Ja agent, volledig origineelTerminalNL schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:36:
Prachtig gebouwd, maar ik vraag me altijd af of je dit wel legaal de weg op krijgt in Nederland?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ja agent, volledig origineelTerminalNL schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:36:
Prachtig gebouwd, maar ik vraag me altijd af of je dit wel legaal de weg op krijgt in Nederland?
die is AWESOME!
If it aint fixed, it's broken.
Denk het niet, 'scherpe' delen op de achterspatbordenTerminalNL schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
There is no replacement for displacement!
---RAWE CEEK!!!---
Het gaat hier om een nette exemplaar die goed onderhouden is!
Ze hebben de achterkant eraf gehakt en een topchop.Marzman schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:13:
[...]
Ik zie er nog wel wat van een Eend in, dus ik denk dat het niet helemaal custom build is. Wel zwaar aangepast, maar er zijn minder herkenbare eenden (veel kitkars zijn op basis van een eend)
[ Voor 5% gewijzigd door Erasmo op 27-08-2011 23:51 ]
ja dat vind ik nou ook lelijk, een vangrail als spoiler
Die auto staat veel te laag op zijn rare kleine wieltjes, bovendien zie je in het interieur in de stoelen overal de M-kleuren terugkomen (die stoelen waren volgens mij alleen op een M3 geleverd) dus is het nog al fake... en als ze een complete restoratie beloven moeten ze mss de stoelen niet vergetenRedHat schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:06:
Wat zeuren jullie
Er zitten geen M-Badges op dus het boeit helemaal niet. De bodykit past goed. Het kan misschien niet je smaak zijn maar deze auto (Met 215pk) is zeker geen foute tuning. En AlpinaWeiss is niet alleen lekker maar ook nog geil.
Het zou niet mijn auto zijn overigens
[ Voor 6% gewijzigd door _eXistenZ_ op 28-08-2011 12:15 ]
Hij staat idd. wat vreemd op de wielen. Mijn vader rijdt ook een E36 coupé, en daar zijn de wielkasten mooi gevuld, en die is niet eens verlaagd(lekker origineel nog). Verder vind ik deze E36 wel mooi uitgevoerd, mooi strak, al heb ik ook liever een origineel uitgevoerde._eXistenZ_ schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:14:
[...]
Die auto staat veel te laag op zijn rare kleine wieltjes, bovendien zie je in het interieur in de stoelen overal de M-kleuren terugkomen (die stoelen waren volgens mij alleen op een M3 geleverd) dus is het nog al fake... en als ze een complete restoratie beloven moeten ze mss de stoelen niet vergeten
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Wagen beschikt over een originele M3 E36 uitlaat systeem incl !!aangepaste spaghetti!! en beschikt over circa 215pk!_eXistenZ_ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:29:
http://link.marktplaats.nl/469695948 GERESTAUREERD! je weet toch! Met name het leer op de bestuurdersstoel, is echt niet bruin, is gewoon wit hoor!
WTF??? ga denk ik gelijk even een belletje plegen!INRUIL MO GELIJK
hij is meer waard dan ik vraagt omdat enege uitgebouwde Usa uitvoering van Bmw M7 LOOK is
en gezien op de alle stie een normale 730 diesel kost al tussen 5500 tot 8500 en ik verkoop uitgebouwde
speciale dure uitvoering dus wie er verstand heeft van deze uitbouw kan met mijn zaken doen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Je weet toch Mo heeft altijd gelijk, hij benadrukt dat nog evenpeugeot206gt schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:16:
[...]
WTF??? ga denk ik gelijk even een belletje plegen!
Een goede grap mag vrienden kosten.
Geen idee wat het is, right?j0rDy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Wagen beschikt over een originele M3 E36 uitlaat systeem incl !!aangepaste spaghetti!! en beschikt over circa 215pk!
spaghetti? tis toch een duitser?
[ Voor 22% gewijzigd door McKaamos op 28-08-2011 15:33 ]
[ Voor 17% gewijzigd door _eXistenZ_ op 28-08-2011 15:37 ]
Onwijs dikke bak, jammer van het opleidings gehalte van deze adverteerder + dat ik 'm niet kan betalen. Die uitlaat is wel een ongeloofelijke faal. Verder zou ik 'm zo willen hebbenBierkameel schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:10:
http://link.marktplaats.nl/470732297
Een nieuwe trend 1 uitlaat links, 2 uitlaten rechts
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 28-08-2011 15:48 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 29-08-2011 15:42 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Rode streep over de gril vind ik niet zo'n goed voorbeeld. Als je dat mooi vindt. Vaak kun je gewoon details van een sneller model bij de dealer kopen. Dan blijft het dus eigenlijk gewoon origineel. Waarom ook niet, de spoilertjes achterop hatchbacks zijn ook 100% niet functioneel. Heb je een basismodel met wieldoppen, dan kun je er ook de wielen van een duurder (sneller) model onder zetten. De meeste mensen doen dat ook als het ze interesseert, wat is dan nog het verschil met een rode streep op je gril?Matis schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:57:
[...]
Het gaat niet om het type Mitsubishi, maar om de manier waarop gepoogd is het een duurdere auto te laten lijken.
Zelfde als die jongens die een standaard Golfje kopen en dan R32 op de achterkant plakken, of een rode streep door de grill trekken
De advertentie is opnieuw geplaatst (goedkoper geworden denk ik)FastFred schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:42:
En hij heeft 'm er weer afgehaald
Vond het niet eens een lelijke auto
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 30-08-2011 09:25 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik voel me n beetje aangesproken. De spoiler is zeker wel functioneel, niet voor downforce (dan zou het een wing zijn) maar bij mij maakt het bijvoorbeeld de achterwisser bijna volledig overbodig, omdat de combinatie luchtstroom + spoiler dr voor zorgt dat dr geen spatje regen of vuil op mn achterruit komt, met de niet-gespoilerde modellen word die ruit wel nat/vies. (en het ziet dr gewoon leuker uit)Marzman schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:18:
de spoilertjes achterop hatchbacks zijn ook 100% niet functioneel.
[ Voor 3% gewijzigd door AlexanderB op 30-08-2011 10:38 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Gerestaureerd, hmm, even de definitie daarvan opzoeken..._eXistenZ_ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:29:
http://link.marktplaats.nl/469695948 GERESTAUREERD! je weet toch! Met name het leer op de bestuurdersstoel, is echt niet bruin, is gewoon wit hoor!
In vroegere toestand terug brengen dus... Nu de advertentie:restauratie
Uitspraak: rɛstoˈra(t)si de -woord (vrouwelijk) restauraties Zelfst. Naamw. 1 herstel in de vroegere toestand (van een kunstwerk of oud gebouw) `Na de restauratie waren de kleuren van het schilderij veel helderder.` 2 restaurant in een station of in een trein
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/restauratie
Kan iemand mij uitleggen wat een M7 is? Ik ken een M1, M3, M5 en M6, maar M7 is nieuw voor mij... En zou die bijrijdersstoel expres in standje lig staan? Of is dat een hint wat de vorige eigenaar vooral in de auto heeft gedaan?Marzman schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:18:
[...]
De advertentie is opnieuw geplaatst (goedkoper geworden denk ik)
http://auto.marktplaats.n...1LxQ%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
kan je mij dan ook vertellen waarom er in godsnaam op de 2de foto, 2 schermen in de hoofdsteunen verwerkt zitten (ahum...verwerkt = boven opgeplakt mbv...deepbass909 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:10:
Kan iemand mij uitleggen wat een M7 is? Ik ken een M1, M3, M5 en M6, maar M7 is nieuw voor mij... En zou die bijrijdersstoel expres in standje lig staan? Of is dat een hint wat de vorige eigenaar vooral in de auto heeft gedaan?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Op al die andere foto's is de speciale ingevoerde M7 "cloak" functie geactiveerd!dj_vibri schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:28:
[...]
kan je mij dan ook vertellen waarom er in godsnaam op de 2de foto, 2 schermen in de hoofdsteunen verwerkt zitten (ahum...verwerkt = boven opgeplakt mbv...), en op al de andere ineens niet meer?
Het ziet er juist niet leuker uit, zo'n strip op het dak die uitsteekt achterop een hatchback. Zonder oogt vaak veel 'cleaner'.AlexanderB schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:36:
[...]
Ik voel me n beetje aangesproken. De spoiler is zeker wel functioneel, niet voor downforce (dan zou het een wing zijn) maar bij mij maakt het bijvoorbeeld de achterwisser bijna volledig overbodig, omdat de combinatie luchtstroom + spoiler dr voor zorgt dat dr geen spatje regen of vuil op mn achterruit komt, met de niet-gespoilerde modellen word die ruit wel nat/vies. (en het ziet dr gewoon leuker uit)
[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 11-09-2011 23:25 ]
Lekker zijn is een gave :)
Valt het jullie ook op? Je krijgt de linker kant van de wagen niet te zien, staat gespiegeld. Zou er wat mee zijn?Marzman schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:18:
[...]
De advertentie is opnieuw geplaatst (goedkoper geworden denk ik)
http://auto.marktplaats.n...1LxQ%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als ze dat hele gebouw erachter ook meteen omgedraaid hebben heb je gelijkOemfoefoe schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:23:
Foto 6 laat toch duidelijk de linkerzijde zien?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Foto 4 laat volgens mij de rechterkant zien en foto 6 de linker (zie ook het benzineklepje).Yonni schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:14:
[...]
Valt het jullie ook op? Je krijgt de linker kant van de wagen niet te zien, staat gespiegeld. Zou er wat mee zijn?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Niks mis mee, op de ietwat kleine velgen na danHydraulik-Phunk schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zie ik wel vaker in Antwerpen, vooral die kleine wielen staan erg lelijk imo. Setje 19 of 20" met een diepe lip zou 'm goed doen.
Vaak bu'j te bang!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Jammer idd, voor de rest vind ik m wel tof eigenlijkwarhamstr schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:23:
Die Ducktail vintik ook niet erg mooi op deze auto. 't Is geen Porsche!
[ Voor 34% gewijzigd door franssie op 14-09-2011 23:48 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 61% gewijzigd door McBoom op 14-09-2011 23:59 ]
The ramblings of an idiot
Fuck hell, ziet er inderdaad uit als die kit. Anders plak je ff voor een dikke 4 ruggen tupperware op je wagen, en dan moet het nog gespoten worden ook. Zal vast wel tegen de 5000 gekost hebben.McBoom schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:53:
Ziet er uit als een Veilside kit, minus de motorkap
Ik moet zeggen dat ik de 350Z zich wel goed leent voor een mooie bodykit. Hier staat een hele zwik. Ze zijn niet allemaal even mooi, maar meer dan de helft vind ik 'm goed staan.
Wat is dat toch met Nissan? De gewone auto's vind ik geen reet aan, maar de sportwagens... (Z-serie, Sylvia, Skyline) Die zijn gewoon....)
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Beter die 5k besteden aan NA tuning toch?AtleX schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:45:
Low-boost, stock internals? Dat red je wel met 5000 euro hoor.
Vaak bu'j te bang!
Ik zou 5k denk ik besteden aan schroefsetje voor de wegligging, carbon parts voor minder kilo's, en wat stangen om het geheel wat stijver te krijgen. Daar heb ik meer aan dan meer vermogen denk ik zelf... voor af en toe weekendje op het circuit-tom-562 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:39:
Ja, en hoeveel win je dan? Minder als een lage boost turbo, plus dat zo'n lage boost turbo ook nog eens veel meer bruikbaar vermogen heeft voor straatgebruik
[ Voor 14% gewijzigd door Don3k op 15-09-2011 17:12 ]
~ James May
Bij de tuning sjop: "Ik wil die uuuhhh spoojlur ut Niet for Spiet, das moai man"deadsy33 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:44:
leuk, een toyota paseo met tupperware...![]()
![]()
die spoiler zie je wel erg vaak voorbij komen...
Blij Met Wilco
Wielen zijn ook wel erg klein voor die wielkasten...
Maar wel extreem low-profile banden, zo low profile zelfs dat je ze niet eens zietMcKaamos schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:39:
[...]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
McKaamos schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:39:
[...]
Wacht maar tot het winter is - het is namelijk de pace car van de 11 stedentochtdeepbass909 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:23:
[...]
Maar wel extreem low-profile banden, zo low profile zelfs dat je ze niet eens ziet
[ Voor 23% gewijzigd door franssie op 20-09-2011 23:33 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bierkameel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:34:
http://link.marktplaats.nl/482434066
Dat hok past hier ook wel goed.
Lexxus, wat is dat- mislampen voor en achter(lexxus look)
[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 22-09-2011 19:56 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 41% gewijzigd door vhal op 22-09-2011 20:17 ]
Die fles is gevuld met lachgas. Komt uit nozzles in de bumper. Zo kan iedereen hard lachen wanneer die pauperbak door de straten komtMcKaamos schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:27:
Ik vraag me af of die blauwe fles achterin ook daadwerkelijk inhoud bevat en of de slang die er aan zit ook naar het motorruim gaat
peugeot206gt schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:49:
[...]
Die fles is gevuld met lachgas. Komt uit nozzles in de bumper. Zo kan iedereen hard lachen wanneer die pauperbak door de straten komt
you sir, ge doet uw avatar eer aanpeugeot206gt schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:49:
[...]
Die fles is gevuld met lachgas. Komt uit nozzles in de bumper. Zo kan iedereen hard lachen wanneer die pauperbak door de straten komt
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
K to the KillaZ
Het leven is te kort om geduld te hebben!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Weet je zeker dat het geen CO2 is? stukken goedkoper en als het alleen maar voor dergelijke show wordt gebruikt is het nogal zinloos om NO2 te atmosfeer in te blazen...peugeot206gt schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:49:
[...]
[ Voor 68% gewijzigd door McKaamos op 30-09-2011 13:48 ]
das dan de ratlook yo!Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:41:
ook netjes afgewerkt, die kabels............
[ Voor 53% gewijzigd door FastFred op 30-09-2011 22:21 ]
Verwijderd
Dat zou je zeggen, maar strijkplanken zijn best prijzig bij de Blokker. En elders trouwens, om onduidelijke redenen is zo'n ding best duur.-Thunder- schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:36:
Zon strijkplank is vaak genoeg in de aanbieding bij de Blokker
Lekker zijn is een gave :)
Vergeet niet dat prachtige deurpaneel van de bestuurders deur en die unieke hemel... Mooi beige met speciale openingen voor... iets... (maar gelukkig hadden ze dat zelf ook al door)Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:41:
ook netjes afgewerkt, die kabels............
[ Voor 15% gewijzigd door deepbass909 op 04-10-2011 13:20 ]
Veel vermogen heeft toch geen zin als de auto zo laag is
The ramblings of an idiot
This too shall pass
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Volgens mij heeft Duitsland ook zo'n streng beleid als het gaat om aanpassingen... Weet daar niet het precieze van maar misschien dat iemand anders daar wat meer opheldering over kan gevendude88 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:16:
Type R blok kan natuurlijk
Maar in België betaal je wegenbelasting naar vermogen.
Ik weet niet hoe dat zit met een motor upgrade (Zoals je in NL naar de RDW moet), maar om deze rede zou het wel eens kunnen dat de motor in de buurt van originele specs blijft.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
In Nederland betaal je die naar gewichtdude88 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:16:
Type R blok kan natuurlijk
Maar in België betaal je wegenbelasting naar vermogen.
Ik weet niet hoe dat zit met een motor upgrade (Zoals je in NL naar de RDW moet), maar om deze rede zou het wel eens kunnen dat de motor in de buurt van originele specs blijft.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq