Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
nee, omdat mijn persoonlijke mening die ik erbij zette hetzelfde zegt, niet?Pinobigbird schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:27:
[...]
Ook handig om het onderschrift van deze foto erbij te zetten:
[...]
Beetje onzin van PDAshop, de UK/Engelse versie is gewoon te bestellen in de UK (clove is een goede aanbieder daar). De engelse ROM is dus gewoon beschikbaar.JudgeTreve schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:28:
[...]
Ik had ook de Engelse besteld bij de PDAshop...maar ineens was de levertijd ernstig vertraagd...
Ik heb toen om de reden gevraag via business support en kreeg te horen dat de UK ROM afgekeurd was en eerst gefikst moest worden. Daarom was de levertijd ineens 3 weken opgeschoven.
Verwijderd
de hd2 is zoveel malen sneller dan de tomtom one xl (die trouwen verkoop ingaat!
als filmpje van gewenst is! hoor ik het wel!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 14:44 ]
Ik heb het ergens op XDA gelezen...Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:25:
[...]
Dat is een handige tip!!
Weet jij of je een mp3/amr in kan stellen voor de wekker/alarm?
Als je ze óf in de map \Windows of in de map \Windows\Rings knalt ken je ze selecteren... Ik meen in de eerste, maar ben d'r niet helemaal zeker van...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
mariconjo schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:05:
[...]
Ik moet nog een maandje wachten op mijn HD2 maar wil ook de sense/SPM MS gaan gebruiken. Nu las ik ergens (gsm arena) het volgende: Verwijder de SPB MS link uit je start-up folder zodat de telefoon dus opstart in de normale WM 6.5 modus. Vervolgens zou je dan moeten kunnen kiezen op je 'Today Screen' tussen de SPB Home en 'Sense' knop. Zoals gezegd; ik kan het niet testen want ik heb hem zelf nog niet, maar ben wel benieuwd...!?
Da's mooi. Thanks!GeitjeG schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:49:
Voor mij werken SPB en Sense nu min of meer naast elkaar. TFDetacher werkt wel degelijk voor de nieuwe HTC Sense. Iemand heeft een nieuwe versie gemaakt. Download die, en installeer. Wat ik vervolgens heb gedaan is SPB installeren terwijl HTC Sense is afgesloten. Bij mij is SPB nu hetgeen eerst opstart. Ik kan het afsluiten en vervolgens HTC Sense opstarten.
[...]
Verwijderd
sms en wak-up tones inderdaad in de windows-map. de rest (ringtones) in de ringtone-mapRowdy.nl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:47:
[...]
Ik heb het ergens op XDA gelezen...
Als je ze óf in de map \Windows of in de map \Windows\Rings knalt ken je ze selecteren... Ik meen in de eerste, maar ben d'r niet helemaal zeker van...
Verwijderd
Ik heb vandaag het Servicepack geinstalleerd welke in dit topic werd aangeprezen. Eigelijk wil ik er wel weer vanaf, hoe krijgik het goed gedeïnstalleerd? Als ik het programma verwijder word mn HD2 heel traag, zelfs na soft-reset. Opera werkt niet meer en hij is heel traag. Ik heb niet zoveel zin in een hardreset, zijn er andere opties?
Daarin tegen is niet alleen de resolutie hoger maar ook de kleuren zijn mooier en helderder dan op de iPhone. Nogmaals, het is maar wat je mooier vindt, het is eigenlijk niet eens een mening, qua display naast elkaar in verschillende omgevingen kun je het niet eens met elkaar vergelijken, wat zeg ik, dat wil je niet eens vergelijken.janzeeschuimers schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:20:
[...]
De resolutie is veel beter bij de htc dus de hd2 heeft gewoon een beter beeld dan de iphone alleen een transflective screen is ook in direct zonlicht goed leesbaar.Plus transflective verbruikt niet zoveel stroom omdat het niet zo veel backlight nodig heeft.
Kijk dan gewoon naar de review op 1 minuut en 20 seconden dan zie je wat ik bedoel:
http://www.youtube.com/watch?v=jCW8vBaJ5zY&translated=1
Wat mij betreft kies ik dus liever voor een mooi display, dan een comendore64 scherm die iets beter is in het zonlicht en zuiniger is omtrent de resolutie

http://www.1800pocketpc.c...d-fun-game.html#more-9161
Toevallig ook een andere link van aangezien het me niet lukt hem van 1800pocketpc te downloaden?M-en-M schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:03:
Weer een leuk spel voor de HD2, van dezelfde makers van Xtrakt en Electopia (De twee mooiste, en naar mijn mening beste spellen voor Windows Mobile), Experiment 13:
[afbeelding]
http://www.1800pocketpc.c...d-fun-game.html#more-9161
Google chrome wou gewoon niet, IE werkte,, bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door turbojonny op 20-11-2009 19:03 ]
Ik heb wel 1 vraag. Wanneer ik MSN op start, importeerd hij al mijn contacts in mijn adressenboek. Dat is redelijk irritant, want ik wil die lui niet allemaal in mijn adressenboek hebben. Ik heb ze er dus allemaal weer uitgegooid, maar nadat ik MSN weer opstart, zijn ze er weer. Kan ik dit uitschakelen?
jazekersorted.bits schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:03:
Ondertussen is mijn HD2 gearriveerd en na diverse tweaks, werkt het best lekker. Ik vind het niet beter of slechter typen dan mijn iPhone.
Ik heb wel 1 vraag. Wanneer ik MSN op start, importeerd hij al mijn contacts in mijn adressenboek. Dat is redelijk irritant, want ik wil die lui niet allemaal in mijn adressenboek hebben. Ik heb ze er dus allemaal weer uitgegooid, maar nadat ik MSN weer opstart, zijn ze er weer. Kan ik dit uitschakelen?
Windows menu
Windows Live
Menu
Opties
2 Synchronisatie
overigens wordt dit ook al gevraagd bij de eerste keer aanmelden bij windows live..
Die vinkjes zijn bij mij grayed out. Ik kan ze niet uitzetten (ze zijn dus grijs + aangevinkt). Ondertussen synced hij ze ook naar mijn Exchange server. Effe proberen als ik hem opnieuw installeer ofzo.Dennis-L schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:21:
[...]
jazeker
Windows menu
Windows Live
Menu
Opties
2 Synchronisatie
overigens wordt dit ook al gevraagd bij de eerste keer aanmelden bij windows live..
volgens mij moet je ook eerst aanmelden voor je die vinkjes weer uit kan vinkensorted.bits schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:28:
[...]
Die vinkjes zijn bij mij grayed out. Ik kan ze niet uitzetten (ze zijn dus grijs + aangevinkt). Ondertussen synced hij ze ook naar mijn Exchange server. Effe proberen als ik hem opnieuw installeer ofzo.
Er worden geen extra programma's geïnstalleerd maar alleen enkele settings aangepast, welke ik zelf handig vind.
Het volgende wordt aangepast:
- Gevoeligheid touch (TouchPanel) verbeterd.
- Solitaire en BubbleBreaker weer beschikbaar bij Spelletjes.
- Extra Foto modes:
Video Share
GPS Photo
- Notificatie LED aan bij nieuwe SMS/Gemiste oproep/Voicemail.
- HTCAlbum: Niet minimaliseren maar sluiten.
Opera fixes:
- Haptic Feedback in Opera bij aanklikken Link.
- Links makkelijker aanklikken als je bent uitgezoomd.
- Aantal Opera Tabs naar 6.
- Splashscreen van de webbrowser heeft nu een mooi Opera "Thema"
- Telefoon:
Geen toetsgeluid bij intoetsen nummer.
(Met dank aan: adolfotregosa, tboy2000, Laurentius26)
(TweakPack heb ik volledig getest op eigen HD2, installatie ervan blijft echter natuurlijk op eigen risico)
Download:
http://rapidshare.com/fil.../Tweak_11_2009_HD2.WM.CAB
of
http://www.basst.nl/wp-co.../Tweak_11_2009_HD2.WM.CAB
Is dat dezelfde aanpassing als eerder in het topic genoemd? Heb je ook een 'undo' cab?basst85 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:56:
Gevoeligheid touch (TouchPanel) verbeterd.
Verder natuurlijk hartelijk dank!
Ja dat klopt. Voor mijn gevoel was het een stuk verbeterd, daarom heb ik het in de CAB verwerkt.CodeIT schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:05:
[...]
Is dat dezelfde aanpassing als eerder in het topic genoemd? Heb je ook een 'undo' cab?
Ben nog bezig met de "Undo" cab.
Het enige wat de cab hiermee doet is de registersleutels in de map HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\Setting\TouchPanel aanpassen. Als je daarvan zelf een kopie maakt voor het installeren dan weet je zeker dat je het naar de oude staat kan herstellen.CodeIT schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:05:
[...]
Is dat dezelfde aanpassing als eerder in het topic genoemd? Heb je ook een 'undo' cab?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Kijk, da's nog ns nuttig. Ik had Leo's servicepack precies om die reden even links laten liggen, maar die instellingen in één cabje is wel handig, scheelt een hoop handmatig gepiel in het register. Alleen die verandering van het opstartscherm van Opera had van mij niet gehoeven, maar ik begrijp dat ook dat alleen de aanpassing van een 'setting' is?basst85 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:56:
Ik heb een "Tweakpack"/ServicePack gemaakt voor de HD2, gebaseerd op de ServicePack van Laurentius26.
Er worden geen extra programma's geïnstalleerd maar alleen enkele settings aangepast, welke ik zelf handig vind.
(...)
Over de waarschuwing led dat is standaard bij de htcbasst85 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:56:
Ik heb een "Tweakpack"/ServicePack gemaakt voor de HD2, gebaseerd op de ServicePack van Laurentius26.
Het volgende wordt aangepast:
- Gevoeligheid touch (TouchPanel) verbeterd.
- Solitaire en BubbleBreaker weer beschikbaar bij Spelletjes.![]()
- Extra Foto modes:
Video Share
GPS Photo
- Notificatie LED aan bij nieuwe Email/SMS/Gemiste oproep/Voicemail.
- HTCAlbum: Niet minimaliseren maar sluiten.
Opera fixes:
- Haptic Feedback in Opera bij aanklikken Link.
- Links makkelijker aanklikken als je bent uitgezoomd.
- Aantal Opera Tabs naar 6.
- Splashscreen van de webbrowser heeft nu een mooi Opera "Thema"![]()
- Telefoon:
Geen toetsgeluid bij intoetsen nummer.
(Met dank aan: adolfotregosa, tboy2000, Laurentius26)
(TweakPack heb ik volledig getest op eigen HD2, installatie ervan blijft echter natuurlijk op eigen risico)
Download:
http://rapidshare.com/fil.../Tweak_11_2009_HD2.WM.CAB
of
http://www.basst.nl/wp-co.../Tweak_11_2009_HD2.WM.CAB
Hmm, je hebt inderdaad gelijk. Zal even kijken of er een andere instelling voor is.mattrob schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:28:
Bij mij werkt de flash voor 'new email' niet ... Terwijl wel alles netjes ingesteld staat. Bij sms wel, bij email niet. Zijn er meer met dat probleem ?
Verwijderd
Bedankt "basst85", hier hebben we wat aan!basst85 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:56:
Verwijderd
zodat men na installatie kan kiezen welke tweaks die wel en niet wil aanzetten?
best bruut proggie (door de simpelheid), door een Nederlander voor zover ik weet, werd uiteindelijk voor veel htc wm phones gebruikt!
Weet iemand wat er bedoeld wordt met de waarschuwing voor mogelijke extra kosten bij het updaten van de albumhoes? Moet je daarvoor betalen dan? Of bedoelen ze evt. datakosten?
[ Voor 4% gewijzigd door Dani86 op 21-11-2009 00:39 ]
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=554177
Werkt hetzelfde als de iphone appilicatie, echter krijg je dan de volgende mogelijkheden: Shutdown/Restart/Sleep mode.
Iphone versie (alleen power off)
http://www.youtube.com/watch?v=HMawzW9z05c
Gebruik hem zelf voor me touch HD en het werkt ideaal!
[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 21-11-2009 01:18 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Ik wil em aan de powerknop hebben maar kom de windowsmap niet in

Weet iemand hoe je de kleur van de led veranderd? En hoe je achterhaald welke kleuren die kan knipperen.
Groen-Amber en oranje maar hopelijk ook blauw. Mis m'n kaiser notification led wel. (en werkt helaas niet, wel ff geprobeerd). Fijn HD2 weekend iig iedereen
Verwijderd
camera is idd niet de beste in t donker, staat htc bekend om (alhoewel er wel veel mensen tevreden mee zijn)
[ Voor 22% gewijzigd door Elwin23 op 21-11-2009 02:20 ]
In het register het volgende toevoegen:Texelcabrio schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:18:
Weet iemand of het mogelijk is om de slide unlock functie van HTC uit te zetten ? Ik wil gewoon als ik het toestel aanzet dat ie dat ook doet en niet nog een keer moeten sliden.
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Keybd\DeviceLockWhenSuspend
Als DWORD, met waarde "0"
Na het toevoegen even je telefoon opnieuw starten.
Heb het zelf ook even toegevoegd, is inderdaad wel handig!
[ Voor 12% gewijzigd door basst85 op 21-11-2009 09:44 ]
Verwijderd
Heb je al in Taakbeheer gekeken hoeveel processen er op de achtergronden draaien? De enige keer dat mijn HTC beetje hangt, is als er teveel programma's open zijn. Standaard blijft alles op de achtergrond draaien.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:52:
Sinds vandaag in het bezit van de HD2. Hij is inderdaad erg snel maar wat mij zo ontzettend irriteert is dat hij vaak blijft hangen en dat hij niet reageert op mijn aanrakingen. Ook is het snel typen absoluut onmogelijk om dit foutloos te doen. De camera presteert vooral in het donker ronduit slecht. Ik zie dus ook geen meerwaarde in de flitser. Uiteraard worden foto's in het donker beter belicht maar heeft het lensje erg veel moeite om scherp te blijven. Herkennen jullie deze problemen, en dan met name het frequent hangen van het systeem
Verwijderd
HKLM\HARDWARE\Setting\TouchPanel
waarde XBorderFilter value 6 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 5
waarde YBorderFilter value 4 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 0
waarde NoiseThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerupThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
dit werkt voor mij zeker goed. typen zonder fouten en toch niet zo ongevoelig als een resistive touchscreen.
misschien dat jullie hier wat aan hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 11:02 ]
Verwijderd
Contacten -> meer -> menu -> Weergeven -> Alle/Contacten/Sim <- hier je keuze uit maken.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:47:
Wanneer ik naar "telefoon" ga en een contact opzoek dan zie ik ziwel de contacten op mijn gsm als op de sim(deze lopen 1 op 1) dus zie de contacten dubbel. Kan je ergens aangeven dat je de contacten op de sim niet wilt zien?
Ik heb een cab gemaakt dit TomTom automatisch laat roteren: Pinobigbird Autorotate TomTom op RapidshareVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:32:
Allemaal hartelijk dank voor deze cab's. ik ben een noob in het register gebeuren. kan iemand mij een cab maken zo dat mijn tomtom scherm automatisch draait. ik heb overigens wel register editor op mijn pc staan kan dus wel in het register komen van mijn leo. maar de termen strings etc. vind ik eng worden............
Edit: Mirrors: Pinobigbird TomTom Autorotate op Load2All /Edit
Wat het doet is de volgende registersleutels toevoegen:
1
2
3
4
5
| [HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList] "TomTom Navigator"="MunichWinClass" [HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName] "TomTom Navigator"="\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe" |
Laat me weten of het werkt (ik heb zelf helaas nog geen HD2
Edit: updated
[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 23-11-2009 21:35 . Reden: Mirror toegevoegd ]
Verwijderd
je hebt daar inderdaad de keuze, alle, contacten en sim. Bij mij staat deze op contacten, maar ik zie dus ook de simgegevens...Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:58:
[...]
Contacten -> meer -> menu -> Weergeven -> Alle/Contacten/Sim <- hier je keuze uit maken.
Verwijderd
zelf heb ik geen contacten op mijn sim maar heb er net even 1 aangemaakt en bij mij werkt de keuze prima.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:01:
[...]
je hebt daar inderdaad de keuze, alle, contacten en sim. Bij mij staat deze op contacten, maar ik zie dus ook de simgegevens...
is het niet zo dat alle contacten dubbel op je toestel staan?
dat had ik namelijk na het overzetten van mijn contacten van mijn "oude" nokia die maakte van 1 contact met 2 nummers 2 aparte contacten met dezelfde naam. ik kwam hier pas achter toen ik mijn nummers op m'n HD2 zette.
Verwijderd
hij geeft bij mij aan dat het instaleren mislukt is, kan je niet zeggen waar dit aan ligt,
Hee Basst85,basst85 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:39:
[...]
In het register het volgende toevoegen:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Keybd\DeviceLockWhenSuspend
Als DWORD, met waarde "0"
Na het toevoegen even je telefoon opnieuw starten.
Heb het zelf ook even toegevoegd, is inderdaad wel handig!
Dank voor de info !
Oeps my bad, had Required Operating system verkeerd staan. Nieuwe cab, link geüpdate: Pinobigbird Autorotate TomTom op RapidshareVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:25:
Ik heb een cab gemaakt dit TomTom automatisch laat roteren: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare
hij geeft bij mij aan dat het instaleren mislukt is, kan je niet zeggen waar dit aan ligt,
Edit:
Mirrors: Pinobigbird TomTom Autorotate op Load2All
[ Voor 10% gewijzigd door Pinobigbird op 23-11-2009 21:36 . Reden: Mirror toegevoegd ]
Verwijderd
met Gyrator kan je elk programma op landscape zettenPinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:45:
[...]
Oeps my bad, had Required Operating system verkeerd staan. Nieuwe cab, link geüpdate: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare
http://gyrator.brins0.net/
Verwijderd
Is hier iets aan te doen ??
cor
Verwijderd
Verwijderd
Werkt goed man! bedankt!!Pinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:45:
[...]
Oeps my bad, had Required Operating system verkeerd staan. Nieuwe cab, link geüpdate: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare
Verwijderd
nee. Versie 10 heeft geen checkerboard. Maar is niet stabiel en heeft geen multitouch. Lijkt er op dat je toch moet wachten op verdere ontwikkelingen of van andere explorersVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:20:
Als ik snel aan het surfen ben met Opera verschijnen er steeds van die grijs/zwartje blokjes, net alsof hij de pagina nog niet volledig heeft geladen.
Is hier iets aan te doen ??
cor
http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Nu heb ik een HTC Touch Cruise die 's avonds in kunstlicht nogal last heeft van "smearing". Dan maakt hij zegmaar "weinig frames, elke met een lange sluitertijd" wat er bij beweging er niet uit ziet. Gewoon niet bruikbaar. Ik zou met een redelijke kwaliteit, of iig beter dan nu, al tevreden zijn.
Zou iemand een filmpje, gemaakt in het schemer donker of matig kunstlicht, willen maken en uploaden? Dat beoordeelt het best (beter dan het lezen van een mening
((vraagtie nu de zon eindelijk weer eens schijnt....

THX alvast!
Verwijderd
Kwaliteit zal iets beter zijn als van je oude htc, maar zal nog steeds niet mooi zijn. opnames in het donker,.. zal zo eens kijken hoe de camera het in de donkere gang doet.
edit: in een donker stukje gang geprobeert, en gaat niet echt schokkend of wat dan ook,.. je kan ook tijdens het filmen de flitser aanzetten, dat erbij verlicht word..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 14:44 ]
Verwijderd
wat ik me wel afvroeg. Ik heb voorlopig een gewoon abonnement bij proximus, geen data-paketten ofzo en ook niet pre-paid data. Toch wist hij meteen dat ik in antwerpen zat en werkte de weerapplicatie. Wil dit zeggen dat hij toch op één of ander datanetwerk bezig is en me geld kost? Ik heb gekeken bij de settings en alleen telefoon en gegevensverbinding stonden aan ( die laatste gaat vanzelf altijd terug aan, was op iPhone ook, daar stond edge ook altijd aan, anders heb je geen verbinding bij proximus ) Indienik dus wel stiekem data verbruik, welke moet ik afzetten en waar dan? ik wil dat eerst eens rustig bekijken die datapaketten.
edit: ok heb net even gebeld met proximus, blijkbaar toch een paar keer ongewild op het 3G netwerk gezeten. Alles in orde nu, verder syncen en tweaken hehe.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 15:35 ]
Tja, dat heb je met Telfort: 4 jaar geleden overgenomen door KPN en netwerk deels samengevoegd. Ik zie alleen niet in hoe dat een probleem kan zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:52:
ik heb een probleem met de melding van roaming. ik heb een telfort sim maar doorde netwerknaam nl kpn nl
_██_
(ಠ_ృ)
Dank je! Ik vond hem na de patch wat irritant typen, maar nu werkt het super en het typen gaat nu inderdaad weer razendsnel. Dit tweaken heb ik wel gemist na 2 iphonesVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:54:
aangezien bij mijn HD2 na de tweak van het touchscreen leek te reageren als een resistive touchscreen i.p.v. een capacitive touchscreen heb ik de waarden nog een beetje aangepast:
HKLM\HARDWARE\Setting\TouchPanel
waarde XBorderFilter value 6 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 5
waarde YBorderFilter value 4 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 0
waarde NoiseThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerupThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
dit werkt voor mij zeker goed. typen zonder fouten en toch niet zo ongevoelig als een resistive touchscreen.
misschien dat jullie hier wat aan hebben.
EDIT: Ow ja, hoe krijg ik die nieuwe office mobile op mijn HD2? Want mijn marketplace heeft maar 10 apps ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door sorted.bits op 21-11-2009 15:27 ]
Verwijderd
Het probleem is dat ik een telfort SIM heb terwijl de netwerknaam op de HD2 aangeeft "NL KPN NL Telfort". De HD2 gaat er hierdoor vanuit dat ik aan het roamen ben op het netwerk van KPN terwijl dit niet het geval is. Hierdoor krijg ik telkens een melding dat ik akkoord ga om data binnen te halen die wellicht met extra kosten gepaard gaat. Het is dus niet mogelijk om automatische updates van bijvoorbeeld e-mail in te schakelen voor mijn eigen netwerk.Atomsk schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:22:
[...]
Tja, dat heb je met Telfort: 4 jaar geleden overgenomen door KPN en netwerk deels samengevoegd. Ik zie alleen niet in hoe dat een probleem kan zijn.
Ik weet dat je kunt aangeven bij diverse onderdelen dat je roamen toestaat, dit betekent echter ook dat je HD2 in het buitenland continue data gaat ophalen met behoorlijke kosten. Aangezien ik regelmatig in Belgie en Duitsland ben gebeurt dit een aantal keren per week.
Ik ben dus op zoek naar een oplossing om de netwerknaam gelijk te maken met de naam op de SIM-kaart waardoor ik deze meldling alleen krijg als ik echt op een ander netwerk zit.
Wellicht moet ik een nieuwe SIM kaart opvragen?
Verwijderd
In ieder geval bedankt voor het testen, maar ik denk dat ze niet allebei in contacten staan. bij het ene telefoonnummer staat namelijk een "soort msnpoppetje" voor en bij de andere een afbeelding van een simkaart....Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:08:
[...]
zelf heb ik geen contacten op mijn sim maar heb er net even 1 aangemaakt en bij mij werkt de keuze prima.
is het niet zo dat alle contacten dubbel op je toestel staan?
dat had ik namelijk na het overzetten van mijn contacten van mijn "oude" nokia die maakte van 1 contact met 2 nummers 2 aparte contacten met dezelfde naam. ik kwam hier pas achter toen ik mijn nummers op m'n HD2 zette.
Ik zie nu dat het te maken heeft met zoeken. Als je zoekt dan geeft hij de contact en sim weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 16:36 . Reden: toevoeging zoeken ]
Verwijderd
op http://telfort.gebruikers.eu komt deze vraag ook regelmatig voor. Iemand had al een keer HTC gemaild maar die wijzen naar Telfort en Telfort zegt zelf geen oplossing te hebben. Dus een nieuwe SIM aanvragen gaat niet helpen denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:28:
[...]
Het probleem is dat ik een telfort SIM heb terwijl de netwerknaam op de HD2 aangeeft "NL KPN NL Telfort". De HD2 gaat er hierdoor vanuit dat ik aan het roamen ben op het netwerk van KPN terwijl dit niet het geval is. Hierdoor krijg ik telkens een melding dat ik akkoord ga om data binnen te halen die wellicht met extra kosten gepaard gaat. Het is dus niet mogelijk om automatische updates van bijvoorbeeld e-mail in te schakelen voor mijn eigen netwerk.
Ik weet dat je kunt aangeven bij diverse onderdelen dat je roamen toestaat, dit betekent echter ook dat je HD2 in het buitenland continue data gaat ophalen met behoorlijke kosten. Aangezien ik regelmatig in Belgie en Duitsland ben gebeurt dit een aantal keren per week.
Ik ben dus op zoek naar een oplossing om de netwerknaam gelijk te maken met de naam op de SIM-kaart waardoor ik deze meldling alleen krijg als ik echt op een ander netwerk zit.
Wellicht moet ik een nieuwe SIM kaart opvragen?
Verwijderd
Werkt perfect.Pinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:00:
[...]
Ik heb een cab gemaakt dit TomTom automatisch laat roteren: Pinobigbird Autorotate TomTom op Rapidshare
Wat het doet is de volgende registersleutels toevoegen:
code:
1 2 3 4 5 [HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList] "TomTom Navigator"="MunichWinClass" [HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName] "TomTom Navigator"="\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe"
Laat me weten of het werkt (ik heb zelf helaas nog geen HD2)
Edit: updated
Spaart mij zelf wat gedoe met een regeditor.
Bedankt
Nee, dan moet je overstappen op een andere aanbieder.Dennis-L schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:48:
[...]
op http://telfort.gebruikers.eu komt deze vraag ook regelmatig voor. Iemand had al een keer HTC gemaild maar die wijzen naar Telfort en Telfort zegt zelf geen oplossing te hebben. Dus een nieuwe SIM aanvragen gaat niet helpen denk ik.
_██_
(ಠ_ృ)
Pinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:45:
[...]
ik krijg hem wel op mijn hd2 maar er gebeurt niks met tomtom wat moet ik doen nadat ik het uitgepakt heb(op storage kaart),red1100
tabblad instellingen --> menu (onderaan) --> 'meer' --> persoonlijk --> telefoon --> 'Toetsenblok' op 'Uit' zetten - en klaar is kees.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:36:
hoe kan je handmatig toetsgeluid (tijdens tel nr intoetse) uitschakelen?
[ Voor 7% gewijzigd door Appelsap op 21-11-2009 18:45 ]
Verwijderd
Bedankt, ik had geen simkaart erin geplaatst en kon dus geen opties aanklikken...Appelsap schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:43:
[...]
tabblad instellingen --> menu (onderaan) --> 'meer' --> persoonlijk --> telefoon --> 'Toetsenblok' op 'Uit' zetten - en klaar is kees.
Intussen ben ik dus ook een eigenaar van dit toestel.
Eerste indruk, voelt solide aan. Helaas die camera die uitsteekt he......lekker typen op de tafel zit er niet bij.
Helderheid en kleuren zeker goed. De snelheid ook.
Ik heb de brando ultra clear screen opgezet en merk toch dat bij lichte aanraking al iets geopend wordt.
Dat kun je overigens voorkomen door iets harder op het scherm te drukken.
Ben er nog wel ff een tijdje zoet mee
Verwijderd
ik heb telefoon even uitgezet en weer aangezet.red1100 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:42:
quote:
Pinobigbird schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:45:
[...]
ik krijg hem wel op mijn hd2 maar er gebeurt niks met tomtom wat moet ik doen nadat ik het uitgepakt heb(op storage kaart),red1100
en als je in tomtom zit, en je scherm horizontaal kantelt, dan gaat ie mee!
Deze telefoon trekt al enige tijd mijn interesse, het enige wat mij tegenhoud is de huidige beschikbaarheid in de winkels en enige twijfel óf ik het wel moet doen.
Enfin,
Hoe is deze telefoon als je deze wil gaan gebruiken als muziekspeler (fiets, trein, bus ect.)? Ivm met de 3.5mm jack aan de onderkant is elke headset mogelijk, maar hoe is het geluid dat eruit komt? Acceptabel, goed of ronduit slecht?
bvd.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Skullcandy Hesh; Black =)CLB schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:11:
Ligt ook grotendeels aan de headset die je gaat gebruiken denk ik zo...
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
Volgens gsmarena heel goedDawn schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:07:
Even een korte vraag betreffende deze telefoon en ik kan zo snel het antwoord eventjes niet vinden.
Deze telefoon trekt al enige tijd mijn interesse, het enige wat mij tegenhoud is de huidige beschikbaarheid in de winkels en enige twijfel óf ik het wel moet doen.
Enfin,
Hoe is deze telefoon als je deze wil gaan gebruiken als muziekspeler (fiets, trein, bus ect.)? Ivm met de 3.5mm jack aan de onderkant is elke headset mogelijk, maar hoe is het geluid dat eruit komt? Acceptabel, goed of ronduit slecht?
bvd.
http://www.gsmarena.com/htc_hd2-review-418p8.php
Dat headset bepaalt of audio kwaliteit goed is, is natuurlijk alleen waar als het ook goed aangegeven wordt.
garbage in garbage out. Sterker nog hoe beter je headset hoe slechter het geluid klinkt als het slecht wordt doorgegeven.
- Als je aan het bellen bent schakelt de nabijheidssensor het beeldscherm netjes uit om het ongewenst indrukken van 'toetsen' te voorkomen. Mijn vraag is of dit ook te activeren is wanneer je gebeld wordt? Zo voorkom je namelijk dat je ongewenst 'toetsen' indrukt wanneer je telefoon zich bijvoorbeeld in je zak/hoesjes bevindt.
- Dan nog iets waar ik vandaag tegenaan liep. Op het moment dat je de HTC sense muziekspeler voor je hebt en je gebruikt de volumeknop aan de zijkant van het toestel krijg je niet het geluidsniveau, maar het vorige/volgende nummer. Is dit aan te passen?
Ik vind het jammer dat er tot nu toe helaas geen antwoord is geweest op mijn vraag. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat ik de enige ben die met dit probleem kampt
- Als je aan het bellen bent schakelt de nabijheidssensor het beeldscherm netjes uit om het ongewenst indrukken van 'toetsen' te voorkomen. Mijn vraag is of dit ook te activeren is wanneer je gebeld wordt? Zo voorkom je namelijk dat je ongewenst 'toetsen' indrukt wanneer je telefoon zich bijvoorbeeld in je zak/hoesjes bevindt.
Als je het scherm blokkeert en dan de volumeknop gebruikt werkt het volgens mij wel.
- Dan nog iets waar ik vandaag tegenaan liep. Op het moment dat je de HTC sense muziekspeler voor je hebt en je gebruikt de volumeknop aan de zijkant van het toestel krijg je niet het geluidsniveau, maar het vorige/volgende nummer. Is dit aan te passen?
The devil is in the details.
lovely, ik ga even lezenVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:21:
[...]
Volgens gsmarena heel goed
http://www.gsmarena.com/htc_hd2-review-418p8.php
Dat headset bepaalt of audio kwaliteit goed is, is natuurlijk alleen waar als het ook goed aangegeven wordt.
garbage in garbage out. Sterker nog hoe beter je headset hoe slechter het geluid klinkt als het slecht wordt doorgegeven.
thanks.
Helaas heeft mijn outlook zich ook op de 1 of andere manier leeg gesynchroniseerd....Daar had ik toch echt ook al mijn contacten in staan, zijn nu weg
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Alser een binnenkomend gesprek is, komt er een slider onder in beeld om het gesprek op te nemen of weg te drukken. Daar het een slider is, kan je het in principe niet per ongeluk opnemen. (althans niet via het scherm)XiDiX schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:26:
Ik vind het jammer dat er tot nu toe helaas geen antwoord is geweest op mijn vraag. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat ik de enige ben die met dit probleem kampt![]()
[list=1]
• Als je aan het bellen bent schakelt de nabijheidssensor het beeldscherm netjes uit om het ongewenst indrukken van 'toetsen' te voorkomen. Mijn vraag is of dit ook te activeren is wanneer je gebeld wordt? Zo voorkom je namelijk dat je ongewenst 'toetsen' indrukt wanneer je telefoon zich bijvoorbeeld in je zak/hoesjes bevindt.
Betreffende de volumekey; da's een bug die weleens voorkomt. Een soft reset zal het verhelpen.
Verwijderd
Tip: (nu wel te laat helaas....) Microsoft My Phone. een extra backup is nooit weg.Devian schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:50:
Hm shit... al mijn contacten kwijtgeraakt nadat ik bezig ben gegaan flash werkend te krijgen in opera (wat nu wel werkt!! youtube enz).
Helaas heeft mijn outlook zich ook op de 1 of andere manier leeg gesynchroniseerd....Daar had ik toch echt ook al mijn contacten in staan, zijn nu weg
En werkt prima, contacten, sms, foto's etc worden netjes online weggezet.
Heb ik ook eens last van gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:43:
Als ik in verkenner naar de windows folder ga, dan duurt dit het vrij lang voordat dit geladen is. Hebben meer mensen dit probleem ondervonden?
En wel na een sorteer actie. Sortering terug gezet naar "naam" en er geen last meer van gehad.
Verwijderd
Dat is helaas niet zo. Ik heb het getest door mezelf te bellen en de nabijheidssensor af te dekken. Zodra de oproep binnen kwam ging het scherm aan.Mute schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:29:
[...]
Is dat niet zo? Als dat niet standaard al zo is dan betwijfel ik of je dat zelf aan kan zetten.
Daar heb jij helemaal gelijk in. Ben ik blij mee haha. ThxMute schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:29:
[...]
Als je het scherm blokkeert en dan de volumeknop gebruikt werkt het volgens mij wel.
Dit hoort niet, je fixt het door de telefoon opnieuw op te starten.XiDiX schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:26:
Dan nog iets waar ik vandaag tegenaan liep. Op het moment dat je de HTC sense muziekspeler voor je hebt en je gebruikt de volumeknop aan de zijkant van het toestel krijg je niet het geluidsniveau, maar het vorige/volgende nummer. Is dit aan te passen?
Het wordt veroorzaakt als je nummers wisselt door middel van de omhoog/omlaag sleep gesture.
Verwijderd
hoe heb je dat gefixed, flash in opera??Devian schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:50:
Hm shit... al mijn contacten kwijtgeraakt nadat ik bezig ben gegaan flash werkend te krijgen in opera (wat nu wel werkt!! youtube enz).
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week ook een HD2 en hij bevalt uitermate goed. Alleen ik heb sinds vanavond een probleem. Als ik de telefoon opstart gaat hij automatisch naar het HTC navipaneel. Wanneer ik op de home of windows button druk gebeurd er helemaal niks, ik zit dus als het ware vast in het navipaneel.
Ik heb de mod van laurentius geinstalleerd en dutty's taskmanager, verder heb ik er nog niks mee gedaan.
Softreset heeft ook niet geholpen
Iemand een suggestie hoe dit op te lossen is?
groeten,
Robin

Dear
Please make sure the settings for sms from sms-menu-options-delivery is set to 'immediate'
If the problem continues then please test the sim in another phone to discard the posibility of a faulty SIM.
Then you can save your data and do a master reset.
Performing a factory reset
If a normal reset does not solve a system problem, you can perform a factory reset. After a factory reset, the phone is restored to its default settings—the way it was when you first purchased it and turned it on. You will lose any programs you installed, data you entered, and settings you customized on your phone, and only Windows Mobile software and other pre-installed programs will remain.
There are two ways to do a factory reset. One way is perform a clear storage process through the phone settings. The other way is to perform a hard reset by pressing certain buttons on your phone, in cases when you are unable to start up your phone and enter the phone settings.
Warning! Your phone will be set back to factory default settings. Make sure that any additional installed programs and important data on your phone have been backed up before you perform a factory reset.
Important If Encrypt files when placed on a storage card is enabled, back up all files from the storage card before performing a factory reset (Clear Storage or hard reset) or updating the operating system. Otherwise, you will no longer be able to access the encrypted files on the storage card. Use ActiveSync or Windows Mobile Device Center to transfer files between your storage card and computer. After the procedure, copy your files back to the storage card.
To perform a clear storage
1. On the Home screen, slide to the Settings tab and then tap Security > Factory reset.
2. Enter “1234” and then tap Yes.
To perform a hard reset
1. With the phone turned off, press and hold the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons, then press the END/POWER button shortly and release it. You will then see this message on the screen.
This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp to restore manufacturer default, or press other keys to cancel.
2. Release the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons.
3
. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.
If these steps have not helped, please let me know by responding using the link provided and I will be happy to check again for you.
Best regards,
Carola
Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
wifi werkt niet wanneer je hem met de usbkabel aan je pc hangtDutch2007 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:29:
hmm zette me draadloos (wifi) uit, en kon hem niet meer aanzetten, wat bleek, als je wifi uit hebt staan, sluit hem aan op de pc, dan zet ie je wifi niet aan (is grayed out, ontkoppelen (en k had hem even restarted_ and ut werkt weer
Ik heb me rot gezocht naar een lijst, maar kan het niet vinden en weet niet meer hoe het programma precies heette. Een hard reset heb ik echt geen zin in
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Werkte de update hiervan bij jou wel? Bij mij wilde My Phone iedere keer een update downloaden, maar installeerde deze vervolgens niet. Uiteindelijk maar handmatig de nieuwste versie geïnstalleerd.Pandorian schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:44:
[...]
Tip: (nu wel te laat helaas....) Microsoft My Phone. een extra backup is nooit weg.
En werkt prima, contacten, sms, foto's etc worden netjes online weggezet.
De premium features (lokalisatie e.d.) van My Phone willen het ook niet doen. Heb zo'n testsms vanaf de Microsoft website verstuurd, maar er gebeurt helemaal niets. SMS wordt gewoon weergegeven, terwijl deze onzichtbaar zou moeten blijven volgens mij. Vodafone staat in het lijstje van ondersteunde providers, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand bij wie het wel functioneerd?
[ Voor 28% gewijzigd door Atomsk op 22-11-2009 01:39 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Had ik ook, nadat die een keer geladen was, was dit verholpen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:43:
Als ik in verkenner naar de windows folder ga, dan duurt dit het vrij lang voordat dit geladen is. Hebben meer mensen dit probleem ondervonden?
Ik gooi m'n ipod touch maar in een la aan een lader: http://img406.imageshack.us/img406/3770/vnceipod01.png
En het werkt zowaar nog best redelijk ook!
Heeft iemand Live Mesh al geïnstalleerd? Werkt ook erg handig voor de foto's en bestanden.
Kan ik zeker aanraden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 01:33 ]
Ik ben dit hele weekend al aan het testen. Het lijkt erop dat HTC hun SMS applicatie slecht geprogrammeerd heeft. Overigens werkt dit met een HTC Touch Pro 2 wel goed.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=575848
Als ik die fix draai, dan krijgen mijn SMSjes de prefix GSM mee en dat probleem heeft de patchmaker nog niet opgelost helaas.
Jammer hoor
Zou ik zoiets kunnen melden bij HTC?
[ Voor 3% gewijzigd door Cafun op 22-11-2009 08:46 ]
Ik gok dat het met de HTC SMS applicatie te maken heeft. Zie mijn stukje over Exchange 2010Atomsk schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:21:
[...]
De premium features (lokalisatie e.d.) van My Phone willen het ook niet doen. Heb zo'n testsms vanaf de Microsoft website verstuurd, maar er gebeurt helemaal niets. SMS wordt gewoon weergegeven, terwijl deze onzichtbaar zou moeten blijven volgens mij. Vodafone staat in het lijstje van ondersteunde providers, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand bij wie het wel functioneerd?
Verwijderd
Onder [default] de volgende 2 regels toevoegen:
x87="NOP"
xE5="NOP"
Daarna save je het bestand weer naar de ZIP en herstart je iGO. Toen was het bij mij opgelost.
Dit topic is gesloten.