Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Flash werkend krijgen in OperaVerwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:15:
Hallo,
Ben hier wat aan het lezen maar kom er niet helemaal uit...... ben een redelijke noob ben ik bang.
Misschien kan iemand helpen?
a) als ik een waarde in het registry moet aanpassen... (wireless N-verhaal, heb zo'n router staan) hoe kom ik daar uberhaupt? heb al geprobeerd via de zoekfunctie, heb zelf wat door de mappen gezworven, maar kan niets vinden....
b) devian zegt flash in opera aan de praat te hebben. Ik zou ERG graag willen weten hoe dit te doen!
alvast bedankt voor de hulp!
http://forum.xda-develope...php?p=4273641&postcount=2
https://wren.co/join/Devian
Shazam voor winmo, werkt bij mij prima. En hij is gratis ^^
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Voor je eerste vraag, het 4e bestand bij deze link denk ik, onder de naam "Touch X remove top curtian.cab -remove the half transparent curtain(where operator logo is)"Batskoning schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:26:
Heej allemaal..
Ik zoek een tweak of reg edit (of cab bestand) om de operator balk 100% transparant te krijgen, ben hem wel ergens tegengekomen maar kan hem niet terug vinden..![]()
Is er ook een tweak om de balk die boven je operator (start/batt) transparant te maken en de iconen balk onderaan.? (home, contacten etc)..
Als ik de achtergrond verander van lockscreen word dit ook de achtergrond van het start menu, maar ik wil graag dezelfde afbeelding die ik op mijn begin scherm heb ook als menu achtergrond dus niet de lockscreen achtergrond, iemand enig idee of dit kan en hoe dit moet.?
Graag reactie op mijn vragen..
Mvg Jordi Gijsbers
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
Je 2e vraag is voor mij ook nog onbekend en zou dat ook graag anders zien.
Vanmiddag had je ook wat gepost wat betreft aanpassingen in het register over de batterij levensduur?!
Verwijderd
Touch X reset and wifi.cab -adds shortcuts for quick reset and WiFi on/off, nice to have on new program tab..
Is er ook een bluetooth toggle, gegevensverbinding toggle en een gprs toogle tool?
Ik las net op XDA dat ook de HD2 10 tot 20 meter achter loopt met Navigeren. Kan iemand dit ontkennen of bevestiggen?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
1# op xda zijn ze daar mee bezig zo dacht ik te lezen vanavond. Er is verder nog geen cab o.i.d. voor volgens mij.Batskoning schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:26:
1# Is er ook een tweak om de balk die boven je operator (start/batt) transparant te maken en de iconen balk onderaan.? (home, contacten etc)..
2# Als ik de achtergrond verander van lockscreen word dit ook de achtergrond van het start menu, maar ik wil graag dezelfde afbeelding die ik op mijn begin scherm heb ook als menu achtergrond dus niet de lockscreen achtergrond, iemand enig idee of dit kan en hoe dit moet.?
Zie hier : http://forum.xda-develope...read.php?t=584415&page=16
De eerste post op deze pagina (nr.151) geeft aan dat graag te willen, zoals je ziet op het bijgevoegde plaatje.
2# Ik vermoed, weet het dus niet zeker, dat je het bestand via de link hieronder kan gebruiken onder de naam de 8e tip: "Touch X startmenu transparent BG.cab -Make the background on WM6.5 startmenu 100% opaque, looks very nice"
De link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
Ook de "Battery icon 100% with 1% increments ..." in gebruik, werkt perfect.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:19:
Heeft iemand een van deze tweaks gedownload?
Ik ben vooral benieuwd of onderstaande werkt:
Touch_X_Power_management_ON.cab - Enable all Powersaving features (rapidshare link)
Touch_X_Wireless_Draft_N_ON.cab - Enables Draft N in WiFi to get faster WiFi connection (rapidshare link)
Touch X Battery icon 100% with 1% increments like 97%, 96%, 95%
Touch X reset and wifi.cab -adds shortcuts for quick reset and WiFi on/off, nice to have on new program tab..
Over de cab "Enable all Powersaving features" wil ik ook graag wat reacties van horen.
EDIT: Om het herstarten wat leuker te maken
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=587861
Heb het nog niet werkende gekregen maar dat moet toch gaan lukken hoop ik, hoor graag reacties
[ Voor 5% gewijzigd door Novadecasa op 23-11-2009 21:42 ]
(duhhh) had ik ook wel verwacht.. 2gb.. Maarja ik wilde 't ff aankijken voor ik een grotere zou kopen. Nou heb ik er een gekocht. Hoe kan ik nou het beste alles overzetten? Het is namelijk zo dat ik wat programmaatjes heb geinstalleerd op de storage card, moet ik deze eerst ff verwijderen? En hoe zit het met tomtom, die heb ik geinstalleerd op de telefoon. Maar moet ik die ook opnieuw installeren of niet?
Hier werkt ie niet. Wel geinstalleerd.Ook de "Battery icon 100% with 1% increments ..." in gebruik, werkt perfect.
Over de cab "Enable all Powersaving features" wil ik ook graag wat reacties van horen.
EDIT: Weet denk ik al hoe het komt, ik heb daar mijn taakbeheer knop staan (nouja, strak in het hoekje) maar links daarvan staat de tijd. Komt met die taakbeheer mee zeker? of had jij die er ook bij staan. maar iig, geen batterijtje.
[ Voor 31% gewijzigd door LoeWn op 23-11-2009 21:58 ]
Mijn HD2 heeft het ook. Ik ga hem niet terugbrengen, dat is me allemaal teveel gedoe. Ik wist van tevoren dat de camera niet goed zou zijn.
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt me makkelijk, mits het mogelijk is natuurlijk, alles te kopieren vanaf je huidige microsd naar je nieuwe microsd. (kopieren of knippen vanaf je huidige microsd naar je pc en vervolgens weer kopieren naar je nieuwe microsd vanaf je pc).LoeWn schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:45:
Ik heb nou een week de HD2 en wil nu tomtom installeren, nou blijkt dat m'n storage card vol is
(duhhh) had ik ook wel verwacht.. 2gb.. Maarja ik wilde 't ff aankijken voor ik een grotere zou kopen. Nou heb ik er een gekocht. Hoe kan ik nou het beste alles overzetten? Het is namelijk zo dat ik wat programmaatjes heb geinstalleerd op de storage card, moet ik deze eerst ff verwijderen? En hoe zit het met tomtom, die heb ik geinstalleerd op de telefoon. Maar moet ik die ook opnieuw installeren of niet?
Als alles werkt zou je vervolgens de oude (nu nog huidige 2GB) microsd kaart leeg kunnen halen, op de pc.
Is er een bepaalde instelling die je de camera moet geven om dit te veroorzaken, want ik krijg het niet voor elkaar wit papiertje enzo gewoon wit.. misschien heb ik mazzel maar dat heb ik nooit dus zal wel aan mij liggenDani86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:48:
http://www.gsmarena.com/a...s_confirmed-news-1276.php
Mijn HD2 heeft het ook. Ik ga hem niet terugbrengen, dat is me allemaal teveel gedoe. Ik wist van tevoren dat de camera niet goed zou zijn.
Lees dan ook even het hele artikel. Je hoeft hem sowieso niet terug te brengen, want HTC is bezig met een hotfix. Die kun je zelf downloaden en runnen.Dani86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:48:
http://www.gsmarena.com/a...s_confirmed-news-1276.php
Verwijderd
Op het moment ben ik aan het overwegen om de HD2 aan te schaffen en deze gaat dan ook voor een groot deel voor multimedia dienen
Ik heb mijn ipod vervangen, eindelijk gewoon sleur en pleur mp3 luisteren enzo heerlijk, geluid kwaliteit is ok, maar de standaard dopjes zijn wel gaar..Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:01:
Heeft iemand al ervaringen met het MP3 gebeuren op de HD2?
Op het moment ben ik aan het overwegen om de HD2 aan te schaffen en deze gaat dan ook voor een groot deel voor multimedia dienen
'Dat batterijtje'' wordt zichtbaar wanneer je de klok niet meer laat weergeven in het startbalkje.LoeWn schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:45:
Ik heb nou een week de HD2 en wil nu tomtom installeren, nou blijkt dat m'n storage card vol is
[...]
Hier werkt ie niet. Wel geinstalleerd.
EDIT: Weet denk ik al hoe het komt, ik heb daar mijn taakbeheer knop staan (nouja, strak in het hoekje) maar links daarvan staat de tijd. Komt met die taakbeheer mee zeker? of had jij die er ook bij staan. maar iig, geen batterijtje.
Zet deze uit, en je batterij komt in beeld
Dat zat ook al op de TyTnII: wanneer je SD-card het ondersteund, dan kan het toestel deze op een lager voltage zetten of zoiets wanneer deze niet wordt gebruikt. Heb het destijds nooit nagemeten, maar ik had niet het idee dat het tot spectaculair langer accuduur leidde. Weet ook niet welke merken/types dit ondersteunen.Novadecasa schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:36:
[...]
Ook de "Battery icon 100% with 1% increments ..." in gebruik, werkt perfect.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
NiceLordsauron schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:03:
[...]
Ik heb mijn ipod vervangen, eindelijk gewoon sleur en pleur mp3 luisteren enzo heerlijk, geluid kwaliteit is ok, maar de standaard dopjes zijn wel gaar..
Misschien dat ik hem dan wel koop! Die oordopjes zijn niet van zo'n belang, heb er hier nog van philips liggen zodus...
Dit is niet constant maar zo random/spontaan. Het gaat dus om de earpiece en niet de main speaker aan de achterkant van het toestel.
Denk maar van de week terug naar de pdashop weer..
Als dit niet heel snel verholpen wordt gaat de telefoon weer weg en komt er gewoon een simpele android. Ik ben gecharmeerd van de techniek die in de HD2 verwerkt zit, maar als ik er niet van op aan kan dat iets basaals zoals het versturen van een sms functioneert dan is het geen telefoon voor mij.
Dat is volgens mij de autofocus van de camera die je hoort trillen. Ik hoor het ook, heel irritant. En dat geluid hoor ik ook als de camera focust, vandaar mijn vermoeden.Chutney schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
Ervaart iemand ook dat wanneer je gesprekken voert er bij hoge of harde tonen de speaker even trilt / krakend geluid maakt? Het lijkt net of het trilmotortje wat na resoneert door de speaker. Als ik op de achterkant van mijn toestel tik hoor ik dat geluid ook, erg irritant!
Dit is niet constant maar zo random/spontaan. Het gaat dus om de earpiece en niet de main speaker aan de achterkant van het toestel.
Denk maar van de week terug naar de pdashop weer..
[ Voor 42% gewijzigd door Gapert86 op 23-11-2009 22:53 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=529576
Een voorbeeld van een mogelijk resultaat met. (eerder geposte achtergronden)
http://forum.xda-develope...entid=249684&d=1259002378
Wat mij hier opvalt is dat sommige homescreens nu ook in landscape zichtbaar zijn,en daaraan ook een andere achtergrond gekoppelt is, is dat zelf in te voegen in het cab bestand met rotateme o.i.d.?
Kan iemand hier zo'n cab bestand maken?
EDIT: het lijkt hier mee te kunnen, binnenkort maar eens proberen
http://forum.xda-develope...t=503511&highlight=hdwall
[ Voor 16% gewijzigd door Novadecasa op 23-11-2009 23:20 ]
Staat jullie voorkeur op GSM ? Die voorkeur werdt hier eerder beschreven.Gapert86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:51:
Hier net voor het eerst het sms probleem opgedoken. Erg vervelend, want ik had vanaf etenstijd diverse belangrijke smsjes verstuurd die nu ineens allemaal tegelijkertijd bij de ontvanger aankwamen. Te laat.
Als dit niet heel snel verholpen wordt gaat de telefoon weer weg en komt er gewoon een simpele android. Ik ben gecharmeerd van de techniek die in de HD2 verwerkt zit, maar als ik er niet van op aan kan dat iets basaals zoals het versturen van een sms functioneert dan is het geen telefoon voor mij.
[...]
Dat is volgens mij de autofocus van de camera die je hoort trillen. Ik hoor het ook, heel irritant. En dat geluid hoor ik ook als de camera focust, vandaar mijn vermoeden.
Ik dacht dat het op GSM moest staan, even zoeken...
Verwijderd
van HTC support
"Regarding the sms issue, we've received some further reports about this and we've proceded to escalate the issue and forwarded the information to our main office so they can investigate it further. For now i can only really suggest you keep an eye on htc.com for any updates regarding this problem."
Verwijderd
Ow, ik zie net de post hierboven. Afwachten dus...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 23:11 ]
Iemand die weet hoe je die symbooltjes krijgt ipv de simpele black 2d icoontjes? vind ze namelijk wel strak![b][message=32979221,noline]
Een voorbeeld van een mogelijk resultaat met. (eerder geposte achtergronden)
http://forum.xda-develope...entid=249684&d=1259002378
Over welke icoontjes heb je het?LoeWn schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:52:
[...]
Iemand die weet hoe je die symbooltjes krijgt ipv de simpele black 2d icoontjes? vind ze namelijk wel strak!
Je kan het eventueel zelf maken met HDWall volgens mij, je kan ook even rondkijken op XDA.
Het forum van XDA, kijk bijvoorbeeld onder thema's : http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531
Verwijderd
zo heb ik het idd gedaan! en alles werkte gewoon! ook tomtom enzo!Novadecasa schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:51:
[...]
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt me makkelijk, mits het mogelijk is natuurlijk, alles te kopieren vanaf je huidige microsd naar je nieuwe microsd. (kopieren of knippen vanaf je huidige microsd naar je pc en vervolgens weer kopieren naar je nieuwe microsd vanaf je pc).
Als alles werkt zou je vervolgens de oude (nu nog huidige 2GB) microsd kaart leeg kunnen halen, op de pc.
je kan het dus gewoon van het ene kaartje kopiëren naar het andere kaartje!
MooiVerwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:58:
[...]
zo heb ik het idd gedaan! en alles werkte gewoon! ook tomtom enzo!
je kan het dus gewoon van het ene kaartje kopiëren naar het andere kaartje!
Heb je TomTom nog op de telefoon staan, of draait alles vanaf de nieuwe sd?
Precies dat zou ook kunnen, blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die dit ervaren.. je bent de eerste die ik er nu samen met mij over hoor! Misschien even swappen het toestel .. hopen op een tril vrij examplaar?Gapert86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:51:
Dat is volgens mij de autofocus van de camera die je hoort trillen. Ik hoor het ook, heel irritant. En dat geluid hoor ik ook als de camera focust, vandaar mijn vermoeden.
Tomtom heb ik hier op de ROM staan gewoon, gaat perfect!Novadecasa schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 00:02:
[...]
Mooimeest simpele manier lijkt me.

Heb ook hi, maar ook al problemen gehad. Is geen provider probleem, tenminste zo lijkt hetjobias schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 00:10:
hey iedereen, ik heb de HD2 nu een week en hij bevalt prima, ik heb alleen wel last van die roze vlek bij je camera.. ik heb die link gelezen en daarin staat dus dat HTC bezig is met een hotfix, maar is dat betrouwbaar? want als het dus wel een hardware probleem is wil ik wel graag een nieuweover dat sms probleem.. daar heb ik nog geen last van gehad
![]()
ik weet niet of dat ook met de provider te maken heeft maar ik heb hi en dus nog geen problemen..
Ik heb mijn HD2 naast een normale TomTom Go710 gehouden en ik vind de HD2 veel vloeiender navigeren. Dat hij 10 tot 20 meter achterloopt heb ik niet kunnen ontdekken.Livia schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:17:
Ik las net op XDA dat ook de HD2 10 tot 20 meter achter loopt met Navigeren. Kan iemand dit ontkennen of bevestiggen?
Ik heb TomTom gewoon helemaal op de SD kaart staan en dat werkt ook perfect.Novadecasa schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 00:02:
Mooimeest simpele manier lijkt me.
[ Voor 28% gewijzigd door Cafun op 24-11-2009 06:13 ]
Verwijderd
hier ben ik het niet mee eens. mijn tomtom werkt prima. geen vertraging.Livia schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:17:
Morgen ga ik een Touch HD2 kopen.![]()
zelfde hier gewoon goede locatieVerwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 07:34:
[...]
hier ben ik het niet mee eens. mijn tomtom werkt prima. geen vertraging.
Toch minder.. ook het syncen van SMSjes gaat traag per myphone (lees: 1 sms / seconde ... eerste sync duurde echt uren). Een oplossing zou zijn om de SMSjes te archiveren / weggooien maar dat doe ik liever niet.
Sowieso stom dat SMSjes niet meer in de WinMo UI te lezen zijn (bij email app). Bij WinMo 6.1 vlogen de SMSjes voorbij ... nu gaat het moeizaam allemaal.
Iemand anders dit probleem?
Verwijderd
Heb zojuist tweemaal mijn telefoon gereset en nu doet hij het weer....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 09:30 ]
Verwijderd
Bedoel je dan op het Home scherm? moet hiervoor eigenlijk alleen je gps voor aan staan? Of ook internet?Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:25:
Ik vroeg mij af of iemand ook ineens problemen heeft met het WEER. Sinds zondagavond wil de locatie waar ik mij op dat moment bevindt niet meer updaten. Alle andere locaties die ik heb ingevoegd worden wel netjes bijgewerkt.
Bij mij heeft er altijd dezelfde locatie gestaan en ik geloof dat er meer mensen dat hebben.
Ik zag op xda-developers al een draadje waar je de plaats weg kan halen omdat het niet werkt.
Verwijderd
Verwijderd
En hier heb je alleen GPS voor nodig? Voor het weer heb je internet nodig, maar voor de plaats ook?Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:34:
Bij mij werkt het normaal gesproken erg netjes. Wanneer ik mij verplaats, past hij direct de plaats en het weer aan. Alleen heb ik gemerkt dat je zo nu en dan de telefoon moet resetten anders werkt hij de locatie en plaats niet goed bij. Hij werkt dan alleen de overige plaatsen bij die je hebt ingegeven.
Mijn internetabbonement gaat pas 1 december in :-)
Verwijderd
Verwijderd
Werkt wel heel mooi vind ik. Wanneer ik mij verplaats gaat direct het scherm zich aanpassen en haalt hij het weer voor de plaats waar ik mij op dat moment bevindt op.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 09:47 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je GPS (onbewust) gewoon aanstaat anders kan hij de coordinaten van die plaats ook niet vinden lijkt me. Maar ik vroeg me af of internet nodig is om die coordinaten om te zetten naar een plaatsnaam. Als dat zo is, dan is het logisch dat het bij mij niet werkt want ik heb nog geen internet.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:46:
het weer wordt gewoon via internet bijgewerkt althans ik heb mijn gps nog niet een keer aangezet.
Werkt wel heel mooi vind ik. Wanneer ik mij verplaats gaat direct het scherm zich aanpassen en haalt hij het weer voor de plaats waar ik mij op dat moment bevindt op.
Verder heb ik het sms-probleem tot nu toe ook niet (nieuwe Hi-SIM). De roze gloed bij de foto's kan ik niet ontdekken, ook niet als ik wit papier fotografeer. Ik moet wel bijna altijd de witbalans handmatig aanpassen om geen blauwe/groene/rode enz. foto's te krijgen maar ik gebruik de camera te weinig om dat een probleem te vinden.
Verwijderd
dat is idd nodig, zo haalt hij plaatsnaam en weer binnen. Uit de doos deed dat hij ook bij mij maar ik heb geen internetplan ( nog niet ) en heb dat uitgezet. Ben er wel stevig over aan het denken hehe, te cool om links te laten liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:49:
[...]
Ik neem aan dat je GPS (onbewust) gewoon aanstaat anders kan hij de coordinaten van die plaats ook niet vinden lijkt me. Maar ik vroeg me af of internet nodig is om die coordinaten om te zetten naar een plaatsnaam. Als dat zo is, dan is het logisch dat het bij mij niet werkt want ik heb nog geen internet.
Verwijderd
Je locatie voor het weer wordt bepaald mbv 3 GSM masten, net zoals google maps zonder GPS. In een straal van 200-300 meter is genoeg om te bepalen in welke stad je bent. Het weer downloadt ie wel vanaf het internet. Als je op een WiFi netwerk zit; ook via WiFi.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:54:
Ik kan niet vinden of ook GPS (onbewust) aan gaat wanneer het weer geupdate wordt. Ga even verder speuren.
Verwijderd
Oke, dus zonder internet moet de plaatsnaam elke keer worden gewijzigd? Want bij mij blijft hij op mijn woonplaats staan.Dani86 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:02:
[...]
Je locatie voor het weer wordt bepaald mbv 3 GSM masten, net zoals google maps zonder GPS. In een straal van 200-300 meter is genoeg om te bepalen in welke stad je bent. Het weer downloadt ie wel vanaf het internet. Als je op een WiFi netwerk zit; ook via WiFi.
oke thanksChutney schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:38:
Als je geen nare tik/ruis/tril bij geluiden hebt in je earpiece speaker dan hoef je inderdaad niet je device terug te brengen. SMS en de Camera problemen zijn voor nu geidentificeerd als software issues.
Zonder internet kan er geen weerinfo gedownload worden, dus dan kun je de weer-tab net zo goed uitzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:12:
[...]
Oke, dus zonder internet moet de plaatsnaam elke keer worden gewijzigd? Want bij mij blijft hij op mijn woonplaats staan.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
[ Voor 158% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 11:02 ]
Verwijderd
Klopt, maar krijg mijn internet pas 1 december. ;-) en dan werkt het weer wel. Maar de plaatsnaam, heb je daar ook internet voor nodig? Want bij mij blijft deze op mijn woonplaatst staan.Atomsk schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:45:
[...]
Zonder internet kan er geen weerinfo gedownload worden, dus dan kun je de weer-tab net zo goed uitzetten.
Verwijderd
Ik vind het ook heel snel gaan, echt top spul!Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:47:
*knip*
draaaait heul soepel trouwens, en route berekenen gaat 5x (ongeveer) zo snel als een tomtom one xl
Alleen de batterij, heb hem nu 4 uur aanstaan en de accu staat nog maar op 73%
[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 11:02 ]

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 11:02 ]
Ik denk van wel, anders zou de HTC een database aan boord moeten hebben van alle plaatsen wereldwijd. Een enkele keer wil het updaten bij mij ook wel eens niet werken. Ik denk dat er dan teweinig masten binnen ontvangstbereik zitten of zo voor een goede plaatsbepaling.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:56:
[...]
Klopt, maar krijg mijn internet pas 1 december. ;-) en dan werkt het weer wel. Maar de plaatsnaam, heb je daar ook internet voor nodig? Want bij mij blijft deze op mijn woonplaatst staan.
@jobias: Google

_██_
(ಠ_ృ)

Via de computer opladen gaat wel beduidend trager, volgens mij deed ie er vorige keer iets van 4 uur over om van 3% naar 100% te komen via de computer.
The devil is in the details.
Verwijderd
Zeker het overwegen waard om het te kopen/ op een andere manier te verkrijgen! TomTom werkt vlekkenloos op de HD2. Bij mij dan!jobias schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:47:
@ atomsk okeeee, daar heb je wel een punt, sorryvan tweakers mag idd wel verw8 worden dat ze dat zelf uit kunnen zoeken
![]()
even voor de goede orde, tomtom loopt dus wel heel soepeltjes op je hd2? want als ik er moeite voor ga doen wil ik wel graag zeker weten dat het goed werkt...

De albums worden via de contacten nietmeer getoond. Hij opent ze wel, maar de plaatjes worden niet geladen.
https://wren.co/join/Devian
Ja klopt, maar stond volgens mij ook al op xda. Hier nog een keer de rig. aanpassingen..Novadecasa schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:06:
[...]
Vanmiddag had je ook wat gepost wat betreft aanpassingen in het register over de batterij levensduur?!
Verhoog Batterijduur:
- Open een Registry Editor
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/SIM_Class
- Stel in:
DisablePowerManagement = 0
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/MMC_Class
- Stel in:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/NAND_Class
- Stel in:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/SDMemory_Class
- Stel in:
Herstart je toestel!
Heb net trouwens HDwall gedownload om de boven en onder bar transparant te maken..
Laat nog wel even weten of dat gelukt is..
[ Voor 6% gewijzigd door Liber8 op 24-11-2009 12:51 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Een enkele keer was het voldoende om het 'postvak uit' leeg te maken, maar op dit moment wordt er echt niets meer verstuurd... Ontvangen gaat wel gewoon...
Cooler Master Cosmos S, X2 5600, X850XT, 4GB, 3.7 Terabyte

Zodra je in de tab berichten bent kun je linksonder op 'meer' klikken, dan kom je in het 'conversatiemenu'.Chutney schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:25:
Waar vind je trouwens postvak uit.. ik zie die hele folder niet in de HTC messaging tool
Als je vervolgens rechtsonder op 'menu' tikt en bij 'instellingen' de 'traditionele modus' aantikt kun je de standaardmappen zien: 'postvak in', 'postvak uit', 'verzonden items', 'concepten' en 'verwijderde items'.
Verwijderd
Ik heb versie 7,9 volgens mijjobias schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:11:
ik zit nu een beetje te zoeken en ik vind heel veel verschillende versies van tomtom, zouden jullie mij kunnen vertellen welke versie jullie gebruiken? dat maakt het voor mij wat makkelijker om een goede versie te vinden en niet een tijdje te wachten totdat een download klaar is en vervolgens erachter komen dat hij het niet doet..
Verwijderd
ik gebruik tomtom 7 - v7.910.9185 en kaart: western europe 1GB 815.2024jobias schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:20:
[...]
haha kan je anders een pm sturen? of een soort van hint geven?![]()
begin daar eens op te google'en. en als je er niet uitkomt. stuur dan maar ff mailtje!
garnage-patrick )at( hotmail )punt( nl
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LtgHCqZuJuw
De Dagi werkt een stuk nauwkeuriger alhoewel het nog steeds niet zo lekker werkt als met resistive displays helaas. Maar voor remote desktop iig een stuk beter dan met de vinger!
Verwijderd
dit is dus het sms probleem waar iedereen het hier over heeft..groovyhot schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:57:
Is er iemand die toevallig ook het probleem heeft dat smsjes in 'postvak uit' blijven staan, en vervolgens met geen mogelijkheid meer verzonden kunnen worden?
Een enkele keer was het voldoende om het 'postvak uit' leeg te maken, maar op dit moment wordt er echt niets meer verstuurd... Ontvangen gaat wel gewoon...
Verwijderd
misschien een rare vraag maar wat pas je precies aan als je dit doet?Batskoning schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:48:
[...]
Ja klopt, maar stond volgens mij ook al op xda. Hier nog een keer de rig. aanpassingen..
Verhoog Batterijduur:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/SIM_Class
- Stel in:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/MMC_Class
- Stel in:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/NAND_Class
- Stel in:
- Ga naar HKLM/Drivers/SDCARD/Client Drivers/Class/SDMemory_Class
- Stel in:
Herstart je toestel!
Heb net trouwens HDwall gedownload om de boven en onder bar transparant te maken..
Laat nog wel even weten of dat gelukt is..
Daar ben ik inmiddels achter... Echter een oplossing is nog altijd niet beschikbaar dus? Behalve een soft-reset... Want dat is het enige dat werkt...Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:51:
[...]
dit is dus het sms probleem waar iedereen het hier over heeft..
Het komt overigens totaal willekeurig voor! Niet bij iemand waar ik veel of weinig naar gesmst heb, niet rond een bepaalde tijd, niet bij berichten langer dan 1 sms, enkel wanneer het apparaat besluit er geen zin meer in te hebben...
Verwijderd
Ik heb dit op dit moment 1 keer gehad, hopelijk blijft het bij die ene keer.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:51:
[...]
dit is dus het sms probleem waar iedereen het hier over heeft..
4 smsjes werden niet verzonden, alles weggegooid en vervolgens 1 sms gestuurd en die kwam aan.
Weggooien van de smsjes heeft bij mij geen effect...Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:59:
[...]
Ik heb dit op dit moment 1 keer gehad, hopelijk blijft het bij die ene keer.
4 smsjes werden niet verzonden, alles weggegooid en vervolgens 1 sms gestuurd en die kwam aan.
Ik dacht eerst dat er één smsje in het postvak uit de boel ophield waardoor de rest niet verstuurd kon worden, maar ook als ik het postvak uit leeggooi blijven ze hierin belanden.
Overigens werkt het wel weer na een soft reset... Maar ik vind het nogal storend dat het 'opeens' niet meer werkt en je weer opnieuw moet resetten.
[ Voor 12% gewijzigd door groovyhot op 24-11-2009 14:03 ]
Verwijderd
Ik herinner me nu dat ik ook nog een soft reset gedaan heb inderdaad! Daarnaast heb ik vanaf dat moment het verzendbericht aangezet zodat ik zeker weet dat de sms verzonden is.groovyhot schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:02:
[...]
Weggooien van de smsjes heeft bij mij geen effect...
Ik dacht eerst dat er één smsje in het postvak uit de boel ophield waardoor de rest niet verstuurd kon worden, maar ook als ik het postvak uit leeggooi blijven ze hierin belanden.
Overigens werkt het wel weer na een soft reset... Maar ik vind het nogal storend dat het 'opeens' niet meer werkt en je weer opnieuw moet resetten.
Ik heb werkelijk geen idee, daarom had ik ook in het vorige bericht gevraagd wat het precies deed, maar heb dat stuk vervangen door het background verhaal van een paar posts hierboven.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:53:
[...]
misschien een rare vraag maar wat pas je precies aan als je dit doet?
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Verwijderd
Je zet de "power" naar de externe kaarten(SD, MMC) zo lijkt het...Batskoning schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:47:
[...]
Ik heb werkelijk geen idee, daarom had ik ook in het vorige bericht gevraagd wat het precies deed, maar heb dat stuk vervangen door het background verhaal van een paar posts hierboven.
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
als ik iemand bel en die neemt op staat de gespreksvolume superhard. alsof die op luidspreker staat. vervolgens wil ik dat volume zachter zetten middels de volumeknop.. dan zie ik dat die al op het zachtste staat. maar....als ikeven de luidspreker aan en uit zet is die ook normaal.
ook als iemand mij belt is het wel een normaal volume..
+1, hier stoor ik mij ook mateloos aan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:03:
Vraag; heeft iemand al ontdekt hoe je de inkomende mails meteen op gelezen kunt zetten net als bij SMS. Ik vind het erg vervelend om steeds de inbox te moeten openen en elk mailtje nogmaals te moeten openen voor hij als gelezen wordt aangemerkt.
Wat ik ook irritant vind is dat de volumeknop bij b.v. youtube soms ineens een vooruitspoel knop is. Na een softreset is het dan weer een volume knop maar vaak niet voor lang
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Verwijderd
Ik ben zeker blij met mijn HTC HD2, alleen hoop ik dat iemand me hiermee kan helpen zodat ik die ergenissen niet meer hoef te hebben.
Alvast bedankt voor de moeite.
P.S. die tomtom werkt zekers lekker op dit toestel en met die pinobird.cab gaat het nog beter daar je tomtom meteen in landscape hebt.
Je e-mail adres klopt, vermoed ik, niet helemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:42:
[...]
ik gebruik tomtom 7 - v7.910.9185 en kaart: western europe 1GB 815.2024
begin daar eens op te google'en. en als je er niet uitkomt. stuur dan maar ff mailtje!
garnage-patrick )at( hotmail )punt( nl
Graag zou ik weten hoe het zit met TomTom en bluetooth, ik las ergens dat deze dan niet meer werkt maar er dan een aangepaste cab geinstalleerd moet worden ofzo!?
Wie kan me hier iets meer duidelijkheid over verschaffen?
Welke .cab?Ik heb zelf een probleem dat als ik iemand bel, de HTC constant aan het trillen is en dat hij zelfs na een korte tijd ophangt. Op het scherm zie ik dan dat er een andere menu of programma is geopend... Erg irritant zo bellen. 2. Voor de rest gaat het ophalen van de mail niet lekker soepel, dwz ik krijg niet al mijn mail binnen en moet het voor de zekerheid checken via mijn laptop ( wat ik niet wil ). 3. Het weer update niet (zelfs als ik handmatig update aanraak gebeurd er na een aantal seconden zoeken (circeltje draait) niets, toen ik mijn HTC opnieuw had opgestart update hij het weer ineens wel.
Ik ben zeker blij met mijn HTC HD2, alleen hoop ik dat iemand me hiermee kan helpen zodat ik die ergenissen niet meer hoef te hebben.
Alvast bedankt voor de moeite.
P.S. die tomtom werkt zekers lekker op dit toestel en met die pinobird.cab gaat het nog beter daar je tomtom meteen in landscape hebt.
[ Voor 97% gewijzigd door Livia op 24-11-2009 18:56 ]
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Verwijderd
klopt.Novadecasa schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:16:
[...]
Je e-mail adres klopt, vermoed ik, niet helemaal.
Graag zou ik weten hoe het zit met TomTom en bluetooth, ik las ergens dat deze dan niet meer werkt maar er dan een aangepaste cab geinstalleerd moet worden ofzo!?
Wie kan me hier iets meer duidelijkheid over verschaffen?
tis garnage-patrick1987@hotmail.com
dan moet ie wel werken! prutemail!
had verkeerde neergezet!
en hoezo tomtom en bluetooth? wat zou er dan niet meer moeten werken?
Hahahaha...iedereen krijgt allemaal bounce mailtjes (ook ik),,,vloeken en je weet wel...LOL
http://www.gsmarena.com/htc_hd2-review-418.php
Maar dan eerder de waarheid en beste REVIEW tot nu toe!!!! (12 pagina's)
[ Voor 18% gewijzigd door Tanakiam op 24-11-2009 23:19 ]
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Het is toch mogelijk het visitekaartje weer te geven waar je vervolgens kan kiezen tussen deze 3 opties, lijkt mij beter.The Penguin schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:04:
bij favoriete contactpersonen wil ik van 1 persoon een mobiel nummer, vast telefoonnummer en sms maken koppelen, dus 3 velden. Als ik dit doe, verdwijnt de voorgaande die ik met die contactpersoon heb aangemaakt. Blijkbaar omdat al deze gegevens bij dezelfde contactpersoon vandaan komt. Dit had ik niet bij mijn touch cruise. Is hier een oplossing voor? (en dan niet maak er 3 aparte contactpersonen van)
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 10:52 ]
hoi
Klopt, is ook een optie. Bevreemd mij echter dat het nu niet meer kan zoals ik het eerst deed. Maar ben bang dat er geen andere oplossing is.Novadecasa schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:16:
[...]
Het is toch mogelijk het visitekaartje weer te geven waar je vervolgens kan kiezen tussen deze 3 opties, lijkt mij beter.
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Oké, morgen heb ik mijn HD2 binnen na wat problemen met het versturen van het apparaat via PDA Shop. Nu heb ik mijn contacten van de Nokia n95 8gb opgeslagen bij ovi contacts, is het mogelijk om deze dan nog via mijn HD2 te importeren. Of ondersteunt ovi alleen maar symbian toestellen. Ik heb helaas geen office om te synchroniseren, en Google sync werkt niet op de n95 8gb.
[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 10:52 ]
Dit topic is gesloten.