[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Zelfde met de bak, een Veyron doet 0-400 in 55 seconden met DSG volgens mij. Dat is natuurlijk super snel. Maar inmiddels is dat volgens mij 0-400 in minder dan 20 seconden zonder versnellingen.
Heel bijzonder concept idd! Hoe snel kan een mens eigenlijk van 0-400 zonder dood te gaan?TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:53:
Dit blijft een eindeloze discussie. Ik hou zelf ook van schakelen met de hand, maar in een GT-R zijn de flippers toch niet onhandig.
Zelfde met de bak, een Veyron doet 0-400 in 55 seconden met DSG volgens mij. Dat is natuurlijk super snel. Maar inmiddels is dat volgens mij 0-400 in minder dan 20 seconden zonder versnellingen.
En dat niet eensVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:44:
Fijn voor filerijders
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Snel genoeg, in ieder geval. De snelste street legal auto ter wereld doet 0-300 in minder dan 6 seconden. Space shuttles gaan waarschijnlijk nog wel iets harder en dat is ook te overleven, dus blijkbaar kunnen mensen wel aardig wat hebben.Danielson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:54:
[...]
Heel bijzonder concept idd! Hoe snel kan een mens eigenlijk van 0-400 zonder dood te gaan?
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Snel even gezocht maar de coureur David Purley heeft g krachten van 178 G overleeft (wel veel gebroken). Door zijn F1 auto met 173km/u in de muur te zetten en binnen 66cm naar 0 km/u te gaan.Danielson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:54:
[...]
Heel bijzonder concept idd! Hoe snel kan een mens eigenlijk van 0-400 zonder dood te gaan?
Colonel John Paul Stapp heeft 32G weerstaan via een raketslee.
Dus je kan heel veel hebben mits je zelf niet achter het stuur zit ivm blackout.
Rhannie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:52:
Dan moet je op google images maar eens zoeken op 'bosozoku'.

Zoiets?

[ Voor 13% gewijzigd door zonoskar op 24-04-2015 14:21 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
[edit:] Bovenste is trouwens een Toyota Corolla AE 70, en als ik Google erop nakijk blijkbaar een populair modelletje om te modden. Vreemd genoeg hebben ze allemaal zo'n beetje hetzelfde type velgen eronder. Zoals die bij deze bijvoorbeeld:

[ Voor 62% gewijzigd door Weemism op 24-04-2015 16:16 ]
Dat heb ik sowieso met bijna alle "veiligheidsopties" die je tegenwoordig krijgt. Automatische cruisecontrol incl remmen, rijbaanassistent, inparkeerhulp, als je het zo vervelend vindt om zelf iets te doen, pak dan de treinVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:44:
Sportief rijden betekent ZELF dingen doen.
Straks komen er ook systemen die ervoor zorgen dat je precies de apex pakt en exact de juiste snelheid hebt als je een bocht in en uit gaat, door dat allemaal te berekenen.
Op den duur rijdt je auto helemaal zelf. Maximaal snel en efficiënt. Is dat sportief rijden? Nee. Dan is snel rijden. Sportief rijden is iets anders, snelheid is daar maar 1 aspect van.
Een DSG is een flinke stap richting het robotiseren van de rijbeleving. Eeuwig zonde imo. Fijn voor filerijders, een liefhebber die streeft naar sportiviteit zal altijd een andere keuze maken, is mijn overtuiging.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
En een stock skyline r33/34 is illegaal omdat ze te onveilig zijn.Rhannie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:05:
[...]
Snel genoeg, in ieder geval. De snelste street legal auto ter wereld doet 0-300 in minder dan 6 seconden. Space shuttles gaan waarschijnlijk nog wel iets harder en dat is ook te overleven, dus blijkbaar kunnen mensen wel aardig wat hebben.
'Murica
De Nederbelg !

Er was een BMW dat dit al deed, je gaat een circuit af en als je de volgende keer langs start komt kan de wagen alles zelf en echt op het randje van wat de wagen kan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:44:
Sportief rijden betekent ZELF dingen doen.
Straks komen er ook systemen die ervoor zorgen dat je precies de apex pakt en exact de juiste snelheid hebt als je een bocht in en uit gaat, door dat allemaal te berekenen.
Op den duur rijdt je auto helemaal zelf. Maximaal snel en efficiënt. Is dat sportief rijden? Nee. Dan is snel rijden. Sportief rijden is iets anders, snelheid is daar maar 1 aspect van.
Een DSG is een flinke stap richting het robotiseren van de rijbeleving. Eeuwig zonde imo. Fijn voor filerijders, een liefhebber die streeft naar sportiviteit zal altijd een andere keuze maken, is mijn overtuiging.
[ Voor 121% gewijzigd door Damic op 25-04-2015 14:29 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Zal niet lang meer duren voordat dit volledig kan, zonder eerst dat rondje te doen. Kwestie van laserscanned circuit in je auto inladen, stel andere sensoren, zoals die in een zelfrijdende auto op de openbare weg bijvoorbeeld, in de auto verwerken en gaan. Kan die auto volledig op de limiet over het circuit knallen, zelfs met andere auto's erbij.Damic schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:26:
In sommige staten![]()
![]()
[...]
Er was een BMW dat dit al deed, je gaat een circuit af en als je de volgende keer langs start komt kan de wagen alles zelf en echt op het randje van wat de wagen kan.
Verwijderd
Heb jij wel eens met een DSG bak gereden?zonoskar schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:00:
[...]
En dat niet eensZo snel de snelheid hoger ligt dan stationair in een bepaalde versnelling is het veel schokken omdat je de snelheid moet regelen uitsluitend met het gaspedaal (en dus zonder koppeling te kunnen gebruiken). Probeer dat maar eens in de volgende file waar je instaat.
Vraagje aan jou: Ken jij het verschil tussen de (VAG) 7 DSG en 6 DSG? Met een 6 DSG krijg je dat gedrag wat hij beschrijft, de 7 DSG kan het koppel van de leukere motoren niet aan (alles boven de 300Nm sloopt die bak).Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:
[...]
Heb jij wel eens met een DSG bak gereden?
Een 7 DSG in combinatie met bijvoorbeeld een 1.6TDi van 110PK/250Nm is héérlijk te rijden in combinatie met ACC, ook in de file. Een 6 DSG (waar je bij een standaard 2.0TDi 150PK/320Nm al aan vast zit) schakelt dan te vaak en abrupt.
Ik rijd overigens met een handgeschakelde 2.0TDi 184PK/400Nm. (GTD).
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 25-04-2015 16:54 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Voetje op de rem om de kruip snelheid te doseren, gaat het iets sneller dan wat gas er bij en rijden maar.
Niets mis mee wat mij betreft..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Eeeuh.... Ik doelde dus meer op de huidige DSG bakken én motoren. Het 1.9 TDi blok wordt sinds een jaartje of 6 al niet meer geleverd en ACC (Adaptive Cruise Control) is pas iets van de huidige generatie (sinds 2013)Bommes schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:01:
Mijn 6 DSG met 1.9 TDI (104pk) rijd gewoon perfect in de files.
Voetje op de rem om de kruip snelheid te doseren, gaat het iets sneller dan wat gas er bij en rijden maar.
Niets mis mee wat mij betreft..
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 25-04-2015 17:15 ]
4 jaar in een Audi stronic 7speed. Dus ja.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:
Heb jij wel eens met een DSG bak gereden?
Verwijderd
Daar heb ik me nooit specifiek mee beziggehouden, maar is ook niet van belang in het filerijden. Ik werk in de autohandel en rij dagelijks minstens met 7 verschillende auto's van alle merken en bouwjaren, en ik heb mij nog niet gestoord aan een VW DSG bak. Mijn meest recente en langere afstand-ervaring met een Polo GTI (2014) DSG7 was zeer positief. Ook in de file.wimmel_1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:45:
[...]
Vraagje aan jou: Ken jij het verschil tussen de (VAG) 7 DSG en 6 DSG? Met een 6 DSG krijg je dat gedrag wat hij beschrijft, de 7 DSG kan het koppel van de leukere motoren niet aan (alles boven de 300Nm sloopt die bak).
Een 7 DSG in combinatie met bijvoorbeeld een 1.6TDi van 110PK/250Nm is héérlijk te rijden in combinatie met ACC, ook in de file. Een 6 DSG (waar je bij een standaard 2.0TDi 150PK/320Nm al aan vast zit) schakelt dan te vaak en abrupt.
Ik rijd overigens met een handgeschakelde 2.0TDi 184PK/400Nm. (GTD).
Ik vraag me ook af hoe je in de file last zou hebben van een te groot vermogen op je DSG bak. Misschien moet je dan eens normaal doen met je rechtervoet
Misschien dat je dan eigenlijk ook niet had moeten reagerenVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:46:
[...]
Daar heb ik me nooit specifiek mee beziggehouden, maar is ook niet van belang in het filerijden. Ik werk in de autohandel en rij dagelijks minstens met 7 verschillende auto's van alle merken en bouwjaren, en ik heb mij nog niet gestoord aan een VW DSG bak. Mijn meest recente en langere afstand-ervaring met een Polo GTI (2014) DSG7 was zeer positief. Ook in de file.
Ik vraag me ook af hoe je in de file last zou hebben van een te groot vermogen op je DSG bak. Misschien moet je dan eens normaal doen met je rechtervoetDe file is niet de plek om gas te geven. (en het ging hier uiteindelijk over storend filerijden)
Het ging over de combi DSG/ACC ... En met ACC blijf je zélf dus overal met je "tengels" (en voeten) vanaf, in geval: File
Misschien dat je dan eigenlijk ook niet had moeten reagerenVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:46:
[...]
Daar heb ik me nooit specifiek mee beziggehouden, maar is ook niet van belang in het filerijden. Ik werk in de autohandel en rij dagelijks minstens met 7 verschillende auto's van alle merken en bouwjaren, en ik heb mij nog niet gestoord aan een VW DSG bak. Mijn meest recente en langere afstand-ervaring met een Polo GTI (2014) DSG7 was zeer positief. Ook in de file.
Ik vraag me ook af hoe je in de file last zou hebben van een te groot vermogen op je DSG bak. Misschien moet je dan eens normaal doen met je rechtervoetDe file is niet de plek om gas te geven. (en het ging hier uiteindelijk over storend filerijden)
Het ging over de combi DSG/ACC ... En met ACC blijf je zélf dus overal met je "tengels" (en voeten) vanaf, zeker in geval: File
Verwijderd
Ah, daar heb ik dan even overheen gelezenwimmel_1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:49:
[...]
Misschien dat je dan eigenlijk ook niet had moeten reageren![]()
Het ging over de combi DSG/ACC ... En met ACC blijf je zélf dus overal met je "tengels" (en voeten) vanaf, zeker in geval: File
Carry on, ik heb niks gezegd

Ik heb hier maar 1 woord voor: Retarded.

Van mij mag een auto best laag zijn, maar dit is toch wat teveel van het goede. 5cm omhoog en de wielen er normaal recht onder, minder of geen getrokken banden en je hebt dan toch een leuke Accord
The ramblings of an idiot
Maar hij heeft een speciale feature geïnstalleerd, namelijk een afneembare bumper, zodat hij over scheef liggende stenen kan

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ja anders hangt hij scheef in de vering en dan schraapt hij maar aan 1 kant over de stoep.vhal schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:31:
Is zijn vriendin ook een speciale feature om SOLOW mogelijk te gaan....
Je moet wel erg veel vertrouwen in t wegdek hebben als je m zo laag legt, 1 steentje en je hebt n scheur in je dure bodykit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zou zeggen een Ignis?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
This too shall pass
Zelfs de zonneband zakt er van af.Sharky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:23:
Handig, dat rode vlak op de voorruit.

[ Voor 41% gewijzigd door mark-k op 01-05-2015 19:11 ]
Ik vermoed dat het instructieboekje behorende bij deze auto de werkelijkheid enigzins overschat.

[ Voor 34% gewijzigd door Tomatoman op 04-05-2015 00:25 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Dat het ding er niet spontaan af waait...Tomatoman schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:42:
Vraag: hoeveel gewicht kunnen standaard dakdragers dragen?
Ik vermoed dat het instructieboekje behorende bij deze auto de werkelijkheid enigzins overschat.
[afbeelding]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Meestal ongeveer 50 kilo.NeutraleTeun schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:30:
Wat is het antwoord dan?
Daar kwam die foto tevoorschijn... Maar dan weet ik nog geen antwoord?

Artikeltje hier: Smart and JBL Cram a Concert Hall Into a Fortwo.
[ Voor 8% gewijzigd door Weemism op 16-05-2015 20:29 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 17-05-2015 17:23 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Rio is toch een best leuk bakkie ?GWBoes schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:47:
Dikke Rio met dubbele uitlaat en kenteken verwarming.
[afbeelding]
Ja, maar die dempers zijn natuurlijk geen porum.
Dan zou ik het toch zo doen:

[ Voor 29% gewijzigd door TheBrut3 op 05-06-2015 11:44 ]

Wow ....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Dit was ooit een Fiat 127... Lekker retro autootje, maar nondeju... De eigenaar in kwestie was nog verontwaardigd ook, omdat agenten hem op z'n vingers tikten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Wannabee F430 scuderiaGWBoes schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:47:
Dikke Rio met dubbele uitlaat en kenteken verwarming.
[afbeelding]
Nee man, clio elia

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ne joh de grote beurt

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Oh zeker maar dat kwam ook omdat alles zo rot was als het kon zijnJoopieboy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:34:
Och dat ding ja, dat schijnt de eigenaar nog flink geld te hebben gekost.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Toch jammer dat zoiets niet meer op TV is
Maar ik call 2 uitlaten, ik raise 8, werkende versies

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 18:39 ]
Nee, dat is/was een Audi A4. Dat ding begon te roesten als een malle op de plekken waar er gelast was. En Audi's (in elk geval van dat bouwjaar) staan nu niet echt bekend als roestbakkenSinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:56:
Dat was toch een BMW ofzo waar ze hele achterbak hadden uitgehaald?

* Krentenbol is te lui om te googlenMcBoom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:47:
[...]
Nee, dat is/was een Audi A4. Dat ding begon te roesten als een malle op de plekken waar er gelast was. En Audi's (in elk geval van dat bouwjaar) staan nu niet echt bekend als roestbakken
Idd. Die zijn verzinkt en dat hadden ze onder de uitbouw idd allemaal weggeslepen

Signatures zijn voor boomers.
Vergeet niet dat Azië een berg eigen merken heeft die Mercedes/Bentley etc look-a-likes zijn.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Zit wel leuk spul tussen, maar dat camber....Rhannie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:54:
Speciaal voor jullie: 8,5 minuten lang oni camber!
[video]

werkende versie?SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:56:
Dat was toch een BMW ofzo waar ze hele achterbak hadden uitgehaald?
Toch jammer dat zoiets niet meer op TV is
Maar ik call 2 uitlaten, ik raise 8, werkende versies
[afbeelding]
de knalpot van de linkse 4 uitlaten lijkt nergens te zijn aangesloten, en de andere knalpot heeft niets op zijn uitgang hangen...
de rechtse 4 hebben namelijk een aansluiting die parallel loopt met die knalpot en rechtstreeks op de andere knalpot die rechts nog net in beeld hangt...
maw: linkse 4 werken niet, en zijn incl. knalpot onnodige ballast, de andere eindpot is ook ballast want niet in echt gebruik...
Het is een beetje moeilijk te zien, maar vlak voor de 2 (!) dempers, splitst de uitlaat, waarbij één pijp de demper in gaat die in het midden zit, over de andere pijp lijkt te gaan en uit te komen in de rechter 4 pijpjes. De andere helft gaat onder de andere door, buigt terug de achterste demper in en gaat vervolgens naar de linker 4 pijpjes.soulrider schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:53:
[...]
werkende versie?
de knalpot van de linkse 4 uitlaten lijkt nergens te zijn aangesloten, en de andere knalpot heeft niets op zijn uitgang hangen...
de rechtse 4 hebben namelijk een aansluiting die parallel loopt met die knalpot en rechtstreeks op de andere knalpot die rechts nog net in beeld hangt...
maw: linkse 4 werken niet, en zijn incl. knalpot onnodige ballast, de andere eindpot is ook ballast want niet in echt gebruik...
Maar een gemiddeld bord spaghetti heeft minder bochten
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
en dat de uitlaat van die andere knalpot over die pijp naar die rechtse 4 uitlaten gaat...
damn

Jochies van 18/19 vinden dit nog steeds mooi en stoer. Hoe onbegrijpelijk dat ook is.McBoom schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:44:
Ben ik de enige die auto´s uitgevoerd zoals die Focus zooooo 2005 vindt?Niet dat ik het ooit mooi gevonden heb, maar ik vind het nu eigenlijk een beetje passé...
Ach ieder ze ding en ze smaken, ik kan een Mercedes en een Ford ook niets vinden.G-PHREAK schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:35:
[...]
Jochies van 18/19 vinden dit nog steeds mooi en stoer. Hoe onbegrijpelijk dat ook is.
Maakt me eigenlijk niet uit welk type, ook geen AMG of iets in die richting of een SLS.
Laat staan een Peugot
Wordt ook steeds minder in de huidige tuning scene. Tegenwoordig kiezen steeds meer mensen voor een enkele mooie kleur in combinatie met mooie wielen, airride (of in ieder geval heel erg laag) en een dood rund in het interieur.McBoom schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:44:
Ben ik de enige die auto´s uitgevoerd zoals die Focus zooooo 2005 vindt?Niet dat ik het ooit mooi gevonden heb, maar ik vind het nu eigenlijk een beetje passé...
Natuurlijk heb je nog de nodige extreme gevallen, maar over het algemeen wordt het al minder.
Het plaatje is ook van 2007...McBoom schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:44:
Waarschijnlijk, maar sommige aanpassingen kan ik nog steeds wel waarderen. Een beetje kruisbestuiving binnen het merk (zoals de donkere LED achterlichten van mijn BMW E46 sedan, die horen eigenlijk op de coupé uitvoering) staat vaak wel goed, en goed ingebouwde xenon (dmv projectoren) misstaat ook niet. Punt is meer: hoe overtuigend is het dat de auto zo uit de fabriek is komen rollen? Sterker nog, die dubbele pijpjes op een Volvo V40 D2 met R pakket vind ik eerder fout dan een paar kleine aanpassingen.Stoffel schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:27:
Misschien heeft het ook wel te maken met het volwassener worden van je smaak. Vroeger vond ik stijlvol getunede auto's in principe best mooi, maar tegenwoordig niet meer. Quasi iedere aftermarket aanpassing aan een auto behalve misschien wat grotere velgen kan me niet echt bekoren.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Mijn manager heeft een D2 met R pakket, maar vind het toch zeker niet misstaan hoor. Ok, het is geen snelheidsduivel, maar het zijn geen uitlaten alsof hij er mee naar de maan gelanceerd wil worden. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de CRX VTEC van vroegernoes schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:45:
[...]
Sterker nog, die dubbele pijpjes op een Volvo V40 D2 met R pakket vind ik eerder fout dan een paar kleine aanpassingen.
Ik ben ook een voorstander van subtiele OEM+ aanpassingen. Aanpassingen die zo fabriek af ook gedaan hadden kunnen zijn. Zo zag ik laatst een, door Pools bedrijf gepimpte, witte BMW Z4 op internet. Nou, zet maar op de stoep bij mij. Schitterend ding! Geen overdreven grote bumpers/spoilers, maar alles heel netjes.
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 24-06-2015 16:59 . Reden: Linkje toegevoegd. ]
Dat weet ik niet.... Toen ik 19/20 was had ik er ook al niet zoveel mee, en dan hebben we het over 1996Stoffel schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:27:
Misschien heeft het ook wel te maken met het volwassener worden van je smaak. Vroeger vond ik stijlvol getunede auto's in principe best mooi, maar tegenwoordig niet meer. Quasi iedere aftermarket aanpassing aan een auto behalve misschien wat grotere velgen kan me niet echt bekoren.
Meh, dat soort pijpjes op n spaardiesel vind ik jammer.PdeBie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:58:
[...]
Mijn manager heeft een D2 met R pakket, maar vind het toch zeker niet misstaan hoor. Ok, het is geen snelheidsduivel, maar het zijn geen uitlaten alsof hij er mee naar de maan gelanceerd wil worden. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de CRX VTEC van vroeger
Ik ben ook een voorstander van subtiele OEM+ aanpassingen. Aanpassingen die zo fabriek af ook gedaan hadden kunnen zijn. Zo zag ik laatst een, door Pools bedrijf gepimpte, witte BMW Z4 op internet. Nou, zet maar op de stoep bij mij. Schitterend ding! Geen overdreven grote bumpers/spoilers, maar alles heel netjes.
Maar die Z4, dat is idd exact wat ik bedoeldel!
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Fout of niet?
En nee, dit is geen shop, deze wagen bestaat echt (ik heb ernaast gestaan)

Heb je ooit foto's van de laadbak?
redbullet schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:07:
Ik vind die bmw wel iets hebben
Heb je ooit foto's van de laadbak?
Het is 100% een BMW (E39 om precies te zijn):PdeBie schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:23:
Maar is het een echte BMW? Of is het een omgebouwde VW Caddy?
En hij is te koop
Kan het zelf niet beter, maar aan de andere kant zou ik het de arme BMW ook niet aan doen.
Was het een aussie?deepbass909 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:00:
[afbeelding]
Fout of niet?
En nee, dit is geen shop, deze wagen bestaat echt (ik heb ernaast gestaan)
Het is namelijk een Ute.. Wikipedia: Ute (vehicle)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Afwerking van de bak is inderdaad niet super. Ik ken de geschiedenis verder niet van die auto, ik zag hem op een meeting in Venlo. Maar het zou zomaar een uitgeleefde 5 kunnen zijn geweest.hostler schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:39:
Idee 6, uitvoering 4,5.
Kan het zelf niet beter, maar aan de andere kant zou ik het de arme BMW ook niet aan doen.
Geen flauw idee, ik ken de huidige eigenaar niet.ToolkiT schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Was het een aussie?
Het is namelijk een Ute.. Wikipedia: Ute (vehicle)
deepbass909 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:28:
[...]
[afbeelding]
[...]
Het is 100% een BMW (E39 om precies te zijn):
[afbeelding]
En hij is te koop
M.a.w. een mislukt project dat iemand anders af mag gaan maken...De auto is niet helemaal strak omdat me dat niet goed lukte.
De auto staat niet erg mooi in de lak het is nu zijdeglans metallic zwart.
Binnen in de auto moet nog de achterwand erin gemaakt worden, scheelt ook in rij geluid.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd

Hier meer : https://www.facebook.com/...8652092&type=1&permPage=1 , als je geen FB lid bent gewoon op previous / next klikken voor meer foto's...
Ongetwijdeld nog meer pareltjes in dit topic.
Wat haal je er aan Benz uit?Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 01:01:
[afbeelding]
Wat is dat... mercedes civic?
Hier meer : https://www.facebook.com/...8652092&type=1&permPage=1 , als je geen FB lid bent gewoon op previous / next klikken voor meer foto's...
Ongetwijdeld nog meer pareltjes in dit topic.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 07:27:
Die lelijke bodykit
Het is geen lelijke maar een brute bodykitHierbij verkoop ik mijn civic facelift uit 2000 met een km stand van 171.000km .
Angel eyes zijn 2 maanden oud, er zit een brute bodykit op .
Ik heb de standaard koplampen er ook bij.
De velgen gaan er vanaf en komen 17 inch op.
Sta op ook open voor goed bod, maar hou het netjes de auto is het waard.

Als je snel scrollt lijkt wel het een beetje op een mercedes
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.