Je kunt ook niet meer zien wat een unit allemaal aan boord heeft aan wapens. Je kunt wel met F2 een lijst met scores naar voren toveren, maar alleen in een graphbar. Ik heb ook nog niet door hoe je kunt zien of een tegenstander is uitgeschakeld.Olaf van der Spek schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:43:
Kun je het aantal kills van een unit niet meer zien? En waar is quicksave gebleven?
Ik heb nu een aantal skirmish potjes gespeeld. Begin er aan te wennen, maar toch zijn de maps voor m'n gevoel te klein. Op Setons een potje 4v4 gespeeld met alleen hard computers, is toch vrij lastig als je continu nukes moet afweren

Ik vind het overigens ook jammer dat assist niet meer goed werkt. Je kunt bouwers elkaar laten assisten, maar ze doen gewoon geen fuck. Ik heb daarom ook niet meer dan 3 werkertjes + acu in het spel, het heeft geen voordeel meer om er tig te hebben, ook al heb je een shitload aan resources.
Ik had de research ook wat minder beschikbaar verwacht. Het komt er al gauw op neer dat je binnen no time alle upgrades hebt die er mogelijk zijn, als je maar genoeg van die science gebouwen maakt. Achteraf kun je ze weer reclaimen als je nog mass problemen hebt. Wat ik had verwacht, was dat je moest werken voor je upgrade en daarom specifiek op air/land of sea in ging, omdat het kostbaar is; ook in de 4v4 potjes.