HTC HD2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 112.105 views

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:44
Is er een manier om je wlan netwerk sleutel in te voeren zonder dat ik 63 rare tekens in moet typen. Ik heb via een tekst bestand wel de tekst kunnen kopiëren, maar plakken wil niet. Overigens ben ik erg verrast door de snelheid van deze Phone. Heb hiervoor 2 jaar de N95 gehad, maar ik ben nu al verkocht aan de HD2. Het zal wel wennen zijn van Symbian naar Windows Mobiel :P

System | Racing is in my Blood

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
twc02 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:06:
Ik heb sinds gisteren de HD2 UK. Het is nog even wennen na een jaar gewerkt te hebben met de Experia X1.

Wat ik mij afvraag is of het mogelijk is om het scherm te calibreren? Voor mijn gevoel moet ik hoger clicken om een URL aan te clicken dan dat de URL daadwerkelijk op het scherm staat. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Klopt precies, ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij is er wel de mogelijkheid om het scherm te calibreren.

Anoniem: 329160

bazzemans schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:10:
[...]

Ah relaxed, ik vertrouw daar maar op dan en ga ze bestellen.

Iemand al ervaring met autohouders. Die van Brodit kan je zo te zien alleen in Potrait gebruiken, maar de originele houder van HTC zet je telefoon in landscape. Landscape lijkt me met navigeren wel prettig..
Ik gebruik de Brodit sinds twee dagen en bevalt prima. Ik heb de activehouder. En gewoon in landscape gedraaid overigens. Gaat gemakkelijk. Wel vind ik de telefoon erg warm (tegen heet aan) worden in de Brodit houder.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En we gaan weer verder in: HTC HD2- Deel 3
En accessoires bespreken kan hierzo: Accessoires voor de HTC HD2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 175330

Barfman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:11:
Is er een manier om je wlan netwerk sleutel in te voeren zonder dat ik 63 rare tekens in moet typen. Ik heb via een tekst bestand wel de tekst kunnen kopiëren, maar plakken wil niet. Overigens ben ik erg verrast door de snelheid van deze Phone. Heb hiervoor 2 jaar de N95 gehad, maar ik ben nu al verkocht aan de HD2. Het zal wel wennen zijn van Symbian naar Windows Mobiel :P
Ik heb speciaal voor copieren en plakken Resco keyboard erop gezet.
Tijdens installeren kies je Duch en standaard skin.
Hij heeft wel kleine toetsjes maar je can wel ctrl+c en ctrl+v gebruiken.
Daarna kan je altijd weer voor hetg gewone toetsenbord kiezen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.