Op een witte auto
Das toch net zo saai...

Das toch net zo saai...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij heeft Barra nog wel een andere kleurstelling op de auto (gehad); waarbij kleuren zeker wel op elkaar zijn afgestemd en/of een betere impact makendude88 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:15:
Je geeft zelf aan hoe feller hoe beter, maar de auto zelf is wit..
In je statement zou de auto bijvoorbeeld fel roze moeten zijn met deze gifgroen velgen
Beetje tegenstrijdig dus
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Grappig dat idee heb ik voor mijn mini ook gehad: het dak met van die schoolbord verf verven, kan je zelf elke keer een ander dak design krijtenfranssie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:03:
Ik verwacht bij dat matzwart altijd dat er dan een buurjongetje op gaat zitten krijten - blijft een rijdend schoolbord.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Tja, dat kan ik niet uit 1 foto halenMAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Volgens mij heeft Barra nog wel een andere kleurstelling op de auto (gehad); waarbij kleuren zeker wel op elkaar zijn afgestemd en/of een betere impact maken
zullen we dat ook met jouw auto doen als we die niet mooi vinden?Barracuda_82 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:36:
Hele foute Subaru inderdaad. Ik zou hem in de fik steken
Nee dan ben je pas fout bezig...Rowel81 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:58:
Mijn rallyauto is halverwege vorig jaar in ieder geval wat verhoogd om drempels en onverhard wel vol te kunnen nemen... Ik wil zo'n ding nog wel eens met 150 over een drempeltje zien komen... ;D
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeker.dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
[...]
Nee dan ben je pas fout bezig...
Waarom denk je dat die drempels er liggen koekwous![]()
Ik wil wel eens een topic met alle auto's van alle posters hier, volgens mij rijden jullie allemaal schitterende wagens!!
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Hintje: het is zijn autopdebie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:55:
[...]
zullen we dat ook met jouw auto doen als we die niet mooi vinden?![]()
Je kan ook gewoon zeggen dat het niet je smaak is en verder kijken naar wagens die je wel mooi vind.
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
[...]
Nee dan ben je pas fout bezig...
Waarom denk je dat die drempels er liggen koekwous![]()
Ik wil wel eens een topic met alle auto's van alle posters hier, volgens mij rijden jullie allemaal schitterende wagens!!
Verwijderd
Volledig origineel, en dat zal ie ook blijvendvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 13-01-2012 08:29 ]
Verwijderd
Ben zééér benieuwd naar de jouweNapo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:10:
Die laatste 4 zijn inderdaad ontzettend fouten auto's!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 08:32 ]
pdebie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:55:
[...]
zullen we dat ook met jouw auto doen als we die niet mooi vinden?
Vaak bu'j te bang!
Wikipedia: BōsōzokuVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:30:
[...]
Dat oranje gedrocht is door zijn knieën gegaanEn ik weet waarom de mensen zulke uitlaten hebben.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
/me had je wel door hoorNapo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:45:
[...]
, Moet er daadwerkelijk een smilie bij om aan te geven dat het niet serieus is? * Napo dacht dat een uitroepteken dat wel voldoende aangaf.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 08:57 ]
[ZT] Show je auto - Deel 127 - Kersteditiedvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
The ramblings of an idiot
Als je als voetganger hier door wordt aangereden ben je Voetganger-kebab
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar het is er wel
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2012 11:34 ]
Leuke bak...
Ja me neefje had hem toen net gewassen (is professioneel poetser
itsleon schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Ja me neefje had hem toen net gewassen (is professioneel poetser)
Maar ik kan de topic show je auto niet openen.
pdebie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:55:
[...]
zullen we dat ook met jouw auto doen als we die niet mooi vinden?![]()
...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Verwijderd
Klopt, maar dan is de vraag: wat is de definitie van fout?dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:33:
Het blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk, maar eerlijk is eerlijk er zitten wel een hoop foute tuning wagens bij
Ook een aantal die ontzettend strak zijn afgewerkt en waar niks fouts aan is...
Dan is het meer een kwestie van "ik vind dit niet mooi" dan van "foute tuning".
1
2
3
4
5
6
7
| fout Uitspraak: faut fouten Zelfst. Naamw. iets dat niet juist is `een fout maken/begaan` `een fout corrigeren` koeien van fouten (= grote fouten) kapitale/kardinale fouten (= grote fouten) in de fout gaan (= het verkeerd doen) Er is een fout in de berekening geslopen. (= ... Gevonden op http://www.woorden.org/woord/fout fout Uitspraak: fɑut Bijvoeglijk naamwoord niet zoals het moet. Synoniem: foutief. Synoniem: verkeerd. Antoniem: goed `Het gaat/loopt fout.` goed fout zitten (= het helemaal verkeerd doen) fout in de oorlog zijn geweest (= tijdens de Tweede Wereldoorlog de kant van de bezetters hebb... Gevonden op http://www.woorden.org/woord/fout |
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 12:12 ]
Wist niet dat ze stewardessen hadden op de VSTOL F35-BBarracuda_82 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:33:
Die blauwe clio met die "fan" in de motorkap hebben ze ooit voor een stewardes gemaakt bij De Grote Beurt. Needless to say dat die fan helemaal niks toevoegd, maar volgens de "designer" van DGB goed bij haar werk als stewardes past.
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 13-01-2012 12:38 ]
Droombak. Alleen zou ik er persoonlijk andere velgen onder zetten. Donkere auto, donkere velgen IMHO.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Je wilt je velgen gewoon niet moeten poetsenL1nt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Droombak. Alleen zou ik er persoonlijk andere velgen onder zetten. Donkere auto, donkere velgen IMHO.
Lichte auto, geen lichte velgen... Heeeeeel soms is het wel mooi maar je moet er toch niet aan denken om een witte xxxxx te rijden met witte velgen. Of die bruin/groen metallic M3's met dezelfde kleur velgen eronder?L1nt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Zo'n 1.dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
Een groter pauperprogramma is er niet op de nederlandse tv geweestBarracuda_82 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:33:
Die blauwe clio met die "fan" in de motorkap hebben ze ooit voor een stewardes gemaakt bij De Grote Beurt. Needless to say dat die fan helemaal niks toevoegd, maar volgens de "designer" van DGB goed bij haar werk als stewardes past.
Verwijderd
Geen tuning? Hebben deze auto's niet de voorganger van Air Ride?dude88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:52:
[...]
Zo'n 1.
[afbeelding]
Foto van Google
Zal door een hele hoop fout gevonden worden, en dat vind ik prima
In elk geval geen foute "tuning" want hij is gewoon helemaal origineel.
Gelukkig ken ik het dan nietMcBoom schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:52:
[...]
Een groter pauperprogramma is er niet op de nederlandse tv geweestDie figuren zouden celstraf moeten krijgen.
White on white lukt in sommige gevallen wel hoorMAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:50:
[...]
Lichte auto, geen lichte velgen... Heeeeeel soms is het wel mooi maar je moet er toch niet aan denken om een witte xxxxx te rijden met witte velgen. Of die bruin/groen metallic M3's met dezelfde kleur velgen eronder?
* MAX3400 persoonlijk zit wel te denken aan white on white
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 12:59 ]
Vaak bu'j te bang!
Zat meer te denken aanVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:
[...]
White on white lukt in sommige gevallen wel hoor(persoonlijk mening dan)
Air ride is om over een drempel heen te komen bij een lage auto.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:
[...]
Geen tuning? Hebben deze auto's niet de voorganger van Air Ride?
[...]
Gelukkig ken ik het dan niet
[...]
White on white lukt in sommige gevallen wel hoor(persoonlijk mening dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dat was mijn cluedude88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:04:
[...]
Wat ze wel beide kunnen is de auto in hoogte verstellen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 13:06 ]
helemaal mee eens maar eerst nog geld sparen ervoor de auto was al duur genoeg. De huidige velg (van de foto) staan nu op winterbanden en blijven daar ook op staan. Voor de zomer komen andere velgen (antraciet kleur).L1nt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Zomer:dvdkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:
[...]Ik wil wel eens een topic met alle auto's van alle posters hier, volgens mij rijden jullie allemaal schitterende wagens!!
Status kenteken: GedemonteerdMAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:36:
[...]
Wist niet dat ze stewardessen hadden op de VSTOL F35-B
/edit: als dat kenteken nog klopt, is de auto geschorst, geexporteerd of afgeschreven; RDW herkent 'm niet meer.
Verwijderd
Sloop zou goed zijnshameete schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:10:
[...]
Status kenteken: Gedemonteerd
dus ingeleverd op de sloop of iets dergelijks
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 31% gewijzigd door AtleX op 13-01-2012 15:24 ]
dat blauwe dak, is dat ook specifiek US? of was dat gewoon een optie t.o.v. een zwart stoffen dak ?
[ Voor 38% gewijzigd door Shanquish op 13-01-2012 15:23 ]
Vind je dat niet bloedirritant? Is het geen optie om er een metrische tellerbak in te sleutelen zodat je gewoon km/h en Celsius hebt?deepbass909 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:17:
[,,]
tellers in mijlen, airco in Fahrenheit, etc.
[..]
Ik weet niet zeker of het een optie was of standaard, maar bijna alle E36 cabrio's hebben een dak in soort van dezelfde kleur als de auto. Zo zijn er ook rode, violet, donker grijs donker groen, turkoois en zwarte kappen geleverd.shameete schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:23:
[...]
dat blauwe dak, is dat ook specifiek US? of was dat gewoon een optie t.o.v. een zwart stoffen dak ?
Valt mee, je went er snel genoeg aan. Sowieso is de snelheidsmeter van een dubbele schaal voorzien:ThinkPadd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Vind je dat niet bloedirritant? Is het geen optie om er een metrische tellerbak in te sleutelen zodat je gewoon km/h en Celsius hebt?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
De Nederbelg !
Die wat aansluit?MartijnGizmo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:09:
Dat de 'weave' niet aansluit is haast nog erger dan dat het nep-carbon is...
[ Voor 27% gewijzigd door Jellabie op 13-01-2012 19:11 ]
De Nederbelg !
Hé niet onze sjonniebelg aanpakken! Dat is zielig! Hij is al zo zwakzinnig dat hij soms met een "traffic cone" op zijn kop op straat zwerft!MartijnGizmo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:09:
Dat de 'weave' niet aansluit is haast nog erger dan dat het nep-carbon is...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 39% gewijzigd door Jellabie op 13-01-2012 23:19 ]
De Nederbelg !
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ora et labora
[ Voor 14% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-01-2012 00:18 ]
There is no replacement for displacement!
[ Voor 84% gewijzigd door w4v3g0d op 14-01-2012 00:58 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
[ Voor 102% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
[ Voor 51% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-01-2012 13:23 ]
[ Voor 134% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
In mijn optiek is dat leukdvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:23:
Waarom moet het per se hard gaan?
Mening als feit brengen is dodelijk, ik denk dat je er wel wat aan hebt, inhalen zonder enige moeite bijv.Daar heb je in Nederland helemaal niets aan.
Zeker! Alleen als je dan vervolgens om een mening vraagt moet je niet raar opkijken als anderen er anders over denken...Standaard zit ie op 148pk, dat is genoeg hoor.
Ik zie het nut niet van een auto met veel pk's op de weg... als je nou veel circuitwerk doet is het anders.
Dus ik bepaal zelf wel waar ik mijn geld aan uit wil geven eXistenZ
Nee...Of gooi jij niet iedere week euro's weg in de kroeg net als vele anderen?
Ik ook, ik stop een groot deel van mijn maandsalaris in mijn auto; echter gaat dat in andere dingen zitten dan tjoening, zoals Ebay headers + een Eisenmann catback, ZHP-nokkenassen, etcIk niet, ik stop het graag in mijn auto.
[ Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
Is er een probleem als mensen geen HK-XS hebbenGrrrrrene schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:32:
Wat betreft het posten van eigen auto's: daar hebben we inderdaad [ZT] Show je auto - Deel 127 voor. Als je daar niet in kunt is dat geen vrijbrief om andere topics die daar niet voor bedoeld zijn te gebruiken. Hou het dus a.u.b. ontopic
---RAWE CEEK!!!---
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
[ Voor 105% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:27 ]
T lijkt me geen slecht idee om m uit de huiskamer te halen en naar vv te brengen.Grrrrrene schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:32:
Wat betreft het posten van eigen auto's: daar hebben we inderdaad [ZT] Show je auto - Deel 127 voor. Als je daar niet in kunt is dat geen vrijbrief om andere topics die daar niet voor bedoeld zijn te gebruiken. Hou het dus a.u.b. ontopic
ora et labora
Mij welmrc4nl schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:43:
[...]
T lijkt me geen slecht idee om m uit de huiskamer te halen en naar vv te brengen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil, daar heb je helemaal gelijk in. En als jij 148 pk genoeg vind, dan is dat helemaal in orde. Zo lang je niemand voor de gek probeert te houden zul je mij er iig niet over horen.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:23:
Waarom moet het per se hard gaan?
Daar heb je in Nederland helemaal niets aan.
[ Voor 130% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2012 13:28 ]
Ik vind van wel... Laten we even de vergelijking trekken met motorfietsen; de gemiddelde motorrijder heeft de vuistregel "bij dreigend gevaar gas bij geven" want ze kunnen toch niet vol in de remmen of uitwijken met die 2 wieltjes.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:06:
Maar wat ik bedoel: wat heb je op de NLe wegen meer aan een auto met enkele 100den pk's dan aan een met laten we zeggen 100 pk?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq