Vanx schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:11:
[...]
Onzin, gewoon geen backups terug zetten.
@Tijgert, ja had ik ook een tijdje. Geen idee wat er verandert is, maar nu gebeurt het niet meer. Het is wel erg irritant... De foutmelding even googelen helpt.
Geloof me, ik heb het zelf geprobeerd, ga maar niet eigenwijs proberen te doen

hyvesprofiel blijft bestaan.
Na een restore wordt niet de iPhone compleet ingericht, veel bestanden bestaan ook nog die niet weer overschreven worden. Kijk maar eens in een net gejailbreakte geformatteerde iphone waarvan de backup niet is teruggezet. Overigens is hyves de enige app die ik heb gezien die het blijkbaar op de verkeerde manier doet want ebay app is wel zijn login kwijt daarna.
PSP123 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:56:
[...]
Als na een restore of reset van je Ipod je gegevens nog steeds zichtbaar is voor een derde.
Wat is dan de manier om alles van je Ipod Touch/ Iphone te verwijderen, deze vraag stel ik omdat mijn Ipod touch over 2 weken omgeruild wordt en ik wil nauurlijk niet dat mijn wachtwoorden nog te achterhalen zijn!
Dus wat is dan de goede methode om een Ipod touch/ Iphone helemaal te ontdoen van prive gegevens?
Blijft lastig, een beetje in SSH onder het mobile account (zodat je alleen veilige dingen weggooit) een beetje rondkijken is wel een idee. Moet je wel verstand van hebben dus niet zomaar random deleten.
Ook is het aan te raden om met alles uit te loggen op de iPhone voor je hem formatteert. En misschien ook eerst handmatig de apps wissen.
PSP123 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:07:
[...]
Dus de juist manier om een Ipod touch met firmware 3.12 te jailbreaken, is eerst activeren via Itunes en hierna pas jailbreaken met Blackra1n????
En dan werk Youtube en pushberichten gegarandeerd???
Correctemundo!
Zelf even een vraagje, is het mogelijk om met een iPhone 3GS 3.1.2 BlackRain gewoon te formatteren dan pwnagetool draaien ipv blackrain en daarna backup terugzetten + certificaten installeren? Of ben ik dan de JB weer kwijt? Ik ben namelijk niet geweeldig te spreken over blackrain, want:
Wifi werkt na een reboot soms niet, weer rebooten is dan de oplossing, soms werkt het dan alsnog niet en moet je weer rebooten.
Ik heb het idee dat hij soms wat wegvalt qua verbinding, althans ik lees dat dit soms te wijten kan zijn aan Blackrain
[
Voor 34% gewijzigd door
MsG op 16-01-2010 17:48
]