[RTS] Supreme Commander 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hard krijgt ook meer resources binnen etc,

Ik vind het nog wel leuk omdat ik vaak met een vriend speel.
Maar het echte lastige van supreme commander, is er niet af. Zovaak denk je te winnen heb je alles bijna in handen. Je maakt 1 fout en dan is het weer over.
Het enige krommen aan deze editie is, bouw snel units en research tot small exp, en daarna gewoon mass convert, bouw 10+ exp factory;s en gaan.. Dit is bijna de tactiek van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Vrij lang geleden dat de laatste reactie hier is gepost, maar ik vroeg me af of er nog Tweakers hier zijn die het spel spelen? :) Ik vind het nog steeds een zeer vermakelijk spel, vooral online. :)

Tevens reactie op hierboven. Ook al is het een heel oude reactie, dat is natuurlijk niet weer, vrijwel elke speler die mass convert gaat in een 1v1 match verliest dat, tenzij late-game. Ik heb nog geen enkele 1v1 gespeeld waarbij het uberhaupt zover kwam :)

[ Voor 39% gewijzigd door Inverted_World op 06-08-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Check het Forged Alliance topic, is daar verder gegaan :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Crossposten is niet de bedoeling, daarnaast heb je ook verder gekeken dan de Pricewatch? Kijk eens op budgetgaming.nl

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 13-09-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar gewoon uit naar Planetary Annihilation.

Deze is al geheel in stijl van het 1e deel.
grafisch iets minder echter wel met meer mogelijkheden.

http://www.kickstarter.co...ion-a-next-generation-rts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 14:39
Is er dan helemaal niemand meer die dit geniale spel speelt? =)

Ik heb het gevoel alsof er geen RTS spellen van het niveau van supreme commander 2 worden gemaakt. Als er mensen zijn die nog suggesties hebben, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
Dorestad schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:28:

Ik heb het gevoel alsof er geen RTS spellen van het niveau van supreme commander 2 worden gemaakt. Als er mensen zijn die nog suggesties hebben, dan hoor ik dat graag!
Surpreme commander 2 was waardeloos, Forged Alliance was de ultieme supcom ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
Ja daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar in het land der blinden is supreme commander 2 nog steeds koning. Of zit iedereen te wachten op planetary annihilation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
Dorestad schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:35:
Ja daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar in het land der blinden is supreme commander 2 nog steeds koning. Of zit iedereen te wachten op planetary annihilation?
Nee, FA is nog koning, kun je gewoon met FAF nog online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorestad schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:28:
Nee.
Ik heb het gevoel alsof er geen RTS spellen van het niveau van supreme commander 2 worden gemaakt.
Een hoop die velen koesteren inderdaad.

FAF voor het klassieke gevoel en PA voor RTS met een twist zijn de opties op het moment, wat mij betreft.
Forged Alliance Forever is daarbij zeker op dit moment de beter gebalanceerde en uitgewerkte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorestad
Check, dan moet ik FAF ook maar eens installeren

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
FA is episch. Gister voor het eerst gespeeld, gelijk 2 potjes met/tegen een veteraan in het spel. En mijn god, wat werd ik glorieus afgeslacht. Maar het boeide me niet, want het is gewoon een episch spel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voor FA zijn er ook een aantal YouTube-casters, welke interessante games casten. Een van de beste die ik tot nu toe gezien hebt is deze: YouTube: This is Supcom! Supreme Commander: Forged Alliance Een geweldige 2vs2 van 4 spelers uit de top50 van FAF.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 16-09 21:41
SlinkingAnt schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:55:
Voor FA zijn er ook een aantal YouTube-casters, welke interessante games casten. Een van de beste die ik tot nu toe gezien hebt is deze: YouTube: This is Supcom! Supreme Commander: Forged Alliance Een geweldige 2vs2 van 4 spelers uit de top50 van FAF.
Zeg maar gerust de Top 3 (niet werkelijk in 1v1 ladder ranking, maar dat komt meer omdat de ladder niet zo goed werkt voor top players) en een van de top teamgame players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:41:
FA is episch. Gister voor het eerst gespeeld, gelijk 2 potjes met/tegen een veteraan in het spel. En mijn god, wat werd ik glorieus afgeslacht. Maar het boeide me niet, want het is gewoon een episch spel.
Het is een fantastisch spel, maar wat ik vooral zo geweldig vind, is de camera controls. Zoom genoeg uit en er verschijnen ikoontjes, zoom helemaal uit om daarna op een ander deel van de map weer in te zoomen. Naar mijn mening mag ieder spel dat een top-down of isometrisch perspectief heeft zulke camera controls hebben. Is echt de benchmark voor andere spellen (voor mij, in ieder geval).

Daarnaast is de gameplay natuurlijk ook top, maar ik ben zelf niet zo geweldig in RTS-en, dus of ik dat nou echt goed kan beoordelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zeker! ik ben een ramp in RTS, maar ik vind het wel echt gaaf spelen, mede door het zoom niveau. Heerlijk om te zien dat er toch nog studios zijn die het wel goed kunnen doen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mwah, Supreme Commander 2 kwam van dezelfde developers, dus of die nog weten hoe het goed kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Goed punt, goed punt.. zelf nog niet gespeeld, maar van wat ik begrijp doet het redelijk slecht zijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Voor de mensen die Supreme Commander 2, Planetary Annihilation of Forgerd Alliance nog wilde kopen, nu allemaal voor een paar euro op steam. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste