Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 19 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik krijg het volgende berichtje in mijn mailbox en wilde dit wel delen met jullie:
Dear Humble Indie Bundle customer, I would just like to personally thank you for your support in making the Humble Indie Bundle #2 even more successful than the first one. As thanks, I have added the Humble Indie Bundle #1 into your bundle. If you go to your personal download page, you will find the following games waiting for you:

- World of Goo (now a top seller on the iPad)
- Aquaria
- Gish
- Lugaru HD
- Penumbra Overture
- Samorost 2

Happy holidays! They're (mostly) redeemable on Steam too, if you would like to link them to your account.

If this kind of thing makes you happy, please feel free to add a little more to your Humble Bundle purchase (you can help bring up the average on your download page) and keep spreading the word!

Sincerely,
Jeffrey Rosen
Humble Bundle

Dus iedereen (dat denk ik tenminste) die humble bundle 2 gekocht heeft krijgt ook nog eens 1!!! Zeker kopen nu dus en ik ga denk ik nog een paar $ extra doneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Holy crap ...

Weer voor hen onder ons die Humble Indie Bundle #2 gekocht hebben, en mogelijk #1 niet. Vanaf vandaag hebben ze je #1 erbij gegeven. Dus ga naar je Humble bundle pagina en download ze of pak een key om ook bundle #1 op steam te activeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
8)7
En dan te bedenken dat ik er tien gekocht had á 1$

Beste zeveneneenhalve euro die ik dit jaar heb uitgegeven :D
Pheace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:11:
Holy crap ...

Weer voor hen onder ons die Humble Indie Bundle #2 gekocht hebben, en mogelijk #1 niet. Vanaf vandaag hebben ze je #1 erbij gegeven. Dus ga naar je Humble bundle pagina en download ze of pak een key om ook bundle #1 op steam te activeren :D
Als je nu koopt moet je er minimaal $7.35 aan besteden om de eerste bundle erbij te krijgen :)
Nog steeds het geld helemaal waard 8)

[ Voor 91% gewijzigd door anandus op 22-12-2010 16:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

voel me nu wel slecht hoor, met me 1 cent :/

Is er een mogelijkheid om toch wat meer te geven zonden dat ik gelijk nog zo'n humble bundle aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pheace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:11:
Holy crap ...

Alleen wel als je meer dan 7.30 dollar hebt betaald! :D Maar het is echt een doorslaand succes volgens mij! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

lasharor schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:20:
voel me nu wel slecht hoor, met me 1 cent :/

Is er een mogelijkheid om toch wat meer te geven zonden dat ik gelijk nog zo'n humble bundle aanschaf?
Geloof dat er op de pagina gewoon een optie is om je bod achteraf nog aan te passen voor precies dit sentiment ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Touchdomex schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:21:
[...]

Alleen wel als je meer dan 7.30 dollar hebt betaald! :D Maar het is echt een doorslaand succes volgens mij! :D
Nee hoor, ik had $7 betaald en ik heb het ook, volgens mij krijgt iedereen het die het tot nu toe gekocht had, maakt niet uit welke bijdrage. Als je nu wilt kopen moet je meer dan 7.35 geven om ook 1 erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:51
[...]

Nee als je hem voor deze aankondiging al gekocht had (desnoods voor $0.01) dan heb je de eerste bundel er ook bij. Stel dat je in eerste instantie pay what you want te duur vond en nu opeens besluit om HIB2 alsnog te kopen, dan moet je, wil je HIB1 er ook bij hebben, minstens het gemiddelde ophoesten.

Meteen bij opening 3x gekocht. Heb echter maar 1 gift key ontvangen. Wacht nog op antwoord, maar ze hebben het vast druk. Maargoed ik had toch het bedrag wat ik wilde besteden van tevoren in 3en gesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Even voor de duidelijkheid (ik mag de humble-pack pagina's hier op werk niet op ;)). Ik mag dus 7 dollar of meer uitgeven en dan krijg ik pack 1 en 2 en voor beide packs krijg ik keys om in Steam te proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Het gaat erom dat je boven het gemiddelde op dat moment doneert. Op dit moment is dat 7.36.
Make sure your total is over $7.36 to unlock the first Humble Indie Bundle games (more info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Is dat the witcher wat? Hij staat als best verkochte op steam, maar reviews zijn niet laaiend enthousiast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:34:
Even voor de duidelijkheid (ik mag de humble-pack pagina's hier op werk niet op ;)). Ik mag dus 7 dollar of meer uitgeven en dan krijg ik pack 1 en 2 en voor beide packs krijg ik keys om in Steam te proppen?
Ja :) Nouja, je moet boven het gemiddelde betalen (op dit moment $7.36) (dank shenr :) )
En als je voorheen Bundle 2 had gekocht, ongeacht het bedrag, had je Bundle 1 er sowieso gratis bijgekregen :)

Maar $7.36 (~€5.81) (wat het nu kost) is natuurlijk geen geld :)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 22-12-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
En als je 1 al had gekocht, mag je de nieuwe 1 dan weggeven als kadootje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:49:
Je krijgt een Steam-key en die kan je natuurlijk gewoon weggeven als je hem zelf niet activeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

maartend schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:49:
Hmm, je krijgt in principe een Steam key dus ik neem an dat je die gewoon aan iemand anders kan geven als kadootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

Gaaf. Ik heb hem ook binnengekregen en ben hier zeer blij mee. Ik had de eerste bundle gemist en vond het jammer dat ik er niet meer aan kon komen. Gelukkig als je een realistisch bedrag geeft voor de spellen, wordt je ervoor beloond. :)

En ja, ik had iets meer betaald dan het benodigde gemiddelde. Maar nog steeds is het elke cent waard (zelfs al zou het alleen voor Bundle #2 zijn).

[edit]
Claim je Steam-code voor Bundle #1 snel, al heb je hem. Ze hebben er op het moment 'maar' 150.000 op voorraad. Daarna moet je wachten totdat ze zijn bijgevuld. Op dit moment zijn alleen Samorost 2 en de Mac versies van Aquaria en Gish nog niet beschikbaar op Steam, maar hier komt verandering in.

[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 22-12-2010 17:38 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Pheace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:52:
[...]Hmm, je krijgt in principe een Steam key dus ik neem an dat je die gewoon aan iemand anders kan geven als kadootje.
Dat is via Steam alleen bij een aantal spellen zo: How do I receive extra copies to share with friends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Hij bedoelt dat je de steam key die je krijgt van humble gewoon aan iemand anders geven ipv dat je het zelf activeert. Waar jij naar linkt zijn bepaalde spellen die in bundels worden verkocht.

Sowieso kan je al deze spellen eenvoudig sharen, als je gewoon de link naar je download site geeft aan diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Je kan bij de humblebundle wel alles selecteren als gift. Dus dan geef je hem weg :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik ben overstag qua Humble Bundle ;) Beide bundels in Steam kunnen activeren is wel een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Fantastische actie zeg die humble bundle.
Ik denk stiekem dat er op deze manier wellicht meer op te halen valt dan los te verkopen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik wil niet alle steam acties hier posten maar deze vond ik zelf wel bijzonder

Paradox pack(bekend van oa Europa universalis, sword of the stars & victoria).
Complete pack: http://store.steampowered.com/sub/6941/
445 euro korting, lol alleen daarom al het melden waard dacht ik(naast dat als je er van houdt, het de beste spellen in hun soort zijn sommige titels).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Het is weer 19:00 uur geweest dus de aanbiedingen van dag 3 staan op Steam. Voor mij persoonlijk zit er vandaag niets bij. Mijn teller van gekochte games staat nog steeds op 0. Ergens ook wel een goed gevoel. ;)

Just Cause 2 is trouwens wel een aanrader voor die € 6.25. Het is dat ik de game al heb, anders had ik hem meteen gekocht. :)

[ Voor 23% gewijzigd door TomAtTweakers op 22-12-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Postius schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:09:
Ik wil niet alle steam acties hier posten maar deze vond ik zelf wel bijzonder

Paradox pack(bekend van oa Europa universalis, sword of the stars & victoria).
Complete pack: http://store.steampowered.com/sub/6941/
445 euro korting, lol alleen daarom al het melden waard dacht ik(naast dat als je er van houdt, het de beste spellen in hun soort zijn sommige titels).
Ik weet even niet 100% zeker of het aantal/aanbod games overeenkomt maar dit pack is *zwaar* het goedkoopst in Engeland. Dus als je iemand kent :)

Check Steamprices (website) als je internationale vrienden hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 22-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Heb mw1 maar gekocht, had ik nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pheace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:20:
[...]

Ik weet even niet 100% zeker of het aantal/aanbod games overeenkomt maar dit pack is *zwaar* het goedkoopst in Engeland. Dus als je iemand kent :)

Check Steamprices (website) als je internationale vrienden hebt.
Raar genoeg is die Paradox Pack in de VS het duurst ($75).
Blijft vreemd, die variabele prijzen.

Overigens zit er vandaag weinig voor mij tussen (gelukkig :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Bulleys en trials 2 deze keer. De laatste komt maar niet naar Xbox arcade dus dan mar op de pc.

Die humble bundle heb ik trouwens 2 x gekocht waarvan 1 x als gift ,maar voor die gift heb ik geen code ontvangen om de 1e bundle te downloaden. Hebben meer mensen dat ?

Wel een topactie zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:36:
Bulleys en trials 2 deze keer. De laatste komt maar niet naar Xbox arcade dus dan mar op de pc.

Die humble bundle heb ik trouwens 2 x gekocht waarvan 1 x als gift ,maar voor die gift heb ik geen code ontvangen om de 1e bundle te downloaden. Hebben meer mensen dat ?

Wel een topactie zeg !
Help us bring up the average!
Everyone who pays more than $7,42 gets the first Humble Bundle as well!

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 22-12-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Nee dat maakt niet uit , want ik heb voor beide 5 dolar betaald en voor 1 heb ik gewoon een code. Dat bedrag is alleen belangrijk als je nu nog gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
[...]

Hoe kom je daar bij? Ik heb het mailtje ook gekregen en niet meer dan 7.30 dollar betaald hoor...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Peter_Aragorn schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:26:
[...]

Hoe kom je daar bij? Ik heb het mailtje ook gekregen en niet meer dan 7.30 dollar betaald hoor...
Dat stond eerst zo op de website ;) Aangezien ik 15 dollar had betaald ging ik ervanuit dat het dus voor iedereen zo was en niet voor alleen de nieuwe aankomen. Tijd van de post is erg belangrijk :+

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Rarz schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:32:
Humble Indie Bundle #2 is beschikbaar: http://www.humblebundle.com/

Spelen: Windows, Mac en Linux versies beschikbaar (!)
- Braid
- Cortex Command
- Machinarium
- Osmos
- Revenge of the Titans

Je bepaald zelf hoeveel je ervoor betaald (minimum is 1$); de opbrengst wordt verdeeld onder twee goede doelen (EFF en Child's Play) en de ontwikkelaars volgens een door jou te kiezen verdeelsleutel.

Mocht je een jaar geleden Humble Indie Bundle #1 gekocht hebben kun je sinds een week de bundle ook in Steam unlocken mbv. een op de site aan te vragen key. :)
:D
Help us bring up the average!
Everyone who pays more than $7,42 gets the first Humble Bundle as well!
Niet dus.
Dear Humble Indie Bundle customer, I would just like to personally thank you for your support in making the Humble Indie Bundle #2 even more successful than the first one. As thanks, I have added the Humble Indie Bundle #1 into your bundle.
Ik heb $5 betaald!
(En de spellen niet gespeeld overigens, ik vond het gewoon een gaaf idee)

-edit-

spuit11

Maar ik denk dat ik de spellen van die eerste pack leuker vind, misschien ga ik die wel spelen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sando op 23-12-2010 08:16 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• shenr
Ik heb $5 betaald!
(En de spellen niet gespeeld overigens, ik vond het gewoon een gaaf idee)

-edit-

spuit11

Maar ik denk dat ik de spellen van die eerste pack leuker vind, misschien ga ik die wel spelen. :)
Probeer Braid eens, die is zeker het proberen waard en world of goo als je die nog nooit heb gespeeld :) Aan het spelen van de rest ben ik ook nog niet echt toegekomen.

Vandaag op steam ook niets voor mij, just cause 2 en dod:source had ik al. De rest vind ik niet zo boeiend of niet cheap genoeg ;)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Beakzz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:36:
Uhm, Trials HD op XBLA is een vervolg van Trials 2 op de PC. Dus het is nogal logisch dat die niet naar de Xbox komt ;). En Trials HD ziet er beter uit dan Trials 2.

[ Voor 23% gewijzigd door MeltedForest op 23-12-2010 08:44 ]

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Is het misschien een idee om een steam-aanbiedingen topic aan te maken?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
kippengaas schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:30:
Goed plan. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer aangezien er vet veel over Steam gepost wordt. Dan kan ik niet meer even snel kijken wat de aanbiedingen voor de PS3, X360 en PC zijn in de fysieke winkels. Dus misschien is het wel handig om een apart Steam-topic te maken.

Modjes wat vinden jullie?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• anandus
  • Niet online
kippengaas schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:30:
Is een idee, aan de andere kant is het over een week weer voorbij.
En volgens mij valt het nog best mee over de Steam-aanbiedingen?
Ik zie een stuk meer over de Humble Bundle staan, bijvoorbeeld. Al kan dat misschien ook in een eigen topic.

Maarja, om voor elke zooi aanbiedingen een eigen topic aan te maken is ook weer overdreven, dan kan je het het beste centraal houden lijkt me. Gewoon even tussen 7 en 8 niet in dit topic kijken en dan merk je er niets van :P

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 23-12-2010 11:37 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik denk dat het beste gewoon is om zoiets te maken

PC
*aanbiedingen hieronder*

Zelfde met
Xbox360

PS3

Andere platformen

Zo is het wat duidelijker :)

• maartend
Rockvee2 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:42:
Ik denk dat het beste gewoon is om zoiets te maken

PC
*aanbiedingen hieronder*

Zelfde met
Xbox360

PS3

Andere platformen

Zo is het wat duidelijker :)
Maar dan kom je dus in het probleem dat veel aanbiedingen voor veel platformen gelden. Misschien moeten we gewoon het topic hier behouden tot enkel de aanbiedingen en niet hele verhalen er over gaan houden.

• LuPo
maartend schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:11:
[...]

Maar dan kom je dus in het probleem dat veel aanbiedingen voor veel platformen gelden. Misschien moeten we gewoon het topic hier behouden tot enkel de aanbiedingen en niet hele verhalen er over gaan houden.
Ook een goed idee.

• anandus
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:11:
[...]

Misschien een allebei?
Hier gewoon droog de aanbiedingen, met een kopje (zoals Pheace al eerder voorstelde) van PC-DD als het een PC-download-game betreft.
En een topic om te babbelen over Steam-aanbiedingen? "Is dit spel de moeite waard", etc.?

Ik denk dat dat het handigste is?
Dan komen de aanbiedingen hier wel langs voor degenen die niet op Steam zelf kijken en dan wordt het topic ook niet vervuild met geklets.

Edit:
Hatseflats, babbelen over de Steam Holiday-sale kan hier:
\[PC/Mac] Klets hier over de Steam Holiday-Sale!

Maar dat hoeft mensen niet te weerhouden om (louter) Steam-aanbiedingen in dit topic te plaatsen, natuurlijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 23-12-2010 12:22 ]

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 21:50
Kwam ik zaterdag bij de Bart Smit zie ik daar Call Of Duty - Black Ops voor 39 euro liggen :9 , dus ik maar meteen gekocht. Kijk ik op internet en zie ik dat die gewoon meer dan 50 euro over kost..... Foutje van Bart Smit?

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je kan het ook gewoon verdelen in een algemeen budget spot topic (met alleen prijzen) en een budget discussie topic (met de discussie of spel x voor bedrag y de moeite waard is). Dat bevordert het overzicht, maar voorkomt segmentatie van de verschillende soorten aanbiedingen.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vjenne-ICT schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:58:
Kwam ik zaterdag bij de Bart Smit zie ik daar Call Of Duty - Black Ops voor 39 euro liggen :9 , dus ik maar meteen gekocht. Kijk ik op internet en zie ik dat die gewoon meer dan 50 euro over kost..... Foutje van Bart Smit?
pricewatch: Call of Duty: Black Ops, PC
Valt mee?

• LuPo
Ik denk dat hij bedoelt voor PS3 of Xbox360.

Overigens was dat gewoon een aanbieding van Bart Smit. Geen fout dus. ;)
Ik heb 'em zelf voor €40 (PS3) gekocht bij FRS, ook afgelopen week.

• anandus
  • Niet online
PC-DD

Steam daily deals:
DeathSpank - 50% - €6,49
Alpha Protocol - 75% - €7,50
Mass Effect 1 & 2 - 50% - €7,49 & €14,99
Wings of Prey - 80% - €5,-
Darksiders - 75% - €7,50
Operation Flashpoint: Dragon Rising - 85% - €3,-
4 Silent Hunter games - 66% - €3,39 t/m €10,19
Patrician IV - 75% - €10,-
Blur - 50% - €14,99
Deadrising 2 - 50% - €19,99 (wanneer eigenaar van Resident evil 5: 60% - €15,99)
Blood Bowl: Legendary Edition - 50% - €19,99
Risen - 50% - €14,99
Doc Clock - 75% - €2,50

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

http://store.frictionalgames.com/ - 50% korting op Penumbra en Amnesia (PC).

En ik liep hier tegenaan: http://indiesale.com/ leuk voor iPhone-bezitters.

En de GOG sale gaat weer verder. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mentalist op 24-12-2010 05:04 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 17:57
Kerstvoordeel: voor 12 euro een paar honderd spellen.

Torchlight
Batman Arkham Asylum
Tropico 3
Settlers 7
Majesty 2
Kings Bounty + uitbreiding
Silent Hunter 5
Patrician IV
etc..

http://www.metaboli.co.uk/offers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
deregtx schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:20:
Maar je betaald wel een X bedrag per maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Red Dead Redemption 22 + 3 = 25 pond = 30 euro
http://shop.gameplay.co.u...ge.asp?ProductCode=XT1499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
deregtx schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:20:

Torchlight
Batman Arkham Asylum
Tropico 3
Settlers 7
Majesty 2
Kings Bounty + uitbreiding
Silent Hunter 5
Patrician IV
etc..

http://www.metaboli.co.uk/offers.html
Dat is een maandelijkse betaling. Meeste mensen zullen daar toch niet echt blij van worden denk ik. Al is het opzich wel een goeie aanbieding. Maar betalen per maand voor gamen gaat er bij de meeste niet in denk ik, hebben is toch beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 27-12-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
http://toucharcade.com/20...price-drops-and-freebies/
Enorme lijst van afgeprijsde iPad/iPhone games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het is steam maar toch omdat ie niet op de frontpage van steam stond vermeld:

PC Steam:
The Misadventures of P.B. Winterbottom 0,40 eurocent.
http://store.steampowered.com/app/40930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
prince of persia the forgotten sands is 10 euro bij gamehubs (xbox360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Op zavvi.com staat Halo Reach Limited Edition (xbox 360) nu voor 27 GBP.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Damn, alleen creditcards worden geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Laatst online: 01-08 17:57
Postius schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:13:
[...]

Dat is een maandelijkse betaling. Meeste mensen zullen daar toch niet echt blij van worden denk ik. Al is het opzich wel een goeie aanbieding. Maar betalen per maand voor gamen gaat er bij de meeste niet in denk ik, hebben is toch beter.
Je kunt toch altijd annuleren mocht je dat willen.

En worden constant spellen toegevoegd, dus wat is het verschil met elke maand gewoon spellen kopen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
deregtx schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:53:
[...]

En worden constant spellen toegevoegd, dus wat is het verschil met elke maand gewoon spellen kopen dan :?
Dat als je spellen koopt je die altijd kan blijven spelen?
Als je je abo opzegt dan kan je al die spellen niet meer spelen. Dan lijkt kopen, zeker op de lange termijn, mij verstandiger.

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Battlefield Bad Company 2 (PS3) voor 10,12 pond (11,76 euro) bij amazon.co.uk :o. Bij een bestelling vanaf 25 pond geen verzendkosten met Free Super Saver Delivery, anders 4,98 pond verzendkosten.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is nu alweer duurder. Amazon switcht de laatste tijd heel snel van prijzen. Heavy Rain was zondag 15 pond. Ik had toen helaas geen tijd, dus wilde hem maandag bestellen, toen was hij opeens weer 25 pond. Battlefield is inmiddels ook al 15,95. Ook lego star wars is het ene moment 12 pond, en een paar uur later 28!

• Big Will
  • Laatst online: 08-05-2021
Orian schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:39:
Is nu alweer duurder. Amazon switcht de laatste tijd heel snel van prijzen. Heavy Rain was zondag 15 pond. Ik had toen helaas geen tijd, dus wilde hem maandag bestellen, toen was hij opeens weer 25 pond. Battlefield is inmiddels ook al 15,95. Ook lego star wars is het ene moment 12 pond, en een paar uur later 28!
Battlefield Bad Company 2 (PS3) kan nog geleverd door amazon.co.uk zelf voor 9,99 pond (in de tabel rechts bij "More buying choices"), maar de levertijd is nu 2 tot 4 weken. De prijs van 15,95 is van een andere winkel die via Amazon verkoopt. Wel jammer dat ze zo snel van prijs veranderen.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

[offtopic]
Metaboli verdiend inmiddels misschien ook een eigen topic net zoals steam. Het ligt er net aan hoeveel games je echt koopt. Stel je koopt 1 'big release' per 3 maanden en hier en daar nog wat budget games dan is het op jaar basis goedkoper. Enige nadeel is dat je zelf natuurlijk niet zo veel invloed hebt op wat er beschikbaar is.

Misschien dat ik zelf toch maar is zo'n trial probeer, voor 3 pond een hele berg games kunnen spelen is toch wel grappig. Maar eerst maar is de pc upgraden......

edit:
hmmm net maar is even gechecked op wat games waar ik nog interesse in had:
batman = staat erbij
darksiders = niet
left 4 dead = niet
red alert games = niet
rockstar games = niet
valve games = niet
(de laatste 2 gezocht op via deze namen, wellicht op andere manieren meer..........)

Tsja........het ligt er net aan wat je wilt. Hou je van gamen in het algemeen dan is het misschien wat, maar als je gericht zoekt dan is het dus waarschijnlijk minder spannend.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 31-12-2010 13:05 . Reden: ervaring toegevoegd ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
deregtx schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:53:
[...]

Huren is niet kopen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Als ze zo'n service voor mijn xbox zouden hebben zou ik het gelijk doen. Voor 10 Euro per maand spelen wat je wilt. Dat is 120 euro per jaar, dat zijn 3 gekochte spellen?

ik zou het gelijk doen. Ik doe niks met oude spellen behalve op marktplaats zetten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Hier komen ook meteen helemaal geen Steam deals meer. :P

Grand Theft Auto IV: Complete Edition (GTA IV+Lost and Damned/Ballad of Gay Tony) €8,75
Mafia II €9,99

Allebei wel goede deals volgens mij. GTA IV incl. episodes ga ik voorlopig nergens goedkoper vinden denk ik.. Alleen jammer van de securom, dat was toch niet meer nodig.. Ik weet niet of een crack binnen Steam gaat werken..

[edit]Ik denk dat ik GTA IV nog niet eens ga kopen ook. |:( Ik ben net 3 uur bezig geweest om een testversie van GTA IV aan de praat te krijgen. Het is zo'n onvoorstelbare hoerenzooi. GFWL, xlive troep, Rockstar social club crap, .NET, visual C++ runtime bagger, securom, echt, je stikt er gewoon in. Het zou moeten kunnen werken onder wine maar het is gewoon een dependency hell. Ik krijg het ook gewoon niet aan de praat.

Als ze GTA4 nu een beetje "schoon" hadden gereleased was het de hooguit helft van het werk geweest. :/

[ Voor 47% gewijzigd door Mentalist op 03-01-2011 05:26 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 03:15:
Ik denk dat ik GTA IV nog niet eens ga kopen ook. |:( Ik ben net 3 uur bezig geweest om een testversie van GTA IV aan de praat te krijgen. Het is zo'n onvoorstelbare hoerenzooi. GFWL, xlive troep, Rockstar social club crap, .NET, visual C++ runtime bagger, securom, echt, je stikt er gewoon in. Het zou moeten kunnen werken onder wine maar het is gewoon een dependency hell. Ik krijg het ook gewoon niet aan de praat.
offtopic:
Da's dan wel weer het voordeel van Steam, dat de dependencies automatisch geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Ik denk dat ik GTA IV nog niet eens ga kopen ook. |:( Ik ben net 3 uur bezig geweest om een testversie van GTA IV aan de praat te krijgen. Het is zo'n onvoorstelbare hoerenzooi.
Wat is een testversie?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

'Bij de nieuwste versie hoeft de meeste troep niet meer. De testversie, ook wel illegale download in minder eufemistische termen, van spellen is vaak meer gedoe dan het origineel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

MsG schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:12:
'Bij de nieuwste versie hoeft de meeste troep niet meer. De testversie, ook wel illegale download in minder eufemistische termen, van spellen is vaak meer gedoe dan het origineel.
Ik wilde niet naar conclusies springen, maar als je inderdaad je opvattingen over de moeite die het kost iets te installeren baseert op hoe je je iso moet mounten, cracks moet installeren, en losse dependancies moet regelen, dan is het misschien juist wel de moeite om het te kopen.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekaanbieding play-asia:

F.E.A.R Files (Xbox360) voor €7,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Metro 2033 voor €13,99 bij Play.com voor PC en Xbox 360

[ Voor 12% gewijzigd door kippengaas op 05-01-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Vorige week Dante's Inferno gehaald voor €14,99 bij de Media Markt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

kippengaas schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:22:
Metro 2033 voor €13,99 bij Play.com voor PC en Xbox 360
Hmm, das niet te duur maar bij Zavvi krijg ik er nog een euro vanaf voor de pc versie. Die is daar namelijk 9,95 GBP + 0,99 GBP shipping = € 12.94 incl. shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[/offtopic]In mijn ervaring is het juist een stuk minder gedoe(ubisoft drm iemand). Maar goed hangt denk ik ook een beetje samen met je eigen vermogens[/offtopic]

Overigens zijn er maar bedroevend weinig sales na december(al is dat volledig logisch). Heb eigelijk ook al genoeg geld uitgegeven in die maand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ijskonijn schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:57:
Vorige week Dante's Inferno gehaald voor €14,99 bij de Media Markt.
Heb je de waarschuwing wel gelezen? Het is wel zo handig om het platform erbij te vermelden. Daarnaast is dit een topic waar huidige aanbiedingen geplaatst worden, ik weet niet hoe dat zit met deze aanbieding van jou maar als die alleen vorige week gold dan hebben anderen er nu niks meer aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hier komen ook meteen helemaal geen Steam deals meer. :P

Grand Theft Auto IV: Complete Edition (GTA IV+Lost and Damned/Ballad of Gay Tony) €8,75
Mafia II €9,99
[...]
Dit waren denk ik aanbiedingen t/m 02/01/2011?
Nu is ie; 39,99€ (Alle prijzen zijn inclusief BTW (waar van toepassing)) .. ;w

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Zephyer schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Dit waren denk ik aanbiedingen t/m 02/01/2011?
Nu is ie; 39,99€ (Alle prijzen zijn inclusief BTW (waar van toepassing)) .. ;w
Die waren tot 03/01/2011 19:00 geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
FRS Hulst

Gothic 4 PC ; 10 euro (was geloof ik de laatste)
Alan Wake CE ; 20 Euro (staat er nog 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:32:
FRS Hulst

Gothic 4 PC ; 10 euro (was geloof ik de laatste)
Alan Wake CE ; 20 Euro (staat er nog 1)
En als je die CE niet meer kan vinden of je woont er niet in de buurt
Bartsmit 20 euro (online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Zero Punctuation's Game of the Year: Just Cause 2, nu voor 10 pond bij The Hut.

http://www.escapistmagazi...uation/2607-Top-5-of-2010
http://www.thehut.com/gam...ust-cause-2/10059877.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:24
Bart Smit Den Haag (centrum)

PC: Bioshock 2: €7.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Even wat Xbox360 minded koopjes:

Landelijke MediaMarkt Folder:

Mafia II €29 (ook PS3)
Fallout New Vegas €29 (ook PS3)

Xbox 360 S 4GB + Kinect + Kinect Adventures + Kinect Joyride €269

-----------

Operation Flashpoint 2 £6,98 bij Amazon.co.uk

-----------

Kinect + Kinect Adventures €125,99 bij Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Bij de FRS zag ik Fairytale Fights (XBox) voor 7,50. Als je af en toe zin hebt om hersenloos sprookjesfiguren af te maken en door hun bloed te glijden is dit je kans ;).

Ze hadden sowieso uitverkoop met veel games voor weinig (onder een tientje) dus de moeite waard om er eens langs te gaan.

vv Lol, seriously. Voor dat bedrag wil ik hem ook wel ;). Morgen eens bij een andere FRS kijken!

[ Voor 40% gewijzigd door Punksmurf op 10-01-2011 20:40 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Punksmurf schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:46:

Ze hadden sowieso uitverkoop met veel games voor weinig (onder een tientje) dus de moeite waard om er eens langs te gaan.
Assasins Greed Directors Cut gekocht daar voor 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 09:14
Voor de Brusselaars onder ons ;)

MM Basilix:

PS3:

Modnation Racers 15€ (gekocht)
Fallout New Vegas Collector's Edition 35€ (gekocht)
Bioshock 2 SE 15€
Borderlands 15€

Wii:

Metroid Other M 20€ (gekocht)

Leuke solden zo :)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Bioshock Rapture (met klein artbook) is hier bij ePlaza en Bart Smit €12 voor de XBox. Nobrainer imo, geweldige game.

PS3 (volgens mij de gewone editie) volgens mij €20, viel me op omdat hij zo duur was in verhouding.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia II op de Ps3 voor 14 euro als nieuwe weekaanbieding.

Verder bij eplaza een foutje op de website waardoor je een controller+halo reach limited edition+lader kan kopen voor 46 euro incl. verzending in plaats van de 76 euro die ze aangeven. (Al is het wel afwachten of ze echt leveren voor die prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:30
Als ik ze alle drie aanklik krijg ik gewoon 80,99 incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:30:
Als ik ze alle drie aanklik krijg ik gewoon 80,99 incl. verzenden.
Dan hebben ze het nu aangepast.
In mijn mandje staat nog steeds de oude prijs (Heb zelf uiteindelijk niet gekocht) :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nJkDm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Kan je dan wel nog DLC's downloaden zonder Koreaanse account?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaal al enige tijd voor al mijn spellen (minus gratis spul uiteraard), maar ik wil dat beeld toch bestrijden. Helaas is het vaak net zo makkelijk zo niet makkelijker een illegale versie aan de praat te krijgen dan een spel dat je netjes gekocht hebt, plus dat je gelijk van allerlei zeer vervelende DRM af bent. Het is dat het een principiele kwestie is geworden voor mij en er qua veiligheid wel wat vraagtekens bij illegaal spul te zetten valt, maar (on)gemak is imo niet echt een argument.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:20:
[...]

Ik betaal al enige tijd voor al mijn spellen (minus gratis spul uiteraard), maar ik wil dat beeld toch bestrijden. Helaas is het vaak net zo makkelijk zo niet makkelijker een illegale versie aan de praat te krijgen dan een spel dat je netjes gekocht hebt, plus dat je gelijk van allerlei zeer vervelende DRM af bent. Het is dat het een principiele kwestie is geworden voor mij en er qua veiligheid wel wat vraagtekens bij illegaal spul te zetten valt, maar (on)gemak is imo niet echt een argument.
De oplossing: koop een PS3 of Xbox360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 21:50
C0nscious schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Kan je dan wel nog DLC's downloaden zonder Koreaanse account?
Is dus al aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Aangepast? Nee, ik had nog even gegoogl'd en ook bij Mafia 2 is het zo dat je met een andere regiocode niet DLC's van een afwijkende regiocode kan gebruiken. Helaas.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
World of Goo voor de iPad is tijdelijk de helft goedkoper. Is nu nog maar 4 euro:

http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 10:38
Mensen bij the hut en Zavvi kan je nu met paypal betalen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Amdwarrior schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:16:
Beste nieuws in tijden.. _/-\o_

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Amdwarrior schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:16:
Dat is beter nieuws dan de gemiddelde aanbieding hiero :D

* Sorbo gaat winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Iemand nog een tip voor pro evo 2011 op ps3? Vorige week was ie in de mega monday, maar nu alleen nog maar voor de xbox :( Dat betekent gewoon 30 ipv 20 euro, vind ik best veel op zo'n bedrag.
Ga nog even op marktplaats kijken, maar ik koop liever nieuw.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout: New Vegas (PS3) is de nieuwe weekaanbieding van play-asia: 15 euro
Pagina: 1 ... 19 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
  • Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
  • Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic