De Nederbelg !
Wat denkt hij nou zelf, de pannenkoek

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

The birds turned into The Flying Dutchmen!
En, exact wat er onderop de deur staat

Ik vind die nog wel tof
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik ook, zo te zien is hij aan de rechter kant stock (zelfs met AA (britse ANWB) badge) en aan de linker kant ratlook..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Iets in mij fluistert dat dit wss een reclameobject is en niet meer daadwerkelijk rondrijdt. Die stickers op de ruiten zitten ook wel een beetje in het zicht anders, namelijkFastFred schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:34:
Ik zie wel een differentieel zitten, maar of de aandrijfas nu transparant is ofzo? Ik zie 'm niet.
En, exact wat er onderop de deur staat
</hap>
Een of andere klootviool heeft ooit de hoedenplank van mijn Golf 1 vernaggeld door er iets zwaars op te gooien waardoor die doorgebroken is. Nu heb ik al een nette nieuwe plank gemaakt van multiplex, maar die moet natuurlijk wel bekleed worden. De lokale Halfords/Heuts/Brezan heeft wel matjes vilt liggen, maar die zijn naar mijn mening niet stevig/dik genoeg met hun 2mm dikte.
Iemand suggestie voor stevige zwarte stof die een beetje netjes te lijmen is? Mag ruwe of gladde stof zijn, als die maar stevig is. Het is niet zo dat de auto als een bestelwagen gebruikt wordt, maar ik vind nog altijd dat een auto mij moet dienen en niet anders om. Moet dus wel tegen een stootje kunnen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik weet dat caliber ze heeft. ik dacht 75x150cm:
http://webshop.caliber.nl/products/search/k/stof/page/1
[ Voor 24% gewijzigd door Jellabie op 16-04-2013 21:51 ]
De Nederbelg !

[ Voor 27% gewijzigd door Harrstein op 17-04-2013 00:00 ]
Where's my !@#$% booze!
herkansing dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:35:
[...]
Mweh, 't is wat opgepomt, maar standaard is 't niet veel anders.

Where's my !@#$% booze!
Dat is inderdaad een optie. Helaas is de hoedenplank af-fabriek gemaakt van een laagje hardboard met een stukje stof....niet echt wat ik in gedachten had.FastFred schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:20:
Kun je niet bij een sloper langs gaan of op MP op zoek gaan naar een Golf 1 hoedenplank? Lijkt me wat gewicht te schelen

Wat is het, een Camaro? If so, geef mij de standaard dan maar, dit is dood en dood zonde zo lelijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:35:
[...]
Mweh, 't is wat opgepomt, maar standaard is 't niet veel anders.
zelf zou ik geen Camaro kopen, mocht ik een Amerikaan kopen dan wordt het een Corvette of Cadillac iets
Gewoon een reststukje vloerbedekking pakkenmax schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:45:
Aangezien hier toch wat kenners van nette tuning/audio zitten, een vraagje.
Een of andere klootviool heeft ooit de hoedenplank van mijn Golf 1 vernaggeld door er iets zwaars op te gooien waardoor die doorgebroken is. Nu heb ik al een nette nieuwe plank gemaakt van multiplex, maar die moet natuurlijk wel bekleed worden. De lokale Halfords/Heuts/Brezan heeft wel matjes vilt liggen, maar die zijn naar mijn mening niet stevig/dik genoeg met hun 2mm dikte.
Iemand suggestie voor stevige zwarte stof die een beetje netjes te lijmen is? Mag ruwe of gladde stof zijn, als die maar stevig is. Het is niet zo dat de auto als een bestelwagen gebruikt wordt, maar ik vind nog altijd dat een auto mij moet dienen en niet anders om. Moet dus wel tegen een stootje kunnen.

Wat een vette wagen...dat is uniek...geen stickertjoening maar gewoon custom bouwen...
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
En zoals ik hier regelmatig voorbij ziet komen: 'Maar 't Is wel netjes gedaan', hoe vaud die wagen ook is.

Motorkap sluit niet goed.
De verhoudingen kloppen niet
De wielen zitten raar in de wielkasten
De voorruit staat te recht voor de rest van de auto.
+1 Wat een foeilelijk apparaatdude88 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:39:
Wat is er netjes dan?
Motorkap sluit niet goed.
De verhoudingen kloppen niet
De wielen zitten raar in de wielkasten
De voorruit staat te recht voor de rest van de auto.

Where's my !@#$% booze!

En om niet helemaal offtopic te gaan......

Deze kende ik nog niet:

All I see is a spot welded wreck and 4 times this:Gutteguttegut schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:26:
Dat is wel het meest gereposte autotje in dit topic
Deze kende ik nog niet:
[afbeelding]

maar zo...

Die Lee Towers Litouwer met z'n PUR-mobiel en Purrrrr-jas heb ik anders ook al een paar keer gezien in dit topic volgens mijGutteguttegut schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:26:
Dat is wel het meest gereposte autotje in dit topic
Deze kende ik nog niet:
[afbeelding]
Uit 2008 is 'ie: http://englishrussia.com/2008/05/29/lithuanians-and-pu-foam/
Maar goed, blijft fout:

[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 17-04-2013 17:30 ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

[ Voor 50% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-04-2013 18:35 ]
This too shall pass
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die tekst ook:sjukke schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:20:
De kermis is weer in het dorp!
http://www.marktplaats.nl...pel-calibra-2-0i-16v.html
een mooie sportwagen
helemaal omgeboud
vleugeldeuren wielen bekleed motorcab in 2 delen
echt een metingauto hobie auto

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Die wielen dan, volgens mij zit daar leer ofzo omheenPeenutzz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:27:
[...]
Die tekst ook:
een mooie sportwagen
helemaal omgeboud
vleugeldeuren wielen bekleed motorcab in 2 delen
echt een metingauto hobie auto

Hail to the king baby!
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
ik neem aan dat je die zwarte saturn bedoelt. das een japanse stijl. op een murricaanse autozonoskar schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:56:
Wat heeft die zwarte Seat? voor een hekwerk voorop zeg? Is dat omdat ie zo breed is en de eigenaar(esse) niet kan rijden ofzo?

Where's my !@#$% booze!
Het ziet zo nep uit, die 2e foto trouwens ook.
Hier het origineel
http://image.motortrend.c...-front-three-quarters.jpg
Zie koplamp en grill, de ventilatieroosters in de hoeken, de lijn van de motorkap, de lijn van het dak en de handgrepen van de deur

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 25-04-2013 21:16 ]
Verwijderd
YouTube: Ricer Song Best Ever "McNasty - Honda VTEC Song"
YouTube: ricer song
YouTube: i am a ricer (original)
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ding heeft helemaal geen achterwielaandrijving, dus die dragbanden, wheeliebar etc hebben allemaal 0.0 functionaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:32:
Waarom is dit fout het is duidelijk een Drag Race auto........
Verwijderd
In het foute tuning topic gaat het er juist om zulke sjappies uit te lachenVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:34:
Je kunt een FWD wel ombouwen naar RWD maar zo te zien is er geen achter differentieel dus zal wel nep zijn dan... Maar toch niet helemaal verkeerd vind ik persoonlijk, het heeft geen functionaliteit maar het is wel knap gemaakt naar mijn idee.
Als jouw idee over auto's overeenkomt met je idee voor vrouwen, dan is dit het equivalent van die nep-dragracer:Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:34:
Maar toch niet helemaal verkeerd vind ik persoonlijk, het heeft geen functionaliteit maar het is wel knap gemaakt naar mijn idee.

This too shall pass
Doet me denken aan deze:

Welke weer echt gaat worden uitgebracht als dit:

Dat is de auto van Sergey Brin, één van de oprichters van Google, en is een 1 April grap: http://www.nydailynews.co...tmobile-article-1.1311387
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Airbrush vind ik echt walgelijk, die tweede is wel grappig met die peuk in zijn bakkes
Ik zou het niet op mijn auto hoeven, maar iemand heeft er wel serieus zn best op gedaan. Vraag me alleen af of het nog effect zal hebben je lichten aan te doen
[ Voor 8% gewijzigd door noes op 29-04-2013 16:26 ]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
---RAWE CEEK!!!---
Die is van de buitenkant nog vrij standaard
4wd spin.....

[ Voor 28% gewijzigd door KillaZ op 30-04-2013 12:06 ]
K to the KillaZ
Verwijderd
Er zijn inderdaad zieke "Turbo gockel" clips te vinden van echt bloedsnelle mk2's. Meestal met een opgepompt VR6 blok plus 4 wiel aandrijving... Sick shit!
VR6's zijn monsters zodra er een turbo opgeschroeft wordt.
Maar haalt hij nou echt 900pk uit een 1.8? Dat kan toch nooit?KillaZ schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:04:
Die golf 2 van die duitser, Vampir, is toch ook zo achterlijk snel?
[video]
Die is van de buitenkant nog vrij standaard
4wd spin.....
This too shall pass
Verwijderd
http://www.autoblog.nl/de...wereld-heeft-900-pk-videoSharky schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Maar haalt hij nou echt 900pk uit een 1.8? Dat kan toch nooit?
Dat kan wel, maar dat houdt het niet lang heel natuurlijk.Sharky schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Zo is er ook een Nissan Skyline met 2000pk. Die is echter na iedere evenementendag (dragraces) z'n blok aan het reviseren

Where's my !@#$% booze!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
een '05 chrysler sebring convertible idd
Where's my !@#$% booze!
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 05-05-2013 11:34 ]
PSN id: NL_SToRM
The ramblings of an idiot
Edit: Of hij rijdt 20 (kilometer?) en maakt (bijna) geen toeren.
[ Voor 80% gewijzigd door timovd op 06-05-2013 10:34 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

http://www.woken.se/index_e.htmlSharky schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:39:
[...]
2 liter:
Fuel: VP Racing CSP
Power: 915 bhp, 887Nm at crank. 780Hp at the wheels
Max rpm: 9300rpm
Max boost: 51psi
Bi-fuel jonge!
Bizar. Bugatti heeft er heel wat meer liters voor nodigSChief schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:09:
[...]
http://www.woken.se/index_e.html
2 liter:
Fuel: VP Racing CSP
Power: 915 bhp, 887Nm at crank. 780Hp at the wheels
Max rpm: 9300rpm
Max boost: 51psi
This too shall pass
maar een buggati loopt op gewoon spul dat je bij de pomp haalt en niet op speciaal spul. en hoop ik dat je bewgawdi iets langer zonder revisie kanSharky schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:46:
[...]
Bizar. Bugatti heeft er heel wat meer liters voor nodig
Where's my !@#$% booze!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Beware of the sideskirts! Lijken me vlijmscherp. Net als het prikkeldraad-randje.
74 whopping kW, dus dat rechtvaardigt het (vreemde, niet eens snelle) uiterlijk ook al niet...

[ Voor 17% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-05-2013 15:45 ]
There is no replacement for displacement!

Absoluut. Zonde van zo'n auto trouwens.Krentenbol schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:37:
Volgens sommigen mag mijn auto nu ook in dit topic![]()
[afbeelding]
This too shall pass
Vaak bu'j te bang!
wel plastidip, dat wel...
De Nederbelg !
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.