Ja, met mindere graphics en alsnog updates op de koop toe. Iemand van dit forum die ik laatst sprak heeft anderhalf uur zitten wachten tot alles geupdate was toen hij een nieuw spel opstartte. Dan heb ik liever zelf de mogelijkheid dingen wel of niet te doen en ook nog eens mods te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 04:38:
Ik zag Batman: Arkham Asylum voor 10 euro bij de FRS. Lijkt me daar een mooie prijs voor.

[...]

Ja, met mindere graphics en alsnog updates op de koop toe. Iemand van dit forum die ik laatst sprak heeft anderhalf uur zitten wachten tot alles geupdate was toen hij een nieuw spel opstartte. Dan heb ik liever zelf de mogelijkheid dingen wel of niet te doen en ook nog eens mods te installeren.
Wow, 1,5 uur voor een update van een spel? Ik heb nog nooit langer dan 30 seconden hoeven wachten tot een update voor een spel was gedownload en geinstalleerd. En daarnaast, je hebt altijd nog de keus om een update niet te draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Inderdaad, ik kan me ook niet echt vinden in het langer dan 30s wachten voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hooguit een minuutje inderdaad. Beetje belabberd argument om het automatisch updaten van games een minpunt van consoles te noemen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

PS3/XBOX360 Mafia II (inclusief The Betrayal Of Jimmy (PS3 only) en het Renegade Pack) £17,95 ~ €21,95

Zojuist GTA IV: The Complete Edition besteld voor de PS3, thx for the tip! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Welk platform? Zal wel voor de PC zijn denk ik?

[ Voor 38% gewijzigd door Muse op 20-01-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
Muse schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:58:
[...]

denk ik ook. Heb hem nl. voor die prijs zien staan en die 360 versie was nog gewoon 30 euro.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19

Sagat

Is pappa x2!

Voor de ps360 versies de mega monday's in de gaten houden, kom je op +- 2 tientjes inc. verzending. Best netjes (al hoewel 10 eur nog beter is natuurlijk ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Bart ® schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:12:
Hooguit een minuutje inderdaad. Beetje belabberd argument om het automatisch updaten van games een minpunt van consoles te noemen.
Inderdaad, ook als je bijvoorbeeld op Steam speelt moet je wachten op een automatische update. Hetzelfde gaat op voor de meeste online modi in spellen.

Back on-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

EcoR schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:47:
[...]

Wow, 1,5 uur voor een update van een spel? Ik heb nog nooit langer dan 30 seconden hoeven wachten tot een update voor een spel was gedownload en geinstalleerd.
Kijk! Check mij een snelle internetverbinding hebben!

:>
En daarnaast, je hebt altijd nog de keus om een update niet te draaien toch?
Nope, je kunt meestal niet online spelen zonder de laatste update.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:16

Bedankt voor de tip, zojuist GTA 4 besteld voor de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:37

[...]

Als je anderhalf uur moet wachten is er iets mis met je internetverbinding (of met je PS3). Het langst wat ik ooit heb moeten wachten is ong. een half uur op GT5. Maar dat kwam omdat ik de installatie van 8GB op mijn hardeschijf wilde hebben, en omdat hij vervolgens moest updaten naar de nieuwste versie.

Maar ieder z'n ding. Het was slechts een tip. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:22
Tip voor Zavvi-bestellers: als je je hier registreert met een fake Engels adres en dan dezelfde site aanbeveelt bij drie (nep-)e-mailadressen, kun je een code voor 15% korting bij Zavvi claimen :).
Hiermee worden de Mega Monday-aanbiedingen nog een stuk leuker, maar ook 2100 Xbox-punten zijn dan opeens erg goedkoop.

De code biedt maximaal 15 pond voordeel, dus bij een winkelwagentje van meer dan 100 pond kun je beter een tweede code claimen. Code kan ook worden gebruikt op consoles, maar levert ook dan maximaal 15 pond korting op.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kooj1980 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:51:
Tip voor Zavvi-bestellers: als je je hier registreert met een fake Engels adres en dan dezelfde site aanbeveelt bij drie (nep-)e-mailadressen, kun je een code voor 15% korting bij Zavvi claimen :).
Hiermee worden de Mega Monday-aanbiedingen nog een stuk leuker, maar ook 2100 Xbox-punten zijn dan opeens erg goedkoop.

De code biedt maximaal 15 pond voordeel, dus bij een winkelwagentje van meer dan 100 pond kun je beter een tweede code claimen. Code kan ook worden gebruikt op consoles, maar levert ook dan maximaal 15 pond korting op.
Ik heb nu 4 punten maar hij geeft nog steeds aan dat ik niet genoeg punten heb. :S

edit: even uitloggen en vervolgens inloggen en claimen werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 21-01-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online

En dit is fraude dus daar werk ik en ik denk tweakers ook niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
PC

Steam weekend deal: Dead space voor € 5,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Rockvee2 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:50:
[...]

En dit is fraude dus daar werk ik en ik denk tweakers ook niet mee ;)
Nou, nou, fraude klinkt wel heel zwaar toch? :)
Een Amerikaans PSN-account aanmaken met een adres dat je in Google Maps hebt opgezocht om zo toegang te krijgen tot de aanbiedingen die specifiek zijn voor die regio, vind je dan ook fraude?

Het is maar een promotieactie van een frisdrankmerk, en ik heb nog echte mailadressen gebruikt ook, voel me totaal niet bezwaard. Ik heb gisteren een mooie bestelling gedaan, daar zal zavvi vast blij mee zijn. Mensen met gewetensbezwaren betalen maar gewoon de volle mep, ik ga er de komende tijd van genieten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Kooj1980 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:04:
[...]

Nou, nou, fraude klinkt wel heel zwaar toch? :)
Een Amerikaans PSN-account aanmaken met een adres dat je in Google Maps hebt opgezocht om zo toegang te krijgen tot de aanbiedingen die specifiek zijn voor die regio, vind je dan ook fraude?

Het is maar een promotieactie van een frisdrankmerk, en ik heb nog echte mailadressen gebruikt ook, voel me totaal niet bezwaard. Ik heb gisteren een mooie bestelling gedaan, daar zal zavvi vast blij mee zijn. Mensen met gewetensbezwaren betalen maar gewoon de volle mep, ik ga er de komende tijd van genieten :) .
Ik vind dat inderdaad fraude. Je moet je gewoon met je echte gegevens registreren en niet met valse gegevens. En met een Amerikaans PSN account toegang tot US only aanbiedingen krijgen vind ik ook fraude want jij woont niet in dat land . En het maakt niet uit of het een promotieactie van wat voor bedrijf het is, je woont gewoon niet in dat land. ;)

Maar back-ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:17

Kan je die code vervolgens wel gebruiken op een NL adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
pelt schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:27:
[...]

Kan je die code vervolgens wel gebruiken op een NL adres?
Blijkbaar wel, want de code gebruik je gewoon op je eigen account. En hij heeft al besteld:
Kooj1980 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:04:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:17
LuPo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:31:
[...]

Blijkbaar wel, want de code gebruik je gewoon op je eigen account. En hij heeft al besteld:

[...]
Le-zen, pelt, le-zen. Excuses. Ik heb het ook net gedaan. En als je dit al als fraude ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Ik heb zojuist ook een verzendbevestiging gehad voor mijn zavvi-bestelling. Verder zal ik mijn mond erover houden :)

Assassin's Creed Brotherhood (PS3) voor ongeveer 30 euro met verzending is ongeveer de laagste prijs tot nu toe, verder krijg je 15% korting met...nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Muse schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:58:
[...]
Ik was toevallig bij de FRS gisteren en ik kan het bevestigen.
PC Batman: Arkham Asylum €10,- (geen GOTY)

PS3(Platinum)/X360 waren gewoon nog €29,99 en GOTY zelfs nog duurder. Jammer, want voor een zacht prijsje leek het me wel een leuke game om even mee te nemen. Nog even wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Voor mijn zoontje van 8 wil ik dit weekend graag een PS3 kopen. Wie weet welk race-spel erbij het meest geschikt is voor die leeftijd. Hij is wel handig met games maar ik zoek wel een spel wat zeg maar plug & play is, dus gewoon gelijk racen in de beginners modus.

GT5 leek me zelf wel leuk? Is dat geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bigfoot schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:
Voor mijn zoontje van 8 wil ik dit weekend graag een PS3 kopen. Wie weet welk race-spel erbij het meest geschikt is voor die leeftijd. Hij is wel handig met games maar ik zoek wel een spel wat zeg maar plug & play is, dus gewoon gelijk racen in de beginners modus.

Sonic & SEGA All-Stars Racing PS3

Een hele leuke racegame voor kinderen en jongvolwassen . Met alle figuren van Sega zoals Sonic gaan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Die ziet er ook leuk uit!

Maar zijn spellen als GT5 en NFS ook te spelen voor zijn leeftijd? Of moet ik dan steeds zelf komen helpen bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hij kan het allemaal zelf opstarten, das immers disc erin en gaan... Het is eerder de vraag (vooral bij GT5) of hij wel weet wat alle fundamentele opties voor de auto doen.

Ik zelf zou voor ModNation Racers gaan. Erg leuk. Kunt je auto modden wat je wil, maar rijdt allemaal het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Gropah schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:39:
Hij kan het allemaal zelf opstarten, das immers disc erin en gaan... Het is eerder de vraag (vooral bij GT5) of hij wel weet wat alle fundamentele opties voor de auto doen.
Maar kun je wel gewoon rijden dan , ik neem aan dat er wel een soort standaard instelling is?

Nou ja, ik ga zo even langs de MM in Ede. Zag dat ze deze week een aanbieding hebben, PS3-160GB voor 255,- euro dat lijkt me een goede prijs, hopelijk is ie op voorraad.

[ Voor 18% gewijzigd door Bigfoot op 21-01-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Bigfoot schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:44:
[...]

Maar kun je wel gewoon rijden dan , ik neem aan dat er wel een soort standaard instelling is?

Nou ja, ik ga zo even langs de MM in Ede. Zag dat ze deze week een aanbieding hebben, PS3-160GB voor 255,- euro dat lijkt me een goede prijs, hopelijk is ie op voorraad.
Ik zou dan toch eerder voor een Need For Speed kiezen, dan GT5.

NFS is meer voor de casual racer en GT5 is toch meer voor de echte autofreaks. Bij NFS kun je vanaf het begin met herkenbare en snelle auto's racen en in GT5 moet je je toch eerst langs allerlei langzame auto's worstelen en rekening houden met beperkingen op races.
Voor een kind van 8: neem NFS Hot Pursuit!

[ Voor 25% gewijzigd door Muse op 21-01-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bigfoot schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:35:
Die ziet er ook leuk uit!

Maar zijn spellen als GT5 en NFS ook te spelen voor zijn leeftijd? Of moet ik dan steeds zelf komen helpen bij het opstarten?
Beide! :D GT5 voor jou en NFS voor je zoontje :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bigfoot schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:

ik stem voor Blur!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ben net bij de MM geweest en heb de PS3 en daarbij NFS HP gekocht. Ze zijn er nu mee aan het spelen, goede keus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:13
Muse schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:05:
[...]

Ik zou dan toch eerder voor een Need For Speed kiezen, dan GT5.

NFS is meer voor de casual racer en GT5 is toch meer voor de echte autofreaks. Bij NFS kun je vanaf het begin met herkenbare en snelle auto's racen en in GT5 moet je je toch eerst langs allerlei langzame auto's worstelen en rekening houden met beperkingen op races.
Voor een kind van 8: neem NFS Hot Pursuit!
Ik deel je mening niet. Mijn zoontje is 6 (ok, geen 8 als die hierboven) maar hij rijdt helemaal weg met Burnout Paradise. Need for Speed daarentegen is geheel gericht op races, pursuits e.d. en hij trekt dat niet. De moeilijkheidsgraad ligt veel hoger. Met Burnout kan hij lekker rondrijen, stunten, racen, hekjes rammen (verzamelen), motor rijden, etc.
Let op, ik heb beide spellen en hij heeft ze allebei geprobeerd. NFS bleef totaal niet hangen, bij Burnout kon ik hem niet wegslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vads schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:00:
[...]

Ik deel je mening niet. Mijn zoontje is 6 (ok, geen 8 als die hierboven) maar hij rijdt helemaal weg met Burnout Paradise. Need for Speed daarentegen is geheel gericht op races, pursuits e.d. en hij trekt dat niet. De moeilijkheidsgraad ligt veel hoger. Met Burnout kan hij lekker rondrijen, stunten, racen, hekjes rammen (verzamelen), motor rijden, etc.
Let op, ik heb beide spellen en hij heeft ze allebei geprobeerd. NFS bleef totaal niet hangen, bij Burnout kon ik hem niet wegslaan.
De vergelijking ging over GT5 en NFS HP. Tussen die twee is NFS HP meer casual. Als je Burnout gaat vergelijken met NFS HP kan het best zijn dat Burnout het meest casual is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
PC

Steam deal:
Europa Universalis III Complete € 19.99 € 4,-
Europa Universalis III: Heir to the Throne € 8.99 € 1.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
In de rentepuntenwinkel van de ING staan soms ook games voor een leuk prijsje.

Zoals AC: Brotherhood voor €35 (PS3 en X360), of Tom Clancy's HAWX 2 voor €15 (PS3 en X360). Wel komt er €3,95 administratie- en verzendkosten bij. Dat is dan weer een beetje jammer.

Ook spellen zoals Prince of Persia HD Trilogy (€15) en R.U.S.E. (€15). Genoeg keuze. :P

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 24-01-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
[...]

Dat is wellicht ook een goede keus. Maar vaak zie je bij kinderen dat er nog wel verschil zit tussen 6 of 8 jaar qua mogelijkheden. Ze kunnen iig goed uit de voeten met NFS. Ik denk dat ik volgende week als vader al niet meer mee kan op hun nivo ;)

Ook wil ik nog een keer Guitar Hero of Rock Band aanschaffen. Een keer op vakantie in een internet cafe hebben ze dat gespeeld en dat vonden ze geweldig. Maar dan wel in de beginners modus uiteraard. Hebben jullie nog tips welke versie hiervoor het beste geschikt is? Wellicht kan ik een oudere versie 2e hands kopen.

Nog een vraagje, ik heb nu 1 controller. Is het voor NFS leuk om in dual player modus te spelen met zijn 2en, ik neem aan dat je dan een splitscreen hebt?

[ Voor 13% gewijzigd door Bigfoot op 24-01-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:57:
In de rentepuntenwinkel van de ING staan soms ook games voor een leuk prijsje.

Zoals AC: Brotherhood voor €35 (PS3 en X360), of Tom Clancy's HAWX 2 voor €15 (PS3 en X360). Wel komt er €3,95 administratie- en verzendkosten bij. Dat is dan weer een beetje jammer.

Ook spellen zoals Prince of Persia HD Trilogy (€15) en R.U.S.E. (€15). Genoeg keuze. :P
Die spellen zijn goedkoper te krijgen. Dat hele rentenpunten-geneuzel slaat nergens op, nagenoeg alles in die winkel is goedkoper te krijgen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bart ® schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:02:
[...]

Die spellen zijn goedkoper te krijgen. Dat hele rentenpunten-geneuzel slaat nergens op, nagenoeg alles in die winkel is goedkoper te krijgen.
Tsjah, het is dat je nagenoeg zegt. De Prince of Persia HD Trilogy is namelijk niet goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
Ik heb er toch ooit een PS3 met 2 spellen voor 235 euro gekocht, toen ze overal anders nog 399 waren.
Nou was dat wel een week met stuntaanbiedingen, en waren ze binnen 10 minuten uitverkocht.
Maar compleet nutteloos is het dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

[...]

Bij RUSE is het nu wel zo, maar inderdaad een paar maand geleden met Call of Juarez 2 e.d. werd je zwaar genept met die rentepunten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Volgens mij kunnen jullie die discussie beter voeren in de De Gamelounge want hier is duidelijk niet de juiste plaats.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:24
PC: Total War: Shogun 2 (Limited Edition - Pre Order Exclusive) PC

€29.95 (Zavvi.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Voor iedereen die aankomende donderdag naar de MM rent voor de nodige inkopen:
Geldt de actie voor alle producten?
Nee, uitgezonderd van deze actie zijn:
- Muziek, film en games
- Computer: Apple iPad
- Games hardware
- Hifi: Bose
- Computeraccessoires
- Witgoed: Liebherr
- Accessoires
Bron: http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10276,.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Resinman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:21:
PC: Total War: Shogun 2 (Limited Edition - Pre Order Exclusive) PC

€29.95 (Zavvi.com)
Is al 33,45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Dan hebben ze dat zojuist veranderd. Gelukkig gisteren nog twee kunnen bestellen voor de oude prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
ronwiel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:14:
Voor iedereen die aankomende donderdag naar de MM rent voor de nodige inkopen:

[...]

Bron: http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10276,.html
Jammer dat er staat uitzondering op gaming hardware. Ben op zoek naar een aanbieding voor een PS3.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Stranglem schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:30:
[...]

Jammer dat er staat uitzondering op gaming hardware. Ben op zoek naar een aanbieding voor een PS3.
Afgelopen week hadden ze bij de MM in Ede de PS3-160Gb voor 255,- euro, die heb ik toen gekocht.

Wellicht dat in andere steden deze de komende tijd nog in de aanbieding komt. Gewoon ff de folders goed in de doorlezen op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Enslaved: Odyssey to the West (Xbox360) voor €12.50

Enslaved: Odyssey to the West (PS3) voor €12.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:22:
Nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Enslaved: Odyssey to the West (Xbox360) voor €12.50

Enslaved: Odyssey to the West (PS3) voor €12.50
Daar komt nog wel 2,89 verzendkosten bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19

Sagat

Is pappa x2!

NFLI, maar dat is toch nog steeds een hele mooie prijs voor deze vrij recente titel? Zou niet weten waar em goedkoper te vinden?
En als ik zie play asia denk verwacht ik geen free delivery eigenlijks ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Nog een vraagje voor de kenners hier. Ik zoek nog een voetbalspel die ook voor de kinderen (8 & 10) redelijk makkelijk te spelen is. Zoals gezegd NFS HP doen ze prima, dus het hoeft ook weer niet te eenvoudig. Maar wel fijn als er een makkelijk instaplevel is.

Bij de Bart Smit zag ik Fifa 2009 voor 12 euro, en Fifa 2010 en PES 2010 voor rond de 25 euro. Wat is de beste keus hier denken jullie? Een 2011 versie van Fifa of PES is ook een optie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Bigfoot schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:49:
Nog een vraagje voor de kenners hier. Ik zoek nog een voetbalspel die ook voor de kinderen (8 & 10) redelijk makkelijk te spelen is. Zoals gezegd NFS HP doen ze prima, dus het hoeft ook weer niet te eenvoudig. Maar wel fijn als er een makkelijk instaplevel is.

Bij de Bart Smit zag ik Fifa 2009 voor 12 euro, en Fifa 2010 en PES 2010 voor rond de 25 euro. Wat is de beste keus hier denken jullie? Een 2011 versie van Fifa of PES is ook een optie natuurlijk.
gewoon fifa 11 pakken! PES is niet toegankelijk genoeg voor de kleintjes; zeker de laatste nieuwe niet!

qua prijzen voor 11: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+11_PS3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Frenkovic schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:57:
[...]

gewoon fifa 11 pakken! PES is niet toegankelijk genoeg voor de kleintjes; zeker de laatste nieuwe niet!

qua prijzen voor 11: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+11_PS3.html
Bij de goedkoopste webshop staat dat ze de Engelse versie leveren
Wij leveren de Engelse versie (UK). Deze versie is gewoon in het Nederlands in te stellen en te spelen.
Is dat verder gewoon geheel naar NL talig om te zetten? Je mist dan alleen een NL handleiding zeker, wat voor de kids wel fijn is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bigfoot schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:41:
[...]

Afgelopen week hadden ze bij de MM in Ede de PS3-160Gb voor 255,- euro, die heb ik toen gekocht.

Wellicht dat in andere steden deze de komende tijd nog in de aanbieding komt. Gewoon ff de folders goed in de doorlezen op hun site.
Dit is wel de normale versie en niet de slim versie. 160 gig non-slim koop je voor 269 euro. Dus 14 euro goedkoper. Buiten de grootte om, maakt het veel verschi tussen slim en normal? -->zelf opgezocht, maakt geen significant verschil dus:P

Overigens is hij in Rotterdam nog te koop voor 259 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Stranglem op 25-01-2011 14:20 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Bij de Bart Smit gisteren een XBox Controller (wit) + Fable 2 + Halo 3 gekocht voor €35. Gezien dat de controllers los al voor €45 weg gaan (bij BS iig, online zie ik ze voor €35 ex verzendkosten) vond ik het wel een prima deal, vooral omdat ik Fable 2 ook al wilde hebben. Halo 3 zal me dan weer een worst wezen, dus die nam ik dan maar op de koop toe. Misschien verveel ik me nog wel eens dusdanig dat ik hem uit ga proberen of gooi ik hem op Marktplaats.

Ze hebben ook nog een andere bundel met een controller (zwart?), ik meen ook Fable 2 en een andere Halo? voor €45.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00

wtu

Net op zavvi.nl nog een PS3 controller + Sonic & Sega All-Stars racing voor 42 euro samen kunnen bestellen. Huidige prijs zit op ong. 70 euro. Schommelt wel erg veel in prijs daar. Iemand dat eerder gemerkt?

Ze hadden net ook een PS3 console (320GB) voor 223euro... Zit nu weer dik boven de 300euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
wtu schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:52:
Net op zavvi.nl nog een PS3 controller + Sonic & Sega All-Stars racing voor 42 euro samen kunnen bestellen. Huidige prijs zit op ong. 70 euro. Schommelt wel erg veel in prijs daar. Iemand dat eerder gemerkt?

Ze hadden net ook een PS3 console (320GB) voor 223euro... Zit nu weer dik boven de 300euro.
Jammer, als ik dat eerder gezien had, had ik hem gekocht.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00

wtu

wtu schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:52:

Email van zavvi gehad dat de prijzen zo laag waren door een technische fout.
Mijn bestelling is door hun geannuleerd. Als goedmakertje 5 euro kortingscode gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
wtu schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:59:
[...]

Email van zavvi gehad dat de prijzen zo laag waren door een technische fout.
Mijn bestelling is door hun geannuleerd. Als goedmakertje 5 euro kortingscode gekregen...
Helaas is die 5 euro niet te combineren met andere acties (bijv. die 10% kortingsactie). Dan zou het namelijk nog wel interessant zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
http://www.gameoffer.nl/

Assasins Creed brotherhood (ps3)dag aanbieding. 40 euro. Nergens kan ik hem goedkoper vinden. Normale prijs 60 euro.

edit: console 3

[ Voor 7% gewijzigd door Stranglem op 26-01-2011 15:19 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stranglem schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:16:
http://www.gameoffer.nl/

Assasins Creed brotherhood dag aanbieding. 40 euro. Nergens kan ik hem goedkoper vinden. Normale prijs 60 euro.
Klik :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zie de site:
European delivery
We ship to Europe at just £2.95 per order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 20:03
preorder van Diablo III voor 23.50 GBP inclusief porto bij Amazon UK

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
PC: Crysis 2 Limited Edition: £24.99 (pond!)
Europe - Royal Mail 3 to 5 business days £2.95 per order

Goedkoper heb ik de Limited Edition nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat (32,40 euro inclusief verzenden) is zelfs goedkoper dan de goedkoopste normal edition volgens Budgetgaming.com!

[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 27-01-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mass Effect 2 voor de 360 is nu bij Play.com slecht 11.49 euro.

http://www.play.com/Games...hsource=0&urlrefer=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hij is zelfs goedkoper dan deel 1 :D

Ik verwacht dat er wel een trilogy edition uitkomt wanneer deel 3 later dit jaar verschijnt. Ik ga daar wel op wachten. Toch genoeg andere games tot die tijd om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Fifa 11 (PS3) bij Amazon.co.uk voor €21

The Sims 3 (PS3) bij Amazon.co.uk voor €21

edit: Ook wel leuk: Fallout New Vegas voor ongeveer €16

[ Voor 21% gewijzigd door LuPo op 29-01-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:16
LuPo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:34:
Fifa 11 (PS3) bij Amazon.co.uk voor €21

The Sims 3 (PS3) bij Amazon.co.uk voor €21
Fifa 11 is ook €21 voor de X360 link

Edit: COD Black Ops (X360) voor €29 is ook niet gek, alleen wel een Duitse versie.. link

[ Voor 18% gewijzigd door Jadang op 30-01-2011 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
edit: TS gelezen, altijd handig :)

[ Voor 100% gewijzigd door Lukin op 29-01-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wisten jullie dat Zavvi nu ook een NL website heeft met NLse prijzen waarbij de verzendkosten al inbegrepen zijn? www.zavvi.nl

Maar in veel gevallen zal de engelse website goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Slashdotter schreef op maandag 31 januari 2011 @ 06:54:
Wisten jullie dat Zavvi nu ook een NL website heeft met NLse prijzen waarbij de verzendkosten al inbegrepen zijn? www.zavvi.nl

Maar in veel gevallen zal de engelse website goedkoper zijn.
Ja, dat wisten we hier al en ja we waren er ook al achter dat de .nl duurder is, zelfs als je de verzendkosten uit UK meetetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Maar op dit moment wel 10% korting met de code Nederland10. Daarmee nu AC: Brotherhood voor iets over de 27 Euro.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:00:
Maar op dit moment wel 10% korting met de code Nederland10. Daarmee nu AC: Brotherhood voor iets over de 27 Euro.
Damn, dat is best interessant ja. Helaas heb ik momenteel wat ruzie met TNT over het niet bezorgen van al mijn bestellingen die niet als pakket worden verstuurd (al 4 enveloppen met spellen en wat andere spullen die in de afgelopen 2 maanden 'ineens' verdwenen zijn).

Iemand in de buurt van Leiden die deze voor mij voor de 360 wil bestellen? Wil ik best 30 euro voor betalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
EcoR schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:14:
[...]

Damn, dat is best interessant ja. Helaas heb ik momenteel wat ruzie met TNT over het niet bezorgen van al mijn bestellingen die niet als pakket worden verstuurd (al 4 enveloppen met spellen en wat andere spullen die in de afgelopen 2 maanden 'ineens' verdwenen zijn).

Iemand in de buurt van Leiden die deze voor mij voor de 360 wil bestellen? Wil ik best 30 euro voor betalen :).
Hoe krijg je dan ruzie? :>

Krijg je dan een brief dat je de boel aan het 'oplichten' bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Hoe krijg je dan ruzie? :>

Krijg je dan een brief dat je de boel aan het 'oplichten' bent ofzo?
Nee, ik beschuldig de TNT ervan dat ze de boel aan het oplichten zijn. Alles wat ik zelf bestel krijg ik nooit bezorgd, maar gewone briefpost en pakketjes komen wel netjes aan. Ze zijn al bezig met een onderzoek, maar in de tussentijd ga ik niets meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
[...]

Ik heb Gran Turismo 2 helemaal suf gespeeld toen ik klein was (8-9 jaar), onlangs weer een paar keer zin gekregen om het gewoon nog es in te steken, maar dan moet ik mijn Playstation terugzoeken, aangezien een kopietje niet zo fantastisch zou werken in m'n PS3. :+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
wauw! dat is een mooie. Zoek nog een kadotje voor iemand.

Edit: Hij is overigens nu duurder geworden... Ik zie alleen dat dat play.com een verzameling is van allerlei sites die via hun bezorgen... Het is wel zuivere koffie? O+

[ Voor 24% gewijzigd door KingKoning op 31-01-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16
KingKoning schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:10:
[...]

Edit: Hij is overigens nu duurder geworden... Ik zie alleen dat dat play.com een verzameling is van allerlei sites die via hun bezorgen... Het is wel zuivere koffie? O+
Dat klopt niet helemaal play.com verkoopt gewoon zelf ook producten maar andere verkopers kunnen ook via hun site die producten aanbieden.Dit wordt ook bijvoorbeeld bij amazon gedaan. Het is dus gewoon een betrouwbare site om spullen te bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door ADDG op 31-01-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
en buiten engeland versturen ze ook 'gratis'.
gratis tussen haakjes omdat ze in feite wel meer vragen buiten Engeland door een erg kromme wisselkoers die ze gebruiken. En je kunt alleen in euro's afrekenen. Niet in ponden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Op http://www.gameoffer.nl/ nu NFS Hot Pursuit PS3 voor 36,95 incl. verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
KingKoning schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:10:
[...]

wauw! dat is een mooie. Zoek nog een kadotje voor iemand.

Het is zuivere koffie maar je pakketje kan wel gepakt worden door de douane, gebeurt niet veel maar het kan gebeuren .Dit is omdat play.com niet in de EU zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rockvee2 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:40:
[...]

Het is zuivere koffie maar je pakketje kan wel gepakt worden door de douane, gebeurt niet veel maar het kan gebeuren .Dit is omdat play.com niet in de EU zit
Alleen boven de 22 euro.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
En dan moet je een importheffing betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Dan bestaat die kans. Maar de kans is niet heel erg groot. Vaak komen je pakketjes gewoon erdoor zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

KingKoning schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:33:
En dan moet je een importheffing betalen?
Dat dus. En die kans is enorm klein geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MeltedForest schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:32:
Dan bestaat die kans. Maar de kans is niet heel erg groot. Vaak komen je pakketjes gewoon erdoor zonder problemen.
Fingers crossed, mijn LBP2 is nog niet aangekomen terwijl een spel dat een dag láter is verstuurd - van een tientje - al wel is aangekomen. :X

Pagina: 1 ... 20 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
  • Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
  • Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic