HTC HD2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de batterij nogal snel leeg gaat, dit heeft natuurlijk ook te maken met functies als gps etc.
Staat gps eigenlijk continu aan of alleen als je gebruik maakt van applicaties die gps gebruiken?
Zijn er tweaks om de batterij minder snel leeg te laten lopen?

Als ik MyPhone open dan staat er "gebruiker verifieren..." en daar blijft het dan bij.
Moet ik eerst een live account op mijn gsm aanmaken voordat dit werkt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:46:
Als ik die fix draai, dan krijgen mijn SMSjes de prefix GSM mee en dat probleem heeft de patchmaker nog niet opgelost helaas.

Jammer hoor :'(

Zou ik zoiets kunnen melden bij HTC?
Ik sync mijn sms altijd met Jeyo mobile extender. Werkt ook prima met de HD2 maar inderdaad staat er nu ook daarin achter ieder bericht GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
Atomsk schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:21:
[...]

Werkte de update hiervan bij jou wel? Bij mij wilde My Phone iedere keer een update downloaden, maar installeerde deze vervolgens niet. Uiteindelijk maar handmatig de nieuwste versie geïnstalleerd.

De premium features (lokalisatie e.d.) van My Phone willen het ook niet doen. Heb zo'n testsms vanaf de Microsoft website verstuurd, maar er gebeurt helemaal niets. SMS wordt gewoon weergegeven, terwijl deze onzichtbaar zou moeten blijven volgens mij. Vodafone staat in het lijstje van ondersteunde providers, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand bij wie het wel functioneerd?
De update heeft bij mij gewoon gewerkt, geloof ook in 1 keer. premium nog niet geprobeerd (op de tytn II werkte het prima. Meteen maar ff doen! mmm krijg nu helemaal niets meer binnen. Bon, syncen werkt zonder problemen en alles word elke dag opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Cafun schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:50:
[...]

Ik gok dat het met de HTC SMS applicatie te maken heeft. Zie mijn stukje over Exchange 2010 :)
Jammer. SMS versturen en ontvangen werkt voor de rest probleemloos (Vodafone).

Overigens snap ik niet zo waarom zovelen zonodig die "service pack" moeten installeren. Ten eerste is het helemaal geen service pack maar een verzameling instellingen die iemands persoonlijke voorkeur zijn. Ten tweede zijn een behoorlijk aantal van die "fixes" gewoon in te stellen via de configuratietab, zoals vibratiefeedback aan/uit. Er zitten misschien wel handige dingen in, maar dan wordt je tevens opgescheept met veranderingen waar je niks aan hebt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:45:
[...]

Oeps my bad, had Required Operating system verkeerd staan. Nieuwe cab, link geüpdate: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare
Jongens mijn dank is groot !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandorian schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:11:
[...]

De update heeft bij mij gewoon gewerkt, geloof ook in 1 keer. premium nog niet geprobeerd (op de tytn II werkte het prima. Meteen maar ff doen! mmm krijg nu helemaal niets meer binnen. Bon, syncen werkt zonder problemen en alles word elke dag opgeslagen.
De MyPhone uit de marketplace werkt bij mij ook niet. Ik heb hem nu gewoon vanaf internet gedownload (myphone.microsoft.com/install) en nu werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:10
Ik heb zojuist TT7 op mijn HD2 gezet en werkt allemaal ok, MAAR....

hij staat op de staorage card geinstaleerd (ruimte besparen op foon ;-))
nu staat het opstart icoon op --> card/programmabestande/navigator Nu kan ik hem vanuit hier perfect starten, maar ik zie hem niet in programma's in hoofdmenu en kan al helemaal geen koppeling maken vanuit Sense voor op hoofdscherm.
Als ik tomtom.exe verplaats start hij niet meer op wegens te weinig geheugen (?)
DUSSSSSSSS hoe kan ik iets van een snelkoppeling ervan maken, om hem dan toch in mijn sense verschijnt>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
edit van hierboven (edit knop is er niet, dus ff zo...)

heb de hele map net naar de telefoon zelf gekopieerd, maar ook dan zie ik het icoon niet in de map terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:41:
Dit is heel simpel om op te lossen. In de DATA.zip die in je igo directory staat, moet je het bestand config\keybind.txt aanpassen.

Onder [default] de volgende 2 regels toevoegen:
x87="NOP"
xE5="NOP"

Daarna save je het bestand weer naar de ZIP en herstart je iGO. Toen was het bij mij opgelost.
Bedankt! Het werkt weer als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Er zit blijkbaar support voor 802.11n WiFi op de HD2. :)

Ga naar HKLM\Comm\BCMSDDHD1\Parms en verander de waarde van 11nModeDisable van 1 naar 0

Er zijn wel meer van dat soort tweaks.. http://pocketnow.com/news/tweaks-hacks
Hoog tijd voor een "kaisertweak"-achtige tool lijkt me. }:O

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:08
Atomsk schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:24:
[...]

Jammer. SMS versturen en ontvangen werkt voor de rest probleemloos (Vodafone).

Overigens snap ik niet zo waarom zovelen zonodig die "service pack" moeten installeren. Ten eerste is het helemaal geen service pack maar een verzameling instellingen die iemands persoonlijke voorkeur zijn. Ten tweede zijn een behoorlijk aantal van die "fixes" gewoon in te stellen via de configuratietab, zoals vibratiefeedback aan/uit. Er zitten misschien wel handige dingen in, maar dan wordt je tevens opgescheept met veranderingen waar je niks aan hebt.
Ik snap dat ook niet zo goed, maar dat zal wel aan ons liggen dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Even een vraagje: Ik had gister (voor het eerst) een agenda herinnering. Hierbij speelt hij zo'n standaard ringtone af maar deze bleef maar doorgaan nadat ik op negeren had geduwd (bij dutty's taskmanager stond er geen programma meer aan) pas toen ik via de uit/vergrendelknop naar zwart scherm ging was die weg. Ging ik weer terug in de telefoon ging die weer vrolijk verder met de tone. pas bij de tweede keer vergrendelen/zwart scherm was het weg. Mis ik iets??? Doe ik iets verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, wilde ik net typen. hou xda-developers in de gaten, daar vind je een hoop tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
red1100 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:42:
quote:
[...]

