Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik wil op mijn 27" C2D machine ook windows 7 installeren (Boot camp). Een van de programma's die ik daar op zal draaien is Corel WordPerfect X4 (daar moet ik nu eenmaal af en toe mee werken). Ik ben een noob op dit vlak, maar is er een reden om geen 64-bit versie van windows te nemen? Bijvoorbeeld als het gaat om ondersteuning van printers, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben een echte Apple fanaat geworden, met een redelijke kennis op gronden van MacBook en iPhone en MacMini's..

Ik heb net een nieuwe iMac aangeschaft, en hopelijk heeft deze geen gele waas of flikkeringen..

De iMac die ik aangeschaft heb, komt binnenkort bij mij thuis, en is de basic versie van 27 inch. Dit is voor mij voldoende..

Hebben jullie advies voor mij wat de iMac betreft? Bijvoorbeeld een extra kabel voor dit en dat en waarom.. Zodat ik bij het begin het toch meest compleet heb, en niet later extra dingen hoef te aanschaffen..

Ik heb zelf thuis een MacBook *late 2008* en de oldskool iPhone 2G met jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

joepert schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:01:
Ik wil op mijn 27" C2D machine ook windows 7 installeren (Boot camp). Een van de programma's die ik daar op zal draaien is Corel WordPerfect X4 (daar moet ik nu eenmaal af en toe mee werken). Ik ben een noob op dit vlak, maar is er een reden om geen 64-bit versie van windows te nemen? Bijvoorbeeld als het gaat om ondersteuning van printers, etc?
Misschien eens kijken naar VMware of iets dergelijk. http://www.virtualbox.org/ is gratis en goed.
Crossover is een ook een programma dat misschien WP kan draaien?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:05:
Ik zelf ben een echte Apple fanaat geworden, met een redelijke kennis op gronden van MacBook en iPhone en MacMini's..

Ik heb net een nieuwe iMac aangeschaft, en hopelijk heeft deze geen gele waas of flikkeringen..

De iMac die ik aangeschaft heb, komt binnenkort bij mij thuis, en is de basic versie van 27 inch. Dit is voor mij voldoende..

Hebben jullie advies voor mij wat de iMac betreft? Bijvoorbeeld een extra kabel voor dit en dat en waarom.. Zodat ik bij het begin het toch meest compleet heb, en niet later extra dingen hoef te aanschaffen..

Ik heb zelf thuis een MacBook *late 2008* en de oldskool iPhone 2G met jailbreak..
Dock voor je iPhone? http://www.dealextreme.com/products.dx/category.205
Mobile Me om alles te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Misschien ook een externe harde schijf om timemachine backups naartoe te maken?

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 11:49
Over de 1000 posts, daarom graag verder in [iMac] Ervaringen & Discussie - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.