[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Lekker al die pipos´s met sportuitlaten voor joker zetten.

Dit soort onzin.
[ Voor 14% gewijzigd door AlexanderB op 21-09-2013 19:17 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vH8M_18WAY0]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Over het algemeen is dat geen slechte afstelling, maar serieus vermogen, soms wel over de 1000pk.AlexanderB schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:15:
Ik denk dat de grap eigenlijk meer is voor al die pipo's met 2 van die schoorstenen achterop hun pickup-truck, die serieus denken dat ze cool zijn met hun 20+ cm brede kachelbuizen, en het liefst met een dikke zwarte wolk rook dr uit (want blijkbaar 'een diesel slecht afstellen' equals 'veel power hebben')
[afbeelding]
Dit soort onzin.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Zb4hf_75CU]
Ik vind het zelf geweldig, lijkt me ook gaaf om hier te hebben. Denk alleen dat de politie er niet zo'n fan van is, en APK wordt ook een probleem.
---RAWE CEEK!!!---
en datzelfde vermogen kan je ook prima maken zonder zulke zwarte walmen te trekken, zwarte rook = gewoon teveel diesel en te weinig luchtdoorvoer. Een klein pufje rook bij het opspoelen van de turbo's (als je de voorziening die dat moet voorkomen eraf hebt gesloopt) kan gebeuren, maar zwarte rook bij stationair omdat de injectors zo groot zijn dat ze niet goed atomiseren, en grote zwarte rookgordijnen trekken is nergens voor nodig..NoFearCreations schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:23:
[...]
Over het algemeen is dat geen slechte afstelling, maar serieus vermogen, soms wel over de 1000pk.
(en zeker niet voor een straat-auto waar nog de standaard turbo op zit, die dus duidelijk de beperkende factor is, niet de hoeveelheid brandstof die toch alleen maar in rook omgezet wordt..)
en om m'n punt te maken, hier is de huidige snelste diesel-pickup, en (behalve de banden) geen rook:
[ Voor 9% gewijzigd door AlexanderB op 22-09-2013 13:22 ]
Gaat nergens over. In het bos de boel ondergassen is al belachelijk. Alle vogeltjes dood en als je het ieder weekend doet dan wordt het gewoon een bende. Maar in die woonwijken is echt belachelijk. Dat is gewoon doelbewust slecht afstellen om rook te genereren. Zet dan een mistgenerator op je pickup, das tenminste niet zo slecht voor iedereens gezondheid.
Politie stopt die gasten idd terecht, en lijkt me dat je mag komen laten zien als hij weer normaal loopt.
Zelf ben ik wel bekend met wat opgevoerde Landcruiser diesels. Maakt op een gegeven moment ook monsterlijk geluid en een Landcruiser van 2 ton wordt toch nog best vlot als je over de 200pk heen gaat.
Maar ondanks gebrek aan goede afregeling (geen ECU bij de oudere types) zie je daar geen dikke rookpluimen. Natuurlijk rookt het wel wat en stinkt het wel, maar geen rookgordijnen.
Trouwens, toen ik zelf met m'n oude Landcruiser (diesel zonder turbo) boven de 5000 meter reed kon ik pas rookgordijnen maken
[ Voor 34% gewijzigd door !null op 22-09-2013 14:49 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Misschien dat je eens een keer moet gaan kijken naar partijtje "Tracktor-Pulling" in de Super-Stock klasse. Da's zwarte rook met een functie!null schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:45:
Precies, gewoon klote afstelling van een stelletje rednecks met hun pickups. Die dingen die zo veel rook geven zie je de helft van de tijd al stationair lopen met witte rook, zegt al genoeg. Witte rook = onverbrande diesel. Zwarte rook is slecht verbrande diesel.
Gaat nergens over. In het bos de boel ondergassen is al belachelijk. Alle vogeltjes dood en als je het ieder weekend doet dan wordt het gewoon een bende. Maar in die woonwijken is echt belachelijk. Dat is gewoon doelbewust slecht afstellen om rook te genereren. Zet dan een mistgenerator op je pickup, das tenminste niet zo slecht voor iedereens gezondheid.
Politie stopt die gasten idd terecht, en lijkt me dat je mag komen laten zien als hij weer normaal loopt.
Zelf ben ik wel bekend met wat opgevoerde Landcruiser diesels. Maakt op een gegeven moment ook monsterlijk geluid en een Landcruiser van 2 ton wordt toch nog best vlot als je over de 200pk heen gaat.
Maar ondanks gebrek aan goede afregeling (geen ECU bij de oudere types) zie je daar geen dikke rookpluimen. Natuurlijk rookt het wel wat en stinkt het wel, maar geen rookgordijnen.
Trouwens, toen ik zelf met m'n oude Landcruiser (diesel zonder turbo) boven de 5000 meter reed kon ik pas rookgordijnen makenZwart bij te veel gas bergopwaards. En witte rook bij bergafwaards. Die witte rook kun je dan wel weer oplossen door beetje gas bij te geven (komt er tenminste ook lucht bij voor de verbranding) maar dat is een beetje onnatuurlijk als je bergafwaards gaat.
Wás de rook daar maar "zwart" gebleven
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Gasgeven ten opzichte van stationair zorgt wel voor meer lucht (en meer brandstof), zo bedoel ik.Peenutzz schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:40:
Gasgeven bij een diesel zorgt niet voor meer lucht, maar voor meer brandstof
Als je bergafwaards gaat op gigantische hoogte dan rem je dus af in de versnelling. Maar zo'n oude mechanische dieselpomp blijft er gewoon vrolijk diesel in gooien. Maar je gasklephuis (luchtklep op je gaskabel) blijft dicht. Het kanaaltje wat normaal gesproken genoeg lucht bied om stationair te laten lopen, biedt niet genoeg lucht op 4000+ meter hoogte. Dus je hebt witte rook, onverbrande diesel, nieuwe paus.
Geef je dan een beetje gas bij terwijl je bergafwaards gaat, zorgt dat idd voor wat meer brandstof maar vooral ook meer lucht omdat de luchtklep meer open gaat. Dan is er wel weer genoeg lucht voor de verbranding.
Maar het interesseerde me weinig hoor, die witte rook bij bergafwaards, dan had je toch geen vermogen nodig. Zou je hem anders afstellen dat de diesel wel is verbrand heb je er nog steeds niks aan, je bent de diesel sowieso kwijt.
Je moet gewoon genoeg vermogen hebben om die bergen op te komen, en dat had de ouwe trouwe LandCruiser nog wel. We zijn de hoogst bereidbare bergpassen overgeweest met dat ding: 5400 meter
En zolang dat goed ging, ging ik niet rommelen aan de brandstofpomp.
Bij een TDI ligt dit trouwens iets anders, omdat de luchttoevoer onder belasting hoger is dan bij stationair door de turbo.
Waar jij (!null) eerder last van kan hebben gehad, is onvolledige verbranding doordat de luchtdruk buiten gewoon lager is.
Witte rook en onverbrande diesel ken ik sowieso niet, witte rook is of koelvloeistof of (als het blauwig is) olie. Onvolledig verbrandde diesel geeft zwarte wolken.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nee dat denk ik dus niet. Als ik berg op ging en te veel gas gaf, zag je duidelijk dikke zwarte wolken. Gewoon een klote verbranding, want te weinig lucht(druk) en te veel diesel. Gaf je wat minder gas, ging het weer prima (voelde je ook dat je hem niet aan het verzuipen was) en kwam je de berg wel op.deepbass909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:51:
Waar jij (!null) eerder last van kan hebben gehad, is onvolledige verbranding doordat de luchtdruk buiten gewoon lager is.
Standaard verhaal wat je ook zou verwachten op die hoogtes.
Echter met bergaf kwam er dus witte rook uit, en ik was niet de enige die er last van had. Ook een Duitser met z'n Unimog bijvoorbeeld (240pk turbodiesel). Die gingen vervolgens afstellen om het iets te verhelpen.
Want er was ook een ouwe Oostenrijker met veel kennis van (diesel) motoren. Die werkte al jaar en dag aan scheepsmotoren/aggregraatmotoren en ander groot spul. Die legde het uit. Wit = onverbrand, zwart = slecht/onvolledig verbrand. Hij stelde ook z'n eigen motor af, want anders kwam hij sowieso de berg niet op met z'n Mercedes 911.
Ik heb alleen niet goed onthouden waarom de diesel helemaal niet verbrand als je op de motor aan het remmen bent, bergafwaards. Wellicht heeft het met luchttoevoer te maken, maar kan wellicht ook met de compressie te maken hebben.
Witte rook is wel degelijk onverbrande diesel. Je zegt het zelf al, de zwarte wolken duiden op onveolledig verbrandde diesel. Dat is wat anders dan onverbrand.deepbass909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:51:
Witte rook en onverbrande diesel ken ik sowieso niet, witte rook is of koelvloeistof of (als het blauwig is) olie. Onvolledig verbrandde diesel geeft zwarte wolken.
Maar als je hier in Nederland witte rook ziet zal het meestal wel KVS en andere problemen zijn. Echter, als je in de Himalaya rond rijdt op gigantische hoogtes is er wel degelijk sprake van onverbrande diesel.
[ Voor 52% gewijzigd door !null op 23-09-2013 11:06 ]
Dat is dan omdat de verhouding lucht-diesel zo slecht is dat je niet eens meer ontsteking krijgt?!null schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:56:
[...]
Witte rook is wel degelijk onverbrande diesel. Je zegt het zelf al, de zwarte wolken duiden op onveolledig verbrandde diesel. Dat is wat anders dan onverbrand.
Maar als je hier in Nederland witte rook ziet zal het meestal wel KVS en andere problemen zijn. Echter, als je in de Himalaya rond rijdt op gigantische hoogtes is er wel degelijk sprake van onverbrande diesel.
[ Voor 27% gewijzigd door !null op 23-09-2013 13:28 ]

Fout busje.
Had ermee door gekund... mits de voorkant niet zo ver uitstak aan de zij- en voorkant (denk ik).

The ramblings of an idiot

Nankang bandjes met de naam witgeverfd, foute open velgen die mooi je rood geverfde trommelremmen laten zien.
Signatures zijn voor boomers.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Dat is niet fout hoor dat zijn BREMBO trommelremmenMaasluip schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:25:
Schaamteloos gejat van PauseBreak in "Winterbanden... wie heeft ze?":
[afbeelding]
Nankang bandjes met de naam witgeverfd, foute open velgen die mooi je rood geverfde trommelremmen laten zien.
Voordat iemand begint over "goedkope chinese zooi", dat zeiden ze 40 jaar geleden ook over 'die goedkope japanse zooi' en kijk waar die nu zijn
Bij droog weer waren het best aardige banden, maar bij nat wegdek was het ronduit gevaarlijk. Met 20km/h over een rotonde resulteerde al in onderstuur.... Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.
Dat Bridgestones en Nankangs hetzelfde uit de test komen lijkt me daarom ook heel erg sterk.
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
agree. Erg vet.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dat is het verschil tussen NS-1 en NS-2. Die eerste waren inderdaad erg slecht bij nat wegdek, de 2e zijn bjizonder goed onder vrijwel alle omstandigheden.SpongeRob schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:17:
Ik heb ooit eens Nankang banden gehad onder een auto, die zut lag er al op toen ik de auto kocht.
Bij droog weer waren het best aardige banden, maar bij nat wegdek was het ronduit gevaarlijk. Met 20km/h over een rotonde resulteerde al in onderstuur.... Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.
Dat Bridgestones en Nankangs hetzelfde uit de test komen lijkt me daarom ook heel erg sterk.
---RAWE CEEK!!!---
Toyo T1R (je bedoelde niet T1S?) zijn prima en hebben mijn MR2 weer rijdbaar gemaakt. Ik kocht de MR2 met standaard Goodyears eronder, was levensgevaarlijk om mee te rijden als er ook maar een paar druppels op de weg lagen. Met de Toyo T1R is het een prima rijdend autootje geworden en zelfs vaak het circuit mee op gegaan. Daar merk ik wel dat de T1R wat zacht is, en bij het warm worden dus wel eens wat los laat.SpongeRob schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:17: Zelfs Toyo T-1R banden hadden nog veel meer grip bij nat wegdek en dat wil wel wat zeggen.
Is dat geen RWB (Rauh Welt Begriff) Porsche uit Japan?
RWB neemt 911s flink onder handen door ze veel en veel breder te maken, met een complete keukentafel als spoiler. Ik ben er absoluut geen fan van maar ze gaan voor grof geld van de hand in de VS en Japan en worden daar gezien als echte cult objecten.

Er was laatst nog op een Discovery Channel een erg leuke docu over de Japanse tuning scene waar ook RWB in voor kwam. (Da's ook de enige reden waarom ik van het bestaan van RWB afweet overigens, ben absoluut geen Porsche kenner ofzo!)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Is het overigens niet vreemd dat dit een eerste generatie Focus is? Of is het tweede generatie model nooit in de VS geintroduceerd?L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:14:
Is echt zo geleverd.....
http://www.autoweek.nl/ni...aleen-ford-focus-s121-n20
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb je het bericht wel gelezen?tazzman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:07:
[...]
Is het overigens niet vreemd dat dit een eerste generatie Focus is? Of is het tweede generatie model nooit in de VS geintroduceerd?
de Amerikaanse versie van de C-segmenter kreeg deze facelift toen Europa de compleet nieuwe Focus 2 kreeg.
Ik herkende het orgineel er nog in aan de achterlichtenVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:37:
zo fout dat het de wagen toch wel leuk is om te zien![]()
van Chop Chop @ Discovery
Volvo 740
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 4, kan iemand mij daar het praktisch nut van uitleggen?
[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 01-10-2013 20:59 ]

Uit de advertentietekst:
De vleugelscharnieren zijn los in doos erop gebouwd bij een tuningbedrijfalles is erop gebouwd bij een tuning bedrijf dus niet zelf geprutst alle rekeningen aanwezig
[...]
ook nog vleugelscharnieren los in doos bij te verkrijgen
Een goede grap mag vrienden kosten.
Ik dacht naar het dashboard van deze auto te kijken:unfor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:57:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
[afbeelding]

Maar het blijkt dus een compleet verklootte Del Sol te zijn
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Wat is de basis een hi-lux?Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:37:
zo fout dat het de wagen toch wel leuk is om te zien![]()
van Chop Chop @ Discovery
Volvo 740
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En proberen ze het op ene Lambo LM-002 te laten lijken?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Jouw filmpje is inderdaad een trekker uit superstock klasse, maar je beschrijft prostockwimmel_1 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:55:
[...]
Misschien dat je eens een keer moet gaan kijken naar partijtje "Tracktor-Pulling" in de Super-Stock klasse. Da's zwarte rook met een functie
[video]
Wás de rook daar maar "zwart" gebleven
Superstocks zijn standaard tractormotoren die omgebouwd zijn naar methanol (geen koeling nodig) en mogen tot 4 turbo's hebben. Er zijn wel beperkingen naar motorinhoud en toerental.
Prostock is ook standaard tractormotor, maar moeten op diesel draaien en zijn gelimiteerd tot 1 turbo
Dus: neme een standaard tractormotor (die pakweg 200pk levert bij 2000rpm, redline op 2200) Gooi daar de grootste turbo op die je kan vinden, dikste dieselpomp en grootste injectoren. Even optoeren, tot +_4000rpm heeft de motor het moeilijk omdat 'ie de turbo gewoon niet op gang krijgt, dan staan ze zelfs vaak startervloeistof in de luchtinlaat te pompen om de boel draaiende te houden. Totdat de turbo op gang komt, de motor naar 6-9000 rpm schiet en eventjes 3000pk loslaat
[ Voor 3% gewijzigd door ppFreddy op 02-10-2013 19:27 ]
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
bron: www.ntto.nl (nederlandse truck- en tractorpulling organisatie)Pro stock
Net als bij de super stocks moet de deelnemer in deze klasse in principe uitgaan van een tractor zoals die in de landbouw wordt gebruikt. Hij moet het motorblok, het koppelingshuis, het versnellingsbakhuis en de achteras van de standaarduitvoering gebruiken, al mag tegenwoordig ook het componentenprincipe worden gehanteerd. Daarbij mag de deelnemer zelf een versnellingsbak en achteras kiezen en zelf een frame bouwen. Het uiterlijk moet echter nog steeds overeenkomen met de tractor zoals de fabriek die ooit leverde. In tegenstelling tot de super stocks is het aantal turbo’s bij de pro stocks gelimiteerd tot maximaal één en is de cilinderinhoud beperkt tot 8,3 liter. Bovendien moeten ze gebruik maken van de standaard-cilinderkop en mag alleen dieselolie als brandstof worden gebruikt. Met behulp van waterinjectie en vaak ook een tussenkoeler wordt de temperatuur van de inlaatlucht teruggebracht. Een goede ademhaling van de motor staat aan de basis van grote prestaties, want alleen dan kunnen toerentallen van soms wel 6500 tpm worden gehaald. Vermogens van 2000 pk zijn in deze klasse geen uitzondering. De machines rijden met een gewicht (inclusief bestuurder) van 3,5 ton. De banden zijn van de maat 24.5-32 en dus iets smaller dan die van een super stock.
laatste keer dat ik ging kijken (2 jaar geleden in Cadzand) zei een van de deelnemers dat ze reden op +_8000rpm en met 6 bar turbodruk
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Koppeling recent vervangen en maar 60k km op de teller hebben staan. Dat zegt genoeg lijkt meunfor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:57:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 02-10-2013 21:10 ]
Verwijderd
Er staat in je quote zelfs "Volvo 740"ToolkiT schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Wat is de basis een hi-lux?
En proberen ze het op ene Lambo LM-002 te laten lijken?
Wat denk je dan zelf dat de basis is?
En dat moment is vaak al een belangrijk punt voor de runppFreddy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:22:
[...]..... Even optoeren, tot +_4000rpm heeft de motor het moeilijk omdat 'ie de turbo gewoon niet op gang krijgt, dan staan ze zelfs vaak startervloeistof in de luchtinlaat te pompen om de boel draaiende te houden. Totdat de turbo op gang komt, de motor naar 6-9000 rpm schiet en eventjes 3000pk loslaat
komt 'ie geheel op toeren of net niet. In het laatste geval ga ik maar weer bier halen
Bij ons trouwens relatief veel truckpulling; mannen als Vlastuin en de Nijborg zitten hier om de hoek. Net als Ginaf die hier in de herfst nog wel eens over akkerland komt knallen.
( 1 keer op die manier file veroorzaakt op de A12
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:23:
[...]
Er staat in je quote zelfs "Volvo 740"
Wat denk je dan zelf dat de basis is?
This too shall pass
Vraag me af of hij dan ook enorm brede banden heeft en de bijbehorende power.
Als ik zo kijk komt die linkerband niet verder dan die witte punt.
Enorme spacers, belachelijke set-up dus.
Geen verdere info, komt van deze tijdlijn: https://www.facebook.com/tunedaustralia?hc_location=streamNeutraleTeun schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:27:
Meer foto's/details?
Vraag me af of hij dan ook enorm brede banden heeft en de bijbehorende power.
Als ik zo kijk komt die linkerband niet verder dan die witte punt.
Enorme spacers, belachelijke set-up dus.
This too shall pass
Zitten anders wel zeer gruwelijke bakken tussen!
RWB is over de top breed, maar houd het nog wel netjes qua afwerking.tazzman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:05:
[...]
Is dat geen RWB (Rauh Welt Begriff) Porsche uit Japan?
RWB neemt 911s flink onder handen door ze veel en veel breder te maken, met een complete keukentafel als spoiler. Ik ben er absoluut geen fan van maar ze gaan voor grof geld van de hand in de VS en Japan en worden daar gezien als echte cult objecten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er was laatst nog op een Discovery Channel een erg leuke docu over de Japanse tuning scene waar ook RWB in voor kwam. (Da's ook de enige reden waarom ik van het bestaan van RWB afweet overigens, ben absoluut geen Porsche kenner ofzo!)
Dat gele gedrocht is gewoon een mislukte creatie van een home-tunert ofzo..
Het kan imo zeer dik zijn:

En inmiddels te koop. Wel in iets mindere staat.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een "murdered out" 6 serie met carbon wrap en leuke velgen.
Heel gaaf of heel fout. Ik weet het niet.
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:24:
En inmiddels te koop. Wel in iets mindere staat.
...teh fuck? En er zit gewoon een heuse garage achter zelfs, professioneeltestpiloten mogen wegblijven!! er wrdt pas met de auto gereden nadat ik het geld geteld heb, geen geld?? ook niet rijden!!!
Toen ik bovenstaande foto's had gemaakt ben ik even naar binnen gelopen om toestemming te vragen. Ik zeg niet dat het een foute boel is, maar het was wel het type garage waar ze kalenders met blote vrouwen aan de muur hebben.Martin schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:48:
[...]
[...]
...teh fuck? En er zit gewoon een heuse garage achter zelfs, professioneel
In een goede garage hangen foto's van tieten.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
Toen ik bovenstaande foto's had gemaakt ben ik even naar binnen gelopen om toestemming te vragen. Ik zeg niet dat het een foute boel is, maar het was wel het type garage waar ze kalenders met blote vrouwen aan de muur hebben.
(in een slechte ook vaak)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
De wrap heeft gewoon losgelaten maar er zal ondertussen wel mee gedrift zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de wagen in slechte staat verkeerd. Probeer maar eens met een standaard oldtimer te driften dat ding houdt het geen 5 minuten vol. Alleen koop ik zelf liever hier een driftauto: http://driftking.nl/productenoverzicht/verkoop.htmlVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:24:
[...]
En inmiddels te koop. Wel in iets mindere staat.
Alleen moet je niet schrikken als ze voor zo een wagen 7500 euro vragen zonder apk en kenteken:
http://www.connectingweb....n/orgineel/1380218607.jpg
Alsof dat zoveel zegtVerwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
Toen ik bovenstaande foto's had gemaakt ben ik even naar binnen gelopen om toestemming te vragen. Ik zeg niet dat het een foute boel is, maar het was wel het type garage waar ze kalenders met blote vrouwen aan de muur hebben.
Het zijn vaker die "ongure" tenten waar je even snel naar binnen kunt met een raar probleem waar ze je meteen helpen met een hotfix, itt een officiele dealer waar men moeilijk gaat doen "oh nee, dat weten we zo niet, beste kunt u uw auto achterlaten zodat wij er even beter naar kunnen kijken.".
Bam, auto een week kwijt en een x-voud aan bedrag ook.
* zijn natuurlijk ook vooroordelen, maar heb het wel al vaker meegemaakt zo, iit een tieten-kalender wat totaal niks te betekenen heeft over de garage... behalve dat het merendeel waarschijnlijk hetero is.
En dat type is...? Daar waar heterosexuele mannen werken? Je hebt liever een garage met gay automonteurs?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
Signatures zijn voor boomers.
Voor onderhoud ga ik naar de Citroën dealer, geen posters in hun glazen paleis. Daar ook goeie ervaringen. Had laatst een probleempje dat de koelventilators te laat aansloegen (bij 100 graden ipv 90 op de teller). Monteur heeft daar 3 kwartier (tot half 7!) op z'n knieën op de parkeerplaats buiten de werkplaats zitten friemelen met wat losgeschoten contactjes om het weer voor mekaar te maken. Hulde
Dus een zaak beoordelen aan de hand van het behang is nogal voorbarig.
[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 07-10-2013 12:15 ]
Een PowerPoint op een scherm is toch iets heel anders dan een kalender in de kantine van een klein bedrijf?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:41:
Is het anno 2013 niet een beetje not-done om blote vrouwen aan de muur te hebben? Vind het niet heel erg professioneel. Als ik een powerpoint presentatie geef en op de beamer een blote dame als wallpaper staat, dan heb ik behoorlijk wat uit te leggen.
Ik kan nog genoeg bedrijven waar ze gewoon hangen... Naar mijn idee is het gewoon zo gewoontjes dat niemand het er nog over heeft.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
ik ben vooral onder de indruk van de verdubbeldubbeldubbelstekker voor de aansteker
Toevoeging: Bieden vanaf €8000
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 13:50 ]
Wellicht zijn deze auto's zeldzaam in België?
Je zou het niet denken he?NeutraleTeun schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
[...]
Wellicht zijn deze auto's zeldzaam in België?
This too shall pass
http://nl.kapaza.be/west-...-belgische-w-77811909.htm
Rood en interieur verneu...knallen.
Jammer van die stoelen. Zijn meer waard dan de hele auto.
Het enige wat nog wat waard is, is het motorblok, B16, toch een 1600tje met 160pk.
Samen met de B18 redelijk gewild in het Honda wereldje.
[ Voor 6% gewijzigd door Jellabie op 07-10-2013 18:13 ]
De Nederbelg !
Toevallig ken ik een vent die laadkleppen van vrachtwagens aansluit, onderhoudt en repareert (kleine reparaties), echt een topvent, heeft er goed verstand van. Alleen heeft hij graag zulke kalenders aan de muur hangen. Moet de baas dan zeggen: ik wil ze niet in mijn zaak hebben, want dat staat niet professioneel? Het is al moeilijk genoeg om aan zulk (écht goed) personeel te komen, zeker als je ze dergelijke regels op gaat leggen. Niet meer roken tijdens het werk was voor een hoop al flink slikken...Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:41:
Is het anno 2013 niet een beetje not-done om blote vrouwen aan de muur te hebben?

+20.000€ later... heb je nog steeds een Ford puma
edit: ik kom er meerdere "te koop" tegen:

Ik ben zelf niet vies van wat "tuning" aan mijn auto, maar komaan... vinden ze die hokken nu echt mooi?
[ Voor 55% gewijzigd door Jellabie op 09-10-2013 07:07 ]
De Nederbelg !
DPC Chef-kok :)
Precies. Om eerlijk te zijn, als ik bij een niet-merkgebonden garage kom, verwacht ik het gewoon. Vaak zijn het zelfs reclamedingen van leveranciers. Je moet niet vergeten dat er nog al een verschil in de belevingswereld zit tussen de pakken (it/consultants) en de mensen die met hun handen werken (zoals auto-monteurs). Of moeten automonteurs voortaan ook in minimaal 2-delig grijs met strop? Want ik kan immers ook niet bij een klant aankomen in m'n met olie-besmeurde overalldude88 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:54:
[...]
Een PowerPoint op een scherm is toch iets heel anders dan een kalender in de kantine van een klein bedrijf?
Ik kan nog genoeg bedrijven waar ze gewoon hangen... Naar mijn idee is het gewoon zo gewoontjes dat niemand het er nog over heeft.
Dan van die lui in pak waarvan die kalender er niet van mag hangen en daar een groot probleem van maken. Maar vervolgens gaan ze onderweg naar huis wel even langs de snelweg het bos in.
Maar dat is niet relevant voor de lokale (dorps)garage die het moet hebben van zijn lokale reputatie omdat hij goed werk verricht voor mensen en dat door wordt verteld.
Kan dat klant overal komen/kijken, tja dan gaat het niet.
Verwijderd

Eerder reclamedoeleinden op meetings enzo.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Grrrrrene op 10-10-2013 10:21 ]
Vaak bu'j te bang!
De Nederbelg !
Niet met motor aan in garage filmpjes gaan kijken he!Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:36:
Weet ik het. Ik had het ding nog liggen en de lamp heeft nog ruim 800 branduren. Een 600W omvormer kost nog geen 8 tientjes. Na 4 APK keuringen (en dan vandaag eindelijk gekeurd!) was het tijd voor iets leuks...
Ik heb de beamer op de bestaande strutbar achter 'gelast'. Ding is gewoon afneembaar, dus niet zo dat het gestolen kan worden. Ik ga er ook niet dagelijks mee over straat rijden ofzo. Eerder op meetings.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En netjes in het geheel gezet:
[afbeelding]
Moet wel zeggen, het ding vreet je accu op. De omvormer kan een max van 60A trekken. Ondanks de kabel met zekering direct vanaf de accu met een 30A rating houdt ie het prima. Ook de versterker trekt van hetzelfde lijntje. Het werkt allemaal prima.
[afbeelding]
Er was ff geen andere DVD dan dit.. Lucky number slevin. ROFL @ ondertitel....![]()
Een notebook, een videosignaal en een audio doortrekken naar autoradio en ja we hebben een eigen heuse Golf 3 VR6 bios on the streetz.
Verwijderd
Beveiligd tegen 4 of 5 dingen ofzo. Ook onderspanning.Jellabie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:58:
Ik zou een zwaardere batterij steken... die omvormer zal binnenkort wel een rookpluimpje geven zo.
60AH varta zit er nu bijna 3 jaar bij. Wou 'm zowiezo upgraden. Of 2 accu's achterin. Wordt lekker druk met sub en dergelijk zo.
Ben een dvd'tje aan het compileren met wat demo shit. Dit moet dan getoond worden op meetings enzo.
En als het speelkwartier is gewoon wat triple X shit op muur van de mac
@Hieronder... Vroeger liep ik ook met 2dehands accu's.. tot op overmaat van ramp in de winter elke dag opladen. Sindsdien ik een fatsoenlijke accu gekocht had nergens last meer van. I'd rather go new
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 02:32 ]
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hahahaha wat een idee zegToolkiT schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:58:
[...]
Niet met motor aan in garage filmpjes gaan kijken he!
+1 humorCyclonist schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:00:
Dat is nog eens goedkoop met een echte beamer rondrijden
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Robot niet inbegrepen.
http://link.marktplaats.nl/723553678
Ik vind 't eigenlijk bést wel humoristisch (ook al is het waarschijnlijk niet de originele combi).
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
De originele Prelude uit Bassie en Adriaan is een ouder model, met zwarte bumpers en kenteken JX-74-NB.wimmel_1 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:52:
Eigenlijk hoort Robin er ook gewoon bij geleverd te worden, maar een beetje tweaker klust zo'n accessoire uiteraard gewoon zelf achteraf in elkaar
Ik vind 't eigenlijk bést wel humoristisch (ook al is het waarschijnlijk niet de originele combi).
Punctuality is the politeness of kings
Dit topic is gesloten.
![]()
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.