Lol @ wannabe GTR 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is juist het zieke eraan. Je zit echt achter het blokMcKaamos schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:13:
[...]
Middenmotor? Dan ligt het blok bij je op schoot
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bekijk de laatste foto (+ de paar er net voor) eens van die foto-reeks waarhene gelinkt wordt?Touchdomex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:43:
[...]
Dat is juist het zieke eraan. Je zit echt achter het blok
'soulrider schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:51:
[...]
Bekijk de laatste foto (+ de paar er net voor) eens van die foto-reeks waarhene gelinkt wordt?
Als jij enige ruimte ziet tussen motorkap, en chauffeur (waar nu benzinetank en batterij zit) om nog een motorblok te verstoppen...
die motorblok zit wellicht achteraan verborgen onder de vloer, bovenop of net voor de achteras, en achter (of onder) de aanwezige zetels.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De motor ligt trouwens wel voorin bij die witte IQ.Krentenbol schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:25:
Inderdaad. Ik heb eens geklikt, maar kan niet zien waar het blok ligt. Onder de motorkap niet in ieder geval
[ Voor 53% gewijzigd door Napo op 01-11-2011 10:10 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Het weegt ook niks dus het komt wel goed van zijn plek hoor
Zit die spoiler nou niet op de achterklep bevestigd? Kan die achterklep nu nog wel open?MEN-O schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:57:
Kwam deze laatst tegenOp de foto niet echt duidelijk, maar zat ook echt lomp bevestigd.
[afbeelding]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Merci Napo voor die extra foto's.Napo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:05:
[...]
De motor ligt trouwens wel voorin bij die witte IQ.
[afbeelding]
Bij de grijze met zijn roofscoop ligt hij achterin
[afbeelding]
De bruine heeft hem ook "gewoon" voorin
[afbeelding]
Juist wel op de achterklep, daarom is het ook zo'n prutserij geworden, spoiler is gewoon voor een andere auto.Ophidian schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:10:
[...]
Zit die spoiler nou niet op de achterklep bevestigd? Kan die achterklep nu nog wel open?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Maar als een raam wel versplinterd is en zijn stevigheid dus grotendeels kwijt is kun je hem toch wel redelijk makkelijk eruit duwen. Niet zoals normaliter dat hij in hondermiljoenmiljard stukjes uiteen valt.tdw schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:04:
Ligt eraan hoe ze getint zijn. Als ze getint zijn met een folie lijkt het me dat ontsnappen enigszins wordt belemmerd door de folie. Maar of dat ook echt zo is moet je zelf even proberen.
Dat is eigenlijk dan toch een voordeel? Je duwt hem in 1 geheel eruit, en minder kans om jezelf te beschadigen?Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:05:
[...]
Maar als een raam wel versplinterd is en zijn stevigheid dus grotendeels kwijt is kun je hem toch wel redelijk makkelijk eruit duwen. Niet zoals normaliter dat hij in hondermiljoenmiljard stukjes uiteen valt.
Ik denk dat als je in het water ligt met een auto en je gaat zinken is denk ik wat kleine snijwondjes en schrammetjes toch wel een van je minste zorgenDon3k schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:18:
[...]
Dat is eigenlijk dan toch een voordeel? Je duwt hem in 1 geheel eruit, en minder kans om jezelf te beschadigen?
OmgMartijnGizmo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:11:
Maak van je Mini een AC Cobra, voor maar €2.380!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
www.cobra-car-design.de/index.html
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Kijk eens wat er gebeurt als je met zo'n oranje "life-hammer" tegen je ruit tikt, zou ik (haast) zeggenTouchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:21:
[...]
Ik denk dat als je in het water ligt met een auto en je gaat zinken is denk ik wat kleine snijwondjes en schrammetjes toch wel een van je minste zorgen![]()
Ik weet niet precies hoe de ruit nog eventueel in de auto kan blijven zitten als je hem eruit drukt. Daar kan hij dus achterhangen waardoor je dus minder snel je auto uit kan komen wat weer een enorm nadeel kan zijn.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Wie koopt dit? Of eigenlijk, wie verzint dit?MartijnGizmo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:11:
Maak van je Mini een AC Cobra, voor maar €2.380!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
www.cobra-car-design.de/index.html
Hmm, snelste repost ever?
Living the American Dream
Het is volgens mij niet een mustang, hoor. Trouwens die MX-5 is bijna gaaf met de breadvan-stijl. Bijnadude88 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 07:29:
Van die blauwe Mustang is de voorkant echt mislukt gewoon.
Maar de achterkant is best gaaf
Ik denk een soort knipoog naar een oude Fastback.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Die met die Engelse vlag op de velgen inderdaad, die is wel vet
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
Vaak bu'j te bang!
Het spijt me, maar ik vind hem fout. Zelfs als je niets aan die auto doet is hij al redelijk fout.bartijn2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:58:
Oke, ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik hem wel of niet moet posten.
Het is de auto van mijn broertje, maar is die nu vetof fout
. (1.5i civic coupe)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This too shall pass
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
RVS melkbus hahaL1nt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:24:
Ligt eraan.
Zit er een melkbus onder of is de uitlaat redelijk normaal?
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
fout dus.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je er niets aan doet, is het geen tuning. Dan is het dus ook geen 'foute tuning', maar gewoon een 'foute auto'.Sharky schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:06:
Het spijt me, maar ik vind hem fout. Zelfs als je niets aan die auto doet is hij al redelijk fout.
Punctuality is the politeness of kings
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Type-R, NSX, Beat en de CRX zou jij stock niet willen hebben?Entity schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:52:
Met uitzondering van de S2000, die staat hoog op mijn verlanglijstje. En het liefst uiterlijk nagenoeg stock...
Ik wil elke auto met enige verkoopwaarde wel hebben. Zelfs een Fiat Multipla (Touchdomex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:04:
[...]
Type-R, NSX, Beat en de CRX zou jij stock niet willen hebben?
NSX: Ja, die was ik vergeten, de andere 3 trekken me niet zo om eerlijk te zijnTouchdomex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:04:
[...]
Type-R, NSX, Beat en de CRX zou jij stock niet willen hebben?
L1nt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
. Zelfs een Fiat Multipla (). Staat binnen 5 minuten echter wel op marktplaats
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ik wist niet dat die Multivla's achterwielaandrijving hadden..Bommes schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:42:
[...]
]
tja..![]()
Als oud fiat monteur heb ik wel een zwak voor de multipla, het rijd voor het formaat echt erg goed en zijn redelijk betrouwbaar/foolproof.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Tja Patty Brard kan misschien wel de beste sexpartner ter wereld zijn maar het blijft een lelijke heks waar menig man spontaan homo van wordt.Bommes schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:42:
Als oud fiat monteur heb ik wel een zwak voor de multipla, het rijd voor het formaat echt erg goed en zijn redelijk betrouwbaar/foolproof.
Wat is hier niet fout aan?bartijn2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:58:
Oke, ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik hem wel of niet moet posten.
Het is de auto van mijn broertje, maar is die nu vetof fout
. (1.5i civic coupe)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
[ Voor 9% gewijzigd door Jellabie op 12-11-2011 10:41 ]
De Nederbelg !
Nu die zwarte velgen nogJellabie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:40:
Honda foute autos?
Dat is best nieuw eigenlijk...
offtopic:
Die chromen nummerplaathouder is er ondertussen al af
Signatures zijn voor boomers.
De wielen kunnen wel, maar jammer van de lampenMaasluip schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:20:
En die geblindeerde ramen en verduisterde lampen.
39
De Nederbelg !
Is dat een serieuze vraag of weet je zelf het antwoord al?Jellabie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:40:
Honda foute autos?
Dat is best nieuw eigenlijk...
Dus, mijn Accord is ook zo fout als maar zijn kan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
Die chromen nummerplaathouder is er ondertussen al af
[ Voor 77% gewijzigd door Jellabie op 13-11-2011 20:16 ]
De Nederbelg !
Bevestigd nog maar eens dat Honda's fout uit de fabriek komen rollen!Jellabie schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:03:
Grappig, op de koplampen na, is hij zo geleverd door Honda
Je vergeet mijn 1.3Jellabie schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:03:
iedereen voor het minste "FFAAUUUTTTT" ligt te brullen, terwijl er vrij veel hier zijn die een andere uitlaat onder hun 1.2-1.4-1.6je schroeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Don3k op 13-11-2011 22:49 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
what the..Don3k schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:08:
[...]
Je vergeet mijn 1.3Die is zo fout als het maar kan zijn. But I like it
nog meer fout:
[video]
[ Voor 50% gewijzigd door dude88 op 14-11-2011 08:58 ]
Van de hijdelroosjes toch?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Jellabie schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:03:
Grappig, op de koplampen na, is hij zo geleverd door Honda
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 14-11-2011 19:08 ]
~ James May
Ja, die heeft hij zelf ook hier gepost als je even een dagje terugkijkttdw schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:34:
Is dat niet de Honda Accord van Jellabie van dit forum?
Check eens een post of 20 boven jetdw schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:34:
Is dat niet de Honda Accord van Jellabie van dit forum?
39
Dan kop ik hem maar in: Only in Belgium....PWM schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:00:
[...]
[afbeelding]
Zijn dit standaard Honda achterlichten
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dan laat m'n geheugen me niet in de steek
~ James May
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 14-11-2011 21:19 ]
There is no replacement for displacement!
The ramblings of an idiot
Signatures zijn voor boomers.
Jouw Bimmertje niet_eXistenZ_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:17:
Vinden jullie mijn beamer dan ook fout?
Zo fout als een Duitser!_eXistenZ_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:17:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Die bodykit geeft zeker 120 pk extra en nog eens 30 pk voor de stickers!_eXistenZ_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:17:
HahaParanoid_Flake schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:21:
[...]
Die bodykit geeft zeker 120 pk extra en nog eens 30 pk voor de stickers!
p.s. de lak is iig nog wel goed
ora et labora
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq