Toch knap hoe ze dat bij elkaar hebben gestoken hoor
Ik vind 't niet echt mooi hoor, maar ik weet hoeveel werk zoiets is, en 't ziet er goed uit, qua passing e.d.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ok, de stemmen van de jury zijn binnen:
- Afwerking: 9,5
- Stijl & ontwerp: 1
- Orginaliteit: 5
Eindcijfer: 5.17
Maar goed, over smaak valt niet te twisten, en over wansmaak al helemaal niet
@Jellabie
Ben je het jaarlijkse ombouwen van lude zat geworden?
En hoe zit het met de nogal rijke historie (greppeltje gepakt, mislukte motorswap), ben je wel zo eerlijk om die te melden?
Ik zal binnenkort eens een foto schieten van de "gesmolten" Mitsubishi Eclipse die tegenwoordig bij mij in de straat staat.
- Afwerking: 9,5
- Stijl & ontwerp: 1
- Orginaliteit: 5
Eindcijfer: 5.17
Maar goed, over smaak valt niet te twisten, en over wansmaak al helemaal niet
@Jellabie
Ben je het jaarlijkse ombouwen van lude zat geworden?
Volgens mij horen die zo bij de Mugen voorbumper en zit daar vrij weinig customs aan.Peenutzz schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Vind het wel meevallen, alleen de lampen in de bumpers had ik anders gedaan.
Ik zal binnenkort eens een foto schieten van de "gesmolten" Mitsubishi Eclipse die tegenwoordig bij mij in de straat staat.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Vanwege dit topic zou ik bijna weer gaan hopen dat die kl*te Golf 3 weer eens in de straat komt, maar ik denk dat die is overleden. Een witte golf, die nooit gewassen wordt, met gigantische lage skirts en bumpers. Hij kan een normale drempel niet nemen zonder wat te raken, ondanks het schuin eroverheen gaan en dat soort truucjes. Enorme bak herrie, dankzij de regenpijp uitlaat. Altijd schakelproblemen, ik heb die versnellingsbak vaak gehoord.
Laatste keer dat ik hem zag had hij al geen achterbumper meer. En de achteruit werkte nog maar voor 10% ofzo. Een hoop gas (en herrie uit de versnellingsbak), en z'n vriendin moest hem helpen de parkeerplek uit te duwen. Die liep namelijk af, met maximaal 1% helling maar waarschijnlijk nog minder haha.
Laatste keer dat ik hem zag had hij al geen achterbumper meer. En de achteruit werkte nog maar voor 10% ofzo. Een hoop gas (en herrie uit de versnellingsbak), en z'n vriendin moest hem helpen de parkeerplek uit te duwen. Die liep namelijk af, met maximaal 1% helling maar waarschijnlijk nog minder haha.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ja die gaat zeker een stuk harder op die manier!Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:35:
Ondanks dat ik Daihatsu Midgets geweldig vind is er bij deze behoorlijk wat mis gegaan:
[afbeelding]
[afbeelding]

This too shall pass
Ik geef hem 500 euro voor dat ding. Dan krijgt hij hem daarna terug zonder velgen
Zo te zien met de koplampen van een Avensis Verso
Zien er uit als de normale S180 lampen hoor?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Gaat die de kauwgom van de weg af schapen?
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Zo te zien heeft ie al wat kauwgom gepaktT-Rhidon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:29:
Gaat die de kauwgom van de weg af schapen?
(gezien de witte randjes)
ik stel me bovendien grondig vragen bij het nut van de gigantische uitlaat onder het ding dat rechts op de foto staat...Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:35:
Ondanks dat ik Daihatsu Midgets geweldig vind is er bij deze behoorlijk wat mis gegaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Verwijderd
Ik gok dat het een Suzuki is, waarschijnlijk zoiets: http://www.goo-net.com/us...00020324120100504001.htmlppFreddy schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:04:
[...]
ik stel me bovendien grondig vragen bij het nut van de gigantische uitlaat onder het ding dat rechts op de foto staat...
Waar ze dan weer een Citroën van maken:

Of een VW bus

Een beetje het Subura Sambar -> VW bus idee. Oh Japan....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 18:27 ]
AtleX schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:27:
Zien er uit als de normale S180 lampen hoor?

Links de Avensis Verso, rechts de Crown S180
Mist aan de rechterkant ook een stuk bumper (of toch iets wat ervoor moet doorgaan).xabre16v schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:30:
kwam vanmiddag deze Transporter tegen met z'n mooie pipes
[afbeelding]
Dat is één of andere trend ofzo. Ik zie dat soort ovale pijpen links en rechts best wel vaak op Transporters en Vito's.xabre16v schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:30:
kwam vanmiddag deze Transporter tegen met z'n mooie pipes
[afbeelding]
Dudes, please advise. Jullie als kenners, jullie weten ongetwijfeld wat dit is:

Please?
Ik vind hem niet bepaald fout. Stuur zit rechts, er zit echt een enorme turbo op, klonk fantastisch, Maar we komen er niet achter wat het is
[edit] Is het een RX-7 ?

Please?
Ik vind hem niet bepaald fout. Stuur zit rechts, er zit echt een enorme turbo op, klonk fantastisch, Maar we komen er niet achter wat het is
[edit] Is het een RX-7 ?
[ Voor 4% gewijzigd door Marlibica op 12-09-2010 12:07 ]
Sign here against sigs
Mazda RX7?
Edit: Als we het allebei denken dan denk ik dat we goed zitten.....
Edit: Als we het allebei denken dan denk ik dat we goed zitten.....
[ Voor 78% gewijzigd door zimbab op 12-09-2010 12:10 ]
Denk het ook
Wat verder googlen lijkt er wel heel erg op
Sign here against sigs
Zeker deze als je hem hoort rijden,. Wat ging dat ding van start zeg
Sign here against sigs
Hoogtoerige wankelmotor met lompe turbo erop geeft een lekker geluidje ja
Moet wel zeggen dat die op de foto toch wel wat foute dingen heeft, zo'n motorkap met van die lompe sleuven in het zwart (hoewel deze misschien wel van carbon is) en lelijke luchtuitlaten in de voorschermen. Wat dan weer mist en wel goed staat op een rx7 is een lompe achterspoiler
Een Vito V8, bestaat dat?
Stond onlangs aan de lichten, komt er een zwarte Vito naast mij staan, en ik zie een subtiele V8 badge achter z'n voorwiel staan. Ik (en enkele vrienden in de auto bij me) denken luidop "dat bestaat niet"... Kreeg ik toch ff een koude douche toen ik dacht sneller te zijn. Ook de mensen die met me meereden konden het nauwelijks geloven dat dat busje sneller was. Heb dan ook niet alles gegeven, ik wil niet te dom gaan doen met mensen bij me, maar ik twijfel of ik (zelfs voluit en alleen in de auto/geen ander gewicht mee) zou meekunnen...
Stond onlangs aan de lichten, komt er een zwarte Vito naast mij staan, en ik zie een subtiele V8 badge achter z'n voorwiel staan. Ik (en enkele vrienden in de auto bij me) denken luidop "dat bestaat niet"... Kreeg ik toch ff een koude douche toen ik dacht sneller te zijn. Ook de mensen die met me meereden konden het nauwelijks geloven dat dat busje sneller was. Heb dan ook niet alles gegeven, ik wil niet te dom gaan doen met mensen bij me, maar ik twijfel of ik (zelfs voluit en alleen in de auto/geen ander gewicht mee) zou meekunnen...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Ding is leverbaar met een 3.5l V6 (benzine) met grofweg 260 pk
V8 volgens mij standaard niet, hoewel brabus ongetwijfeld een keer een v8 erin heeft gesleuteld. Kans dat je zoiets tegen komt is wel zeer klein. Als het een V8 stickertje is dan zal het ook niet de V6 benzine zijn maar de dikste v6 dieselmotor denk ik die er toch nog een fijne 210 pk uit poept.
absoluut.Lampuhkap schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:27:
Mazda RX-7 FD3S Mooie bak!
hier z'n witte broer (of zus?)

maar de RX-7 FC is ook prachtig, zeker dit exemplaar:

is overigens een redelijk bekende in 'het wereldje'
topgear heeft een lijstje met lelijke supercars:
http://www.topgear.com/uk...-supercars-ever?imageNo=0
http://www.topgear.com/uk...-supercars-ever?imageNo=0
Hmm, Top Gear keurt DeLorean en XJ220 af? Dat was een verrassing, heb ik altijd twee van de mooiste auto's ter wereld gevonden
Rest ben ik het wel heel erg mee eens, brrr

Ze worden niet op het uiterlijk afgekeurd
Snap ik, maar de rest van de top 10 is wel lelijk
Smaken verschelen, gelukkig. Zou er een aantal zó voor m'n deur willen hebben waaronder de Jalpa, de XJ220 óf de M12.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die zwarte ken ik ja, met die knul heb ik wel eens contact (heel oppervlakkig)shameete schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:46:
[...]
absoluut.
hier z'n witte broer (of zus?)
[afbeelding]
maar de RX-7 FC is ook prachtig, zeker dit exemplaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
is overigens een redelijk bekende in 'het wereldje'

Hoe kan je deze nu lelijk vinden
Inderdaad, dat ding is prachtig
yup, ik ook. kwam nogal eens bij Jeroentje tuning over de vloer en hij was daar ook nog wel 's bezig met sleutelen.Lampuhkap schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:18:
[...]
Die zwarte ken ik ja, met die knul heb ik wel eens contact (heel oppervlakkig)
dat geluid van een wankelmotor is echt
Van mij mogen ze vandaag alle 10 voor de deur zetten. Heck, een fiat multipla mag vandaag, gloednieuw, voor de deur gezet worden. Staat 5 minuten later wel op marktplaats maar das een ander verhaal.wimmel_1 schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:13:
Smaken verschelen, gelukkig. Zou er een aantal zó voor m'n deur willen hebben waaronder de Jalpa, de XJ220 óf de M12.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Familielid van mij heeft die, en geloof me dat is echt wel lelijkHydraulik-Phunk schreef op maandag 13 september 2010 @ 02:03:
[afbeelding]
Hoe kan je deze nu lelijk vinden
Omdat ze in Africa wel houden van cabrio auto's en niet doen aan APK en benzine (vandaar de tandwielaandrijving):

Tevens staat z'n surround nou niet bepaald netjes afgesteld (luistertechnisch).
Vraag me trouwens af hoe ze die accu opladen. Eerst een paar uur fietsen om dan een half uur te kunnen muziek blazen?
En deze is dan weliswaar geen auto, maar toch wil ik hem jullie niet onthouden:

Vraag me trouwens af hoe ze die accu opladen. Eerst een paar uur fietsen om dan een half uur te kunnen muziek blazen?

[ Voor 19% gewijzigd door beefstick op 13-09-2010 14:18 . Reden: toevoeging ]
Iedere nacht de accu aan de acculader
En dat is toch wel de meest belachelijke 'chopper' ooit.
En dat is toch wel de meest belachelijke 'chopper' ooit.
vind het wel wat hebben eerlijk gezegd

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Totaal offtopic:shameete schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:25:
[...]
yup, ik ook. kwam nogal eens bij Jeroentje tuning over de vloer en hij was daar ook nog wel 's bezig met sleutelen.
dat geluid van een wankelmotor is echt![]()
[video]
Ik klikte even een paar keer door vanaf dat filmpje en toen kwam ik onder andere dit tegen:
Damn... Die klappen voordat ie wegrijdt bij z'n eerste run...
Ik denk dat je dat moeilijk meer een RX7 kunt noemensig69 schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:44:
[...]
Totaal offtopic:
Ik klikte even een paar keer door vanaf dat filmpje en toen kwam ik onder andere dit tegen:
[video]
Damn... Die klappen voordat ie wegrijdt bij z'n eerste run...
Er staat ook 3-rotor. Afaik is een rx7 (en de rx9) een 2-rotor.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Bekijk op youtube maar een sloot filmpjes van 2step anti lag, genoeg knallen/vlammen
Bijna op elk nederlands auto forum is hij wel terug te vinden met z'n rx7 of z'n maatje met een zwarte suprashameete schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:25:
[...]
yup, ik ook. kwam nogal eens bij Jeroentje tuning over de vloer en hij was daar ook nog wel 's bezig met sleutelen.
dat geluid van een wankelmotor is echt![]()
[video]
39
Juh, hoe doen ze dat eigenlijk? Kanibaliseren ze dan gewoon een tweede motor en drukken ze daarvan een rotor bij een bestaande motor op?Gisae schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:45:
Er staat ook 3-rotor. Afaik is een rx7 (en de rx9) een 2-rotor.
Schijnt wel super lekker te lopen, zo'n wankelrotor motor.
De motor bestaat uit secties per rotor en kan "gewoon" uitgebreid worden.McKaamos schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:36:
[...]
Juh, hoe doen ze dat eigenlijk? Kanibaliseren ze dan gewoon een tweede motor en drukken ze daarvan een rotor bij een bestaande motor op?
Schijnt wel super lekker te lopen, zo'n wankelrotor motor.

Lijkt me dat dit gewoon in de US is, ik heb vroeger ook wel eens een radio op m'n fiets geknoopt.beefstick schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:16:
Omdat ze in Africa wel houden van cabrio auto's en niet doen aan APK en benzine (vandaar de tandwielaandrijving):
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk niet dat een 12 jarige straat-afrikaan met een set JL audio boxen over een netjes geplaveid trottoir langs groene voortuinen fietst.
Zoiets dacht ik al idd. Ooit eens wat van dergelijke plaatjes en doorsnedes gezien. Erg handigGrote Smurf schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:45:
[...]
De motor bestaat uit secties per rotor en kan "gewoon" uitgebreid worden.
[afbeelding]
Dus je kan ook gewoon een quadrotor bouwen op die manier
Verwijderd
Ik moest eerlijk gezegd even 3 keer kijken en toen zag ik nog niet wat dit ooit geweest is:

Mazda Eunos (MX-5)

Mazda Eunos (MX-5)

Wat een hondslelijk ding zeg. Ik had er ook geen MX5 van gemaakt, maar er zal ook niet veel origineel aan zijn.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:03:
Ik moest eerlijk gezegd even 3 keer kijken en toen zag ik nog niet wat dit ooit geweest is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mazda Eunos (MX-5)
This too shall pass
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk..Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mazda Eunos (MX-5)
Maar een MX5 had ik er niet uitgehaald..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
In dezelfde categorie:

Een verbouwde Nissan Micra Cabrio. Kan me herinneren zo'n ding weleens in Nederland gezien te hebben, niet met deze neus dan, maar een gewone.

Een verbouwde Nissan Micra Cabrio. Kan me herinneren zo'n ding weleens in Nederland gezien te hebben, niet met deze neus dan, maar een gewone.
Was dat geen Figaro?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Nee figaro's zijn leuk, deze Micra absoluut nietAtleX schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:47:
Was dat geen Figaro?
Je kan het vooral aan het interieur zien (en exterieur):

Mijn vriendin wil heel graag een Figaro wanneer ze haar rijbewijs haalt, dus die komt er zeker nog een keer. Het retro interieur is helemaal cool.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 15:53 ]
omg, nu nog matzwart en het is frikkin' awesome
edit: euh, ik doelde dus op die omgebouwde mx5 van een paar posts hierboven
[ Voor 45% gewijzigd door Phase op 15-09-2010 15:53 ]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
mwoah, volgens mij willen ze het op een gechopte hotrod laten lijken, maar het is allemaal net-niet.Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:52:
This too shall pass
yup met wat rode accenten.. en een V8 voorin (wat kan, in australie meen ik stopten ze Lexus V8's in een MX6)Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:52:
Je bedoelt zoiets?ToolkiT schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:38:
[...]
yup met wat rode accenten.. en een V8 voorin (wat kan, in australie meen ik stopten ze Lexus V8's in een MX6)
The ramblings of an idiot

Verwijderd
De 'Hummer' Honda?

Of dat moet het volgens mij voorstellen. Het is 1 of ander Japans Honda model, geloof niet dat we die hier in NL hebben.

Of dat moet het volgens mij voorstellen. Het is 1 of ander Japans Honda model, geloof niet dat we die hier in NL hebben.
Dies vet!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Nissan heeft de "Cube", deze is afgeleid van bovenstaande auto op de afbeelding:

Ik hou niet zo van het ontwerp, maar in Amerika schijnt het model erg in trek te zijn. De Cube is overigens ook leverbaar in Nederland..

Ik hou niet zo van het ontwerp, maar in Amerika schijnt het model erg in trek te zijn. De Cube is overigens ook leverbaar in Nederland..
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik vind het ook maar een lelijk stuk duplo...
Maja, als je het echt goed fout wil doen, maak er dan een A-Team busje van
Maja, als je het echt goed fout wil doen, maak er dan een A-Team busje van
Verwijderd
Het vreemde vind ik nog steeds aan dit ding dat hij asymmetrisch is:RomeoJ schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:59:
Nissan heeft de "Cube", deze is afgeleid van bovenstaande auto op de afbeelding:
[afbeelding]

De achterkant...:

... doet me een beetje hieraan denken (vreemde associatie, ik weet het):

Top Gear heeft hem overigens gereviewed:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UT8w5Gupmjw]
Maar dat gemodde busje verder naar boven is volgens mij een Honda ActyVan:

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 15:47 ]
Ik vind die Cube wel gaaf. Gewoon de standaard afwegingen waar we aan gewend zijn overboord gooien. En het blijkt al dat genoeg mensen er niet tegen kunnen. Maar die kopen graag een 1 of ander (Duits) dertien-in-een-dozijn product.

Die heb ik in de US idd een aantal zien rijden.
Het kenteken zal ik ook nooit vergeten: custom license plate, "NOT-A-BOX"
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik vind de Cube echt vet
Verwijderd
Haha, da's de manier he: gewoon alles over 1 kam scheren, meer voor de hand liggende keuzes als "dertien-in-een-dozijn" bestempelen, en alles wat anders is, is beter, want ja, we zijn individualisten. Maar we moeten wel allemaal individualisten zijn he, want anders horen we er niet bij.!null schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:47:
Ik vind die Cube wel gaaf. Gewoon de standaard afwegingen waar we aan gewend zijn overboord gooien. En het blijkt al dat genoeg mensen er niet tegen kunnen. Maar die kopen graag een 1 of ander (Duits) dertien-in-een-dozijn product.
Over smaak valt niet te twisten.
Ik vind 'm cool
Alleen het R32 logo in de grill vind ik nogal twijfelachtig
Het is niet persee beter, maar wel beter voor het uitzicht. Tenminste wat variatie. Er zou wel wat meer variatie in het Nederlandse wagenpark mogen zitten. Het meeste is zo saai.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:08:
[...]
Haha, da's de manier he: gewoon alles over 1 kam scheren, meer voor de hand liggende keuzes als "dertien-in-een-dozijn" bestempelen, en alles wat anders is, is beter, want ja, we zijn individualisten. Maar we moeten wel allemaal individualisten zijn he, want anders horen we er niet bij.
Over smaak valt niet te twisten.
ja, en idioot laag én R32 op een variant...TiMMieJ schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:35:
[...]
Dat is niet fout imho!
Gewoon origineel op aparte wieltjes RS gecoat.

Wat als iemand echt er een R32 van heeft gemaakt?shameete schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:01:
[...]
ja, en idioot laag én R32 op een variant...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
lijlt me sterk als je er zulke velgen onder bout.Touchdomex schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:14:
[...]
Wat als iemand echt er een R32 van heeft gemaakt?
Lijkt me nogal sterk. Het is een belg en vaak staan die niet bekend om hun motorische ombouwactiesTouchdomex schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:14:
[...]
Wat als iemand echt er een R32 van heeft gemaakt?
En auto's kunnen niet laag genoeg zijn, zeker niet als ze stil staan
@hierboven: Wat hebben de velgen daar nou mee te maken
[ Voor 7% gewijzigd door McBoom op 19-09-2010 17:14 ]
Hmm, mijn velgen hebben ook een felle kleur. Zal wel geen snelle auto zijn denk ik.
R32-logo erop?
Dikke wielen, Dik laag met denk ik een airride en enkel een twijfelachtig logo. Maar verder haal het logo er af en je hebt een hele nette bak.shameete schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:01:
[...]
ja, en idioot laag én R32 op een variant...
Verwijderd
Mijn god, smakeloos heeft weer een nieuw niveau bereikt! Jeremy Clarkson's Anne Hathaway's Cottage car is hier een juweeltje bij!
als ik het geld had, zou ik een hitman inhuren om die gast uit z'n lijden te verlossen (en de wereld te behoeden voor nageslacht)Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:38:
Als ik het geld had zou ik me elke dag zo laten vervoeren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk interieur ook:
[afbeelding]

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:52:
Mijn god, smakeloos heeft weer een nieuw niveau bereikt! Jeremy Clarkson's Anne Hathaway's Cottage car is hier een juweeltje bij!

Uber haha.
If this is you...Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:38:
Als ik het geld had zou ik me elke dag zo laten vervoeren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk interieur ook:
[afbeelding]

This too shall pass
Ben benieuwd hoe het eindresultaat is, foute tuning zeker, maar ziet er wel net gedaan uit.
CorrectMEN-O schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:59:
Ford scorpio ?
Scorpio te zien aan de vorm van de achterlichten.
Te laat dus
Te laat dus
[ Voor 16% gewijzigd door Krentenbol op 28-09-2010 16:45 ]
Is dat nou een 100NX voorkant of lijkt het maar zo?
Niet duur tho, 995 pond. Hoewel, als je de kosten bedenkt om deze weer normaal te maken
[ Voor 10% gewijzigd door SeatRider op 28-09-2010 18:45 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.