Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Unlock heb ik niet nodig, hij's door T-mobile vrijgegeven en heb er zonder problemen m'n Hi Prepaid in ;). Ik heb nu al 3.1.2 erop staan, die gaat er ook terug op.

Nu ik het principe van RedSn0w goed begrijp, is het voor mij geen optie zoals ik 't wil. Een custom firmware is de enige optie die overblijft. Ik neem aan dat je met een pre-jailbroken firmware alsnog normaal kan activeren en de certificaten krijgt?
Wat zijn nu mijn beste opties? BR werkt niet in m'n VM (misschien een andere wel, dat het aan de installatie ligt), RedSn0w valt buiten de boot en PwngTool werkt voor Windows met alleen 3.1.3 (toch?) of is nog niet beschikbaar voor Windows. Als er wel een versie beschikbaar is die zonder problemen kan werken op Windows en 3.1.2, dan ben ik al blij.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:35

MsG

Forumzwerver

Hm misschien is na de volgende kapotheid pwnagetool ook beter. Dus 1 keer een firmware maken en dan is het voor altijd klaar voor die softwareversie? Dat is veel handiger. Virtueel Mac gebruiken is natuurlijk een goede tip, helemaal niet aan gedacht :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
Hero Of Time schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:01:
Unlock heb ik niet nodig, hij's door T-mobile vrijgegeven en heb er zonder problemen m'n Hi Prepaid in ;). Ik heb nu al 3.1.2 erop staan, die gaat er ook terug op.

Nu ik het principe van RedSn0w goed begrijp, is het voor mij geen optie zoals ik 't wil. Een custom firmware is de enige optie die overblijft. Ik neem aan dat je met een pre-jailbroken firmware alsnog normaal kan activeren en de certificaten krijgt?
Wat zijn nu mijn beste opties? BR werkt niet in m'n VM (misschien een andere wel, dat het aan de installatie ligt), RedSn0w valt buiten de boot en PwngTool werkt voor Windows met alleen 3.1.3 (toch?) of is nog niet beschikbaar voor Windows. Als er wel een versie beschikbaar is die zonder problemen kan werken op Windows en 3.1.2, dan ben ik al blij.
PwnAge Tool is voor de MAC, werkt alleen op de Mac en is voor alle firmwares tot 3.1.3. Met een pre-jailbroken FW kun je activeren en de certificaten krijgen, jij hebt ook geen pushfix nodig (denk ik).

Ok het verhaal is nu duidelijker voor ons beiden. Je toestel is simlock vrij en je baseband update of niet is eigenlijk niet belangrijk, want de iPhone is officeel geunlocked.

Makkelijkste optie: custom fw downloaden, hier heb de custom die jij nodig hebt:
http://www.iphoneclub.nl/...ustom-3-1-3-firmware.html

Je moet de 2e (3G) hebben, deze is dus pre-jailbroken en geen activatie maar wel Cydia, geen unlock. Deze is bedoeld voor mensen, zoals jij die een officeel simlock vrije toestel hebben :)
Je shift + herstelt het in iTunes en je bent klaar, je tel wordt gewoon door iTunes geactiveerd en je kunt je backup terugzetten.

Maar als je zelf aan de slag wilt, dan kun je net zo goed RedSn0w gebruiken. Die doet precies wat jij wil, maar dan moet je wel FW 3.1.2 bij pakken :)
MsG schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:12:
Hm misschien is na de volgende kapotheid pwnagetool ook beter. Dus 1 keer een firmware maken en dan is het voor altijd klaar voor die softwareversie? Dat is veel handiger. Virtueel Mac gebruiken is natuurlijk een goede tip, helemaal niet aan gedacht :).
Ja absoluut, PwnAge Tool is geweldig, ik ben ook zelf nog op 3.1.2 want de nieuwe firmware brengt niet echt veel mee en ik heb later het een keer moeten herstellen, pak gewoon mijn eigen custom fw erbij, druk op shift + herstel en klaar is kees :) En zo moeilijk is PwnAge Tool niet, gewoon een tutorial erbij pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 14-03-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik krijg geen push messages op mijn telefoon. Nu begreep ik dat dat kan samenhangen met een jailbreak.
Ik draai 3.1.2 op een 3GS. Full JB, dus geen tethered. Geen unlock! Gewoon TM, native geactiveerd via iTunes.
Mijn vraag, heeft het te maken met mijn JB, en kan ik het dan oplossen?

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 14-03-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

EN-IS, even voor de duidelijkheid, ik heb een 3Gs, geen 3G, dus zou ik nou wel 3.1.3 nemen? Ik blijf liever bij 3.1.2, ik heb tenslotte ook al m'n SHSH op laten slaan bij Saurik.
En tja, het downloaden van voorbereidde firmwares, ik weet niet. Er zijn een paar dingen die ik toch wel zou willen veranderen als het kan. Ik ga het even proberen of een VMWare image met Mac OSX werkt in VirtualBox. VMWare vind ik zelf niks en schijnt zelfs een ramp te zijn voor Linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:39:
EN-IS, even voor de duidelijkheid, ik heb een 3Gs, geen 3G, dus zou ik nou wel 3.1.3 nemen? Ik blijf liever bij 3.1.2, ik heb tenslotte ook al m'n SHSH op laten slaan bij Saurik.
En tja, het downloaden van voorbereidde firmwares, ik weet niet. Er zijn een paar dingen die ik toch wel zou willen veranderen als het kan. Ik ga het even proberen of een VMWare image met Mac OSX werkt in VirtualBox. VMWare vind ik zelf niks en schijnt zelfs een ramp te zijn voor Linux.
Pardon, ik dacht dat je een 3G had, ja dan kun je de 4e nemen:
iPhone 3GS
- Jailbreak
- Zonder activatie
- Cydia

Dat maakt niet uit, omdat het een Custom FW is, kun je altijd terug naar 3.1.2, het maakt niet veel uit, al zou je nu via iTunes naar 3.1.3 gaan, dan kun je alsnog terug naar 3.1.2 omdat je de FW gegevens bij Saurik op de server hebt staan, heb ik ook btw :)

Er zijn op internet hier en daar kant en klare Mac OSX pakketten voor VMWare, zo ben ik ook aan die van mij gekomen. Best handig maar kijk even wat het beste je uitkomt! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
UltraSub schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:19:
Ik krijg geen push messages op mijn telefoon. Nu begreep ik dat dat kan samenhangen met een jailbreak.
Ik draai 3.1.2 op een 3GS. Full JB, dus geen tethered. Geen unlock! Gewoon TM, native geactiveerd via iTunes.
Ja het ligt vaak aan JailBreak, er zijn verschillende opties:
- PushFix
- Push Fix
- Push Doctor

Deze allen kun je vinden in Cydia, een van deze zou je problemen moeten verhelpen :)

EDIT: dit heeft voor heel mensen eindelijk de Push problemen opgelost, je kunt beter deze gebruiken:
http://www.iphoneclub.nl/...veerde-iphones-jailbreak/

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 14-03-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hero Of Time schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:39:
Er staat op nieuwsgroepen ook nog een image die ik ooit voor een medetweaker heb gemaakt. Ook voor een 3GS, geen activatie (aangezien je dat niet nodig hebt), met Cydia, en werkt goed! Heb een root-partitie van 700 mb dacht ik gekozen. Moet je maar zoeken op 'ruubster', de collectie is ongeveer 327 mb en 56 dagen oud. Maar kijk zelf maar wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

UltraSub schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:19:
Het staat los van de jailbreak. De enige samenhang is dat jailbreakers om bepaalde redenen het activeren vaak ook overslaan. Wat als je j certificaat handmatig even in de mappen gooit. Heb je die ooit los ge-exporteerd?

Van die pushfix was het geloof ik zo dat je een reeks certificaten deelde met duizenden users. Misschien dat dat tegenwoordig anders is en dat er fake een iPhone wordt geactiveerd? Werkt youtube wel?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MsG schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:12:
[...]

Het staat los van de jailbreak. De enige samenhang is dat jailbreakers om bepaalde redenen het activeren vaak ook overslaan. Wat als je j certificaat handmatig even in de mappen gooit. Heb je die ooit los ge-exporteerd?

Van die pushfix was het geloof ik zo dat je een reeks certificaten deelde met duizenden users. Misschien dat dat tegenwoordig anders is en dat er fake een iPhone wordt geactiveerd? Werkt youtube wel?
Youtube werkt gewoon, en ik weet vrijwel zeker dat de telefoon gewoon netjes geactiveerd is. Daarom vind ik het ook zo raar. Ik had ook wel eens gelezen dat het alleen bij ge'hack'tiveerde toestellen problemen gaf. En mijn vroegere jailbreaks hadden gewoon push notifications. En heb eigenlijk niks anders gedaan. Viel me eigenlijk een paar dagen geleden pas op, dat ToDo geen notifications stuurde (en ja, die is gewoon legaal en betaald :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 01-08 20:34
UltraSub, al nieuwe install van de apps geprobeerd?

Dat deed het 'm bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. Ik zal eens reinstallen. Maar ik doe nooit upgrades, alleen DFU installs naar de nieuwere firmwares. Daarna wordt dus alles opnieuw reinstalled aan apps. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik las hier trouwens iemand die in zijn custom firmware een 1GB partitie maakte. Wat doet dit? Een USB stickschijfje als je de iphone inplugt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MsG schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:06:
Ik las hier trouwens iemand die in zijn custom firmware een 1GB partitie maakte. Wat doet dit? Een USB stickschijfje als je de iphone inplugt?
Dat was ik, en nee, dat maakt het niet een usb schijf stick dingetje :)

Voor het installeren van applicaties en dergelijke maakt iPhone standaard gebruik van een 500mb partitie, maar deze raakt snel vol als je je eigen thema's, applicaties en nog veel meer uit Cydia, iTunes applicaties, etc gebruikt, daarom kies ik zelf standaard voor een 1GB partitie.

Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/IMG_0193.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Verdomme :( ik had me iPhone perongeluk geüpdate naar de 3.1.3 software. Daar baalde ik dus van want ik was me jailbreak en al me apps kwijt :( dus ik denk laat ik eerst ff kijken of dat sn0wbreeze werkt. Ik las al dat het smerige software was maarja voor mij zag het eruit als de simpelste manier op me iPhone te jailbreaken. Dus ik open het programma, staat er ten eerst als een fout in. Er staat browse now the 3.1.2 software. Dat vond ik al raar want ik las dat je de 3.1.3 software moest uploaden. Dus ik browse die 3.1.2 staat er : this is not a valid 3.1.3 ding . Dus ik dacht :hee ?????? Nou dan toch maar die 3.1.3 software browse inplaats van die 3.1.2 en dan zegt die dat het goed is :s . Dus hij is bezig met een costum 3.1.3 software te maken. Maar hij failt gewoon zonder reden. Dus ik denk. Nou misschien helpt het als ik me iPhone in DFU mode zegt en dan verbind met de computer ofzo. Dus ik doe dat. Failt die nog steeds :s dus ik haal me iPhone weer uit DFU mode en dan vind me iTunes me iPhone niet meer en ik krijg ook geen melding dat me iPhone is aangesloten ofzo. Dus ik start me pc opnieuw op. En ik zie eerst me lampjes van me muis branden als ik me bios enter enzo en me toetsen board doet het gewoon maar zodra hij windows opstart gaat het mis :( het lampje van me muis gaat uit en geen 1 USB poort, internet poort of geluids poort doet het meer !!!! :( ik kan me muis niet meer bewegen ofso :( ik denk dat het gewoon de drivers van me mobo zijn ofso waar een fout of virus in is gekomen. Ik denk dt de enige oplossing is om Windows weer opnieuw te installeren :( of weet iemand nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Vraagje: Ik heb mijn iPhone 3Gs gejail breakt. Werkt allemaal perfect, mag hem alleen niet op nieuw opstarten i.v.m. 3.1.2 . Maar nu komt het, ik had Itunes op mijn laptop geïnstalleerd. Maar nu heb ik hem op nieuw geïnstalleerd, kan ik hem nu op nieuwe koppelen? (Heb niks geback-upt omdat dit niet meer ging.)
Zo ja blijft hij dan gejailbreakt? En behoud ik mijn data (contacten, smsjes en foto's)?

Alvast bedankt

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb per ongeluk door te snel klikken en oplettendheid ook mijn firmware van me net nieuwe iphone geupgrade naar 3.1.3. met daarin baseband 5.12
helaas kan ik em nu dus niet meer downgraden want hij zegt dat die versies niet goed zijn voor this device.
hmm..

enig idee wat ik nu nog kan doen?
ik heb een abonnement bij t-mobile dus geen simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik wil eigenlijk weer terug zonder jailbreak. Tegenwoordig loopt mijn accu super snel leeg. Volledig opgeladen en 3 uur radio luisteren via 3G is gewoon accu leeg. Kan ik zonder problemen gewoon updaten naar de nieuwste firmware? Krijg ik dan geen brick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56
T-Rhidon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:03:
Vraagje: Ik heb mijn iPhone 3Gs gejail breakt. Werkt allemaal perfect, mag hem alleen niet op nieuw opstarten i.v.m. 3.1.2 . Maar nu komt het, ik had Itunes op mijn laptop geïnstalleerd. Maar nu heb ik hem op nieuw geïnstalleerd, kan ik hem nu op nieuwe koppelen? (Heb niks geback-upt omdat dit niet meer ging.)
Zo ja blijft hij dan gejailbreakt? En behoud ik mijn data (contacten, smsjes en foto's)?

Alvast bedankt
Ten eerste, Je hebt een nieuwe iphone met een thethered jailbreak begrijp ik? Je mag hem dus opnieuw starten alleen moet je de jailbreak weer starten wil je hem opstarten. (heeft trouwens niks met 3.1.2 te maken maar met de bootrom van je iphone ;)).

Je kan (ALS HET GOED IS, HEB HIER EEN BEVESTIGING VOOR NODIG) je iphone gewoon koppelen aan een nieuw geinstalleerde Itunes, Laat je Iphone gemachtigd worden en als het goed is zal Itunes alles Syncen van je Iphone naar je PC. Let wel op dat je GEEN update doet naar 3.1.3 . Voor de Nieuwe Iphones is de Jailbreak hiervoor nog niet mogelijk (kan zijn dat ze hier nu wel een oplossing voor hebben, maar ik denk dat je dit toch niet wilt).
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:04:
ik heb per ongeluk door te snel klikken en oplettendheid ook mijn firmware van me net nieuwe iphone geupgrade naar 3.1.3. met daarin baseband 5.12
helaas kan ik em nu dus niet meer downgraden want hij zegt dat die versies niet goed zijn voor this device.
hmm..

Kan je wat meer info over je Iphone geven? Met beetje googlen zou je waarschijnlijk de oplossing kunnen vinden om je oude FW terug te zetten, Volgens mij staat hier zelfs info over in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcov250 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Ten eerste, Je hebt een nieuwe iphone met een thethered jailbreak begrijp ik? Je mag hem dus opnieuw starten alleen moet je de jailbreak weer starten wil je hem opstarten. (heeft trouwens niks met 3.1.2 te maken maar met de bootrom van je iphone ;)).

Je kan (ALS HET GOED IS, HEB HIER EEN BEVESTIGING VOOR NODIG) je iphone gewoon koppelen aan een nieuw geinstalleerde Itunes, Laat je Iphone gemachtigd worden en als het goed is zal Itunes alles Syncen van je Iphone naar je PC. Let wel op dat je GEEN update doet naar 3.1.3 . Voor de Nieuwe Iphones is de Jailbreak hiervoor nog niet mogelijk (kan zijn dat ze hier nu wel een oplossing voor hebben, maar ik denk dat je dit toch niet wilt).

[...]

Kan je wat meer info over je Iphone geven? Met beetje googlen zou je waarschijnlijk de oplossing kunnen vinden om je oude FW terug te zetten, Volgens mij staat hier zelfs info over in de TS
sorry vergeten te vermelden,
het is een pas nieuw toestel nog geen week oud.
en mijn oude FW heb ik volgens mij niet.
maar als ik me oude FW herstel (stel dat ik em heb) dan blijft me baseband toch 5.12?
a.k.a dan kan ik alsnog cydia er niet opzetten die vervolgens mijn baseband wel kan verlagen.

verders is het een iphone 3GS 3.1.3FW 5.12BB 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:02
Neefdave schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:08:
Ik wil eigenlijk weer terug zonder jailbreak. Tegenwoordig loopt mijn accu super snel leeg. Volledig opgeladen en 3 uur radio luisteren via 3G is gewoon accu leeg. Kan ik zonder problemen gewoon updaten naar de nieuwste firmware? Krijg ik dan geen brick?
Het ligt er maar net aan of je een simlockvrije (origineel, niet softwarematig) iPhone hebt. Als je van een unlock afhankelijk bent om te bellen e.d. zou ik niet gaan upgraden naar 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Remcov250 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Oke hartstikke bedankt voor je reactie, ga ik dat vanavond proberen met op nieuw machtigen. Ja dat had ik hier overal al gelezen dat ik geen 3.1.3 moet installeren. Moet ik dat zelf dan doen in Itunes of krijg ik zelf een melding van opnieuw koppelen?

(Tethered jailbreak is toch dat je hem jailbreakt en hij hangt aan de pc. Als dat zo is heb ik dat wel op die manier gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met wat collega's lopen zoeken naar oplossingen voor het probleem wat ik eerder heb gepost.
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:04:
hmm..

alleen helaas zijn we nog niet tot een werkende conclusie kunnen komen.
iemand anders hier die dit kan verhelpen?
we nemen aan dat er wel een mogelijkheid moet zijn om die nieuwe versie te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vraag het me af. Ze gaan niet bij elke triviale update een fix releasen, omdat ze een dergelijk lek beter kunnen gebruiken voor een echte update zoals weer bij 4.0. Het kan best zijn dat je nu helaas pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Opnieuw koppelen is gewoon gelukt, hartstikke bedankt Remcov250. Telefoon er aan hangen en de meldingen komen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Vandaag weer iets leuks... MyWi trial gedownload, samen met de rock App (moet voor rock extensions). Dat werkte goed, maar wel een beetje rare connection bugs.

Sync ik net met iTunes kreeg ik een "Waarschuwing, uw iPhone is bijna vol" melding op de iPhone. WTF?

Nog 35Kb leeg. Restore dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Als ik nu een Ipod Touch uit Amerika importeer (goedkope dollar t.o.v. de euro), heb ik dan hetzelfde product als in Nederland en kan ik dezelfde functies ook gewoon gebruiken? Is het ook mogelijk om de Nederlandse taal in te stellen op een Amerikaanse Ipod Touch? Kan ik alleen in Amerika garantie claimen of kan dat ook gewoon in Europa? Zitten er nog nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

T-Rhidon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:37:
(Tethered jailbreak is toch dat je hem jailbreakt en hij hangt aan de pc. Als dat zo is heb ik dat wel op die manier gedaan).
Nee, tethered jailbreak wil zeggen dat je 'm aan je PC moet hangen om 'm te kunnen opstarten als je accu leeg is geraakt of je door het installeren van een applicatie heb moeten herstarten. Jailbreaken zonder dat hij aan je computer hangt moet nog uitgevonden worden :P
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:55:
Ik heb met wat collega's lopen zoeken naar oplossingen voor het probleem wat ik eerder heb gepost.

[...]

alleen helaas zijn we nog niet tot een werkende conclusie kunnen komen.
iemand anders hier die dit kan verhelpen?
we nemen aan dat er wel een mogelijkheid moet zijn om die nieuwe versie te kraken.
De baseband is alleen van belang als je afhankelijk bent van een unlock om met een andere provider te kunnen werken. Als je een T-mobile abbo hebt en een T-mobile iPhone, is daar niets mee aan de hand. Wat je wel als probleem hebt nu, is dat 3.1.3 met de baseband upgrade PLUS de nieuwe bootrom je geen JB meer geeft. Dit is onmogelijk totdat er een lek is gevonden in deze combinatie. Daarom dat je ook nog een JB hebt om naar 3.1.3 te gaan zonder de baseband te laten updaten. Je hebt dan alsnog een tethered JB door de nieuwe bootrom, maar het is wel mogelijk. Maarja, je zit nu al met de combinatie die op dit moment onmogelijk een JB geeft. Wisselen met een collega die geen waarde hecht aan een JB en nog op 3.1.2 zit?
Neefdave schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:08:
Je weet dat 3G veel batterij vraagt he? Dat samen met het luisteren naar internet radio maakt het niet zo heel vreemd dat je accu redelijk snel leeg is.
Het herstellen naar 3.1.3 (liever nog 3.1.2 als je je SHSH key hebt laten opslaan bij Cydia) zal je geen brick geven. Tenzij je afhankelijk bent van een unlock, maar aangezien je geen JB meer wilt, is dat dus niet het geval.
PowerEngine schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:45:
Verdomme :( ik had me iPhone perongeluk geüpdate naar de 3.1.3 software. Daar baalde ik dus van want ik was me jailbreak en al me apps kwijt :( dus ik denk laat ik eerst ff kijken of dat sn0wbreeze werkt. Ik las al dat het smerige software was maarja voor mij zag het eruit als de simpelste manier op me iPhone te jailbreaken. Dus ik open het programma, staat er ten eerst als een fout in. Er staat browse now the 3.1.2 software. Dat vond ik al raar want ik las dat je de 3.1.3 software moest uploaden. Dus ik browse die 3.1.2 staat er : this is not a valid 3.1.3 ding . Dus ik dacht :hee ?????? Nou dan toch maar die 3.1.3 software browse inplaats van die 3.1.2 en dan zegt die dat het goed is :s . Dus hij is bezig met een costum 3.1.3 software te maken. Maar hij failt gewoon zonder reden. Dus ik denk. Nou misschien helpt het als ik me iPhone in DFU mode zegt en dan verbind met de computer ofzo. Dus ik doe dat. Failt die nog steeds :s dus ik haal me iPhone weer uit DFU mode en dan vind me iTunes me iPhone niet meer en ik krijg ook geen melding dat me iPhone is aangesloten ofzo. Dus ik start me pc opnieuw op. En ik zie eerst me lampjes van me muis branden als ik me bios enter enzo en me toetsen board doet het gewoon maar zodra hij windows opstart gaat het mis :( het lampje van me muis gaat uit en geen 1 USB poort, internet poort of geluids poort doet het meer !!!! :( ik kan me muis niet meer bewegen ofso :( ik denk dat het gewoon de drivers van me mobo zijn ofso waar een fout of virus in is gekomen. Ik denk dt de enige oplossing is om Windows weer opnieuw te installeren :( of weet iemand nog een oplossing?
Smileys over en enters tekort? Er staat in de TS al dat Sn0wBreeze troep is en is meermalen hier in het topic op de laatste paar pagina's herhaald. En ondanks de waarschuwingen heb je het toch gebruikt. Kom dan niet hier huilen als je je systeem om zeep helpt. In dit geval is er maar 1 oplossing: format en herinstall. Wil je een backup, boot dan een Linux live CD. Bij de herinstallatie, zorg dan dat je zoals een echte tweaker je data buiten je OS zet, dan kan je 't zonder zware consequenties weer slopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:06:
De baseband is alleen van belang als je afhankelijk bent van een unlock om met een andere provider te kunnen werken. Als je een T-mobile abbo hebt en een T-mobile iPhone, is daar niets mee aan de hand. Wat je wel als probleem hebt nu, is dat 3.1.3 met de baseband upgrade PLUS de nieuwe bootrom je geen JB meer geeft. Dit is onmogelijk totdat er een lek is gevonden in deze combinatie. Daarom dat je ook nog een JB hebt om naar 3.1.3 te gaan zonder de baseband te laten updaten. Je hebt dan alsnog een tethered JB door de nieuwe bootrom, maar het is wel mogelijk. Maarja, je zit nu al met de combinatie die op dit moment onmogelijk een JB geeft. Wisselen met een collega die geen waarde hecht aan een JB en nog op 3.1.2 zit?
ik denk idd dat er niks anders op zit als wachten op een nieuwe JB voor mijn versie.
als ik dit topic blijf volgen heb ik dan kans dat ie hier gepost wordt?
of is dat tegen de regels op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja daar heb je best kans op. maar als men inderdaad wacht op 4.0 (wat ik zeer annemelijk acht) mag je tot minmimaal juni gaan wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickky
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 03:18
Nou hier komt het.. Zucht..

Sinds 2 maanden heb ik een Ipod Touch gekocht. Dus dit was de 3G met 3.1.3 software als ik het nog goed heb. Deze heb ik toen gejailbreakt met Blackra1n, werkte allemaal perfect. Alleen ik mocht dus de Ipod niet uitzetten, dan zou ik hem elke keer moeten rebooten.
Nou is hij wel eens een paar uit gegaan maar dat was niet erg.
Vanmorgen was hij dus ook weer uit gegaan..Helaas..:S Dus ik denk ik reboor hem maar even. Dit mocht niet helpen.

Uiteindelijk dacht ik maar dat ik beter de Touch gewoon kon herstellen en dan opnieuw jailbreaken, wel veel kwijt maar geen belangrijke dingen.

Nu komt het! Op het moment dat ik heb wil jailbreaken, dus met Blackra1n Blijft hij hangen bij wait device for reboot of zoiets, en word het scherm op de ipod zwart en komt er geen Hobbit. Nou heb ik veel gezocht op internet en kan het zijn dat je van usb enzo moet willen en de home button in moet houden.
Van alles geprobeerd alleen niks werkte.
Maar nou komt de grap. Ik lees nu overal dat je de Ipod Touch 3G 3.1.3 MC.. model niet kan jailbreaken. En die heb ik.

Waarschijnlijk heb ik een firmeware versie van 3.1.3 over mijn 3.1.2 gegooid(Teminste dit lijkt me) Maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat toen ik de vorige ging jailbreaken ik een 3.1.3 versie had. Ik moet hem dus vannochtend onbewust geupdate hebben, terwijl ik dat nergens ben tegengekomen.
Of kan het zijn dat ik iets met het jailbreaken verkeerd doe?
Of is er een andere manier op de ipod touch 3G 3.1.3 CM model te jailbreaken. Ik kan dit namelijk nergens vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Zodra je restored met iTunes, pakt iTunes automagisch de nieuwste firmware, in dit geval 3.1.3

Tenzij je je SHSH bestanden bij Saurik hebt opgeslagen (groene letters bovenaan bij Cydia), kan je niet jailbreaken.

Als je dat wel hebt gedaan, staat er een tutorial om te downgraden naar 3.1.2 in de TS.
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:13:
[...]

ik denk idd dat er niks anders op zit als wachten op een nieuwe JB voor mijn versie.
als ik dit topic blijf volgen heb ik dan kans dat ie hier gepost wordt?
of is dat tegen de regels op dit forum?
Zo tussen neus en lippen door ;) We zullen je in ieder geval nooit vertellen hoe het moet (unlocken dan he, over jailbreaken vertellen we álles).

[ Voor 43% gewijzigd door Vanx op 15-03-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickky
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 03:18
Nope ik heb geen SHSH bestanden opgeslagen of iets dergelijks:(

Is er geen andere mogelijkheid om terug te gaan naar 3.1.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, je moet je SHSH verifiëren bij een server voordat iTunes de firmware kan inladen en Apple geeft geen 3.1.2 SHSH keys meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat als je SHIFT restore doet op 3.1.2 zonder al die sauriks zooi? Gaat hij dan zeuren dat je verplicht naar 3.1.3 moet? of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:07
Ik kon mijn iPhone 3G die ik 2e hands met 3.0 kocht zonder problemen Shift + Restoren naar 3.1.2.

Wel even opletten dat als hij op 3.1.2. zit, en hij weer verbinding maakt, dat je dan niet klikt op "Updaten" ofzo. Hij begint dan namelijk te mekkeren dat hij moet updaten naar 3.1.3.

En ik heb nooit iets met die SHSH shit gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ThinkPadd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:46:
Ik kon mijn iPhone 3G die ik 2e hands met 3.0 kocht zonder problemen Shift + Restoren naar 3.1.2.

Wel even opletten dat als hij op 3.1.2. zit, en hij weer verbinding maakt, dat je dan niet klikt op "Updaten" ofzo. Hij begint dan namelijk te mekkeren dat hij moet updaten naar 3.1.3.

Ehm jaaa... }:O Naar een nieuwe Firmware gaan is niet zo moeilijk, teruggaan is het probleem ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Is er geen simpelere manier om sources aan Cydia toe te voegen dan alles zelf in te tikken? Soort config filetje vervangen ofzo?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tijgert schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:49:
Is er geen simpelere manier om sources aan Cydia toe te voegen dan alles zelf in te tikken? Soort config filetje vervangen ofzo?
Download Cyder effe, hierin kun je het ook in typen/copy paste/etc en syncen met Cydia. Ik gebruik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een 3GS die altijd 3.1.2. heeft gedraait, gister liep hij vast in de middag. Heb gister avond vaker geprobeerd om met blackra1n weer op te starten. Dit is pas na een paar uur gelukt.

Maar na een half uurtje liep hij vast en kreeg ik hem niet meer aan. En nu lukt het helemaal niet meer.
Ik heb niks geupdate, blacra1n laat een foto zien. En vanaf daar duurt het ongeveer 10 minuten, je ziet eerst een halve "wacht teken" daarna valt de telefoon weer uit.

Heb geprobeerd om te herstellen naar 3.1.2. dat wil niet (onder recovery & DFU) restoren naar 3.1.3 custom wilt ook niet (iTunes blijft bij "iPhone op herstel voorbereiden"). Als ik een herstel opstart naar de originele 3.1.3 dan wilt iTunes de telefoon wel goed opnieuw opstarten alleen dat doe ik liever niet.

Ik heb een vodafone simkaart, telkens als ik word gebeld valt het netwerk ook ineens weg. Elke keer dus naar instellingen en dan offline modus aan doen en uit doen. Maar de laatste 2 keer liep hij precies daar vast.

Wat kan ik nog proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanx schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:45:
[...]

Zo tussen neus en lippen door ;) We zullen je in ieder geval nooit vertellen hoe het moet (unlocken dan he, over jailbreaken vertellen we álles).
bij unlocken neem ik aan dat je simlockvrij maken bedoeld?
dat is niet wat ik wil iig.. van mij mag ie gelockt blijven.
zolang me damn BB en FW maar naar beneden gaan haha

iphone zonder jailbreak is toch anders ;)
al moet ik zeggen.. zonder de jailbreak is het ook al een geweldig apparaat.
kan er nu al bijna alles mee wat ik er van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Ik verwacht toch binnen 2 weken een nieuwe firmware-update voor de iPhone (versie 3.2) vanwege de nieuwe iPad, want deze zou toch in maart uitkomen. Of zit ik nu fout te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MsG schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:43:
Wat als je SHIFT restore doet op 3.1.2 zonder al die sauriks zooi? Gaat hij dan zeuren dat je verplicht naar 3.1.3 moet? of dat niet?
Zoals ik zei, restore zal dan niet gaan omdat hij geen SHSH key kan krijgen. Deze worden 24 uur na het uitgeven van een nieuwe firmware gestaakt. Staat in de TS.
ThinkPadd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:46:

Dat komt omdat je ook geen signed firmware nodig hebt. Alleen de iPhone 3Gs en de iPod Touch 3G hebben deze nodig. Alle andere iDevices kunnen dus zonder probleem naar een andere firmware. Je zou zelfs van 3.1.3 naar 2.2.2 kunnen ofzo.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:39:
[...]

bij unlocken neem ik aan dat je simlockvrij maken bedoeld?
dat is niet wat ik wil iig.. van mij mag ie gelockt blijven.
zolang me damn BB en FW maar naar beneden gaan haha

iphone zonder jailbreak is toch anders ;)
al moet ik zeggen.. zonder de jailbreak is het ook al een geweldig apparaat.
kan er nu al bijna alles mee wat ik er van verwacht.
Je kan wel je firmware versie downgraden, maar je baseband is permanent vernieuwd. Dus als je afhankelijk bent van een unlock, ben je de pineut. Downgrade gaat dus als je niet afhankelijk bent van signed firmware, of je key hebt laten opslaan bij Saurik.
Ruubster schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:43:
Ik verwacht toch binnen 2 weken een nieuwe firmware-update voor de iPhone (versie 3.2) vanwege de nieuwe iPad, want deze zou toch in maart uitkomen. Of zit ik nu fout te denken?
Misschien, maar zouden ze in eerste instantie niet v4 erop zetten? Dat zou dan namelijk betekenen dat er een apart team bezig is geweest met v4 terwijl een ander, mogelijk kleiner team met 3.1 aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Ik heb afgelopen zaterdag een iPhone 3GS gekocht. Bleek dat deze nog 3.1.2 erop had staan en dus te jailbreaken was. Heb hem nu dus ook met blackra1n gejailbreaked en alles werkt perfect.
Bij cydia staat nu: this device has SHSHs on file for iPhone OS: 3.1.3. Er staat echter nog steeds 3.1.2 op de telefoon. Ik vraag me nu alleen af, mocht ik straks een keer mijn iPhone moeten restoren, kan ik dan wel of niet nog naar 3.1.2 restoren, en als dat niet gaat, is die 3.1.3 firmware van cydia dan wel of niet te jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Die shshs van 3.1.3 zegt niks over 3.1.3 firmware via Cydia. Het betekent alleen dat je restoren kan naar 3.1.2 mits je je windows host-file aanpast en de iTunes checker dus omleid naar Saurik's servers in plaats van de servers van Ome Steve. Als je echter zomaar update, dus niet via pwnagetool, maar echt zonder, heb je net zo'n probleem als mensen zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Ik zit een beetje in dubio, ik draai nog steeds de jailbroken 3.0.1 firmware op mijn 3GS 32GB en wil wat augmented reality apps proberen maar die hebben allemaal firmware 3.1+ nodig. Ik heb begrepen dat tools als redsn0w en blackra1n (nog) geen support hebben voor de 3GS dus ik wil het proberen met sn0wbreeze, maar ik lees hier dat dat 'troep' is ? Ik heb in ieder geval met de originele 3GS firmware een aangepaste .ipsw gemaakt mbv. sn0wbreeze, dat is allemaal goed gegaan. Ik krijg dan wel een waarschuwing dat ik de oude bootrom moet hebben en dat mijn toestel al jailbroken moet zijn, dat lijkt me allemaal wel goed te zitten met 3.0.1 firmware ?

Ik heb:
• Jailbroken 3GS gekocht op de releasedag
• Versie: 3.0.1 (7A400)
• Model: MC142DN (hier twijfel ik want in de guide die ik heb gevolgd staat "One thing which is to be noted here is that it will work with iPhone 3GS only if it has the older bootrom (non-MC model)" maar op andere sites lees ik dat je de bootrom versie alleen kunt uitlezen in DFU modus, dus wellicht heeft dit niets met elkaar te maken).
• Modemfirmware 04.26.08
• SHSH bestanden opgeslagen op Saurik's server
• Originele 3GS firmware 3.1.3 aangepast met sn0wbreeze 3.1.3 V1.5.1

Edit, in DFU modus toch maar even gekeken naar de bootrom en ik heb versie 359.3, serienummer begint met 88923, week 23 dus, van wat ik begrijp is dit dus nog de oudere bootrom.

Ik gebruik gewoon een T-Mobile abo dus ik heb gekozen voor het niet activeren van het toestel en hoef dus ook niet te unlocken, kan ik in dit geval 'veilig' mijn aangepaste .ipsw restoren via iTunes en heb ik dan weer een jailbroken 3GS ?

Edit, MsG, jij zegt dat als ik de hostfile van Windows aanpas zodat iTunes op Saurik´s server gaat neuzen je de 3.1.2 firmware kunt gebruiken. Zou ik dit ook kunnen doen om te updaten van 3.0.1 naar 3.1.2 zodat ik een normale jailbreak kan toepassen ?

[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 16-03-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Hero Of Time schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:05:

[...]

Misschien, maar zouden ze in eerste instantie niet v4 erop zetten? Dat zou dan namelijk betekenen dat er een apart team bezig is geweest met v4 terwijl een ander, mogelijk kleiner team met 3.1 aan het spelen zijn.
Ik weet het niet, ik dacht dat Apple officieel had verklaard dat op de iPad 3.2 komt bij de release. Dus daarom koppelde ik dat door naar de iPhone. Maar het is ook wel onlogisch zoals je zegt, het zou tijd en kosten schelen lijkt me. Maakt me weinig uit wat het versienummer is, zolang er maar leuke verbeteringen in zitten ;)

Even een andere vraag over de baseband: De baseband zorgt ervoor dat de iPhone kan omgaan met het 'modem-gedeelte'. Maar bij een update, weet iemand of er dan wel verbeteringen in worden gedaan? Of zijn die updates echt alleen maar om de lekken te dichten? De enige verbeteringen die ik zou kunnen bedenken is fine-tunen en de bugs eruit halen.

Edit: In de SDK van de iPhone zit al wel versie 3.2 verwerkt, dus ik denk dat we toch nog eerst 3.2 krijgen voordat 4.0 komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruubster op 16-03-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

KneoK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:08:
Edit, MsG, jij zegt dat als ik de hostfile van Windows aanpas zodat iTunes op Saurik´s server gaat neuzen je de 3.1.2 firmware kunt gebruiken. Zou ik dit ook kunnen doen om te updaten van 3.0.1 naar 3.1.2 zodat ik een normale jailbreak kan toepassen ?
Dit kan je gewoon doen en zien wat er gebeurt als je met Saurik z'n server verbind als je bijvoorbeeld 3.1.2 zou gaan gebruiken. Je hebt al 3.1.3, dus in principe hoef je niet eens de server van Saurik te gebruiken. Het is alleen noodzakelijk als je wilt downgraden of bij je huidige firmware wilt blijven (in mijn geval zou dat zijn omdat 3.1.3 uit is en ik op 3.1.2 wil blijven).
Ruubster schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:34:
[...]

Ik weet het niet, ik dacht dat Apple officieel had verklaard dat op de iPad 3.2 komt bij de release. Dus daarom koppelde ik dat door naar de iPhone. Maar het is ook wel onlogisch zoals je zegt, het zou tijd en kosten schelen lijkt me. Maakt me weinig uit wat het versienummer is, zolang er maar leuke verbeteringen in zitten ;)

Even een andere vraag over de baseband: De baseband zorgt ervoor dat de iPhone kan omgaan met het 'modem-gedeelte'. Maar bij een update, weet iemand of er dan wel verbeteringen in worden gedaan? Of zijn die updates echt alleen maar om de lekken te dichten? De enige verbeteringen die ik zou kunnen bedenken is fine-tunen en de bugs eruit halen.

Edit: In de SDK van de iPhone zit al wel versie 3.2 verwerkt, dus ik denk dat we toch nog eerst 3.2 krijgen voordat 4.0 komt.
Dat over v4 is wat ik nog eens op de FP gelezen had. Stond meen ik in dat v4 multitasking zal krijgen en nog een hoop andere veranderingen. Vanuit de JB community zou v4 de nieuwe jacht op gaten betekenen en mogelijk de aanval op de nieuwe bootrom om alsnog untethered te zijn. Over dat laatste heb ik het idee dat ze stiekem al wel aan het onderzoeken zijn of er gaten misbruikt kunnen worden om de tethered eraf te halen.

De baseband, zoals ik het begrijp, zorgt zowel voor communicatie met het modem gedeelte, maar zou ook heel goed tethering kunnen geven. Er werd tenslotte aangegeven dat in 3.1.3 tethering weer officieel mogelijk is, hiervoor was het 'door een foutje' mogelijk. Heeft de baseband ook niet een update gehad met dat 'foutje' en de 'fix' die volgde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Hero Of Time schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:59:
[...]

Dit kan je gewoon doen en zien wat er gebeurt als je met Saurik z'n server verbind als je bijvoorbeeld 3.1.2 zou gaan gebruiken. Je hebt al 3.1.3, dus in principe hoef je niet eens de server van Saurik te gebruiken. Het is alleen noodzakelijk als je wilt downgraden of bij je huidige firmware wilt blijven (in mijn geval zou dat zijn omdat 3.1.3 uit is en ik op 3.1.2 wil blijven).

[...]
Bedankt voor je antwoord maar een paar twijfelmomentjes en een what the hell momentje later heb ik de met sn0wbreeze aangepaste firmware via iTunes gerestored en alles is goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Hero Of Time schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:59:

[...]

Dat over v4 is wat ik nog eens op de FP gelezen had. Stond meen ik in dat v4 multitasking zal krijgen en nog een hoop andere veranderingen. Vanuit de JB community zou v4 de nieuwe jacht op gaten betekenen en mogelijk de aanval op de nieuwe bootrom om alsnog untethered te zijn. Over dat laatste heb ik het idee dat ze stiekem al wel aan het onderzoeken zijn of er gaten misbruikt kunnen worden om de tethered eraf te halen.

De baseband, zoals ik het begrijp, zorgt zowel voor communicatie met het modem gedeelte, maar zou ook heel goed tethering kunnen geven. Er werd tenslotte aangegeven dat in 3.1.3 tethering weer officieel mogelijk is, hiervoor was het 'door een foutje' mogelijk. Heeft de baseband ook niet een update gehad met dat 'foutje' en de 'fix' die volgde?
Dat zou goed kunnen, Apple is altijd kampioen aan het geven van een vinger, waarbij de hele hand wordt bij verzonnen door de rest van de community. Uiteindelijk blijkt wel het meeste te kloppen, maar als ik Apple was zou ik ook alles proberen om alle gaten te dichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Download Cyder effe, hierin kun je het ook in typen/copy paste/etc en syncen met Cydia. Ik gebruik het zelf ook.
Ja dat probeerde ik al. Ik vulde al die sources in maar ik kreeg het maar niet in Cydia te zien... :S
Ik gebruik 0.77 (want 0.78 is enkel in het Russisch).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Op deze pagina staat de link naar de RC van Cyder versie 2. Het werkt bij mij als een zonnetje: http://www.funkyspacemonk...ts-manage-cydia-pc-update

Ik heb met Cyder, terwijl mijn iPhone jailbroken werd door redsn0w, alle belangrijke apps gedownload. Toen Cydia een keer gestart, zodat alle APT dingen goed stonden en daarna alle ~10 tegelijkertijd geinstalleerd in 2 reboots.

Ik ben nog nooit zo snel teruggekomen van een restore.

Het enige vervelende van een restore nu is dat alles vrij lang duurt, dus gewoon bezig gaan met een programmeer projectje, terwijl je elke 10 min even een knop indrukt.

[ Voor 56% gewijzigd door Vanx op 17-03-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Morgen dan eens Cyder proberen, moet een restore gaan doen (zit een rare fout in, scherm van mn iPhone gaat om de 10 of 15 minuten aan, dan blijft ie voor 5 seconden aan, en dan gaat scherm weer uit, dus verbruikt veel stroom). Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Voor een restore gebruikte ik altijd Rock, werkt gewoon goed en restored ook heel snel alles (ook al klagen veel mensen er over).
Die RC2 had ik ook, maar die moet ik nog even doorgronden denk ik want ik kom er even niet uit. Ik piep nog wel als het niet gaat;)

Edit: Cyder lijkt best lekker te werken ja... gaan we de volgende restore eens uitproberen (en die gaat best snel komen want na een restore werkte mijn Tom's Hardware video's weer, maar na het terug zetten van een iTunes backup weer niet..)

[ Voor 32% gewijzigd door Tijgert op 18-03-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik vroeg me af of dit een typisch JB issue is of niet:
FW3.1.2 JB met BR.
ik heb gemerkt dat de ruimte die 'andere' in beslag neemt, groeit als je apps van je iphone gooit.
hij gooit ze dus niet helemaal weg. is er een manier (behalve handmatig opzoeken in mn application folder) om die ruimte weer 'Vrij' te maken.

edit: woorden tussen aanhalingstekens zijn de woorden die in iTunes gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nergens last van. Heb wel standaard 600MB "anders", maar volgens mij is dat albumart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een Iphone 3G met een KPN abbo (die ik dus er bij heb gekregen van Typhone was het geloof ik...).
Mijn eerste vraag is dus duidelijk: is deze telefoon echt simlock vrij (onder die naam werd hij geleverd) of zit er een simlock op? Ik had al ooit wat gelezen over dat dit soort telefoons geïmporteerd werden vanuit Zwitserland maar dat weet ik niet zeker (met automatisch een fabrieks simlock er op dus.)

Ik heb ook 3.1.3 update er opstaan dus jailbreaken gaat ff niet, ik wacht wel op de blackra1n update voor deze update of hebben jullie daar andere gedachten over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:29:
Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een Iphone 3G met een KPN abbo (die ik dus er bij heb gekregen van Typhone was het geloof ik...).
Mijn eerste vraag is dus duidelijk: is deze telefoon echt simlock vrij (onder die naam werd hij geleverd) of zit er een simlock op? Ik had al ooit wat gelezen over dat dit soort telefoons geïmporteerd werden vanuit Zwitserland maar dat weet ik niet zeker (met automatisch een fabrieks simlock er op dus.)

Ik heb ook 3.1.3 update er opstaan dus jailbreaken gaat ff niet, ik wacht wel op de blackra1n update voor deze update of hebben jullie daar andere gedachten over?
Wanneer je het in iTunes hebt geupdate, dan wordt je baseband ook geupdate en verliest men vaak de mogelijkheid van unlock of een bestaande unlock. Als je KPN simkaart nog steeds functioneerd met FW 3.1.3 en baseband 05.12.01 (is de laatste dacht ik), dan is deze officieel simlock vrij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nou dat is dan alvast fijn om te weten! En kan ik nu beter wachten op een update van blackra1n als die ooit komt? Of zal ik het gewoon nu met redsn0w doen? Ik heb namelijk eigenlijk TomTom nodig as zondag... haha ;)

Waarom zou het heel lastig zijn om een gat te vinden in de software voor bijv. Blackra1n en niet voor de andere jailbreak software?
EN-IS schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Wanneer je het in iTunes hebt geupdate, dan wordt je baseband ook geupdate en verliest men vaak de mogelijkheid van unlock of een bestaande unlock. Als je KPN simkaart nog steeds functioneerd met FW 3.1.3 en baseband 05.12.01 (is de laatste dacht ik), dan is deze officieel simlock vrij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey ik heb een ipod touch g3 firmware 3.1.3 gedownload alleen ik wil hem jaibrake ik heb begrepen dat je daarvoor eerst moet downgrade met cydia alleen ik snap niet zo veel van cydia zou iemand me dat kunnen uitleggen?
en als ik hem downgrade en jailbrake blijft er dan geen schade die ik niet zelf kan verwijderen? en zo nee hoe moet ik die dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:36:
Ok nou dat is dan alvast fijn om te weten! En kan ik nu beter wachten op een update van blackra1n als die ooit komt? Of zal ik het gewoon nu met redsn0w doen? Ik heb namelijk eigenlijk TomTom nodig as zondag... haha ;)

Waarom zou het heel lastig zijn om een gat te vinden in de software voor bijv. Blackra1n en niet voor de andere jailbreak software?

[...]
Gratis tomtom is niet echt materie die we hier bespreken en zien we hier liever ook niet. Over het jailbreaken zelf: Je hebt 3.1.3 er "origineel" op staan? Dan kan je momenteel dus niet jailbreaken. Voor alle jailbreaksoftware is het evenmoeilijk een "lek" te vinden in de Apple Software. Ik verwacht ook niet recent weer een kraak, maar wie weet. Voorlopig zit je vast aan een non-jailbroken device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:36:

Als je nog geen 3.1.3 hebt, dan kan je nog jailbreaken. Heb je al 3.1.3, dan ben je de sigaar. Combinatie nieuwe bootrom en baseband maakt dit onmogelijk. Als je dus navigatie nodig hebt, zul je het orgineel moeten aanschaffen of via een ander apparaat moeten verkrijgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:56:
eey ik heb een ipod touch g3 firmware 3.1.3 gedownload alleen ik wil hem jaibrake ik heb begrepen dat je daarvoor eerst moet downgrade met cydia alleen ik snap niet zo veel van cydia zou iemand me dat kunnen uitleggen?
en als ik hem downgrade en jailbrake blijft er dan geen schade die ik niet zelf kan verwijderen? en zo nee hoe moet ik die dan verwijderen?
Jij hebt de laatste iPod Touch generatie en zoals hierboven staat is het met 3.1.3 niet meer mogelijk om te jailbreaken. Downgraden zal niet gaan omdat je geen SHSH key hebt laten opslaan van voorgaande firmware versies. Lees de TS maar door, dan begrijp je al een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MsG schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:29:
[...]

Gratis tomtom is niet echt materie die we hier bespreken en zien we hier liever ook niet. Over het jailbreaken zelf: Je hebt 3.1.3 er "origineel" op staan? Dan kan je momenteel dus niet jailbreaken. Voor alle jailbreaksoftware is het evenmoeilijk een "lek" te vinden in de Apple Software. Ik verwacht ook niet recent weer een kraak, maar wie weet. Voorlopig zit je vast aan een non-jailbroken device.
Hero Of Time schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:30:
[...]

Als je nog geen 3.1.3 hebt, dan kan je nog jailbreaken. Heb je al 3.1.3, dan ben je de sigaar. Combinatie nieuwe bootrom en baseband maakt dit onmogelijk. Als je dus navigatie nodig hebt, zul je het orgineel moeten aanschaffen of via een ander apparaat moeten verkrijgen.
Dat is niet helemaal correct, de FW 3.1.3 is wel te jailbreaken voor sommige mensen, als je aan de voorwaarden voldoet (oudere toestel) dan kun je het volgende proberen:
Om firmware 3.1.3 op dit moment al te jailbreaken, heb je redsn0w v0.9 en het originele ipsw-bestand van iPhone OS 3.1.2 nodig. Als redsn0w je vraagt om het ipsw-bestand van je huidige firmware te selecteren, selecteer je in plaats daarvan de originele firmware van iPhone OS 3.1.2.

Firmware 3.1.3
Deze iPhones kunnen met Redsn0w worden gejailbreakt:
iPhone 2G met firmware 3.1.3.
iPhone 3G met firmware 3.1.3.

Deze iPhones kunnen helaas nog niet worden gejailbreakt:
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (oude bootrom en 5.11.07 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (oude bootrom en 5.12.01 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (nieuwe bootrom en 5.11.07 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (nieuwe bootrom en 5.12.01 baseband)
http://www.iphoneclub.nl/...ken-op-oudere-toestellen/

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 19-03-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanner gaat de jailbrake uitkomen voor g3 en firmware 3.1.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk inderdaad, maar ik dacht even de achterliggende gedachte er bij de schrijven ;).
Als weer downgrade naar 3.1.2 met die manier (redsn0w) is dan de baseband ook weer gedowngrade?Dat zou wel mooi zijn ivm het dan weer kunnen jailbreaken!
MsG schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:06:
wanner gaat de jailbrake uitkomen voor g3 en firmware 3.1.3?
Tja als we dat nu eens weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:06:
Je hebt gelijk inderdaad, maar ik dacht even de achterliggende gedachte er bij de schrijven ;).
Als weer downgrade naar 3.1.2 met die manier (redsn0w) is dan de baseband ook weer gedowngrade?Dat zou wel mooi zijn ivm het dan weer kunnen jailbreaken!

[...]
Nee, RedSn0w downgrade de baseband niet. Wat jij hoort te doen is backup maken van je spul (contacten, sms, etc), dit kan in iTunes.

RedSn0w bij pakken en de stappen op het scherm volgen, je iPhone zal gerestored worden door RedSn0w en je kan als het goed is er direct erna gebruik van maken, met jailbreak dus, en de nodige apps ;) installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net iPhone hersteld met de 3.1.2 firmware die EN-IS voor mij heeft gemaakt (top man) en zonder gebruik te hoeven maken van Saurik heb ik kunnen activeren. Cydia zegt nu ook dat het m'n SHSH key heeft van zowel 3.1.2 als 3.1.3. Ik heb toch echt 3.1.2 erop staan en baseband (modem firmware) 05.11.07. Activatie is gewoon gelukt, YouTube doet het bijvoorbeeld. Genoeg voor mij nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengo_1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-05-2020
hallo jongens (en meisjes)

kan iemand mij helpen aub?
ik heb sinds gisteren de iphone 3gs met de 3.1.2 (7D11) firmware versie erop.
wanneer ik hem probeer te jailbreaken start hij niet meer op, en ik krijg een Itunes scherm dat ik de telefoon moet herstellen. Ik heb dit nu al echt tig keer geprobeerd, maar het wilt me maar niet lukken. iemand een tip???

ik herstel hem niet met iTunes omdat hij dan automatisch de 3.1.3 erop wil zetten.
ik krijg de telefoon weer normaal opgestart door de aan/uit knop samen met de home knop ingedrukt te houden totdat hij zich weer opnieuw opstart. zo behoud ik gelukkig wel mijn 3.1.2 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt een tethered jailbreak, wat betekend dat je blackra1n nog een keer moet draaien. Als je het plaatje van Geohot niet krijgt, probeer het dan eens op een andere machine, want dit klinkt als het probleem wat eerder genoemd is (en ik ook in m'n VM krijg). Ergens wil het niet lekker meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengo_1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-05-2020
dank je wel, ik ga het uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:59:
Net iPhone hersteld met de 3.1.2 firmware die EN-IS voor mij heeft gemaakt (top man) en zonder gebruik te hoeven maken van Saurik heb ik kunnen activeren. Cydia zegt nu ook dat het m'n SHSH key heeft van zowel 3.1.2 als 3.1.3. Ik heb toch echt 3.1.2 erop staan en baseband (modem firmware) 05.11.07. Activatie is gewoon gelukt, YouTube doet het bijvoorbeeld. Genoeg voor mij nu :).
Graag gedaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja die frimware is top en draait ook hier als een zonnetje ;) Xsselize! eh.. Exxcelent! ;) *gg*

[ Voor 21% gewijzigd door Tijgert op 21-03-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Er is weer nieuws over de untethered jailbreak voor alle toestellen! De software zelf wordt tot de iPad natuurlijk achtergehouden, maar je kan je wel alvast inlezen:

http://posixninja.blogspot.com/2010/03/crazy-confusion.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Vanx schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:49:
Er is weer nieuws over de untethered jailbreak voor alle toestellen! De software zelf wordt tot de iPad natuurlijk achtergehouden, maar je kan je wel alvast inlezen:

Ik verwacht toch over 2 weken (rond 4 april) OS 3.2 voor iPhone, als ik het zo zie. Dan komt de iPad uit in Amerika. Dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb problemen met me push, nu wil ik kijken of pushdoctor werkt, maar voor ik dit doe wil ik m'n huidige certificaten backuppen. Hoe moet dit? google op iphone certificate backup levert helaas niets nuttigs op.

En is het mogelijk om uit een pre-jailbroken backup gemaakt in itunes certificaten te halen? Of zitten in backups geen certs? Want als ik die terug kan zetten op me kunstmatige-restore zou dat wel makkelijk zijn. (heb geen unlock en het is dezelfde iphone)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ik vind deze site het meest betrouwbaar. Hun methode zou zeker moeten werken. Als je geen unlock hebt kan je ook restoren en eerst iTunes even je iPhone laten activeren, voordat je door gaat met jailbreaken. Kost wel flink wat tijd.

http://www.cmdshft.ipwn.me/blog/?p=481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanx schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:49:

Wilt dit zeggen dat er jailbreak komt voor 3.1.3 of voor de nieuwe versie die met de iPad gaat uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het valt toch te lezen? Hopen dat Apple het niet uit zichzelf door krijgt vóór de release. Misschien dat ze het wel uitstellen naar de vermeende iPhone release.

Zodra er iets komt tegen tethered jailbreak claim ik meteen mijn haarscheurgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
MsG schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:32:

Zodra er iets komt tegen tethered jailbreak claim ik meteen mijn haarscheurgarantie.
En ik mijn scheefglasgarantie! :Y)

Serieus, dat zou wel een even heel goed uitkomen. Compleet nieuwe untethered jailbroken iPhone, 10 maanden na aanschaf. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Is er ook iets (waarschijnlijk via jailbreak). Waarmee ik YouTube filmpjes kan 'kijken' als m'n iPhone gelocked is?

Ik luister namelijk nog wel eens muziek via YouTube, als ik op de fiets zit. Maar dan moet het scherm constant aanblijven (waardoor hij nog wel eens stopt met afspelen).

Als ik op de powerknop druk dan stopt de muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56
ThinkPadd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:09:
Is er ook iets (waarschijnlijk via jailbreak). Waarmee ik YouTube filmpjes kan 'kijken' als m'n iPhone gelocked is?

Ik luister namelijk nog wel eens muziek via YouTube, als ik op de fiets zit. Maar dan moet het scherm constant aanblijven (waardoor hij nog wel eens stopt met afspelen).

Ik gebruik MXtube, weet niet of die voldoet aan jou eisen. Test het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Is er een programmaatje via Cydia waarmee je je contacten naar je sim-kaart kan kopieren?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
rodian50 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:36:
Is er een programmaatje via Cydia waarmee je je contacten naar je sim-kaart kan kopieren?
Niet dat ik zo weet, maar waarom? Ik weet namelijk wel wat varianten.

Google levert me in 1x dit: http://www.ihackintosh.co...m-contacts-on-the-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb een draadloze webcam die een java appje heeft als mobile phone ondersteuning. De iPhone heeft ootb geen java, maar gejailbreaked moet daar toch wel iets mee te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
rodian50 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:36:
Ik gebruik zelf SIManager (zoals in de link van Vanx staat), dat werkt wel goed. Duurt even met kopieren en dergelijke, maar werkt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ThinkPadd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:09:

Waarom niet gewoon de Shoutcast app installeren uit de Appstore? Bij mij blijft hij spelen als ik 'm lock, en dat terwijl ik alleen wifi gebruik. Dat blijft dus 'up' zolang de stream speelt. En anders is er nog een app dat je wifi aan houd als je 'm locked, maar weet even niet of dat ook met 3G werkt.

Mare, apps gaan in het Apps topic, niet hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftdevil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 07:54
mischien een beetje noob vraag maar toch stel ik hem even.

ik heb nu een iphone 312 met jailbreak. de enige reden voor mij is tetheren, maar in het hotel waar ik zit hebben ze een t-mobile hotspot. nu begreep ik dat dit gratis is als je een iphone abo hebt ? (vraag 1)

als ik mijn Iphone nu ga updaten naar 313 levert dit dat problemen op als ik hem niet eerst restore (jailbreak verwijderen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

leftdevil schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:15:
mischien een beetje noob vraag maar toch stel ik hem even.

ik heb nu een iphone 312 met jailbreak. de enige reden voor mij is tetheren, maar in het hotel waar ik zit hebben ze een t-mobile hotspot. nu begreep ik dat dit gratis is als je een iphone abo hebt ? (vraag 1)
Als dat hotel in Nederland ligt wel ja.
als ik mijn Iphone nu ga updaten naar 313 levert dit dat problemen op als ik hem niet eerst restore (jailbreak verwijderen) ?
Nee, je kunt gewoon upgraden zonder eerst de jailbreak te verwijderen. Let op: je bent wel AL je jailbreak apps kwijt, die moet je weer opnieuw installeren (aangezien je alleen voor Tethering hebt gejailbreakt, denk ik dat jij hier niet veel last van zal ondervinden).
Edit: Ik weet echter niet hoe het zit met 3.1.3 en jailbreaken, ik zit zelf nog steeds op 3.1.2.
3.1.3 heeft geen nieuwe functionaliteit dus die laat ik lekker liggen

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 23-03-2010 11:51 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

leftdevil schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:15:
De restore is hetzelfde als JB verwijderen. Er is geen andere manier om je JB te verwijderen dan een restore uitvoeren op je iPhone. Houd wel rekening mee met de gevolgen van een upgrade naar 3.1.3, met name voor iPhones met de nieuwe bootrom. Een JB is dan niet meer mogelijk. Tenzij je 'm update met een pre-jailbroken firmware zonder baseband update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftdevil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 07:54
thx voor de hulp.

ik ga nog even nadenken wat ik doe, ik heb idd geen apps geinstelleerd alleen tetheren (wat trouwens wel erg goed werkt)
En ik vind het erg irritant dat ik alleen met mijn laptop erbij de iphone kan rebooten. als het een keer gebeurd dat de foon leeg is oid en ik heb geen latptop bij me , heb ik een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hero Of Time schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:14:
[...]

Waarom niet gewoon de Shoutcast app installeren uit de Appstore? Bij mij blijft hij spelen als ik 'm lock, en dat terwijl ik alleen wifi gebruik. Dat blijft dus 'up' zolang de stream speelt. En anders is er nog een app dat je wifi aan houd als je 'm locked, maar weet even niet of dat ook met 3G werkt.

Mare, apps gaan in het Apps topic, niet hier ;).
Aan die Shoutcast app heb ik niets want ik wil muziek van YouTube spelen :z radio heb ik wel via www.nederland.fm in Safari, en die blijft ook doorspelen als ik het scherm uitzet.

Ik vraag het hier wel even: [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Nog 9 posts voor een nieuw deeltje. (8 nu :P)

Nog verzoeken voor iets dat echt in de nieuwe startpost moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:09:

Unlocks mogen hier niet worden besproken? (Ook geen software unlock?)
Want daar is zojuist ook een nieuwe update van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee, dit is omstreden en concurreert denk ik ook een beetje met de provider-pricewatch hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:09:

Handleidingen voor elke methode (BR, RS, Pwng) met links naar originele sites. RS is btw wel voor de 3Gs, anders kreeg ik bij het openen van m'n 3Gs firmware wel een melding.

Dit beter verwoorden:
Betaalsoftware
Elke jailbreak programma tot nu is gratis. Dus je hoeft nooit te betalen voor wat dan ook! Wij hebben voor alles een gratis oplossing.
Nu lijkt het alsof de apps die je kan downloaden vanuit cydia niet betaald hoeven te worden. Maak het duidelijk dat het alleen om de JB software zelf gaat, niet wat er na de JB te verkrijgen is.

Verder, ehm, niets eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Hadden jullie deze trouwens al gezien:
http://www.iphoneclub.nl/65031/afgekeurde-applicatie-holopic-maakt-van-normale-fotos-3d-afbeelding/

Ziet er echt wel sweet uit, dat filmpje! Ben benieuwd als ie uitkomt (hopelijk snel)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleMX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:54
ik heb vandaag een Ipod 3g gekregen nu probeer ik deze te downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2(7D11) en ik heb het host bestandje aangepast. Echter krijg ik de melding filmware is niet compatibel.

iemand iedeeen?

het gaat om een ipod toutch 3g 32GB MC008NF

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleMX op 24-03-2010 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
DoubleMX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:23:
ik heb vandaag een Ipod 3g gekregen nu probeer ik deze te downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2(7D11) en ik heb het host bestandje aangepast. Echter krijg ik de melding filmware is niet compatibel.

iemand iedeeen?

Heb je de goeie firmware gedownload, speciaal voor Ipod 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
DoubleMX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:23:

iemand iedeeen?

Ik zit met hetzelfde probleem. Ipod touch g3 32GB MC008NF

Kwam standaard met 3.1.3 op geen enkele manier te jailbreaken blijkbaar.

Downgrade naar 3.1.2 is mij nog niet gelukt en als ik het goed begrijp is dit niet mogelijk.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken of delen van warez.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.