Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 792.853 views

Onderwerpen

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Hier dacht iemand "ik ga even een bumper in elkaar flansen": http://deathdoakill.deviantart.com/gallery/ 8)7

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 09:31
ff aanzwengelen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1236332_231125227039465_521758553_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1003369_227750204043634_1779461348_n.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Xanquezer op 19-09-2013 22:39 ]

DPC Chef-kok :)

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:31

Daniel36

vernieuwde formule

(jarig!)
Oeh, die Golf is behoorlijk cool imho.
Lekker al die pipos´s met sportuitlaten voor joker zetten.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:20

AlexanderB

7800 rpm

Ik denk dat de grap eigenlijk meer is voor al die pipo's met 2 van die schoorstenen achterop hun pickup-truck, die serieus denken dat ze cool zijn met hun 20+ cm brede kachelbuizen, en het liefst met een dikke zwarte wolk rook dr uit (want blijkbaar 'een diesel slecht afstellen' equals 'veel power hebben')

Afbeeldingslocatie: http://i293.photobucket.com/albums/mm80/bullydogcummins/PICT0006-2.jpg
Dit soort onzin.

[ Voor 14% gewijzigd door AlexanderB op 21-09-2013 19:17 ]

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:18
Ik kwam deze tegen. Mooi gemaakt, maar toch een beetje fout :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vH8M_18WAY0]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

AlexanderB schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:15:
Ik denk dat de grap eigenlijk meer is voor al die pipo's met 2 van die schoorstenen achterop hun pickup-truck, die serieus denken dat ze cool zijn met hun 20+ cm brede kachelbuizen, en het liefst met een dikke zwarte wolk rook dr uit (want blijkbaar 'een diesel slecht afstellen' equals 'veel power hebben')

[afbeelding]
Dit soort onzin.
Over het algemeen is dat geen slechte afstelling, maar serieus vermogen, soms wel over de 1000pk.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Zb4hf_75CU]

Ik vind het zelf geweldig, lijkt me ook gaaf om hier te hebben. Denk alleen dat de politie er niet zo'n fan van is, en APK wordt ook een probleem. :9

---RAWE CEEK!!!---

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

NoFearCreations schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:23:
[...]

Over het algemeen is dat geen slechte afstelling, maar serieus vermogen, soms wel over de 1000pk.
en datzelfde vermogen kan je ook prima maken zonder zulke zwarte walmen te trekken, zwarte rook = gewoon teveel diesel en te weinig luchtdoorvoer. Een klein pufje rook bij het opspoelen van de turbo's (als je de voorziening die dat moet voorkomen eraf hebt gesloopt) kan gebeuren, maar zwarte rook bij stationair omdat de injectors zo groot zijn dat ze niet goed atomiseren, en grote zwarte rookgordijnen trekken is nergens voor nodig..
(en zeker niet voor een straat-auto waar nog de standaard turbo op zit, die dus duidelijk de beperkende factor is, niet de hoeveelheid brandstof die toch alleen maar in rook omgezet wordt..)

en om m'n punt te maken, hier is de huidige snelste diesel-pickup, en (behalve de banden) geen rook:

[ Voor 9% gewijzigd door AlexanderB op 22-09-2013 13:22 ]

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-12 11:20
Precies, gewoon klote afstelling van een stelletje rednecks met hun pickups. Die dingen die zo veel rook geven zie je de helft van de tijd al stationair lopen met witte rook, zegt al genoeg. Witte rook = onverbrande diesel. Zwarte rook is slecht verbrande diesel.

Gaat nergens over. In het bos de boel ondergassen is al belachelijk. Alle vogeltjes dood en als je het ieder weekend doet dan wordt het gewoon een bende. Maar in die woonwijken is echt belachelijk. Dat is gewoon doelbewust slecht afstellen om rook te genereren. Zet dan een mistgenerator op je pickup, das tenminste niet zo slecht voor iedereens gezondheid.
Politie stopt die gasten idd terecht, en lijkt me dat je mag komen laten zien als hij weer normaal loopt.

Zelf ben ik wel bekend met wat opgevoerde Landcruiser diesels. Maakt op een gegeven moment ook monsterlijk geluid en een Landcruiser van 2 ton wordt toch nog best vlot als je over de 200pk heen gaat.
Maar ondanks gebrek aan goede afregeling (geen ECU bij de oudere types) zie je daar geen dikke rookpluimen. Natuurlijk rookt het wel wat en stinkt het wel, maar geen rookgordijnen.

Trouwens, toen ik zelf met m'n oude Landcruiser (diesel zonder turbo) boven de 5000 meter reed kon ik pas rookgordijnen maken :P Zwart bij te veel gas bergopwaards. En witte rook bij bergafwaards. Die witte rook kun je dan wel weer oplossen door beetje gas bij te geven (komt er tenminste ook lucht bij voor de verbranding) maar dat is een beetje onnatuurlijk als je bergafwaards gaat.

[ Voor 34% gewijzigd door !null op 22-09-2013 14:49 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Peenutzz
Gasgeven bij een diesel zorgt niet voor meer lucht, maar voor meer brandstof ;)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

!null schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:45:
Precies, gewoon klote afstelling van een stelletje rednecks met hun pickups. Die dingen die zo veel rook geven zie je de helft van de tijd al stationair lopen met witte rook, zegt al genoeg. Witte rook = onverbrande diesel. Zwarte rook is slecht verbrande diesel.

Gaat nergens over. In het bos de boel ondergassen is al belachelijk. Alle vogeltjes dood en als je het ieder weekend doet dan wordt het gewoon een bende. Maar in die woonwijken is echt belachelijk. Dat is gewoon doelbewust slecht afstellen om rook te genereren. Zet dan een mistgenerator op je pickup, das tenminste niet zo slecht voor iedereens gezondheid.
Politie stopt die gasten idd terecht, en lijkt me dat je mag komen laten zien als hij weer normaal loopt.

Zelf ben ik wel bekend met wat opgevoerde Landcruiser diesels. Maakt op een gegeven moment ook monsterlijk geluid en een Landcruiser van 2 ton wordt toch nog best vlot als je over de 200pk heen gaat.
Maar ondanks gebrek aan goede afregeling (geen ECU bij de oudere types) zie je daar geen dikke rookpluimen. Natuurlijk rookt het wel wat en stinkt het wel, maar geen rookgordijnen.

Trouwens, toen ik zelf met m'n oude Landcruiser (diesel zonder turbo) boven de 5000 meter reed kon ik pas rookgordijnen maken :P Zwart bij te veel gas bergopwaards. En witte rook bij bergafwaards. Die witte rook kun je dan wel weer oplossen door beetje gas bij te geven (komt er tenminste ook lucht bij voor de verbranding) maar dat is een beetje onnatuurlijk als je bergafwaards gaat.
Misschien dat je eens een keer moet gaan kijken naar partijtje "Tracktor-Pulling" in de Super-Stock klasse. Da's zwarte rook met een functie :P

Wás de rook daar maar "zwart" gebleven :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• !null
Peenutzz schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:40:
Gasgeven bij een diesel zorgt niet voor meer lucht, maar voor meer brandstof ;)
Gasgeven ten opzichte van stationair zorgt wel voor meer lucht (en meer brandstof), zo bedoel ik.
Als je bergafwaards gaat op gigantische hoogte dan rem je dus af in de versnelling. Maar zo'n oude mechanische dieselpomp blijft er gewoon vrolijk diesel in gooien. Maar je gasklephuis (luchtklep op je gaskabel) blijft dicht. Het kanaaltje wat normaal gesproken genoeg lucht bied om stationair te laten lopen, biedt niet genoeg lucht op 4000+ meter hoogte. Dus je hebt witte rook, onverbrande diesel, nieuwe paus.

Geef je dan een beetje gas bij terwijl je bergafwaards gaat, zorgt dat idd voor wat meer brandstof maar vooral ook meer lucht omdat de luchtklep meer open gaat. Dan is er wel weer genoeg lucht voor de verbranding.

Maar het interesseerde me weinig hoor, die witte rook bij bergafwaards, dan had je toch geen vermogen nodig. Zou je hem anders afstellen dat de diesel wel is verbrand heb je er nog steeds niks aan, je bent de diesel sowieso kwijt.
Je moet gewoon genoeg vermogen hebben om die bergen op te komen, en dat had de ouwe trouwe LandCruiser nog wel. We zijn de hoogst bereidbare bergpassen overgeweest met dat ding: 5400 meter >:)
En zolang dat goed ging, ging ik niet rommelen aan de brandstofpomp.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:38

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik weet niet wat voor diesel jij hebt, maar oude diesels hebben helemaal geen smoorklep (gasklep), maar draaien altijd op een overschot aan lucht. De ingespoten hoeveelheid diesel bepaald hoeveel vermogen je hebt, niet de toegevoerde hoeveelheid lucht. Een smoorklep zou op een non-turbodiesel ook niet werken, er komt dan te weinig lucht in de verbrandingskamer om voldoende drukstijging te krijgen die nodig is voor de zelfontbranding.
Bij een TDI ligt dit trouwens iets anders, omdat de luchttoevoer onder belasting hoger is dan bij stationair door de turbo.

Waar jij (!null) eerder last van kan hebben gehad, is onvolledige verbranding doordat de luchtdruk buiten gewoon lager is.

Witte rook en onverbrande diesel ken ik sowieso niet, witte rook is of koelvloeistof of (als het blauwig is) olie. Onvolledig verbrandde diesel geeft zwarte wolken.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• !null
deepbass909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:51:
Waar jij (!null) eerder last van kan hebben gehad, is onvolledige verbranding doordat de luchtdruk buiten gewoon lager is.
Nee dat denk ik dus niet. Als ik berg op ging en te veel gas gaf, zag je duidelijk dikke zwarte wolken. Gewoon een klote verbranding, want te weinig lucht(druk) en te veel diesel. Gaf je wat minder gas, ging het weer prima (voelde je ook dat je hem niet aan het verzuipen was) en kwam je de berg wel op.
Standaard verhaal wat je ook zou verwachten op die hoogtes.
Echter met bergaf kwam er dus witte rook uit, en ik was niet de enige die er last van had. Ook een Duitser met z'n Unimog bijvoorbeeld (240pk turbodiesel). Die gingen vervolgens afstellen om het iets te verhelpen.
Want er was ook een ouwe Oostenrijker met veel kennis van (diesel) motoren. Die werkte al jaar en dag aan scheepsmotoren/aggregraatmotoren en ander groot spul. Die legde het uit. Wit = onverbrand, zwart = slecht/onvolledig verbrand. Hij stelde ook z'n eigen motor af, want anders kwam hij sowieso de berg niet op met z'n Mercedes 911.

Ik heb alleen niet goed onthouden waarom de diesel helemaal niet verbrand als je op de motor aan het remmen bent, bergafwaards. Wellicht heeft het met luchttoevoer te maken, maar kan wellicht ook met de compressie te maken hebben.
deepbass909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:51:
Witte rook en onverbrande diesel ken ik sowieso niet, witte rook is of koelvloeistof of (als het blauwig is) olie. Onvolledig verbrandde diesel geeft zwarte wolken.
Witte rook is wel degelijk onverbrande diesel. Je zegt het zelf al, de zwarte wolken duiden op onveolledig verbrandde diesel. Dat is wat anders dan onverbrand.

Maar als je hier in Nederland witte rook ziet zal het meestal wel KVS en andere problemen zijn. Echter, als je in de Himalaya rond rijdt op gigantische hoogtes is er wel degelijk sprake van onverbrande diesel.

[ Voor 52% gewijzigd door !null op 23-09-2013 11:06 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
!null schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:56:
[...]

Witte rook is wel degelijk onverbrande diesel. Je zegt het zelf al, de zwarte wolken duiden op onveolledig verbrandde diesel. Dat is wat anders dan onverbrand.

Maar als je hier in Nederland witte rook ziet zal het meestal wel KVS en andere problemen zijn. Echter, als je in de Himalaya rond rijdt op gigantische hoogtes is er wel degelijk sprake van onverbrande diesel.
Dat is dan omdat de verhouding lucht-diesel zo slecht is dat je niet eens meer ontsteking krijgt?

TheS4ndm4n#1919

• !null
Ja. Dat kan idd aan de verhouding liggen, het heeft iig met de lagere luchtdruk buiten te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door !null op 23-09-2013 13:28 ]

• Peenutzz
Bij zo'n ouwe diesel trek je als je gasgeeft gewoon de pomp open, op welke hoogte je ook zit. Op grote hoogte wordt er dus net zoveel ingespoten als op zeeniveau, terwijl de lucht dus veel dunner is :)

• !null
Ja dat ligt voor de hand. Maar we hadden het over het totaal niet verbranden van de diesel als je op de motor af remt. Hierbij wordt er nog wel diesel in gegooid (want het is geen slimme brandstofpomp zoals in moderne auto). Maar dat beetje wordt dus blijkbaar niet verbrand.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:54
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/734960_10151204210375753_1225004426_n.jpg

Fout busje.
Had ermee door gekund... mits de voorkant niet zo ver uitstak aan de zij- en voorkant (denk ik).

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:19

McBoom

Broem

Go Gadget Go!!!
Afbeeldingslocatie: http://th07.deviantart.net/fs4/PRE/i/2004/188/6/8/fast_furious.jpg
:Y)

The ramblings of an idiot

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:18

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Schaamteloos gejat van PauseBreak in "Winterbanden... wie heeft ze?":
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RYiE3NT.jpg

Nankang bandjes met de naam witgeverfd, foute open velgen die mooi je rood geverfde trommelremmen laten zien.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

zo fout dat het de wagen toch wel leuk is om te zien :)

van Chop Chop @ Discovery

Volvo 740
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010579_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010578_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010580_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010581_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010584_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3205/22/33010010586_large.jpg

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Das niet fout, das vet :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12

timovd

Voorsprong door techniek

Boodschappenwagentje voor het vrouwtje.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Maasluip schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:25:
Schaamteloos gejat van PauseBreak in "Winterbanden... wie heeft ze?":
[afbeelding]

Nankang bandjes met de naam witgeverfd, foute open velgen die mooi je rood geverfde trommelremmen laten zien.
Dat is niet fout hoor dat zijn BREMBO trommelremmen :P

• Peenutzz
Met Nankang is weinig mis, ik rij er al jaren op. In 'mijn' maat heb ik keuze uit Bridgestones of Nankangs, ze komen hetzelfde uit de test, maar de Nankangs kosten maar iets meer dan de helft van de Bridgestones :)

Voordat iemand begint over "goedkope chinese zooi", dat zeiden ze 40 jaar geleden ook over 'die goedkope japanse zooi' en kijk waar die nu zijn :)

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Ik heb ooit eens Nankang banden gehad onder een auto, die zut lag er al op toen ik de auto kocht.
Bij droog weer waren het best aardige banden, maar bij nat wegdek was het ronduit gevaarlijk. Met 20km/h over een rotonde resulteerde al in onderstuur.... Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.

Dat Bridgestones en Nankangs hetzelfde uit de test komen lijkt me daarom ook heel erg sterk.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

agree. Erg vet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

SpongeRob schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:17:
Ik heb ooit eens Nankang banden gehad onder een auto, die zut lag er al op toen ik de auto kocht.
Bij droog weer waren het best aardige banden, maar bij nat wegdek was het ronduit gevaarlijk. Met 20km/h over een rotonde resulteerde al in onderstuur.... Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.

Dat Bridgestones en Nankangs hetzelfde uit de test komen lijkt me daarom ook heel erg sterk.
Dat is het verschil tussen NS-1 en NS-2. Die eerste waren inderdaad erg slecht bij nat wegdek, de 2e zijn bjizonder goed onder vrijwel alle omstandigheden.

---RAWE CEEK!!!---

• Peenutzz
Ik weet niet hoelang geleden 'ooit' is, maar ook Chinezen kunnen vooruitgaan ;)

• !null
SpongeRob schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:17: Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.
Toyo T1R (je bedoelde niet T1S?) zijn prima en hebben mijn MR2 weer rijdbaar gemaakt. Ik kocht de MR2 met standaard Goodyears eronder, was levensgevaarlijk om mee te rijden als er ook maar een paar druppels op de weg lagen. Met de Toyo T1R is het een prima rijdend autootje geworden en zelfs vaak het circuit mee op gegaan. Daar merk ik wel dat de T1R wat zacht is, en bij het warm worden dus wel eens wat los laat.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-12 09:35

tazzman

a real boardmonkey

Is dat geen RWB (Rauh Welt Begriff) Porsche uit Japan?

RWB neemt 911s flink onder handen door ze veel en veel breder te maken, met een complete keukentafel als spoiler. Ik ben er absoluut geen fan van maar ze gaan voor grof geld van de hand in de VS en Japan en worden daar gezien als echte cult objecten.

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-vCfrhdYrl04/T9NH7piWy2I/AAAAAAAAAEY/Uaz9ZrR3Jc0/s1600/porsche-911-coupe-2064319508-640x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqdh8dJngI3KmESe1duyaiJgkW9SORyIJROzM_snLe_-fm84pp

Er was laatst nog op een Discovery Channel een erg leuke docu over de Japanse tuning scene waar ook RWB in voor kwam. (Da's ook de enige reden waarom ik van het bestaan van RWB afweet overigens, ben absoluut geen Porsche kenner ofzo!)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman
  • Laatst online: 19-12 09:35

tazzman

a real boardmonkey

Is het overigens niet vreemd dat dit een eerste generatie Focus is? Of is het tweede generatie model nooit in de VS geintroduceerd?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:51
tazzman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:07:
[...]

Is het overigens niet vreemd dat dit een eerste generatie Focus is? Of is het tweede generatie model nooit in de VS geintroduceerd?
Heb je het bericht wel gelezen? :+
de Amerikaanse versie van de C-segmenter kreeg deze facelift toen Europa de compleet nieuwe Focus 2 kreeg.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:37:

Volvo 740
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik herkende het orgineel er nog in aan de achterlichten :P Daar houden de overeenkomsten ook wel zo'n beetje op.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Foto 4, kan iemand mij daar het praktisch nut van uitleggen?

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqYOKpMFIr-L)iQ2BSLePrvklQ~~60_85.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 01-10-2013 20:59 ]

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12 22:30

Tomatoman

Fulltime prutser

Ehh, misschien voelt Darth Vader zich in dit interieur direct thuis?

Afbeeldingslocatie: http://www.roastbrief.com.mx/wp-content/uploads/2012/12/Darth-Vader-4.jpg

Uit de advertentietekst:
alles is erop gebouwd bij een tuning bedrijf dus niet zelf geprutst alle rekeningen aanwezig

[...]

ook nog vleugelscharnieren los in doos bij te verkrijgen
De vleugelscharnieren zijn los in doos erop gebouwd bij een tuningbedrijf 8)7

Een goede grap mag vrienden kosten.

• deepbass909

deepbass909

Ik dacht naar het dashboard van deze auto te kijken:
Afbeeldingslocatie: http://images.hemmings.com/wp-content/uploads//2012/11/Batmobile_01_1500.jpg

Maar het blijkt dus een compleet verklootte Del Sol te zijn :X

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:37:

Volvo 740
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is de basis een hi-lux?

En proberen ze het op ene Lambo LM-002 te laten lijken?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-12 08:41

ppFreddy

gewoon Frederik

wimmel_1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:55:
[...]

Misschien dat je eens een keer moet gaan kijken naar partijtje "Tracktor-Pulling" in de Super-Stock klasse. Da's zwarte rook met een functie :P

[video]

Wás de rook daar maar "zwart" gebleven :P
Jouw filmpje is inderdaad een trekker uit superstock klasse, maar je beschrijft prostock
Superstocks zijn standaard tractormotoren die omgebouwd zijn naar methanol (geen koeling nodig) en mogen tot 4 turbo's hebben. Er zijn wel beperkingen naar motorinhoud en toerental.
Prostock is ook standaard tractormotor, maar moeten op diesel draaien en zijn gelimiteerd tot 1 turbo
Dus: neme een standaard tractormotor (die pakweg 200pk levert bij 2000rpm, redline op 2200) Gooi daar de grootste turbo op die je kan vinden, dikste dieselpomp en grootste injectoren. Even optoeren, tot +_4000rpm heeft de motor het moeilijk omdat 'ie de turbo gewoon niet op gang krijgt, dan staan ze zelfs vaak startervloeistof in de luchtinlaat te pompen om de boel draaiende te houden. Totdat de turbo op gang komt, de motor naar 6-9000 rpm schiet en eventjes 3000pk loslaat :p

[ Voor 3% gewijzigd door ppFreddy op 02-10-2013 19:27 ]

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

• !null
En dat op standaard krukas en zuigers etc? :P gaat vast niet heel lang mee dan haha.

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-12 22:42
2x 30 seconden is lang genoeg.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-12 08:41

ppFreddy

gewoon Frederik

Er zijn een paar dingen die ze standaard moeten houden, maar ze mogen veel aanpassen ook. Zuigers mogen ze aanpassen denk ik.
Pro stock
Net als bij de super stocks moet de deelnemer in deze klasse in principe uitgaan van een tractor zoals die in de landbouw wordt gebruikt. Hij moet het motorblok, het koppelingshuis, het versnellingsbakhuis en de achteras van de standaarduitvoering gebruiken, al mag tegenwoordig ook het componentenprincipe worden gehanteerd. Daarbij mag de deelnemer zelf een versnellingsbak en achteras kiezen en zelf een frame bouwen. Het uiterlijk moet echter nog steeds overeenkomen met de tractor zoals de fabriek die ooit leverde. In tegenstelling tot de super stocks is het aantal turbo’s bij de pro stocks gelimiteerd tot maximaal één en is de cilinderinhoud beperkt tot 8,3 liter. Bovendien moeten ze gebruik maken van de standaard-cilinderkop en mag alleen dieselolie als brandstof worden gebruikt. Met behulp van waterinjectie en vaak ook een tussenkoeler wordt de temperatuur van de inlaatlucht teruggebracht. Een goede ademhaling van de motor staat aan de basis van grote prestaties, want alleen dan kunnen toerentallen van soms wel 6500 tpm worden gehaald. Vermogens van 2000 pk zijn in deze klasse geen uitzondering. De machines rijden met een gewicht (inclusief bestuurder) van 3,5 ton. De banden zijn van de maat 24.5-32 en dus iets smaller dan die van een super stock.
bron: www.ntto.nl (nederlandse truck- en tractorpulling organisatie)

laatste keer dat ik ging kijken (2 jaar geleden in Cadzand) zei een van de deelnemers dat ze reden op +_8000rpm en met 6 bar turbodruk :p

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

• FastFred
  • Laatst online: 21-12 21:10
Koppeling recent vervangen en maar 60k km op de teller hebben staan. Dat zegt genoeg lijkt me :P

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 02-10-2013 21:10 ]

Verwijderd

ToolkiT schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Wat is de basis een hi-lux?

En proberen ze het op ene Lambo LM-002 te laten lijken?
Er staat in je quote zelfs "Volvo 740"

Wat denk je dan zelf dat de basis is? :+

• the noise
  • Laatst online: 20:59
ppFreddy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:22:
[...]..... Even optoeren, tot +_4000rpm heeft de motor het moeilijk omdat 'ie de turbo gewoon niet op gang krijgt, dan staan ze zelfs vaak startervloeistof in de luchtinlaat te pompen om de boel draaiende te houden. Totdat de turbo op gang komt, de motor naar 6-9000 rpm schiet en eventjes 3000pk loslaat :p
En dat moment is vaak al een belangrijk punt voor de run :)

komt 'ie geheel op toeren of net niet. In het laatste geval ga ik maar weer bier halen >:)

Bij ons trouwens relatief veel truckpulling; mannen als Vlastuin en de Nijborg zitten hier om de hoek. Net als Ginaf die hier in de herfst nog wel eens over akkerland komt knallen.
( 1 keer op die manier file veroorzaakt op de A12 :D )

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:23:
[...]

Er staat in je quote zelfs "Volvo 740"

Wat denk je dan zelf dat de basis is? :+
7(8)7

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:19

Sharky

Skamn Dippy!

Niks mis met een brede Supra, maar dit is too much :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1378114_200027080180151_979349958_n.jpg

This too shall pass

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:14

Sick Nick

Drop the top!

Behalve de lomp brede supra wel een fijn parkeerplaatsje zo te zien, genoeg ander mooi speelgoed er omheen :9

• NeutraleTeun
Meer foto's/details?
Vraag me af of hij dan ook enorm brede banden heeft en de bijbehorende power.

Als ik zo kijk komt die linkerband niet verder dan die witte punt.
Enorme spacers, belachelijke set-up dus.

Verwijderd

Achter meer camber dan voor is altijd een fail voor mij...

Afbeeldingslocatie: http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/05/Toyotafest-2013-6283-copy.jpg

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

NeutraleTeun schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:27:
Meer foto's/details?
Vraag me af of hij dan ook enorm brede banden heeft en de bijbehorende power.

Als ik zo kijk komt die linkerband niet verder dan die witte punt.
Enorme spacers, belachelijke set-up dus.
Geen verdere info, komt van deze tijdlijn: https://www.facebook.com/tunedaustralia?hc_location=stream

This too shall pass

• NeutraleTeun
^
Zitten anders wel zeer gruwelijke bakken tussen!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-12 12:31
tazzman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:05:
[...]

Is dat geen RWB (Rauh Welt Begriff) Porsche uit Japan?

RWB neemt 911s flink onder handen door ze veel en veel breder te maken, met een complete keukentafel als spoiler. Ik ben er absoluut geen fan van maar ze gaan voor grof geld van de hand in de VS en Japan en worden daar gezien als echte cult objecten.

[afbeelding]

[afbeelding]

Er was laatst nog op een Discovery Channel een erg leuke docu over de Japanse tuning scene waar ook RWB in voor kwam. (Da's ook de enige reden waarom ik van het bestaan van RWB afweet overigens, ben absoluut geen Porsche kenner ofzo!)
RWB is over de top breed, maar houd het nog wel netjes qua afwerking.
Dat gele gedrocht is gewoon een mislukte creatie van een home-tunert ofzo..

Het kan imo zeer dik zijn:
Afbeeldingslocatie: http://awesomepowered.com/wp-content/uploads/2012/01/DSC_3941.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8282/7800164064_56e198740a_b.jpg

• NeutraleTeun
Dat is een goed gebruik van rear wide body dat die Supra probeerde te evenaren, maar gruwelijk in faalde :D

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een "murdered out" 6 serie met carbon wrap en leuke velgen.

Heel gaaf of heel fout. Ik weet het niet.
En inmiddels te koop. Wel in iets mindere staat.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:24:
testpiloten mogen wegblijven!! er wrdt pas met de auto gereden nadat ik het geld geteld heb, geen geld?? ook niet rijden!!!
...teh fuck? En er zit gewoon een heuse garage achter zelfs, professioneel :7

• Verwijderd
  • Niet online
Martin schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:48:
[...]

[...]

...teh fuck? En er zit gewoon een heuse garage achter zelfs, professioneel :7
Toen ik bovenstaande foto's had gemaakt ben ik even naar binnen gelopen om toestemming te vragen. Ik zeg niet dat het een foute boel is, maar het was wel het type garage waar ze kalenders met blote vrouwen aan de muur hebben.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:39:
[...]

Toen ik bovenstaande foto's had gemaakt ben ik even naar binnen gelopen om toestemming te vragen. Ik zeg niet dat het een foute boel is, maar het was wel het type garage waar ze kalenders met blote vrouwen aan de muur hebben.
In een goede garage hangen foto's van tieten.
(in een slechte ook vaak)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:24:
[...]

De wrap heeft gewoon losgelaten maar er zal ondertussen wel mee gedrift zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de wagen in slechte staat verkeerd. Probeer maar eens met een standaard oldtimer te driften dat ding houdt het geen 5 minuten vol. Alleen koop ik zelf liever hier een driftauto: http://driftking.nl/productenoverzicht/verkoop.html

Alleen moet je niet schrikken als ze voor zo een wagen 7500 euro vragen zonder apk en kenteken:
http://www.connectingweb....n/orgineel/1380218607.jpg

Verwijderd

* oeps misclick *

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 02:01 ]

• NeutraleTeun
[...]

Alsof dat zoveel zegt ;w
Het zijn vaker die "ongure" tenten waar je even snel naar binnen kunt met een raar probleem waar ze je meteen helpen met een hotfix, itt een officiele dealer waar men moeilijk gaat doen "oh nee, dat weten we zo niet, beste kunt u uw auto achterlaten zodat wij er even beter naar kunnen kijken.".
Bam, auto een week kwijt en een x-voud aan bedrag ook.

* zijn natuurlijk ook vooroordelen, maar heb het wel al vaker meegemaakt zo, iit een tieten-kalender wat totaal niks te betekenen heeft over de garage... behalve dat het merendeel waarschijnlijk hetero is.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:18

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

En dat type is...? Daar waar heterosexuele mannen werken? Je hebt liever een garage met gay automonteurs? :>

Signatures zijn voor boomers.

• Verwijderd
  • Niet online
Is het anno 2013 niet een beetje not-done om blote vrouwen aan de muur te hebben? Vind het niet heel erg professioneel. Als ik een powerpoint presentatie geef en op de beamer een blote dame als wallpaper staat, dan heb ik behoorlijk wat uit te leggen.

• FastFred
  • Laatst online: 21-12 21:10
Bij de sloper hier in de buurt waar ik nog wel eens kom voor onderdeeltjes hangen ze ook. Prima tent, niet eens duur. En de eigenaar is een hele toffe vent. Voordeel van slopers die zich specialiseren op bepaalde auto's (in dit geval doen ze alleen Citroën, Peugeot en Renault) is dat ze EXACT weten hoe je auto in elkaar steekt. Die jongens daar weten ALLES van mijn auto. Hoe, waar, welk boutje en moertje zit, welke maat. Wat je los moet draaien aan onderdeel X om bij onderdeel Y of moertje Z te komen afhankelijk van je bouwjaar/motorcode etc.

Voor onderhoud ga ik naar de Citroën dealer, geen posters in hun glazen paleis. Daar ook goeie ervaringen. Had laatst een probleempje dat de koelventilators te laat aansloegen (bij 100 graden ipv 90 op de teller). Monteur heeft daar 3 kwartier (tot half 7!) op z'n knieën op de parkeerplaats buiten de werkplaats zitten friemelen met wat losgeschoten contactjes om het weer voor mekaar te maken. Hulde _O_

Dus een zaak beoordelen aan de hand van het behang is nogal voorbarig.

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 07-10-2013 12:15 ]

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:41:
Is het anno 2013 niet een beetje not-done om blote vrouwen aan de muur te hebben? Vind het niet heel erg professioneel. Als ik een powerpoint presentatie geef en op de beamer een blote dame als wallpaper staat, dan heb ik behoorlijk wat uit te leggen.
Een PowerPoint op een scherm is toch iets heel anders dan een kalender in de kantine van een klein bedrijf?

Ik kan nog genoeg bedrijven waar ze gewoon hangen... Naar mijn idee is het gewoon zo gewoontjes dat niemand het er nog over heeft.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Carpento
  • Laatst online: 18:42
Met hypersonische automaat 8)7

Verwijderd

ik ben vooral onder de indruk van de verdubbeldubbeldubbelstekker voor de aansteker :')

Toevoeging: Bieden vanaf €8000 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 13:50 ]

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:49:
[...]

Toevoeging: Bieden vanaf €8000 8)7
Wellicht zijn deze auto's zeldzaam in België?

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

NeutraleTeun schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
[...]

Wellicht zijn deze auto's zeldzaam in België?
Je zou het niet denken he? :P

This too shall pass

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

't is de enige in België he :P die zo volgeplakt is met rotzooi..

• !null
Ook echt van een Anita :P

• NeutraleTeun
Blijkbaar ook de mode daar
http://nl.kapaza.be/west-...-belgische-w-77811909.htm

Rood en interieur verneu...knallen.
Jammer van die stoelen. Zijn meer waard dan de hele auto.

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:56

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Die stoelen zullen wel namaak zijn.
Het enige wat nog wat waard is, is het motorblok, B16, toch een 1600tje met 160pk.

Samen met de B18 redelijk gewild in het Honda wereldje.

[ Voor 6% gewijzigd door Jellabie op 07-10-2013 18:13 ]

De Nederbelg !

• ktf
  • Laatst online: 19-12 22:27

ktf

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:41:
Is het anno 2013 niet een beetje not-done om blote vrouwen aan de muur te hebben?
Toevallig ken ik een vent die laadkleppen van vrachtwagens aansluit, onderhoudt en repareert (kleine reparaties), echt een topvent, heeft er goed verstand van. Alleen heeft hij graag zulke kalenders aan de muur hangen. Moet de baas dan zeggen: ik wil ze niet in mijn zaak hebben, want dat staat niet professioneel? Het is al moeilijk genoeg om aan zulk (écht goed) personeel te komen, zeker als je ze dergelijke regels op gaat leggen. Niet meer roken tijdens het werk was voor een hoop al flink slikken...

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Ik kwam net deze tegen op facebook:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1383569_519433478143094_1806722634_n.jpg

+20.000€ later... heb je nog steeds een Ford puma :')

edit: ik kom er meerdere "te koop" tegen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1392077_10202402984101935_201225893_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1374075_10202402981741876_1862499314_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/988322_10202402981141861_862096342_n.jpg

Ik ben zelf niet vies van wat "tuning" aan mijn auto, maar komaan... vinden ze die hokken nu echt mooi?

[ Voor 55% gewijzigd door Jellabie op 09-10-2013 07:07 ]

De Nederbelg !

• Xanquezer
hij is vergeten zn achterste kenteken wit te maken....

• deepbass909

deepbass909

dude88 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:54:
[...]

Een PowerPoint op een scherm is toch iets heel anders dan een kalender in de kantine van een klein bedrijf?

Ik kan nog genoeg bedrijven waar ze gewoon hangen... Naar mijn idee is het gewoon zo gewoontjes dat niemand het er nog over heeft.
Precies. Om eerlijk te zijn, als ik bij een niet-merkgebonden garage kom, verwacht ik het gewoon. Vaak zijn het zelfs reclamedingen van leveranciers. Je moet niet vergeten dat er nog al een verschil in de belevingswereld zit tussen de pakken (it/consultants) en de mensen die met hun handen werken (zoals auto-monteurs). Of moeten automonteurs voortaan ook in minimaal 2-delig grijs met strop? Want ik kan immers ook niet bij een klant aankomen in m'n met olie-besmeurde overall :p

• dude88
  • Niet online
Idd, ik heb liever van lui die in hun vieze overall zeggen kijk die dikke tieten eens aan de muur. En savonds lekker naar hun eigen vriendin gaan.

Dan van die lui in pak waarvan die kalender er niet van mag hangen en daar een groot probleem van maken. Maar vervolgens gaan ze onderweg naar huis wel even langs de snelweg het bos in.

• !null
Je hebt in autoland idd veel reclame met vrouwen erin. Echter met naakte vrouwen ga je toch wel een grens over. Ik vind het zelf ook geen ramp, en ik ken de garages ook. Ik ga er dan ook geen punt van maken. Maar professioneel is het niet, en wil je de garage een professionele uitstraling geven (zoals een dealer of andere garagebedrijven dat doen) dan moet dat soort dingen natuurlijk weg.
Maar dat is niet relevant voor de lokale (dorps)garage die het moet hebben van zijn lokale reputatie omdat hij goed werk verricht voor mensen en dat door wordt verteld.

• dude88
  • Niet online
Gewoon zorgen dat het niet ergens hangt waar de klant het kan zien.

Kan dat klant overal komen/kijken, tja dan gaat het niet.

Verwijderd

Oke. Ik ben de eerste die een beamer in een Golf heeft gepropt. _O-

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q8PncJzueuOk52Db31W4re2J/full.jpg

Eerder reclamedoeleinden op meetings enzo.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je gaat je eigen drive-in bioscoop organiseren?

:D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Lees de topicwarning nog een keer ;) Het posten van je eigen auto is niet de bedoeling in dit topic, daar hebben we andere topics voor.

[ Voor 96% gewijzigd door Grrrrrene op 10-10-2013 10:21 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

4 APK keuringen? 3x afgekeurd dus? 8)7

Vaak bu'j te bang!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Ik zou een zwaardere batterij steken... die omvormer zal binnenkort wel een rookpluimpje geven zo.

De Nederbelg !

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:36:
Weet ik het. Ik had het ding nog liggen en de lamp heeft nog ruim 800 branduren. Een 600W omvormer kost nog geen 8 tientjes. Na 4 APK keuringen (en dan vandaag eindelijk gekeurd!) was het tijd voor iets leuks...

Ik heb de beamer op de bestaande strutbar achter 'gelast'. Ding is gewoon afneembaar, dus niet zo dat het gestolen kan worden. Ik ga er ook niet dagelijks mee over straat rijden ofzo. Eerder op meetings. :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En netjes in het geheel gezet:

[afbeelding]

Moet wel zeggen, het ding vreet je accu op. De omvormer kan een max van 60A trekken. Ondanks de kabel met zekering direct vanaf de accu met een 30A rating houdt ie het prima. Ook de versterker trekt van hetzelfde lijntje. Het werkt allemaal prima.

[afbeelding]

Er was ff geen andere DVD dan dit.. Lucky number slevin. ROFL @ ondertitel.... :D

Een notebook, een videosignaal en een audio doortrekken naar autoradio en ja we hebben een eigen heuse Golf 3 VR6 bios on the streetz. :D
Niet met motor aan in garage filmpjes gaan kijken he! ;)

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gewoon een "schietfilm" met "explosies" dan heb je extra specialeffects :P

Verwijderd

Jellabie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:58:
Ik zou een zwaardere batterij steken... die omvormer zal binnenkort wel een rookpluimpje geven zo.
Beveiligd tegen 4 of 5 dingen ofzo. Ook onderspanning.

60AH varta zit er nu bijna 3 jaar bij. Wou 'm zowiezo upgraden. Of 2 accu's achterin. Wordt lekker druk met sub en dergelijk zo.

Ben een dvd'tje aan het compileren met wat demo shit. Dit moet dan getoond worden op meetings enzo.

En als het speelkwartier is gewoon wat triple X shit op muur van de mac :+

@Hieronder... Vroeger liep ik ook met 2dehands accu's.. tot op overmaat van ramp in de winter elke dag opladen. Sindsdien ik een fatsoenlijke accu gekocht had nergens last meer van. I'd rather go new :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 02:32 ]

Verwijderd

accu's hoeven niet duur te zijn ik vondt laatst een dikke 75ah accu op marktplaats voor 50 euro en hij zij dat zijn oude accu toch nog goed was dus hij had hem niet nodig!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Maarre....was je laatst niet bezig met gewichtsbesparing? Ga je nu 2 accu's van zoveel kilo achterin gooien?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32

Arfman

Drome!

8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:50
Dat is nog eens goedkoop met een echte beamer rondrijden ;)

• Terrz
  • Laatst online: 14:17
ToolkiT schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:58:
[...]

Niet met motor aan in garage filmpjes gaan kijken he! ;)
Hahahaha wat een idee zeg :P.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-12 22:13
Cyclonist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:00:
Dat is nog eens goedkoop met een echte beamer rondrijden ;)
+1 humor :D

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:10
Het is niet echt een fail, maar ook geen complete win.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HBDXHGg.png
Robot niet inbegrepen.

http://link.marktplaats.nl/723553678

• Xanquezer
Dat is toch grappig! ?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eigenlijk hoort Robin er ook gewoon bij geleverd te worden, maar een beetje tweaker klust zo'n accessoire uiteraard gewoon zelf achteraf in elkaar ;)

Ik vind 't eigenlijk bést wel humoristisch (ook al is het waarschijnlijk niet de originele combi).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

trek je niet gruwlijk de aandacht van de belasting dienst als je die prelude op je naam zet?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
wimmel_1 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:52:
Eigenlijk hoort Robin er ook gewoon bij geleverd te worden, maar een beetje tweaker klust zo'n accessoire uiteraard gewoon zelf achteraf in elkaar ;)

Ik vind 't eigenlijk bést wel humoristisch (ook al is het waarschijnlijk niet de originele combi).
De originele Prelude uit Bassie en Adriaan is een ouder model, met zwarte bumpers en kenteken JX-74-NB.

Punctuality is the politeness of kings

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.