Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
ook voor het originele slot in de BMW deur werd een oplossing gevonden

[ Voor 59% gewijzigd door FFW op 21-10-2015 21:24 ]
Vandaag is back to the future dag!

DPC Chef-kok :)
[ Voor 87% gewijzigd door zonoskar op 23-10-2015 14:52 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Anoniem: 398486
En ze mag die reserve wiel wel vervangen
De voorkant ziet er uit als een vrouwelijk knaagdier uit een Japanse tekenfilm. Anders kan ik het niet omschrijven.Jellabie schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:22:
https://www.facebook.com/...37.166642603529763&type=3
Imo is enkel de paintjob mss wat fout. De build zelf niet.
(ok... het 1.6je is ook wat fout)
Ik zie trouwens veel vaker van die brute uitlaten bij nieuwe auto's waar binnenin nog een kleine piemol in zit. Of er zitten dubbele uitlaten onder maar als je er in het donker achter rijdt met je lichten aan zie je dat een van die pijpen dicht zit van binnen. Vooral Franse auto's hadden dit soort geintjes maar ik heb dit nu ook al bij andere merken gezien

[ Voor 30% gewijzigd door Franco10 op 09-11-2015 08:48 ]
Jahoor, geen probleem, JB Autoservice en Bas Koeten gaat het prima afdude88 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:00:
Met een Golf diesel op het circuit?
sterker nog, de R1x van Audi zijn dieseltjes en die hebben toch wat Le Mans overwinningen op z'n naam staan.
edit: oude post

Gisteren nog achter een golf, ding dook rotondes met bijna piepende bannen, vind het nodig mij vervolgens in te halen (80 weg). Dubbele uitlaten, van dat mesh erbij, zo'n vage diffuser ding onderop, 2.3 liter highline.. doe dat dan gewoon nietFranco10 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:42:
Ik zie trouwens veel vaker van die brute uitlaten bij nieuwe auto's waar binnenin nog een kleine piemol in zit. Of er zitten dubbele uitlaten onder maar als je er in het donker achter rijdt met je lichten aan zie je dat een van die pijpen dicht zit van binnen. Vooral Franse auto's hadden dit soort geintjes maar ik heb dit nu ook al bij andere merken gezien

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moet wel zeggen dat normaal gesproken de Golfjes IV met V5 badges er netjes uit zien en ook normaal rijden. Meestal zijn het de diesels met een paar rode letters die altijd haast hebben.
Man man man ik heb er zelf nog in gereden, 1.9 TDi. Het klonk (vooral in de winter) echt als een Massey Ferguson
Die voorbumper ziet eruit alsof die auto alles opslokt dat ervoor komtAnoniem: 398486 schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:15:
Die del sol is wel schattigze mag alleen wel een bijpassende achterbumper kopen want het is niet de gene die bij de voorbumper hoort.
En ze mag die reserve wiel wel vervangen

Zeg maar, zoals dit:

Bij de achterkant was het geld voor plastic blijkbaar op, en hebben ze de gaten maar opgevuld met gaas...
Verder ben ik het wel met je eens dat de decals wel leuk staan. Als is links een stuk beter gelukt dan rechts.
@FFW
Dat lijkt me een Rieger bodykit:

Een typisch jaren 80 wide body geïnspireerd op de Testarossa die meer werd gebruikt, ook door echt serieuze tuners.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Beetje wannabe veilside bumperdeepbass909 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:18:
[...]
Die voorbumper ziet eruit alsof die auto alles opslokt dat ervoor komt
Zeg maar, zoals dit:
[afbeelding]
Bij de achterkant was het geld voor plastic blijkbaar op, en hebben ze de gaten maar opgevuld met gaas...
Verder ben ik het wel met je eens dat de decals wel leuk staan. Als is links een stuk beter gelukt dan rechts.
@FFW
Dat lijkt me een Rieger bodykit:
[afbeelding]
Een typisch jaren 80 wide body geïnspireerd op de Testarossa die meer werd gebruikt, ook door echt serieuze tuners.
Die walvis roept bij mij associaties op met Peugeot.deepbass909 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:18:
[...]
Die voorbumper ziet eruit alsof die auto alles opslokt dat ervoor komt
Zeg maar, zoals dit:

[ Voor 98% gewijzigd door Tomatoman op 10-11-2015 08:30 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
de mini met renault velgen....FFW schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:56:
eerder de grille van een Jaguar XK8..
maar goed back on topic
[afbeelding]

...
dan is het een êcht mooie badkuip
[ Voor 11% gewijzigd door FFW op 18-11-2015 13:07 ]
WalvishaaiTomatoman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:21:
[...]
Die walvis roept bij mij associaties op met Peugeot.
De manier van parkeren en de omgeving kloppen dan weer wel. Fouttuners wonen doorgaans wel in wijken met voortuinrecreatie
Punctuality is the politeness of kings
Wat is hier fout aan? lijkt mij gewoon een standaard mini cooper s cabrio usa met gespoten wielkastverbreders en een nogal twijvelachtig, maar origineel kleurtje.FFW schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:56:
eerder de grille van een Jaguar XK8..
maar goed back on topic
Bij deze auto krijg je het gevoel dat hij elke dag op die plek wordt geparkeerd
[ Voor 15% gewijzigd door FFW op 18-11-2015 15:15 ]
Vroeg me ook af wat hij hier deed. Die luchthapper voor het achterwiel is het enige foute eraan IMO. Maar wel subtiel en netjesGWBoes schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:32:
[...]
Wat is hier fout aan? lijkt mij gewoon een standaard mini cooper s cabrio usa met gespoten wielkastverbreders en een nogal twijvelachtig, maar origineel kleurtje.
Op de kleur en velgen (?) na, is volgens mij alles bone stock op die mini Cooper S Works... Chromen spiegels zijn een optie, verstralers op de bumper ook, chromen S-badge is standaard. En het gat is standaard bij die generatie Cooper S'en. Doel weet ik niet, maar heel veel meer mini's hebben exact hetzelfde.FFW schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:13:
en de wielkasten zijn te groot. er zit een raar (niet functioneel) gat voor het achterwiel, en door de hoeveelheid bling accessoires ziet het er behoorlijk desperate uit. En het lijkt alsof de mini een jurk is aangetrokken. en het is een mini. nuff said
En de wielkasten zijn optisch bedrog omdat je de band niet kan zien.
Dit is een stock Cooper S Works:

Als je het een foute mini wilt posten, doe dan deze

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik heb zelf trouwens ook een fijn staaltje foute tuning... Had vorig jaar de gele zijknipperlichtjes vervangen door witte en dat is optisch best mooi (want gewoon geribbeld kunststof zoals origineel op de Mondeo is geleverd maar niet op mijn Focus en dus geen lelijke heldere cq smoke dingetjes). Maar het is goedkoop spul van eBay, dus ze beginnen al wat dof te worden.... Goedbedoelde optische tuning met iets te goedkope rommel die lelijk wordt, dat is dus ook foute tuning...
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Neh is puur cosmetisch.kendo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:51:
Dat zogenaamde "ventilatie gaatje dat niks doet" is denk ik voor de koeling van de remschijven achter en heeft ook niets met foute tuning te maken.
Is een sideskirt met een extra stukje, dat ventilatie gaatje gaat nergens naartoe.
Het was ooit een optie bij de Mini en zit nu geloof ik standaard op diverse versies.
Als zou er echter de vinnen een gat zitten het gaat niet diep genoeg om bij de schijven te komen.
Op de geposte foto is het een beetje moeilijk te zien maar het rode gedeelte steekt iets uit, het zwart erachter zit op de normale diepte.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 18-11-2015 23:11 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
I know, maar het ding is en blijft fout...dreamscape schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:13:
Nee, want ook zoiets komt bij Mini van de band rollen en is dus geen tuning.
[...]
Ik volg je redenatie niet. Er zou prima een airduct achter kunnen zitten die de lucht naar de juiste plek geleidt. Overigens is het zo goed als zeker wel optisch, daar niet van. Remkoeling bij de achterwielen is iets wat je eigenlijk nooit ziet bij straatauto's, domweg omdat die remmen maar iets van 30% van de rembelasting te verwerken krijgen en extra koeling totaal onzinning is.Deadsy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:11:
[...]
Neh is puur cosmetisch.
Is een sideskirt met een extra stukje, dat ventilatie gaatje gaat nergens naartoe.
Het was ooit een optie bij de Mini en zit nu geloof ik standaard op diverse versies.
Als zou er echter de vinnen een gat zitten het gaat niet diep genoeg om bij de schijven te komen.
Op de geposte foto is het een beetje moeilijk te zien maar het rode gedeelte steekt iets uit, het zwart erachter zit op de normale diepte.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
ja natuurlijk kan het maar in dit geval is het niet zo.deepbass909 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:58:
[...]
I know, maar het ding is en blijft fout...
[...]
Ik volg je redenatie niet. Er zou prima een airduct achter kunnen zitten die de lucht naar de juiste plek geleidt. Overigens is het zo goed als zeker wel optisch, daar niet van. Remkoeling bij de achterwielen is iets wat je eigenlijk nooit ziet bij straatauto's, domweg omdat die remmen maar iets van 30% van de rembelasting te verwerken krijgen en extra koeling totaal onzinning is.
Had het erbij moeten zetten maar ik heb ooit bij een handelaar gezien hoe ze zo een ding erop gezet hebben (kennis van een vriend die in jonge auto's handelt) .
Het is onderdeel van een pakket welke vroeger een vrij dure optie was en nu zit het er standaard op.
Het is iets 3 of 4 delen (excl schroeven) en achter die plaat zit niets. Die puist steekt uit en achter de plaat is ook geen ruimte voor een duct die de lucht naar de remmen brengt.
Bij de snellere Mini's hebben ze aan de voorkant geloof ik wel ducts.
Eerste modelletje "TT" met een (noodzakelijk) vleugeltje in een destijds niet verkrijgbare kleur (mat) grijs?
Dat ABT! logo zegt niks, kan er door ABT! op geplakt zijn maar ook door de eigenaar (voor de sier), die velgen.... staan wel
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

[ Voor 26% gewijzigd door FFW op 22-11-2015 11:40 ]
Volgens mij heb je echt geen idee wat tuning is, of wel? Ik vind je bijdragen niet echt denderend omdat ze vrijwel origineel zijn. Zo ook de rolbeugels die jij RVS buizen noemt.. Heeft helemaal niks met tuning te maken. Is volledig origineel.FFW schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:39:
de glimmende rvs buizen zijn ook écht mooi , ware pronkstukken op je cabrio ! Overal waar je rijdt bewonderende blikken !
[afbeelding]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 22-11-2015 15:41 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hier past echt maar 1 soort reactie:FFW schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:47:
Dat wil ik geloven, als ze echt van aluminium zijn, zoals deze originele op ebay dan schieten ze er inderdaad uitWie maakt er dan ook een roll bar van aluminium
Lees je eens in in de verschillende soorten legeringen van metalen. Je hebt aluminium en aluminium, en aluminum maar da's Amerikaans.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik denk dat hij zijn kennis van auto's eerst even moet verbeteren om hier nuttige posts te kunnen plaatsen, en pas daarna gaat kijken naar mogelijke legeringen van metalen..max schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:50:
[...]
Hier past echt maar 1 soort reactie:![]()
Lees je eens in in de verschillende soorten legeringen van metalen. Je hebt aluminium en aluminium, en aluminum maar da's Amerikaans.
Dit is volledig

[ Voor 28% gewijzigd door FFW op 22-11-2015 17:23 ]
Het systeem merkt wanneer een auto over de kop zal gaan en dan schieten die dingen naar boven.FFW schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:17:
hoe werkt het "liftsysteem" dat al een aantal keren werd genoemd? want bovenstaande macaroni schroef je met 8 boutjes op een dwarsbalk. ik vind er ook niks over terug op audi fora. de actieve rollbar is iets van latere jaren
Ik neem aan dat het systeem gebruik maakt van een elektronische gyroscoop zoals deze ook in smartphones zitten.
Er zit een flink mechanisme aan vast.
Als je meer wilt weten zoek eens op Rollover Protection System
YouTube: Triggering E36 Rollover Protection System [ROPS]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Als je naar de hoogte kijkt bij die audi is dat echt geen actief systeem, zijn gewoon standaard rollover beugels maar zo zou maar volledig origineel en functioneel kunnen zijn, is aan de foto niet te zien dus ook een beetje nutteloos om hier te posten.Deadsy schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:32:
[...]
Het systeem merkt wanneer een auto over de kop zal gaan en dan schieten die dingen naar boven.
Ik neem aan dat het systeem gebruik maakt van een elektronische gyroscoop zoals deze ook in smartphones zitten.
Er zit een flink mechanisme aan vast.
Als je meer wilt weten zoek eens op Rollover Protection System
YouTube: Triggering E36 Rollover Protection System [ROPS]
Bij onze 330ci destijds zaten ze in de hoofdsteunen achter die was wel actief overigens. En nu bij de mg zitten ze helemaal niet maar kan je wel pisbakken beugels kopen voor een paar tientjes die helemaal niks toevoegen behalve gewicht.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vanaf een bepaald bouwjaar zal het denk ik inderdaad wel in ze allemaal zitten.Damic schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:42:
Volgens mij zit zo'n gelijkaardig systeem in elke roadster (al dan niet ingepakt met plastiek), omdat ze anders grotere problemen hebben.
Of een duur systeem waar ze naar boven schieten of gewoon 2 bars. Meestal als de bars er zijn zie je ze geeneens omdat ze mee gespoten zijn of er een flinke plastic kap overheen zit. En als ze dan ook nog vlak achter de stoel zitten dan vallen ze al helemaal niet op.
Of het verplicht is weet ik niet maar met die dingen zul je het een stuk beter doen bij de crash tests neem ik aan.
Hier zie je het systeem een paar keer in actie op moderne cabrio's:FFW schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:17:
hoe werkt het "liftsysteem" dat al een aantal keren werd genoemd? want bovenstaande macaroni schroef je met 8 boutjes op een dwarsbalk. ik vind er ook niks over terug op audi fora. de actieve rollbar is iets van latere jaren
Zonder die dingen is niet zo fijn als je over de kop gaat
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

De modernere wel ja. Bij de wat oudere zul je zelf aan de slag moeten, zoals bij deze. Was wel een bitch om erop te zetten, want hij was net te smal en moest ook aan de zijkanten vastgezet geworden. Maar na veel duw- en trekwerk zat hijDamic schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:42:
Volgens mij zit zo'n gelijkaardig systeem in elke roadster (al dan niet ingepakt met plastiek), omdat ze anders grotere problemen hebben.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hij heeft hem intussen weer verkocht. Jammer, want het was een geniale auto. Hij had alleen meer ruimte nodig en rijdt nu een mooie V50Damic schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:24:
Opgepast met de NA's volgens mij was er iets mis met de draagstructuur van het raam waardoor bij een rol het raam gewoon plat word geduwdik kan het mis hebben en het is allang geleden.
Anoniem: 97348
beste is natuurlijk om helemaal geen ongeluk te krijgen natuurlijk.
Bijzonder hoe eenvoudig de achterste wielen afbreken bij de peugeot en opel.MK1998NL schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:48:
[...]
Hier zie je het systeem een paar keer in actie op moderne cabrio's:
[video]
Zonder die dingen is niet zo fijn als je over de kop gaat
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Als je ziet hoeveel gewicht er op zit bij een dergelijke knal.Gisae schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:51:
[...]
Bijzonder hoe eenvoudig de achterste wielen afbreken bij de peugeot en opel.
Kan ook een manier zijn om de impact te absorberen.
Dat vond ik erger ja. Begin me nu ook af te vragen hoe stevig de (vaste) rolbeugel van mijn Golf 1 isGAIAjohan schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:15:
Vind zelf eerder dat de Golf het slecht doet. De voorruit houdt het net aan, en die roll bar gaat compleet krom..

[ Voor 6% gewijzigd door FFW op 22-11-2015 23:35 ]
Er is een reden waarom een cabrio doorgaans (veel) zwaarder is dan een coupé. Bij mijn E36 zit er in de A-stijlen 3 lagen staal, één laag meer puur voor de sterkte in geval van een roll-over. En achterop staan 2 actieve roll-bars. Die werken met een zwaartekrachtsensor. Als de hoek waaronder de sensor wordt gehouden voorbij een bepaalde waarde gaat, klappen ze uit (ik dacht iets van 45 graden, ver voorbij wat je rijdend zou ervaren). Probleem is alleen dat ze soms ook af gaan bij een stevige schok (bijv. iets te hard van een stoep afrijden). Dat is zelfs zo'n reëel risico dat BMW standaard een reset-tool meeleverde met die auto'sdreamscape schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:48:
Wel knap dat bij die Mégane de voorruit gewoon heel blijft. Dat geeft toch aan dat die A-stijlen en de balk erboven stiekem wel erg stevig zijn...

De units lijken trouwens helemaal niet zoveel voor te stellen:

Gezien de kleur/glans twijfel ik er zelfs over of het wel staal is of een hele sterke, taaie aluminium legering.
Genoeg gelult over nette, originele auto's, foute weer!

Dat snap ik. Maar het betreft hier een test met allerlei cabrio's, die dus allemaal van die verstevigde A-stijlen hebben om de klap op te vangen. Ik vond het dus opvallend dat ze bij die Mégane toevallig nog een stuk steviger zijn dan bij de concurrentie.deepbass909 schreef op maandag 23 november 2015 @ 01:36:
[...]
Er is een reden waarom een cabrio doorgaans (veel) zwaarder is dan een coupé. Bij mijn E36 zit er in de A-stijlen 3 lagen staal, één laag meer puur voor de sterkte in geval van een roll-over.
Misschien zelfs te stevig, omdat ze niet vervormen en dus nauwelijks kinetische energie opnemen, waardoor die auto harder door stuitert... Maar dat is maar een gedachtenkronkel van je
A-stijlen kunnen bij een cabrio nooit te stevig zijn, idealiter vervormen die namelijk helemaal niks, net als de rollover beugels. Je hebt als inzittende sowieso al nauwelijks ruimte tussen de bovenkant van je hoofd en de denkbeeldige lijn van voorruit naar rolbeugel, die nog kleiner wordt omdat je in je gordel hangt en als dan de voorruit inzakt, blijft er helemaal weinig over. Aan het einde van de test is dat ook de conclusie, in alle cabrio's raken de inzittenden voorin de grond met hun hoofd (au...). In mijn cabrio is het voor mij ook geen vraag of ik de grond zal raken, maar vooral hoe hard.dreamscape schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:55:
[...]
Dat snap ik. Maar het betreft hier een test met allerlei cabrio's, die dus allemaal van die verstevigde A-stijlen hebben om de klap op te vangen. Ik vond het dus opvallend dat ze bij die Mégane toevallig nog een stuk steviger zijn dan bij de concurrentie.
Misschien zelfs te stevig, omdat ze niet vervormen en dus nauwelijks kinetische energie opnemen, waardoor die auto harder door stuitert... Maar dat is maar een gedachtenkronkel van je
Anoniem: 460511

Dacht eerst dat dit een photoshop was maar dit is blijkbaar echt. Vanaf 1:25 kan je dit gedrocht zien rijden:
YouTube: Gold Super Charged Camaro ZL1 30" Forgiato Wheels
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 460511 op 29-11-2015 12:56 ]
TR Lane GPV, zit er bij mij ook in inderdaad. Met originele stoelen kan het wel een probleem zijn, je moet eigenlijk wel een paar cm lager zitten met je hoofd dan de beugel, ik zat met originele stoelen er net boven. Nu een setje Sparco's erin en zit er een paar cm onder, ben nog de rear humps eruit aan het halen om nog wat lager te komen.Anoniem: 398486 schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:18:
Ik heb zelf niet veel met dat RVS.. ik neem zelf deze voor mijn roadster
[afbeelding]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Anoniem: 325202
En dit was geen schans maar gewoon een heuvel die ie snel nam. Ben ik in de UK ook vaak zat tegengekomen en behalve 80% van NL is geen enkel land in de EU echt vlak. Dus best een realistische situatie als je het mij vraagt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Anoniem: 235591
En jammer van die Camaro. Zonde.
Zit sowieso te denken aan sparco R333 setjemark-k schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:16:
[...]
TR Lane GPV, zit er bij mij ook in inderdaad. Met originele stoelen kan het wel een probleem zijn, je moet eigenlijk wel een paar cm lager zitten met je hoofd dan de beugel, ik zat met originele stoelen er net boven. Nu een setje Sparco's erin en zit er een paar cm onder, ben nog de rear humps eruit aan het halen om nog wat lager te komen.
Dat soort sprongen zijn op sommige circuits vaak de rede voor extra veel toeschouwers.... Even een filmpje (en dat kán daar dus ook met een auto). Als je de kantlijn van 't circuit (Cadwell Park) bekijkt dan zie je ook waarom dat daar gebeurd.
[YouTube: https://youtu.be/8Veuuphh2bI]
Op CPZ (Circuit Park Zandvoort) zou je dit effect kunnen krijgen door de "Gerlach/Hugenholtz" combi te snel te willen nemen... Alleen gaat de Hugenholtz haaks linksom zodat je het wel uit je kop laat om de Gerlach met vol trekkende motor te nemen
[ Voor 32% gewijzigd door Will_M op 30-11-2015 22:04 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mooie quote ook: 'mind the hill Hill!'Yonni schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:08:
Damon Hill deed triggerde de rollbars in een SL een keertje tijdens een testritje inclusief journalist: YouTube: Damon Hill driving Mercedes AMG SL55
die journalist is trouwens Wikipedia: Dominic Littlewood raar dat hij dit topic deed, want autos is normall niet zijn specialiteit..
Ik ben hem trouwens een keer in de trein naar Paddington tegengekomen..

grappig trouwens hoe een plaatje kan vertekenen, in het filmpje leek het veel minder heftig dan op de still..
[ Voor 19% gewijzigd door ToolkiT op 01-12-2015 11:08 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zou hem willen. Zonder twijfel. Geef maar en ik rol hem echt zo keihard door elke straat.M3rcury schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:57:
Dit pareltje kwam op autoblog voorbij:
http://www.autoblog.nl/im...nig-jaguar-xjs-v12-10.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zo overdone dat het wel iets heeft, het origineel is mooier ... maar verder complimenten voor de uitvoering, hoe fout dan ookM3rcury schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 472287
Count me in. Ik ben er normaal niet van maar dit vind ik gaaaaffffffTouchdomex schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:35:
[...]
Ik zou hem willen. Zonder twijfel. Geef maar en ik rol hem echt zo keihard door elke straat.
Met dat ding zou ik nog bij de koning op bezoek gaan.

in regards tot mijn eerdere posts met de BMW en de porsche : is dit van dezelfde bodykit designer (omdat de deuren en velgen ook altijd hetzelfde zijn?)

[ Voor 27% gewijzigd door FFW op 02-12-2015 01:08 ]

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Geef mij deze maar:M3rcury schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Formerly known as Ragdoll
Ja, is allemaal van Koenig. Ik vind het wel een stuk beter staan bij die porsche en BMW dan op die Jag.FFW schreef op woensdag 02 december 2015 @ 01:07:
[afbeelding]
in regards tot mijn eerdere posts met de BMW en de porsche : is dit van dezelfde bodykit designer (omdat de deuren en velgen ook altijd hetzelfde zijn?)
[afbeelding]
[afbeelding]
No signature required.
Altijd wheelies bij windkracht 7

En natuurlijk het verbruik van een cruiseschip

Zo'n kogelwerende achterkant had James Bond ook al in Goldfinger:

Een goede grap mag vrienden kosten.

Inderdaad een baas! Dat is een vent die niet als uitje naar de ikea gaat op zondag
Bij die Porsches en Jag moet ik denken aan Leepu? Die ging een beetje in het rond zagen en uiteindelijk kreeg je (altijd nog nèt op tijd) zo'n auto die van boven gezien bijna vierkant was omdat hij teveel is uitgebouwd. Ik kan me alleen de auto voor Ginola herinneren waarbij ik dacht: doe mij die maar.
[ Voor 13% gewijzigd door Franco10 op 17-12-2015 14:53 ]
Zou het een FIAT Croma zijn?Anoniem: 221425 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:44:
[...]
Niets fout aan; hier is een held te zien!![]()

Dat blijkt dus een echte auto te zijn, de Perodua Kenari

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 17-12-2015 16:34 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Waarom is hij niet geel danSinergyX schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat blijkt dus een echte auto te zijn, de Perodua Kenari
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.