Hoef niet, zometeen als Cydia er staat klikken op "make my life easier". Dat werkt hetzelfde en is makkelijker.
2. Updaten met Spirit.
(ik hoef dus verder niets te restoren/activaten/unlocken?)
Ga eerst naar 3.1.3 (als je daar nog niet bent) en dan op die ene knop in spirit.exe drukken. Kan niet missen

Ik heb begrepen dat stap 1 alleen handig is als je per ongeluk update naar een nieuwere, gepatchte firmware. 3. Doet de iPod dat updaten automatisch, of vraagt ie dan eerst of je het wil?
Als je op herstellen drukt, dan herstelt iTunes naar de nieuwste firmware. Sommige mensen vinden dit "automatisch", ik vind dat je vaak genoeg gewaarschuwd word voor de nieuwe firmware. Je moet zelfs akkoord gaan met de voorwaarden die horen bij de nieuwe firmware.
Dus, ja iTunes vraagt of je wil updaten en dat is niet verplicht.
4. Ik lees hier allerlei berichten dat je een oudere iTunes moet gebruiken (wordt overigens tegengesproken door de makers van Spirit). Waarom is dat? Zou die nieuwe automatisch updaten oid?
Niet meer relevant, heisa gemaakt over niks door een gerucht.
5. Laatste vraag, wat is het verschil tussen de Cydia apps en de apps uit de App Store?
Cydia apps zijn niet gekeurd door Apple en kunnen dus dingen doen die eerst niet konden. Zit een paar bijzonder handige dingen in, kijk maar in het Cydia/Rock applicatie topic.
Anoniem: 357847 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:25:
[...]
Nu dus ook ipv. Downloads naar het bureaublad laten zetten, maar dan krijg ik dezelfde meldingen (zie screenshot). Zowel als met die van spiritjb.com als met de mirror die hier in dit topic vermeld staat.
Vreemd...
Virusscanner gewoon uit. Dit heeft niks met spirit te maken maar met dat baggere McAfee
Arg, staat een enorme fout in het frontpage nieuwsartikel hierover. Comex heeft de jailbreak gemaakt, niet het dev-team
Spirit-jailbreak voor iPad en iPhone beschikbaar