Op verzoek moest ik deze posten van Dex
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Precies, nu alleen nog met 200km/h tegen een boom rijden en dan is ie af.DropjesLover schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:43:
[...]
Lijkt me gewoon een work-in-progress iets?
Reactie van mijn vriendin: "Waarom heeft hij een rubber strip om zijn velg getrokken?"Beukerz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op verzoek moest ik deze posten van Dex![]()
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 14% gewijzigd door sh4dow op 17-12-2010 22:06 ]
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met Lambo doors in een parkeergarage.AlexanderB schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:44:
oh en lambo doors zijn gewoon het toppunt van praktisch in de stad! je kan altijd in en uit stappen, hoe krap je ook staat geparkeerd. dat ze sjhonny zijn kan ik ook niets aan doen
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
[ Voor 43% gewijzigd door Yonni op 19-12-2010 16:11 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 19-12-2010 20:00 ]
[ Voor 12% gewijzigd door AlexanderB op 20-12-2010 03:55 ]
Living the American Dream
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 27-12-2010 16:19 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Time is never wasted when you're wasted all the time.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Doe het dan zoAlexanderB schreef op maandag 20 december 2010 @ 03:50:
dat word nog beter :+:
[video]
enneh:
[video]
also
[afbeelding]
die had ik geloof ik nog beloofd
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 03-01-2011 10:21 ]
Ziet er wel veilig uit met die bungelende beentjes eronder.FastFred schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:
[...]
Doe het dan zo
klikkerdeklik
Hoe werkt dat embedden van video's?
This too shall pass
Met de [video]-tagFastFred schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:
[...]
Doe het dan zo
klikkerdeklik
Hoe werkt dat embedden van video's?
Uhu, en dan niet de embed-code kopieëren maar de URL
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Deze link is handiger: http://link.marktplaats.nl/408991623
Waarom altijd ?profecioneelen, verschillenden
There is no replacement for displacement!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
TAKE COVER!!!!deze auto is op profecioneelen wijze uitgebouwd meerder televisie schermen, air raid, mooie velgen
Punctuality is the politeness of kings
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Blij Met Wilco
Heftig, met luchtaanval!
Nederlands is makkelijker als je denkt
a. Tot een zekere hoogte vind ik het wel stuk mooier!-Thunder- schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:58:
Ik snap het hele idee achter stretched banden eigenlijk niet.. a het is niet mooi en b lijkt me ook niet fijner rijden
[ Voor 6% gewijzigd door Don3k op 08-01-2011 11:21 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wie wil er nou een bioscoopje in Antwerpen pakkenMarzman schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:31:
Als je niet van de parkeerplaats bij de McDonalds af komt wel, maar een bioscoopje pakken in Antwerpen kun je vergeten
The ramblings of an idiot
Kijk, maar dat is niet het extreme wat sommigen doen, zo vind ik het echt enorm mooi!Don3k schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:20:
[...]
a. Tot een zekere hoogte vind ik het wel stuk mooier!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
b. De meeste rijden al stug, en maakt het verder niet uit. Overal ligt mooi asfalt... toch?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Incompl te
Dat is een Celica T23 met een kapot voorscherm. Die lijn (en die deuken) horen daar natuurlijk niet. Waarschijnlijk omhoog gedrukt door die velg.Barracuda_82 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:40:
Over tyrestretch gesproken....
[afbeelding]
WTF! Ik zal als dealer niet mijn poten aan zo'n gedrocht willen braden....Opties, Extra's en Accessoires:
100% Dealeronderhouden
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
6950 euro dusOverige info:
ZEER SPECIAAL CUSTOM GEBOUWD!! UNIEK EN ENIGE IN NEDERLAND ,, 6950 euro
De dwaas die dat ding ontworpen heeft mag er van mij onder gaan liggen om zich de rest van zijn leven diep te schamenseninha schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:59:
Mooi UNIEK gedrocht:![]()
[afbeelding]
http://link.marktplaats.nl/409520062
Wel smerig overigens. Want het staat er twee keer fout inThinkPadd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:27:
Typfout, in de advertentie staat:
[...]
6950 euro dus
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
seninha schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:59:
Mooi UNIEK gedrocht:![]()
[afbeelding]
http://link.marktplaats.nl/409520062
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Nouja, dingen aan je auto veranderen is imo zo'n probleem nog niet. Alleen zo'n grote hoek kan toch niet goed zijn voor je banden of lekker rijden?AtleX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:09:
Ach, zo heb je ook nog miljarden mensen die een standaard auto geweldig vinden. Elke gek zijn gebrek denk ik dan maar.
~ James May
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Daarnaast is - door het gebrekkige loopvlak - het kilometrage veel lager dan verwacht.Phase schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:42:
De grip in de bochten is iig zeer minimaal aangezien maar een klein stuk van de band actually het asfalt raakt
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
[ Voor 51% gewijzigd door Oemfoefoe op 17-01-2011 13:21 ]
Waarom een auto voor een paar duizend euro? Enne 20000euro voor een paar zelf aangepaste assen??L1nt schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:07:
wat is daar nu mooi aan???
echt sommige mensen sporen niet....en het ergste is dat hun familie en vrienden niet ingrijpen en ze tegen zichzelf beschermen.....je koopt een auto voor paar duizend euro....gooit er vervolgens 20.000 euro tegenaan aan tupperware en onnodige ICE (en dan nog paar honderd euro aan nodige ICE) en als je de boel verkoopt mag je hopen dat een gek je er 100 euro voor wil geven.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
This too shall pass
Ik doelde op de gemiddelde tupperware auto die hier voorbij komt....regelmatig van die Golf 3-tjes, Astra's, Tigra's, Hyundai Coupe's e.d die je tegenwoordig voor paar duizend hebt en vervolgens volgens de verkoper voor 20.000 versleuteld is en waar de gemiddelde mens niet dood in gevonden wil worden.warhamstr schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Waarom een auto voor een paar duizend euro? Enne 20000euro voor een paar zelf aangepaste assen??
This footer is intentionally left blank
ajhaverkamp schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:41:
Is het niet gewoon de definitie van een hobby? "Het mag geld kosten!"
[ Voor 55% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-01-2011 22:40 ]
Als hij hem voor de helft van dat geld gewoon origineel had gemaakt en de motor gereviseerd, had hij die 4500 euro misschien nog kunnen vangen van een liefhebber._eXistenZ_ schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:27:
Heb tevens nog de auto van Darth Vader gespot.
[ Voor 15% gewijzigd door _eXistenZ_ op 18-01-2011 01:21 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
[ Voor 48% gewijzigd door heuveltje op 18-01-2011 11:32 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Komt toch op hetzelfde neer?AlexanderB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:37:
mja, die van jou is iig nog serieus, die bestaat niet uit purschuim, glasvezelmatjes, bodykit met driedubbele vetrol en 10000 speakers..
Mijn Altea wélAtleX schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:08:
Dat ding heeft echt geen 110 kW onder de kap. Standaard hebben ze er 74 en met een lichter vliegwiel en andere nokkenassen krijg je er echt geen 36 bij. En als er echt serieus geld in moeite in was gestoken had er wel een speclist bij gestaan, omdat je daarmee je auto verkoopt. Iedereen kan wel roepen dat er prachtig duur spul gemonteerd is, maar zonder exacte lijst gaat niemand dat geloven.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik zou maar oppassen met dat blokje, als ik de tekst letterlijk neem hebben ze er een lichtere krukas ingestopt. Natuurlijk het eerste onderdeel waarop je gewicht gaat besparen als je eens flink toeren wilt gaan maken!null schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:18:
Die Swirft, als dat blokje netjes gebouwd is met die onderdelen kan dat goed hard gaan en is het nog wat waard. Maar niet met 200 kilo kunststof eraan vast. Strippen die handel en je hebt een snel scheurijzertje voor op het circuit. Maarja, dat zal inderdaad in het verkeerde keelgat schieten. En dan nog gaat hij niet 4500 opbrengen natuurlijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq