..en de maker van deze hang ik apart. Aan zijn ballen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dat zeg jij als auto-detailer zijnde?Arfman schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:57:
[...]
Eensch, maar niet helemaal. Paar centimeter sneeuw kan best veel zijn als je achter zo iemand rijdt, en in de winter wil je niet je ruitewissers te vaak gebruiken (vastgevroren, ijs zit er nog aan, etc.). Best gevaarlijk, en wat is nu de moeite om even met een zacht doekje de sneeuw eraf te halen?
Ik hou er over het algemeen wel van als er grote velgen onder een auto zitten, maar dít slaat echt alles
Deze vind ik wel super gaaf gedaan
Het is een hele beweging in de VS, "Donk"...PatrickH schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:41:
[...]
Ik hou er over het algemeen wel van als er grote velgen onder een auto zitten, maar dít slaat echt alles
I knowMartijnGizmo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:06:
[...]
Het is een hele beweging in de VS, "Donk"...
[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 25-11-2010 10:35 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Als je de deur van zo'n auto opentrekt komt er een touwladder naar buiten vallen, wist je dat niet?ricjuh schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:45:
Nog even en je hebt een trap nodig om in te stappen
Komisch iddAzzKickah schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:34:
Ik vind het wel komisch om te bedenken dat die gangstah-niggahz in hun auto's op 180 inch wielen serieus denken dat het nog écht stoer is ook
leeg
leeg
We hadden het toch over wielen van weet ik hoeveel inch?Krentenbol schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:21:
Een sjonniebak?
Makkelijk he4x2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:34:
Icm je site een CRX met:
- M spiegels die naar boven wijzen.
- Lexus achterlichten op een niet-lexus.
- Rare achterspoiler.
- Grijs kenteken look zijruitjes.
- Scheve kentekenplaat(houder)
Dan zul je mijn huidige CRX een stuk mooier minder lelijk vinden: klik4x2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:34:
Zonde van een CRX imho, origineel vind ik het best mooie auto's, maar die zijn er nog zo weinig.
[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 25-11-2010 13:50 ]
Je mag wel lachen, moet je zelf weten, maar dan kun je ook verwachten dat je een keer commentaar op je crx krijgt.AzzKickah schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:40:
Makkelijk heBen 't gewend hoor. Is al de zoveelste keer dat iemand over mijn auto begint in dit topic.
Schijnbaar mag ik niet lachen om zwaar belachelijk getunede auto's omdat ik zelf een CRX met een spoilertje heb. Oh ja en Lexus-lichten. Poeh poeh.
leeg
The birds turned into The Flying Dutchmen!
gaybar.com?Gutteguttegut schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:56:
Bla bla bla...wat een slap geouwehoer weer...doe dat ff via DM's oid.
En nu weer ontopic
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
En zeuren over een sjonniebak in het foute tuningtopic is offtopic omdat....?
...ie stiekem helemaal niet zo fout isKrentenbol schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:50:
[...]
En zeuren over een sjonniebak in het foute tuningtopic is offtopic omdat....?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 34% gewijzigd door AzzKickah op 25-11-2010 15:26 ]
Gewoon de losliggende sneeuw erafvegen, natuurlijk niet als het op het dak bevroren is de laatste paar millimeter. Geen probleem, 0,0 krassen na afgelopen iwnter. Gewoon met beleid.Knightwolf schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:24:
[...]
En dat zeg jij als auto-detailer zijnde?over krassen maken gesproken. Ik deed dat voorheen altijd, maar sinds ik ze gepolijst heb ga ik dat nooit meer doen. Ja wel als er 10-15 cm op ligt grootste deel eraf vegen, maar niet tot op de lak dus laat er altijd wat op liggen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Die gele is best netjes:AzzKickah schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:24:
Die gele vind ik dik![]()
Die bovenste vind ik afgezien van de vleugel-deuren ook nog wel gaan.
De rest is doodzondeVoorallll die onderste
Maar ja die zal wel voor het circuit zijn of zo. Ik zie ook lichtere draagarmen bij de achterwielen.
Waarom doet hij me van deze kant denken aan een BMW 3 (extra) compact?Gutteguttegut schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:34:
[...]
Die gele is best netjes:
[afbeelding]
Die is bij SKRD geweest.AzzKickah schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:24:
Ik zie ook lichtere draagarmen bij de achterwielen.
Heeft die gele nou ook 'grijs-kenteken zijruiten' dan?Gutteguttegut schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:34:
[...]
Die gele is best netjes:
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 36% gewijzigd door _eXistenZ_ op 28-11-2010 13:42 ]
There is no replacement for displacement!
[ Voor 21% gewijzigd door orange.x op 28-11-2010 13:57 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Entity op 28-11-2010 14:21 ]
Mooie rallybak met chromen velgen...fail...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Welk merk/model is dit eigenlijk?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik wordt hier gewoon droevig van. Dit is toch nondeju zonde van die Camaro zeg!MartijnGizmo schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In actie:
[video]
Wat kunnen die Yankees toch een afzichtelijke auto's maken...MartijnGizmo schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:09:
1999 Buick Riviera:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Inderdaad. Ik dacht eerst dat het één of ander verbouwd ding was,mphilipp schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:30:
[...]
Wat kunnen die Yankees toch een afzichtelijke auto's maken...
[ Voor 3% gewijzigd door Sharky op 29-11-2010 20:40 ]
This too shall pass
Ze hebben idd een paar mooie dingen gemaakt. Meestal was het ook alleen maar mooi om naar te kijken, want de Amerikanen hebben niet zoveel auto's geproduceerd die ook maar één spatje wegligging hebben. Meestal gaat het mis bij een beetje leuke bocht. Net als hun motorfietsen...die HD's zijn ook niet voor bochten gemaakt zeg maar.Sharky schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:40:
En dat terwijl de Riviera uit '71 en '73 imho een van de mooiste auto's ever is.
This too shall pass
Met dit verschil dat de Chevy's uit 2010 nog steeds zo sturen...Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:08:
Ik kan niet echt zeggen dat m'n Volvo uit '72 beter stuurde dan mn Chevy uit '74.
Mee eens. Hij past dan ook prima in dit topicOpa_vertelt schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:55:
Ik ben wellicht een cultuurbarbaar, maar ook die ouwe vind ik een graflelijk ding.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Waarmee je wilt impliceren dat moderne Volvo's het veel beter doen?mphilipp schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:57:
[...]
Met dit verschil dat de Chevy's uit 2010 nog steeds zo sturen...Het zijn gewoon deinbakken, gemaakt om rechtuit te gaan.
Ik denk dat jij maar eens in de VS moet gaan rijden met een Europese (sport)wagen en dan niet alleen de west/oost kust moet gaan verkennen.mphilipp schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:57:
[...]
Met dit verschil dat de Chevy's uit 2010 nog steeds zo sturen...Het zijn gewoon deinbakken, gemaakt om rechtuit te gaan.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
In dat geval heb ik het te laat door, zie pas de laatste tijd veel plaatjes van auto's met zulke overdreven cambers.Krentenbol schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:16:
In wording lijkt me niet, want dit plaatje is al best oud
Ik heb deze zomer 2 weken met een Dodge charger 3.5L (2009) gereden. Heerlijke auto voor op de snelweg maar op berg weggetjes echt heel wat minder dan de toyota corolla (1998) waarme ik in Tsjechie heb gereden of de VW golf 4 in Kroatie. De Dodge deinde echt met elke bocht heel erg mee want niet echt fijn stuurt.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:08:
Heb je ooit in zo'n ding gereden ? Tuurlijk, ze zijn niet gemaakt om mee te hoeken, maar die toon altijd dat Amerikanen 0% wegligging hebben is echt bullcrap. De gemiddelde Europese auto uit dezelfde periode had vaak nagenoeg dezelfde ophangingssystemen en presteerden ook gelijkaardig. Ik kan niet echt zeggen dat m'n Volvo uit '72 beter stuurde dan mn Chevy uit '74.
Ik kan met dat ding harder door bochten dan de voorbank toelaat, want daarop heb je toegegeven wel slechts 0% zijdelingse steun.
PatrickH schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:10:
[...]
Ook een complete scene in wording die auto's met overdreven cambers..
Dear lord... Wat is er voor die 'Mercedes' als basis gebruikt, een oude Volvo ofzo?
This too shall pass
Gewoon een Mercedes waarvan de achterkant is ingekort? Ik zie er geen Volvo in namelijkSharky schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:15:
[...]
Dear lord... Wat is er voor die 'Mercedes' als basis gebruikt, een oude Volvo ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 01-12-2010 11:37 ]
ThinkPadd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:37:
[...]
Gewoon een Mercedes waarvan de achterkant is ingekort? Ik zie er geen Volvo in namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Sharky op 01-12-2010 12:18 ]
This too shall pass
Aannames zijn fataal.
idd, kijk maar naar die lucht gleuven.. horizontaal vs vertikaal..GaMeOvEr schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:05:
Nou, volgens mij is het toch echt een 190 met afgezaagde kont.(Schade gehad, slijptol erop, hoppatee)
Klopt als een (mercedes) bus.GaMeOvEr schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:05:
Nou, volgens mij is het toch echt een 190 met afgezaagde kont.(Schade gehad, slijptol erop, hoppatee)
Hoho! Mijn auto is door de fabriek wit geverfd hoor!McKaamos schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:22:
Is het niet toevallig een auto van Barracuda82? Volgens mij posste hij een tijdje terug nog plaatjes van banden die scheef afgesleten waren en hij heeft z'n huidige wagen ook wit geverfd met neongele velgen
europese auto's uit die tijd reden over het algemeen niet rond met een starre achteras met bladverenHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:08:
Heb je ooit in zo'n ding gereden ? Tuurlijk, ze zijn niet gemaakt om mee te hoeken, maar die toon altijd dat Amerikanen 0% wegligging hebben is echt bullcrap. De gemiddelde Europese auto uit dezelfde periode had vaak nagenoeg dezelfde ophangingssystemen en presteerden ook gelijkaardig. Ik kan niet echt zeggen dat m'n Volvo uit '72 beter stuurde dan mn Chevy uit '74.
Ik kan met dat ding harder door bochten dan de voorbank toelaat, want daarop heb je toegegeven wel slechts 0% zijdelingse steun.
Of deze:MartijnGizmo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:14:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen airride:
[afbeelding]
En er wordt nog zo mee gereden ook:
[video]
Nou heb ik sowieso al niks met japanners, die kunnen wat mij betreft al vrij snel in dit topic.Kaasplank schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:27:
hier staat ook een juweeltje
Belachelijk grote spoiler, onhandige deuren en een complete kermis aan de binnenkant. check, check en check
Tja, zo snap ik dat gebeuren met die overdreven grote wielen ook niet, dat ziet er ook niet uit. En is belachelijk duur..AlexanderB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:11:
ik snap dat cambergebeuren niet, want 1: het ziet dr dom uit, maargoed, dat is smaak, en 2: je hebt helemaal voor niets brede velgen en banden, omdat je op 1 randje rijd, had je net zo goed de smalste maat banden kunnen monteren wat je maar kon vinden, zelfde grip, minder duur, minder slijtage, (en ziet dr minder dom uit)
Aan de andere kant, iedereen zijn ding. Als iedereen hetzelfde was, was de wereld een stuk saaierPatrickH schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:56:
[...]
Tja, zo snap ik dat gebeuren met die overdreven grote wielen ook niet, dat ziet er ook niet uit. En is belachelijk duur..
[ Voor 4% gewijzigd door _eXistenZ_ op 01-12-2010 21:23 ]
There is no replacement for displacement!
Sooo trueDon3k schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:02:
[...]
Aan de andere kant, iedereen zijn ding. Als iedereen hetzelfde was, was de wereld een stuk saaier
ThinkPadd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:29:
Met die extreme camber zou je haast denken dat die wielen met camber gewoon voor de sier zijn, en dat erachter nog normale wielen zitten
Ik zag laatst dus een typische vierkante panda rijden, van waarschijnlijk iets meer dan 20 jaar oud. En ik zag gewoon bladveren zitten, ik snapte er helemaal niks van.melcon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:37:
[...]
europese auto's uit die tijd reden over het algemeen niet rond met een starre achteras met bladveren
[ Voor 35% gewijzigd door GaMeOvEr op 02-12-2010 00:31 ]
Aannames zijn fataal.
Fiat is halverwege die generatie overgestapt naar schroefveren. Ongeveer rond de tijd dat de hangmatjes werden vervangen door dingen die iets meer op stoelen leken.!null schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:17:
Ja maar als je een serie auto's maakt lijkt het me niet goedkoper om een deel van je productie met bladveren te doen. Het lijkt me niet dat ze allemaal bladveren hebben namelijk. Maar misschien zijn ze halverwege die vierkante generatie wel overgestapt.
Punctuality is the politeness of kings
Je vergeet het detail, golfbal profiel pookknopAlexanderB schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:08:
ja, dikke crt, dvdspeler, computertje dr onder, wat wil je nog meer?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Nederbelg !
[ Voor 9% gewijzigd door !null op 02-12-2010 20:35 ]
Tss.. "een neus". Je zou mijn eigen auto moeten zien.AzzKickah schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:27:
wow jij hebt er echt een neus voor!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq