Nederlands is makkelijker als je denkt
Nee, hij staat (AFAIK) niet te koop. De RDW-gegevens laten ook zien dat de auto al sinds 2005 op naam staat van het garagebedrijf.SeatRider schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:06:
Cool. Inruilauto van de garage neem ik aan, staat dat ergens te koop?
Ook staat hij niet bij hun demo-modellen (Skoda-specifiek).
Het is wachten totdat de Ibiza onderweg is. Door parkeersensorproblemen (wat een woord) is de productie uitgelopen en zitten we dus even zonder auto.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
jammer dat je in NL maar max 30% spiegelend oppervlakte mag hebben.
Ik heb ooit wel eens als jochie een Lexus LS400 compleet spiegelend zoals die Bentley gezien. Ik wist niet wat ik zag.
Maar ik ben blij dat er een max aan zit, het is gewoon een slecht idee.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Als je een jaar of 12 bent snap ik dat, maar daarna...Knightwolf schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:27:
[...]
Doet me hier aan denkenwat ik overigens niet fout vind maar gruwelijk vet
[video]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Volgens mij niet. Er is ooit een keer in een speciale uitzending van De Grote Beurt een spiegelende Golf MK1 cabrio gemaakt (ontwerp van Wibi Soerjadi), die mocht ook gewoon de weg op.pdebie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:28:
VET! Niet als daily, maar als je dan toch geld teveel hebt
jammer dat je in NL maar max 30% spiegelend oppervlakte mag hebben.
K20A daily :-)
Dat was Jody Bernal. Ding heeft gewoon goedkeur/apk.SeatRider schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:41:
[...]
Volgens mij niet. Er is ooit een keer in een speciale uitzending van De Grote Beurt een spiegelende Golf MK1 cabrio gemaakt (ontwerp van Wibi Soerjadi), die mocht ook gewoon de weg op.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Ah doe 's ff!
This too shall pass
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
OhjaOpa_vertelt schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:38:
[...]
Dat was Jody Bernal. Ding heeft gewoon goedkeur/apk.
[afbeelding]

Klik plaatje voor meer info.
[ Voor 97% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-11-2010 12:42 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Told you so!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Die foto is bij de teletubies gemaakt joh!!!

De Nederbelg !

Ligt aan het bliksemschichtje voorop de autoVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:59:
*Zucht* Waarom pakken ze toch altijd Opels ?:')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
!null schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:34:
Ik wilde zeggen, alleen in Saudi-Arabia! maar de achtergrond doet me anders vermoeden. (dan heb ik het dus over de rode SLR)
Arfman schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:02:
Die rode SLR verwacht ik echt in India, wansmakelijk gedrocht. Vast van een of andere directeur van een offshoring bedrijf in de IT, waardoor je bij de gemiddelde helpdesk een nauwelijks Engels sprekende Indiër aan de lijn krijgt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Maar 4000€ jongheu!!
De Nederbelg !
Waren 2 plaatjes weggevallen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
€ 4000 toe toch?Jellabie schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:08:
Ben ik aan het kijken voor een andere auto, kom ik deze tegen;
[afbeelding]
Maar 4000€ jongheu!!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

There is no replacement for displacement!
alleen het feit dat ie roze is maakt hem een tikkeltje fout, maar verder nog best netjes. Motorkap is best aardig zo, imho
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Zeker van een Belgin die 3 sterrtjes op dr auto wilde ?Jellabie schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:08:
Ben ik aan het kijken voor een andere auto, kom ik deze tegen;
[afbeelding]
Maar 4000€ jongheu!!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Collega van mij vindt deze serieus mooi en vroeg mij of ik wist waar hij hier een poster van kon kopen. Ik dacht echt dat hij een grapje maakte.

Zonde van een mooie (100 serie?) Landcruiser.
Heeft wel een hoop werk ingezeten, zo'n bumper kun je niet kopen en de afwerking ziet er erg goed uit.

Toch wel handig voor mijn opa en oma. Die kunnen dan makkelijker instappen.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Street race

Wat voor auto was dit orgineel? Niet echt lelijk.

moar blingbling

Dit zou een CRX moeten zijn

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Een beetje camber is wel fijn, maar dit slaat alles.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:49:
Wat blijft camber een geweldig iets:
[afbeelding]

Het leven is te kort om geduld te hebben!
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
Het camber dat zo sterk zou veranderen afhankelijk van de stand van de air ride? Heb je een filmpje als voorbeeld of zo? Dit klinkt me erg sterk in de oren namelijk.DropjesLover schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:23:
air-ride uit / op de laagste stand zegt jullie misschien iets?

30"
Zo'n ding heeft een starre achteras, dus in dit geval nietDropjesLover schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:23:
air-ride uit / op de laagste stand zegt jullie misschien iets?
Edit: Bah @hierboven.
[ Voor 4% gewijzigd door Peenutzz op 19-11-2010 01:07 ]
Onder zo'n Q7 hoort wel een setje stevige wielen, anders ziet het er alsnog niet uit.
Het is alleen zo jammer dat sommige mensen zo door kunnen slaan hè..
Ja, want alle auto's hebben exact dezelfde wielophanging/veringconstructie voor/achter...Krentenbol schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:32:
Dan hadden de voor- en achterwielen niet onder een verschillende hoek gestaan, dunkt mij.
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:59:
[...]
Het camber dat zo sterk zou veranderen afhankelijk van de stand van de air ride? Heb je een filmpje als voorbeeld of zo? Dit klinkt me erg sterk in de oren namelijk.
Nee, dat is gewoon een Mazda RX7 getuned en gestyled dmv een Veilside bodykit e.d.MartijnGizmo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:13:
Nee, een Veilside Fortune RX7:
afbeelding
Whahaha die 1ste!!!! Die heeft gewoon een tuinbankje achter op zijn autoSinergyX schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:04:
jammer dat het een fail pic is, maar toch leuk, zo die spoilers naast elkaar te zien
[afbeelding]
Street race
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat voor auto was dit orgineel? Niet echt lelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moar blingbling
[afbeelding]
Dit zou een CRX moeten zijn
[afbeelding]

GTA VI - All aboard the hype train!!
Dat was inderdaad ooit een CRX

Hoe zonde!
[EDIT]
Ah neeeeeeSharky schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:54:
[...]
edit:
Mijn geheugen heeft me niet in de steek gelaten.
[afbeelding]

[ Voor 34% gewijzigd door AzzKickah op 19-11-2010 11:44 ]
Ja? Dus geen RX8...Bouli schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:26:
[...]
Nee, dat is gewoon een Mazda RX7 getuned en gestyled dmv een Veilside bodykit e.d.
Nee tis een volkswagen met een bodykit.
Man jij bent lekker subtiel!
Verwijderd
Precies wat ik al dacht. Dit past het camber wel een klein beetje aan, maar met geen mogelijkheid in de mate zoals op die foto getoond wordt. Is definitely geen air ride.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zolang er maar winterbanden onder liggen.Don3k schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:28:
Een klein beetje fout om er in de sneeuw mee te rijden, toch?![]()
[afbeelding]

Een auto is een autoDon3k schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:28:
Een klein beetje fout om er in de sneeuw mee te rijden, toch?![]()
[afbeelding]
Edit: nee dus
Bron: http://answers.yahoo.com/...qid=20090426205550AAaWEoKOriginally the Diablo was available only in rear-wheel drive. The 5.7 litre V12 engine produced 492bhp and incredible performance and sound but the lack of traction control could make it a handful to drive.
Beste bron die ik zo snel kon vinden.
[ Voor 76% gewijzigd door zimbab op 21-11-2010 09:22 ]
pff wtfzimbab schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:19:
Ik vraag me af of de Diablo dat toen überhaupt al had...
Edit: nee dus
[...]
Bron: http://answers.yahoo.com/...qid=20090426205550AAaWEoK
Beste bron die ik zo snel kon vinden.
Ik dacht nog 'zou die bak dat wel hebben? Ahhh ik kan me niet voorstellen van niet!'

leeg
(oh was al gezegd zie ik, never mind)
[ Voor 16% gewijzigd door Elwood Blues op 21-11-2010 19:26 ]

Die Audi op 30" floaters. Ik zou 'm wel rollen eigenlijk
[ Voor 23% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 21-11-2010 23:13 ]

AFVEGEN DIE HANDEL VOORDAT JE WEGRIJDT!
Ik las vanochtend nog een bericht over een jongen die is doodgereden door een dronken mongool, dat vind ik toch wel een graadje anders

Eensch, maar niet helemaal. Paar centimeter sneeuw kan best veel zijn als je achter zo iemand rijdt, en in de winter wil je niet je ruitewissers te vaak gebruiken (vastgevroren, ijs zit er nog aan, etc.). Best gevaarlijk, en wat is nu de moeite om even met een zacht doekje de sneeuw eraf te halen?Hydraulik-Phunk schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:27:
? Da's nogal een verschil imo. Je moet natuurlijk geen pak van 30cm op je dak laten liggen, maar een paar cm sneeuw wat van je dak waait, whatever.
Ik las vanochtend nog een bericht over een jongen die is doodgereden door een dronken mongool, dat vind ik toch wel een graadje anders
Wat mij betreft is trouwens iemand die met een dik pak sneeuw op de auto rijdt en alleen een kijkgaatje op de voorruit gecleared heeft net zo erg als iemand die dronken in de auto stapt, in beide gevallen veroorzaak je willens en wetens gevaar voor jezelf en anderen.
In Zwitserland staat er gewoon een hele dikke prent op als je met een plakaat sneeuw op je auto gaat rijden. Hier niet, al is het potentieel een Artikel 5je. Vanaf 5 cm wordt al echt niet leuk meer als er delen vanaf gaan vallen.
En het is ook een beetje nutteloos, de wegen schoonvegen en strooien, en dan gewoon weer extra sneeuw erop gooien dat weer lekker kan gaan vriezen.
als ik volgas weg ploeter krijg de gene naast/achter me ook de volle laag kwa sneeuw uit de wielen.
Audi S3
Niet op een schoongeveegde weg.MexxT schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:45:
zolang het geen ijskoek is wat er af klettert kan ik er niet mee zitten dat ik een beetje sneeuw op mn voorruit krijg.
als ik volgas weg ploeter krijg de gene naast/achter me ook de volle laag kwa sneeuw uit de wielen.
Je haalt gewoon de sneeuw van je dak af. Als je dat niet doet ben je een botte lul. Ook wel bekend als 'tokkie'.
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 22-11-2010 13:12 ]
Ik doe het juist nooit omdat ik het zo'n leuk winters gezicht vind die brokken sneeuw die er van afvallen/afwaaienAzzKickah schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:12:
Wat een discussie.
Je haalt gewoon de sneeuw van je dak af. Als je dat niet doet ben je een botte lul. Ook wel bekend als 'tokkie'.
Net als de sneeuw op mn motorkap, daar krijgt je van die leuke door de rijwind gevormde vormen in en het blijft natuurlijk spectaculair als er een stuk sneeuw afbreekt bij 120+ km/u en dan op je voorruit uiteenspat en als een sneeuwbui achter je auto neervalt.
[en weer ontopic]

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Tokkie!Gutteguttegut schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:20:
[...]
Ik doe het juist nooit omdat ik het zo'n leuk winters gezicht vind die brokken sneeuw die er van afvallen/afwaaien
Net als de sneeuw op mn motorkap, daar krijgt je van die leuke door de rijwind gevormde vormen in en het blijft natuurlijk spectaculair als er een stuk sneeuw afbreekt bij 120+ km/u en dan op je voorruit uiteenspat en als een sneeuwbui achter je auto neervalt.
[en weer ontopic]
[afbeelding]
Die regenpijp
Boveste laag schuif ik er wel heel voorzichtig af, laatste cm laat ik liggen ivm ijs. Heb geen zin om een dak vol krassen te hebben.AzzKickah schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:12:
Wat een discussie.
De Nederbelg !

maar dan zoeitsMatis schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:24:
Damn het deed me meteen denken aan een koets van de Amish
[afbeelding]
![]()
![]()

die audi met die belachelijke velgen hierboven zou ik ook 'rollen'. éénmalig weliswaar en dan over de bedenkers heen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kaasplank op 24-11-2010 09:36 ]
Die is nog best vet, op een vreemde, zieke manier
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.