Whahaha wat een vertoning, en dan start je zo'n showcar, en dan is het een fcking diesel
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Meneer heeft zijn buddies ook even opgetrommeld om te bieden, wie bied er nu serieus 9.5k op zo'n bak?
[ Voor 66% gewijzigd door unfor op 08-03-2011 22:07 ]

En die stadsbusachterlichten zijn ook een beetje played out.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Met 19" velgen ter waarde van 3000 euro!
Maar wacht, er is meer!
Met 20" velgen ter waarde van 4000 euro!!
Met z'n 92 KW
/edit
Kijk m trots zijn!
[ Voor 23% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-03-2011 00:54 ]
There is no replacement for displacement!
Ah maar pas op.. de Bertone Freeclimber is gebaseerd op een Daihatsu Feroza maar is geheel BMW aangedreven (motor, versnellingsbak etc).Knightwolf schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:08:
Een nichtje van mijn neefje (geen fam van mij dus) heeft dit op haar hyve neergezet... ok dan
[afbeelding]
En nu komt het.. in Spanje en Zuid-Amerika is de Bertone Freeclimber verkocht als BMW Freeclimber, compleet met BMW badges etc.. en was gewoon bij de BMW dealer te krijgen.
Mijn schoonvader heeft een 2.0 liter BMW Freeclimber uit 1989 meen ik - gekocht voor een appel en ei in Spanje als boodschappenwagentje. Ik dacht eerst ook dat iemand erg creatief geweest was met de secondenlijm en wat badges maar nee, het is een "echte" BMW.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hoewel ik opzich de bodykit wel aardig vind, beetje DTM Astra OPC X-Treme stijl. (van de zijkant dan)
http://www.ultimatecarpag...Opel-Astra-X-Treme_5.html
iets wat ik wel kan waarderen
Mja het blijft een Astra.. dan is 't sowieso een beetje een gepimpte naaktslak: Het is weinig bijzonders, niet sportief en dat word het ook nooit
[ Voor 27% gewijzigd door GoldenSample op 09-03-2011 01:43 ]
Astra FTW.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Echt langzaam is hij nou ook weer niet als je goed schakelt, maar past totaal niet bij een coupe, en is absoluut niet sportief.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Aannames zijn fataal.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier had ik dus écht he-le-maal nog nooit van gehoord! Wat vreemd dat BMW daar mee toestemde!tazzman schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 01:32:
[...]
Ah maar pas op.. de Bertone Freeclimber is gebaseerd op een Daihatsu Feroza maar is geheel BMW aangedreven (motor, versnellingsbak etc).
En nu komt het.. in Spanje en Zuid-Amerika is de Bertone Freeclimber verkocht als BMW Freeclimber, compleet met BMW badges etc.. en was gewoon bij de BMW dealer te krijgen.
Mijn schoonvader heeft een 2.0 liter BMW Freeclimber uit 1989 meen ik - gekocht voor een appel en ei in Spanje als boodschappenwagentje. Ik dacht eerst ook dat iemand erg creatief geweest was met de secondenlijm en wat badges maar nee, het is een "echte" BMW.
Anyway, ik las dit bericht gistermiddag en liep vervolgens 's avonds over straat... Ik woon in Spanje dus raad eens wat ik zag:

Freaking ongelovelijke toeval!!! Echt een foeilelijke auto, maar ergens deepdown wel heeeel cool
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Maar de 'BMW' op die foto is gewoon een Opel Frontera met een BMW logotazzman schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 01:32:
[...]
Ah maar pas op.. de Bertone Freeclimber is gebaseerd op een Daihatsu Feroza maar is geheel BMW aangedreven (motor, versnellingsbak etc).
Verder wel interessant, daar had ik nog nooit van gehoord
Menig rijdt hier een VW Chico, dat is gewoon een Golf 2. Die zijn hier nog tot vorig jaar gemaakt, en spotgoedkoop natuurlijk. Dit is volgens mij een Mazda 323, maar ook heel lelijk.
Spot de tie-wrap onder de koplamp.
http://img12.imageshack.us/i/afb0499.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/afb0500.jpg/
[ Voor 16% gewijzigd door hupie679 op 10-03-2011 15:31 ]
https://github.com/hubertjanhickinson/OrconWifiController/
de koplampen zijn wel n beetje fail, maar aan de andere kant, als het toch een ragbak is, licht moet het geven, nothing more...
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Zeker inkopen gedaan in het zelfde winkel waar Leepu ook zijn spullen haalt?Widow schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:30:
[...]
Whahaha wat een vertoning, en dan start je zo'n showcar, en dan is het een fcking diesel
whehe, ik heb zelf overigens ook "gewoon" een astra. (astra h diesel maar het uiterlijk is gewoon helemaal origineel, wel met 180pkGoldenSample schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 01:41:
[...]
Mja het blijft een Astra.. dan is 't sowieso een beetje een gepimpte naaktslak: Het is weinig bijzonders, niet sportief en dat word het ook nooit
Maar zo'n foute astra doet het model niet echt goed

[ Voor 6% gewijzigd door Avvd op 10-03-2011 18:20 ]
Zijn album is niet publiekelijk, maar hier een aantal juweeltjes

Chevy

Dezelfde auto boven en onder.

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 27-03-2011 23:36 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
GRAS (Groen Rechts Aan Stuurboord)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Die mini is niet mijn smaak, maar ziet er wel mooi afgewerkt uit. Die Chevy is wellicht de auto van dat belgisch sterrenmeisje.
Verwijderd
Want? Omdat dat in de navigatie gangbaar is moet de hele wereld dat ook maar doen?franssie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:07:
Als je dan links en rechts verschillende kleuren velgen doet - neem dan de moeite om het goed te doen - rood rechts en groen links![]()
GRAS (Groen Rechts Aan Stuurboord)
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het grote doel van een Passat ís saai zijn volgens mij!null schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:57:
Eigenlijk vind ik die Passat wel leuk gedaan met die verschillende kleuren. Haalt het saaie er vanaf.
Ultiem degelijke gezinsbak zonder al te veel poespas, maar goed, ieder z'n meug uiteraard. Ik vind het persoonlijk drie keer niks
@beneden:
De koplampen heeft ie ook aan lopen sleutelen, die zijn neit origineel afaik
[ Voor 10% gewijzigd door WhizzCat op 28-03-2011 10:55 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
n54 power!
En die corrado hierboven die is wel vet
Deze?TMDevil schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:42:
Is dat niet na het voorbeeld van die Mitsubishi in de Cannonball run II ?

Lijkt er niet echt op...(wat uiterlijk betreft)
Het is net of het gebaseerd is op de old-school Atari/NES spelcomputers
[ Voor 3% gewijzigd door Magic6399 op 28-03-2011 15:52 ]
Transformers is het eerste waar ik aan moet denken bij deze bak. Ziet er wel grappig uit, maar het is zonde van zo'n MR2Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:11:
MR2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee wat er mee is gebeurd...
die passat en corrado zijn imo wel baasMatis schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:35:
Kerel bij mij op Hyves is afgelopen weekend naar HEAVEN ON WHEELS '11 geweest in Anderlecht. De foto's van een aantal wagens is op te janken
Zijn album is niet publiekelijk, maar hier een aantal juweeltjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chevy
[afbeelding]
[afbeelding]
Dezelfde auto boven en onder.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Audi S3
Nee, matzwart is heel maar dan ook heel erg lelijk op een auto.
Fiat heeft ook een matzwarte 500 dan is de roze nog mooier.
StarionMagic6399 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:52:
[...]
Deze?
[afbeelding]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Die passat is best gaaf, lekker strak, alleen normale velgen eronder, en normale spiegels
[ Voor 47% gewijzigd door FastFred op 01-04-2011 13:27 ]
En die Kortenray komt er maar niet van af. Toch vreemdFastFred schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:23:
Die is nu volgens mij al 3 keer voorbij gekomen, maar het blijft een lelijk hok
Punctuality is the politeness of kings
Eigen schuld. Dan moet je maar zeggen dat je zo'n hok nooit kunt verkopen en hem dus ook niet als inruil accepteert.dreamscape schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:47:
[...]
En die Kortenray komt er maar niet van af. Toch vreemd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nu je zo een plaatje post, inderdaad niet echtMagic6399 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:52:
[...]
Deze?
[afbeelding]

Ik dacht dat die ook van die rare dingen aan de buitenkant had
[ Voor 9% gewijzigd door TMDevil op 01-04-2011 15:28 ]
n54 power!
Helaas, er had er helemaal geen één zo moeten zijn.
Aannames zijn fataal.
Klopt helemaal. Dat er weinig exemplaren van iets zijn betekent nog niet dat er schaarste is. Schaarste is als er minder zijn dan er zouden moeten zijn.GaMeOvEr schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:04:
Die Hyundai is waarschijnlijk ook een gevalletje "UNIEK! ENIGSTE IN NEDERLAND!!!111oneoneone".
Helaas, er had er helemaal geen één zo moeten zijn.
1 zo'n Hyundai is gewoon veel en veel teveel. Terwijl 12.000 Veyron's nogal weinig is.
Waarom rijdt 'ie de wagen dan niet in de puinpoeder?

PROEST!Doe een goed bod en misschien word deze leeuw dan wel de jouwe. biedingen onder de €8500,- worden niet serieus genomen.zo lang de auto nog op markplaats staat is de leeuw er nog.
reden van verkoop is dat er nu 3 auto's voor de deur staan. Daarom is deze "overbodig" geworden
Oplichters en stuntpiloten hoeven niet te reageren. Ik heb geen last van de crisis dus koopjes jagers en mensen die denken dat de auto weg mag voor weinig, die worden vriendelijk verzocht om verder te dromen.

[ Voor 58% gewijzigd door Mini Poeper op 04-04-2011 16:45 ]
maar dan steek ik liever 4000 euro in m'n zak en koop ik deze:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=143619
of leg er 2000 bij (die 4500 van net) en koop deze:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=140529
[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 04-04-2011 17:20 ]
Verwijderd
Een auto met 140k km's op de teller en al een volledige motorrevisie gehad (ter waarde van 12kL1nt schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:04:
Nachtmerrie bedoel jeL1nt schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:04:
Persoonlijk vind ik de Astra Coupe 1 van mijn droomautos (uit het "voor-mij-betaalbaar-segment")
maar dan steek ik liever 4000 euro in m'n zak en koop ik deze:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=143619
Verwijderd
Vind 'm wel gaaf (ook al is hij niet mooi)Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:11:
Geen idee wat er mee is gebeurd...
Ik kwam er straks namelijk ff langs.
Zijn niet al te betrouwbare auto's helaas, en als ze afgetrapt worden dan blijft er niks van heel.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:18:
[...]
Een auto met 140k km's op de teller en al een volledige motorrevisie gehad (ter waarde van 12k) ? Zou ik mooi vanaf blijven.
Het leven is te kort om geduld te hebben!

Volgens mij horen die onder een Hind:

Hoe bedoel je recycling/foute tuning ftw
Self reflection is the school of wisdom
Natuurlijk, zou mij echt verbazen dat je zo'n bak kwijt raakt.Mini Poeper schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:47:
Die gele draak bij Kortenray staat er nog steeds...
Ik kwam er straks namelijk ff langs.
Maargoed, sjonnies heb je altijd.
Verwijderd
Er staan hier idd 2 van die matzwarte fiat 500's... Maar dat is gewoon SPUUG lelijk omdat het niet klopt... Matzwart == sportieve "stealthy" auto, en een fiat 500 is een boodschappenkarretje with all respect.. Klopt gewoon niet.bouwfraude schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:12:
[...]
Nee, matzwart is heel maar dan ook heel erg lelijk op een auto.
Fiat heeft ook een matzwarte 500 dan is de roze nog mooier.
Op die corrado vind ik het matzwart eerlijk gezegd erg goed staan, maar dat interieur :x
Hoe wil je dat uberhaupt afvuren, komt nogal grote vlam uit de achterkant lijkt meVentrigo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:26:
Zie ik deze nu net voorbij komen op AD.nl
[afbeelding]
Volgens mij horen die onder een Hind:
[afbeelding]
Hoe bedoel je recycling/foute tuning ftw

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Jouw beeld van de 500 klopt imo dan gewoon niet, want qua positionering, uitrusting, prijsklasse en mensen die erin rijden is het allemaal geen boodschappenkarretje.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:07:
Er staan hier idd 2 van die matzwarte fiat 500's... Maar dat is gewoon SPUUG lelijk omdat het niet klopt... Matzwart == sportieve "stealthy" auto, en een fiat 500 is een boodschappenkarretje with all respect.. Klopt gewoon niet.
[flame]Kon je er maar boodschappen in kwijtVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:35:
[...]
Jouw beeld van de 500 klopt imo dan gewoon niet, want qua positionering, uitrusting, prijsklasse en mensen die erin rijden is het allemaal geen boodschappenkarretje.
Plus het feit dat zo'n karretje waar het nu op staat bij lange na niet stabiel genoeg is om ook meer enige consistente koers aan het projectiel mee te geven, en dan heb ik het niet eens over richten!Widow schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:33:
[...]
Hoe wil je dat uberhaupt afvuren, komt nogal grote vlam uit de achterkant lijkt me
Verwijderd
http://auto.marktplaats.n...lGA%3D%3D&fta_ind=16&fs=1
Nou, achterop een redelijk zware Hilux gaat aardig. Nee hij zal niet zo accuraat kunnen schieten als een Apache, maar zullen ze hem daarom maar links laten liggen?911GT2 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:45:
[...]
Plus het feit dat zo'n karretje waar het nu op staat bij lange na niet stabiel genoeg is om ook meer enige consistente koers aan het projectiel mee te geven, en dan heb ik het niet eens over richten!
Hier is hij in werking: http://www.zie.nl/categor...-raketwerper/m1gz2ipfsffj
Het ziet er aardig stabiel uit, al ontbreekt een richtsysteem natuurlijk, dus ze doen maar wat.
Dat maakt niet uit. Die rocketlauncher werkt met het terugstootloze vuurmond principe, d.w.z. geen of nauwelijks terugslag bij het afvuren. Een bazooka, LAW of Dragon werken via hetzelfde principe, daarom kun je ze ook vanaf de schouder afvuren.911GT2 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:45:
[...]
Plus het feit dat zo'n karretje waar het nu op staat bij lange na niet stabiel genoeg is om ook meer enige consistente koers aan het projectiel mee te geven, en dan heb ik het niet eens over richten!
The ramblings of an idiot

Technisch top maar het uiterlijk is een grote fail. Staat ook al een heel aantal maanden te koop.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Maar ook heel erg niet

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
This too shall pass

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Heb je de achterkant wel gezien die ik iets daarboven gepost heb? Dat is ook die X6MuddyMagical schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:15:
is het erg als ik die Tycoon ook nog niet heel erg lelijk vind?

Sja,ik heb geen idee wat het origineel mag zijn, maar het lijkt nu op een track uitvoering van een Dodge Viper.Peenutzz schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:06:
Ik vind die Hawk anders een stuk mooier dan het origineel
Als je van amerikaanse muscle houd (wat niet eens altijd slecht is
Niet alleen erg, dat is verschrikkelijk.MuddyMagical schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:15:
is het erg als ik die Tycoon ook nog niet heel erg lelijk vind?
Uberhaupt dat je een SUV mooi vind is al toonbeeld van smakeloosheid.
Seriously... een SUV... Koop een Jeep/Landrover (een classic) of ga voor een MPV, geen mix van die twee...
Origineel is een SLS AMG. Ben overigens geen fan van muscle cars, is mij allemaal te veel van allesMcKaamos schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:07:
[...]
Sja,ik heb geen idee wat het origineel mag zijn, maar het lijkt nu op een track uitvoering van een Dodge Viper.
Als je van amerikaanse muscle houd (wat niet eens altijd slecht is) is dit best OK.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Oh ik dacht dat het een Mazda 6 ofzo wasMadMarky schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:05:
[...]
Heb je de achterkant wel gezien die ik iets daarboven gepost heb? Dat is ook die X6

Aannames zijn fataal.
2 uitlaten ok; maar 4 ? Weet niet goed wat ik ervan moet vinden, maar wel een beetje stijlloos voor een lijkenwagen.
Speciaal voor sjonnies die zich om een boom hebben gevouwen.MEN-O schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:58:
Even klikken want grote foto omdat anders niet te zien is wat ik bedoel : http://www.flickr.com/pho...2/sizes/l/in/photostream/
2 uitlaten ok; maar 4 ? Weet niet goed wat ik ervan moet vinden, maar wel een beetje stijlloos voor een lijkenwagen.
The ramblings of an idiot
Verwijderd
http://www.streetfire.net/video/funny-drift-fail_2234490.htm
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 23:33 ]
Met een 4,5 liter V8 is het ook weer niet zo heel verrassend, die vier pijpen. Als ik plaatjes zie van een reguliere Cadillac Deville dan is het wss gewoon standaard zo geweest bij dit exemplaarMEN-O schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:58:
Even klikken want grote foto omdat anders niet te zien is wat ik bedoel : http://www.flickr.com/pho...2/sizes/l/in/photostream/
Nee jo deze kun je gewoon op maat zagen zoals je wiltVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:14:
Dubbel aardappelkanon te koop op marktplaats xD
http://auto.marktplaats.n...lGA%3D%3D&fta_ind=16&fs=1
Alhoewel het volgens mij wel netjes gedaan is..
Trouwens, die zoektermen onder de advertentie
Edit:Zoektermen
Mitsubishi eclipse
Honda Civic
Honda Prelude
Nissan Skyline
Nissan Sylvia
Hyundai Coupe
Volkswagen Golf
Tuning
Tune
Getuned
Die andere advertenties van hem
http://link.marktplaats.nl/282183344
[ Voor 12% gewijzigd door Tankiej op 13-04-2011 08:45 ]
v8 met 350 pk in je motor!
Incompl te
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
http://link.marktplaats.nl/412285474
Is toch wel fouter dan fout
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
zo die is verneukt, normaal mooie auto: heb had er zelf ook eenVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
Ook leuk dat in de naam staat: Grijs,Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
Volgens mij is het toch echt oranje, van het type hup-holland-hup
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.