Oeps my bad, had Required Operating system verkeerd staan. Nieuwe cab, link geüpdate: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare

ik krijg hem wel op mijn hd2 maar er gebeurt niks met tomtom wat moet ik doen nadat ik het uitgepakt heb(op storage kaart),red1100
Dat klopt wel. Die cab voegt de volgende waarden toe:

code:
1
2
3
4
5
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
"TomTom Navigator"="MunichWinClass"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
"TomTom Navigator"="\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe"

Dit werkt alleen als TomTom in het hoofd geheugen is geïnstalleerd. Op de SD kaart moet het zijn

code:
1
2
3
4
5

"TomTom Navigator"="\Storage Card\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
4tune schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:46:
Dit werkt alleen als TomTom in het hoofd geheugen is geïnstalleerd. Op de SD kaart moet het zijn

code:
1
2
3
4
5

"TomTom Navigator"="\Storage Card\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe"
En toch heb ik TomTom gewoon op mijn SD kaart geinstalleerd en ik hoefde het pad naar de .exe niet aan te passen. Vond het wel een beetje raar, maar bij mij werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Zo, leuke stresstest gehad voor me HD2.

Gister om 23.00 op navigatie naar Arnhem Gelredome. Daar flink wat filmpjes gemaakt:

http://www.youtube.com/Devian83

Tevens wat foto's:
http://i47.tinypic.com/6563vb.jpg

en getwittert:

http://www.twitter.com/Devian83

Telefoon heeft niet meer aan de lader gehangen, continu videoclips geupload, filmpjes gemaakt, sms en wat belletjes. Vanochtend om 07.00 uur had ik nog 3% batterij over. Is met niet tegengevallen!

Tevens ben ik wel blij met de gemaakte filmpjes/foto's. Als mensen originelen willen zien dan hoor ik het wel.
Filmcamera lijkt echter soms wel een bug te hebben waardoor er om de 5sec(?) wat frames wegvalln, beeld hapert dan even. Na een reboot is dit meestal weer over.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:33
Als ik bepaalde web-pagina's open in Opera dan krijg ik de mobiele versie van de site te zien (bijvoorbeeld www.vi.nl). Ik zou graag de gewone pagina te zien krijgen, is hier al een oplossing voor? Heb beide topics doorgenomen maar ben geen oplossing tegen gekomen. (In IE krijg ik bij vi.nl wel de gewone pagina te zien)

En nadat ik de beta versie van Opera10 heb gedownload en er snel weer vanaf heb gehaald, is mijn standaard browser nu de IE, hoe kan ik er voor zorgen dat Opera weer mijn standaardbrowser wordt? Het aanvinken van de optie "Opera als stanaard browser instellen" heeft het gewenste effect niet

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:22
Devian schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:07:
Zo, leuke stresstest gehad voor me HD2.

Gister om 23.00 op navigatie naar Arnhem Gelredome. Daar flink wat filmpjes gemaakt:

http://www.youtube.com/Devian83
Thx voor deze filmjes. Het geeft een aardig idee van video prestaties vd HD2 in slechte lichtomstandigheden (stuk beter dan de Touch Cruise :*) ). Was ik naar op zoek...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn hotmail account te koppelen en mail binnen te halen, maar als ik mijn email adres toevoeg start hij steeds opera op om op de site in te loggen. Dat is toch niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Devian! Als iets een goede test is dan is het wel Qlimax. Het geluid en beeld valt echt niet tegen.
De mijne mag volgende week mee naar Fabulous en Qountdown 31 dec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ivm tomtom het programma werkt maar hij vindt de kaart niet, hoewel die wel op de sd staat. In welke map moet dat staan? en moet het in de oorspronkelijk kaart map staan, daarin dan het meta bestand en de map met de eigenlijke kaart en zo in z'n geheel op de sd of toch de map en het metabestand apart? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag omtrent "duttys task manager", is het normaal dat het aangegeven percentage rond de 40% schommelt wanneer er geen programma's lopen? Lijkt mij wat hoog maar hoor dit graag van jullie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn hotmail is toch gesynchroniseerd.
Maar ik kan mijn weer niet updaten hij zegt dat er geen weergegevens beschikbaar zijn. Iemand daar ook last van?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Dennis-L schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:57:
[...]

Ik snap dat ook niet zo goed, maar dat zal wel aan ons liggen dan O-)
De meesten denken dat sp 1 het toestel beter laat functioneren(wat misschien wel het geval kan zijn).
Maar het brengt ook weer de nodige problemen zo niet ergenissen met zich mee.

Aan de andere kant een goede zaak dat men bezig blijft het toestel te verbeteren.
Waaruit je ook weer mag con cluderen dat het schandalig is dat HTC niets laat weten omtrent een update.
Enige support is beter dan niets lijkt mij.

Nu gaat het gerucht dat men misschien wel WM6.5 laat voor wat het is en WM7 gaat lanceren.
Als dat een verbetering is op alle problemen die in dit forum de revue hebben gepasseerd dan " so be it ".
Wij zijn allemaal verwend, maar vergeten dat het toestel net een kleine 2 á 3 weken het daglicht zag.
http://tweakimg.net/g/for.../toolbar/align_center.gif
Geduld is een schone zaak maar dat geduld moet ook weer niet te lang duren.

HTC....Take responsabilty a.s.a.p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
HTC geeft in ieder geval de supportpagina van de HD2 aangevuld met een FAQ gedeelte

http://www.htc.com/nl/faq...px?p_id=297&act=faq&cat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:07:
Ik heb een vraag omtrent "duttys task manager", is het normaal dat het aangegeven percentage rond de 40% schommelt wanneer er geen programma's lopen? Lijkt mij wat hoog maar hoor dit graag van jullie.
Dat is het beschikbaar percentage vrij programmageheugen, niet de processorbelasting. Er lopen altijd processen op de achtergrond die geheugen innemen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Argh, mijn "trilding" is dood! :(
Ik heb al bij de settings gekeken, maar ze staan allemaal gewoon aan, hij trilt niet meer bij het opstarten, in trilstand en bij het typen...
Maar opsturen naar HTC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Ik vind het ingebouwd kompas op de HD2 maar magertjes... Het integreerd bijvoorbeeld niet met google maps, maar wat ik zelf graag zou hebben is dat je bij "set destination" de huidige gps locatie kan opgeven. dit kan handig zijn om als je op een bepaald punt bent, later het kompas de richting naar dat punt te laten aanduiden. Nu kan je dat enkel door op een kaartje een punt te selecteren...

Heeft iemand hier iets voor gevonden, dat je je huidige locatie kan opgeven bij het compass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
M-en-M schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:16:
Ik heb al bij de settings gekeken, maar ze staan allemaal gewoon aan, hij trilt niet meer bij het opstarten, in trilstand en bij het typen...
ze zullen je dan ongetwijfeld vragen of je al een factory reset hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
Mayco schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:23:
Ik vind het ingebouwd kompas op de HD2 maar magertjes... Het integreerd bijvoorbeeld niet met google maps, maar wat ik zelf graag zou hebben is dat je bij "set destination" de huidige gps locatie kan opgeven. dit kan handig zijn om als je op een bepaald punt bent, later het kompas de richting naar dat punt te laten aanduiden. Nu kan je dat enkel door op een kaartje een punt te selecteren...

Heeft iemand hier iets voor gevonden, dat je je huidige locatie kan opgeven bij het compass?
Dit is precies wat hij doet lijkt me? Tenminste, na korte tijd heeft mijn kompas een gps fix (zie ook rechtsbovenin je scherm zodra je het kompas start). Als ik een bestemming opgeef, laat hij in het kompas een groene stip zien. Volg ik deze groene stip kom ik toch echt bij de bestemming uit ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
M-en-M schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:16:
Zeker opsturen naar HTC , ze komen hem volgensmij zelfs thuis ophalen.Mocht je zelf aan de slag willen ;) dan hierbij een link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je gelijk aangeven dat ze je camera mogen vervangen (sommigen klagen over een roze spot in het midden). Volgens HTC zou deze hadrware matig gerelateerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ervaart iemand ook dat wanneer je gesprekken voert er bij hoge of harde tonen de speaker even trilt / krakend geluid maakt?

Dit is niet constant maar zo random/spontaan. Het gaat dus om de earpiece en niet de main speaker aan de achterkant van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik "HKEY_LOCAL_MACHINE" dit op mijn hd2?
ik neem aan in het registry maar in welke map HKCR HKCU HKLM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:42

hstoker

Yatta!

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:30:
Waar vind ik "HKEY_LOCAL_MACHINE" dit op mijn hd2?
ik neem aan in het registry maar in welke map HKCR HKCU HKLM??
HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE (is de afkorting)

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Laatst online: 20:42

hstoker

Yatta!

superericje schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:42:
Ik heb zojuist TT7 op mijn HD2 gezet en werkt allemaal ok, MAAR....

hij staat op de staorage card geinstaleerd (ruimte besparen op foon ;-))
nu staat het opstart icoon op --> card/programmabestande/navigator Nu kan ik hem vanuit hier perfect starten, maar ik zie hem niet in programma's in hoofdmenu en kan al helemaal geen koppeling maken vanuit Sense voor op hoofdscherm.
Als ik tomtom.exe verplaats start hij niet meer op wegens te weinig geheugen (?)
DUSSSSSSSS hoe kan ik iets van een snelkoppeling ervan maken, om hem dan toch in mijn sense verschijnt>?
Als je de .exe kopieert in de verkenner, kan je vervolgens een snelkoppeling plakken in de windows\start menu folder. Deze kan je dan vanuit Sense gebruikern voor een snelkoppeling, en ondertussen staat hij ook in het hoofdmenu.

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

De batterij wordt in ieder geval beter.

Weet er iemand nog een goeie app site? De apps van de links het winmo topic werken niet goed op mijn HD2: Het beeld wordt niet goed weergegeven, allerlei kleuren door elkaar etc.

Ik ben opzoek naar een programma weer ik makkelijk internet radio mee kan streamen zoals je bij Nokia hebt, dit mis ik namelijk van m'n Nokia.

[ Voor 42% gewijzigd door Dani86 op 22-11-2009 18:54 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invad3r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 18:01
Heb een vreemd probleem met mijn HD2. Heb een pop3-account van xs4all ingevoerd op mijn HD2, waarbij ik netjes de accountinstellingen handmatig correct heb ingevoerd. Echter, zodra ik probeer via 3g (Vodafone) mijn e-mail probeer op te halen, geeft 'ie aan:
"Fout bij synchroniseren: kan geen geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen."

Als ik dit vervolgens op WIFI probeer, doet 'ie het perfect.

Heeft iemand enig idee wat er mis gaat?

Overigens, ik kan met 3g verder gewoon internetten!

[ Voor 5% gewijzigd door Invad3r op 22-11-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Is het normaal dat je bij de instellingen van het fototoestel alleen voor 5M kunt kiezen...?
Als ik via instellingen naar resolutie ga heb ik daar alleen de optie 5 M...
Dat is toch niet correct wel? En die enigzins roze vlek in het midden van een foto (bij het fototoestel)...hebben de meeste dat of is dat een uitzondering...in een van de reviews las ik ook al dat zij dat ook hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 13:17
Invad3r schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:47:
Heb een vreemd probleem met mijn HD2. Heb een pop3-account van xs4all ingevoerd op mijn HD2, waarbij ik netjes de accountinstellingen handmatig correct heb ingevoerd. Echter, zodra ik probeer via 3g (Vodafone) mijn e-mail probeer op te halen, geeft 'ie aan:
"Fout bij synchroniseren: kan geen geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen."

Dat komt omdat je je mail OF ophaalt over wifi OF over 3G.. dit kun je bij de mailinstellingen veranderen.
Het kan dus niet allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op je schermpje bij resolutie 2/2. Op pagina 2 staat alleen 5MP, als je even op het < klikt ben je op pagina 1/2 en kun je ook 1,2 en 3 MP instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:10:
Er staat op je schermpje bij resolutie 2/2. Op pagina 2 staat alleen 5MP, als je even op het < klikt ben je op pagina 1/2 en kun je ook 1,2 en 3 MP instellen :)
OMG...hoe kon ik er in trappen! Geweldig...lezen.........blijft moeilijk...bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invad3r
nielsdiy:

Bedankt voor het meedenken. Ik begrijp helaas alleen niet precies wat je bedoelt. Als ik namelijk via 3g mail wil ophalen, heb ik WIFI uitgezet. Dit speelt dan dus geen rol. Ik neem aan dat als er geen WIFI is, dat de e-mail dan automatisch die 3g wordt opgehaald?

Verder kan ik de door jou genoemde mailinstelling niet vinden, waar zit dat precies?
nielsdiy schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:07:
[...]

Dat komt omdat je je mail OF ophaalt over wifi OF over 3G.. dit kun je bij de mailinstellingen veranderen.
Het kan dus niet allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
is er al iemand die goede foto's weet te schieten in donkere ruimten?
Elke foto ziet blauw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
-Magnat- schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:28:
is er al iemand die goede foto's weet te schieten in donkere ruimten?
Elke foto ziet blauw 8)7
Dan moet je de witbalans aanpassen, laat het niet over aan de "Auto" setting! ;)
(Ja ik weet het, het is niet de beste optie, maar het is de enige als je geen roodzweem wilt bij gewone foto's, en geen blauwe gloed bij foto's in het donker met de LED flits...)
Dennis-L schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:28:
[...]

ze zullen je dan ongetwijfeld vragen of je al een factory reset hebt gedaan
Huh, wa's da nou? :+
Natuurlijk heb ik dat al gedaan, geen effect.
Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd, nu maar eens zien wanneer ze hem komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Mafk33s schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:51:
[...]

Dit is precies wat hij doet lijkt me? Tenminste, na korte tijd heeft mijn kompas een gps fix (zie ook rechtsbovenin je scherm zodra je het kompas start). Als ik een bestemming opgeef, laat hij in het kompas een groene stip zien. Volg ik deze groene stip kom ik toch echt bij de bestemming uit ;)
Wat bedoeld wordt is volgens mij dat je zou moeten kunnen instellen waar je op een bepaald moment bent. Bijvoorbeeld als je op een parkeerterrein staat, dat je die locatie kunt 'vastzetten' zodat je na het shoppen gps kunt aanzetten en de groene stip kunt volgen naar de locatie waar je weer naartoe moet ;) ! Dat heeft de Iphone volgens mij wel; hier heb ik het nog niet op kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Invad3r schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:47:

dat komt omdat je de proxyiserver van vodafone aan hebt staan
als je die uit zet zal je zien dat ie dan zijn mail binnen haalt

hoe je de proxi uit zet

start , instellingen , menu , meer, verbindingen , verbindingen,
en dan bij vodafone live, mijn proxiserver instellen,
en dan het vinkje bij dit netwerk maakt gebruik van een proxyserver om verbinding met het internet te maken uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Atomsk schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:55:
Er zit blijkbaar support voor 802.11n WiFi op de HD2. :)

Ga naar HKLM\Comm\BCMSDDHD1\Parms en verander de waarde van 11nModeDisable van 1 naar 0

Er zijn wel meer van dat soort tweaks.. http://pocketnow.com/news/tweaks-hacks
Hoog tijd voor een "kaisertweak"-achtige tool lijkt me. }:O
Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, maar bij mij heeft het wijzigen van deze waarde geen effect...
Overigens is mijn HSDPA verbinding via Vodafone sneller als met mijn Wifi verbinding (wat ik vreemd vind...).
Internet via pc |(Wifi via N-router): 49 Mb down (Ziggo, gemeten via speedtest.net)
Internet HD2 via Wifi N-router: 490 kbps (zowel met de reg-waarde 0 als 1) (gemeten via mobilespeedtest.com)
Internet HD2 via Vodafone GPRS/HSDPA: 1350 kbps (gemeten via mobilespeedtest.com)
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Chutney schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:15:
Ervaart iemand ook dat wanneer je gesprekken voert er bij hoge of harde tonen de speaker even trilt / krakend geluid maakt?

Dit is niet constant maar zo random/spontaan. Het gaat dus om de earpiece en niet de main speaker aan de achterkant van het toestel.
Ja, hier er ook wel last van. Af en toe wat kraakjes bij bepaalde (harde) geluiden, als iemand moet hoesten bijv. Beetje jammer want voor de rest is de geluidskwaliteit wel goed.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ben hier wat aan het lezen maar kom er niet helemaal uit...... ben een redelijke noob ben ik bang.
Misschien kan iemand helpen?

a) als ik een waarde in het registry moet aanpassen... (wireless N-verhaal, heb zo'n router staan) hoe kom ik daar uberhaupt? heb al geprobeerd via de zoekfunctie, heb zelf wat door de mappen gezworven, maar kan niets vinden....

b) devian zegt flash in opera aan de praat te hebben. Ik zou ERG graag willen weten hoe dit te doen!

alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invad3r
indofk: Fantastisch, dat heeft het opgelost! Bedankt...
indofk schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:35:
[...]

dat komt omdat je de proxyiserver van vodafone aan hebt staan
als je die uit zet zal je zien dat ie dan zijn mail binnen haalt

hoe je de proxi uit zet

start , instellingen , menu , meer, verbindingen , verbindingen,
en dan bij vodafone live, mijn proxiserver instellen,
en dan het vinkje bij dit netwerk maakt gebruik van een proxyserver om verbinding met het internet te maken uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
turbojonny schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:16:
Even een vraagje: Ik had gister (voor het eerst) een agenda herinnering. Hierbij speelt hij zo'n standaard ringtone af maar deze bleef maar doorgaan nadat ik op negeren had geduwd (bij dutty's taskmanager stond er geen programma meer aan) pas toen ik via de uit/vergrendelknop naar zwart scherm ging was die weg. Ging ik weer terug in de telefoon ging die weer vrolijk verder met de tone. pas bij de tweede keer vergrendelen/zwart scherm was het weg. Mis ik iets??? Doe ik iets verkeerd???
Dit bericht typte ik eerder vandaag; nu heb ik weer hetzelfde gehad dat de alarm tone (melding voor agendapunt) door blijft gaan. Zou dit misschien kunnen komen doordat als de telefoon vergrendeld (en op zwart beeld) staat de agenda punt popup geeft die zeg maar als layer over de vergrendeling ligt, als ik dan op negeren van agendapunt klik dan gaat hij terug naar die vergrendeling maar muziek blijft door loeien }:O ,, is der een mogelijk dat de muziek uit gaat als ik op negeren druk in vergrendeling???? |:(
Ben er nu achter dat de vergrendeling er niets mee te maken heeft, is negeren gewoon niet voldoen om hem van dat geluid af te krijgen?? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door turbojonny op 23-11-2009 00:03 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon1969 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:50:
[...]

Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, maar bij mij heeft het wijzigen van deze waarde geen effect...
Overigens is mijn HSDPA verbinding via Vodafone sneller als met mijn Wifi verbinding (wat ik vreemd vind...).
Internet via pc |(Wifi via N-router): 49 Mb down (Ziggo, gemeten via speedtest.net)
Internet HD2 via Wifi N-router: 490 kbps (zowel met de reg-waarde 0 als 1) (gemeten via mobilespeedtest.com)
Internet HD2 via Vodafone GPRS/HSDPA: 1350 kbps (gemeten via mobilespeedtest.com)
:? :? :?
Heb je ook 1 MB getest op mobilespeedtest.com? Bij 100kb heb ik namelijk 515kb/s en bij 1000kb 1015kb/s. Er staat ook onder dat een 1MB test nauwkeuriger is. Misschien heeft de wijziging dan dus wel effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Telkens wanneer ik word gebeld zie ik onbekend in het scherm staan.
heb van alles geprobeerd en naar gezocht maar kan het niet verhelpen. iemand een oplossing o.i.d. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Misschien proberen om een contact nummer op te slaan als ''+31xx'' ipv het standaard 06 of 0xx?

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:58:
Is het normaal dat je bij de instellingen van het fototoestel alleen voor 5M kunt kiezen...?
Als ik via instellingen naar resolutie ga heb ik daar alleen de optie 5 M...
Dat is toch niet correct wel? En die enigzins roze vlek in het midden van een foto (bij het fototoestel)...hebben de meeste dat of is dat een uitzondering...in een van de reviews las ik ook al dat zij dat ook hadden...
Nee ik heb die roze vlek helaas ook. Op 4winmobile wordt gezegd dat HTC dit als hardware probleem heeft aangekondigd. Op xda zijn er al velen die dat melden. Ikzelf heb wel een mail naar HTC ned gestuurd en wacht op reactie. Ook al gebruik ik de camera niet vaak, voor zo een bedrag mag je toch wel verwachten dat het goed werkt, die 4.3 inch is er niet voor niets. Vooralsnog hoop ik dat het achteraf een software probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:24:
[...]

Heb je ook 1 MB getest op mobilespeedtest.com? Bij 100kb heb ik namelijk 515kb/s en bij 1000kb 1015kb/s. Er staat ook onder dat een 1MB test nauwkeuriger is. Misschien heeft de wijziging dan dus wel effect?
Volgnes mij zijn die tests totally bogus. 1MB tests:

Haal hier met 3G op mobilespeedtest.com: 2548kbps, zonder de N setting, met N aan (dus op 0) 2532kbps.

Heb volgens mij geen N wifi AP maar met de N setting aan (dus 0):

Wifi not N op mobilespeedtest.com: 900kbps

Speedtest.nl Wifi not N 12000kbps

Speedtest.nl 3G 42000kbps!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ik heb ook wat speedtestjes geprobeerd (wat bestanden downloaden) alleen dat werkte niet zo. Zowel Opera als IE willen namelijk eerst naar het geheugen downloaden en niet direct naar SD, zelfs al is er niet voldoende geheugenruimte. Heb wel een 32Mb bestand kunnen dowloaden met ongeveer 1,6Mb/s (20Mbit Ziggo).

Volgens mijn router (sitecom gaming router) wordt er echter wel degelijk een draft N verbinding gemaakt, echter.. een van 39Mbit. Misschien komt dit doordat deze router geen 5Ghz ondersteund, of de HD2 ondersteund geen kanaalbundeling. M'n laptop maakt namelijk wel een 300Mbit verbinding.

Voor de snelheid hoef je het dus niet te doen denk ik. Het kan handig zijn voor als je een router hebt die alleen B/N doet en geen G.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op maandag 23 november 2009 @ 00:12:
[...]

Volgnes mij zijn die tests totally bogus. 1MB tests:

Haal hier met 3G op mobilespeedtest.com: 2548kbps, zonder de N setting, met N aan (dus op 0) 2532kbps.

Heb volgens mij geen N wifi AP maar met de N setting aan (dus 0):

Wifi not N op mobilespeedtest.com: 900kbps

Speedtest.nl Wifi not N 12000kbps

Speedtest.nl 3G 42000kbps!! :P
Speedtest.nl is niet geschikt om de snelheid van mobile telefoons te testen.
Die rare uitkomsten tonen dat ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Speedtest.nl is nooit geschikt voor wat voor snelheidtests dan ook, klopt vaker niet dan wel :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
blmp schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:31:
Misschien proberen om een contact nummer op te slaan als ''+31xx'' ipv het standaard 06 of 0xx?
+31 gebruik ik standaard, bijkomende bug is wanneer ik een contact bewerk en een beltoon wil toevoegen deze niet blijft opgeslagen en een standaard beltoon hoor...!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:30
Gisteren de eerste grote hardware bug? gehad.
Batterij op 20%. Igo navigatie aan, bevestigd aan autolader. na 1 uur begint het scherm aan/uit te gaan en zie je dat hij zijn satelieten kwijt is en af en toe weer vind. Pak ik hem beet, is de achterkant echt kokend heet. compleet uitgezet en na 5 minuten afkoelen weer aangezet. Toen nog een half uur gereden met navigatie, maar zonder lader eraan en dat bleef goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:59:
vraagje ivm tomtom het programma werkt maar hij vindt de kaart niet, hoewel die wel op de sd staat. In welke map moet dat staan? en moet het in de oorspronkelijk kaart map staan, daarin dan het meta bestand en de map met de eigenlijke kaart en zo in z'n geheel op de sd of toch de map en het metabestand apart? alvast bedankt
De kaartenmap heb ik in de root van de SD staan en dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:41:
Ik vind dat de batterij nogal snel leeg gaat, dit heeft natuurlijk ook te maken met functies als gps etc.
Staat gps eigenlijk continu aan of alleen als je gebruik maakt van applicaties die gps gebruiken?
Zijn er tweaks om de batterij minder snel leeg te laten lopen?
Ik heb hier een link gevonden om gprs te disconnecten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=268397

Misschien dat er meer tips zijn om de batteryduur te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:15:
Hallo,
Ben hier wat aan het lezen maar kom er niet helemaal uit...... ben een redelijke noob ben ik bang.
Misschien kan iemand helpen?

a) als ik een waarde in het registry moet aanpassen... (wireless N-verhaal, heb zo'n router staan) hoe kom ik daar uberhaupt? heb al geprobeerd via de zoekfunctie, heb zelf wat door de mappen gezworven, maar kan niets vinden....

b) devian zegt flash in opera aan de praat te hebben. Ik zou ERG graag willen weten hoe dit te doen!

alvast bedankt voor de hulp!
a) heb je een registryeditor op je HD2 geinstalleerd?
b) dat zou ik ook wel willen weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:24:
[...]

Nee, ik heb de tests uitgevoerd met 1Mb.
Ach, aangezien het voor mij dus geen verschil maakt met snelheid heb ik de reg-setting maar teruggezet.
Vind Vodafone sowieso niet onaardig met zijn internetsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Cafun schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:46:
Nou als hier mensen zijn die zijn/haar HD2 willen synchroniseren met Exchange 2010 en dan denken dat de SMSjes ook gesynchroniseerd worden (dat is een nieuwe feature van Exchange 2010), dan zou het kunnen zijn dat dat niet werkt.
Ik heb het gemeld bij HTC via mail. Ben benieuwd wat voor reactie ik terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Grappig dat ik hier nog niet zoveel over het blijkbaar hardware matige camera probleem waardoor de roze spot in het midden van de foto's ontstaat!!

Meer er over: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=532

Er zijn op dit moment weinig tot geen toestellen die een goede camera module heeft. Ik overweeg om mijn toestel te retourneren en af te wachten tot het probleem verholpen is in een nieuwe batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op maandag 23 november 2009 @ 05:26:
[...]

+31 gebruik ik standaard, bijkomende bug is wanneer ik een contact bewerk en een beltoon wil toevoegen deze niet blijft opgeslagen en een standaard beltoon hoor...!?!
Heb jij dan de beltonen op je SD staan? Want dat heb ik ook gehad. Als je je gsm aansluit op je pc als harde schijf dan wordt de SD in je gsm niet meer herkend. op het moment dat je je gsm ontkoppeld, dan weer wel maar dan zijn dat soort instellingen inderdaad verdwenen. Staan je beltonen op je gsm dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op xda-developers staat een draadje met een tool die je temp e.d. leeggooid zodat je gsm schoon blijft. Ik kan deze echter niet meer terug vinden. Weet iemand deze nog te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:03:
Grappig dat ik hier nog niet zoveel over het blijkbaar hardware matige camera probleem waardoor de roze spot in het midden van de foto's ontstaat!!

Er zijn op dit moment weinig tot geen toestellen die een goede camera module heeft. Ik overweeg om mijn toestel te retourneren en af te wachten tot het probleem verholpen is in een nieuwe batch.
zie mijn post boven
Ik wacht op reactie van HTC. De nieuwe batch zal wel pas in dec komen en wie zegt dat ie ook niet het probleem hebben. Indien hardware matig lijkt mij dat je dat gewoon via hun service center kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
hstoker schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:37:
[...]

Als je de .exe kopieert in de verkenner, kan je vervolgens een snelkoppeling plakken in de windows\start menu folder. Deze kan je dan vanuit Sense gebruikern voor een snelkoppeling, en ondertussen staat hij ook in het hoofdmenu.
SUPER!!! het werkt als een TREIN!!
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve

Zoals ik al eerder gemeld heb, was ik aan het wachten op de UK versie die plotseling door de PDASHOP een erge vertraging in de levering opgelopen had. Toen ik vroeg waarom de UK versie zo'n enorme vertraging opgelopen had was de reactie dat de UK ROM niet goed was en eerst gefikst moest worden. Zou het zo kunnen zijn dat het een relatie had met de camera...dat ze er achter gekomen zijn (na levering van de NL versie) dat de camera module niet goed was..?? Tis maar een gedachte..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik probeer al een tijdje mijn mail van @home werkende te krijgen op de HD2. Dit wil mij niet lukken.

Heeft iemand van jullie het werkende gekregen? Ik hoor dan graag met welke instellingen dit voor mekaar hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees inmiddels niets meer over SMSproblemen.

Is dat bij een ieder verholpen? (dan heb ik die post ff gemist)
Heb zelf namelijk nog niet het idee dat het over is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:06:
Ik lees inmiddels niets meer over SMSproblemen.

Is dat bij een ieder verholpen? (dan heb ik die post ff gemist)
Heb zelf namelijk nog niet het idee dat het over is...
Ik heb er nog steeds last van. Op XDA is er een speciaal topic over: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584696 Maar daar is de definitieve oplossing ook nog niet verschenen. Ik heb zelf email contact met HTC, maar de oplossingen die zij aandragen hebben tot nu toe bij mij nog niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ VM Thanks voor de snelle reactie.
Als er een oplossing voor is, komt dat ook vast wel op Tweakers. Ik blijf dus hier meelezen, maar zal zeker ook eens XDA bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 07:53:
[...]
Misschien dat er meer tips zijn om de batteryduur te verlengen?
Check af en toe taakbeheer, heel veel dingen blijven op de achtergrond draaien, ook al denk je dat je ze hebt afgesloten. Alle dingen beëindigen voordat je je telefoon voor langere tijd (bijv 2uur) standby zet helpt bij mij iig veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Een probleem met het connecten met de wifi-verbinding op het werk. Eerste keer ging ik naar instellingen -> Draadloze bediening -> WLAN, en vond daar het netwerk prima terug. Ik klikte erop en werd gevraagd een "sleutel" in te vullen (netwerk is niet publiek). Aan een collega gevraagd dit in te vullen, maar vervolgens werd er geen verbinding gemaakt. Het kan best eens de verkeerde code zijn geweest, maar nu kan ik met geen mogelijkheid weer in de verbindingsinstellingen komen om een nieuwe code in te voeren. Telkens als ik klik op de verbinding gaat 'ie hooguit even laden, maar doet niks. Iemand enig idee wat te doen? Misschien iets terugzetten zodat ik opnieuw een code kan invoeren?

N.B. Veel collega's hier connecten zonder problemen met het wifi-netwerk, veelal via iPhone. Dus aan het netwerk zelf zal het niet liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door geert1 op 23-11-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:53
HeyJIJdaar schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:45:
Ik probeer al een tijdje mijn mail van @home werkende te krijgen op de HD2. Dit wil mij niet lukken.

Heeft iemand van jullie het werkende gekregen? Ik hoor dan graag met welke instellingen dit voor mekaar hebt gekregen.
Bij mij werkt @home perfect, als mailservers gebruik ik mail.home.nl (inkomend en uitgaand). Verder heb ik geen aparte instellingen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
geert1 schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:38:
Een probleem met het connecten met de wifi-verbinding op het werk. Eerste keer ging ik naar instellingen -> Draadloze bediening -> WLAN, en vond daar het netwerk prima terug. Ik klikte erop en werd gevraagd een "sleutel" in te vullen (netwerk is niet publiek). Aan een collega gevraagd dit in te vullen, maar vervolgens werd er geen verbinding gemaakt. Het kan best eens de verkeerde code zijn geweest, maar nu kan ik met geen mogelijkheid weer in de verbindingsinstellingen komen om een nieuwe code in te voeren. Telkens als ik klik op de verbinding gaat 'ie hooguit even laden, maar doet niks. Iemand enig idee wat te doen? Misschien iets terugzetten zodat ik opnieuw een code kan invoeren?

N.B. Veel collega's hier connecten zonder problemen met het wifi-netwerk, veelal via iPhone. Dus aan het netwerk zelf zal het niet liggen.
Ga naar de instellingen tab -> klik rechtsonder op het menu -> Kies "Meer". Klik vervolgens op de map "Verbindingen" en dan op "Wifi". Via de knop "draadloze netwerken" kun je vervolgens wifi netwerken aanpassen/verwijderen.

Inderdaad niet handig van HTC om dit zo te verstoppen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Dani86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:42:
[...]

Check af en toe taakbeheer, heel veel dingen blijven op de achtergrond draaien, ook al denk je dat je ze hebt afgesloten. Alle dingen beëindigen voordat je je telefoon voor langere tijd (bijv 2uur) standby zet helpt bij mij iig veel.
3G uitschakelen indien je geen data gebruikt.

Instellingen> Draadloze bediening>Telefoon>Band>GSM
GPS in lokaties uitschakelen en Wi-Fi idem dito.

Dit en zeker taak beheer maken het mogelijk om een dag zeker met mijn batterij uit te houden.

Gebruik is ook afhankelijk van je batterij duur.

[ Voor 4% gewijzigd door Tanakiam op 23-11-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Heej allemaal..

Ik zoek een tweak of reg edit (of cab bestand) om de operator balk 100% transparant te krijgen, ben hem wel ergens tegengekomen maar kan hem niet terug vinden.. :O
Is er ook een tweak om de balk die boven je operator (start/batt) transparant te maken en de iconen balk onderaan.? (home, contacten etc)..

Als ik de achtergrond verander van lockscreen word dit ook de achtergrond van het start menu, maar ik wil graag dezelfde afbeelding die ik op mijn begin scherm heb ook als menu achtergrond dus niet de lockscreen achtergrond, iemand enig idee of dit kan en hoe dit moet.?

Graag reactie op mijn vragen.. :)

Mvg Jordi Gijsbers

[ Voor 49% gewijzigd door Liber8 op 23-11-2009 14:49 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Msniekers schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:38:
[...]

Bij mij werkt @home perfect, als mailservers gebruik ik mail.home.nl (inkomend en uitgaand). Verder heb ik geen aparte instellingen veranderd.
Bedankt, ik heb de mail account weggegooit en opnieuw toegevoegd. Het werkt nu wel, met de mailservers mail.home.nl (inkomend en uitgaand).
Atomsk schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:10:
[...]

Ja, hier er ook wel last van. Af en toe wat kraakjes bij bepaalde (harde) geluiden, als iemand moet hoesten bijv. Beetje jammer want voor de rest is de geluidskwaliteit wel goed.
Ik heb dit ook en ervaar dit als storend. Ik vind het geluid van de handsfree speaker functie te hard (op zijn zachts staat hij al vrij hard, hoger kraakt hij meer). Tijdens het bellen heb ik de teloon met geluid op laagste stand staan. Dan is hij nog te hard voor mij gevoel, waardoor ik wat afstand tussen de telefoon en mijn oor houdt.

Mijn camera heeft ook een rode zweem in het midden. De kleurbalans is erg slecht. Een behoorlijke teruggang t.o.v. mijn vorige Omnia, waarvan foto's goed te gebruiken waren. Wellicht dat een firmware update dit wat beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 00:46:
[...]

Speedtest.nl is niet geschikt om de snelheid van mobile telefoons te testen.
Die rare uitkomsten tonen dat ook wel aan.
Guess so! En mobilespeedtest.com ook niet lijkt me, als ik met 3G bijna 3 dubbele haal vergeleken met zelfde test via Wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op xda wordt vermeld dat HTC onderkend heeft dat de roze gloed in de camera het wereldwijd voorkomt en het toch software matig is. Volgende week zal er een een hotfix op de site komen.

Dat sommige de externe speaker te luid vinden kan ik enigzins bevestigen het gaat vrijmakkelijk hard, maar ik heb de mijne nu op 15% en dan valt dat best mee. Indien het te zacht zou zijn dan hoor je ook weer niks in de auto tijdens navigeren. Ook weer iets voor de volgende firmware. Is het trowuens niet dat jullie de systeem en telefoon speaker op dezelfde volume hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal misschien de enige zijn, maar heb toch soms last van een lag.
En dit was voor mij juist dé reden om de HD2 te kopen. Ik háát trage telefoons.

Als ik de menuslider naar rechts haal en terug naar links, dan blijf het scherm even (1á2 sec) op "begin" staan en daarna krijg ik het homescreen. Ook als ik apps afsluit en direct naar home ga met de slider, heb ik dit probleem.

Ik heb geen programma's op de achtergrond draaien, dus dat kan het volgens mij niet zijn.

Hebben jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Delirius schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:25:
Vraagje: als ik mijn mail (hotmail) sync terwijl ik op Wifi zit, dan krijg ik netjes een notificatie middels geluid, trillen en envelopje bovenin de taakbalk, maar als ik dezelfde mail sync via Vodafone Live dan komt er alleen in de "Sense-balk" bij mail het aantal nieuwe mails te staan, zonder dat ik geluid of trillen krijg.

Iemand?? :?
Zelfde probleem hier. (tenminste ik weet niet hoe het via wifi werkt) maar via mijn Hi internet krijg ik ook geen melding als ik een email binnen krijg. Erg jammer :(. dus iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Atomsk schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:50:
[...]

Ga naar de instellingen tab -> klik rechtsonder op het menu -> Kies "Meer". Klik vervolgens op de map "Verbindingen" en dan op "Wifi". Via de knop "draadloze netwerken" kun je vervolgens wifi netwerken aanpassen/verwijderen.

Inderdaad niet handig van HTC om dit zo te verstoppen.
Kijk, dat geeft weer wat nieuwe inzichten. Dank je!

Edit: Het draait nu als een zonnetje, bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door geert1 op 23-11-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:39:
Ik zal misschien de enige zijn, maar heb toch soms last van een lag.
En dit was voor mij juist dé reden om de HD2 te kopen. Ik háát trage telefoons.

Als ik de menuslider naar rechts haal en terug naar links, dan blijf het scherm even (1á2 sec) op "begin" staan en daarna krijg ik het homescreen. Ook als ik apps afsluit en direct naar home ga met de slider, heb ik dit probleem.

Ik heb geen programma's op de achtergrond draaien, dus dat kan het volgens mij niet zijn.

Hebben jullie enig idee?
Ik heb het soms ook. Vreselijk irritant, heb je de snelste telefoon op aarde, is 'ie door Windows Mobile nog steeds sloom.

Even opnieuw opstarten helpt, totdat je weer een middagje gespeeld hebt en dan is 'ie weer niet vooruit te branden... Afsluiten van openstaande applicaties helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Iemand enig idee waar ik het volgende zou kunnen vinden op de HD2:
t-x-m schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:24:
Grappig, ik had it probleem net ook.
Bij Windows mobile 6.1 werkt het ook als je onder 'settings->connections->connections->manage_exiting_connections->proxy_settings' het tweede vinkje (this network uses a proxy server to connect to the Internet) uitvinkt....
Bij mij dan :)
?

Want ik kom er niet uit... Met dank aan Rowdy.nl is het gelukt:
In Sense de tab Instellingen, dan Menu > Meer. Vervolgens kom je in het hoofdmenu terecht. Dan Verbindingen (middenonderin) > Verbindingen. (twee keer indeed ;))

Nu heb ik daar twee verbindingen ingesteld staan, ik heb bij Vodafone live! op Mijn proxyserver instellen geklikt. Daar zet je het vinkje uit voor de optie Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet.

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 23-11-2009 16:37 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dani86 schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:45:
Ik ben opzoek naar een programma weer ik makkelijk internet radio mee kan streamen zoals je bij Nokia hebt, dit mis ik namelijk van m'n Nokia.
Anyone?

Ik heb er wel een aantal gevonden, maar die zijn niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:50:
Op xda wordt vermeld dat HTC onderkend heeft dat de roze gloed in de camera het wereldwijd voorkomt en het toch software matig is. Volgende week zal er een een hotfix op de site komen.

Dat sommige de externe speaker te luid vinden kan ik enigzins bevestigen het gaat vrijmakkelijk hard, maar ik heb de mijne nu op 15% en dan valt dat best mee. Indien het te zacht zou zijn dan hoor je ook weer niks in de auto tijdens navigeren. Ook weer iets voor de volgende firmware. Is het trowuens niet dat jullie de systeem en telefoon speaker op dezelfde volume hebben staan?
Op GSMarena is te lezen dat iedereen met het cameraprobleem het toestel moet omruilen in de winkel waar ie gekocht is. Mooie boel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een van deze tweaks gedownload?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
Ik ben vooral benieuwd of onderstaande werkt:
Touch_X_Power_management_ON.cab - Enable all Powersaving features (rapidshare link)
Touch_X_Wireless_Draft_N_ON.cab - Enables Draft N in WiFi to get faster WiFi connection (rapidshare link)
Touch X Battery icon 100% with 1% increments like 97%, 96%, 95%
Touch X reset and wifi.cab -adds shortcuts for quick reset and WiFi on/off, nice to have on new program tab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
mariconjo schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:18:
[...]

Op GSMarena is te lezen dat iedereen met het cameraprobleem het toestel moet omruilen in de winkel waar ie gekocht is. Mooie boel!
Er is nu een update bijgezet dat het toch om een software-bug zou gaan... Mooi zo, nog even geduldig afwachten en dan gewoon updaten die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Batterij icon programmaatje geïnstalleerd. Die is wel heel relaxt! :)

Thx voor de link Tebbes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de mail zo kan instellen dat als ik die in de sence mail bekijk net als de sms na een paar seconden als gelezen worden gemerkt.
Nu moet ik iedere keer de mail helemaal open. En meestal is de de verkorte weergave voldoende.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zou iemand voor mij deze opnieuw kunnen uploaden. Je moet namelijk Premium member zijn bij rapidshare.
Mijn dank is groot!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.