"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

[ Voor 28% gewijzigd door -Thunder- op 08-08-2011 11:49 ]
Blij Met Wilco
Informatie
Je bent niet bevoegd om deze bijlage te downloaden.
Blij Met Wilco
Ik hoop dat hij daar opgepakt werd voor het openbaar verkrachten van een BMW... Die lui geven de oprechte liefhebber van de E36 (de bewuste modelserie) een slechte naam...-Thunder- schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:48:
Ow oeps.. even kijken of het zo lukt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Vanaf hier lijkt het op een mariabeeldje, maar echt duidelijk is het niet. Past wel goed bij het engeltje achterdeadsy33 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:55:
wat zit er nou op die BMW nieren? Een duif ofzo?![]()
Blij Met Wilco

Blij Met Wilco
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Blokswop is ook redelijk goed te doen daarnaast zijn deze Ford blokjes nog best prima.Krentenbol schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:34:
Gelukkig valt deze auto niet uit elkaar van de roest en is de kap in goede staat, dus hij is weer origineel te maken denk ik en dan heb je een goede auto. Hij zal waarschijnlijk wel afgetrapt zijn, maar dat risico moet je maar nemen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dacht dt dat hol golf 4 koplampen had/heeft? Hoe oud zijn deuze foto's?Krentenbol schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:20:
En er is weer een juweeltje gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Femme's auto?Marc Rademaker schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:10:
Bij ons voor op de parkeerplaats staat regelmatig een wannabe Alpina B6, verschrikkelijk ding, niet om aan te zien... Zal er eens foto's van maken

Laat hem ook gelijk een cm of 5 zakken, zodat hij niet meer in standje hoog water staat...Peenutzz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:01:
Als je de verchroomde plastic "sier"strips![]()
eraf haalt en die vreselijke wielen
![]()
omruilt voor iets fatsoenlijks, vind ik het nog best wat hebben eigenlijk
De E46 lijkt nog redelijk ongeschonden te blijven, bij de E36 wordt dat al een stuk lastiger. Ik ben daarom ook bijzonder blij dat ik een volledig originele Cabrio heb nu. En die gaat ook echt zo blijven.zimbab schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:25:
Pffff.......BMW's van een paar jaar oud lijden sowieso erg onder de tjoeners. Ben er aan gewend....en des te meer reden om mijnes (E46 echter) classy te houden....
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Gepost op dezelfde dag als de foto's gemaakt zijnwarhamstr schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:42:
[...]
Dacht dt dat hol golf 4 koplampen had/heeft? Hoe oud zijn deuze foto's?
Inderdaad, het is vast financieel aantrekkelijk om deze auto weer origineel te maken. Je hoeft alleen maar de spoilerset te verwijderen en de boorgaten te herstellen, de auto compleet te laten spuiten, de ruitenwissers en uitlaatset te vervangen door iets subtielers en je hebt weer een normale auto. Voor een paar duizend euro moet dat zeker te doen zijn.Krentenbol schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:34:
Gelukkig valt deze auto niet uit elkaar van de roest en is de kap in goede staat, dus hij is weer origineel te maken denk ik en dan heb je een goede auto. Hij zal waarschijnlijk wel afgetrapt zijn, maar dat risico moet je maar nemen.
Anders gezegd: in economisch opzicht is deze auto total loss als je hem weer origineel wilt maken.

Een goede grap mag vrienden kosten.
plak ff een briefje onder zijn wisser dat z'n APK is verlopenKrentenbol schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:56:
[...]
Gepost op dezelfde dag als de foto's gemaakt zijn

Genoeg reserve onderdelen, 3 extra uitlaten, de sloop is daar vast erg blij meeMatis schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:41:
Nee, daar zijn deze autos nog te goed voor. Voor onderdelen.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Je humor-meter is kapot.FastFred schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:
1 uitlaat pijp hoor, alleen 3 extra eind stukjes
Die waarschijnlijk niet eens aangesloten zijn op het uitlaattrajectFastFred schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:
1 uitlaat pijp hoor, alleen 3 extra eind stukjes

En heb jij een plekje gewonnen op zijn shitlist..Marc Rademaker schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:27:
[...]
Pfff, you just spoiled all the fun![]()
Hier een filmpje van het evenement wat ik bedoelde. En dat is nog maar een kleine greep uit de dikke 100 smarts die er op de snelweg reden. Smart Times 2011 heet het, google geeft je een aantal mooie resultaten

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7CZcoj2ARbo]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

[ Voor 42% gewijzigd door Tomatoman op 15-08-2011 17:45 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Jup, ik dacht eerst. Zohee, vette Lancer.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:01:
Als je snel kijkt lijkt het net een Lancer, dus project goed geslaagd
Toen keek ik nog eens goed... Meh

Omg, het enige stukje dat je goed naar achteren kan kijken op een Insight, verpesten met zo'n lillek dingtomatoman schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:21:
Op een serieuze auto hoort ook een serieuze spoiler, zeker als het een sportief model is en er flink wat pk's naar de voorwielen gaan...
[afbeelding]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Carfanatic schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:20:
man wat een slechte shop.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Dit is gewoon een Lancer Evo V hoor, met een ‘ZeroG’ bodykit.
Kijk maar eens goed naar de verschillen.
Carisma:

Lancer:

Lancer Evo V:

Pimp....KILL my Maybach....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik vind dit ergens nog niet eens zo heul lelijk, eigenlijk. Ik zou er niet in gaan rijden, maar het heeft wel enige balans in wat het doet.
Man, wat een lelijk hok.
@ Carisma/Evo discussie, ook al is het een Carisma, hij is wel gaaf. Ricer? Ja zeker! Fout? Absoluut niet!!
[ Voor 50% gewijzigd door FastFred op 16-08-2011 17:56 ]
Oemfoefoe schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:34:
[...]
Dit is gewoon een Lancer Evo V hoor, met een ‘ZeroG’ bodykit.
Kijk maar eens goed naar de verschillen.
Carisma:
[afbeelding]
Lancer:
[afbeelding]
Lancer Evo V:
[afbeelding]
Ik geloof dat je gelijk hebt. Onderstaande auto is wederom wél een Carisma, die is uitgedost als een Lancer.bord4kop schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:24:
Dit pareltje vandaag gespot bij marveld recreatie:
[afbeelding]

Jouw foto's geven het onderscheid mooi aan: aan de bovenkant van de achterruit kun je duidelijk het verschil tussen de Lancer en de Carisma zien.
Leuk in een ondergrondse parkeergarage. Eerst constateer je dat je met zo'n neus in ieder parkeervak een halve meter uitsteek (wat je trouwens met iedere grote auto hebt in een Nederlandse parkeergaragebord4kop schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:24:
Dit pareltje vandaag gespot bij marveld recreatie:
[afbeelding]
Niet echt uitgedost als een lancer. Wel ontzettend goed gemaakt. Het lijkt me best tof om een auto te hebben die er in het echt uit ziet als een photoshoptomatoman schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:34:
[...]
Ik geloof dat je gelijk hebt. Onderstaande auto is wederom wél een Carisma, die is uitgedost als een Lancer.
[afbeelding]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
[ Voor 3% gewijzigd door Tomatoman op 16-08-2011 20:24 ]
Iets, ik kan alleen mijn vinger er niet helemaal opleggen, verteld mij dat die lui veel te veel geld verdienen... Zouden het de gouden horloges zijn?Gutteguttegut schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 03:33:
And now for something completely different...
[video]
Pimp....KILL my Maybach....
Kijk de laatste paar seconden. Bewust gedaan, en het geld gaat naar een goed doel ( het geld kon natuurlijk ook direct daarheen, vraag me af of dit meer kan opbrengen.. )deepbass909 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:16:
[...]
Iets, ik kan alleen mijn vinger er niet helemaal opleggen, verteld mij dat die lui veel te veel geld verdienen... Zouden het de gouden horloges zijn?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Nou dat is geen Schnitzer, maar wat het wel is.. dunno
Blij Met Wilco
En dan nog het lef hebben om er 12.000 voor te vragen ook

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat was nog wel de grootste WTF, ik vond de auto qua lijn op Daihatsu Materia lijken.
Teh horror, een Astra met Audio neus
Zou niet misstaan als botsauto, maar dan wel zsm in puin rijden dat ding....
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Verder valt me op dat geen enkel paneel aan de auto vrij van glasvezel is gebleven. Overal zie je onnodige uitstulpingen, randjes of roosters. Behalve op de deuren, want die zijn dan weer geshaved. Zeker om de auto mooi clean te houden
Als je trouwens een auto wilt die er (een beetje) als een Audi uitziet, waarom koop je dan een Astra en geen Audi?

Die schedels bij de benzinetank (en aan de andere kant ook) zijn trouwens 3D, wat een genot

[ Voor 38% gewijzigd door _eXistenZ_ op 21-08-2011 14:59 ]
There is no replacement for displacement!
E39 (Touring?) zo te zien.-Thunder- schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:03:
Ik zat op te zoeken hoe een originele AC Schnitzer bumper er uit zou zien.. .kom ik even iets tegen...
[afbeelding]
Als ik je nou vertel dat het toch wel een Lancer is, vind je hem dan wel weer 'vet' en haal je hem dan uit dit topic?Matis schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:03:
[...]
Jup, ik dacht eerst. Zohee, vette Lancer.
Toen keek ik nog eens goed... Meh
Het topic gaat toch over foute tuningHet Fantoom schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:27:Als ik je nou vertel dat het toch wel een Lancer is, vind je hem dan wel weer 'vet' en haal je hem dan uit dit topic?
Als het wel een Lancer is, dan is het geen foute tuning, maar goede tuning. Derhalve hoort het dan inderdaad niet in het topic thuis
Edit; daarnaast is het verschil tussen goed en fout natuurlijk een gevoelskwestie.
[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 21-08-2011 15:33 ]
Ik vind het sowieso foute tuning ongeacht of het een Lander of Carisma dus van mij mag hij in dit topic blijven.Matis schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:32:
[...]
Het topic gaat toch over foute tuning
Als het wel een Lancer is, dan is het geen foute tuning, maar goede tuning. Derhalve hoort het dan inderdaad niet in het topic thuis
Edit; daarnaast is het verschil tussen goed en fout natuurlijk een gevoelskwestie.
Maar ik vind het vreemd dat jij het wel of niet mooi vinden laat afhangen van welk type Mitsubishi het is.
Het gaat niet om het type Mitsubishi, maar om de manier waarop gepoogd is het een duurdere auto te laten lijken.Het Fantoom schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:56:
Ik vind het sowieso foute tuning ongeacht of het een Lander of Carisma dus van mij mag hij in dit topic blijven.
Maar ik vind het vreemd dat jij het wel of niet mooi vinden laat afhangen van welk type Mitsubishi het is.
Zelfde als die jongens die een standaard Golfje kopen en dan R32 op de achterkant plakken, of een rode streep door de grill trekken
Sowieso E39, maar daar doelde ik niet op
Blij Met Wilco
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
In ieder geval een set verveeldkijkers op de koplampen-Thunder- schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:03:
Ik zat op te zoeken hoe een originele AC Schnitzer bumper er uit zou zien.. .kom ik even iets tegen...
[afbeelding]
+1
Vroeger op de kever was zo'n kapje nog wel leuk en vriendelijk, dit is inderdaad verveeld en verveelend.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
maar ik gok ook op een focus - of een verlengde feest
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"
E38

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"
Hoewel ik het een gedrocht vind, is deze auto tenminste netjes afgewerkt. Zelfs de deurbekleding is aanwezig
Maar waarom inbouwen in een 5 deurs auto

Zo'n Focus is toch ook gewoon in 3 deurs gemaakt?
Zien er niet uit bij een hatchback bedoel je... en de meeste sedans. En bij een redelijk aantal coupe's (voornamelijk de hogere). En meestal staat het zeer slecht bij niet japanse auto's (of het zijn supercars).dude88 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:27:
Point taken
Maar ook die LSD's zien er niet uit bij een 5 deurs
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Hoewel deze Astra er aan de voorkant uitziet als een Audi, lijkt hij aan de achterkant op een PT Cruiser. Bij een PT Cruiser kijkt niemand ervan op als je via de achterklep uitstapt, terwijl iemand die naar de voorname voorkant van de auto kijkt absoluut niet doorheeft dat je eigenlijk de hondenuitgang neemt. Deze slimme combinatie van deuren voorkomt dus mogelijke imagoschade
Verder lijkt het alsof de auto XXL wielkasten heeft, maar schijn bedriegt. Het zijn standaard wielkasten met extra smalle wielen. Deze slimme constructie voorkomt stoeprandschade aan de peperdure velgen.

Hey, die hoort niet in die topic thuis!AtleX schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:41:
Het zijn geen vleugeldeuren, het zijn LSD's.Vleugeldeuren zijn van die deuren op de oude Merc 300 SL Gullwing:
[afbeelding]
Ik zie er nog wel wat van een Eend in, dus ik denk dat het niet helemaal custom build is. Wel zwaar aangepast, maar er zijn minder herkenbare eenden (veel kitkars zijn op basis van een eend)_eXistenZ_ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:49:
Dat is toch gewoon een custom build? Zie niet in waarom dat persee "fout" is...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Man, das kunst!
This too shall pass
Prachtig gebouwd, maar ik vraag me altijd af of je dit wel legaal de weg op krijgt in Nederland?
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.