Self reflection is the school of wisdom
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
http://link.marktplaats.nl/m1002704303
75-GD-NT
Kenteken dus ingevoerd bij de RDW, al ruim een jaar geen APK meer, en er staat nog op kenteken dat er een 1.7L 60pk diesel in ligt.. Kan dat ding überhaupt wel door de APK komen met de 1.9TDI met 280pk en ruim 500Nm??
Ik vind m niet eens fout, zelfs tof.. Maar volgens mij is die hele auto nooit berekend hierop, en aangezien hij niet opnieuw bij de RDW is aangemeld na deze toename in vermogen denk ik dat je er eigenlijk niet eens mee door de APK komt.. En nog iets, waarom zou je zoveel geld in een Lupo stoppen?
[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 23-12-2015 17:37 ]
Geen idee of dat een herkeuring nodig heeft.. maar wel een cool projectje, niet echt fout imho..GAIAjohan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:34:
Ik kwam net ook deze Lupo tegen:
75-GD-NT
Kenteken dus ingevoerd bij de RDW, al ruim een jaar geen APK meer, en er staat nog op kenteken dat er een 1.7L 60pk diesel in ligt.. Kan dat ding überhaupt wel door de APK komen met de 1.9TDI met 280pk en ruim 500Nm??
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Anoniem: 398486
Haha vet, een R32 blok er in lijkt me ook wel cooliejooGAIAjohan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:34:
75-GD-NT
[afbeelding]
Ik vind m niet eens fout, zelfs tof.. Maar volgens mij is die hele auto nooit berekend hierop, en aangezien hij niet opnieuw bij de RDW is aangemeld na deze toename in vermogen denk ik dat je er eigenlijk niet eens mee door de APK komt.. En nog iets, waarom zou je zoveel geld in een Lupo stoppen?
Ja dusToolkiT schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:37:
[...]
Geen idee of dat een herkeuring nodig heeft.. maar wel een cool projectje, niet echt fout imho..
https://www.rdw.nl/Partic...ies-aan-een-voertuig.aspx
de motorcode of het motortype;
het aantal cilinders;
de cilinderinhoud;
de brandstofsoort, zoals van benzine naar diesel of de wijziging naar elektrische aandrijving;
het vermogen van een motor, driewielige motorrijtuig en bromfiets;
het vermogen van andere voertuigen, als dit meer dan 20 % afwijkt van de oorspronkelijke waarde zoals in kentekenregister geregistreerd.
Eigenlijk moet zoiets duidelijks, net als omkatprojectjes gewoon bij de RDW gemeld kunnen worden naar mijn mening.
Was dat niet in de UK dat er een hele scene bestaat/bestond voor fout 'getunede' Saxo's? Deed me in ieder geval denken aan die scene in Ali G indaHouse:GAIAjohan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:26:
Nou, deze mooie Saxo dan?
http://link.marktplaats.nl/m1004348918
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat is volgens mij een Renault 5?
Maar goed, omdat het bijna kerst is:

Anoniem: 239824

Wat er later met dat hok gebeurt is weet ik niet, heb het beest nooit weer gezien.

[ Voor 58% gewijzigd door Bestla op 24-12-2015 08:30 ]
Yup dat is idd een 5, welke een semi-kultauto is in de UK..Weemism schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:46:
[...]
Was dat niet in de UK dat er een hele scene bestaat/bestond voor fout 'getunede' Saxo's? Deed me in ieder geval denken aan die scene in Ali G indaHouse:
[afbeelding]
Maar dat is volgens mij een Renault 5?
Als de swap "professioneel" is uitgevoerd kan dat door de APK komen ja, maar dan moet je ook de rest van de auto hebben aangepast. Heb zelf de 1.2 boxer uit m'n kever geswapt met een 1.3, en die moet ook opnieuw gekeurd worden omdat ik op papier 29% meer vermogen hebGAIAjohan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:34:
75-GD-NT
[afbeelding]
Daarnaast lijkt het er niet op dat de remmerij fatsoenlijk is aangepakt, ik zie achter wel vaag remklauwen maar dat formaat zit ook op een Polo 1.4 uit 2004 om maar eens iets te zeggen. Ik moet leren lezen. Daarnaast is 280km/h wel erg gedurfd voor zo'n ding hoor. Onze bescheiden Golf 5 GTI haalt de 280 nét op de teller en dan zit je wel te zweten, ik wil het iemand wel zien doen in een Lupo.
Wel vet ding hoor, niet echt foute tuning als je het mij vraagt. Ik heb de meeste pagina's wel gehad en me dikwijls kapot gelachen met vaderlief, het blijft toch geweldig hoe lelijk men die auto's überhaupt kan creëren
Hahaha blijkbaar is hij toch in trek, al 3 biedingen!GAIAjohan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:26:
Nou, deze mooie Saxo dan?
http://link.marktplaats.nl/m1004348918
*knip*
Bekijk vooral deze twee zinnen eens:
"In 2008, 2009 geselecteerd bij 100% Tuning in de Ahoy! Stickers daarvan zijn aanwezig!
Deze auto valt niet te beschrijven en moet gezien worden!"
God weet wat geselecteerd in deze context betekend, maar dat hij niet te beschrijven valt waren we hier al achter
[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 25-12-2015 00:14 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik had het anders moeten verwoorden: "theoretisch" in plaats van papier, maar je hebt 100% gelijk. Ik denk ook niet dat je met 140km/h of harder tegen iets wil klappen in een Lupo...mark-k schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:14:
De APK kijkt niet naar je papieren, dus de auto kan prima door de APK komen maar toch niet toegestaan zijn op de openbare weg. Zo'n vermogenstoename moet je sowieso melden, doe je dit niet ben je niet verzekerd (je verzekering betaalt bij een ongeval wel uit aan de tegenpartij, maar verhaalt daarna alle kosten op de eigenaar van de niet toegestane auto).
Deze Lupo gaat simpel door de APK komen hoor, ook met de originele remmen. Het vermogen wordt niet gecontroleerd, dus zolang je nog hetzelfde aantal cilinders hebt is er verder niks aan het handje. De minimale remafstand die je bij de APK moet halen haal je sowieso wel met de originele remmen, dus kom je met gemak door de keuring.kuusj98 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:16:
[...]
Ik had het anders moeten verwoorden: "theoretisch" in plaats van papier, maar je hebt 100% gelijk. Ik denk ook niet dat je met 140km/h of harder tegen iets wil klappen in een Lupo...
En verder denk ik dat je met geen enkele auto ergens op wilt knallen met 140km/h
Weer gelijk, maar het gaat ook een beetje om het gevoel wat je zelf hebt bij zo'n auto. Laten we eerlijk zijn, goede of foute tuning: geen enkele auto verlaat de fabrikant met de bedoeling dat de klant er even een 200PK sterkere motor inzet. Om die reden betaal je onder andere ook aanzienlijk meer voor je GTI t.o.v. een normale golf die je ook wel naar 200+ PK kan tillen. Die kan dan wel door de keuring komen met standaardremmen, maar als je eenmaal 280 op de Autobahn knalt en iemand gaat opeens naar je rijbaan terwijl je het niet verwacht zit ik toch liever in de auto die wel is gemaakt om deze situaties te hendelenmark-k schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:22:
[...]
Deze Lupo gaat simpel door de APK komen hoor, ook met de originele remmen. Het vermogen wordt niet gecontroleerd, dus zolang je nog hetzelfde aantal cilinders hebt is er verder niks aan het handje. De minimale remafstand die je bij de APK moet halen haal je sowieso wel met de originele remmen, dus kom je met gemak door de keuring.
En verder denk ik dat je met geen enkele auto ergens op wilt knallen met 140km/h
Daarnaast wil je natuurlijk met geen enkele auto ergens opknallen, maar ook hier geld weer dat een gezinswagen of SUV je waarschijnlijk meer veiligheid geeft dan een Lupo met bijbehorende kleine kreukelzonen.
Om toch even on-topic te blijven:

Dit vind ik nu echt fout, een bumper die overduidelijk niet op je Hyundai thuishoort en dan ook nog eens een redelijk aanzienlijk kleurenverschil met de rest van je rappe bak

Scooters bv rollen wel de fabriek uit om 100 te kunnen. Hier worden ze begrensd op 45 en als je opvoert naar 60 is het opeens levensgevaarlijk, want daar is dat ding niet op berekend (Spee).
Een normale Golf 2L, V5 of TDI zal hetzelfde chassis hebben als de 1.4 of R32?
Enige anders zijn misschien de remmen en ophanging wellicht.
Het wordt een ander verhaal als je in een gebakje een V6 of 3L turbo ofzo lepelt.
Dan worden de verhoudingen enorm anders. Andere krachtoverbrenging en kan het een en ander scheeftrekken.
Uiteraard wil je bij meer vermogen altijd (eerst!) je remmerij op orde hebben.
Wat betreft remmen, beter is natuurlijk nooit verkeerd, maar zolang het gewicht redelijk gelijk blijft en je geen hoge snelheden haalt wordt ja remafstand niet opeens langer met standaard remmen. Het wordt pas een probleem als je vanuit hogere snelheden moet gaan remmen (of vaker).
Moet je eens denken aan een Golf 1 of 2 met +1000pkkuusj98 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:10:
[...]
Ik moet leren lezen. Daarnaast is 280km/h wel erg gedurfd voor zo'n ding hoor. Onze bescheiden Golf 5 GTI haalt de 280 nét op de teller en dan zit je wel te zweten, ik wil het iemand wel zien doen in een Lupo.
[...]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Met welk doel zal iemand een veel krachtigere motor in zijn auto willen hebben?mark-k schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:16:
Wat betreft remmen, beter is natuurlijk nooit verkeerd, maar zolang het gewicht redelijk gelijk blijft en je geen hoge snelheden haalt wordt ja remafstand niet opeens langer met standaard remmen. Het wordt pas een probleem als je vanuit hogere snelheden moet gaan remmen (of vaker).

Een goede grap mag vrienden kosten.
Voor mij zou het voornamelijk betere acceleratie en gemakkelijker driften zijn, dus meer vermogen is niet perse rijden met een hogere snelheid. Zolang je er rekening mee houdt is het nog verantwoord te houden met standaard remmen (het helpt ook om al van tevoren een fatsoenlijk model te hebben, die standaard al wat grotere remmen heeft).Tomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:35:
[...]
Met welk doel zal iemand een veel krachtigere motor in zijn auto willen hebben?
Ga ter lering ende vermaack vrjdagavond eens naar de Mac Donalds in Leiden, hier vind je namelijk de doelgroep van deze soms geweldige thread.

[ Voor 4% gewijzigd door FFW op 25-12-2015 12:56 ]
Sleutelwoord is niet de gebruiker, maar het voertuig zelf.mark-k schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:16:
Scooters die opgevoerd worden zijn ook levensgevaarlijk, omdat het volk dat erop rijdt meestal het IQ van een pinda heeft.
En achteruit inparkeren kan hij ook al nietFFW schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:55:
Ga ter lering ende vermaack vrjdagavond eens naar de Mac Donalds in Leiden, hier vind je namelijk de doelgroep van deze soms geweldige thread.
[afbeelding]
We hoeven inderdaad niet altijd naar het buitenland om echte pareltjes te vinden. De Astra Tuning Club weet de saaiste auto's ter wereld om te toveren tot echte eyecatchers met subtiele ingrepen zoals geblindeerde achterlichten:

Of blauwe koplampen, extra gestroomlijnde buitenspiegels en wielen die het potentieel van alle 89 paardenkrachten ten volle benutten:

[ Voor 48% gewijzigd door Tomatoman op 25-12-2015 14:03 ]
Of wat dacht je van het debadgen, zodat niemand weet wat voor auto het isTomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:52:
[...]
Of blauwe koplampen, extra gestroomlijnde buitenspiegels en wielen die het potentieel van alle 89 paardenkrachten ten volle benutten:
[afbeelding]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Dat geeft je dan wel de mogelijkheid om een Irmscher badge in de grille te plakken. Tezamen met de matzwarte motorkap met air intakes is dat op zichzelf al voldoende voor minstens 50 pk extra.Widow schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:12:
[...]
Of wat dacht je van het debadgen, zodat niemand weet wat voor auto het is

