AtleX schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:17:
He, jij woont in Tiel zeker? Volgens mij heb ik je gisteren aan het einde van de middag nog zien rijden op Kellen. Je auto ken ik ook wel van verschillende shows & meetings, heb je verlaging nogal uitgebreid geïnspecteerd op de Team Betuwe avondmeeting in Zaltbommel afgelopen juni of juli (?).
klopt, ik kom uit Tiel

Dat heb je goed gezien.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb. Ik heb ze ooit op een Duitse site zien staan vorig jaar en heb ze toen geimporteerd. Was destijds de enige in NL met deze lampen. Nu kan je ze bestellen via Carfantasy in Elst. (
www.carfantasy.nl)
drempels zijn bij mij ook bijna geen optie meer. Omdat de bumper een eind vooruit steekt, raak ik ze nog regelmatig. Parkeergarages etc. zijn een no-go.
Hij is voor met 11cm verlaagd en achter 10cm. Hiermee komt het laagste punt op 4cm van de grond bij de voorbumper en 6cm bij m'n dorpel (welke overigens ook vaak genoeg geraakt wordt)
Wagenwielen? Het is maar 17inch. Enkel omdat ze zo diep in de kasten vallen ogen ze groter.
Voor- en achterbumper zijn van een 206 GT. Speciale editie van de 206 ter ere van de WRC 206.
Dakspoiler is voor downforce inderdaad nutteloos, maar het gaat puur om het optische bij mij. De spoiler is van een 206 RC. Zonder spoiler is hij te kaal.
Afijn, zo blijkt maar hoe smaken verschillen.
Zelf ben ik er uiteraard superblij mee en ik krijg regelmatig complimenten dat de mijne juist zo lekker subtiel is gebleven (m.u.v. de verlaging). Maar krijg uiteraard ook regelmatig te horen dat de verlaging te extreem is. Ach, het is een keus die ik gemaakt heb en mij zal je nooit horen klagen