Meten met twee maten noemt men dat
Prancing moose!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oh nee dat zeker, gewoon lekker eigenmerk naafkapjes eroverheenEdiejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:35:
[...]
Precies 1000% mee eens.
@leon vw, Ik vind zat van die velgen mooi. Maar kom op zeg moet er dan perse de naafkap van het merk auto in waar het wiel onder "vandaan"komt?.

Dacht dat het om de velgen zelf ging
Dus: Ferrari logo's op een andere auto dan een Ferrari zijn fout, maar een logo wat van een afstand zoveel op een Ferrari logo lijkt dat iedereen denkt dat het een Ferrari logo is maar eigenlijk gewoon slecht gejat is van het Ferrari logo is cool?
Ik snap de redenatie niet...
Wat de velgen betreft:
Vaak staan dikke Bentley velgen mooi op een cleane wagen, maar het Bentley logo mag er inderdaad af
Ik snap de redenatie niet...
Wat de velgen betreft:
Vaak staan dikke Bentley velgen mooi op een cleane wagen, maar het Bentley logo mag er inderdaad af
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deze vind ik dan weer veel te groot voor de auto

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is Donk, net als die Amerikaanse auto's een paar pagina's terug die veel te hoog op hun veel te grote wielen staan.
Alleen in de USA, je moet er van houden.
Zo heb je in Japan Bosozoku, een zeer aparte manier van stylen.
Veel poly, alles tot het overdrevene; het lijkt wel of ze daar een soort van karikatuur van hun wagen maken.
Zo heb je in Japan Bosozoku, een zeer aparte manier van stylen.
Veel poly, alles tot het overdrevene; het lijkt wel of ze daar een soort van karikatuur van hun wagen maken.
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 24-07-2012 12:50 ]
Je zal maar niet genoeg spoilers hebben...

Ik ga volgende keer eens opletten!Ediejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:
@ dude88, dat dacht ik eerst ook. Maar als je het van dichtbij bekijkt ziet het er zo uit.
[afbeelding]
Ik heb ook wel eens van iemand gezien op TV die een "Donk" had dat een Donk een USA bak uit de jaren 70 moest zijn. Een Impala bijvoorbeeld.dvdkiwi schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:44:
Dat is Donk, net als die Amerikaanse auto's een paar pagina's terug die veel te hoog op hun veel te grote wielen staan.
Op internet zijn verschillende defenities te vinden van een "Donk"
Is dat een Swift?leonvw schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:47:
[afbeelding]
Dan zit je in iedergeval nog in hetzelfde merk, zelfs nog beetje in dezelfde style (zoals veel BMW's met die nep M3/M5 badges rondrijden), ik zag de Silvia altijd als kleine broertje van de GTR (athans vroegere Skyline).
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2012 12:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
One day I'll fly away... en die velgen zijn ook kitscher dan kitsch.leonvw schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:47:
[afbeelding]

Dat zijn Zillion Futura Chroom velgen.
*waarmee ik niet wil zeggen dat ik ze wel mooi vind
*
*waarmee ik niet wil zeggen dat ik ze wel mooi vind
Die heb ik ook op mijn Volvo 850 hangen. En de rechthoekige variant ligt klaar om op mijn 144 te plakken. Dit is nogal algemeen voor Volvo, dus niet specifiek van een club. Oorspronkelijk was dit gemaakt als knipoog naar het paard van Ferrari. Er bestaat ook een versie waarbij de eland in de positie staat zoals de stier in het Lamborghini logo.Ediejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:
@ dude88, dat dacht ik eerst ook. Maar als je het van dichtbij bekijkt ziet het er zo uit.
[afbeelding]
Zo op deze manier vind ik het wel kunnen, maar een echt Ferrari logo op een andere auto plakken is voor mij dan weer not done. Net zoals die velgen van andere merken waarin het merklogo niet wordt vervangen. Dat je velgen bij een andere constructeur gaat zoeken snap ik nog, maar pas het logo dan toch aan.
En dan ook gewoon voorwielaandrijvingleonvw schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:47:
[afbeelding]
Kwam vorige week een rode Excel tegen met the fast-kneus and the furious-kneus bestickering op de zijkant en een spoiler op de standaard spoiler.....

Kon helaas geen foto maken

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb een aantal pagina's terug dus een foto geplaatst van een 350z met gtr logo erop. Zo jammer
Ook niet als er een RB26 in ligt te slapen?itsleon schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Heb een aantal pagina's terug dus een foto geplaatst van een 350z met gtr logo erop. Zo jammer
Dat soort Engelse gebakjes doet mij altijd denken aan de 'race' in Ali G indahouse:
Dat is een hele bekende sticker onder de Volvo rijders, mijne krijgt een kleine op de achterklep, soort van herkenningspunt voor vele.Ediejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Volgens mij is dat datzelfde ding als ik ooit gepost heb. Botswagenlak, rood interieur, veel te veel vleugels en veel te hard glimmende velgen. Onder de motorkap ligt dan wel weer 200 pk, maakt hij het nog wel een klein beetje mee goed.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Die doet me denken aan deze klassieker:

Ze zijn allebei even overweldigend gestijld, inclusief vleugeldeuren, alleen kan de CRX niet tijdreizen.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Zelfs dan mag er nog geen GT-R logo op. GT-R houdt zo veel meer in dan alleen de RB26DETT. Met een Z hoef je je overigens niet te schamen imho, je rijdt in een legendarische sportwagen dan.
Nope, is van de Volvo tuning scene, met natuurlijk een dikke knipoog naar FerrariEdiejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:14:
Dat ben ik helemaal met je eens Ed.
Volgens mij is het het Volvo klassiekers club logo.
Hoe _durf_ jeTomatoman schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:18:
[...]
[afbeelding]
Ze zijn allebei even overweldigend gestijld, inclusief vleugeldeuren, alleen kan de CRX niet tijdreizen.
Een DeLorean heeft geen vleugeldeuren, maar Gullwing deuren. Het scharnierpunt zit in het dak, niet achter het voorwiel...

Ik heb plannen gehad om de deuren van mn 100nx ook zo te maken, maar dat vroeg nogal wat creativiteit
[ Voor 55% gewijzigd door DropjesLover op 25-07-2012 12:57 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Had je wel een plaatsje in dit topic opgeleverd...
GT-R is toch 'gewoon' een type-aanduiding (tenminste, tot de GT-R R35 ten tonele verscheen) en toch ook niet alleen voorbehouden aan de Skyline? Er zijn ook GT-S Skyline geweest en van de Sunny is ook een GT-R uitvoering geweest (bazenbak btwSChief schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:33:
[...]
Zelfs dan mag er nog geen GT-R logo op. GT-R houdt zo veel meer in dan alleen de RB26DETT. Met een Z hoef je je overigens niet te schamen imho, je rijdt in een legendarische sportwagen dan.
Gullwing doors zijn vleugeldeuren, deuren die in de dure Lambo's zitten scissor doors (schaardeuren)DropjesLover schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:52:
Een DeLorean heeft geen vleugeldeuren, maar Gullwing deuren. Het scharnierpunt zit in het dak, niet achter het voorwiel...
The ramblings of an idiot
Inderdaad, en zoals eerder al aangegeven heeft het niks te maken met "ik wil eigenlijk een Ferrari" ofzo, is gewoon een leuke verwijzing naar Zweden, en is iets helemaal anders dan Bentley/Ferrari velgen onder je wagen leggen zonder de naafdoppen aan te passen.Touchdomex schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:19:
Prancing moose!
Ik heb trouwens 2 prancing moose stickers klaarliggen om op m'n XC60 te kleven, maar weet nog niet of ik ze achter het voorwiel ga plakken of op de achterste zijruiten.
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
GT-R was volgens mij een type aanduiding van de skyline. Oa andere motor.McBoom schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:25:
[...]
GT-R is toch 'gewoon' een type-aanduiding (tenminste, tot de GT-R R35 ten tonele verscheen) en toch ook niet alleen voorbehouden aan de Skyline? Er zijn ook GT-S Skyline geweest en van de Sunny is ook een GT-R uitvoering geweest (bazenbak btw)
[...]
Gullwing doors zijn vleugeldeuren, deuren die in de dure Lambo's zitten scissor doors (schaardeuren)
Sunny is geen GT-R maar GTI-R dus met I ertussen.
Edit:
R T scheelt maar 3mm

Nee, Sunny is een GTi-R. Gemaakt om een Groep A homologatie te krijgen. SR20DET met ~230PS en AWD, bommetje op wielen..Maarten schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:43:
[...]
GT-R was volgens mij een type aanduiding van de skyline. Oa andere motor.
Sunny is geen GT-R maar GRI-R dus met I ertussen.
Een GT-R is inderdaad een uitvoering van de Skyline geweest, maar het is meer dan alleen het beroemde blok. Wat te denken van het ATTESA-ETS Pro onderstel, duidelijk anders dan de rest van de Skylines.McBoom schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:25:
[...]
GT-R is toch 'gewoon' een type-aanduiding (tenminste, tot de GT-R R35 ten tonele verscheen) en toch ook niet alleen voorbehouden aan de Skyline? Er zijn ook GT-S Skyline geweest en van de Sunny is ook een GT-R uitvoering geweest (bazenbak btw)
De naam GT-R is wel voorbehouden aan de Skyline, er is nooit een ander model geweest die ook de naam GT-R droeg (R35 even buiten beschouwing gelaten).
[ Voor 63% gewijzigd door S_Chief op 25-07-2012 20:55 ]
Dus, wou iemand nog wat weten over Nissan?
Ik neem aan dat jouw 100NX wel kan tijdreizen? Of is die functie gekoppeld aan de vleugeldeuren?DropjesLover schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:52:
[...]
Hoe _durf_ je![]()
[afbeelding]
Ik heb plannen gehad om de deuren van mn 100nx ook zo te maken, maar dat vroeg nogal wat creativiteit
Een goede grap mag vrienden kosten.
Is de Silvia ooit in Europa uitgebracht? Volgens mij was de GT-R de eerste die fabriekaf linkssturend was (US modellen zie ik enkel conversions) maar over de Silvia kan ik vrij weinig vinden.
Plaatje, dit is pure schoonheid

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2012 21:55 ]
Pssst dat kunnen ze beide nietTomatoman schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:18:
[...]
[afbeelding]
Sarcasme toch?
[ Voor 44% gewijzigd door 911GT2 op 25-07-2012 22:12 ]
Als die gaten niet in de motorkap hadden gezeten was ik het helemaal met je eens geweest. Nu ben ik het bijna helemaal met je eensSinergyX schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Is de Silvia ooit in Europa uitgebracht? Volgens mij was de GT-R de eerste die fabriekaf linkssturend was (US modellen zie ik enkel conversions) maar over de Silvia kan ik vrij weinig vinden.
Plaatje, dit is pure schoonheid![]()
[afbeelding]
Absoluut niet911GT2 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:08:
Sarcasme toch?
Deze vind ik ook geweldig.

Maargoed, dat is geen foute tuning
Een echte Camambo

De Silvia is een lange lijn van sportwagens, en is geëindigd met de S15. In Nederland heb je de S12, S13 en S14(a) gehad, volgens mij is de rest import. Kan ook zijn dat een paar modellen van voor de S12 in NL geleverd werden, maar dat is veel te lang geleden voor mij. De S13 en S14(a) zijn hier ook wel bekend als 200SX. Aparte benaming voor de S13, omdat deze in het begin met een CA18DET (1.8 Turbo) geleverd werd. Voor de S13 heb je nog een aantal modellen, daarvoor kan je even hier kijken. De S15 hebben wij overigens nooit in Nederland gehad, dit model is ook alleen als RHD geleverd. Machtig mooie machine met een 250PS SR20DET en 6-bak. Interieur ziet er ook erg mooi uit.SinergyX schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Plaatje, dit is pure schoonheid![]()
[afbeelding]
De R35 GT-R is inderdaad de eerste GT-R die af fabriek linksgestuurd is.
Als je een pure schoonheid zoekt, kijk dan eens naar een Nismo Z-Tune:

Of naar een GT-R in de kleur Midnight Purple (zo veel mooier dan het overhypte Bayside Blue):

Maar goed, deze auto's horen eigenlijk niet in dit topic thuis.
[ Voor 27% gewijzigd door S_Chief op 25-07-2012 22:33 ]
S15 kun je uit engeland halen, of japanse import. S13 is wel een leuke auto, zijn zoveel modellen en types van, ook nog een met de motor van een S14 nog jarenlang als model naar de S14 gemaakt. Leuke auto's zijn dat. 
S14A is in Nederland ook nog wel geleverd maar moeilijker aan te komen. Uit Duitsland halen kan dan nog wel.
S14A is in Nederland ook nog wel geleverd maar moeilijker aan te komen. Uit Duitsland halen kan dan nog wel.
Wat betreft die "Silvia": Google maar eens wat op de oude naam van Nissan in combinatie met die type-aanduiding
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mocht ik ooit de jackpot winnen staat deze bovenaan mijn verlanglijstje/things to buy-lijstjeSChief schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:25:
[...]
Als je een pure schoonheid zoekt, kijk dan eens naar een Nismo Z-Tune:
[afbeelding]
De is inderdaad een hele mooie kleur, maar toch zie ik een Skyline het liefst in zilver, zoals die Z-TuneOf naar een GT-R in de kleur Midnight Purple (zo veel mooier dan het overhypte Bayside Blue):
[afbeelding]
Helemaal waar....Maar goed, deze auto's horen eigenlijk niet in dit topic thuis.
@ Sunny GT-R GTi-R verhaal: dat is waar ook

The ramblings of an idiot
Die eerste is stiekem eigenlijk gewoon best dik!
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Algemeen GT-R? Of Skyline GT-R?SinergyX schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Volgens mij was de GT-R de eerste die fabriekaf linkssturend was (US modellen zie ik enkel conversions) maar over de Silvia kan ik vrij weinig vinden.
Want, volgens mij is er geen enkele Skyline origineel LHD, los van de nieuwe R35 dan. Maar die heet dan ook geen Skyline meer
Aangezien je het over conversions hebt, ga ik ervan uit dat je het over Skylines hebt (R32/3/4).
Back to the early ninetiesTomatoman schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:
[...]
Ik neem aan dat jouw 100NX wel kan tijdreizen? Of is die functie gekoppeld aan de vleugeldeuren?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Idd, geweldig gedaan. Alcoholstift, karton en alu folie tuningMike2k schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:19:
[...]
Die eerste is stiekem eigenlijk gewoon best dik!
Nope, ToyotappFreddy schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:29:
[...]
Idd, geweldig gedaan. Alcoholstift, karton en alu folie tuninglijkt me een Volvo trouwens.

En om maar in datzelfde kader te blijven

[ Voor 52% gewijzigd door leonvw op 26-07-2012 13:48 ]
Met GT-R refereert hij waarschijnlijk naar de R35, en dat model is de eerste GT-R die ook als LHD is geleverd.NeutraleTeun schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:38:
[...]
Algemeen GT-R? Of Skyline GT-R?
Want, volgens mij is er geen enkele Skyline origineel LHD, los van de nieuwe R35 dan. Maar die heet dan ook geen Skyline meer![]()
Aangezien je het over conversions hebt, ga ik ervan uit dat je het over Skylines hebt (R32/3/4).
wat een pauperwerk, niet eens genoeg geld om het karton een mooi kleurtje te geven.leonvw schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:47:
[...]
Nope, Toyota
[afbeelding]
En om maar in datzelfde kader te blijven
[afbeelding]
ora et labora
wat denken jullie van die "stoere bak" hierboven 
Zit hier op het werk, ik denk dat het van origine een fiat punto is, en hij denk een civic.
Wat denken jullie.
Zit hier op het werk, ik denk dat het van origine een fiat punto is, en hij denk een civic.
Wat denken jullie.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Waarom heeft hij het dan over conversionsSChief schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:57:
[...]
Met GT-R refereert hij waarschijnlijk naar de R35, en dat model is de eerste GT-R die ook als LHD is geleverd.
Het moet eerst inwerken he.mrc4nl schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:49:
[...]
wat een pauperwerk, niet eens genoeg geld om het karton een mooi kleurtje te geven.
Het is niet zo dat ze eerst een kit kopen, om daarna nog maanden onbespoten mee rond te rijden, en nog geld moeten sparen.
[ Voor 40% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-07-2012 16:58 ]
Ik ga ook voor een Punto. Een grondig verpeste Punto

Omdat zover ik weet alle modellen voor de GT-R, dus de Skylines, nooit LHD standaard zijn geweest. Ik zie wel LHD Skylines (pre-R35), maar dat zijn dus allemaal conversions. Daarom dacht ik dus, de eerste GT-R (welke variant dan ook) die fabriek-af LHD is, is de 'nieuwe' GT-R (R35):P
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-07-2012 17:30 ]
Maar deze heeft EK, een sterkere krachtVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:22:
Goed voordbeeld van foute tuning , de orginele motor had meer pk![]()
[afbeelding]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Skyline's dan?

Een stock R34 GT-R staat er niet eens tussen.
Als je wat over (oude) Nissans wilt weten, dan raad ik je aan om hier eens een kijkje te nemen. Ja het is Japans en het is moeilijk om door de site te navigeren, maar er staat heel veel mooi spul op. Google Translate helpt ook al een hoop overigens.

[ Voor 79% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2012 20:44 ]
Te ferrari'ish
En niet fout genoeg voor dit topic... 

