Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Cornelisjuh schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:09:
Voor alle Blackra1n gebruikers :
Upgrade niet naar itunes 9.1, blackra1n zal niet meer werken ! Er wordt nog gezocht naar een oplossing
Ik heb het zelf ook gehad, heb me heel veel moeite gekost om weer terug naar 9.0 te kunne :/
-edit-
Indmiddels een tool uit, blackbreeze, die het zou moeten fixen
Die tool was al een paar dagen uit, al vrij vlug na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 02:42
Ik probeer op een ipod 3G modelnummer MC te downgraden. Heb het ip in mijn hosts gezet, ipod in DMV Mode, maar alsnog staat er dat het niet kan..

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Blue-cola schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:30:
Ik probeer op een ipod 3G modelnummer MC te downgraden. Heb het ip in mijn hosts gezet, ipod in DMV Mode, maar alsnog staat er dat het niet kan..
Heb je 'm al eerder gejailbreakt? Zo niet, dan kan je niet downgraden. Zoja, heb je destijds in Cydia je SHSH laten opslaan? Al je antwoorden staan in de TS, er wordt toch wel een beetje verwacht dat je deze gelezen hebt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 02:42
Hero Of Time schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:32:
[...]

Heb je 'm al eerder gejailbreakt? Zo niet, dan kan je niet downgraden. Zoja, heb je destijds in Cydia je SHSH laten opslaan? Al je antwoorden staan in de TS, er wordt toch wel een beetje verwacht dat je deze gelezen hebt.
Uhm, er staat dat als ie niet eerder gejailbreakt is dat je dan iets aan je hosts moet toevoegen.

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag via de piratebay iphonegames downloaden en op mijn iPod zetten, hoe kan ik dit doen met een jailbroken iPod touch? Kan het ook zonder jailbroken itouch, ik hoorde pas iets over installerapp voor de pc Met iTunes lukte het niet, ik heb wel eens geprobeerd maar dan gaf iTunes een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Kunnen we je hier niet vertellen, dat is de illegale kant van jailbreaken en die behandelen we hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn dan alternatieven voor iTunes waar ik ook mijn apps mee kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:17

MsG

Forumzwerver

Denk je echt dat we je gaan helpen te wanbetalen? Kopen die hap!

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:19:
Ik wil graag via de piratebay iphonegames downloaden en op mijn iPod zetten, hoe kan ik dit doen met een jailbroken iPod touch? Kan het ook zonder jailbroken itouch, ik hoorde pas iets over installerapp voor de pc Met iTunes lukte het niet, ik heb wel eens geprobeerd maar dan gaf iTunes een foutmelding
Heb je de topicwaarschuwing gelezen? We gaan je hier niet helpen met het installeren van warez.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Is het mogelijk mijn iPod 2G zo te resetten dat mijn filesystem weer als nieuw is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Blue-cola schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:06:
[...]

Uhm, er staat dat als ie niet eerder gejailbreakt is dat je dan iets aan je hosts moet toevoegen.
Nee, dat staat er niet. En als het er wel staat, moet het verandert worden. Het hele punt in het veranderen van je hosts bestand is zodat je met een eerder opgeslagen SHSH kan downgraden omdat Apple geen keys uitgeeft voor oudere firmware. Als je die key niet hebt laten opslaan ten tijde van een eerdere jailbreak (omdat je nog nooit een jailbreak hebt uitgevoerd) kan je dus niet downgraden naar een oudere firmware indien je een SHSH nodig hebt. Deze keys zijn namelijk niet uitwisselbaar.
Maar, blijkbaar als je een custom firmware maakt met pwngtool, wordt die check omzeilt en kan je alsnog downgraden zonde problemen. Ik heb namelijk mijn iPhone 3Gs weten te herstellen met een custom 3.1.2 firmware (ik had al 3.1.2) zonder mijn hosts bestand te hoeven wijzigen.
kavish schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:01:
Is het mogelijk mijn iPod 2G zo te resetten dat mijn filesystem weer als nieuw is? :)
Ehm, gewoon herstellen met je firmware? Je hebt een 2G, dus geen signed firmware. Je bent vrij om elke firmware erop te zetten die beschikbaar is (tot zekere hoogte). Download de firmware via de link in de TS en gebruik shift+restore om te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
2Ook hoorde van iemand dat als je een of andere SDK installeert op je iPod/Iphone dat je dan gewoon (cracked) apps er op kan zetten, kan iemand dit bevestigen?
Zou wel heel lame zijn :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

sinds mijn iphone niet meer gejailbreakt is (kan worden :( ) en officieel simlock vrij is, heb ik nog niet 1 keer service problemen gehad :?
Was het verbinden probleem iets wat te wijten viel aan een jailbreak? of aan een software matige unlock?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:57:
Simkaart is weer gefixed!

Er is weer goed nieuws uit Jailbreak-land!

http://www.youtube.com/watch?v=Z7DU8XMKWRE
Leuk muziekje, het origineel staat hier
http://www.youtube.com/watch?v=aVIlp5_w4f8

Later maakten de BB een alternatieve versie (bootleg) waarin zij oa. I know there's an answer veranderden in 'hang on to your ego'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Een hele tijd terug heb ik via een programma op internet de Tether functie aangezet. Helaas blijkt nu dat mijn voicemail niet meer werkt, maar dat heb ik nooit doorgehad. 21 berichten op mijn voicemail, die ik nu pas hoor maar waar ik nooit een melding van heb gehad.. handig :P

Kan ik mijn oude tether functie uitschakelen zonder de iPhone te moeten herstellen dan vervolgens de 'nieuwe' versie installeren zodat m'n voicemail behouden blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik been een beetje een Ipod-noob, daarom heb ik een vraag.
Ik wil graag een Ipod Touch en wil em dan jailbreaken.
Maar kan ik dan beter de 2e generatie of de 3e generatie kopen?

Alvast bedankt,

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 01-08 20:34
Reinigingsdoek schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:06:

Kan ik mijn oude tether functie uitschakelen zonder de iPhone te moeten herstellen dan vervolgens de 'nieuwe' versie installeren zodat m'n voicemail behouden blijft?
Even je instellingen resetten, zodat je je oude profiel weer terug krijgt.

Check dan of je voicemail het doet en installeer dan een van de de tetherfixes in Cydia.
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:03:

Ik been een beetje een Ipod-noob, daarom heb ik een vraag.
Ik wil graag een Ipod Touch en wil em dan jailbreaken.
Maar kan ik dan beter de 2e generatie of de 3e generatie kopen?
Nu is een 2e generatie beter, maar deze week is waarschijnlijk de 3e generatie ook definitief jailbroken.

Waar wilde je dan een 2G gaan halen? Die zijn nergens meer te koop, behalve 2e hands...

Groeten en je post "openen" is niet nodig op GoT :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vanx op 04-04-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Vanx schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:11:

Even je instellingen resetten, zodat je je oude profiel weer terug krijgt.

Check dan of je voicemail het doet en installeer dan een van de de tetherfixes in Cydia.
Bedoel je met instellingen resetten dat ik de iPhone moet herstellen, of bedoel je iets anders?
Een back-up van m'n iPhone van voordat ik de tether-settings heb toegepast, heb ik helaas niet meer namelijk!

[ Voor 16% gewijzigd door Reinigingsdoek op 04-04-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb cydia geïnstalleerd, maar ik heb waarschijnlijk iets verkeerds weggehaald in de manage afdeling. Nu staat er niks meer in sections afdeling, ook kan ik niets meer zoeken. Hoe kan ik cydia verwijderen/ opnieuw installeren? Ik heb gejailbreakt met blackrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Reinigingsdoek schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:21:
[...]

Bedoel je met instellingen resetten dat ik de iPhone moet herstellen, of bedoel je iets anders?
Een back-up van m'n iPhone van voordat ik de tether-settings heb toegepast, heb ik helaas niet meer namelijk!
Netwerkinstellingen resetten, zit gewoon een knopje ergens in je instellingen!

Vervelend, Apple heeft 3.2 niet gepushed tegelijk met de iPad. Nu wachten de jailbreakers met het release van een "all-in-one" tool, totdat Apple die ook uitgebracht heeft.

Het werkt in ieder geval:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net in Rock een springboard Simpsons thema. Dat vind ik wel lache, maar als ik nou weer terug wil naar de originele iPod springboard met gewone iconen, hoe doe ik dat dan? Kan dat wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

volgens mij kun je in winterboard gewoon die theme uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vanx schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:11:
Nu is een 2e generatie beter, maar deze week is waarschijnlijk de 3e generatie ook definitief jailbroken.
Hoe kun je dit weten? Voor zover ik weet released ChronDevTeam nog niks, en voor de rest weet ik niet wie er nog meer aan een jailbreak voor 3G werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Gropah schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:06:
[...]

Hoe kun je dit weten? Voor zover ik weet released ChronDevTeam nog niks, en voor de rest weet ik niet wie er nog meer aan een jailbreak voor 3G werken...
Erg veel informatie over de hack is er verder nog niet, en er is nog geen tool vrijgegeven waarmee gebruikers hun eigen iPad kunnen jailbreaken. Deze zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.
En ik geloof dat ze het hadden over dat ze het release rond de release van de iPad, dus het zou heel goed best eens deze week kunnen zijn :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:09

SkyStreaker

Move on up!

3GS 870056K23NQ / MC140DN - Begrijp ik nu goed dat hier op dit ogenblik geen bal mee kan?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die 3.1.3 is dan begrijp je dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:52:
Als die 3.1.3 is dan begrijp je dat goed.
Nee hoor.
Als je genoegen neemt met tethered, kan je downgrade naar 3.1.2.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:09:
[...]

Nee hoor.
Als je genoegen neemt met tethered, kan je downgrade naar 3.1.2.:)
Alleen als ie al eerder is gejailbreaked én je toen de SHSH-file hebt opgeslagen van 3.1.2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SkyStreaker schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:13:
3GS 870056K23NQ / MC140DN - Begrijp ik nu goed dat hier op dit ogenblik geen bal mee kan?
Nou, dat ligt eraan. Mijne is model MC141DN (en serienummer 87941...) en untethered. Dus als je 3.1.2 nog hebt, zou je best nog wel eens goed kunnen zitten. Met je serienummer weet ik het alleen niet zo zeker. We hebben hier namelijk een soortgelijke gehad en die bleek een refurbished te zijn. Is die van jouw eens opgestuurd geweest voor reparatie of heb je 'm nieuw gekocht? Bij het laatste dan ben je idd de pineut en zit je met een tethered JB. Ik denk niet dat je er 3.1.3 op gekregen hebt bij ontvangst, al kan je deze wel handmatig hebben geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:27:
[...]

Alleen als ie al eerder is gejailbreaked én je toen de SHSH-file hebt opgeslagen van 3.1.2 ...
Niet. heb de mijne (3.1.3, right out de box) gewoon kunnen downgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

snap er niks van. Volgens mij is er een heel groot grijs gebied welke wel en niet geJB kunnen worden.
iH8sn0w forecast meldt mij ook dat ie niet geJB kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Er is geen grijs gebied. Ik weet precies welke wel en niet kunnen. Cornelisjuh heeft gewoon geen iTouch 3G of een iPhone 3GS.

De nieuwe jailbreaks laten waarschijnlijk nog even op zich wachten, niemand gaat zn exploit weggeven terwijl 4.0 (je leest het goed, 4.0!!!) in de pijplijn is:
http://www.engadget.com/2...one-os-4-event-april-8th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:09

SkyStreaker

Move on up!

Hero Of Time schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:54:
[...]

Nou, dat ligt eraan. Mijne is model MC141DN (en serienummer 87941...) en untethered. Dus als je 3.1.2 nog hebt, zou je best nog wel eens goed kunnen zitten. Met je serienummer weet ik het alleen niet zo zeker. We hebben hier namelijk een soortgelijke gehad en die bleek een refurbished te zijn. Is die van jouw eens opgestuurd geweest voor reparatie of heb je 'm nieuw gekocht? Bij het laatste dan ben je idd de pineut en zit je met een tethered JB. Ik denk niet dat je er 3.1.3 op gekregen hebt bij ontvangst, al kan je deze wel handmatig hebben geüpdate.
mijn vriendin: "oh ja hij vroeg bij itunes om 3.1.3 te installeren, heb ik gedaan!" ;(

Dus mja... Wel nieuw gekocht.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SkyStreaker schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:27:
[...]

mijn vriendin: "oh ja hij vroeg bij itunes om 3.1.3 te installeren, heb ik gedaan!" ;(

Dus mja... Wel nieuw gekocht.
Tja, daarom dus geen vrouwen achter de computer zetten, zeker als je dit soort dingen wilt doen :P

Heb je nog maar 1 mogelijkheid die je kan gebruiken: Mac OSX met pwngtool en een custom 3.1.2 firmware maken en hopen dat die 't pakt. Je schijnt OSX in VMWare te kunnen draaien, mocht je geen Mac hebben ;). Of uiteraard even de Mac van een vriend(in)/collega/familielid claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Hero Of Time schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:05:
[...]

Tja, daarom dus geen vrouwen achter de computer zetten, zeker als je dit soort dingen wilt doen :P

Heb je nog maar 1 mogelijkheid die je kan gebruiken: Mac OSX met pwngtool en een custom 3.1.2 firmware maken en hopen dat die 't pakt. Je schijnt OSX in VMWare te kunnen draaien, mocht je geen Mac hebben ;). Of uiteraard even de Mac van een vriend(in)/collega/familielid claimen.
Is natuurlijk afhankelijk van nieuwe bootrom (kon je je iPhone toen ie gejailbreaked was opnieuw starten zonder dat je deze aan een pc moest hangen?) en of de SHSH-keys zijn opgeslagen bij Cydia (dan krijg je een groene tekst bovenin).

Je firmware wordt namelijk gesigned (soort controle) bij apple, dus moet je je iphone even voor de gek houden. Maar daarvoor moet je hem wel van tevoren een keer bij Cydia aangemeld hebben waarbij je zo'n groene tekst boven krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ruubster schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:18:
[...]

Is natuurlijk afhankelijk van nieuwe bootrom (kon je je iPhone toen ie gejailbreaked was opnieuw starten zonder dat je deze aan een pc moest hangen?) en of de SHSH-keys zijn opgeslagen bij Cydia (dan krijg je een groene tekst bovenin).

Je firmware wordt namelijk gesigned (soort controle) bij apple, dus moet je je iphone even voor de gek houden. Maar daarvoor moet je hem wel van tevoren een keer bij Cydia aangemeld hebben waarbij je zo'n groene tekst boven krijgt.
Dat is nou net het leuke. Ik heb dus met een custom firmware die met pwngtool is gemaakt kunnen herstellen naar 3.1.2 (van 3.1.2, dat wel) zonder behulp van de server van Saurik. Sterker nog, m'n firewall gaf niet eens aan dat iTunes naar het internet wilde ten tijde van de herstel.
Niet geschoten is altijd mis. Het is te proberen. En anders even een paar dagen wachten tot v4.0 uit is van iPhone OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Laatst online: 10-09 21:50
Dus als ik het goed begrijp dan komt er een nieuwe jailbreak uit als de iphone os 4 uit komt? Eb word die jailbreak dan ook meteen geschikt voor OS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hardware.tom schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:47:
Dus als ik het goed begrijp dan komt er een nieuwe jailbreak uit als de iphone os 4 uit komt? Eb word die jailbreak dan ook meteen geschikt voor OS4?
Het lijkt mij een domme actie van de hackers als ze niet een JB maken voor v4. Want daar wachten ze tenslotte op. Of een JB versie gemaakt zal worden voor versie 3.2 durf ik niet te zeggen (volg die boel niet), maar als v4 daadwerkelijk later deze week uit komt, verwacht ik niet dat ze er moeite voor gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Hero Of Time schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:26:
[...]

Dat is nou net het leuke. Ik heb dus met een custom firmware die met pwngtool is gemaakt kunnen herstellen naar 3.1.2 (van 3.1.2, dat wel) zonder behulp van de server van Saurik. Sterker nog, m'n firewall gaf niet eens aan dat iTunes naar het internet wilde ten tijde van de herstel.
Niet geschoten is altijd mis. Het is te proberen. En anders even een paar dagen wachten tot v4.0 uit is van iPhone OS.
Oh ja, heb ik een tijdje geleden gelezen inderdaad, Pwnagetool sloopt die identificatie eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

hardware.tom schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:47:
Dat is altijd maar de vraag. Mensen verwachten elke keer een jailbreak, maar voor hetzelfde geld kan het op den duur niet meer.

Zie het als Apple die een stadsmuur maakt. De jailbreakers vonden tot nu toe elke keer een los zittende steen, en maakten daar gebruik van. Maar het kan best zijn dat er een keer zo goed gemetseld wordt dat er niets meer los zit. Dan hebben alle mensen die een softsimlock hebben (ik dus :)) en de andere jailbreakers een probleem.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

MsG schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:47:
[...]

Dat is altijd maar de vraag. Mensen verwachten elke keer een jailbreak, maar voor hetzelfde geld kan het op den duur niet meer.

Zie het als Apple die een stadsmuur maakt. De jailbreakers vonden tot nu toe elke keer een los zittende steen, en maakten daar gebruik van. Maar het kan best zijn dat er een keer zo goed gemetseld wordt dat er niets meer los zit. Dan hebben alle mensen die een softsimlock hebben (ik dus :)) en de andere jailbreakers een probleem.
Er is echt wel weer een gat te vinden hoor ;) niets is waterdicht.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Damian schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:06:
[...]

Er is echt wel weer een gat te vinden hoor ;) niets is waterdicht.
Inderdaad. Elk progamma of anders soort software is wel gekraakt, hoe goed de beveiliging ook is. Er is altijd wel iets waar de programmeurs over heen hebben gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of ze openen er twee bij het fixen van 1. Gebeurt regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb een vraag, maar ik weet niet of jullie het antwoord weten. Als ik muziek afspeel en het volume d.m.v. het touchscreen (ook bij de knoppen aan de zijkant) wil wijzigen dan springt het volume steeds terug naar waar hij eerst stond maar gewoon in het normale menu kan ik het gewoon veranderen met de knoppen aan de zijkant.

Weet iemand of dit aan de jailbreak kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Laatst online: 28-06 15:11
hardware.tom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:55:
Ik heb een vraag, maar ik weet niet of jullie het antwoord weten. Als ik muziek afspeel en het volume d.m.v. het touchscreen (ook bij de knoppen aan de zijkant) wil wijzigen dan springt het volume steeds terug naar waar hij eerst stond maar gewoon in het normale menu kan ik het gewoon veranderen met de knoppen aan de zijkant.

Dat is raar. Was dit voor de jb ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
nee, maar ik weet niet of het ook na de downgrade zo was. Want ik heb de 3.1.2 versie van de ipod touch 2G erop gezet en ik heb een 3G. Kan het daar aan liggen?

Ik heb er even een filmpje van gemaakt ( hij word nog verwerkt dus je moet even wachten):

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2XTIle2Iltg]

[ Voor 31% gewijzigd door hardware.tom op 06-04-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Elk progamma of anders soort software is wel gekraakt, hoe goed de beveiliging ook is. Er is altijd wel iets waar de programmeurs over heen hebben gekeken!
Wees daar nou niet te zeker van. Weet je al hoe lang men bezig is de beveiliging van de PS3 te kraken?? Enne, resultaat?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

kronolith schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:09:
[...]

Inderdaad. Elk progamma of anders soort software is wel gekraakt, hoe goed de beveiliging ook is. Er is altijd wel iets waar de programmeurs over heen hebben gekeken!
Maar ik bedoel ook echt bruikbaar. Je zet het wel heel makkelijk neer nu. Iemand moet er net de tijd, zin en geld voor hebben om het te doen. Kijk eens naar hoelang het geduurt heeft voordat de tethered jailbreak de nek omgedraaid wordt. Het schijnt deze week te komen, maar heeft dan echt bijna een half jaar geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
hardware.tom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:15:
nee, maar ik weet niet of het ook na de downgrade zo was. Want ik heb de 3.1.2 versie van de ipod touch 2G erop gezet en ik heb een 3G. Kan het daar aan liggen?

Ik heb er even een filmpje van gemaakt ( hij word nog verwerkt dus je moet even wachten):

[video]
Toevallig heb ik dit ook soms (ipt 8GB, 2G, ook jailbreak ) Dan werkt het wel met de volumeknoppen aan de zijkant volgens mij. Hoe ik het helemaal oplos weet ik niet echt. Maar volgens mij gaat het naar een tijdje weer goed. Als dat niet lukt moet je hem ff opnieuw opstarten. Dat helpt wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Tijgert schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:15:
[...]
Wees daar nou niet te zeker van. Weet je al hoe lang men bezig is de beveiliging van de PS3 te kraken?? Enne, resultaat?
Offtopic: Resultaat nog niet, wel vooruitgang ;) (door GeoHot, de man achter blackra1n)

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 07-04-2010 08:52 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Vanx schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:26:
Er is geen grijs gebied. Ik weet precies welke wel en niet kunnen. Cornelisjuh heeft gewoon geen iTouch 3G of een iPhone 3GS.

De nieuwe jailbreaks laten waarschijnlijk nog even op zich wachten, niemand gaat zn exploit weggeven terwijl 4.0 (je leest het goed, 4.0!!!) in de pijplijn is:
http://www.engadget.com/2...one-os-4-event-april-8th/
ik lees net op iphonclub forum iemand die met de laatste handleiding (dus het twéé keer installen van een 312 FW) het wél is gelukt.
Exact dezelfde specs als mijn Iphone (MC139DN)

het is toch wel heel vreemd dat het mij dan niet lukt (op 2 PC's) om uberhaupt langs de apple check te geraken. (en alleen de allereerste keer wel :? 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Komt morgen nou de jailbreak voor de ipod touch 3G met 3.1.3? Ik wou namelijk winterboard op mijn ipod zetten voor een achtergrond maar toen hij opnieuw op ging starten moest ik hem weer recoveren, ik heb nog geprobeerd te recoveren met blackra1n maar op de een of ander manier werkt dat niet. Dus ik heb hem nu gewoon zoals hij standaard was; zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hardware.tom, ik denk 't niet, er is al een semi-jailbreak ervoor en de echte interesse is de nieuwe firmware, 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat de iPod Touch 3G -> 8GB versie, wel te downgraden was naar 3.1.2. Iemand die dit kan bevestigen of is dit helemaal niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:56:
Ik las ergens dat de iPod Touch 3G -> 8GB versie, wel te downgraden was naar 3.1.2. Iemand die dit kan bevestigen of is dit helemaal niet waar?
Alles is te downgraden, als je maar je SHSH key hebt laten opslaan op de server van Saurik. Als je dus niet eerder een jailbreak hebt gehad en daarmee je key hebt laten opslaan via Cydia, kan je niet downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:04:
[...]

Alles is te downgraden, als je maar je SHSH key hebt laten opslaan op de server van Saurik. Als je dus niet eerder een jailbreak hebt gehad en daarmee je key hebt laten opslaan via Cydia, kan je niet downgraden.
Dat snap ik, maar nu lees ik dus op verschillende sites dat het met de 8GB zonder je SHSH key kan. Ik heb de iPod nog nooit gejailbreaked en hem gekocht met versie 3.1.3. Op verschillende site staat dat je de 8GB versie wél kan downgraden dmv de 3.1.2. OS van de 2G versie.

Dit: http://www.blogsdna.com/7...g2g-3-1-3-to-3-1-2-os.htm zal dus werken met een iPod Touch - 3G - 8GB Versie, iemand die dit kan bevestigen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb mijn Ipod touch 3G 8GB wel gedowngrade met de 2G versie. Hij werkt goed. Maar hoe zit dat dan met de SHSH key want ik heb daar niks over gelezen...

Maar die nieuwe jailbreak die zou toch ook voor de 3G ipod zijn? Of krijg ik straks een melding in itunes over de versie 4 firmware en dan kan ik hem wel jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:16:
Ik heb mijn Ipod touch 3G 8GB wel gedowngrade met de 2G versie. Hij werkt goed. Maar hoe zit dat dan met de SHSH key want ik heb daar niks over gelezen...

Maar die nieuwe jailbreak die zou toch ook voor de 3G ipod zijn? Of krijg ik straks een melding in itunes over de versie 4 firmware en dan kan ik hem wel jailbreaken?
Als hij gedowngrade is kan je hem toch zoiezo jailbreaken?

Maar jij hebt dus een (nieuwe?) iPod Touch 3G die firmware 3.1.3 was en die heb je kunnen downgraden met de 2G versie van 3.1.2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ja klopt, maar dan is hij wel tethered en ik heb liever 1 die untethered is en daar wacht ik nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:46:
ja klopt, maar dan is hij wel tethered en ik heb liever 1 die untethered is en daar wacht ik nog op.

Ik zie het nu ja, dat heeft dus met die MC versies te maken.. mhm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
hardware.tom schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:46:

Hoe bedoel je?
De nieuwe jailbreak, zoals het er nu naar uit ziet, is inderdaad ook voor de iPod 3G. Dat is (ik denk) bij firmware 3.2. Maar ik denk dat we vanavond meer info krijgen over welke versie nu wanneer komt met welke functionaliteiten.
En als straks OS 4 uitkomt (denk binnen vanavond en 2 maanden :P) dan zal je eerst je iPod moeten updaten en daarna jailbreaken. En misschien dat daar een nieuwe jailbreak voor moet worden gemaakt, of het lek dat ze nu hebben kan ervoor gebruikt worden.

Bedoelde je dit? Of heb ik nu een compleet nutteloos antwoord voor je gegeven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, kan ik mn iPod Touch 3g 32gb (Model MC) met OS 3.1.3 nou wel of niet jailbreaken?
Zo nee, dan moet ik downgraden, toch? Maar hoe doe ik dat als Apple die firmware niet signed?
En ik heb mn ipod nog nooit gejailbreakt dus ik kan ook niet via SHSH (ofzo) iets doen,

wat kan ik dan wel doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Momenteel niks, enkel afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, als je een Mac hebt via pwngtool een custom 3.1.2 maken en daarmee proberen te downgraden. Hopen dat het werkt, aangezien het de check eruit haalt. Het kan ook mislukken, aangezien ik heb gelezen dat het alleen werkt op een iDevice die al jailbroken was.
Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Zo, nog een paar van die announcements en JB'en hoeft niet meer....

Ze moeten alleen nog iets met lockscreen doen en iets SBsettings-achtigs.

Hier is alle info: http://www.engadget.com/2...t/?sort=newest&refresh=60

Het nare hiervan is wel dat alle jailbreakers straks puur als piraten gezien worden. Dat is dan namelijk nog het enige nut (samen met unlock) van JB'en... Lijkt me niet goed voor de scène.

[ Voor 26% gewijzigd door Vanx op 08-04-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:07
Hallo allemaal,

Ik heb nog nooit een iPhone gehad en compleet nieuw met het jailbreaken. Ik heb dit topic al flink doorgelopen maar het is wel erg veel om allemaal te begrijpen. Dus ik heb een paar vragen;

1. Ik krijg een iPhone 3GS 32GB binnen. Deze iPhone was gejailbreaked maar is stom genoeg ge-upgraded naar 3.1.3. Hij is van juli 2009 dus ik begrijp dat dit een oude bootrom is?

2. Ik begrijp uit dit topic dat het uitmaakt of hij eerder jailbreaked is?

3. Met de oude bootrom is het wel mogelijk om in mijn geval een unthetered jailbreak toe te passen?

4. Wat is nu de oplossing? wat ik begrijp is dat downgraden met Pwnage en dan werkt die weer op de oude jailbreak, of moet ik hem ook opnieuw jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
1. ja
2. ja
3. ja, maar niet op 3.1.3
4. wachten, je kan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Laatst online: 12-09 17:33
hardware.tom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:55:

nee want ik heb de normale versie (dus niet gejailbreakt) en daar gebeurt dat ook, gewoon een kwestie van softreset geven en hij doet het weer. dat is gewoon een enorme faal van apple zelf, miss dat ze het in os 4.0 aangepast hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Even over punt 4: de enige oplossing is een poging tot downgraden, maar dan moet hij wel voor de update naar 3.1.3 de SHSH hebben opgeslagen via Cydia. Je geeft aan dat hij al jailbroken was, maar weet je wat meer hierover? Was dit om 'm simlockvrij te krijgen of voor meer dingen?
Als je wat meer weet van de werkelijke jailbreak en versie die 't draaide, kan je al een stuk meer dan simpelweg wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
[video]

Jailbreak op OS 4.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:07
Hero Of Time schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:15:
Even over punt 4: de enige oplossing is een poging tot downgraden, maar dan moet hij wel voor de update naar 3.1.3 de SHSH hebben opgeslagen via Cydia. Je geeft aan dat hij al jailbroken was, maar weet je wat meer hierover? Was dit om 'm simlockvrij te krijgen of voor meer dingen?
Als je wat meer weet van de werkelijke jailbreak en versie die 't draaide, kan je al een stuk meer dan simpelweg wachten.
Idd daar wist ik niets meer over. Was het zo zat dat ik hem heb verkocht zojuist heb letterlijk vanmiddag er 5 uur aan gezeten en niets ging lukken. Je hebt gelijk dat het lukt als je de SHSH hebt opgeslagen. Ook de niet 5.1.12 versie (of andere volgorde) is wel mogelijk maar ik had dus net die versie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipad ook al gejailbraked

http://img534.yfrog.com/i/1r7.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Is het mogelijk om SSH standaard altijd uit te zetten. Elke keer als mijn telefoon opnieuw wordt opgestart staat SSH aan en moet ik via SBSettings uitschakelen.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
reactie verwijderd

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

rodian50 schreef op zondag 11 april 2010 @ 06:51:
Is het mogelijk om SSH standaard altijd uit te zetten. Elke keer als mijn telefoon opnieuw wordt opgestart staat SSH aan en moet ik via SBSettings uitschakelen.
SSH verwijderen? :+ Nee, eigenlijk geen idee. Wellicht eens kijken of er een init script is die gerunt wordt bij boot en die aanpassen danwel verwijderen. Let wel op dat het niet het init script is dat sbsettings gebruikt. Of anders zelf een script schrijven die 'm uitschakelt bij boot.

Ik heb even gekeken op m'n eigen iPhone, maar kan er niets over vinden eigenlijk. Misschien dat iemand anders het weet, of Google ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een iPod 8GB [3G, maar het is 8GB dus 2G??] al te jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:22:
Is een iPod 8GB [3G, maar het is 8GB dus 2G??] al te jailbreaken?
Waarom zou hij niet te jailbreaken zijn? Zolang je op een geschikte firmware zit (zie TS), kan je gewoon een JB uitvoeren. Of je tethered bent of niet ligt aan het type en model, maar dat merk je op zich al snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:09:
[...]

Waarom zou hij niet te jailbreaken zijn? Zolang je op een geschikte firmware zit (zie TS), kan je gewoon een JB uitvoeren. Of je tethered bent of niet ligt aan het type en model, maar dat merk je op zich al snel genoeg.
Is Tethered een groot nadeel? hoe werkt het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Een Tethered-jailbreak wil zeggen dat de iPhone of iPod steun nodig heeft tijdens het opstarten van een gejailbreakt bestandssysteem van een ander apparaat. Bij elke reboot van je iPhone zal je dus je jailbreak kwijt zijn, tenzij de iPhone wordt opgestart met behulp van de computer. Je zult dus bij het rebooten van je iPhone deze aan een computer moeten hangen en vervolgens weer de jailbreak moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dankje.

Ik heb een iPod Touch 8GB, MC Model, dit kan dus alleen Tethered. Ik zit op school eigenlijk altijd op mijn laptop, dus ik zal hem altijd op kunnen laden. Alleen hoelang gaat de batterij helemaal opgeladen mee, als hij locked staat zonder muziek aan? Hiermee bedoel ik dus: Kan ik hem s'nachts aanlaten, en s'ochtends nog gebruiken, tot ik op school ben, zonder dat de batterij leeg is?

Volgende vraag: Kan ik hem op verschillende pc's [laptop en desktop] booten met de jailbreak?

Alvast bedankt!

[Ik ben nu aan het kijken hoe ik hem kan downgraden, zit te overwegen of ik hem ga jailbreaken of niet]

Nvm, heb het geprobeerd, en hij is gejailbreaked. Maar ik vind dat Tethered wel irritant, dus waarschijnlijk wacht ik toch op een un-tethered versie :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Als ik het goed begrijp is voor een 3GS user met de oude bootrom en firmware 3.1.3 geen enkele optie beschikbaar om hem te jailbreaken?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

rodian50 schreef op zondag 11 april 2010 @ 06:51:
SSH staat aan in de achtergrond, maar is geen actief iets, het kost dus geen batterijen.Waarom zou je het dan nog uit willen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
XBOXCenturion schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:57:
Als ik het goed begrijp is voor een 3GS user met de oude bootrom en firmware 3.1.3 geen enkele optie beschikbaar om hem te jailbreaken?
Ik denk dat je hem nog niet eerder jailbroken hebt gehad? Dan kan het niet... Dan moet je wachten, nog paar weekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Damian schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:40:
[...]

SSH staat aan in de achtergrond, maar is geen actief iets, het kost dus geen batterijen.Waarom zou je het dan nog uit willen zetten?
Waarom iets aan hebben staat wat je niet gebruikt? Bovendien levert SSH nog een beveiligingsrisico met zich mee als je niet je wachtwoord hebt verandert (en zelfs als je 't wel hebt gedaan kan er via bruteforce toegang verkregen worden). Liever uit en zelf aan zetten als je 't wilt gebruiken dan standaard aan. Ik heb ook SSH bijna altijd uit staan en is tevens het eerste wat ik verander na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Probleem, sinds gisteravond merkte ik dat ik slecht 3G bereik had, en het is niet verbeterd. Sterker nog, af en toe krijg ik gewoon totaal geen signaal meer en staat er linksboven vrolijk "searching..". Nu heb ik m'n iPhone (3.1.2 untethered jailbroken, origineel unlocked (in België gekocht)) gisteren laten zoeken naar wat cydia updates en er was een lockinfo update beschikbaar meen ik, en die heb ik dan ook geupdate. Verder niks raars mee gedaan ofzo.

Toestel op flight only modus gezet, uit en weer aangezet, maar niets helpt. Af en toe heb ik wel internet, soms niet. Simkaart eruit gehaald, in het toestel geblazen, en weer terug erin geplaatst en aangezet. Niks verbeterd. Kan dit alles nu echt komen door een cydia package update? De Vodafone technische helpdesk heeft me vanmorgen verwezen naar een Vodafone winkel om een zogenaamde kruistest te laten uitvoeren, oftewel gewoon een andere simkaart van hun, om te zien of dat het is.

Maar voordat ik daarheen ga en ongetwijfeld spookverhalen ga aanhoren dat het aan de jailbreak ligt, wil ik even weten of iemand van jullie er misschien nog een idee over heeft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik zit met mijn iPhone 3G op 3.1.3 gewoon normaal, maar het lijkt mij als ik zo goed heb gelezen ; dat ik gemakkelijk terug kan naar 3.1.2 ???

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Wippien, dat klopt, Check de topic start maar.

Ik had jullie een nieuw topic belooft rond 4 april, maar helaas heeft de 3G iPad roet in het eten gegooid. Alle jailbreakermakers (GeoHot en MuscleNerd) willen wachten tot die uit is, zodat ze er zeker van zijn dat ze zoveel mogelijke apparaten in 1x kunnen jailbreaken, voordat Apple de firmware weer update.

De 3G iPad wordt eind april verwacht. Dus over 2 weken kunnen we waarschijnlijk weer allemaal jailbreaken.

De unlock duurt sowieso tot de nieuwe iPhone, maar daar kan ik verder niks over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

scorpie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:35:
Probleem, sinds gisteravond merkte ik dat ik slecht 3G bereik had, en het is niet verbeterd. Sterker nog, af en toe krijg ik gewoon totaal geen signaal meer en staat er linksboven vrolijk "searching..". Nu heb ik m'n iPhone (3.1.2 untethered jailbroken, origineel unlocked (in België gekocht)) gisteren laten zoeken naar wat cydia updates en er was een lockinfo update beschikbaar meen ik, en die heb ik dan ook geupdate. Verder niks raars mee gedaan ofzo.

Toestel op flight only modus gezet, uit en weer aangezet, maar niets helpt. Af en toe heb ik wel internet, soms niet. Simkaart eruit gehaald, in het toestel geblazen, en weer terug erin geplaatst en aangezet. Niks verbeterd. Kan dit alles nu echt komen door een cydia package update? De Vodafone technische helpdesk heeft me vanmorgen verwezen naar een Vodafone winkel om een zogenaamde kruistest te laten uitvoeren, oftewel gewoon een andere simkaart van hun, om te zien of dat het is.

Maar voordat ik daarheen ga en ongetwijfeld spookverhalen ga aanhoren dat het aan de jailbreak ligt, wil ik even weten of iemand van jullie er misschien nog een idee over heeft.
Zal toch een restore worden denk ik. Je kan het wel uit gaan zoeken en moeilijk doen, maar zolang hij jailbroken is, is er niets standaard, en kan je dus nooit met zekerheid zeggen waar het aan ligt.

dus lekker restoren naar een kale 3.1.2 en kijken wat hij dan doet. Denk ook dat je Vodafone store zegt zoek het maar zelf uit als ze zien dat ie jailbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Vanx schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:40:
Wippien, dat klopt, Check de topic start maar.

Ik had jullie een nieuw topic belooft rond 4 april, maar helaas heeft de 3G iPad roet in het eten gegooid. Alle jailbreakermakers (GeoHot en MuscleNerd) willen wachten tot die uit is, zodat ze er zeker van zijn dat ze zoveel mogelijke apparaten in 1x kunnen jailbreaken, voordat Apple de firmware weer update.

De 3G iPad wordt eind april verwacht. Dus over 2 weken kunnen we waarschijnlijk weer allemaal jailbreaken.

De unlock duurt sowieso tot de nieuwe iPhone, maar daar kan ik verder niks over zeggen :)
Jammer dat ze niet ook nog willen wachten op OS 4 voor de iPhone. Nu krijg je straks dat het lek daarin weer gedicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Er zijn op het moment 3 verschillende exploits gevonden, waarvan er volgens mij 1 redelijk makkelijk te dichten is door Apple. Ze (Geohot, Chronic Dev Team en Dev-team) gaan er daarvan eerste 1 tje vrijgeven (voor het einde van de maand) en de andere bewaren voor als Apple de overige gedicht heeft.

We zitten dus nog wel even goed gok ik ;)

verduidelijkt:

De spirit jailbreak van musclenerd zullen ze als eerste uitbrengen, dit is een userland jailbreak. De iBoot exploit van Geohot en van Chronic-dev-team zullen bewaard worden tot de iPhone HD

[ Voor 22% gewijzigd door Damian op 14-04-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:50:
Nvm, heb het geprobeerd, en hij is gejailbreaked. Maar ik vind dat Tethered wel irritant, dus waarschijnlijk wacht ik toch op een un-tethered versie :)
Hmm, ik heb exact hetzelfde als jou, ook een MC model en 3.1.3. Welk programma heb jij ervoor gebruikt?
Met blackra1n lukt het me namelijk niet. Mijn iPod Touch hoort dan opnieuw op te starten, maar het scherm blijft blanco. Ik wilde eerst via RedSn0w doen, maar die heeft volgens mij geen ondersteuning voor de MC modellen :(. Iemand enig idee welk programma ik dan moet gebruiken?
Ik heb een iPod Touch MC model met firmware 3.1.3, pas 3 dagen oud. Ik heb de iPod Touch van mijn broertje wel al succesvol gejailbreakt (was het 2G model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:44:
Er zijn op het moment 3 verschillende exploits gevonden, waarvan er volgens mij 1 redelijk makkelijk te dichten is door Apple. Ze (Geohot, Chronic Dev Team en Dev-team) gaan er daarvan eerste 1 tje vrijgeven (voor het einde van de maand) en de andere bewaren voor als Apple de overige gedicht heeft.

We zitten dus nog wel even goed gok ik ;)

verduidelijkt:

De spirit jailbreak van musclenerd zullen ze als eerste uitbrengen, dit is een userland jailbreak. De iBoot exploit van Geohot en van Chronic-dev-team zullen bewaard worden tot de iPhone HD
Ik dacht juist anders? Dat ze eerst de jailbreak van Geohot wilde uitbrengen, en de spirit-jailbreak in de ijskast plaatsen.

Ik zal nog even mijn bron toevoegen ;) :
http://www.iphoneclub.nl/...laaste-nieuws-op-een-rij/

[ Voor 8% gewijzigd door Ruubster op 14-04-2010 15:44 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 22:38
Ik lees nu dit;
http://www.iphoneclub.nl/...ple-opslaan-met-autoshsh/
Is dit nou verstandig om te doen? Wat houdt het precies in? Ik begrijp het niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Damian schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:44:
verduidelijkt:

De spirit jailbreak van Comex!! Dus niet van MuscleNerd.

Het is nu al vrij zeker dat tot en met de nieuwe iPhone HD en OS4.0, we jailbroken zullen zijn. *O*

Wat een luxe :)

edit: Over welke jailbreak eerst uitkomt: als die van GeoHot permanent en HW-matig is dan zal Apple dat pas bij de nieuwe iPhone kunnen fixen. Het is dan inderdaad handiger die eerst te gebruiken, en de losse exploits later te gebruiken. Ah well, voor hetzelfde geld slaat de vlam in de pan en komen er ineens 3 tools uit en zijn we alle exploits kwijt...

[ Voor 28% gewijzigd door Vanx op 14-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Morgen komt mijn Ipod Touch 64gb binnen.

Hoe groot is de kans dat er 3.13 ipv 3.12??

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
100% :)

@Joop34 Die autoSHSH opslaan en umbrella, daar doe ik allemaal niet aan. Ik vertrouw Saurik dat zijn server blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Even een snelle vraag...

Een vriend van mij op school heeft een iPod Touch 3G 8gb (3.1.3 7e18 met model mc086nf) is redsn0w dan de juiste manier voor een jailbreak, want in de tutorial staat namelijk:
The iPhone Dev-Team has just released redsn0w 0.9.4 to jailbreak and unlock iPhone 2G, iPhone 3G (No unlock for 3G), iPod touch 1G and iPod touch 2G (older Non-MC models only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The_Source schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:54:
Even een snelle vraag...

Een vriend van mij op school heeft een iPod Touch 3G 8gb (3.1.3 7e18 met model mc086nf) is redsn0w dan de juiste manier voor een jailbreak, want in de tutorial staat namelijk:

[...]
Maar er staat toch ook dat het t/m de iPod touch 2G werkt, en hij dus een 3G heeft, wat bij mij aangeeft 2g != 3g, oftewel, jammer. Sowieso, er staat al 3.1.3 op, das lastig (lees: momenteel onmogelijk), zeker met de nieuwe bootrom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Hero Of Time schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:00:
[...]

Maar er staat toch ook dat het t/m de iPod touch 2G werkt, en hij dus een 3G heeft, wat bij mij aangeeft 2g != 3g, oftewel, jammer. Sowieso, er staat al 3.1.3 op, das lastig (lees: momenteel onmogelijk), zeker met de nieuwe bootrom.
Excuses, ik dacht dat de nieuwe 8gb modellen eigenlijk g2 modellen waren. :9

Nogmaals sorry, ik moet hem dan maar teleurstellen. Hij had namelijk eerst 3.1.2 vertelde hij mij maar hij had naar firmware 3.1.3 geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
fout*

[ Voor 98% gewijzigd door Igor92 op 14-04-2010 20:24 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken of delen van warez.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.