Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:48

Ypho

Allround Nerd

Remcov250 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:32:
[...]

Ik gebruik MXtube, weet niet of die voldoet aan jou eisen. Test het eens :)
Helaas stopt deze ook als je de iPhone in stand-by zet.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Hero Of Time schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:16:
[...]

Handleidingen voor elke methode (BR, RS, Pwng) met links naar originele sites. RS is btw wel voor de 3Gs, anders kreeg ik bij het openen van m'n 3Gs firmware wel een melding.
RS is er alleen voor 3.1.2 voor de 3GS (jailbreak ik zelf ook mee, atm).

Ik zat idd ook te denken aan meer overzicht, liefst eigenlijk met een stappenplan. Voor- en nadelen van elke methode. Ik ga ff wat DM'en :P

Ik wacht sowieso tot 4 april, dan komt waarschijnlijk 3.2 uit. Misschien dan ook greenpois0n, met de untethered jailbreak. Dan kan ik meteen alle andere how-to's skippen, untethered is altijd beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DoubleMX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:23:
ik heb vandaag een Ipod 3g gekregen nu probeer ik deze te downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2(7D11) en ik heb het host bestandje aangepast. Echter krijg ik de melding filmware is niet compatibel.

iemand iedeeen?

het gaat om een ipod toutch 3g 32GB MC008NF
k995 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem. Ipod touch g3 32GB MC008NF

Kwam standaard met 3.1.3 op geen enkele manier te jailbreaken blijkbaar.

Downgrade naar 3.1.2 is mij nog niet gelukt en als ik het goed begrijp is dit niet mogelijk.
Downgraden is alleen mogelijk als je de SHSH key hebt laten opslaan bij de server van Saurik. Er staat duidelijk in de TS dat de keys NIET uitwisselbaar zijn, dus als je een iPod krijgt met 3.1.3 heb je gewoon pech, je kan niet downgraden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuvinile
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06-2022
Ik weet niet of het volgende probleem hier al eens besproken is, maar ik hoop dat ik er met wat hulp van jullie wel uit kan komen.
Ik heb met blackra1n een jailbreak uitgevoerd op mn Iphone 3GS 16GB (3.1.2) 7d11.
Hierna zou normaal (bijv. via wifi) cydia geïnstalleerd kunnen worden en vervolgens BlackSn0w.
Echter ben ik zo dom geweest om blackra1n na de jailbreak te uninstallen.
Als ik vervolgens probeer om blackra1n te herinstalleren (omdat ik graag blacksn0w wil gebruiken en dus Cydia nodig heb) komt de applicatie niet meer terug op m'n iphone.
Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit weer aan de praat?
of is er eventueel een ander stukje software beschikbaar om cydia op mn iphone te krijgen?
Ik heb nog steeds 3.1.2 (dus niet ge-upgrade ).
Ik heb ook al gedacht aan een recovery (shift+click in itunes) en dan opnieuw 3.1.2 erop, maar dit ging niet.

Wie heeft er een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuvinile
  • Laatst online: 16-06-2022
Excuus, ik zie net dat er op bepaalde dingen niet ingegaan mag worden,
Maar dan is de vraag dus gewoon, Hoe krijg ik cydia op m,n iphone als Blackra1n ge- uninstalled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dubbele crossposting in het verkeerde topic, das wel heel erg slecht Djuvinile. Heb je de TS al gelezen? Met RedSn0w zou je Cydia erop moeten kunnen zetten. Geen idee wat er met de rest gebeurt, maar gezien je afhankelijk bent van een unlock verwacht ik dat je nog niets er op hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Big news people!!

Ja! Dat is GeoHot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56
Vanx schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:43:
Big news people!!

"Youtubefilm"

Begrijp ik hier dat het binnenkort mogelijk is om een Iphone 3gs met een nieuwe bootrom te kunnen jailbreaken zonder dat die tethered is? Weet je toevallig of dit tevens met 3.1.3 is? want kon niet naar youtube site gaan :S.
Djuvinile schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:33:
Excuus, ik zie net dat er op bepaalde dingen niet ingegaan mag worden,
Maar dan is de vraag dus gewoon, Hoe krijg ik cydia op m,n iphone als Blackra1n ge- uninstalled is.
Ik had dit probleem ook eens. Enige wat ik kon doen was herstel zodat ik opnieuw kon beginnen met jailbreaken :(, kon geen andere oplossing vinden. Misschien dat je via SSH vanalles kan proberen maar ik heb geen idee

[ Voor 0% gewijzigd door Bexxerz op 26-03-2010 10:57 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:14

MsG

Forumzwerver

Geil!

Haarscheurtjes here we come :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Big news people!!

Dus nu is de ipod touch 3gen te jailbreaken (untethered)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hij kan het zelf in ieder geval. Het is maar afwachten wanneer hij het released. Misschien wacht hij wel tot OS 4 welke mogelijk in Juni komt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Tijgert wilt graag een iPhone HD met OS4 en untethered JB :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

1920 * 1080 op zo'n klein schermpje? :) dream on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

:) Zal heel mooi zijn als die untethered jailbreak komt :D Vindt het namelijk nog al irri als je met een lege batterij zit. Krijg je hem dus mooi niet meer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 16:20
Big news people!!

Tis weer bijna 1 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Filmpje ziet er behoorlijk echt uit hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Wat een held, met die achtergrondmuziek, such a big ego :P .

Ik denk dat het echt is. Heel simpel gaat dit programma álles jailbreaken (Alle 3 de generatie touches, alle 3 de generatie iPhone's én de iPad; Waarschijnlijk bij 3.2, dus kunnen we allemaal updaten.) :) Untethered, dus gewoon jailbreaken en gaan.

Ik verwacht dat deze óf 4 april (meest waarschijnlijke) of bij release van OS4.0 ergens in juni uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik moet zeggen dat ik niet het hele topic heb doorgelezen, maar toch snap ik iets niet helemaal. Als je een verse iTouch koopt in de winkel (aMac in dit geval), staat er dan altijd MC op of kan er ook nog MB op staan? Want misschien is het dan handig om te vragen in de winkel naar eentje met MB :D.

En dan nog een vraagje, staat nu op de verse iPods in de winkel automatisch 3.1.3?

Ik heb gelukkig al een keer een iTouch 2G gejailbreakt, met succes, alleen was die voor m'n broertje. Nu moet ik mijn toekomstige iTouch 3G nog jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kees, ik denk dat er geen MB modellen meer beschikbaar zijn, bovendien is de laatste generatie Touch altijd uitgerust met de nieuwe bootrom. Er kan 3.1.3 op staan, maar dat ligt aan de assemblagedatum. Het zal denk ik eerder nog 3.1.2 hebben. Maar hoe langer je wacht, hoe groter de kans is op 3.1.3. mocht de nieuwe firmware op 4 april uitkomen, dan kan het heel goed mogelijk zijn dat de untethered er ook zal komen zoals Vanx al stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik zit met een gejailbreakte iPhone 3GS al een tijdje op 3.0.1. is het mogelijk om te upgraden naar 3.1.1. of 3.1.2. met behoud van mijn jailbreak en nog belangrijker m'n gegevens? iTunes geeft alleen de mogelijkheid tot 3.1.3.

Als t al in de topic aan bod geweest is, help me dan even aan de juiste zoekwoorden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet de SHS files op je device zetten. In cydia klikken op Safe my life ofzo, weet niet precies hoe het heet.

Dan firmware 3.1.2 voor jouw device van internet downloaden. En de hostfile aanpassen op je pc zodat hij doorsluist naar Sauriks servers.

Hier moet je wel wat mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Rylo schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:12:
Ik zit met een gejailbreakte iPhone 3GS al een tijdje op 3.0.1. is het mogelijk om te upgraden naar 3.1.1. of 3.1.2. met behoud van mijn jailbreak en nog belangrijker m'n gegevens? iTunes geeft alleen de mogelijkheid tot 3.1.3.

Als t al in de topic aan bod geweest is, help me dan even aan de juiste zoekwoorden;)
Je gegevens worden altijd bij een jailbreak gewist. Dus iTunes zet de instellingen van je 'legale' Apple-apps terug en je smsjes en dergelijke, maar de instellingen van je jailbreak-apps en zo ben je kwijt. Deze moet je dus zelf met de hand opslaan of overnemen o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx

Staan er groene letters bovenaan het eerste scherm van Cydia?

Anders moet je pwnagetool gebruiken. Vervolgens met een gepwnde .ipsw file naar 3.1.3
MsG schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:15:
Je moet de SHS files op je device zetten. In cydia klikken op Safe my life ofzo, weet niet precies hoe het heet.

Dan firmware 3.1.2 voor jouw device van internet downloaden. En de hostfile aanpassen op je pc zodat hij doorsluist naar Sauriks servers.

Hier moet je wel wat mee kunnen.
Werkt niet, 3.1.2 wordt niet meer gesigned. Dus dat gaat nooit meer lukken, als Saurik de hashes niet al heeft. Saurik signed iedereens iPhone ook gewoon bij Apple, dus is ook afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik zit met een gejailbreakte iPhone 3GS al een tijdje op 3.0.1. is het mogelijk om te upgraden naar 3.1.1. of 3.1.2. met behoud van mijn jailbreak en nog belangrijker m'n gegevens? iTunes geeft alleen de mogelijkheid tot 3.1.3
Als je iPhone geJB'd is kan je ook een 'gemodificeerde' 3.1.3. erop zetten. Hierdoor heb je en de laatste firmware en iTunes zal ook niet meer zal zeuren om je te laten upgraden (en je krijgt er ook een SHSH backup van in Cydia).

Die gePWNde firmwares kan je op diverse sites wel vinden die de meeste mensen (zoals ik) wel weten te vinden. Hoewel JB'en een legale topic is op GoT en firmwares ook direct gelinked mogen worden weet ik niet of ik hier geJB'de firmwares mag aanbieden, dus dan moet je het me maar prive vragen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Tijgert schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:06:
[...]

Hoewel JB'en een legale topic is op GoT en firmwares ook direct gelinked mogen worden weet ik niet of ik hier geJB'de firmwares mag aanbieden, dus dan moet je het me maar prive vragen.
Die .ipsw bestanden zijn copyrighted en daarna aangepast, dat is verboden. Daar mag je dus niet naar linken. Die site van felixbruns, die linkt gewoon door naar de Apple servers en is daarom toegestaan.

Dit gewoon even voor de duidelijkheid. Als ik jou was Rylo zou ik even Tijgert DM'en. Die heeft ervaring :P

Als je een Mac hebt kan je ze ook perfect zelf maken. Musclenerd ging de tool ook naar Windows porten, maar daar heb ik al een tijd niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanx schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Werkt niet, 3.1.2 wordt niet meer gesigned. Dus dat gaat nooit meer lukken, als Saurik de hashes niet al heeft. Saurik signed iedereens iPhone ook gewoon bij Apple, dus is ook afhankelijk.
Niet helemaal onwaar. Ik heb mijn iPhone vorige week hersteld met een aangepaste 3.1.2 firmware en zonder verwijzing naar Saurik (waar ik al m'n SHSH had staan) toch weten te activeren. Blijkbaar werkt de signing die je ontvangt voor 3.1.3 ook voor 3.1.2. Het kan ook zijn dat ik puur geluk heb gehad. Maar ik zie iig in Cydia dat Saurik de SHSH heeft voor zowel 3.1.2 als 3.1.3, wat zou betekenen dat mijn 3.1.2 FW is geactiveerd met de SHSH van 3.1.3.

Het zou dus nog mogelijk kunnen zijn dat je een upgrade kan uitvoeren naar 3.1.2 zonder problemen.

Aangezien je nog 3.0.1 hebt, heb je met zekerheid geen tethered jailbreak. Als je niet afhankelijk bent van een unlock, kan je zelfs zonder problemen naar 3.1.3 upgraden. Het is alleen wel aan te raden om bij 3.1.2 te blijven i.v.m. de aparte handelingen voor 3.1.3. RedSn0w zou het moeten kunnen, maar weet dat niet zeker, en BlackRa1n is nog niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Hero Of Time schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Niet helemaal onwaar. Ik heb mijn iPhone vorige week hersteld met een aangepaste 3.1.2 firmware en zonder verwijzing naar Saurik (waar ik al m'n SHSH had staan) toch weten te activeren. Blijkbaar werkt de signing die je ontvangt voor 3.1.3 ook voor 3.1.2. Het kan ook zijn dat ik puur geluk heb gehad. Maar ik zie iig in Cydia dat Saurik de SHSH heeft voor zowel 3.1.2 als 3.1.3, wat zou betekenen dat mijn 3.1.2 FW is geactiveerd met de SHSH van 3.1.3.
Geluk bestaat niet in dit geval. Als je een iPhone 3GS of een iPod touch 3G hebt, dan kan Saurik alleen je firmware signen als Apple dat nog doet.

Als je een aangepaste .ipsw file gebruikt, dan is daar die sign-check uitgesloopt en werkt het dus weer wel. Het wordt er allemaal niet makkelijker op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, dus pwngtool haalt dat eruit? Lijkt mij iets om in de TS te zetten ;). Vraag ik mij alsnog af hoe mijn iPhone 3Gs dan verder aan certificaten e.d. is gekomen, dat gebeurt toch alleen bij correcte activatie met SHSH key?. En waarom ik nu ook de SHSH van 3.1.3 heb. Goed, voor dat laatste zou het kunnen omdat de server van Saurik opnieuw probeert op te halen en daardoor 3.1.3 krijgt. Blijft toch een apart verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Vanx schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:35:

Firmware-versie 3.1.3
redsn0w 0.9.4
Mac OS X | Windows || iPhone (3G) | iPod Touch (1G/2G)
Voor iedereen die toch per ongeluk op 3.1.3 zit. Of de iPod/iPhone van bijvoorbeeld een vriend moet jailbreaken is dit de enige optie!

Deze redsn0w editie is een beetje een ondergeschoven kindje en is nooit bekend gemaakt op het dev-team blog. Gelukkig heeft deze website een hele mooie tutorial geschreven die alles netjes beschrijft!

LET OP: deze jailbreak werkt niet voor de iPhone 3GS of de iPod Touch 3G!
Is niet enige optie. Ik heb zelf een MC 8GB, ik ben van 3.1.3 naar 3.1.2 gedowngrade en toen blackra1n gebruikt.
Is er al iets nieuws over een UnTethered voor 3GS/3G ? :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:47:
Filmpje vorige pagina van Vanx? Google anders eens op GreenPois0n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

paQ

Hopelijk kan ik hier wat hulp krijgen.
een 3GS 16GB, wás jailbroken en unlocked op 312. noodgedwongen naar 313 moeten gaan, laten unlocken door t-mobile maar ik krijg hem niet gedowngrade.

itunes blijft de 312 weigeren na een controle bij apple.
de string is toegevoegd.
Het stomme is dat het 1 keer gelukt is maar geeindigd met een error.... maar toch :{

zie ik iets over het hoofd?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
paQ schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:16:
Hopelijk kan ik hier wat hulp krijgen.
een 3GS 16GB, wás jailbroken en unlocked op 312. noodgedwongen naar 313 moeten gaan, laten unlocken door t-mobile maar ik krijg hem niet gedowngrade.

itunes blijft de 312 weigeren na een controle bij apple.
de string is toegevoegd.
Het stomme is dat het 1 keer gelukt is maar geeindigd met een error.... maar toch :{

zie ik iets over het hoofd?
Je moet zoiezo een goede ISPW bestand hebben, maar dat moet je maar googlen,die geven we niet :)
Meer zit er niet aan downgrade behalve een bestandje van iTunes wijzigen geloof ik.

@ hero of time, ja dit wist ik allemaal al :P Gewoon geduld hebben dan. Hoop wel dat het iig sneller is als ergens juni :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:47:

Is niet enige optie. Ik heb zelf een MC 8GB, ik ben van 3.1.3 naar 3.1.2 gedowngrade en toen blackra1n gebruikt.
Gedowngrade via Sauriks server dan, neem ik aan? Als je op 3.1.3 vastzit is het echt niet mogelijk.

Untethered verwacht ik 4 april, of bij 4.0 dus in Juni. Kwestie van afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Vanx schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:41:
[...]

Gedowngrade via Sauriks server dan, neem ik aan? Als je op 3.1.3 vastzit is het echt niet mogelijk.

Untethered verwacht ik 4 april, of bij 4.0 dus in Juni. Kwestie van afwachten :)
Ik heb idd Sauriks server aan een iTunes bestand gekoppeld, zodat iTunes denkt dat apple het allemaal goed vind. Voor dat ik het wist zat ik op 3.1.2 :D En 4 april is al best snel :P

Maar dan nog een vraag, waarom zeggen mensen dat als je een MC model heb en op 3.1.3 zit dat een jailbreak (tethered) niet mogelijk is ? Het is mij immers ook gelukt, terwijl ik hem nu pas 3 dagen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik heb de goede ispw

via welke methode is het jou dan gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanx schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:41:
[...]

waar baseer jij 4 april op?, en weet iemand iets over een 3.1.3 jailbreak voor iPod 3g (tethered of niet, boeit mij eerlijk gezegd niks. ik was vergeten dat mijn ipod was vervangen (had hem voor deze wel gejailbreaked) en kan nu niet downgraden... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
paQ schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:07:
ik heb de goede ispw

Een goede ISPW + Sauriks server. Anders keurt 'apple' die ispw nog niet goed.
Kan die tut ff niet meer vinden, staat bij me favoriten maar me PC is kaduuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:53:
Maar dan nog een vraag, waarom zeggen mensen dat als je een MC model heb en op 3.1.3 zit dat een jailbreak (tethered) niet mogelijk is ? Het is mij immers ook gelukt, terwijl ik hem nu pas 3 dagen heb :P
Dat komt omdat de combinatie baseband + bootrom het onmogelijk maakt. Een downgrade kan wel, als je maar de SHSH key hebt opgeslagen. Pas met de downgrade naar 3.1.2 kan je weer een JB uitvoeren.
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:48:
[...]

waar baseer jij 4 april op?, en weet iemand iets over een 3.1.3 jailbreak voor iPod 3g (tethered of niet, boeit mij eerlijk gezegd niks. ik was vergeten dat mijn ipod was vervangen (had hem voor deze wel gejailbreaked) en kan nu niet downgraden... :|
Release datum iPad?
paQ schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:07:
ik heb de goede ispw

Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:08:
[...]

Een goede ISPW + Sauriks server. Anders keurt 'apple' die ispw nog niet goed.
Kan die tut ff niet meer vinden, staat bij me favoriten maar me PC is kaduuk :)
Misschien de TS een idee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

in elke tutorial worden dezelfde ispw's aangehaald, heb er nu diverse gedownload van diverse sites, maar krijg steeds de melding dat mijn iphone niet elegible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

paQ schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:35:
in elke tutorial worden dezelfde ispw's aangehaald, heb er nu diverse gedownload van diverse sites, maar krijg steeds de melding dat mijn iphone niet elegible is.
Als je de juiste versie download, moet je echt zeker weten dat je hosts file naar de server van Saurik verwijst zoals het in de TS staat, anders blijf je die melding krijgen. Zoals ook in de TS staat, verzorgt Apple 24 uur na het uitbrengen van een nieuwe firmware geen keys meer voor oudere firmwares. Je MOET dus je SHSH eerder hebben opgeslagen anders zal het niet lukken om met een originele firmware te herstellen.

Andere optie is via PwngTool een pre-jailbroken firmware te maken. Bij mijn 3Gs kreeg ik geen foutmelding met het herstellen van 3.1.2, terwijl ik toch niet naar de server van Saurik verwees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een klein (nou ja, klein) probleem.
Na verschillende malen geprobeerd te downgraden, kan ik nu mijn officiële T-Mobile sim kaart niet meer activeren. iTunes geeft als message: "Sorry, wij kunnen de Simkaart niet lezen"

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 20:24
Is er al een jailbreak voor iPod Touch 3G 3.1.3 bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Hero Of Time schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:33:
[...]

Als je de juiste versie download, moet je echt zeker weten dat je hosts file naar de server van Saurik verwijst zoals het in de TS staat, anders blijf je die melding krijgen. Zoals ook in de TS staat, verzorgt Apple 24 uur na het uitbrengen van een nieuwe firmware geen keys meer voor oudere firmwares. Je MOET dus je SHSH eerder hebben opgeslagen anders zal het niet lukken om met een originele firmware te herstellen.

Andere optie is via PwngTool een pre-jailbroken firmware te maken. Bij mijn 3Gs kreeg ik geen foutmelding met het herstellen van 3.1.2, terwijl ik toch niet naar de server van Saurik verwees.
dan snap ik er gewoon niks meer van.

dit heb ik toegevoegd als laatste regel van de hosts file:
74.208.10.249 gs.apple.com
(geen # ervoor trouwens)

Zoals ik al schreef is het de eerste poging wel gelukt, alleen sloot de downgrade toen af met een error. Dan zou volstrekt normaal zijn.

Sindsdien accepteert itunes geen enkele FW meer (not elegible blabla) behalve de originele 3.1.3
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Paq, heb jij nou wel je SHSH bestanden bij Saurik staan?

Als dat zo is moet je is hier kijken [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

Daar staat onder oplossing een heel verhaal over DFU modus die vereist is. Daarmee skip je dus die eligible melding!
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:52:
"Sorry, wij kunnen de Simkaart niet lezen"

Iemand enig idee?
Eruit en erin heb je al gedaan?

[ Voor 26% gewijzigd door Vanx op 29-03-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanx schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:41:
Paq, heb jij nou wel je SHSH bestanden bij Saurik staan?

Als dat zo is moet je is hier kijken [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

Daar staat onder oplossing een heel verhaal over DFU modus die vereist is. Daarmee skip je dus die eligible melding!
Oh, nu is het opeens als je in DFU modus zit dat je geen controle krijgt. Wanneer is het nou dat je geen controle krijgt? Alleen in DFU, of ook als je pwngtool hebt gebruikt? Want mijn FW heb ik zonder DFU hersteld. 2x zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanx schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:41:
Eruit en erin heb je al gedaan?
Jup, zelfs de Sim nog in een andere Phone gedaan (T-Mobile locked), kon er prima mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Hero Of Time schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:52:
[...]

Oh, nu is het opeens als je in DFU modus zit dat je geen controle krijgt. Wanneer is het nou dat je geen controle krijgt? Alleen in DFU, of ook als je pwngtool hebt gebruikt? Want mijn FW heb ik zonder DFU hersteld. 2x zelfs.
Hero, even op een rijtje.

1. De checks zijn alleen bij de iPhone 3GS (oude én nieuwe bootrom) en de iPod touch 3G (MC-model)

2. Pwnagetool sloopt de check eruit, kan alleen gebruikt worden op al jailbroken devices.

3. iTunes heeft zelf ook nog een check en kan niet restoren naar een lagere firmware. DFU zorgt ervoor dat iTunes de versie niet meer kan uitlezen. De eliglible melding is anders dan de SHSH melding.

4. Je kan laten checken via Saurik, maar dat werkt alleen als de SHSH bestanden opgeslagen zijn.

Voor 3.1.2 naar 3.1.2 restore is dus geen DFU mode nodig, want je gaat niet lager. Er is wel een SHSH bestand nodig (weer alleen bij de 3GS en iTouch 3G). Maar een pwnagetoolde 3.1.2 mag ook en dan zonder SHSH!

Nog vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik weet zeker dat ik in Cydia ooit op die button heb geklikt.
Maar zelfs met umbrella krijg ik mijn ECID niet gelezen.

In DFU krijg ik de eligible melding.
Die ene keer dat het wel lukte (alleen de eerste keer) was niet in DFU modus, maar gewoon herstel modus volgens die youtube tutorial in 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanx schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:05:
[...]

Hero, even op een rijtje.

1. De checks zijn alleen bij de iPhone 3GS (oude én nieuwe bootrom) en de iPod touch 3G (MC-model)

2. Pwnagetool sloopt de check eruit, kan alleen gebruikt worden op al jailbroken devices.

3. iTunes heeft zelf ook nog een check en kan niet restoren naar een lagere firmware. DFU zorgt ervoor dat iTunes de versie niet meer kan uitlezen. De eliglible melding is anders dan de SHSH melding.

4. Je kan laten checken via Saurik, maar dat werkt alleen als de SHSH bestanden opgeslagen zijn.

Voor 3.1.2 naar 3.1.2 restore is dus geen DFU mode nodig, want je gaat niet lager. Er is wel een SHSH bestand nodig (weer alleen bij de 3GS en iTouch 3G). Maar een pwnagetoolde 3.1.2 mag ook en dan zonder SHSH!

Nog vragen? :P
Ja, 1: Komt dit in de TS te staan voor het volgende deel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

DIt is nu wat ik te zien krijg met alle opties zover:

in DFU, zonder # voor de extra regel - not eligible blabla
in recoverymode, zonder # voor de extra regel - not eligible blabla
in DFU, met # - niet geschikt voor deze versie
in recoverymode, met # - niet geschikt voor deze versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.exploreeveryth...nd-05-12-01-finally-free/
Helaas werkt dit niet bij mij! Was wel enorm mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

paQ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:
DIt is nu wat ik te zien krijg met alle opties zover:

in DFU, zonder # voor de extra regel - not eligible blabla
in recoverymode, zonder # voor de extra regel - not eligible blabla
in DFU, met # - niet geschikt voor deze versie
in recoverymode, met # - niet geschikt voor deze versie
Ziet er naar uit dat je niet de SHSH keys hebt laten opslaan voor 3.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simkaart is weer gefixed!

Er is weer goed nieuws uit Jailbreak-land!

http://www.youtube.com/watch?v=Z7DU8XMKWRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Hero Of Time schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:05:
[...]

Ziet er naar uit dat je niet de SHSH keys hebt laten opslaan voor 3.1.2.
ik heb echt op "make my life easier" geklikt :'(

potver. baal wel.
had mooie (betaalde) apps op mijn JB.

ook nog een custom FW geprobeerd, maar daar krijg ik errors op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
PaQ, op 4 april wordt je pijn verzacht!

Het is nu idd vervelend en ik kan echt niks meer voor je bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Ik zie nu overal die SHSH shit voorbij komen, en heb in Cydia gekeken, maar zie niks van "Make my life easier". En bovenin zie ik ook geen groene tekst ofzo :S

Hoe sla ik die SHSH bestanden op?

Cydia zegt helemaal onderaan dit:
iPhone 3G, iPhoneOS 3.1.2, Cydia 1.0.3044-65
HELP :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 20:13
ThinkPadd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:05:
Ik zie nu overal die SHSH shit voorbij komen, en heb in Cydia gekeken, maar zie niks van "Make my life easier". En bovenin zie ik ook geen groene tekst ofzo :S

Hoe sla ik die SHSH bestanden op?

Cydia zegt helemaal onderaan dit:

[...]

HELP :+ !
Je hebt een 3G, jij hoeft je dus niet druk te maken over SHSH bestanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Dus als ik mijn 3G perongeluk update naar 3.1.3 dan kan ik zonder problemen zo weer restoren naar 3.1.2. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ThinkPadd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:36:
Dus als ik mijn 3G perongeluk update naar 3.1.3 dan kan ik zonder problemen zo weer restoren naar 3.1.2. ?
Ja, want alleen de 3Gs en iPod Touch 3g hebben een signed firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Het begint erop te lijken dat niet 1 3GS MC model gejailbreakt kan worden. right?

Als het iemand is gelukt, ben ik toch erg nieuwsgierig

@ Vanx,
Wat is er op 4 april? (behalve Pasen :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door paQ op 31-03-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
paQ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:06:
Het begint erop te lijken dat niet 1 3GS MC model gejailbreakt kan worden. right?

@ Vanx,
iPad release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

maar dat betekent toch niet automatisch dat er dan een JB komt voor 3.1.3. MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

paQ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:35:
maar dat betekent toch niet automatisch dat er dan een JB komt voor 3.1.3. MC?
Er zijn diverse bronnen die beweren / laten zien dat de JB voor 3.1.3, zelfs met nieuwste bootrom, al klaar ligt om openbaar gemaakt te worden. Maar dat men hiermee wacht tot de iPad gereleased wordt zodat Apple het gebruikte lek niet voor die tijd nog kan dichten. Niets is zeker dus, maar de tekenen zijn er wel dat op of na 4 april dit alsnog vrij gaat komen.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh

@ Vanx,
Weet niet of er verschil in de iPT en de iPhone kwa MC model, maar het is mij wel gelukt.

Is die site van unthethered al uitgelekt of bekend Ik zou het wel willen proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Elke 3Gs is model MC (mijne is MC141DN om precies te zijn). Mijne iig wel en gewoon kunnen jailbreaken, untethered. Het gaat met 'model MC' alleen om de iPod Touch. Daarmee weet je dan zeker dat je de nieuwe bootrom hebt en zal je altijd een tethered jailbreak hebben (totdat de final hack uit is om dit te omzeilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Helaas mijn 3GS 16GB per ongeluk upgedate naar 3.1.3 met baseband 05.12.01 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oei, tot over een paar maand :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Zou er al nieuws zijn of OS4.0 (de iPhone HD dus) al wat kwetsbaarheden in zich heeft? er heeft een tijdje een Beta de ronde gedaan waar toch wat ervaringen uit moeten zijn opgedaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Mooi en duidelijke uitleg over de recente jailbreak ontwikkelingen:

http://www.iphoneclub.nl/...break-in-video-jailbreak/

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Als zet nu maar niet te vroeg releasen, kan rampzalig zijn. Die kans is wel altijd groot als meerder teams/mensen aan zo' exploit werken en overleggen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

MsG schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:08:
Oei, tot over een paar maand :P.
Wrijf het er ff lekker in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

die term untethered zegt me niets. Geen idee wat het precies inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Tijgert schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:46:
Zou er al nieuws zijn of OS4.0 (de iPhone HD dus) al wat kwetsbaarheden in zich heeft? er heeft een tijdje een Beta de ronde gedaan waar toch wat ervaringen uit moeten zijn opgedaan, toch?
3.2 is in de Bèta, 4.0 nog niet.

De exploitfixes komen altijd totaal onverwacht. 3.2 is waarschijnlijk wel kwetsbaar voor de huidige exploits. Apple fixed nooit "proactief" exploits. Oftewel, ze gaan niet zelf op zoek, maar fixen gewoon wat gebruikt wordt op dat moment.

Over 4.0 is de komende 2 maanden nog niks te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

paQ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:25:
die term untethered zegt me niets. Geen idee wat het precies inhoudt.
Op sommige nieuwere types toestellen of bepaalde modellen iPods is/was het alleen mogelijk om een tethered jailbreak uit te voeren, dan werkte de jailbreak totdat je je iPhone of iPod rebootte, daarna moest je je apparaat weer aan een pc hangen om de jailbreak weer uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

aha.
nou... kan niet meer proberen dan wachten dan denk ik.
Volgens mij heb ik elke tutorial al 2 keer geprobeerd inmiddels :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Tja, paQ, ik moet hem even in mijn hand hebben en flink gaan kloten, ik kan je nu niet verder helpen.

Ik zeg gewoon even 4 dagen wachten, het komt wel goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

die 4 dagen overleef ik ook nog wel hoor, maar ik mis mijn agenda op mijn lockscreen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
KneoK schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:35:
[...]

Op sommige nieuwere types toestellen of bepaalde modellen iPods is/was het alleen mogelijk om een >>un<<tethered jailbreak uit te voeren, dan werkte de jailbreak totdat je je iPhone of iPod rebootte, daarna moest je je apparaat weer aan een pc hangen om de jailbreak weer uit te voeren.
Sorry voor het komma neuqen :)

@ PaQ, Heb je iH8Sn0W al geprobeerd, downgrade naar 3.1.2 en dan blackra1n. Zo moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik kom nieteens voorbij de check van de firmware.
alleen de eerste keer gelukt, daarna niet meer.

op die site staan ook bij supported devices: ■iPhone 3G[S] - old bootrom

ik heb een nieuwe geloof ik

[ Voor 36% gewijzigd door paQ op 01-04-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Sander's Tweakblog: iPhone Jailbreak

EDIT: Iemand dit al geprobeerd? Ik heb 3.1.2, dus kan het niet proberen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door kronolith op 01-04-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
kronolith schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:57:

EDIT: Iemand dit al geprobeerd? Ik heb 3.1.2, dus kan het niet proberen ;)
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn ipod touch 2G 3.1.3 firmware jailbreaken d.m.v. sn0wbreeze. Als ik dan sn0wbreeze erop wil zetten moet ik de herstel knop gebruiken in iTunes als ik het goed begrijp. Maar dan is mijn data ook weg (muziek, films apps enz.) hoe krijg ik die dan weer terug op mijn ipod touch

Wordt mijn ipod eigenlijk langzamer of hakeriger van een jailbreak met sn0wbreeze?

Wat zijn nog meer aan te raden jailbreak methodes voor 3.1.3?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

@thomth: Je iPod Touch wordt iets slomer en kan wat vaker vastlopen. Ik heb bij mijn broertje 3.1 erop gezet (op zijn 2G), en die werkt nog gewoon goed, alleen een klein beetje slomer dan eerst.
Je bent dan inderdaad alle muziek enz. kwijt. Je zal alles er weer opnieuw op moeten zetten.

Verder is blackra1n aan te raden, maar deze heb ik zelf niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik dan mijn reservekopie terugplaatsen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat kan via een backup herstellen gedaan worden vanuit iTunes. Ik neem wel aan dat je weet welke risico's je loopt met Sn0wBreeze. Er is al iemand hier geweest die z'n systeem om zeep heeft geholpen ermee en in de TS staat al duidelijk dat het troep is om te gebruiken.

Als je kan downgraden naar 3.1.2, doe dat, anders een paar dagen wachten en hopen op een nieuwe JB die mogelijk uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:33
Iemand een alternatief voor 3.1.3 voor een 2G (iPod). Sn0wbreeze is veel trager en alleen meer gezeik ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

iMick schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:41:
Iemand een alternatief voor 3.1.3 voor een 2G (iPod). Sn0wbreeze is veel trager en alleen meer gezeik ;p
Downgraden naar 3.1.2. Je hebt een iPod Touch waar geen signed firmware voor nodig is, dus je zou in feite zonder problemen naar een vorige FW kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3.1.2 er op gezet, maar als ik naar blackra1n ga krijg ik telkens een foutmelding. Redsn0w herkent de .ispw file niet. De naam van het bestand iphone 1,1_3.1.2_7D11_Restore. Het is hetzelfde bestand als ik op de ipod heb gezet met Itunes. Welke manieren zijn er nog meer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Al heb ik een ipod Touch 2G, jailbroken, ik zou wel graag mijn SHSH-blobs nog op willen slaan aldaar, zodat ik zeker ben dat ik kan downgraden naar 3.1.2 mocht dat ooit nodig zijn. Heb gelukkig geen MC model, maar een MB. :) Is er daarom nu nog een handigheidje om dit te doen? Ik heb gelezen dat Apple niets meer signed, maar neem aan dat Saurik's server dit nu doet? Het knopje ervoor zie ik ook niet (meer) in Cydia.
iMick schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:41:
Als je je SHSH-blobs hebt opgeslagen en in je hostfile gs.apple.com naar een IP-adres hebt gezet, kan je toch terug naar 3.1.2 en vervolgens die er weer op zetten? :)

[ Voor 73% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:07:
Ik heb 3.1.2 er op gezet, maar als ik naar blackra1n ga krijg ik telkens een foutmelding. Redsn0w herkent de .ispw file niet. De naam van het bestand iphone 1,1_3.1.2_7D11_Restore. Het is hetzelfde bestand als ik op de ipod heb gezet met Itunes. Welke manieren zijn er nog meer?
Je hebt een iPod Touch 2G toch? Dan moet je deze naam hebben: iPod2,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw. Ik link niet naar de firmware direct, die kan je ergens anders wel vinden (TS bijvoorbeeld). Degene die je nu hebt, is de verkeerde. Dit is ook waarom BR 'm niet pakt.
CptChaos schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:24:
Doet die server van saurik trouwens nog SHSH blobs maken? Het is me een beetje onduidelijk en die optie binnen Cydia zie ik niet (meer).

Al heb ik een ipod Touch 2G, jailbroken, ik zou wel graag mijn SHSH-blobs nog op willen slaan aldaar, zodat ik zeker ben dat ik kan downgraden naar 3.1.2 mocht dat ooit nodig zijn. Heb gelukkig geen MC model, maar een MB. :)
Jij hebt geen signed firmware iDevice, dus waarom zou je SHSH willen opslaan die er niet is? Alleen de 3G heeft dit. Staat duidelijk in de TS.

[ Voor 32% gewijzigd door Hero of Time op 02-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Laatst online: 10-09 21:50
Hallo, ik heb gisteren een ipod Touch 8GB 3G gekocht en heb hem eerst gedowngrade naar 3.1.2 en toen gejailbreaked met blackra1n. nu heb ik hem gisteren uit gezet en vanochtend weer aan gedaan en toen zei hij dat ik hem moest koppelen aan de pc. Dat heb ik gedaan en ik moest een recovery doen (heb hem gewoon gerecovered met 3.1.2).
Ik heb het dus even op het internet op gezocht en nu blijkt het dat ik mijn ipod moet theter jailbreaken (toch?).
Wat is de simpelste manier om nu mijn Ipod te jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Weer blackra1n draaien. Je bent beperkt tot een tethered jailbreak. Oftewel na elke vastloper mag je een PC met iTunes en blackra1n gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Maar ik hoorde ook iets over een nieuwe jailbreak die vandaag zou uitkomen. van Greenpois0n ofzo en die zou het wel moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee deze wordt nog niet vrijgegeven omdat dat heel erg belangrijk kan zijn en dan wachten ze liever op bijv. OS 4.0 ipv een marginale versie als 3.1.3 bijv. Je kan zelf ook een beetje research doen. Mensen met een vernieuwde bootrom (dat is waarom je elke keer moeilijk moet doen na een reboot) hebben op dit moment nog pech en zitten vast nog wel even vast aan tethered jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, niet vandaag, er werd 4 april genoemd. Maar gezien dat op zondag is, en 1e paasdag, lijkt het mij sterk. Ik denk dat we een paar dagen langer moeten wachten ervoor.

Maar goed, dan nog, nu kan het nog niet en zit je vast aan een tethered jailbreak. Je had niet moeten herstellen bij de eerste keer nadat je BR had gedraaid, maar gewoon nog een keer BR draaien. Voor de uitvoering van GreenPois0n moeten we nog even geduld hebben. Zoals voorspeld, zou het met 3.2 moeten komen, die weer met de iPad moet komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Hero of Time op 03-04-2010 14:47 . Reden: Was niet wakker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
1e paasdag bedoel je. ;) Kerst duurt nog een maand of 8 (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 09:37:
Hallo, ik heb gisteren een ipod Touch 8GB 3G gekocht en heb hem eerst gedowngrade naar 3.1.2 en toen gejailbreaked met blackra1n. nu heb ik hem gisteren uit gezet en vanochtend weer aan gedaan en toen zei hij dat ik hem moest koppelen aan de pc. Dat heb ik gedaan en ik moest een recovery doen (heb hem gewoon gerecovered met 3.1.2).
Ik heb het dus even op het internet op gezocht en nu blijkt het dat ik mijn ipod moet theter jailbreaken (toch?).
Wat is de simpelste manier om nu mijn Ipod te jailbreaken?
zoals je het hebt gedaan is de simpelste manier, alleen als hij uit is moet je hem volgende keer niet herstellen (duurt veel te lang) maar gewoon als je dat itunes icoontje op je ipod ziet even blackra1n draaien. verlies je ook veel minder data (niks dus) en je kan binnen 1 minuut weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ok bedankt! Ik heb hem weer opnieuw gejailbreaked en nu ga ik gewoon zorgen dat hij niet uit gaat of uitvalt omdat de batterij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pjlgt schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:25:
1e paasdag bedoel je. ;) Kerst duurt nog een maand of 8 (gelukkig)
Fixed :Y). Ik was niet helemaal wakker ten tijde van het schrijven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Voor alle Blackra1n gebruikers :
Upgrade niet naar itunes 9.1, blackra1n zal niet meer werken ! Er wordt nog gezocht naar een oplossing
Ik heb het zelf ook gehad, heb me heel veel moeite gekost om weer terug naar 9.0 te kunne :/
-edit-
Indmiddels een tool uit, blackbreeze, die het zou moeten fixen

------------
hardware.tom schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:45:
ok bedankt! Ik heb hem weer opnieuw gejailbreaked en nu ga ik gewoon zorgen dat hij niet uit gaat of uitvalt omdat de batterij leeg is.
Hij mag best uitgaan, alleen moet je hem dan weer aan je PC koppelen en blackra1n draaien.

[ Voor 36% gewijzigd door Cornelisjuh op 03-04-2010 17:10 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken of delen van warez.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.