This too shall pass
Ja, vooral die schavuit met zn JDM-army Tokyo metro ring aan de achterkant. (helemaal links dus).
Serieus, dat heb ik echt nooit begrepen

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik dacht dat hij hem daarmee aan een handdoekhaakje kon hangen. Heb je tenminste weer ruimte in je garage voor een echte auto.DropjesLover schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:37:
[...]
Ja, vooral die schavuit met zn JDM-army Tokyo metro ring aan de achterkant. (helemaal links dus).
Oh, ik dacht dat dat z'n uitlaat wasDropjesLover schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:37:
[...]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Als je soms het circuit op gaat kan je beter sleepogen monteren. De kans is best aanwezig dat je een keertje eraf gaat, en dan kunnen sleepogen je auto redden. De sleepdienst van het circuit heeft als enige taak je zo snel mogelijk uit die grindbak te sleuren en dat doen ze desnoods aan een bumperbalk oid. Een bekende van mij wilde ook geen lelijke ogen monteren en die heeft nu een krom front op zijn auto._Apache_ schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:13:
Geeft ook wel aan wat de bestuurder van zijn eigen stuur-(maar vooral rem-) kwaliteiten vind.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Een auto heeft toch sleepogen?AtleX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:39:
[...]
Als je soms het circuit op gaat kan je beter sleepogen monteren. De kans is best aanwezig dat je een keertje eraf gaat, en dan kunnen sleepogen je auto redden. De sleepdienst van het circuit heeft als enige taak je zo snel mogelijk uit die grindbak te sleuren en dat doen ze desnoods aan een bumperbalk oid. Een bekende van mij wilde ook geen lelijke ogen monteren en die heeft nu een krom front op zijn auto.
The ramblings of an idiot
Die is er niet voor bedoeld om keihard aan te gaan zitten hengsten. Wrijving in een grindbak is iets groter dan op de weg, waar zo'n sleepoog voor bedoeld isMcBoom schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Een auto heeft toch sleepogen?Het verschilt per merk waar ze zitten, mijn VW heeft er bijvoorbeeld alleen een aan de achterzijde.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
YouTube: Snow Car Towing
Punctuality is the politeness of kings
~ James May
Ja en dan blijkt dat hij er vooruit uitgesleept moet worden. Ze slepen hem er desnoods uit aan je voorwiel. En dat wil je niet.McBoom schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Een auto heeft toch sleepogen?Het verschilt per merk waar ze zitten, mijn VW heeft er bijvoorbeeld alleen een aan de achterzijde.
Daarnaast moet het sleepoog sterk genoeg zijn. Soms wordt iets voor een sleepoog aangezien en trekken ze een balk krom.
Maar goed, bij circuit bakken zie je wel vaker een wit pijltje die aangeeft waar het sleep oog zit. Ik denk dat deze Micra daar ook naar hint. Al breekt die waarschijnlijk meteen af.

Ten eerste komt het merendeel van de mensen niet op het circuit, dus ik ga van de openbare weg uit. En dat is het risico wat je loopt als je wel met een ongeprepareerde auto het circuit opgaat. Ten tweede is een grapje uitleggen nooit grappig!null schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:27:
[...]
Ja en dan blijkt dat hij er vooruit uitgesleept moet worden. Ze slepen hem er desnoods uit aan je voorwiel. En dat wil je niet.
Daarnaast moet het sleepoog sterk genoeg zijn. Soms wordt iets voor een sleepoog aangezien en trekken ze een balk krom.
Maar goed, bij circuit bakken zie je wel vaker een wit pijltje die aangeeft waar het sleep oog zit. Ik denk dat deze Micra daar ook naar hint. Al breekt die waarschijnlijk meteen af.
Stoer, zo'n tekst, maar dan is het voor mij nog niet duidelijk hoe de deur open gaatOyster schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:31:
Attention! Waring! Danger! Attention! Warning! Danger! Attention! Warning! Danger! Attention! Warning! Danger!
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door McBoom op 22-02-2011 15:43 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Het was geen grap?McBoom schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:41:
[...]
Ten eerste komt het merendeel van de mensen niet op het circuit, dus ik ga van de openbare weg uit. En dat is het risico wat je loopt als je wel met een ongeprepareerde auto het circuit opgaat. Ten tweede is een grapje uitleggen nooit grappig
En verder, zoveel van die (fout) gestylede bakken hinten naar sportief gebruik ook al zijn ze totaal ongeschikt. Net als van die hood-pins en alles, heel van die functionele dingen aan racebakken worden door sommige gezien als styling accesoires voor op hun straat auto's.
Ik moet zeggen dat ik op mijn circuit bak ook geen duidelijk aangegeven sleepogen heb, is eigenlijk wel beter. Maar het lijkt me duidelijk dat meneer de Micra-eigenaar het gewoon stoer vond en niet het circuit ziet.
Is de as waar de deur omheen draait verticaal (zoals bij de meeste auto's), waarbij de deur dus ook verticaal blijft, wat de tekst compleet overbodig wordt. Of de scharnieren zitten in de dakrand in een horizontale as, waarbij de deur zich in een horizontale positie opentMEN-O schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:21:
Staat er toch : "Verticale" (?)
Dat mijn VW alleen een sleepoog aan de achterkant heeft omdat ie nooit gesleept hoeft te worden, alleen andere auto's hoeft te slepen
Ik gok dat jouw VW zoals de meeste moderne wagens ergens een verborgen klepje heeft waar je een sleepoog in kunt draaien.McBoom schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:40:
[...]
Dat mijn VW alleen een sleepoog aan de achterkant heeft omdat ie nooit gesleept hoeft te worden, alleen andere auto's hoeft te slepen
Alsof ik dat niet weet....Kaasplank schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:48:
[...]
Ik gok dat jouw VW zoals de meeste moderne wagens ergens een verborgen klepje heeft waar je een sleepoog in kunt draaien.

Verwijderd
Die droeftoeters trekken 'm ook helemaal niet eerst langzaam strak voor ze echt gaan slepen. Als wij dat deden op het vliegveld kregen we echt een uitbrander, want zo trek je zelfs stevig spul aan gort.dreamscape schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:53:
Yeah right, want bij deze Micra zal hij vast wel op zo'n manier bevestigd zijn dat zoiets niet gebeurt:
YouTube: Snow Car Towing
Ik denk dat je de grap even moet uitleggen
Omg, arme R19...Oyster schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:31:
Attention! Waring! Danger! Attention! Warning! Danger! Attention! Warning! Danger! Attention! Warning! Danger!
[afbeelding]

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Tja...Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:
Wat moet je hier nou van zeggen...
[afbeelding]

Deze is dan wel weer leuk

[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 23-02-2011 16:28 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
wat dacht je van: AAARRRGGGHHHH!!!! My eyes! Zhe goggles, zhey do nothing!Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:
[afbeelding]

Chevrorgini
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Pics van die Golf met grote wielen ?Oyster schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:31:
[afbeelding]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Krentenbol schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:20:
Wat is daar zo fout aan? Op een Sub hoort zo'n spoiler
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:22:
4 deurs impreza cabrio?

[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-02-2011 00:25 ]
Maar op zich best netjes gedaan eigenlijk. Hopen dat die balk in het midden voldoende stevigheid biedt.
Smaakvol gedaan!Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:
[afbeelding]

Deze vind ik eigenlijk wel leuk!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
franssie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:33:
Net alsof ze ontsnapt zijn uit een carrousel of een auto-pret-park
This too shall pass
Die bijtring ook als sleepoog

Wat dacht je van dat bierflesje naast de intercooler (als catchcan?)SeatRider schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:25:
[...]
Die bijtring ook als sleepoog [afbeelding]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Dat is niet bedoeld als sleepoog, maar een (wazig) kenmerk van JDM-army, die als soort uiting van recalcitrantheid een oog van de tokyo subway jatten en aan hun wagen hangenSeatRider schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:25:
[...]
Die bijtring ook als sleepoog [afbeelding]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Meeste auto's hebben sleepogen, maar die zitten vaak laag op de auto. Als je dan tot je assen in het grind staat gaan zie die echt niet eerst uitgraven. Dan trekken ze gewoon je auto aan gort, om hem maar zo snel mogelijk uit de danger zone te hebben.McBoom schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Ik ga mijn sleepogen deze zomer aanpassen, zodat het gewoon lussen worden en ze wat hoger op de auto komen te zitten. De keuze om van harde sleepogen naar lussen te gaan heb ik gemaakt nadat ik een keer mijn schenen kapot liep op die ondingen.

Ik had ze ook niet meer onder de Renault, maar die waren gewoon zover doorgeroest dat ze spontaan afbraken.
Je had toch een sleepoog wat je eraf kon schroeven?Barracuda_82 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:33:
[...]
De keuze om van harde sleepogen naar lussen te gaan heb ik gemaakt nadat ik een keer mijn schenen kapot liep op die ondingen.
Joopieboy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:40:
Ik had ze ook niet meer onder de Renault, maar die waren gewoon zover doorgeroest dat ze spontaan afbraken.1x nadat iemand van de anwb mij had geprobeerd op te takelen, en die achterop met het terugplaatsen van het reservewielrek. Maar goed, wel een keer een carterpan lek gereden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Zelfs mijn 35 jaar oude roestbak is ie nog niet vanaf geroest.Krentenbol schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:29:
[...]
Echt, bij hoeveel merken roesten de sleepogen af
Al is dr voor 1 vanaf geslepen omdat ie in de weg zat (maar daar zaten dr 2) en achter trek je ws de hele reservewielbak dr onderuit waar ie aan vast zit, want die is wel rot
leeg

[ Voor 5% gewijzigd door Knightwolf op 27-02-2011 16:20 ]
Een nichtje van jouw neefje....bedoel je je zus?Knightwolf schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:08:
Een nichtje van mijn neefje heeft dit op haar hyve neergezet... ok dan
[afbeelding]
[ Voor 78% gewijzigd door Sick Nick op 27-02-2011 19:28 ]
Volgens mij geen 3 maar echt een 4 dash. Ziet er wel netjes uit....Krentenbol schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:10:
Nee, het is een Golf 1. Maar het dash is volgens mij van een late 3 of een 4.
Of het is eentje uit een CITI golf
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
I know you like hoods. So i put a hood under your hood so you can see your hood while you see your hood.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ja, maar die moet je er soms ook weer aan schroeven. Zo'n lus kun je gewoon altijd laten hangen en daar kan je ook nooit je schenen mee slopen.anu schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:12:
[...]
Je had toch een sleepoog wat je eraf kon schroeven?
Gisae schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:20:
[...]
I know you like hoods. So i put a hood under your hood so you can see your hood while you see your hood.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
HeldGisae schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:20:
[...]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 94% gewijzigd door Will_M op 05-03-2011 21:43 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Wait... wut?
HahahaFireBladeX schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:07:
http://link.marktplaats.nl/422976476
vind het eigenlijk niet zo slecht
Wat een gruwelijk fout hok man. Mooi blauw ook.
Aannames zijn fataal.
Jammer dat er van die goede Peugnot-velgen onder zitten, voor de rest is hij best goed gedaanFireBladeX schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:39:
oke oke, wat vinden jullie van deze honda prelude dan?
http://link.marktplaats.nl/419567092
Edit; het is gewoon jammer dat het een oude auto is. Daardoor is het interieur gedateerd. De draagvleugel achterop slaat natuurlijk nergens op, maar het zijaanzicht is best aardig, op de vellingen na natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door Matis op 06-03-2011 10:17 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Echt recht en uitgelijnd zit het allemaal niet, z'n achterbumper was wel in dezelfde stijl als de voorbumper (aka flink lager dan de sideskirts)

helaas zijn er veel prutsers

In een citigolf zat een Fabia dash:Touchdomex schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:15:
[...]
Volgens mij geen 3 maar echt een 4 dash. Ziet er wel netjes uit....
Of het is eentje uit een CITI golf

En die hebben het stuur altijd rechts

Pit-stop heeft deze wel nodig, aan die vette vlek te zien die er onderuit komt
Die eerste lijkt wel een PS.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik zie in een gat in de markt voor "Henk-Tjoening".
Aannames zijn fataal.
Voor wie wil weten wat het is, het is een Opel Calibra 2.5i V6.
Wat een enorme verneuking van een mooie auto

Verwijderd
Ik vind dit eerlijk gezegd niet lelijk. Over-the-top, maar wel met enige aandacht en visie gedaan.
Meer dan enige aandacht en als akte van kunnen zeker geschikt (als plaatwerkbedrijf zou je zo iemand gelijk aan moeten nemen) maar over dat lelijk denk ik andersVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:51:
[...]
Ik vind dit eerlijk gezegd niet lelijk. Over-the-top, maar wel met enige aandacht en visie gedaan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
wat een droeftoeter zeg....90pk is ruim onvoldoende om al dat plastic mee te nemen....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik durf te wedden dat zulke "lichtgewicht" velgen even zwaar of zwaarder zullen zijn dan de gewone stalen variant die ooit op de auto heeft gezeten.
Maja, dat zijn de meeste licht metalen velgen, dus zo verwonderlijk is dat niet.Barracuda_82 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:24:
"lichtmetalen velgen van het merk MAK"
Ik durf te wedden dat zulke "lichtgewicht" velgen even zwaar of zwaarder zullen zijn dan de gewone stalen variant die ooit op de auto heeft gezeten.
En het kan heel goed dat dat ding nooit stalen velgen heeft gehad. Astra G's zijn in bepaalde uitvoeringen standaard met LM velgen verkocht.
Astra G "Njoy" van m'n pa staat stock ook op 7spaaks LM.
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.