Met normale sportvelgjes vind ik die corsa best geslaagd hoor, ziet er wel vlot uit zonder overdreven zooi erop. Vind persoonlijk dat type velgen niks. Lampjes ook ff uitwisselen voor 4300kTomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:52:
[...]
En achteruit inparkeren kan hij ook al niet![]()
We hoeven inderdaad niet altijd naar het buitenland om echte pareltjes te vinden. De Astra Tuning Club weet de saaiste auto's ter wereld om te toveren tot echte eyecatchers met subtiele ingrepen zoals geblindeerde achterlichten:
[afbeelding]
[afbeelding]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
FTFYTomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:22:
[...]
Dat geeft je dan wel de mogelijkheid om een Irmscher badge in de grille te plakken. Tezamen met de matzwarte motorkap met air inOUTtakes is dat op zichzelf al voldoende voor minstens 50 pk extra.
[afbeelding]
Oei dan mag ik de Hyundai ook hier plaatsenWidow schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:12:
[...]
Of wat dacht je van het debadgen, zodat niemand weet wat voor auto het is
[ Voor 25% gewijzigd door Damic op 26-12-2015 16:15 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Het is maar net waar je op wil bashenTomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:52:
[...]
En achteruit inparkeren kan hij ook al niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

De auto van Dik is gewoon Dik en als je niet weet wie het is kan ik er niks aan doen.
Er is imho niks fouts aan, geen tupperware of wat dan ook. Gewoon strak.
en @ astra f
orginele motorkap is fout?
irmscher grill is ook fout? Zelf wil ik ook een irmscher grill op mijn coupé omdat deze gewoon strakker eruit ziet (en nee het is geen losse badge)
[ Voor 41% gewijzigd door maikel_rox op 29-12-2015 12:42 ]

[ Voor 19% gewijzigd door wesleytjuh op 29-12-2015 12:47 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Sterker nog het is verboden.maikel_rox schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:39:
Je achterlichten dermate blinderen is wel een beetje fout imho hoor..
Maar zal mijn eigen foute auto ook wel plaatsen

wesleytjuh schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:46:
Inderdaad, daar is niks Dik of strak aan imho, dat soort tuning slaat de plank over het algemeen behoorlijk mis naar mijn mening. Maar ieder zijn ding uiteraard
.
heb ook nergens zwart geverfde achterlichten goed gepraat maar over een corsa en astra fmaikel_rox schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:39:
Je achterlichten dermate blinderen is wel een beetje fout imho hoor..
Word ik geacht te weten wie Dik is? De enige Dik die ik ken, is de heer D. Dik (links op de foto)redbullet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:24:
[...]
Het is maar net waar je op wil bashen![]()
De auto van Dik is gewoon Dik en als je niet weet wie het is kan ik er niks aan doen.
Er is imho niks fouts aan, geen tupperware of wat dan ook. Gewoon strak.

Dit is de originele auto met de originele motorkap:en @ astra f
orginele motorkap is fout?

Zo zag de grille er aanvankelijk uit:irmscher grill is ook fout? Zelf wil ik ook een irmscher grill op mijn coupé omdat deze gewoon strakker eruit ziet (en nee het is geen losse badge)

met dien verstande dat er toen al foute lampen op waren gezet. Een tijdje later zag de grille er opeens zo uit:

Hoezo geen losse badge?
Zullen ook veel mensen fout vinden.. Zoals dit:
Alleen is dat niet legaal te krijgen met e nummers...
Hoezo moeten er "E" nummers in staan? Volgens het Voertuigbesluit (RVV '90 ) wordt er alleen een eis gesteld aan de kleur van de verlichting, niet aan de fabrikant (en/of een CE keurmerk).GAIAjohan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:57:
Qua styling zou ik best donkere achterlichten op mijn c30 willen hebben:
Zullen ook veel mensen fout vinden.. Zoals dit:[afbeelding]
Alleen is dat niet legaal te krijgen met e nummers...
Die zelf gespoten achterlichten zijn uiteraard niet toegestaan doordat je daar de complete reflectie en lichtdoorlaatbaarheid mee "vernachelt".
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 29-12-2015 21:24 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Prutser, dat is t eerste model Astra F, de motorsleuven zijn gewoon origineel. Foto die jij later liet zien is een 2e model.Tomatoman schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:22:
[...]
Dat geeft je dan wel de mogelijkheid om een Irmscher badge in de grille te plakken. Tezamen met de matzwarte motorkap met air intakes is dat op zichzelf al voldoende voor minstens 50 pk extra.
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 29-12-2015 21:26 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Op het GSi model was die kap inderdaad origineel, net zoals de 15" LM velgen en de grill + voorbumper op jouw fotoJoopieboy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:25:
[...]
Prutser, dat is t eerste model Astra F, de motorsleuven zijn gewoon origineel. Foto die jij later liet zien is een 2e model.
[afbeelding]
E-keur is verplicht. Staat in het voertuig reglement. Als jij met achterlichten zonder e keur rondrijdt in een auto van na ik geloof 1976 heb je een probleem als de politie dat ontdekt. Overigens worden er gewoon h7 lampen zonder e keur verkocht, maar er staat dan ook op de verpakking dat het voor show use is..wimmel_1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:21:
[...]
Hoezo moeten er "E" nummers in staan? Volgens het Voertuigbesluit (RVV '90 ) wordt er alleen een eis gesteld aan de kleur van de verlichting, niet aan de fabrikant (en/of een CE keurmerk).
Die zelf gespoten achterlichten zijn uiteraard niet toegestaan doordat je daar de complete reflectie en lichtdoorlaatbaarheid mee "vernachelt".
Zodra jij lampen met e keur aanpast, verliezen ze die keur en kan het tot boetes leiden..
Jij hebt het over de APK.. Daar staat inderdaad in daar bepaalde kleuren mogen enz..
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 29-12-2015 21:36 ]
Klopt.GAIAjohan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:34:
[...]
E-keur is verplicht. Staat in het voertuig reglement. Als jij met achterlichten zonder e keur rondrijdt in een auto van na ik geloof 1976 heb je een probleem als de politie dat ontdekt. Overigens worden er gewoon h7 lampen zonder e keur verkocht, maar er staat dan ook op de verpakking dat het voor show use is..
Zodra jij lampen met e keur aanpast, verliezen ze die keur en kan het tot boetes leiden..
Jij hebt het over de APK.. Daar staat inderdaad in daar bepaalde kleuren mogen enz..
En aangezien de meeste voertuigen alleen maar ter controle komen bij een APK en niet bij een type-goedkeuring en/of RDW keuring (welke ook niet veel voorstelt) wordt er niet zwaar op CE keurmerken gecontroleerd in NL.
In Duitsland kun je voor iedere aanpassing naar een ADAC keuringsstation om die aanpassing (mét CE keurmerk vermelding) op de voertuigpapieren bij te laten "kliederen". (Zal in NL. vast ook nog wel eens gaan gebeuren, overigens.)
Eigenlijk ziet het originele model er zo uit:Joopieboy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:25:
[...]
Prutser, dat is t eerste model Astra F, de motorsleuven zijn gewoon origineel. Foto die jij later liet zien is een 2e model.
[afbeelding]

Die duct tape hoort er ook op?Joopieboy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:25:
[...]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Volgens mij wordt er wel meer gedaan aan die Lupootjes. Stond ooit in een A4 naast een Lupo in precies die kleur. Toen mijn s-tronic nog net op het idee kwam om hem in zijn 2 te zetten was hij al bij het volgende stoplicht

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
CE en E-keur zijn 2 verschillende dingen he.wimmel_1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:44:
[...]
Klopt.
En aangezien de meeste voertuigen alleen maar ter controle komen bij een APK en niet bij een type-goedkeuring en/of RDW keuring (welke ook niet veel voorstelt) wordt er niet zwaar op CE keurmerken gecontroleerd in NL.
In Duitsland kun je voor iedere aanpassing naar een ADAC keuringsstation om die aanpassing (mét CE keurmerk vermelding) op de voertuigpapieren bij te laten "kliederen". (Zal in NL. vast ook nog wel eens gaan gebeuren, overigens.)
Dat is niet de enige filmauto die nu onder de hamer gaan, deze maand zijn ook deze aan de beurt:

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Hangt er van af welke auto het is.Peenutzz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:49:
Grappig dat die Jetta een automaat is, in de film wordt nogal best een beetje erg vaak geschakeld
IN films hebben ze vaak meerdere versies van dezelfde auto.
Eentje voor de closeups, eentje die ze kapot rijden, en eentje voor het echte rij werk.
Damn, wat zou ik die Camaro graag willen hebben.TheBrut3 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:01:
[...]
Dat is niet de enige filmauto die nu onder de hamer gaan, deze maand zijn ook deze aan de beurt:
[afbeelding]
[afbeelding]
achtegrondinfo
on a serious note, het zou je maar gebeuren

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
OMG hood bra. Wat mij betreft de meest afgrijselijk auto accessoire ooit.shameete schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 09:37:
Nog nooit was een raamsticker zo toepasselijk![]()
[afbeelding]
achtegrondinfo
on a serious note, het zou je maar gebeuren![]()
Zoiets:Peenutzz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:49:
Grappig dat die Jetta een automaat is, in de film wordt nogal best een beetje erg vaak geschakeld

OMG dit belooft weer veel goeds
En hoezo €5000
http://link.marktplaats.nl/m993737676
Check vooral de prachtige jaren '90 bekleding!!
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 02-01-2016 22:38 ]
Er is wel een keer een hyundai coupé gebruikt in de F&F reeks, dus helemaal verkeerd is het nietGAIAjohan schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:36:
Op basis waarvan is deze auto fast and furious??
En hoezo €5000
Compleet verschillend zelfsmark-k schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:32:
[...]
CE en E-keur zijn 2 verschillende dingen he.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Wel leuk dat laatste in de optie lijst: een nette auto isGAIAjohan schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:36:
Op basis waarvan is deze auto fast and furious??
En hoezo €5000
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Alleen van die vieze onbetrouwbare handelaartjes adverteren altijd zo.

En dit snoepje staat er regelmatig naast (vanochtend ook weer):

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
En later lijken de originele spiegels op de wielkasten vervangen te zijn door aan de deur..
[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 08-01-2016 08:21 ]
Me too!NeutraleTeun schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 06:15:
Ik zou ze alle 2 wil hebben. En zal ze ook rijden!
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Anoniem: 460511
Sinds kort rijden er ook een paar scholieren (ik woon vlakbij een MBO-school) in een opgepimpte Suzuki Swift rond. En stoer kijken als ze uitstappen
Spoilertje, van die lelijke achterlampen, sportuitlaat, standaard hardstyle uit de boxen... Heel klassiek
Dat is gewoon de Toyota Hi-ace. Die wordt nog altijd geproduceerd en met success verkocht. Echter is deze nieuwe generatie wel lekker Aziatisch gestijld, en hierdoor helaas niet in Europa verkocht. Terwijl de oude Hi-ace hier prima verkocht werd, zonde dus. Daarna hebben ze wat Toyota merken op Franse busjes geplakt.Anoniem: 460511 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:10:
Ik zie naast die velgen eigenlijk niets wat niet op een standaard skyline verkrijgbaar was. Wat is dat eigenlijk voor busje op die ene auto? Niet dat ik die wel mooi vind maar kan het niet meer herkennen.
En ja dat werkt ook, maar ik weet niet of het allemaal zo lang mee gaat als die oude busjes.
Wat tevens jammer is dat er dus sowieso geen 4x4 busjes meer zijn, of in ieder geval niet meer hier geleverd worden, door Toyota.
(hier spreekt een 4x4 Hiace eigenaar
Van dat nieuwe type busje worden vaak wel luxe VIP busjes gemaakt. Populair in Afrika, Midden-Oosten en Azie. Ook in normale vorm uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door !null op 08-01-2016 15:57 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ziet er mooi en verzorgd uit en het past allemaal wel bij elkaar zonder dat het overdreven is.
Nouja, zo'n '90 swift GTI was toch bizar rap, dacht iets van 100pk op krap 800 kilo? Beetje 205 GTI idee.4Br0k3n3rr0r schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:28:
Dat busje vind ik wel leuk
Sinds kort rijden er ook een paar scholieren (ik woon vlakbij een MBO-school) in een opgepimpte Suzuki Swift rond. En stoer kijken als ze uitstappen
Spoilertje, van die lelijke achterlampen, sportuitlaat, standaard hardstyle uit de boxen... Heel klassiek
Maar dat zal die wel niet zijn geweest
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
* ToolkiT zwaait... ik heb een Ford Freda (Mazda Bongo) grijze import camper met AWD!null schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:56:
Wat tevens jammer is dat er dus sowieso geen 4x4 busjes meer zijn, of in ieder geval niet meer hier geleverd worden, door Toyota.
(hier spreekt een 4x4 Hiace eigenaar)

[ Voor 32% gewijzigd door ToolkiT op 08-01-2016 16:58 ]
Ah kijk, leuk! De Mazda Bongo kende ik wel, en wist ook dat hij met 4wd geleverd was, maar bijna nooit gezien. Wat voor opties heb je dan? Is het gewoon permanente 4wd of heb je nog wat keuzes? valt er nog wat te locken?ToolkiT schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:55:
[...]
* ToolkiT zwaait... ik heb een Ford Freda (Mazda Bongo) grijze import camper met AWD
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb onderstaande. Dit zie je in de UK wel vaker Toyota Hiace Super Custom met 4x4, maar dat is hier in Nederland gewoon totaal niet geleverd. Ik heb onderstaande uit Noorwegen geimporteerd.

Wordt nu opgeknapt en tevens ruimte gemaakt, zodat hij nog wat hoger komt. En modderbanden erop
Dit busje is eigenlijk meer een Hilux, dus je lockt tussenbak en je hebt low-gearing. Ook nog limited slip diff achter.
Hij ziet er uit als een suf busje, niemand verwacht dus dat je daarmee die berg gaat beklimmen. Want hij kan echt heel veel. Doet alleen op bodemvrijheid onder voor terreinwagens.
Permanente AWD (ik neem aan met standaard FWD en achter waneer het nodig is.!null schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:00:
[...]
Ah kijk, leuk! De Mazda Bongo kende ik wel, en wist ook dat hij met 4wd geleverd was, maar bijna nooit gezien. Wat voor opties heb je dan? Is het gewoon permanente 4wd of heb je nog wat keuzes? valt er nog wat te locken?
De bongo's die ik gezien heb zijn eigenlijk 99% zelfde spec:
2.5 TDI automaat met AWD.
Geen hi/low gearing, wel optie om overdrive aan/uit te zetten op auto 4-bak..
Voor off-roaden zijn ze wegen gebrek aan ground clearance vrij zinloos, maar op een modderig veld, in de sneeuw, etc is het handig.
cool, een oud collega van me heeft ook zoiets.!null schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:00:
Ik heb onderstaande. Dit zie je in de UK wel vaker Toyota Hiace Super Custom met 4x4.
schuifdeur aan beide kanten of 1 kant? Ik ken eigenlijk alleen maar busjes waar die rechts zitToolkiT schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:55:
[...]
* ToolkiT zwaait... ik heb een Ford Freda (Mazda Bongo) grijze import camper met AWD
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen links (de stoepkant in Japan/UK dus)redbullet schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:07:
[...]
schuifdeur aan beide kanten of 1 kant? Ik ken eigenlijk alleen maar busjes waar die rechts zit
Dit is een busje in de UK, dus vandaar waarschijnlijk aan deze kant.redbullet schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:07:
[...]
schuifdeur aan beide kanten of 1 kant? Ik ken eigenlijk alleen maar busjes waar die rechts zit
Maar ik heb met bovenstaande busje schuifdeuren aan beide kanten. Was namelijk passagiersbusje die ik heb omgebouwd tot camper.
Ik heb er echter nog steeds een keuken voorgebouwd. Maar het is erg makkelijk dat je er van achter bij kan, met gasfles en bedrading etc, als er iets mee is.
[ Voor 16% gewijzigd door !null op 08-01-2016 19:09 ]
Misschien, maar het is gewoon een mal gezicht om dat ding hier door de wijk te zien rijden met een slakkengangetjeSinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:22:
[...]
Nouja, zo'n '90 swift GTI was toch bizar rap, dacht iets van 100pk op krap 800 kilo? Beetje 205 GTI idee.
Maar dat zal die wel niet zijn geweest(net als die andere kleine bakjes waar ze in azie turbo versies van hebben).
Die spoiler maakt het af

http://www.2dehands.be/au..._2005&utm_content=300x600
[ Voor 16% gewijzigd door Ligone op 13-01-2016 23:23 ]
Meest zinloze deel: de motorafdekplaat.Ligone schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:23:
Ik post nie veel meer maar deze moet er toch es op...![]()
http://www.2dehands.be/au..._2005&utm_content=300x600
Doe mij die skyline maar hoor! Vet apparaatEMP schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 06:09:
Deze kom ik altijd tegen als ik naar mijn werk fiets. Ik weet niet of het foute of goeie tuning is, maar ik vind het eigenlijk best zonde...
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit snoepje staat er regelmatig naast (vanochtend ook weer):
[afbeelding]
Nee, de gordels. Die slopen je rug bij een aanrijding
Moet je niet eerst een degelijke wagen hebben om tegen 'een andere degelijke wagen' te ruilen? Ik zie op die foto's geen enkele degelijke wagen te staan.
Gewoon de komma's vergeten, kan iedereen gebeuren: ...ruilen tegen een andere, degelijke, wagen.TheBrut3 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:57:
Ik vind deze zin een beetje krom: "Of ruilen tegen andere degelijke wagen"
Moet je niet eerst een degelijke wagen hebben om tegen 'een andere degelijke wagen' te ruilen? Ik zie op die foto's geen enkele degelijke wagen te staan.
Haha, ik wist niet dat hij origineel al zo was! Ik had 'm wel gegoogled, maar kon deze voorkant, brede wielen en zij-uitlaten niet vinden, dus dacht dat het iemand's eigen brouwsel was. Ze zijn hier (Japan) overigens wel erg netjes op hun spullen, dus dat hij nog origineel is, verbaasd mij nietsGAIAjohan schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:18:
Met die Skyline lijkt me niks mis.. Ik verwacht zelfs dat hij muv de velgen origineel is met wat opties aangevinkt. Front lip, achterspoiler.
En later lijken de originele spiegels op de wielkasten vervangen te zijn door aan de deur..
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Zoek maar eens op KPGC110. En KPGC110 GT-R. op de GT-R zul je de lip en spoiler kunnen zien, alleen is de GT-R wel een 2 deurs ipv 4 deurs..EMP schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 01:36:
[...]
Haha, ik wist niet dat hij origineel al zo was! Ik had 'm wel gegoogled, maar kon deze voorkant, brede wielen en zij-uitlaten niet vinden, dus dacht dat het iemand's eigen brouwsel was. Ze zijn hier (Japan) overigens wel erg netjes op hun spullen, dus dat hij nog origineel is, verbaasd mij niets
Snelle zoekterm voor dat type GT-R is Kenmeri. Heel bijzondere auto, minder dan 200 geproduceerd door de oliecrisis, en dat veel mensen hun standaard skyline op zo'n GT-R wilden laten lijken is best oké toch :-P
Zag als eerste het interieur, dacht dat dat best mooi was, hadden ze in mijn vroegere 306 ook wel mogen doen. Tot ik de buitenkant zag

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Liefst een normale achterbumper, paar cm omhoog, en normale velgen. Dan is wel een mooi ding. Valt nog wel te redden.
Toen ie dat zwarte dash nog had vond ik het interieur wel mooi, maar dat bontje overal hoeft voor mij niet. Die stoelen lijken verdacht veel op de stoelen van Porsche uit de jaren 80 en 90, qua vorm identiek aan de stoelen die in mn 944 zaten. (Edit:) Wat overigens helemaal niet negatief bedoeld is, vond ze heel fijn zitten.SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:28:
http://www.2dehands.be/au...en-peugeot-266326645.html
Zag als eerste het interieur, dacht dat dat best mooi was, hadden ze in mijn vroegere 306 ook wel mogen doen. Tot ik de buitenkant zag
[ Voor 7% gewijzigd door noes op 15-01-2016 14:42 ]
Moet je elke keer je schoenen uit doen als je instaptSinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:28:
http://www.2dehands.be/au...en-peugeot-266326645.html

Self reflection is the school of wisdom
Wat in sommige landen verboden is blijkbaarVentrigo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:40:
[...]
Moet je elke keer je schoenen uit doen als je instapt![]()
Vind het juist een hele mooie wagen, je kan toch gewoon je schoenen aanhouden als je hem als daily wagen gebruikt ipv show auto. Alleen moet je dan wat vaker poetsenVentrigo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:40:
[...]
Moet je elke keer je schoenen uit doen als je instapt![]()
Je bent een bepaald gevoel gewend door extra stof/zool door de schoen. Iets met automatische spier-gedoe.
Met blote voeten moet je dus anders reageren/drukken.
Idem als je even moet wennen als je in een automaat stapt (als je van schakel komt).
Daar komt bij dat ik het ook echt onprettig vind als ik met blote voeten moet rijden.
Langere stukken dan. Iets met minder gevoel/kracht voor een noodstop.
[ Voor 5% gewijzigd door Krentenbol op 15-01-2016 17:49 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik begin echt steeds meer en meer rare beelden bij jouw persoontje te krijgen. Theepotgezinnen, autorijden op "sokjes"....
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.