Staat daar nou echt 'mynheer' achterop?MartijnGizmo schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:24:
En niet fout genoeg voor dit topic...
[afbeelding]

Was me niet eens opgevallen, en toen maakte ik de fout om erop te googelen:

Ja, wij gebruiken de engelse uitdrukking "(Oh) my god!" als we een fout getunede auto zien, en engelsen de nederlandse uitdrukking "Mijn heer!".
Logisch toch?
Fiat Grande Puntovegtem schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:13:
wat denken jullie van die "stoere bak" hierboven
Wat denken jullie.

Wat een gedrochtm19 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijgt van mij de W-T-F award![]()

Zitten er nou serieus watten tussen de wielen en carrosserie?m19 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijgt van mij de W-T-F award![]()
Door de reclame heel fout, haal dat eraf en parkeer maar voor mijn deurVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een "murdered out" 6 serie met carbon wrap en leuke velgen.
Heel gaaf of heel fout. Ik weet het niet.
Zonder stickers/reclame zou ik die BMw best willen hebben hoor.

Deze kwam ik tegen afgelopen Donderdag bij een automobielbedrijf in Zeeland. Ik zou hem zelf niet willen hebben maar ik moet toegeven de afwerking was top!

Deze kwam ik tegen afgelopen Donderdag bij een automobielbedrijf in Zeeland. Ik zou hem zelf niet willen hebben maar ik moet toegeven de afwerking was top!
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ziet er heel netjes uit idd, niet mijn smaak maar respect voor het werk.
Die BMW is zo faudt dat ie weer cool is.
Die BMW is zo faudt dat ie weer cool is.
De tekst:NeutraleTeun schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:57:
[...]
Waarom heeft hij het dan over conversions
GT-R, linkssturend en fabriekaf= R35. Dat van die conversions zal wel op de Skyline (GT-R) slaan.SinergyX schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Volgens mij was de GT-R de eerste die fabriekaf linkssturend was (US modellen zie ik enkel conversions) [...]
[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 28-07-2012 20:51 ]
Dat ding is een demo auto, komt dus niet op de baan, en tel ik niet echt bij fout... omdat hij dient om op te vallenm19 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:30:
[...]
Fiat Grande Punto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Nederbelg !
Hij valt wel op ja, maar ik vrees dat 'ie weinig positieve esthetische waarde vertegenwoordigd.Jellabie schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:48:
[...]
Dat ding is een demo auto, komt dus niet op de baan, en tel ik niet echt bij fout... omdat hij dient om op te vallen

Ik vind die eerste juist heel mooi . 2e heeft slechte lak,verder weinig tuning dus weinig wat er fout aan kan zijn toch?mcdronkz schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:12:
[...]
Hij valt wel op ja, maar ik vrees dat 'ie weinig positieve esthetische waarde vertegenwoordigd.
[afbeelding]
[afbeelding]
ora et labora
Ze zijn ook niet echt lelijk, maar wel een beetje fout.mrc4nl schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:43:
[...]
Ik vind die eerste juist heel mooi . 2e heeft slechte lak,verder weinig tuning dus weinig wat er fout aan kan zijn toch?
Deze is minstens net zo fout voor de VW enthousiasteling, maar wel een serieus mooie bus, alles klopt gewoon:

ach ja fanclubs heb je overal, als jij een klassieker verfoeilijkt is er altijd wel iemand op tegen.mcdronkz schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:58:
[...]
Ze zijn ook niet echt lelijk, maar wel een beetje fout.Ze zijn verbouwd op een manier zoals dat ook in de jaren '70 en '80 gebeurde, en daar worden de meeste liefhebbers niet heel vrolijk van.
Deze is minstens net zo fout voor de VW enthousiasteling, maar wel een serieus mooie bus, alles klopt gewoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder
Die 2e foto is raar, als in : strepen door het beeld,
Foto van beeldscherm ofzo ?
ora et labora
Geen idee, het zal een oude scan zijn van een analoge foto, dus dan zijn er veel manieren waarop degradatie kan plaatsvinden.mrc4nl schreef op zondag 29 juli 2012 @ 01:14:
[...]
Die 2e foto is raar, als in : strepen door het beeld,
Foto van beeldscherm ofzo ?
Zag onlangs deze strakke bak staan aan m'n werk:

Als je het kenteken googled vind je hem gelijk te koop. Het grappige vind ik dat de vraagprijs 3999,- euro is. Als je na gaat hoeveel geld er wel niet in de auto gestoken is vraag ik me af of ze daar nou geen spijt van hebben.BAS80 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:16:
Zonder stickers/reclame zou ik die BMw best willen hebben hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nijkerk, mijn hometownVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een "murdered out" 6 serie met carbon wrap en leuke velgen.
Heel gaaf of heel fout. Ik weet het niet.
En voor een auto uit '76 is hij echt nog netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 29-07-2012 12:20 ]
Heeft hij daar nou een Polo-gril in geprutst?ppFreddy schreef op zondag 29 juli 2012 @ 04:44:
Zag onlangs deze strakke bak staan aan m'n werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel goed dat hij er met Halfords-letters het woord "CABRIO" op heeft geplakt, anders had ik dat echt niet gezien.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Is een Kamei-grill:

(maar dat maakt het nog niet mooier)

(maar dat maakt het nog niet mooier)
[ Voor 9% gewijzigd door MartijnGizmo op 29-07-2012 13:32 ]
He, daar hebik vorig jaar mijn airco laten afvullen. Ik zag die 6 toen ook staan, alleen toen stond 'ie er wat slechter bijRedHat schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:19:
[...]
Nijkerk, mijn hometownDaar koop ik wel eens banden. Aardige gasten. Is best wel een nette auto die 6 hoor.
Vaak bu'j te bang!
Hey, was me nog niet eens opgevallen dat dat in Nijkerk was.. ook mijn hometown (mijn ouders wonen er nog)RedHat schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:19:
[...]
Nijkerk, mijn hometownDaar koop ik wel eens banden. Aardige gasten. Is best wel een nette auto die 6 hoor.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik ben VW enthousiasteling (hoewel iets minder sinds mijn nieuwe passatmcdronkz schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:58:
[...]
Ze zijn ook niet echt lelijk, maar wel een beetje fout.Ze zijn verbouwd op een manier zoals dat ook in de jaren '70 en '80 gebeurde, en daar worden de meeste liefhebbers niet heel vrolijk van.
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, die uitlaat? 

Waar in de demper+katalysator? Ik zie alleen de knalpot?
*zo heten die dingen toch?
*zo heten die dingen toch?
ora et labora
Een uitlaat met alleen een einddemper zie je wel vaker, maar meestal heeft die wat ruimere bochten en minder motorfiets-delen...
Beetje de tegenhanger van mijn uitlaat.
Heb ook alleen een "knalpot", en ook genoeg bochten erin.
Is vooral het diameter (80mm) wat weer compenseert
(eindtip is zelfs 115mm)
http://www.part-box.com/images/MT3160_L.jpg
http://i51.tinypic.com/5aq0bb.jpg (niet mijn auto, maar gewoon voorbeeld hoe het staat)
Heb ook alleen een "knalpot", en ook genoeg bochten erin.
Is vooral het diameter (80mm) wat weer compenseert
http://www.part-box.com/images/MT3160_L.jpg
http://i51.tinypic.com/5aq0bb.jpg (niet mijn auto, maar gewoon voorbeeld hoe het staat)
[ Voor 13% gewijzigd door NeutraleTeun op 31-07-2012 10:41 ]
Nou... het is een widebody. En vind 'em niet echt lelijk of erg.
Zonder de lampcovers en dakinlaat vind ik hem wel vrij oké.
Zou er zelf wel wat dikkere velgen onder gooien.
(en eigenlijk vind ik die voor- en achter add-on niet goed/leuk, maar dat terzijde
)
Zonder de lampcovers en dakinlaat vind ik hem wel vrij oké.
Zou er zelf wel wat dikkere velgen onder gooien.
(en eigenlijk vind ik die voor- en achter add-on niet goed/leuk, maar dat terzijde
De verhoudingen kloppen voor geen meter...
Zo orgen de wielen veel te klein onder de auto.
Ik vind de kleur dan wel weer mooi
Zo orgen de wielen veel te klein onder de auto.
Ik vind de kleur dan wel weer mooi
Die bochten!

Om een of andere duistere reden, misstaat het niet eens zo ontzettend erg moet ik zeggen...Bierkameel schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:03:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/subaru/impreza/9099761
Die past hier zeker, wat een gedrocht

Fuck dat, widebody op een Impreza, bizar vet. Ook die front-scoop/bumper vind ik minder, maar verder erg vet.
Deze vind ik ook geweldig:
Deze vind ik ook geweldig:

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2012 09:40 ]
Voor, zij, alles super. Alleen jammer weer van die bumpers rondom de uitlaten.
// Downforce normaliter. (if used correctly)
// Downforce normaliter. (if used correctly)
[ Voor 23% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-08-2012 09:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.