Hij staat bij het RDW ook met de kleur grijs geregistreerdFunkyPunky schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:36:
[...]
Ook leuk dat in de naam staat: Grijs,
Volgens mij is het toch echt oranje, van het type hup-holland-hup
Met dat soort velgen heb ik ook atlijd het idee dat iemand bezig is geweest met een hoop karton en aluminiumfolieVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
http://link.marktplaats.nl/412285474
Is toch wel fouter dan fout
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
wat is het nut van die luchthapper op het dak eigenlijk? Om die hele 125pk's te remmen?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
Er zit genoeg plastic en plamuur aan om het ding al slomer te maken dan mijn eerste auto (nissan micra 1.0 uit 1986)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
turbo/supercharger zonder toegevoegde waarde is die shit man, je weet zelluf!L1nt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:32:
wat is het nut van die luchthapper op het dak eigenlijk? Om die hele 125pk's te remmen?
Er zit genoeg plastic en plamuur aan om het ding al slomer te maken dan mijn eerste auto (nissan micra 1.0 uit 1986)
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
In de rallysport word het gebruikt voor frisse lucht in de cabine te krijgen.L1nt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:32:
[...]
wat is het nut van die luchthapper op het dak eigenlijk? Om die hele 125pk's te remmen?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Bij hem heeft het blijkbaar niet gewerktJoopieboy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:10:
[...]
In de rallysport word het gebruikt voor frisse lucht in de cabine te krijgen.
wat een hok.....waarom is er nou nooit iemand in de directe omgeving die gewoon even "nee" tegen ze zegt.
Arm erom heen, aankijken en "nee" zeggen. Vervolgens helpen de verkrachtingen weer van de auto te schroeven.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ligt het aan mij of is het daadwerkelijk zo dat zulke wanstaltige gedrochten vaker in het zuiden van het land rond rijden dan elders in het land???Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:52:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Niks tegen het zuiden he, bij jullie zijn het vooral van die turkenbakken.
Of de bestuurders nou uit het zuiden komen of uit Turkije, wat maakt dat nou uit?Joopieboy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:25:
Niks tegen het zuiden he, bij jullie zijn het vooral van die turkenbakken.
Ik zie namelijk geen verschil (allemaal foute gedrochten) en ik versta ze allebei niet
Oh nee, dat is niet waar. Turken versta ik meestal prima.
[ Voor 4% gewijzigd door !null op 14-04-2011 17:43 ]
Ik denk dat omdat er meer auto's rijden in de randstad, een gedrocht veel minder opvalt dan een relatief dunbevolkt gebied met weinig auto'sP. Mekes schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:23:
[...]
Ligt het aan mij of is het daadwerkelijk zo dat zulke wanstaltige gedrochten vaker in het zuiden van het land rond rijden dan elders in het land???
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Oh jongens toch, ik heb 'm op de foto 
Een godverschrikkelijk lelijke Civic met een hoop plastic en tupperware tjoening, vanavond uploaden

[ Voor 58% gewijzigd door FastFred op 15-04-2011 19:12 ]
Wel fout ja. Maar ziet er verder wel uit dat het netjes gedaan is.
Dat kunnen we niet van deze Opel zeggen:

die lucht happers op het dak worden in de rally wereld gebruikt voor koeling van de berijders (airco kost vermogen) maar voor een 'luxe wagen' heeft het alleen nadeel eigenlijk.. en waarschijnlijk is het puur show en is het gat dicht..L1nt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:32:
[...]
Lucht happers op motorkap zijn er om een turbo/supercharger van meer lucht/koeling te kunnen voorzien... maar als je blok dat niet heeft, is het dus ook alleen show en remt het alleen af..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Welke aanrijding heeft die Corsa in gezeten dan!null schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:44:
[afbeelding]
Heb je 'm niet geramd?!null schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:44:
[afbeelding]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik vind hem niet eens zo heel lelijk. Het is natuurlijk jammer dat er voor veel te veel geld aan verspijkerd is, maar ik vind hem niet lelijk.FastFred schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:15:
Oh jongens toch, ik heb 'm op de foto
Een godverschrikkelijk lelijke Civic met een hoop plastic en tupperware tjoening, vanavond uploaden
Die Opel Corsa daarentegen

Ik beging op een show een keer de vergissing om aan een gozer die niet op kon houden over zijn 'special paint' te zaniken te vragen of 'ie daar nu ook harder van ging.FastFred schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:15:
komt ie, hou je vast, dit zie ik dus wekelijks
[afbeelding]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
He bah, nog zo'n lelijke limo:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-ps8sRnqN4Q]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-ps8sRnqN4Q]
[ Voor 24% gewijzigd door Propane op 16-04-2011 18:08 ]
En, wat zei ie danAtleX schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:51:
[...]
Ik beging op een show een keer de vergissing om aan een gozer die niet op kon houden over zijn 'special paint' te zaniken te vragen of 'ie daar nu ook harder van ging.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Beetje jammer van de Clio, inclusief wat stickers op de portieren met merknamen van onderdelen die er ongetwijfeld niet op gemonteerd zijn..

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Klinkt stevig

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Da's dus een beetje het klote waar ik (en anderen die wél serieus tunen) tegenaan lopen. Omdat er zo veel mensen met nep-spullen rondrijden gaan veel mensen er automatisch bij mij van uit dat het ook nep is. Toen ik nog met een carbon motorkap rond reed hoorde ik 90% van de tijd: "kijk dan, deze sticker lijkt echt super echt!" en nu met de luchthapper op mijn dak: "ach, die is toch nep" terwijl je gewoon door het gat kan kijken en de stoel ziet staan.mambo No5 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:17:
Beetje jammer van de Clio, inclusief wat stickers op de portieren met merknamen van onderdelen die er ongetwijfeld niet op gemonteerd zijn..
[afbeelding]
Maar zo'n boodschappenlijstje op de duer plakken zal bij mij niet zo werken. Dan moet ik hele kleine logo's laten snijden denk ik...
9x STI
1x Wiseco
1x Eagle
2x ARP
2x ACL
1x Cometic
1x Mitsubishi IHI
1x Deatschwerks
1x ECUtek
1x Mocal
1x Cosworth
2x XS Power
4x Apexi
1x JBI Motorsports
1x Gates
1x Zeitronix
1x Knocklink
1x SARD
3x Autobahn88
1x NGK
1x SAMCO
1x BC Racing
1x Powerflex
2x OMP
4x QSP
1x TRS
1x Falken
1x Axxis
2x HEL
1x Sabelt
1x Poli
1x Momo
1x Brembo
3x STRI
1x OZ
Hoor ik daar een uitdaging? 
Aan de andere kant, jou sub heeft geen lijstje nodig om serieus uit te zien
Aan de andere kant, jou sub heeft geen lijstje nodig om serieus uit te zien
Die cleane klep + achterlichten heeft wel wat. De rest echter...mambo No5 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:17:
[afbeelding]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Volgens mij hebben we een weekwinnaar!
http://link.marktplaats.nl/444715562
Hier is over nagedacht... Uit alles wat hij kon bedenken was dit de beste optie. Wat zullen dan de andere opties zijn geweest. Leuke grill ook.
Hier is over nagedacht... Uit alles wat hij kon bedenken was dit de beste optie. Wat zullen dan de andere opties zijn geweest. Leuke grill ook.
Mooi ook het contrast tussen het exterieur en het interieur......Pierre Sec schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:
Maar mijn God.....dat mensen zich hier in durven voort te bewegen zeg.
Smaken verschillen inderdaad. Is maar goed ook, anders valt er in dit draadje weinig te lachen.
Maar dit soort auto's zijn wel keiharde argumenten als iemand weer eens 'over smaak valt niet te twisten' roept.
Maar dit soort auto's zijn wel keiharde argumenten als iemand weer eens 'over smaak valt niet te twisten' roept.
Haha mooie Astra. Krijg wederom het gevoel alsof iemand met karton en aluminiumfolie bezig is geweest op z'n velgen.
75pk met een halve ton aan plasticPierre Sec schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:
zal lekker snel zijn met wel 75 hele pk's onder al dat tupperware...
en dan dubbele uitlaat en sleurhuthaak :PROEST:
/edit: damn you fastfred
je doet je naam eer aan
en dan dubbele uitlaat en sleurhuthaak :PROEST:
/edit: damn you fastfred
[ Voor 19% gewijzigd door Player1S op 29-04-2011 14:44 ]
Omg inderdaad, nog een trekhaak ook (dat rare chromen ding dat uit de bumper komt steken?) Hoe groot is de moeite om die trekhaak er onder vandaan te schroeven zodat je de bumper niet aan gort hoeft te zagen :x
Wat zou die gozer zeggen als je er heen gaat en 'm zegt dat je 'm wel wil hebben omdat je nog een origineel interieur zoekt voor je eigen Slopel
@ hierboven: hoor ik vaker inderdaad, komt meestal voor als ik me verveel op de vrijdagmiddag
Wat zou die gozer zeggen als je er heen gaat en 'm zegt dat je 'm wel wil hebben omdat je nog een origineel interieur zoekt voor je eigen Slopel
@ hierboven: hoor ik vaker inderdaad, komt meestal voor als ik me verveel op de vrijdagmiddag
[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 29-04-2011 14:48 ]
Nee trekhaak is zwart...zit vlakbij die chromen melkbus wat de illusie moet geven dat het ding 175pk heeft ipv 75.
Vooruit, nog eentje dan. Het exterieur is al een drama. Maar als je hoopt dat echte schoonheid van binnen zit, kom je bedrogen uit...
http://link.marktplaats.nl/438352449
Het interieur is echt niet om aan te gluren. Woorden schieten tekort.
http://link.marktplaats.nl/438352449
Het interieur is echt niet om aan te gluren. Woorden schieten tekort.
"Auto is door taxateur op mijn werk langs gelopen dus niet officieel bekeken en geschatte waarde
nu is €11.000!!!"
Yeah right, die taxateur zal gedacht hebben 'mijn god wat een lelijk hok, ik zeg 'm gewoon 11K en dan denkt ie serieus dat dat ding wat waard is'
Interieur is zo slecht nog niet, denk al die klokjes en dergelijke even weg en het is niet eens lelijk
nu is €11.000!!!"
Yeah right, die taxateur zal gedacht hebben 'mijn god wat een lelijk hok, ik zeg 'm gewoon 11K en dan denkt ie serieus dat dat ding wat waard is'
Interieur is zo slecht nog niet, denk al die klokjes en dergelijke even weg en het is niet eens lelijk
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 29-04-2011 16:02 ]
Dat rare '70-er jaren tapijt bij de vloer?FastFred schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:01:
"Auto is door taxateur op mijn werk langs gelopen dus niet officieel bekeken en geschatte waarde
nu is €11.000!!!"
Dat aparte halve stuur?
Die vlammen op het dasboard?
Tapijt is minder inderdaad, vlammen op dashboard mogen van mij ook weg. Maar denk dat alles ff weg en het lijkt niet eens zo slecht
Gasten met zo'n stuur hebben vroeger te veel Knightrider gekeken en snappen niet dat ze in de U S of A geen bochten kennen.
Gasten met zo'n auto snappen wel meer héél veel dingen niet
.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Die trekhaak! HahahahaPierre Sec schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Of hij lult gewoon een eind in de ruimteFastFred schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:01:
nu is €11.000!!!"
Is het werk van een taxateur niet om een officiele waarde voor iets te bepalen?
~ James May
maar zonder rapport kan ook een taxateur wel wat lullen
Ik denk dat het grootste deel van die geschatte 11.000 ook zit in de kosten van het begeleid wonen van de eigenaar.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Een passat en een ssat
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat type, 32b, vind ik zo vet hè! Zo'n aanhangwagen is daarnaast ook wel vet.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Gave bak!
This too shall pass
Zo heb ik laatst een oude VW kever zien rijden
Zo'n oude, geweldig
Dat nummerbord!
Sign here against sigs
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Lol, die achterbumper op die C2. 
Die Focus is inderdaad een erg geslaagde totaalverneuking.
Die Focus is inderdaad een erg geslaagde totaalverneuking.
Aannames zijn fataal.
Die C2 heeft inderdaad nog wel iets in al haar lelijkheid (leuk dat ie zonder bumbers goedkoper is dan met).
De focus-bastaard, wie wil er naar de motor van een een focus kijken, zonde van dat hemellicht in de motorkap, al wordt ie er toch nauwelijks lelijker van.
De Delorean(s) ...
geniaal hoe ze bij de aanhanger de achterlichten bijna naadloos op de motorkap hebben laten aansluiten.
De focus-bastaard, wie wil er naar de motor van een een focus kijken, zonde van dat hemellicht in de motorkap, al wordt ie er toch nauwelijks lelijker van.
De Delorean(s) ...
[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 02-05-2011 14:48 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De trefwoorden
audi golf opel tuned showauto showcar dikke dikste gti polo vr6 tuned p imped vw fsi turbo rieger eibach koni getunede gepimpt gepimpte omgebouwd verbouwd bodykit spoiler sportief verlaagd mooie uitgebouwd tuning nette mooie zo goed als nieuw showauto show inch goedkope rotterdam nap zuinig zuinige liefhebber uniek unieke Uitgebouwd Getuned showcar vw bmw mercedes showauto air ride luchtvering tuned cabrio cabriolet airride inruilen ruilen
japanse sjonnies 
YouTube: フェラーリ ハイウェイ走行
YouTube: フェラーリ加速!
YouTube: フェラーリ ハイウェイ走行
YouTube: フェラーリ加速!
[ Voor 84% gewijzigd door Don3k op 02-05-2011 21:19 ]
Te dikke spoiler, knipperlampjes.
Signatures zijn voor boomers.
Mag officieel niet denk ik, maar in die aanhanger met tap en dvd onder handbereik heeft het rijden met chauffeur toch wel iets
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Drempeltje nemen gaat een hele uitdaging worden met die combinatie.
Vette station dat wel!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
2 keer prul
Ik moest die laatste gewoon opzoeken bij het RDW wat het was
Wat een grafmachine
Ik moest die laatste gewoon opzoeken bij het RDW wat het was

Schaamteloze crosspost uit "Het grote toyota topic"
Saturnus schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:57:
Er staat weer een foute bak op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/447655818
| Security Management |
Haha, het is een non-turbo Supra. Niet langzaam, maar die gaat z'n uiterlijk niet waar maken iig.
En zelfs met een V6! Weet je ook meteen dat die kerel nooit onder de motorkap gekeken heeft.
Waarschijnlijk heeft hij hem voor nog niet eens de helft uit Engeland getrokken. En Engelse auto's....
En zelfs met een V6! Weet je ook meteen dat die kerel nooit onder de motorkap gekeken heeft.
Waarschijnlijk heeft hij hem voor nog niet eens de helft uit Engeland getrokken. En Engelse auto's....
Best nutteloos, een v6 swappen in een auto met een erg goede i6
Jawel hoor, mag gewoon zofranssie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:03:
[...]
Mag officieel niet denk ik, maar in die aanhanger met tap en dvd onder handbereik heeft het rijden met chauffeur toch wel iets
Enige "probleem" is kogeldruk. Wielen zitten nogal ver achter, dus de kogeldruk wordt erg hoog.
Veel laden mag dus niet, en alle interieur moet er echt wel uit.
Kan beter afgezaagd worden achter de bestuurdersstoel.
Lijkt me wel ideaal voor een mobiel serverpark voor een LAN Party b.v.
19" rack er in, wat servers en switches, UTP/Fiber/Power aansluitingen in de achterbumper, aggregaatje er in voor de noodstroom, etc.
Ik heb ze ook wel eens gezien waarbij de neus van een auto als aanhanger wordt gebruikt, en dan met een barbeque onder de motorkap
Ding parkeren, kap omhoog en vreten maar
[ Voor 15% gewijzigd door McKaamos op 09-05-2011 13:55 ]
Of compenseren met gewicht aan de andere kant van de as natuurlijkMcKaamos schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:53:
[...]
Jawel hoor, mag gewoon zo
Enige "probleem" is kogeldruk. Wielen zitten nogal ver achter, dus de kogeldruk wordt erg hoog.
Veel laden mag dus niet, en alle interieur moet er echt wel uit.
Kan beter afgezaagd worden achter de bestuurdersstoel.
~ James May
Mag je daar wel wat beton storten dan, want zoveel ruimte is er achter de as niet meer zonder dat de ruimte die je in de aanhanger hebt te niet gedaan wordt (dus onder de vloer storten). Dan nog moet je dit precies gaan afmeten, aangezien de aanhanger wel op de kogel moet blijven hangen en de achterkant van de auto niet opgetild mag worden
Ik ken ook een Corrado met zon zelfde soort aanhanger erbij, geheel t zelfde uiterlijk als de auto. Staat als t goed is ook nog te koop
Best een heel mooi knutselwerkje
Precies, dat probleem heb je dan ook weer.FastFred schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:13:
Mag je daar wel wat beton storten dan, want zoveel ruimte is er achter de as niet meer zonder dat de ruimte die je in de aanhanger hebt te niet gedaan wordt (dus onder de vloer storten). Dan nog moet je dit precies gaan afmeten, aangezien de aanhanger wel op de kogel moet blijven hangen en de achterkant van de auto niet opgetild mag worden
Opzich mag beton storten wel, maar dan bestaat het risico dat je de neus optilt. En laden kan je dan nogsteeds niet zoveel omdat het meeste alsnog voor de as ligt.
Dan zou je moeten gaan compenseren al naar gelang de belading.
Denk dat je dan beter af bent met een watertank die je vult tot zover het nodig is.
Ik denk dat je gewoon beter een fatsoenlijke tandemasser moet kopen, als je wat wilt vervoeren
~ James May
of je moet de voorkant van die auto aanpassen om de voorwielen mee te laten sturen met de dissel, dan heb je ook n soort tandemasser
Zoiets?AlexanderB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:05:
of je moet de voorkant van die auto aanpassen om de voorwielen mee te laten sturen met de dissel, dan heb je ook n soort tandemasser

Bron: Carbagerunforum.nl
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Waarschijnlijk een gevalletje "omdat het kan" ?
Ik denk het wel, las net dat de combinatie 11,25 meter lang was.
Dat je dat nog mag rijden met een gewoon rijbewijs denk ik niet haha.
In principe mag je tot 18 meter combinatie-lengte rijden met je B rijbewijs
Een simpele enkel-asser aanhanger maximaal 8 meter en een tandem-asser 12 meter, knoop daar een beetje lange bus voor en je zit er al overheen. In de meeste gevallen zal je dan sowieso ook (ruim) over de 3500kg toegelaten gewicht gaan dus in de praktijk zal het niet veel voorkomen natuurlijk. Maar gezien bovenstaand beunhaas-project wil het dus wel eens voorkomen
Zal er van afhangen wat het toegelaten maximum massa is van de aanhanger zelf, als die onder de 750 kilo blijft mag je hem met je B rijbewijs rijden. Als je zo'n aanhanger al gekeurd krijgt natuurlijk...Sick Nick schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:46:
In principe mag je tot 18 meter combinatie-lengte rijden met je B rijbewijsEen simpele enkel-asser aanhanger maximaal 8 meter en een tandem-asser 12 meter, knoop daar een beetje lange bus voor en je zit er al overheen. In de meeste gevallen zal je dan sowieso ook (ruim) over de 3500kg toegelaten gewicht gaan dus in de praktijk zal het niet veel voorkomen natuurlijk. Maar gezien bovenstaand beunhaas-project wil het dus wel eens voorkomen
Onder de 750kg hoeft hij toch niet gekeurd te worden?
Nee dat klopt, maar daar zal deze ook wel stevig overheen zitten denk ik.
ja, zo iets maar dan minder beunhaas
zoals je wel eens ziet in van de betere pretparktreintjes, draait de as niet op 1 punt zoals hier, maar schaniert de dissel om 1 punt in het chassis en trekt met 2 stuurarmen de onafhankelijk opgehangen wielen mee in de juiste richting...
verder wel een episch en goed aangepakt project.. die zijn goed bezig
ik zou persoonlijk de hele zooi geel met blauw en NS logo's geverfd hebben
ik had die trein-reactie ook
verder wel een episch en goed aangepakt project.. die zijn goed bezig
[ Voor 25% gewijzigd door AlexanderB op 11-05-2011 16:00 ]
De regels zijn de laatste jaren wat versoepeld, je mag tegenwoordig met je B-rijbewijs een aanhanger achter de auto hebben die niet meer weegt dan de auto zelf en (natuurlijk) niet boven het maximum toegelaten aanhangergewicht zit voor die auto. Zoals je op het carbagerun forum kunt lezen mag de Pontiac aanhanger tot 1350kg wegendj1981 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Zal er van afhangen wat het toegelaten maximum massa is van de aanhanger zelf, als die onder de 750 kilo blijft mag je hem met je B rijbewijs rijden. Als je zo'n aanhanger al gekeurd krijgt natuurlijk...
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Oh dat wist ik niet. Dan mag ik met m'n B rijbewijs al een gigantische aanhanger achter m'n LC hangen. Ga ik wel weer over de 3500 kilo heenMadMarky schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:11:
[...]
De regels zijn de laatste jaren wat versoepeld, je mag tegenwoordig met je B-rijbewijs een aanhanger achter de auto hebben die niet meer weegt dan de auto zelf en (natuurlijk) niet boven het maximum toegelaten aanhangergewicht zit voor die auto. Zoals je op het carbagerun forum kunt lezen mag de Pontiac aanhanger tot 1350kg wegen
Ik weet niet wat je versoepeld noemt maar de regels zijn juist aangescherpt. Vroeger kreeg je bij je B rijbewijs gratis een E rijbewijs. De regel dat je met alleen B een aanhanger mag trekken die beladen niet meer weegt dan het leeg gewicht van de auto is ingegaan op het moment dat je niet meer automatisch E erbij kreeg.MadMarky schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:11:
[...]
De regels zijn de laatste jaren wat versoepeld, je mag tegenwoordig met je B-rijbewijs een aanhanger achter de auto hebben die niet meer weegt dan de auto zelf en (natuurlijk) niet boven het maximum toegelaten aanhangergewicht zit voor die auto. Zoals je op het carbagerun forum kunt lezen mag de Pontiac aanhanger tot 1350kg wegen
En dat is al zeker 20 jaar zo.
Signatures zijn voor boomers.
Het was altijd zo dat je met een B rijbewijs een aanhanger tot 750 kilo mocht trekken, en MadMarky zegt dat dat de laatste jaren is verhoogd naar maximaal het gewicht van de auto zelf.
Overigens, zelfs als je E rijbewijs hebt, de doorsnee auto mag meestal (een stuk) minder dan z'n eigen gewicht trekken.
Overigens, zelfs als je E rijbewijs hebt, de doorsnee auto mag meestal (een stuk) minder dan z'n eigen gewicht trekken.
Daar rijdt vast een dame in
Niet dus, gewoon een blanke jongen van 18/19Speedy55 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:22:
[...]
Daar rijdt vast een dame in, vindt het opzich wel grappig, je hebt ze tegenwoordig ook met een hello kitty vorm.

[X] Geschift | [_] Ongeschift
Je moet wat he als je eigen golf weer eens in de garage staat
Dus ga je in die van je vriendin rijden, hoop tenminste voor hem dat dat zo is.
Speciaal voor Hydraulik-Phunk
Geen Amerikaanse bak, wel echt goud op de velgen

Mooi dingKrentenbol schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
The ramblings of an idiot
Volgens mij niet specifiek US bumpers.. is eerste serie Mk2.. zie ook het kleine driehoekruitje in de voorportieren.. na 87 of 88 is dat ruitje weg, en de spiegels verder naar voren..
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Dat is toch niet fout man...Krentenbol schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:48:
[afbeelding]
[afbeelding]

Die Golf hoort hier zeker niet thuis!
Nog wat foto's ervan:

Nog wat foto's ervan:

Die is onnoemelijk vet zeg, damn.
absoluut! erg gaaf! mooi simpel clean en toch cool..
hier in de buurt staat nog een ratlook mk2.. ook erg apart.. zal eens kijken of ik er keer foto van kan maken
hier in de buurt staat nog een ratlook mk2.. ook erg apart.. zal eens kijken of ik er keer foto van kan maken
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Is inderdaad niet echt fout, maar ik wilde hem gewoon delen

Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.