Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.637 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 16:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:11
What the hell is met die S2000!
Wouden ze een Mercedes maken ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

True story, bro :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:44

Killjoy

Klingon lawn products

Brrr... Corsa Tsjernobyl edition :X

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Oemfoefoe schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:24:
Is deze eigenlijk al voorbij gekomen?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie ziet wat voor auto het is? Het antwoord vind je hier en hier.
Die luchthapper op het dak is om je haren in de zomer te fohnen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

met de voorkant van een audi en de achterkant van een bmw, wel strak gedaan :P

gespot in berlicum:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/028zDF3z52EzfM7Zvp30kSA0/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k1DHgHhPCpHv3GE9KCt02Z7l/full.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door mrc4nl op 16-07-2012 03:12 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In een egale kleur met een normale kleur velgen zou die wel vet zijn. De velgen zijn, afgezien van de kleur, sowieso erg mooi.
Die staat al een behoorlijke tijd te koop, maar dat is ook niet gek als je ziet hoe lelijk dat ding is :X

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 16-07-2012 08:05 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En zonder die picknicktafel en die 9 sharkfins bedoel je zeker.
Nee, die auto is op alle fronten fout. Ik maak me sterk dat hij geen ontheffing heeft voor die smalle nummerplaat voorop. Sowieso staat dat niet, een kleine nummerplaat aan de zijkant. Waarom niet een gewone midden voorop?
Oh nee, volgens het soort mensen dat in dat soort auto's rijdt is dat niet mooi. Alsof een smalle plaat asymmetrisch mooier is _O-

[ Voor 60% gewijzigd door Maasluip op 16-07-2012 08:21 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Maasluip schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:18:
Nee, die auto is op alle fronten fout. Ik maak me sterk dat hij geen ontheffing heeft voor die smalle nummerplaat voorop. Sowieso staat dat niet, een kleine nummerplaat aan de zijkant. Waarom niet een gewone midden voorop?
Oh nee, volgens het soort mensen dat in dat soort auto's rijdt is dat niet mooi. Alsof een smalle plaat asymmetrisch mooier is _O-
Er vanuit gaande dat het een echte is zijn die spoiler en haaienvinnen op het dak af-fabriek erop gezet, het is zo te zien een Evo 8 MR, wat toch wel een serieuze auto is. En aangezien deze uitvoeringen zo'n 400pk uit een 2 liter kunnen hebben is het toch wel lekker dat de kentekenplaat uit de buurt van de luchtstroom richting de IC en radiator blijft ;)
Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c49/jaywoodings/evo8mr054.jpg

Van mij mogen ze 'm hier voor de deur neerzetten. Trek ik zelf de folie wel van de bovenkant af. Die velgen mogen blijven :)

Edit: even nagetrokken, volgens de RDW heeft deze 280pk, maar dat hoeft ook niet alles te zeggen :P

[ Voor 4% gewijzigd door McBoom op 16-07-2012 09:18 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Volgens het RDW heeft hij 206KW (280pk?), dus geen echte MR :)

*edit*
Spuitelf... Staat al in je edit :F

Alsnog een bazenauto.. Ondanks de wanstaltige wrap (hopen dat het daadwerkelijk een wrap is...)

[ Voor 54% gewijzigd door leonvw op 16-07-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

leonvw schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:23:
Volgens het RDW heeft hij 206KW (280pk?), dus geen echte MR :)

*edit*
Spuitelf... Staat al in je edit :F

Alsnog een bazenauto.. Ondanks de wanstaltige wrap (hopen dat het daadwerkelijk een wrap is...)
Maar de auto is uit 2002, volgens mij hielden de Japanse fabrikanten zich nog aan het gentlemens agreement dat auto's niet meer dan 280pk hadden. Maar in de praktijk kwam het er vaak op neer dat ze op papier inderdaad 280pk hadden, maar het op een rollenbank er een stuk meer uit kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:29:
Maar de auto is uit 2002, volgens mij hielden de Japanse fabrikanten zich nog aan het gentlemens agreement dat auto's niet meer dan 280pk hadden. Maar in de praktijk kwam het er vaak op neer dat ze op papier inderdaad 280pk hadden, maar het op een rollenbank er een stuk meer uit kwam :P
Deze geven allemaal netjes de aangegeven pk's, marginaal mischien wat pk's meer. Pas als je wat gaat chippen, hier en daar wat vervangt, dan pas ga je hard qua vermogen.

Maar gezien interieur en motor, is het volgens mij gewoon een impreza (JDM versie heette gewoon WRX, hier GT/Turbo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SinergyX schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:51:
[...]

Deze geven allemaal netjes de aangegeven pk's, marginaal mischien wat pk's meer. Pas als je wat gaat chippen, hier en daar wat vervangt, dan pas ga je hard qua vermogen.

Maar gezien interieur en motor, is het volgens mij gewoon een impreza (JDM versie heette gewoon WRX, hier GT/Turbo).
Het Mitsubishi-logo in de grill verraadt niet dat het een Lancer is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:53:
[...]

De BMW achterkant of Audi voorkant impliceert zeker ook dat het een BMW/Audi is? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee, het kenteken.

Maar die sharkfins zijn standaard? ;( :F :N
Ja ik weet het. Er zijn auto's te koop die standaard fout zijn.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:56
McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:53:
[...]

Ik denk dat SinergyX het over de auto uit onderstaande quote heeft, en niet de lancer op de foto's. Hij zal dan ook de verkeerde persoon hebben gequote? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 16-07-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:19

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Maasluip schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:06:
Nee, het kenteken.

ik vind die sharkfins echt wel cool op zo'n auto. Past er ook wel bij icm die spoiler. Nee zo'n auto is zeker wel nice en mag hier zo voor de deur staan. Zelfs met al dat blauw :) :+

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tankiej schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:19:
Ik denk dat SinergyX het over de auto uit onderstaande quote heeft, en niet de lancer op de foto's. Hij zal dan ook de verkeerde persoon hebben gequote? :+
Ik quotte de juiste persoon mbt de pk, maar de reactie daarna was richting McBoom, die dacht dat het een Evo 7 was.

Probleem opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SinergyX schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:14:
[...]

Ik quotte de juiste persoon mbt de pk, maar de reactie daarna was richting McBoom, die dacht dat het een Evo 7 was.

Probleem opgelost :P
Die quote over de PK's was van mij. En die auto met die blauwe wielen (en niet die link van KW) is een Lancer Evo 8 MR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:06:
Nee, het kenteken.

Vorm volgt functie.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik maak me sterk dat hij geen ontheffing heeft voor die smalle nummerplaat voorop. Sowieso staat dat niet, een kleine nummerplaat aan de zijkant. Waarom niet een gewone midden voorop?
Van iemand die zelf 2 auto's heeft met (toegestane) smalle platen voor en achter:

Er zijn zat auto's, standaard fabrieks-af, die de plaat ook aan de zijkant hebben.
En dat is bij sommige zelfs zo'n grote normale plaat. Alsof dat zo mooi is.
Met je "dat soort mensen".
Ik snap het als je zou zeggen "die mensen met petjes in golfjes" :+ , maar wat heeft een kentekenplaat er nou mee te maken.

Ik vind inderdaad een kleine plaat mooier staan. Minder kenteken = Meer auto.

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 16-07-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind die spoiler eigenlijk niet misstaan op dat type wagen. Als die helemaal zwart zou zijn met een mooie kleur velgen (bijvoorbeeld gunmetal of gewoon zilver), dan zou ik het een mooie wagen vinden :)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 16-07-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Er vanuit gaande dat het een echte is zijn die spoiler en haaienvinnen op het dak af-fabriek erop gezet, het is zo te zien een Evo 8 MR, wat toch wel een serieuze auto is. En aangezien deze uitvoeringen zo'n 400pk uit een 2 liter kunnen hebben is het toch wel lekker dat de kentekenplaat uit de buurt van de luchtstroom richting de IC en radiator blijft ;)
[afbeelding]

Van mij mogen ze 'm hier voor de deur neerzetten. Trek ik zelf de folie wel van de bovenkant af. Die velgen mogen blijven :)

Edit: even nagetrokken, volgens de RDW heeft deze 280pk, maar dat hoeft ook niet alles te zeggen :P
Zet maar voor de deur zo een Evo, damn wat een bazen auto's zijn dat. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Toch wel jammer dat zulke wagens soms toch een beetje als 'fout' aangezien worden. Een Impreza heeft dit wel meer dan een Evo (Impreza's zie je sowieso veel meer), maar ik vind het opzich wel jammer. Ik heb met geen van beiden ervaring, maar het lijkt me een plezier om in te rijden.
Nu maar hopen dan mijn S2000 niet hetzelfde lot ondergaat nu deze toch wat betaalbaarder begint te worden...
Tot nu toe krijg ik toch nog altijd positieve reacties :P

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 16-07-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SToRM666 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:22:
Toch wel jammer dat zulke wagens soms toch een beetje als 'fout' aangezien worden. Een Impreza heeft dit wel meer dan een Evo (Impreza's zie je sowieso veel meer), maar ik vind het opzich wel jammer.
Niet meer dan logisch dat er veel meer impreza's, Evo heeft afaik geen europees model gehad (linksrijdend), volgens mij pas sinds de Evo9.

Mij zal het m'n .... roesten wat mensen van mijn auto denken, ik vind juist een Impreza of Evo kloppen bij het geluid en de looks. Veel van die sjonnie-wagens met van die pruttel uitlaten is meer gevalletje: veel herrie, geen vermogen, terwijl een Impreza of Evo ook echt wat vermogen aan boord heeft (zeker als je nog wat extra gaat kietelen).

Het blijft wel leuk bij het stoplicht zo'n Golf naast je te hebben, zeker die oude Golf2 1.8's lijken erg 'hype' maar komen niet eens in de buurt van een Impreza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:10
Gezien het bouwjaar is het een Evo 7, de Evo 8 (doorontwikkelde 7) kwam pas uit in 2003. Overigens mogen ze hem van mij ook wel voor mijn deur parkeren :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SinergyX schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:42:
[...]

Niet meer dan logisch dat er veel meer impreza's, Evo heeft afaik geen europees model gehad (linksrijdend), volgens mij pas sinds de Evo9.
Tadaa, een links gestuurde Evo V :)
Afbeeldingslocatie: http://8000vueltas.com/wp-content/uploads/2008/04/mitsubishi-evo-v.jpg
Het blijft wel leuk bij het stoplicht zo'n Golf naast je te hebben, zeker die oude Golf2 1.8's lijken erg 'hype' maar komen niet eens in de buurt van een Impreza.
Dat is ook een vergelijking die als een tang op een varken slaat.

Het blijft wel leuk bij het stoplicht zo'n Impreza naast je te hebben, zeker die oude GT Turbo's lijken erg 'hype' maar komen niet eens in de buurt van een Nissan GT-R. See what I did there? ;)
Peenutzz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:02:
Gezien het bouwjaar is het een Evo 7, de Evo 8 (doorontwikkelde 7) kwam pas uit in 2003. Overigens mogen ze hem van mij ook wel voor mijn deur parkeren :)
Je hebt helemaal gelijk :) De neus van een 8 is anders (lelijker imho :P) Zo'n JDM expert ben ik ook alweer niet :+

[ Voor 18% gewijzigd door McBoom op 16-07-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SinergyX schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:42:
Mij zal het m'n .... roesten wat mensen van mijn auto denken, ik vind juist een Impreza of Evo kloppen bij het geluid en de looks. Veel van die sjonnie-wagens met van die pruttel uitlaten is meer gevalletje: veel herrie, geen vermogen, terwijl een Impreza of Evo ook echt wat vermogen aan boord heeft (zeker als je nog wat extra gaat kietelen).
Impreza's hebben wel een erg mooi geluid moet ik zeggen :)
Ik heb zelf een verlaagde en redelijk lawaaiige Clio Williams (met gouden velgen) gehad. Het zag er misschien erg fout uit, maar het reed geweldig :D

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 16-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:07:
[...]

Tadaa, een links gestuurde Evo V :)
[afbeelding]
En je punt?
McBoom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:07:
Het blijft wel leuk bij het stoplicht zo'n Impreza naast je te hebben, zeker die oude GT Turbo's lijken erg 'hype' maar komen niet eens in de buurt van een Nissan GT-R. See what I did there? ;)
Nee, zie ik niet. Hoevaak zie jij een GT-R op straat rijden? En hoe vaak een 'opgepimpte barrel met krap 90pk'?

Snap best dat je graag je gelijk wil halen, maar zo lukt het in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Jij zegt toch dat er geen linksgestuurde Evo's zijn voor de 9 :?
[...]

Nee, zie ik niet. Hoevaak zie jij een GT-R op straat rijden? En hoe vaak een 'opgepimpte barrel met krap 90pk'?
De Golf staat tot de Impreza, zoals de Impreza tot een GT-R staat. Als ik dat nog verder moet toelichten.....
Snap best dat je graag je gelijk wil halen, maar zo lukt het in iedergeval niet.
Ik hoef 'mijn gelijk' helemaal niet te halen. Jij vergelijkt een burgerbak met een snelle, 200PK+, vierwiel aangedreven auto die compleet in een andere prijsklasse zit. Daarnaast zie ik tegenwoordig genoeg sjonnie-Impreza's (maar ook genoeg goede, net als bij de Golf). Als jij dat niet wil zien.... Ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ediejo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:32:
Dan moet je niet naast deze golf staan. :w
8,65s @ 266kmh Met welke auto je ook komt. Het wordt erg lastig om daar bij in de buurt te komen. oOo
9.8 seconde op 235km/h, close enough :P
YouTube: Subaru Impreza 900hp

edit
YouTube: AFP Subaru 8.42 at 170.4mph (in car video)
Zoiets dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 16-07-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Holy shit! :o Hoor die turbo ook even langzaam op gang komen! :D Zal wel een heeeeeeeeeel groot ding zijn. Tegen de tijd die op stoom is is de rest al lang weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ediejo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:42:
[...]
Ik zie het nergens op een score bord staan. ;)
Dit is net nadat de nieuwe motor er in is gegaan, 9 @ 150mph
YouTube: Andy Forrest Santa Pod 18/9/11 9.00 @ 153 (H6 Subaru Impreza)

http://bbs.scoobynet.com/...?p=10529937&postcount=119
Later dus 1010HP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Foute tuning of cool?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/foto.jpg
Ik vind eigenlijk het laatste. (prut foto, iPhone he? De auto is gewoon 1 kleur: mat zwart)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Beetje fout, die neppe luchthappers op de motorkap en V8 teken. (als dat zo is zo hoe dat lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

zonoskar schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:43:
Foute tuning of cool?
[afbeelding]
Ik vind eigenlijk het laatste. (prut foto, iPhone he? De auto is gewoon 1 kleur: mat zwart)
Ik vind hem ook wel cool! :o
NeutraleTeun schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:49:
Beetje fout, die neppe luchthappers op de motorkap en V8 teken.
Daar heb jij dan wel weer een beetje gelijk in.....
(als dat zo is zo hoe dat lijkt)
:? :? WTF??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Als dat echt zo is als wat ik denk dat ik zie. Op de foto.
Als dat dus echt van die neppe happers zijn, en echt een V8 teken.
Want zo goed kan ik het niet zien op die foto.
Dus, als het zo is zo hoe het lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 12:58
zo hoe = zoals? :P

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ediejo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:28:
[...]

Ik wil het in me caddy, BAM BAM en weg. oOo
(Met de helft ben ik ook al dik tevreden)
Idd, erg gaaf ding. Heb hem ook even in het VW topic gepost.

Enne....de helft in je Caddy? Krijg je een beetje hetzelfde als die Ford Transit met Jaguar XJ220 blok achterin die bij Top Gear was. :D

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

zonoskar schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:43:
Foute tuning of cool?
[afbeelding]
Mja, dat V8 op die bak hoort er gewoon niet thuis, dat moge duidelijk zijn :+
Van die velgen zou ik me nog kunnen voorstellen dat dit het enige nog leverbare was voor die auto...want wie maakt daar nou uberhaupt nog velgen voor :? Ga maar eens zoeken naar originele voor zo'n oud barrel als je ze nodig hebt...

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 16-07-2012 22:57 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 24% gewijzigd door Ediejo op 17-07-2012 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Fuck me. Al het achterliggende apparatuur wordt gewoon weggeknald :')

Zelfs dat luchtfilter is zo groot als mijn hoofdsteun. :'(

Ik vraag me af wat je overigens kan met 1000PK in zo'n kleine auto. Dragracen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:58

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:05:
[...]

Fuck me. Al het achterliggende apparatuur wordt gewoon weggeknald :')

Zelfs dat luchtfilter is zo groot als mijn hoofdsteun. :'(

Ik vraag me af wat je overigens kan met 1000PK in zo'n kleine auto. Dragracen? :P
Sowieso, 1000+ pk uit een 1.8??? Lijkt me geen ring-car in ieder geval.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

L1nt schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:54:
[...]

Sowieso, 1000+ pk uit een 1.8??? Lijkt me geen ring-car in ieder geval.
Kan wel.. Het hele blok moet aangepast worden, en je halve auto, want niks werkt zo met 1000hp fatsoenlijk meer. Als je een beetje geld en kennis hebt is het wel mogelijk.. Gewoon ruw 250PK per cilinder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ediejo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 06:55:
[...]

Nee, dan krijg je dit Max. d:)b
Maar zo'n transit is zeker lachen. _/-\o_

http://youtu.be/lkhSkwDXUII

Maar 250km/uur wil je niet rijden in een caddy. Kijk maar aan het einde van dit filmpje.

YouTube: VW Caddy von Rothe Motorsport
Haha die eerste is echt geniaal! Filmpje met commentaar van de tweede is zo mogelijk nog genialer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ok, het is niet echt tjoening, maar dit is ook een manier om je deuren dicht te houden, gewoon een mes tussen de deur en bumper rammen!

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7262/7595859676_e6acdfb4f7_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/BMW3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/BMW1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/BMW2.jpg

Deze auto stond vandaag bij Tunex, ik moest toch 2 uur wachten dus kon mooi een paar foto's schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Jammer.
Beetje verzonken had 'em dik gemaakt, maar dit slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Bierkameel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:40:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze auto stond vandaag bij Tunex, ik moest toch 2 uur wachten dus kon mooi een paar foto's schieten :P
Die BMW met karbonvrap had er gewoon helemaal op gemogen hoor. Wrap met carbon look is zo ontzettend stupid :X

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ja daar had ik ook foto's van moeten maken, een afgetrapt hok met folie op de motorkap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die 5-serie heeft airride, want hem dan toch wel weer heel dik maakt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

NoFearCreations schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:49:
Die 5-serie heeft airride, want hem dan toch wel weer heel dik maakt.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha_no
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-05-2021
Deze 'mooie' auto staat vaak bij mijn huis in de buurt geparkeerd. Niet alleen lelijk (IMO), maar ik vraag me serieus af hoe dat nog prettig kan rijden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nz90A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27

franssie

Save the albatross

Doet me wat aan de eerste technisch LEGO auto's denken. Rijdt vast niet lekker.

edit:// wel stoer als je er twee paarden voor spant :+

[ Voor 27% gewijzigd door franssie op 20-07-2012 21:16 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Vraag me af of er ook een touwladder uit komt als je de deur open doet :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 13:00
micha_no schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:12:
Deze 'mooie' auto staat vaak bij mijn huis in de buurt geparkeerd. Niet alleen lelijk (IMO), maar ik vraag me serieus af hoe dat nog prettig kan rijden.
Ik vind dit wel lachen, is echt helemaal over the top...! _/-\o_

Maar het kan nog erger...

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/O2tROJVlnoA/0.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 20-07-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:14

vhal

ಠ_ಠ

denk dat die wielen duurder zijn dan die 3 'huizen' op de foto :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

You like camber?
Afbeeldingslocatie: http://www.skoftenmedia.com/images/tunen/02.jpg

Or big spoiler?
Afbeeldingslocatie: http://thereifixedit.files.wordpress.com/2010/01/129070861723481513.jpg?w=500&h=375

3x raden welke auto dit is? :P
Afbeeldingslocatie: http://forums.tunedtech.ca/gallery/file.php?n=575&w=l
(persoonlijk best wel mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:00:
3x raden welke auto dit is? :P
[afbeelding]
(persoonlijk best wel mooi)
poging 1: mitsubishi lancer
poging 2:subaru evo

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 21-07-2012 01:46 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
mrc4nl schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:46:
[...]

poging 1: mitsubishi lancer
poging 2:subaru evo
poging 2:subaru evo :? :?

[ Voor 5% gewijzigd door NeutraleTeun op 21-07-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:45

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

WRX STI met cabrio-conversie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
aldie winkel mand?

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:00

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Er valt helaas niet rechtstreeks uit te linken, maar check het deelnemers-album van Symphony of Speed dat binnenkort in Enschede gehouden gaat worden...
Genoeg om een heel topic mee te vullen en binnenkort live te zien :X

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 12:32

Joostk

Barkrukprofeet

Voor elkaar gekregen om direct te linken.
Een paar van de slechtste die ik kon vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.053sos.nl/userfiles/imagecache/9b7e3e5ffe79fa277bb4a8145fb3cce9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.053sos.nl/userfiles/imagecache/0889c1b9ad8c220147487188b5d7a7d9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.053sos.nl/userfiles/imagecache/0ad2da5a128103677d1f775122a34829.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.053sos.nl/userfiles/imagecache/6b989e72d568818a8f530a4ed36e6eab.png
Afbeeldingslocatie: http://www.053sos.nl/userfiles/imagecache/19585020d3c157552024f208a38e71ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die Golf 4 vind ik nog niet zo slecht, alleen iets te clean.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:19

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Die opel met flakes is toch een DGB gedrocht?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
waarom vind je die slecht?

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Waarom vind je die slecht?
De vraag is: waarom vind jij hier wél ene goed van?

Die laatste Golf kan enigszins wel, alleen die grote lege voorbumper die nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik zag vanmiddag een VW transporter met enorme Bentley velgen... kon geen foto maken helaas..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:35
Joostk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:40:
Voor elkaar gekregen om direct te linken.
Een paar van de slechtste die ik kon vinden.
[afbeelding]
Lol, die CRX is van een collega van me. :+
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/311315_230341057026144_1606964899_n.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bas. op 22-07-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Haha en de vraag is: kannie ook hard? :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Touchdomex schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:42:
Die opel met flakes is toch een DGB gedrocht?
Die Opel komt me wel bekend voor, maar niet van DGB... Die geweldige lak hebben ze wel toegepast op een BMW Compact.

Die Golf heeft in mijn ogen echt een belachelijke bumper...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
Die laatste golf 4 is echt wel super, bumper voor had wel helemaal dicht gemogen dan was ie helemaal super geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Helemaal dicht, are you kidding me? :o Net een hovercraft dan :r

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 12:32

Joostk

Barkrukprofeet

Ik vind hem fout getuned vanwege de te grote bumper voor ja. En de kleur is ook niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
warhamstr schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:11:
Helemaal dicht, are you kidding me? :o Net een hovercraft dan :r
Ieder zijn eigen smaak. Zijn het in ieder geval eens dat bumpert nu niet goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
_eXistenZ_ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:58:
Haha en de vraag is: kannie ook hard? :P
Stock hebben ze 125 of 160pk

Met die 160pk zijn ze vlot te noemen :)

[er is ergens een Nederlander met een groene sol... ziet er niet uit, maar gaat wel bloedhard, +300pk als ik het goed voor heb]

[ Voor 22% gewijzigd door Jellabie op 23-07-2012 14:19 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mmm kennis van mij is blijkbaar niet zo goed
Wel een goed excuus voor poging 2+3
2 subaru impresa
3 Mitsubishi EVO
Zo beter O-) *
*Uit het hoofd
geen idee of de combinaties nu wel kloppen.

Edit ok het was dus de wrx ,kan gebeuren

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 23-07-2012 23:04 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27

franssie

Save the albatross

offtopic:
GC (general/chat) maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.mercedesforum.nl/forum/download/file.php?id=22405&mode=view

Zou ik ook doen overigens, wel afneembaar model dan.

edit: en een Jan Jansen dan, op een gele.

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 24-07-2012 00:43 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

franssie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:42:
offtopic:
GC (general/chat) maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.

[afbeelding]

Zou ik ook doen overigens, wel afneembaar model dan.

edit: en een Jan Jansen dan, op een gele.
Heeft een ferari eigeijk wel een optie Voor een trekhaak? Aan het aantal pk zal het iig niet liggen :P
En je kan er een twinnyload aan bevestigen.Maar aan de andere kant is een ferari met aanhangwagen een vlag op een modderschuit.
Dus ik denk dat ze daarom ook geen trekhaak als optie hebben, t is hetzelfde als een leaseauto met trekhaak: daarvoor hoor je de auto niet te gebruiken.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Modbreak:Zo, dat was even een flinke bezemactie. Dit is een topic met een knipoog, en zo dient hij ook te worden gelezen. Als je hierdoor beledigd bent, kan je 2 dingen doen. Je kan je browser afsluiten, of je post netjes wat je hebt gedaan en waarom.

Als je denkt dit te moeten doen met schelden, dat zit je ernaast. En in het vervolg mag iedereen gewoon posts die overduidelijk niet de bedoeling zijn negeren. Dat scheelt een hoop reacties.

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 24-07-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:58

Player1S

Probably out in the dark

mrc4nl schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:03:
[...]

Heeft een ferari eigeijk wel een optie Voor een trekhaak? Aan het aantal pk zal het iig niet liggen :P
En je kan er een twinnyload aan bevestigen.Maar aan de andere kant is een ferari met aanhangwagen een vlag op een modderschuit.
Dus ik denk dat ze daarom ook geen trekhaak als optie hebben, t is hetzelfde als een leaseauto met trekhaak: daarvoor hoor je de auto niet te gebruiken.
hangt natuurlijk van het werk af. Een uitvoerder zal een trekhaak nodig hebben.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

L1nt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:52:
Uitzonderingen bestaan, alsof heel lease-Nederland uit uitvoerders bestaat? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.speedace.info/automotive_directory/citroen/citroen_images/citroen_picasso_body_kit_gull_wing_doors_red_racing_car.jpg
Stiekem is hij best stoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:56
L1nt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Of van de afspraken met de werkgever/leasemaatschappij. Als ze de auto ook (onbeperkt) prive mogen gebruiken, kan een trekhaak best wel eens van pas komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Net als Audi velgen onder een VW :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 24-07-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
En als je de velg zelf nou gewoon mooi vindt? :P

Kijk, een heel andere voorkant van een ander merk over je eigen auto plakken is weer een ander verhaal:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3627/3602775505_cf6254bffc.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door leonvw op 24-07-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan kun je toch het logo verwijderen cq. het eigen merk er overheen plakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Precies helemaal mee eens ;)

Zo zag ik pas gewoon een standaard jaren 90 Volvo rijden met Ferrari schildjes boven of onder de zijknipperlichtjes 8)7
Gek genoeg heb ik dat wel vaker bij Volvo rijders gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-07 00:31
Ediejo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:
@ dude88, dat dacht ik eerst ook. Maar als je het van dichtbij bekijkt ziet het er zo uit.

[afbeelding]
En die zijn dus wel weer cool O-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 38% gewijzigd door Ediejo op 24-07-2012 12:20 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.