Zo zo. eerste indruk is goed. Erg snelle JB
Nog sneller dan Blackra1n en die vond ik al snel
Is het zelfde jahemiparo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:33:
[...]
Dat moet me nog wel gaan lukken... kan ik dit exact hetzelfde doen voor mijn iPhone en iPad?
http://www.google.nl/sear...5g-s1g4&aql=&oq=&gs_rfai=
Nope, helaas is er op dit moment voor baseband van FW 3.1.3 geen unlock. Jailbreak en Unlock moet je dus apart van elkaar zien.matz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:27:
Ik ken iemand met een gesimlockte iphone uit Amerika (woonde daar tijdje, en heeft toen een AT&T contract afgesloten en later afgekocht). Nu wil diegene de telefoon hier ook natuurlijk graag gebruiken, en ik hoopte eigenlijk dat dat met de nieuwe JB wel zou kunnen. Nu lees ik echter dat het dus niet kan. Is het wel mogelijk om het met een omweg te doen, in de zin van; JB 3.1.3 en dan downgraden om zo de simlock te verwijderen? Of zit je dan nog steeds vast aan de baseband van 3.1.3?
Vanmorgen hele tijd gezocht naar hoe ik iFunBox kon activeren (ik wist dat je IETS moest installeren, maar hoe heette het ook alweer...), zie ik dat EN-IS precies na mijn post al heeft aangegeven dat je afc2add moet installeren... Dat was makkelijker geweest dan mijn zoektocht...
Maar ja, het werkt! En goed! En wat ik me nu bedenk, ik heb itunes 9.1.1, en die had geen problemen...
Dan ga ik nu mijn aquarium schoon maken.
Maar ja, het werkt! En goed! En wat ik me nu bedenk, ik heb itunes 9.1.1, en die had geen problemen...
Dan ga ik nu mijn aquarium schoon maken.
Klopt het dat Cydia down is? Hij laadt bij mij namelijk niet...
Afgelopen morgen stond de melding in beeld dat de server te druk was
Edit: Zo te zien ligt ie eruit ja..
Edit: Zo te zien ligt ie eruit ja..
[ Voor 22% gewijzigd door Ruubster op 03-05-2010 17:39 ]
Welke versie MyWi heb je geïnstalleerd en via welke repo?wdekreij schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:41:
Zojuist dmv de nieuwe Spirit mijn iPhone 3G 3.1.3 gejailbreaked om MyWi te installeren om zodoende mijn 3G met mijn iPad te delen.
Het programma MyWi crasht echter telkens (na een sec of 10), ik kan er dus niets mee. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En beter nog, hoe dit op te lossen?
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ahh, ik krijg weer apps geinstalleerd via Cydia
Mooi zo
Een grote Jailbreak iPhone developer raadt het sterk af Rock te installeren. Het is erg vervelend om het te ondersteunen:
http://twitter.com/chpwn
http://twitter.com/chpwn
Kan je hier iets verder op ingaan? Heb van alles geprobeerd hier (tot aan de 3G Tethering patches van ifoneguide.nl en het installeren van benm.at profiles) maar krijg nergens die Tethering optie terug.Vanx schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Het moet in het tethering topic![]()
Je krijgt dan inderdaad Apple tethering, dus gewoon op de manier waarop het ook eerder kort legaal werkte.
Je hebt geen App nodig, maar wel 2 patches. Die voegen beide 1 regeltje toe, waardoor het in je OS ineens zichtbaar wordt.
En @hierboven. Cydia werkt hier ook niet lekker; lijkt er idd uit te liggen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Kijk hier maar eens.Ryceck schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:10:
Kan je hier iets verder op ingaan? Heb van alles geprobeerd hier (tot aan de 3G Tethering patches van ifoneguide.nl en het installeren van benm.at profiles) maar krijg nergens die Tethering optie terug.
Werkt prima op 3.1.2 en misschien ook wel op 3.1.3.
[ Voor 18% gewijzigd door funske op 03-05-2010 18:28 ]
Have Fun Funske
Het enige wat dat doet is mijn iPhone bricken en ervoor zorgen dat ik nu bezig ben mijn oude backups terug te plaatsen.
Het lijkt erop dat wat ik wil weer eens niet mogelijk is; gewoon een 3.1.3 met tethering met een T-mobile abonnement. Zonder jailbreak kon het niet en met jailbreak is het blijkbaar ook onmogelijk... En als T-mobile nu gewoon een normaal abbo ervoor maakt hoeft al deze moeite ook niet maar zelfs dat behoort niet tot de opties.
Begin de iphone aardig zat te worden op deze manier :x
Het lijkt erop dat wat ik wil weer eens niet mogelijk is; gewoon een 3.1.3 met tethering met een T-mobile abonnement. Zonder jailbreak kon het niet en met jailbreak is het blijkbaar ook onmogelijk... En als T-mobile nu gewoon een normaal abbo ervoor maakt hoeft al deze moeite ook niet maar zelfs dat behoort niet tot de opties.
Begin de iphone aardig zat te worden op deze manier :x
[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 03-05-2010 20:08 ]
Jij zegt dat het niet mogelijk is. Ik heb net verteld dat ik met mijn 3.1.2 prima met tethering kan werken!!Ryceck schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:06:
Het lijkt erop dat wat ik wil weer eens niet mogelijk is; gewoon een 3.1.3 met tethering met een T-mobile abonnement. Zonder jailbreak kon het niet en met jailbreak is het blijkbaar ook onmogelijk...
Ook met een T-Mobile abo.
Waarschijnlijk werkt het met 3.1.3 ook wel, want het verschil tussen 3.1.2 en 3.1.3 is minimaal.
Maar ja als je het niet probeert.............

[ Voor 20% gewijzigd door funske op 03-05-2010 20:14 ]
Have Fun Funske
Dat is dus geen sync, dat is een 'reservekopie'. Kijk maar naar de bijbehorende datums en hoe weinig je er relatief van hebt. In een backup/reservekopie zitten wel foto's.UltraSub schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:19:
- Naja, ik al balen van mijn foto's, hang hem thuis aan iTunes, krijg de melding dat er een nieuwe iPhone gevonden is, optie om te restoren, ik denk das goed. Terug naar de sync van een paar dagen geleden dan maar. Ding is klaar, en presto. Alle foto's ook terug.
Dus jullie begrijpen dat ik in de veronderstelling was dat foto's er ook bij zouden zitten!
Zojuist maar even gedoneerd.
Deze e-mail bevestigt dat u $1,00 USD heeft gedoneerd aan Nicholas Allegra (comexk@gmail.com) via PayPal.
Zo. Als iedereen dat nu even doet kan comex morgen 200 ipad's kopen
Niet gek zo'n verdienste voor het maken van deze jailbreak
Deze e-mail bevestigt dat u $1,00 USD heeft gedoneerd aan Nicholas Allegra (comexk@gmail.com) via PayPal.
Zo. Als iedereen dat nu even doet kan comex morgen 200 ipad's kopen
Ik probeer hier FW 3.1.2 te shift restoren voor een vriend, maar de Server van Saurik is down. Doordat we geen terugkoppeling kunnen krijgen van zijn server, wordt de restore geannuleerd. Ben er al een uur mee bezig, shit!
Is er een optie in Cydia om je SHSH te saven? Heb er een on file van 3.1.2, maar wil die van 3.1.3 natuurlijk ook voordat Apple dat onmogelijk maakt... Zie ik iets over het hoofd?
De Modmyi repository is down
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ryceck geeft toch aan dat hij z'n iPhone opnieuw moet restoren? Bij mij werkt die handleiding ook niet. M'n iPhone blijft nu hangen in boot-scherm.funske schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:13:
[...]
Jij zegt dat het niet mogelijk is. Ik heb net verteld dat ik met mijn 3.1.2 prima met tethering kan werken!!
Ook met een T-Mobile abo.![]()
Waarschijnlijk werkt het met 3.1.3 ook wel, want het verschil tussen 3.1.2 en 3.1.3 is minimaal.
Maar ja als je het niet probeert.............
Draai 3.1.3 met Spirit jb.
Done! Ook gelijk een dollartje aan libimobiledevice, omdat ik nu eindelijk muziek kan syncen met Rhythmbox in UbuntuHachy schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:20:
Zojuist maar even gedoneerd.
Zo. Als iedereen dat nu even doet kan comex morgen 200 ipad's kopenNiet gek zo'n verdienste voor het maken van deze jailbreak
[ Voor 31% gewijzigd door Stacium op 03-05-2010 22:54 ]
It seemed like a good idea at the time
Ik hebt ook hetzelfde probleem als jij Stacium. Dus die Tweak kan je beter niet installeren op een 3.1.3 firmware.
Zodra Saurik z'n SHSH server weer online heeft, zal deze de key automatisch toevoegen als je 3.1.3 draait. Ik heb iig toen ik 3.1.2 herstelde met een custom firmware beide keys on file gekregen (had al 3.1.2, kreeg er 3.1.3 bij).UltraSub schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:05:
Is er een optie in Cydia om je SHSH te saven? Heb er een on file van 3.1.2, maar wil die van 3.1.3 natuurlijk ook voordat Apple dat onmogelijk maakt... Zie ik iets over het hoofd?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Anoniem: 357847
Erg tof dat je nu na die jailbreak met Winterboard een leuke achtergrond kunt kiezen, alleen het is echt onmogelijk om leuken te vinden tussen die duizenden ''skins''.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 357847 op 04-05-2010 00:47 ]
FYI: Mijn factory unlocked week50 3gs 32GB met 3.1.2 geupdated naar 3.1.3 en vervolgens met Spirit de jb uitgevoerd..
Werkt als een zonnetje, apps hoefden niet opnieuw te syncen: upgrade, jb met spirit. done.
Wilde eerst restoren naar 3.1.2, maar omdat Sauriks shsh server niet reageert toch maar geupgrade.
Edit: Camera roll was leeg, maar ik heb de foto's van tevoren gekopieerd en weer met iphonebrowser teruggezet.
Werkt als een zonnetje, apps hoefden niet opnieuw te syncen: upgrade, jb met spirit. done.
Wilde eerst restoren naar 3.1.2, maar omdat Sauriks shsh server niet reageert toch maar geupgrade.
Edit: Camera roll was leeg, maar ik heb de foto's van tevoren gekopieerd en weer met iphonebrowser teruggezet.
[ Voor 15% gewijzigd door stfn345 op 04-05-2010 00:53 ]
Hoi
Ik ben van plan mijn iPhone 3GS te restoren naar 3.1.2, maar ik wil alleen even vragen of iemand weet als ik dat met redsnow 0.9.2 doe, of ik dan wanneer het klaar is de iPhone dan weer moet activeren met iTunes erna?
Ik heb op dit moment namelijk enkel een internet verbinding via mn iPhone en als het daarna geactiveerd moet worden, zou ik met een probleempje zitten aangezien ik dan geen verbinding meer zou hebben...
Dus weet iemand of je na de jailbreak de telefoon nog eens moet activeren?
Ik ben van plan mijn iPhone 3GS te restoren naar 3.1.2, maar ik wil alleen even vragen of iemand weet als ik dat met redsnow 0.9.2 doe, of ik dan wanneer het klaar is de iPhone dan weer moet activeren met iTunes erna?
Ik heb op dit moment namelijk enkel een internet verbinding via mn iPhone en als het daarna geactiveerd moet worden, zou ik met een probleempje zitten aangezien ik dan geen verbinding meer zou hebben...
Dus weet iemand of je na de jailbreak de telefoon nog eens moet activeren?
Jailbreak werkte perfect en snel.
Gedaan op mijn Iphone 3G versie 3.1.3
Gelijk Rock geinstalleerd via Cydia, omdat ik die altijd gebruikt.
En Rock heeft een mooie functie die elke keer dat je inlogt automatisch een backup maakt zodat je met 1 klik alle eerder geïnstalleerde programma's weer terug zet.
Nooit eerder gebruikt en werkt echt bijzonder relaxed, scheelt weer een hoop zoek en klik werk.
Gedaan op mijn Iphone 3G versie 3.1.3
Gelijk Rock geinstalleerd via Cydia, omdat ik die altijd gebruikt.
En Rock heeft een mooie functie die elke keer dat je inlogt automatisch een backup maakt zodat je met 1 klik alle eerder geïnstalleerde programma's weer terug zet.
Nooit eerder gebruikt en werkt echt bijzonder relaxed, scheelt weer een hoop zoek en klik werk.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Ja, de Spirit werkt ook gewoon met 9.1.1!Joop34 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:00:
Is het nou gewoon veilig om iTunes te updaten naar 9.1.1?
3Gs met 3.1.2 en tethered jailbreak met Blackra1n. iTunes geupdate naar 9.1.1. Telefoon naar 3.1.3 en restore gedaan. Spirit gedraaid, jailbreak er weer op en gaan. Appbackup & Pkgbackup erweer op en restore van instellingen en Cydia apps. Helemaal top.
Alleen jammer dat je na een restore alsnog je muziek er weer op moet zetten (gebruik hiervoor geen sync, maar doet het handmatig) en dat je foto's pleite zijn. Gelukkig wel een backup van de foto's gemaakt voordat ik begon.
Alleen jammer dat je na een restore alsnog je muziek er weer op moet zetten (gebruik hiervoor geen sync, maar doet het handmatig) en dat je foto's pleite zijn. Gelukkig wel een backup van de foto's gemaakt voordat ik begon.
Aha.. de server is dus offline. Ik dacht dat hij alleen de notice van wat je al had op die server weg gehaald had ivm performance. Maarrrr... Stel Apple brengt vandaag een 3.1.4 uit om de userland jb te fixen, dan stopt Apple toch met het signen van 3.1.3? Als de server van Saurik dan online komt, is het bekeken met signen van 3.1.3. Toch?Hero Of Time schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:53:
[...]
Zodra Saurik z'n SHSH server weer online heeft, zal deze de key automatisch toevoegen als je 3.1.3 draait. Ik heb iig toen ik 3.1.2 herstelde met een custom firmware beide keys on file gekregen (had al 3.1.2, kreeg er 3.1.3 bij).
Na wat prutsen men iPhone weer aan de praat gekregen en Spirit weer gedraaid.Stacium schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:25:
Ryceck geeft toch aan dat hij z'n iPhone opnieuw moet restoren? Bij mij werkt die handleiding ook niet. M'n iPhone blijft nu hangen in boot-scherm.
Draai 3.1.3 met Spirit jb.
Vervelende is dat mijn backups corrupt waren en ik dus alles kwijt ben maarja... dat is prijs van vrijheid zeggen we dan maar
Qua tethering op 3.1.3 Spirit zijn er meer mensen met hetzelfde probleem, echter heb ik nog nergens een oplossing kunnen vinden. Bekend is nu wel inderdaad dat de 3.1.2 fix ervoor zorgt dat je niet meer kunt rebooten, maar een nieuwe fix is nog niets van bekend.
Ga het zo maar eens proberen met PDANet / MyWi / Tether, kijken of dat resultaat oplevert.
Anoniem: 307805
Spirit is te makkelijk om te gebruiken. Voor een noob als ik kon het niet makkelijker.

Ok. 3.1.2, iPod touch 2G win7 en spirit op win 95 comp. modus gezet. ik klik spirit aan, klik op jailbreak, er staat jailbreak voltooid en ik krijg gewoon een connect to iTunes plaatje

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Het kan nog net iets makkelijker, zorgen dat die compatibiliteitsmodus niet nodig isAnoniem: 307805 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:34:
Spirit is te makkelijk om te gebruiken. Voor een noob als ik kon het niet makkelijker.
was ie al jailbroken? Dan moet je eerst restoren.Cornelisjuh schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:46:
Ok. 3.1.2, iPod touch 2G win7 en spirit op win 95 comp. modus gezet. ik klik spirit aan, klik op jailbreak, er staat jailbreak voltooid en ik krijg gewoon een connect to iTunes plaatje
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Er is een nieuwe versie uit van Spirit die c0000005 error zou moeten oplossen en de foto's niet verwijderd.
Dus het lijkt niet dat de database werd beschadigd ofzo maar dat de foto's echt verwijderd werden.
Dus het lijkt niet dat de database werd beschadigd ofzo maar dat de foto's echt verwijderd werden.
[ Voor 32% gewijzigd door magnifor op 04-05-2010 10:26 ]
Heb mijn ipod touch 3G met firmware 3.1.2 jailbroken met blackrain gerestored naar 3.1.3. Daarna spirit gebruikt (in win98 comp mode). Ging meteen goed. Nu (bijna) alle apps via rock en itunes weer gerestored. Werkt dus prima bij mij
Ben nu zelf aan de slag gegaan met PDANet, ben zeer tevreden. Heb wel via USB mode draaien, zodat hij minder warmte genereert en dus kan blijven opladen. Zodra ik via WiFi ging werken werd mijn iPhone heel warm, op de website heb ik toen gelezen dat hij dan niet kan opladen. Dit komt door een beveiliging die Apple in haar iPhone heeft gebouwd.Ryceck schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:25:
[...]
Ga het zo maar eens proberen met PDANet / MyWi / Tether, kijken of dat resultaat oplevert.
Maar zeer tevreden, Internet gaat nog best rap.
Was iets minder tevreden over het programma thether. Je moet dan handmatig allemaal adressen overal in gaan vullen. Hier ben ik sowieso niet zo’n grote fan van. PDANet doet alles automatisch.
Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.
Volgens mij wel. Hij mag alleen niet al jailbroken zijn. Alleen dan moet je restoren naar een clean os.tiz0r schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:07:
als je de spirit jb uitvoert blijven je bestaande geinstalleerde apps op de iphone staan?
Na spirit op 3.1.3. werkt tethering out-of-the box maar ook met met ipcc kpn profiel voor 3.1.3 prima, evenals Mywi voor wireless tetheren.
*snip* we gaan je hier niet helpen met warez.
[ Voor 72% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 11:40 ]
Hoe restore je je apps als je cydia hebt?MrBlond schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:22:
Heb mijn ipod touch 3G met firmware 3.1.2 jailbroken met blackrain gerestored naar 3.1.3. Daarna spirit gebruikt (in win98 comp mode). Ging meteen goed. Nu (bijna) alle apps via rock en itunes weer gerestored. Werkt dus prima bij mij
Ik heb ook rock geinstalleerd. Die heeft ze gebackuped. Ook je cydia apss neemt ie dan mee. Wel moet je bij het restoren al je gebruikte rep's in rock invoeren om ervoor te zorgen dat rock ze weer kan installeren. Als je alleen cydia wil gebruiken kan je ook aptbackup gebruiken. Alleen lukte het mij daar niet zo snel mee als met rock dus ik heb rock gebruikt voor de restore.Hoe restore je je apps als je cydia hebt?
Dan moet je eerst appsync installeren. Daarna werkt het weer.tiz0r schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:52:
en na je spirit jb kun je ook nog gewoon apps uit de appstore kopen/downloaden?
Gister dan ook maar mijn Ipod Touch gejailbreakt met Spirit. Had gedacht dat er heel wat handelingen bij zouden komen kijken, maar 1 klik op een knop was genoeg 
Nu druk allemaal themes etc aan het bekijken/instellen, straks eens kijken naar SSH of ik hier wat mee kan worden zodat ik zelf wat rond kan prutsen.
Mijn eerste indruk is zeer positief, allemaal leuke extra functie, maar moet nog wat wegwijs worden in sommige apps en instellingen
Nu druk allemaal themes etc aan het bekijken/instellen, straks eens kijken naar SSH of ik hier wat mee kan worden zodat ik zelf wat rond kan prutsen.
Mijn eerste indruk is zeer positief, allemaal leuke extra functie, maar moet nog wat wegwijs worden in sommige apps en instellingen
Heb hetzelfde.......toch wel weer prettig om te zien hoe onstabiel die zooi wordt na een jailbreak :-)wdekreij schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:41:
Zojuist dmv de nieuwe Spirit mijn iPhone 3G 3.1.3 gejailbreaked om MyWi te installeren om zodoende mijn 3G met mijn iPad te delen.
Het programma MyWi crasht echter telkens (na een sec of 10), ik kan er dus niets mee. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En beter nog, hoe dit op te lossen?
@Helioss en anderen die SSH niet helemaal snappen:
Ik heb zelf nogal wat problemen gehad met OpenSSH, maar sinds gisteren is het mij dan toch gelukt. Ik zal voor iedereen die er nog niks van snapt het even proberen uit te leggen.
Om je computer met je iPod/iPhone te laten verbinden, heb je eerst de app 'OpenSSH' nodig uit Cydia (Cydia -> Search -> OpenSSH).
Om je iPod/iPhone te vinden en draadloos te kunnen gebruiken via je computer, moet je nog een FTP programma downloaden op je computer.
Ik heb op mijn Mac het programma Cyberduck gebruikt. Voor Windows kun je WinSCP gebruiken.
Ga nu op je iPod/iPhone naar Instellingen -> Wi-Fi en klik dan op het blauwe pijltje bij het netwerk waarmee je verbonden bent. Hier zie je je IP-adres staan (bovenaan), schrijf deze ergens op want die heb je nog nodig.
Als je CyberDuck (alleen voor Mac) hebt gedownload, hoef je alleen maar dit te doen:
Klik linksboven op 'Nieuwe verbinding' en kies voor SFTP (SSH beveiligde bestandsoverdracht). Vul het opgeschreven IP-adres in achter 'Server'.
Bij gebruikersnaam vul je 'root' in en bij wachtwoord vul je 'alpine' in.
Je kunt nu als het goed is inloggen!
Bij WinSCP gaat het ongeveer hetzelfde, alleen moet je SCP invullen ipv SFTP.
Ik heb zelf nogal wat problemen gehad met OpenSSH, maar sinds gisteren is het mij dan toch gelukt. Ik zal voor iedereen die er nog niks van snapt het even proberen uit te leggen.
Om je computer met je iPod/iPhone te laten verbinden, heb je eerst de app 'OpenSSH' nodig uit Cydia (Cydia -> Search -> OpenSSH).
Om je iPod/iPhone te vinden en draadloos te kunnen gebruiken via je computer, moet je nog een FTP programma downloaden op je computer.
Ik heb op mijn Mac het programma Cyberduck gebruikt. Voor Windows kun je WinSCP gebruiken.
Ga nu op je iPod/iPhone naar Instellingen -> Wi-Fi en klik dan op het blauwe pijltje bij het netwerk waarmee je verbonden bent. Hier zie je je IP-adres staan (bovenaan), schrijf deze ergens op want die heb je nog nodig.
Als je CyberDuck (alleen voor Mac) hebt gedownload, hoef je alleen maar dit te doen:
Klik linksboven op 'Nieuwe verbinding' en kies voor SFTP (SSH beveiligde bestandsoverdracht). Vul het opgeschreven IP-adres in achter 'Server'.
Weet iemand of je een iPod Touch kan tetheren aan je pc? Heb namelijk een pc staan zonder netwerkkaart. Zou makkelijk zijn als ik via de iPod Touch kan internetten op die pc! Het is een 8gb 3g versie.
Nee, zover ik weet kan je je WIFI niet 'tetheren'. Alleen 3G -> bluetooth, 3G -> wifi, 3G -> USB.
Wat wel kan is een usb (wifi) netwerkkaart kopen voor 5 tot 10 dollar op ebay.
Nogmaals, Welke versie MyWi hebben jullie geïnstalleerd? Ik heb hier uit het hoofd 3.4.3 draaien, zonder problemen op iPhoneOS 3.1.3 met Spirit, dus ik vermoed dat jullie een oude, mogelijk minder legale versie hebben draaien/geïnstalleerd hebben.Crawl NL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:22:
[...]
Heb hetzelfde.......toch wel weer prettig om te zien hoe onstabiel die zooi wordt na een jailbreak :-)
Ja zo'n ding heb je voor 5 euro ofzo. Maar had het wel makkelijk gevonden als ik mn Touch daarvoor kon gebruikenHachy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:43:
Nee, zover ik weet kan je je WIFI niet 'tetheren'. Alleen 3G -> bluetooth, 3G -> wifi, 3G -> USB.
Anoniem: 214886
Na de spirit jailbrake is men iphone 3GS compleet naar de vaantjes 
geen trillen meer, alles reageert pas na 2-3 seconden enz..
ik ga dus maar terug naar 3.1.2 en blackra1n draaien ^^
geen trillen meer, alles reageert pas na 2-3 seconden enz..
ik ga dus maar terug naar 3.1.2 en blackra1n draaien ^^
tiz0r schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:52:
en na je spirit jb kun je ook nog gewoon apps uit de appstore kopen/downloaden?
Zullen we het hier niet over hebben? Je hebt Appsync helemaal niet nodig. Je kan nog steeds gewoon je apps uit de app store gebruiken, installeren en kopen. Appsync bied je een hele andere functionaliteit die hier verboden is.MrBlond schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:28:
[...]
Dan moet je eerst appsync installeren. Daarna werkt het weer.
Ik verwacht niet dat Apple binnen nu en een week of twee een nieuwe versie van z'n firmware released. Ze zijn te druk bezig met 4.0. En dan nog, je hebt toch de SHSH key van 3.1.2? Dan heb je alsnog geen probleem, je kan dus altijd terug naar 3.1.2 als het nodig is.UltraSub schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:36:
[...]
Aha.. de server is dus offline. Ik dacht dat hij alleen de notice van wat je al had op die server weg gehaald had ivm performance. Maarrrr... Stel Apple brengt vandaag een 3.1.4 uit om de userland jb te fixen, dan stopt Apple toch met het signen van 3.1.3? Als de server van Saurik dan online komt, is het bekeken met signen van 3.1.3. Toch?
En ja, z'n server is offline, althans, de link er heen vanuit Cydia op z'n minst want zoals je in het bericht kan lezen genereerde het zo veel verkeer, dat zelfs de start page van Cydia niet meer laadde. Als de grote drukte voorbij is, zal z'n server wel weer online komen om alsnog je SHSH te laten opslaan.
Ik vond het al zo'n raar antwoordHero Of Time schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:48:
[...]
[...]
Zullen we het hier niet over hebben? Je hebt Appsync helemaal niet nodig. Je kan nog steeds gewoon je apps uit de app store gebruiken, installeren en kopen. Appsync bied je een hele andere functionaliteit die hier verboden is.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hmm,
ik word er niet veel wijzer van, dus deponeer mijn vraag even hier. Ik draai met mijn Ipod Touch 2G MB531, early bootrom toch?, versie 3.0. Kan ik 3.1.2 nog steeds gewoon restoren, heb die nog niet eerder gedraaid op mijn ipod touch of moet ik dan 3.1.3 pakken omdat 3.1.2 niet meer gesigned wordt door apple? Of kan iemand mij aangeven wat ik moet doen om mijn SHSH blobs te vangen voor een 3.1.3. Weet ook niet wat de volgorde is. Kan iemand mij de stappen uitleggen of een link posten naar een reply in dit topic of een tutorial elders?
Thanks!
ik word er niet veel wijzer van, dus deponeer mijn vraag even hier. Ik draai met mijn Ipod Touch 2G MB531, early bootrom toch?, versie 3.0. Kan ik 3.1.2 nog steeds gewoon restoren, heb die nog niet eerder gedraaid op mijn ipod touch of moet ik dan 3.1.3 pakken omdat 3.1.2 niet meer gesigned wordt door apple? Of kan iemand mij aangeven wat ik moet doen om mijn SHSH blobs te vangen voor een 3.1.3. Weet ook niet wat de volgorde is. Kan iemand mij de stappen uitleggen of een link posten naar een reply in dit topic of een tutorial elders?
Thanks!
Je hoeft 3.1.2 helemaal niet te restoren. Je kunt gewoon 3.1.3 pakken en die jailbreaken met Spirit!
Sterker nog, de 2G heeft helemaal geen SHSH vziw. Alleen de 3G (te zien aan type MC meen ik) heeft dit. Pin me er niet aan vast, ik heb alleen een iPhone en wil verder niets te maken hebben met Apple
.
Idd, zoiets begrijp ik nu ook. Nog even verder gezocht en in dit topic stond dat ipt3g/ipt2g MC > en de 3Gs SHSH hebben. Elk ander iDevice niet. Kon mijn 3.1.2 gewoon met apple laten verifiëren en installeren. Redsn0w 0.9.3 en klaar.Hero Of Time schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:00:
Sterker nog, de 2G heeft helemaal geen SHSH vziw. Alleen de 3G (te zien aan type MC meen ik) heeft dit. Pin me er niet aan vast, ik heb alleen een iPhone en wil verder niets te maken hebben met Apple.
Excuus! Ik dacht dat je het nodig had om weer te kunnen syncen met de appstore. Ik heb mijn Ipod ook pas een week. Was niet mijn bedoeling om mensen de verkeerde richting op te sturen.Hero Of Time schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:48:
Zullen we het hier niet over hebben? Je hebt Appsync helemaal niet nodig. Je kan nog steeds gewoon je apps uit de app store gebruiken, installeren en kopen. Appsync bied je een hele andere functionaliteit die hier verboden is.
Mag ik vragen waarom je 3.1.2 en Redsnow hebt gebruikt?anthonycd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:21:
[...]
Idd, zoiets begrijp ik nu ook. Nog even verder gezocht en in dit topic stond dat ipt3g/ipt2g MC > en de 3Gs SHSH hebben. Elk ander iDevice niet. Kon mijn 3.1.2 gewoon met apple laten verifiëren en installeren. Redsn0w 0.9.3 en klaar.
In zo'n geval kan je altijd vragen "heb je na de jailbreak nog iets nodig om je apps te kunnen syncen met iTunes, of blijft dat gewoon werken?", dan had je als antwoord gehad dat je niets nodig hebt. Klaar, geen gevaarlijke onderwerpen aangesproken en iedereen blijMrBlond schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 07:41:
[...]
Excuus! Ik dacht dat je het nodig had om weer te kunnen syncen met de appstore. Ik heb mijn Ipod ook pas een week. Was niet mijn bedoeling om mensen de verkeerde richting op te sturen.
Ik was degene die de vraag beantwoordde, niet die hem stelde. Mijn antwoord was echter, zoals jij al aangaf, niet helemaal correctHero Of Time schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:59:
[...]
In zo'n geval kan je altijd vragen "heb je na de jailbreak nog iets nodig om je apps te kunnen syncen met iTunes, of blijft dat gewoon werken?", dan had je als antwoord gehad dat je niets nodig hebt. Klaar, geen gevaarlijke onderwerpen aangesproken en iedereen blij.
3.1.3 icm redsn0w werkt niet of wel met de ipt2g. Wilde gisteravond even kijken of bepaalde apps niet draaiden doordat ik nog op 3.0.0 zat (roqyBT (voor GPS op de ipod touch)/ iBluever (om via BT je internet van je telelfoon te kunnen gebruiken) en daardoor een restore naar 3.1.2 gedaan.kronolith schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 07:44:
[...]
Mag ik vragen waarom je 3.1.2 en Redsnow hebt gebruikt?
[ Voor 4% gewijzigd door anthonycd op 05-05-2010 12:19 ]
Iets vreemds,
Heb net de phone(3G) van mijn vriendin gejailbreaked, maar ik was 'vergeten' om de spirit file in compatible-mode te zetten, geen foutmelding en alle foto's staan er nog! Cydia is iig geinstaleerd.
Heb ik geluk gehad of is die hele jailbreak niet gelukt?
Heb net de phone(3G) van mijn vriendin gejailbreaked, maar ik was 'vergeten' om de spirit file in compatible-mode te zetten, geen foutmelding en alle foto's staan er nog! Cydia is iig geinstaleerd.

Heb ik geluk gehad of is die hele jailbreak niet gelukt?
Niet vreemd.. beide problemen zijn namelijk opgelost door de maker van de jailbreak.
Dit staat op de website:
Dit staat op de website:
Update (May 3): I've updated the jailbreak tool. It no longer deletes photos (sorry!) and should resolve the issue with error code c0000005. (If you still get that error with the new version, try setting compatibility mode to Windows 95.)
[ Voor 62% gewijzigd door Steffannnn op 05-05-2010 13:18 ]
Aha, thanks! Dat scheelt weer.
*knip*
Nu is het wel weer genoeg over App Sync.
*knip*
Nu is het wel weer genoeg over App Sync.
[ Voor 48% gewijzigd door Hoedje op 06-05-2010 09:10 ]
ja werkt voor mij
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 06-05-2010 09:10 ]
Er staat toch bovenaan deze pagina een reactie waarin gezegd wordt dat dit niet besproken mag worden? Dus aub erover ophouden, anders krijgen we problemen...
[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 06-05-2010 09:10 ]
Hoi ik heb al een tijdje de spirit-jailbreak draaien op mijn iPod, alleen internet is extreem traag en de verbinding valt soms weg. Het duurde gewoon een minuut om deze pagina te laden normaal duurt dat maar 10/15 seconden. Soms gaat hij ook ineens opnieuw vragen naar mijn internet wachtwoord, dan begint mijn zoektocht naar de code weer...
Kees,Kees Kluskens schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:36:
@Helioss en anderen die SSH niet helemaal snappen:
Dit heb ik gedaan in WinSCP, maar kan nog steeds geen connectie maken. Heb het goede IP gebruikt (SBSettings) en wachtwoord etc ingevoerd.
Als ik op connect druk duurt het even maar daarna krijg ik de melding terug dat de verbinding niet tot stand kan worden gemaakt. Moet ik nog iets instellen bij OpenSSH? lijkt me niet toch?
Anoniem: 311835
Ik krijg error meldingen na spirit jb als ik sources wil toevoegen, iemand daar ook last van? meldingen zijn http://repo666.ultrasnow.com cached failure.
Als ik (gratis)apps uit de iTunes store download en wil syncen met mijn iPod touch 2G dan krijg ik steeds de melding dat het niet is gelukt omdat mijn pc niet gemachtigd is. Echter is dat wel zo, aangezien ik in iTunes mijn pc heb gemachtigd. Maar alsnog blijf ik de melding houden. Heb firmware 3.1.3 met RedSn0w 0.9.4 en de laatste versie van iTunes.
[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 06-05-2010 13:11 ]
had gister last van dat ik 3G aanzette en vervolgens geen service had. 3G uitgezet nog steeds geen service. en dan 15 min lang. restart nog niks. soft restart. toen wel. maar opeen gegevn moment stond 3G icoon aan maar toch stond het niet aan:S vreemd. Merk wel dat me iphone een tikkeltje instabieler is dan voorheen. maar kan er nog mee leven tot nu toehardware.tom schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:55:
Hoi ik heb al een tijdje de spirit-jailbreak draaien op mijn iPod, alleen internet is extreem traag en de verbinding valt soms weg. Het duurde gewoon een minuut om deze pagina te laden normaal duurt dat maar 10/15 seconden. Soms gaat hij ook ineens opnieuw vragen naar mijn internet wachtwoord, dan begint mijn zoektocht naar de code weer...
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ja, zelfde probleem hier.. een aantal meldingen achter elkaar met chaced failure en daarna een error met iets in de richting van "could not be displayed"Anoniem: 311835 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:22:
Ik krijg error meldingen na spirit jb als ik sources wil toevoegen, iemand daar ook last van? meldingen zijn http://repo666.ultrasnow.com cached failure.
Maar bij mij voegt hij de sources wel gewoon toe, dus verder niet zoveel last van.
Ik merk inderdaad ook dat hij instabieler is, hij blijft ook vaker vast zitten... Nu heb ik er niet zo veel last meer van; minder dan gisteren in iedergeval.Alekz87 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:22:
[...]
had gister last van dat ik 3G aanzette en vervolgens geen service had. 3G uitgezet nog steeds geen service. en dan 15 min lang. restart nog niks. soft restart. toen wel. maar opeen gegevn moment stond 3G icoon aan maar toch stond het niet aan:S vreemd. Merk wel dat me iphone een tikkeltje instabieler is dan voorheen. maar kan er nog mee leven tot nu toe
Ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen, connectie maken met je iPod via WifiHelioss schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:21:
[...]
Kees,
Dit heb ik gedaan in WinSCP, maar kan nog steeds geen connectie maken. Heb het goede IP gebruikt (SBSettings) en wachtwoord etc ingevoerd.
Als ik op connect druk duurt het even maar daarna krijg ik de melding terug dat de verbinding niet tot stand kan worden gemaakt. Moet ik nog iets instellen bij OpenSSH? lijkt me niet toch?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik heb een keer met afc2add mijn iPhone in een endless reboot gegooid. Dan maar zo
. En af en toe even het scherm aantikken omdat anders wifi uit gaat
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Anoniem: 349675
Ik krijg de zelfde melding na ok drukken gaat hij wel verder wie weet wat dit probleem is.Anoniem: 311835 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:22:
Of je schakelt gewoon auto-lock uitMsG schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:43:
Ik heb een keer met afc2add mijn iPhone in een endless reboot gegooid. Dan maar zo. En af en toe even het scherm aantikken omdat anders wifi uit gaat
.
Ingewikkeld? Wat is er zo ingewikkeld aan? Ik kan gewoon 'scp bestand mobile@iphone:~/map' uitvoeren en klaar, het komt erop. Nu heb ik Linux, dus dan heb je gewoon het scp commando als je de OpenSSH client hebt. Voor WinSCP zou het niet veel anders moeten zijn dan IP adres opgeven van de iPhone, gebruikersnaam en wachtwoord en klaar. Standaard gebruiker root of mobile met wachtwoord alpine. Uiteraard moet je wel OpenSSH server hebben geïnstalleerd en bij SBSettings aan staan.Cornelisjuh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:30:
[...]
Ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen, connectie maken met je iPod via WifiGoogle is naar iFunbox, kan je ook gewoon browse/knippen/plakken etc. Wifi is retesloom als je er grote bestande op wil, en WinSCP is ingewikkeld als hel
Ow, en retesloom? Bij mij is het kabeltje (met mazzel haal ik iets van 1-1,5 MB/s) trager dan wifi (~2 MB/s), maar kan ook aan iFuse liggen
Nog even voor iedereen die cached failures krijgt: mocht je geen Linux ervaring hebben, het betekent gewoon dat de repo problemen heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Hero of Time op 06-05-2010 19:57 ]
Wat Hero of Time zegt, die repo is gewoon even down. Zie het als een 404.Anoniem: 349675 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:15:
[...]
Ik krijg de zelfde melding na ok drukken gaat hij wel verder wie weet wat dit probleem is.
Als mensen UltraSn0w nodig hebben (de repo is down kennelijk), ik heb het op de PC staan, met een batch bestand.
Je sluit je iDevice aan, start de batch bestand, 2 seconden en klaar is kees, iPhone restarten en het is unlocked (mijn wifi is kaput, daarom dat ik deze oplossing zelf gebruik
)
Je sluit je iDevice aan, start de batch bestand, 2 seconden en klaar is kees, iPhone restarten en het is unlocked (mijn wifi is kaput, daarom dat ik deze oplossing zelf gebruik
Gisteren via Cydia een keer "Update All" gedaan, vandaag was hij helemaal leeg en viel uit.
Blijkbaar is er met de update ook een foute update meegekomen en start die nu niet meer op.
Restore wil niet op de 3GS naar 3.1.2 en 3.1.3 wil ik er niet op hebben omdat je die niet kan unlocken.
Iemand suggesties om mijn iPhone weer werkend te krijgen?
http://modmyi.com/forums/...o-turns-off-itself-7.html
Hier loopt al een boos draadje maar oplossingen voor de 3GS zijn er nog niet.
En Rock geeft als oplossing de volgende link die natuurlijk niet werkt.
Blijkbaar is er met de update ook een foute update meegekomen en start die nu niet meer op.
Restore wil niet op de 3GS naar 3.1.2 en 3.1.3 wil ik er niet op hebben omdat je die niet kan unlocken.
Iemand suggesties om mijn iPhone weer werkend te krijgen?
http://modmyi.com/forums/...o-turns-off-itself-7.html
Hier loopt al een boos draadje maar oplossingen voor de 3GS zijn er nog niet.
En Rock geeft als oplossing de volgende link die natuurlijk niet werkt.
[ Voor 33% gewijzigd door Ruffian op 09-05-2010 00:04 ]
A life? Where can I download it??
Al geprobeerd via DFU te herstellen? Dus dat iTunes aangeeft dat de iPhone eerst hersteld moet worden voordat ie gebruikt kan worden, maar t scherm van de iPhone wel zwart blijft?
Heb je een custom firmware gebruikt die je gemaakt hebt in Pwnagetool? Of Blackra1n?
Het kan namelijk met SHSH te maken hebben. Heb je bij Cydia je SHSH-keys laten opslaan? Volgens mij is de server van Saurik (Cydia) op t moment down, maar als je een custom firmware hebt, dan hoort de SHSH-verificatie eruit te zijn...
Heb je een custom firmware gebruikt die je gemaakt hebt in Pwnagetool? Of Blackra1n?
Het kan namelijk met SHSH te maken hebben. Heb je bij Cydia je SHSH-keys laten opslaan? Volgens mij is de server van Saurik (Cydia) op t moment down, maar als je een custom firmware hebt, dan hoort de SHSH-verificatie eruit te zijn...
DFU heb ik geprobeerd en zowel met een custom als de originele die overal rond gestrooid wordt
Helaas heb ik geen eigen firmware gemaakt. En de SHSH hoe moet je die op hebben laten slaan bij Saurik?
Edit:
Dit heb ik helaas niet. Wel heb ik mijn ECID maar daar zal ik weinig aan hebben denk ik.
Er is nog geen mogelijkheid tot unlocken van 3.1.3 wel? Want met updaten zelf heb ik geen probleem.
Helaas heb ik geen eigen firmware gemaakt. En de SHSH hoe moet je die op hebben laten slaan bij Saurik?
Edit:
Dit heb ik helaas niet. Wel heb ik mijn ECID maar daar zal ik weinig aan hebben denk ik.
Er is nog geen mogelijkheid tot unlocken van 3.1.3 wel? Want met updaten zelf heb ik geen probleem.
[ Voor 48% gewijzigd door Ruffian op 09-05-2010 00:44 ]
Volgens mij kan je wel een custom 3.1.3 firmware maken met daarin de oude baseband-versie. Dus dan kan je wel unlocken, ik dacht dat je dat kan doen met Redsn0w... maar hoe precies weet ik niet hoor!Ruffian schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:08:
DFU heb ik geprobeerd en zowel met een custom als de originele die overal rond gestrooid wordt
Edit:
Kan ook met pwngtool. Krijg je als optie bij het maken van de firmware.Ruubster schreef op zondag 09 mei 2010 @ 10:51:
[...]
Volgens mij kan je wel een custom 3.1.3 firmware maken met daarin de oude baseband-versie. Dus dan kan je wel unlocken, ik dacht dat je dat kan doen met Redsn0w... maar hoe precies weet ik niet hoor!
Ruffian, je zal dus aan een Mac moeten om met pwngtool aan de slag te gaan, of zo'n pre-build firmware pakken.
Ruffian: Als je geen Mac hebt en geen andere optie weet, DM me dan, mss heb ik een oplossing.Hero Of Time schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:26:
[...]
Kan ook met pwngtool. Krijg je als optie bij het maken van de firmware.
Ruffian, je zal dus aan een Mac moeten om met pwngtool aan de slag te gaan, of zo'n pre-build firmware pakken.
Ik heb anders ook nog wel een custom 3.1.2 firmware die geen SHSH check nodig heeft. Wel met een root partitie van 1 GB (standaard issie 750 MB). 3Gs only. Oh, en heeft geen nut als je tethered JB zou hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Hero of Time op 09-05-2010 20:33 ]
Blijkbaar paniek om niets, de servers van Apple lagen gisteren nacht down en kon daarom de custom 3.1.2 er niet opzetten.
Alles staat er weer op alleen mis ik mijn ringtones nog, maar daar moet ik gewoon even tijd voor vinden om ze er op te zetten.
Rare vind ik dat als je een ringtone mist hij geen alternatief pakt. Dus mijn telefoon heeft de hele dag op "stil" gestaan. (ook een keer lekker die rust)
Alles staat er weer op alleen mis ik mijn ringtones nog, maar daar moet ik gewoon even tijd voor vinden om ze er op te zetten.
Rare vind ik dat als je een ringtone mist hij geen alternatief pakt. Dus mijn telefoon heeft de hele dag op "stil" gestaan. (ook een keer lekker die rust)
Bij mij speelt ie dan gewoon het standaard geluidje af, dus dat is idd raar...Ruffian schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:21:
Zo, ik ben er even een weekje tussenuit geweest.
Apple heeft Spirit gelukkig nog niet gepatched. Mijn iPhone ligt inmiddels bij t-mobile reparatieservice, dus ik dan, hopelijk, meteen weer kan jailbreaken.
Ik heb even de twitter bijgelezen en ik zie dat het foto delete probleem van Spirit gefixed is. Ook waarschuwt Chpwn (maker van ProSwitcher, Infinidock, Infiniboard) uitdrukkelijk voor het gebruik van Rock. Ik raad dan ook vanaf nu iedereen aan alleen Cydia te installeren. Rock is alleen maar vragen om problemen.
Ik ga even een nieuw deeltje maken, waar ik alle zinloze dingen uitsloop. Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten? Of een bepaalde waarschuwing die jullie er graag in zouden willen zien? (Ik ga natuurlijk die 3e i toevoegen in de titel
)
Apple heeft Spirit gelukkig nog niet gepatched. Mijn iPhone ligt inmiddels bij t-mobile reparatieservice, dus ik dan, hopelijk, meteen weer kan jailbreaken.
Ik heb even de twitter bijgelezen en ik zie dat het foto delete probleem van Spirit gefixed is. Ook waarschuwt Chpwn (maker van ProSwitcher, Infinidock, Infiniboard) uitdrukkelijk voor het gebruik van Rock. Ik raad dan ook vanaf nu iedereen aan alleen Cydia te installeren. Rock is alleen maar vragen om problemen.
Ik ga even een nieuw deeltje maken, waar ik alle zinloze dingen uitsloop. Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten? Of een bepaalde waarschuwing die jullie er graag in zouden willen zien? (Ik ga natuurlijk die 3e i toevoegen in de titel
[ Voor 13% gewijzigd door Vanx op 10-05-2010 18:44 ]
Ben je van plan om wel de jailbreak voor 3.0 en 3.1 erin te laten? Aangezien Spirit alleen is voor 3.2, 3.1.3 en 3.1.2, en er nog mensen zijn die op 3.0 en 3.1 zitten.
Edit: Trouwens, ik zou alleen Spirit erin zetten, die mensen kunnen in de vorige delen kijken welke programma's en hoe ze werken...
Edit: Trouwens, ik zou alleen Spirit erin zetten, die mensen kunnen in de vorige delen kijken welke programma's en hoe ze werken...
[ Voor 28% gewijzigd door Ruubster op 11-05-2010 07:49 ]
^^ what she said
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken of delen van warez.
Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken of delen van warez.
Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.