HTC HD2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.147 views

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kami124 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:21:
[...]
Is het ook normaal dat als je je scherm van lock haalt (dus op de hardware toets drukt) dat je dan 1 á 2 sec. moet wachten voordat het scherm reageert en je dan pas dat slotje naar links of rechts kan bewegen?
Geen idee of het normaal is, maar ook ik moet ongeveer een seconde wachten voordat de slider reageert.

Ik had vandaag dat mijn volumeknoppen niet meer reageren als het scherm uit is gegaan met de HTC headset op, erg lastig, moet ik dus eerst dat ding weer aanzetten om het volume te bedienen.

Gek ook dat alle hardwareknoppen onderaan het scherm aan laten springen, zinloos, alleen de powerknop zou voldoende zijn.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:34:
[...]

Kan misschien iemand dit bestand op een ander plek aanbieden.
Bij rapidshare kun je het alleen downloaden als je premium acount hebt.

Alvast bedankt :)
http://got.djrammy.com/hd2/HTC_TouchScreen_v2.cab
http://got.djrammy.com/hd2/HTC_TouchScreen_original.cab

O-)

[ Voor 20% gewijzigd door RammY op 19-11-2009 20:56 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Gebruikt iemand hem in combinatie met een bluetooth autoradio? Ik heb namelijk het probleem dat de telefoon tijdens het bellen de toetsenblokkering eraf haalt als ik via de autoradio bel. Hierdoor worden knoppen ingedrukt (ander persoon hoort allemaal piepjes) en dus ook de "gesprek stoppen" knop terwijl mijn telefoon gewoon in mijn broekzak zit. Dit is niet echt ideaal, iemand enig idee hoe ik dit in kan stellen dat de toetsenblokkering gewoon actief blijft als hij via bluetooth verbonden is?
En ook hoe ik ervoor zorg dat je hands-free EN audio streaming verbinding maakt, nu moet ik dit handmatig instellen elke keer als hij verbinding maakt.
Verder super tevreden over het toestel, nu bijna 2 weken in gebruik, ook accuduur valt me niks tegen.

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Klopt het dat de hd2 geen transflective display heeft en hierdoor in direct zonlicht echt slecht leesbaar is zoals in onderstaande review na 1 minuut en 20 seconden wordt beweert door Steve Litchfield ?
Ik zou dit namelijk erg vreemd vinden van HTC wel een capacitive display met multitouch en dan niet transflective.

http://www.youtube.com/watch?v=jCW8vBaJ5zY&translated=1

[ Voor 18% gewijzigd door janzeeschuimers op 19-11-2009 19:23 ]

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
darkenrahl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:59:
Voor diegenen met "spook-aanrakingen" tijdens het typen: ziehier de oplossing (voor mij werkt het alvast)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=585511

een hele opluchting , typen gaat nu veel sneller en zonder fouten!
heb 'm er net ook op gezet, merkbaar verschil!
zeker het proberen waard

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

hstoker

Yatta!

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:01:
[...]

Presies de tip die ik nodig had ! TOP _/-\o_
Nog geen stemmen en flitspalen info maar die moet ik even scoren. Zijn daar bijzonderheden over vwb plaatsing of andere eigenaardigheden ?
De laatste keer dat ik TomTom er op had kon je gewoon stemmen downloaden vanuit de applicatie zelf, dat is denk ik de makkelijkste manier :)

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hebben jullie ook een lichte kraak via de speaker die je tegen je oor houdt als je belt?

Ik hoor tijdens het bellen regelmatig een kraak in de stem van de bellende partij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:08:
Gebruikt iemand hem in combinatie met een bluetooth autoradio? Ik heb namelijk het probleem dat de telefoon tijdens het bellen de toetsenblokkering eraf haalt als ik via de autoradio bel. Hierdoor worden knoppen ingedrukt (ander persoon hoort allemaal piepjes) en dus ook de "gesprek stoppen" knop terwijl mijn telefoon gewoon in mijn broekzak zit. Dit is niet echt ideaal, iemand enig idee hoe ik dit in kan stellen dat de toetsenblokkering gewoon actief blijft als hij via bluetooth verbonden is?
En ook hoe ik ervoor zorg dat je hands-free EN audio streaming verbinding maakt, nu moet ik dit handmatig instellen elke keer als hij verbinding maakt.
Verder super tevreden over het toestel, nu bijna 2 weken in gebruik, ook accuduur valt me niks tegen.
Vandaag even op de autoradio gehad maar niks bijzonder opgevallen.
Ik heb hem altijd op de bijrijdersstoel liggen omdat ik anders niet de telefoon kan bedienen als ik wat wil doen dus knoppen die aan blijven zijn me nog niet opgevallen, MAAR ga het wel in de gaten houden en koppel dat terug.

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:20:
Klopt het dat de hd2 geen transflective display heeft en hierdoor in direct zonlicht echt slecht leesbaar is zoals in onderstaande review na 1 minuut en 20 seconden wordt beweert door Steve Litchfield ?
Ik zou dit namelijk erg vreemd vinden van HTC wel een capacitive display met multitouch en dan niet transflective.

Klopt, net als de Iphone en 1000 andere phones trouwens ...
Maar eh, ik heb nog nooit een scherm gezien wat super te zien was in zonlicht dus ik maak me er niet druk om.
Mischien iets om druk over te maken in Arizona of in Curacao maar hier in NL een beetje spijkers op laag water zoeken.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Wie kan mij helpen met de juiste instellingen voor het syncen met de email. Voorheen werkte het 'redelijk' maar momenteel komt er al sinds een paar dagen niets binnen en dan ineens een aantal tegelijk. Terwijl de instellingen staan op 'zodra items binnen komen''.
Het betreft een hotmail account en een hi abonnement.

Wat betreft het smsen heb ik ook af en toe last van vreemde toetsen die gebruikt zouden zijn, het cab bestand zal ik zo ook gaan proberen. Hopende op een verbetering :) bedankt ! ;)
Soms staat er bij mij ineens wel de functie aan, bij het typen van een sms, dat de tekens boven de letters worden getypt. Dus waar je normaal de toets langer voor moet inhouden. Bijvoorbeeld: wanneer je, bij het (compacte qwert) toetsenbord op de toets voor de O en de P dukt komt de "+" in beeld, zo ook met de knop voor de A en de S komt er een "?" in beeld. Heb ik perongelijk ergens op gedrukt ofzo? Shift o.i.d. staat niet aan.

Verwijderd

mariconjo schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:38:
[...]

Je moet inderdaad een vodafone account voor de uitgaande mail aanmaken.
Ok, dank je !
Maar even mee wachten want ik denk dat mijn instelling met die server het hele Vodafone netwerk heeft laten crashen 8)

• eironman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
zal deze het ook doen op de htc hd 2
http://www.zercom.eu/inde...2198&f=1&h=2&s=1&a=143092
want hij is wel lekker goedkoop voor 16GB

Verwijderd

Is er iemand die Lotus Notes Traveler op zijn/haar HD2 al aan de praat heeft gekregen? IBM ondersteunt tot nu toe alleen tot Mobile 6.5

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:08
eironman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:17:
volgens mij ondersteunt de hd2 geen microSDHC

oh toch wel....

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis-L op 19-11-2009 20:29 ]

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
geloof dat ik RTFM heb gezegd over de Audio Booster, maar zie nu dat ik t had gelezen op XDA :)

25. Allow Audio Booster to Stay On.
Notice how after every song Audio Booster turns off again? A very simple solution is to press the Home button and not the "Done" softkey. This keeps Audio Booster running.

• janzeeschuimers
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:07:
[...]

Klopt, net als de Iphone en 1000 andere phones trouwens ...
Maar eh, ik heb nog nooit een scherm gezien wat super te zien was in zonlicht dus ik maak me er niet druk om.
Mischien iets om druk over te maken in Arizona of in Curacao maar hier in NL een beetje spijkers op laag water zoeken.
@The-Geek

Op de eerste plaats heeft de Iphone wel een transflective display , ten tweede is het filmpje gewoon in november opgenomen in het altijd zonnige Engeland , het gaat trouwens om het directe zonlicht en niet om de hoogte van de temperatuur zoals je suggereert door over Arizona en Curacao te beginnen.
Ten derde is in de review op 1 minuut en 20 seconden toch duidelijk een groot verschil te zien in leesbaarheid.

En als laatste is het wel raar waarom HTC wel 'n capacitive/multitouch display heeft gemonteerd en niet ook nog transflective.
Een transflective screen is niet alleen beter leesbaar in direct zonlicht maar zorgt er ook voor dat de accu langer meegaat omdat dit type display niet zoveel backlight nodig heeft.Gezien de vele klachten hier op het forum over de beperkte accuduur had HTC de accuduur kunnen verlengen door een transflective screen te monteren.

[ Voor 3% gewijzigd door janzeeschuimers op 19-11-2009 21:15 ]

Verwijderd

eironman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:17:
Ja hoor, waarom niet .....

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Elwin23 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:32:
@indofk: search ff in deze topic (of deel1), kan op 2 manieren, met een cab, en onder ME in je telefoonboek...
zoek en gij zult vinden, of groffer gezegd RTFM ;)
wat denk je dat ik gedaan heb ,heb je zelf TFM en dit topic gelezen ,..denk het niet anders had je geweten dat het er niet in stond wat bedoel je met een cap ik zoek geen weggelaten taskmangerer ofzo
of heb je mijn vraag niet goed gelezen

iemand anders die mij wel kan helpen ipv mij af te zeiken

1:heeft iemand al spb tv werkend gekregen op zn hd2 ?

2:en waar kan ik in hemelsnaam het informatie over eigenaar gedeelte zien
dat stond altijd onder instellingen

alvast bedankt

Verwijderd

hulp! vandaag mn hd2 ontvangen, blijft maar "Bezig met controleren...." van de "Sim-kaartstatus". Heb zowel mn oude VF-sim geprobeerd als mn nieuwe Hi, die ook al zou moeten zijn ingegaan. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren/wat ik moet doen?

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
janzeeschuimers schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:55:
[...]

En als laatste is het wel raar waarom HTC wel 'n capacitive/multitouch display heeft gemonteerd en niet ook nog transflective.
Een transflective screen is niet alleen beter leesbaar in direct zonlicht maar zorgt er ook voor dat de accu langer meegaat omdat dit type display niet zoveel backlight nodig heeft.Gezien de vele klachten hier op het forum over de beperkte accuduur had HTC de accuduur kunnen verlengen door een transflective screen te monteren.
ik begrijp het niet,de iPhone mag dan wel een transflective screen hebben maar naast de hd2 lijkt het wel een comedore64 display. tis wat je wil natuurlijk..

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Elwin23 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:48:
geloof dat ik RTFM heb gezegd over de Audio Booster, maar zie nu dat ik t had gelezen op XDA :)

25. Allow Audio Booster to Stay On.
Notice how after every song Audio Booster turns off again? A very simple solution is to press the Home button and not the "Done" softkey. This keeps Audio Booster running.
Yep, die is van mij, ik had 'm ook hier ook geplaatst. :)

• Novadecasa
indofk schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:18:
[...]

2:en waar kan ik in hemelsnaam het informatie over eigenaar gedeelte zien
dat stond altijd onder instellingen

alvast bedankt
Hier heb je wat meer informatie wat punt 2 betreft, hopelijk kan je hier verder mee.
http://www.winmo.nl/owner-name-htc-hd2-invullen/

[ Voor 6% gewijzigd door Novadecasa op 19-11-2009 21:36 ]

• Novadecasa
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:18:
hulp! vandaag mn hd2 ontvangen, blijft maar "Bezig met controleren...." van de "Sim-kaartstatus". Heb zowel mn oude VF-sim geprobeerd als mn nieuwe Hi, die ook al zou moeten zijn ingegaan. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren/wat ik moet doen?
Dit duurde bij mij hooguit 5 minuten, nog niet eens denk ik. Hier is eerder ook al een gelijkwaardig probleem genoemd.
Even soft reset doen misschien, anders een hard reset!?
Eerst controleren of de sim goed geplaatst is uiteraard, zou ik mis kunnen gaan.

EDIT: zie het bericht hieronder voor nog een mogelijkheid

Mochten de beide reset's niets opleveren misschien een bezoekje aan de winkel wagen.

Graag zou ik een oplossing zien voor de problemen die ik heb met de email, iemand die mij hiermee kan helpen!?

[ Voor 3% gewijzigd door Novadecasa op 19-11-2009 21:36 ]

• Dennis-L
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:18:
eerste keer je HD2 opstarten zonder SIM er in
daarna HD2 uitschakelen
SIM er in en opstarten

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:42:
[...]

Ik heb dat een paar pagina's geleden ook al vermeld en JA het typen vind ik BAGGER op de HD2.
Zowel landscape als rechtop. Er werd een beetje lacherig gedaan toen ik dat hier plaatste aangezien ik het vergeleek met de Iphone en dan krijg je van die onzin berichten van mensen die weleens een Iphone hebben aangeraakt en dan nu zeggen dat deze het op dit punt net zo goed of zelfs beter doet.

Ik was bang dat er wat mis was met de mijne want ik kan nog geen regel tikken zonder typos omdat heel snel aanslag fouten worden gemaakt.
Ook de indeling van het keyboard is niet optimaal met een aantal relatief grote toetsen die je niet gebruikt onderin (cursor).

Waar ik me over verbaas is dat ik niemand hoor over het browsen in Opera wat met pagina nummers zoals deze website nauwelijks te doen is.
Dat slide zoomen scheelt maar als je inzoomt kom je soms een stuk verder op de pagina uit en zoek je je wezeloos.

Het is jammer dat hier oeverloos wordt gekletst over accuduur enzo, wat verwacht je met het grootste scherm tot nu toe en volbeladen met BT, Wifi, GPS, 4 banden en alles wat er nog bij komt.
Beetje dezelfde discussie die sommige mensen hebben over auto's tunen en praten over pk's maar wel druk maken over verbruik ........... |:(
Serieuze vragen zie je steeds minder een passend antwoord krijgen.
ten eerste,ik HEB al 2 iphone's 3G gehad.
Ten tweede, ik heb ondertussen ook de HD2 in mijn handen gehad en ik kon opvallend sneller typen en met minder fouten dan op m'n iPhone. Laten we het misschien op een persoonlijke mening houden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:37:
[...]

ten eerste,ik HEB al 2 iphone's 3G gehad.
Ten tweede, ik heb ondertussen ook de HD2 in mijn handen gehad en ik kon opvallend sneller typen en met minder fouten dan op m'n iPhone. Laten we het misschien op een persoonlijke mening houden?
Ja dat blijkt wel nu steeds meer mensen klagen over het touchscreen ..... |:(

Verwijderd

Die touchscreen 'fix' maakt hem nu een beetje ongevoelig lijkt wel en doet me nu aan een resistief scherm denken. Ook het heen en weer scrollen in Sense is nu minder dan eerst (dat werkte eerst prima).

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Dennis-L schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:36:
[...]

eerste keer je HD2 opstarten zonder SIM er in
daarna HD2 uitschakelen
SIM er in en opstarten
klopt. Wel helemaal opstarten en instellen, sense ook. Daarna uitzetten en sim erin. Dan krijg je wel het scherm met pincode. Dat is vermoedelijk ook de oorzaak omdat er een pin op de sim zit start ie niet op.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

• Elwin23
@indofk, rustig maar, je ben niet de enige die niet eerst zoekt maar eerst vraagt :)
en ja, ik volg de topic al vanaf t begin af aan, vandaar ook dat ik zeg "of deel 1" :)
check: HTC HD2
staan beide manieren, mag je zelf kiezen ;) (die link is een search link waarmee je dus gelijk de resultaten ziet)

[ Voor 9% gewijzigd door Elwin23 op 19-11-2009 22:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:50:
[...]

Ja dat blijkt wel nu steeds meer mensen klagen over het touchscreen ..... |:(
euh, 50% van de klachten die ik zie zijn allemaal herhalingen van jou. We hebben je standpunt gehoord, get over it. What the hell, ik HEB een iPhone en vond de htc beter typen dan mijn eigen toestel en het toestel ervoor ( da's zo'n jaar persoonlijke ervaring dus ) Zelfs de review van gizmodo( de slechtste tot nu toe voor de htc, apple fanboys weet je ) is behalve " iets minder gevoelig dan de iphone" er niet verder op ingegaan.tzal wel nogal meevallen dan zeker?

Het enige dat ik jammer vind aan de browserervaring is dat er een browser met flash is en een aparte met pinch to zoom in plaats van 1 voor alles. maar ja, we zitten al 3 generaties iPhone te wachten op flash ( zo lang dat zelfs adobe apple al aanvalt ) dus wat mij betreft een serieuze vooruitgang.

• indofk
Novadecasa schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:32:
[...]

Hier heb je wat meer informatie wat punt 2 betreft, hopelijk kan je hier verder mee.
http://www.winmo.nl/owner-name-htc-hd2-invullen/
Gelukt helemaal d:)b kijk hier heb ik (en andere wat aan)

nu die spb tv nog aan de praat krijgen krijg nl steeds een foutmelding als de player opstart
heb internet en xda al afgespeurd maar nog niemand kunnen vinden die er een antwoord op heeft

• indofk
Elwin23 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:04:
@indofk, rustig maar, je ben niet de enige die niet eerst zoekt maar eerst vraagt :)
en ja, ik volg de topic al vanaf t begin af aan, vandaar ook dat ik zeg "of deel 1" :)
check: HTC HD2
staan beide manieren, mag je zelf kiezen ;) (die link is een search link waarmee je dus gelijk de resultaten ziet)
:$ :$ :$ jeetje wat stom heb echt alles doorgelezen hoor vanaf het begin
dus ik dacht kan het me niet herrineren dus het het staat er dan ook niet(normalieter weet ik me ales veiloos te herrineren wat ik gelezen heb) word ook een dagje ouder he mijn excusses dus :$ :$ :$
zal wel door de hd2 komen want dat scherm WOW wat een voouitgang tov de hd

Verwijderd

Ik lees me ook suf, maar kan nergens vinden hoe een softe reset werkt. Geen gaatje meer voor de stylus om mee te peuren :$

Dat te sensitive, ik vind wel prettig juist met vrouwenvingertjes :P

@The Geek, je bent gewoon te lomp. Een iPhone een beter scherm, kan alleen een blinde zeggen :o

Verwijderd

Niemand heeft nog antwoord gegeven op mijn vraag:
Kan je ook met Opera de volledige website op het scherm zien? Tis mij opgevallen dat je nog altijd een stukje naar rechts moet scrollen.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:20:
Ik lees me ook suf, maar kan nergens vinden hoe een softe reset werkt. Geen gaatje meer voor de stylus om mee te peuren :$

Klapje van de accu open maken en dan links onder op het rode knop je drukken.
dat is dan de soft reset. ;)

• Novadecasa
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:26:

Dat lijkt mij toch de hard reset!? :?
De soft reset is het verwijderen en opnieuw plaatsen van de accu.

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:14
indofk schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:07:
[...]

Gelukt helemaal d:)b kijk hier heb ik (en andere wat aan)

nu die spb tv nog aan de praat krijgen krijg nl steeds een foutmelding als de player opstart
heb internet en xda al afgespeurd maar nog niemand kunnen vinden die er een antwoord op heeft
Check dit topic:
http://spbclub.com/forum/viewtopic.php?t=29862

Schijnbaar krijgt niemand het aan de gang. Er zal wel iets aangepast moeten worden door de jongens van SPB voordat het werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:26:

Dacht ook dat ie daarmee naar fabrieksinstellingen gaat. En is soft dan niet gewoon uitknop lang indrukken en weer aanzetten? (dat ie ook boot zeg maar)

• Elwin23
@indofk, kan ik me wat bij voorstellen, ik wacht nog op de engelse versie, maar heb al meerdere malen bijna de NL besteld omdat ik niet kan w88!!!!

Ik heb SPB TV vanmiddag gedownload op me TYTN2, en daar werkt ie perfect (6.1)
heb je vodafone? zoja, probeer ff de proxy uit te zetten bij je internet instellingen
als je andere provider heb: probeer is te googlen op provider + spb tv, misschien dat er iets geblockt wordt, of mocht je een 6.1 toestel ergens hebben liggen, gooi daar dan ff je simkaart in
leuk proggie trouwens, jammer dat er zoveel niet boeiende zenders tussen zitten (russische ed.), maar zag wel nasa tv, scifi (de orginele uit USA?) en aantal andere amerikaanse die me heel leuk leken!

@alteclansing: snap niet helemaal wat je bedoeld, als je helemaal uitzoomed moet je toch een volledige site moeten zien? welke sites heb je het bij?, welke opera versie?, welke instellingen in opera?, en landscape of portrait?

EDIT: damn wat wordt hier snel gereageerd af en toe...

• Elwin23
LET OP, DIT IS DUS DE HARD RESET!!! dus al je instellingen ed. kwijt!! puur voor illustratie wat de hard en soft is :)

15. How to Hard Reset your Phone
To hard reset your phone which means to delete ALL personal data and settings and have the phone in factory default conditions as if you turned on the phone for the first time after purchasing, press the following buttons:

1. With the device turned off, press and hold the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons, then briefly press the POWER button.
2. Continue pressing the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons until you see this message on the screen:

"This operation will delete all your personal data, and reset all settings to the manufacturer default settings. Press VolUp to restore manufacturer defaults, or press other keys to cancel."

3. Release the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons.
4. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.

You can also use Clear Storage to reset your device back to factory default settings.
1. On the Home screen, slide to the Settings tab and then tap All Settings.
2. On the System tab, tap Clear Storage.
3. Enter “1234” and then tap Yes.

Make sure you back up all your data such as Contacts, Appointments etc or they will be gone forever.

• indofk
heb inderdaad vodafone maar daar ligt het niet aan heb hem altijd werkend gehad op mn htc touch hd

en idd met de proxi uit (heb mn hd touwens nu te koop staan. iemand intresse?) maar alles werkt gewoon als ik spb tv opstart alleen als ik daadwerkelijk en zender aanklik en hij start de spbmediaplayer je krijgt dan opening channel te zien waarna hij normaalgesproken daarna gaat spelen ,alleen nu krijg ik de foutmelding het spijt ons.... er is een probleem opgetreden met spbmediaplayer.exe blablalbla

Verwijderd

Is er iemand die de diverse BT dll's kan hosten of weet waar ik die kan downloaden ?
Ben aan de gang gegaan met de een BT driver te verwijderen ivm de startup melding fout na installatie van TT7 maar nu krijg ik BT niet meer aan .........

Alvast bedankt !

EDIT: inmiddels opgelost !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 23:24 ]

Verwijderd

Elwin23 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:30:

@alteclansing: snap niet helemaal wat je bedoeld, als je helemaal uitzoomed moet je toch een volledige site moeten zien? welke sites heb je het bij?, welke opera versie?, welke instellingen in opera?, en landscape of portrait?

EDIT: damn wat wordt hier snel gereageerd af en toe...
Vanaf 1:00 is het duidelijker. Hij scrolt om meer van de rechterkant van de site te zien. Dus je ziet niet de gehele site in 1 keer.
http://www.youtube.com/watch?v=f9auuB7WMFE

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 23:06 ]

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:29:
[...]

Dacht ook dat ie daarmee naar fabrieksinstellingen gaat. En is soft dan niet gewoon uitknop lang indrukken en weer aanzetten? (dat ie ook boot zeg maar)
Nee, dat is gewoon de soft reset. Beetje onhandige plek alleen. Gebruik zelf slide2reset wanneer er geen reden is om de klep te verwijderen.

_██_
(ಠ_ృ)

• Dennis-L
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:47:
Is er iemand die de diverse BT dll's kan hosten of weet waar ik die kan downloaden ?
Ben aan de gang gegaan met de een BT driver te verwijderen ivm de startup melding fout na installatie van TT7 maar nu krijg ik BT niet meer aan .........

Alvast bedankt !
ik denk dat jij de zoekfuntie nog maar eens even moet gebruiken m.b.t. bluetooth en tomtom....

Verwijderd

Bedankt Elwin23 voor de duidelijke uitleg, en jij eveneens Atomsk.
Duidelijk. Ben daar maar beetje voorzichtig mee voor dat het ding denkt, rien ne va plus de data is niet meer van u :$
slide2reset ga ik eens naar opzoek, dank dank _/-\o_

Verwijderd

Dennis-L schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:19:
[...]

ik denk dat jij de zoekfuntie nog maar eens even moet gebruiken m.b.t. bluetooth en tomtom....
Inmiddels opgelost !

Verwijderd

Waar had jij de slide2reset vandaan Elwin23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:48
Bucket schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:15:
Sinds afgelopen vrijdag ook in het bezit van een HD2... schitterend ding. Komend van een Nokia N95 8GB, dus dit vraagt wel enige gewenning.

Heb als extra's al geïnstalleerd:
- Torch Button 2.1
- Gwatch 0.6.4
- Duttys Task Manager

Maar... wat nog niet lukt of wat ik mis (en hopend dat jullie wat meer antwoord erop kunnen geven):
- BlueTooth connectie met Windows 7 + Windows Mobile Apparaatcentrum, zodat ik zonder de usb-kabel m'n Outlook kan syncen. Hij blijft steken op een onbekend bluetooth-apparaat :?
- Versturen/ontvangen van sms-jes via een applicatie op de pc op het moment dat de HD2 gekoppeld is

Euhm... help? :P
Torch Button 2.1 waar ken ik die vinden. Kan via XDA namelijk alleen de 1.5 krijgen... 8)7
nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
voor degene die een PIM Backup willen maken

http://www.google.com/gwt...c=eb&wsi=d710037ce568f1a2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:36
Heeft iemand een idee waarom ik geen HSDPA/WCDMA verbinding kan maken met de HD2?
Standaard pakt 'ie alleen maar Gprs en wanneer ik bij verbindingsinstellingen ga kijken, kan ik ook alleen maar kiezen voor 'mobiele dataverbinding (gprs)'.

Op mijn TytnII had ik daar volgens mij ook de optie te kiezen voor 3g?

Ik krijg nu altijd een gprs verbinding op m'n HD2, terwijl ik voorheen gewoon HSDPA verbinding had.. :(

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt de optie "Helder" is bij SMS?

Als ik naar verwijderde items ga binnen SMS en lang druk op een bericht krijg je de opties:
"Verwijderen opheffen"
"Helder"
"Berichtdetails weergeven"

Zou "Helder" gewoon "Verwijderen" zijn?
Want als ik op helder klik ben ik het bericht kwijt.

Hoe ervaren jullie de knop "Helder"?

Daarnaast nog een vraag, bij mijn Sony Ericsson kon ik instellen hoelang een sms kan zijn. Is dat bij een HD2 ook het geval of mag ongelimiteerd lang zijn? En geldt dat ook bij ontvangen smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:38:

Als ik naar verwijderde items ga binnen SMS en lang druk op een bericht krijg je de opties:
"Verwijderen opheffen"
"Helder"

Hoe ervaren jullie de knop "Helder"?

Daarnaast nog een vraag, bij mijn Sony Ericsson kon ik instellen hoelang een sms kan zijn. Is dat bij een HD2 ook het geval of mag ongelimiteerd lang zijn? En geldt dat ook bij ontvangen smsjes?
een sms is maar 160 tekens wordt hij groter dan maakt hij er 2>3>4etc smsjes van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:43:
[...]

een sms is maar 160 tekens wordt hij groter dan maakt hij er 2>3>4etc smsjes van
Oke, dus dat gaat gewoon automatisch.

Een andere vraag waar ik niet uitkom. Ik heb voor email 2 accounts aangemaakt. Een Gmail- en Hotmailaccount. Als ik nu onder menu mail klik op "meer" en dan kies voor "accountinstellingen" Dan zie ik daar Gmail en Hotmail staan. Hotmail is echter disabled waardoor ik deze niet kan verwijderen. Hoe kan ik dit account alsnog verwijderen?

--Ik denk dat ik het al gevonden heb. Het hangt samen met Messenger. Als je bij Messenger kiest voor inloggen met ander ID, dan wordt het hotmail Account verwijderd (Wat ik dan weer vreemd vind eigenlijk.Is het dan wel mogelijk om met meerder accounts gebruik te maken van messenger zonder dat elke keer je account wordt weggegooid?)--

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 07:57 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:53:
[...]

Oke, dus dat gaat gewoon automatisch.

Een andere vraag waar ik niet uitkom. Ik heb voor email 2 accounts aangemaakt. Een Gmail- en Hotmailaccount. Als ik nu onder menu mail klik op "meer" en dan kies voor "accountinstellingen" Dan zie ik daar Gmail en Hotmail staan. Hotmail is echter disabled waardoor ik deze niet kan verwijderen. Hoe kan ik dit account alsnog verwijderen?
Volgens mij moet je je Hotmail account verwijderen uit Windows Live. Daar staan de instellingen ipv Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:20:

Dat te sensitive, ik vind wel prettig juist met vrouwenvingertjes :P

@The Geek, je bent gewoon te lomp. Een iPhone een beter scherm, kan alleen een blinde zeggen :o
Zegt iemand die niet eens een rood knopje op zijn toestel kan vinden ..... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 09:49
ToMaSZ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:38:
Heeft iemand een idee waarom ik geen HSDPA/WCDMA verbinding kan maken met de HD2?
Standaard pakt 'ie alleen maar Gprs en wanneer ik bij verbindingsinstellingen ga kijken, kan ik ook alleen maar kiezen voor 'mobiele dataverbinding (gprs)'.

Op mijn TytnII had ik daar volgens mij ook de optie te kiezen voor 3g?

Ik krijg nu altijd een gprs verbinding op m'n HD2, terwijl ik voorheen gewoon HSDPA verbinding had.. :(
Weet niet welk netwerk je hebt en hoe de dekking bij jou in de buurt is, maar er vanuit gaande dat alles zou moeten werken voor HDSPA,WCDMA:

Scroll in Sense helemaal naar rechts waar je de instellingen ziet, pinch op Menu en kies voor Meer. Je ziet dan een icoon voor Persoonlijk. Kies dan Telefoon en vervolgens het tabblad "GSM/UMTS Diensten". Daar selecteer je Band en dan Instellingen Ophalen. Als je bij de eerste optie "Selecteer uw type Netwerk" GSM hebt staan, verklaart dat je probleem. Daar dien je Auto te kiezen. Als je GSM hebt, pakt ie alleen het GPRS, terwijl met AUTO ook je 3G signaal weer zichtbaar (en bruikbaar) zal

Heb me hier zelf ook onnozel naar gezocht, dus kan me jouw frustratie voorstellen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Delirius op 20-11-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Vraagje: als ik mijn mail (hotmail) sync terwijl ik op Wifi zit, dan krijg ik netjes een notificatie middels geluid, trillen en envelopje bovenin de taakbalk, maar als ik dezelfde mail sync via Vodafone Live dan komt er alleen in de "Sense-balk" bij mail het aantal nieuwe mails te staan, zonder dat ik geluid of trillen krijg.

Iemand?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:36
Delirius schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:18:
[...]

Weet niet welk netwerk je hebt en hoe de dekking bij jou in de buurt is, maar er vanuit gaande dat alles zou moeten werken voor HDSPA,WCDMA:

Scroll in Sense helemaal naar rechts waar je de instellingen ziet, pinch op Menu en kies voor Meer. Je ziet dan een icoon voor Persoonlijk. Kies dan Telefoon en vervolgens het tabblad "GSM/UMTS Diensten". Daar selecteer je Band en dan Instellingen Ophalen. Als je bij de eerste optie "Selecteer uw type Netwerk" GSM hebt staan, verklaart dat je probleem. Daar dien je Auto te kiezen. Als je GSM hebt, pakt ie alleen het GPRS, terwijl met AUTO ook je 3G signaal weer zichtbaar (en bruikbaar) zal

Heb me hier zelf ook onnozel naar gezocht, dus kan me jouw frustratie voorstellen 8)7
Stond op auto, maar... ik heb hem naar WCDMA gezet, waarna er gewoon een 3G verbinding wordt gemaakt. Toen weer terug naar auto en hij behoudt 3G. Beetje vreemd, maar het werkt :)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:38:

"Verwijderen opheffen"
"Helder"

Hahaha, ik denk een vertaalfoutje. Ik gok dat er in de WWE Rom 'Clear' staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
ToMaSZ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:33:
[...]

Stond op auto, maar... ik heb hem naar WCDMA gezet, waarna er gewoon een 3G verbinding wordt gemaakt. Toen weer terug naar auto en hij behoudt 3G. Beetje vreemd, maar het werkt :)
Ach, soms moet je je niet afvragen hoe iets mis kan gaan, maar gewoon blij zijn dat t alsnog werkt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:41:
Waar had jij de slide2reset vandaan Elwin23?
Zo heet ik niet. ;) Had de naam ook verkeerd trouwens, het is "slide2shutdown"
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=554177

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=222225&stc=1&d=1251648539

Handige tool. Met de special versie zou het ook aan de powerknop te koppelen moeten zijn, maar dit heb ik nog niet uitgeprobeerd. Werkt waarschijnlijk niet, omdat hier al een long-press actie aan gekoppeld zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Atomsk op 20-11-2009 11:21 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb problemen om mn HD2 automatisch te laten koppelen aan mn bluetooth autoradio (pioneer).
Alleen handmatig werkt...

Is er ergens een optie die ik mis??
iemand een idee,..nooit eerder problemen gehad met mn, HTC Touch, en mn Diamond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heeft er al iemand al tomtom op zijn hd2 er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

323 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:37:
Heeft er al iemand al tomtom op zijn hd2 er op
Ja hoor...

[ Voor 22% gewijzigd door Rowdy.nl op 20-11-2009 10:42 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even terug komend op:
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:55:
Die touchscreen 'fix' maakt hem nu een beetje ongevoelig lijkt wel en doet me nu aan een resistief scherm denken. Ook het heen en weer scrollen in Sense is nu minder dan eerst (dat werkte eerst prima).
misschien een kwestie van de reg. waarden uit het fix cabje halveren?
leek mij een goede oplossing (lees wel: nog niet geprobeerd)
heb dit ook aangegeven op xda bij de topic van de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:48:
[...]

Hahaha, ik denk een vertaalfoutje. Ik gok dat er in de WWE Rom 'Clear' staat. :P
Zo ben ik ook al tegengekomen dat je een sms kunt verwerpen (wissen) en om de melding die ik kreeg toen ik met Bluetooth verbinding legde met mijn ipod touch moest ik ook wel ff lachen, screenshot:
http://img695.imageshack.us/img695/7014/bluetoothipod.png :P

Weet iemand slide2reset te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 20:14
Hm.. ik kan geen MMS versturen :/ Alles goed ingesteld. Vodafone..
Zegt telkens verbinding niet goed.. terwijl ik wel 3g enz enz heb..

Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. En refereert die dan naar verbindingsinstellingen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bhudda op 20-11-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

RammY

Dát!

moet je even in je instellingen van mms de Vodafone Live! verbinding kiezen ipv Vodafone mms... Die MMS verbinding heeft bij mij nog nooit gewerkt

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bhudda schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:01:
Hm.. ik kan geen MMS versturen :/ Alles goed ingesteld. Vodafone..
Zegt telkens verbinding niet goed.. terwijl ik wel 3g enz enz heb..

Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. En refereert die dan naar verbindingsinstellingen.
misschien nasleep van storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:14:
[...]

Zegt iemand die niet eens een rood knopje op zijn toestel kan vinden ..... |:( |:( |:(
Bij mij zit ie verstopt achter een batterijklep :/
Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:10:
[...]

Zo heet ik niet. ;) Had de naam ook verkeerd trouwens, het is "slide2shutdown"
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=554177

Handige tool. Met de special versie zou het ook aan de powerknop te koppelen moeten zijn, maar dit heb ik nog niet uitgeprobeerd. Werkt waarschijnlijk niet, omdat hier al een long-press actie aan gekoppeld zit.
Oooh ik schaam me diep :$ Sorry :X
Maar bedankt! Ga hem gelijk installen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:
[...]

Zo ben ik ook al tegengekomen dat je een sms kunt verwerpen (wissen) en om de melding die ik kreeg toen ik met Bluetooth verbinding legde met mijn ipod touch moest ik ook wel ff lachen, screenshot:
http://img695.imageshack.us/img695/7014/bluetoothipod.png :P

Weet iemand slide2reset te vinden?
om dit soort redenen neem ik dus nooit een Nederlands toestel, of een Nederlandse Windows installatie...
zo kan ik nooit meer me telefoon serieus nemen :P (niet te letterlijk lezen!! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:59
Ik heb een probleem met de dataverbinding met Hi (in Eindhoven). Telkens als ik het weer wil updaten of wil internetten krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en wordt ik verwezen naar de instellingen.
Doe ik de simkaart in een andere telefoon dan werkt de dataverbinding wel. Doe ik een simkaart van t-mobile in de HD2 dan werkt het ook.
Mis ik nou ergens een instelling? Ik heb alles automatisch laten instellen door bij de eerste boot van de telefoon voor Hi te kiezen. Een harde reset heb ik al geprobeerd, maar dat lost niks op. Iemand een idee?
Er staat trouwens gewoon Hi 3G op het homescherm, en ik heb 2-3 streepjes bereik.

[ Voor 6% gewijzigd door Msniekers op 20-11-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Msniekers schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:56:
Ik heb een probleem met de dataverbinding met Hi (in Eindhoven). Telkens als ik het weer wil updaten of wil internetten krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en wordt ik verwezen naar de instellingen.
Doe ik de simkaart in een andere telefoon dan werkt de dataverbinding wel. Doe ik een simkaart van t-mobile in de HD2 dan werkt het ook.
Mis ik nou ergens een instelling? Ik heb alles automatisch laten instellen door bij de eerste boot van de telefoon voor Hi te kiezen. Een harde reset heb ik al geprobeerd, maar dat lost niks op. Iemand een idee?
Er zijn op dit moment DATA problemen met de verbinding van KPN.
Heb hier 3 toestellen liggen ( HERO / HD2 / Touch PRO II) allemaal geen data verbinding...wel 3G aktief..
Hoop dat het snel over is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:10:
[...]

Deze is ook erg goed:

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/7933/capscr0001.png

Je kunt deze hier vinden.

Groeten,
Timmy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:59
JudgeTreve schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:01:
[...]

Er zijn op dit moment DATA problemen met de verbinding van KPN.
Heb hier 3 toestellen liggen ( HERO / HD2 / Touch PRO II) allemaal geen data verbinding...wel 3G aktief..
Hoop dat het snel over is... :'(
Ik zie nu ook het nieuwsbericht op tweakers. Vond het al vreemd, vanmorgen thuis in omgeving Weert totaal geen problemen. Dat wordt dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga volgende week waarschijnlijk mijn HTC HD2 ophalen, klopt het dat je best een engelse versie neemt omwille van sneller custom roms en apps te hebben of valt dat al bij al nogal mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Msniekers schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:
[...]

Ik zie nu ook het nieuwsbericht op tweakers. Vond het al vreemd, vanmorgen thuis in omgeving Weert totaal geen problemen. Dat wordt dus afwachten.
Grappig, ik belde al met KPN helpdesk omdat ik in (Drenthe) de hele ochtend al geen internetverbinding heb.
Daar wisten ze niets.

Ik moet trouwens zeggen, dat ik na mijn Samsung Omnia ernstig teleurgesteld ben, over de geluidskwaliteit van de speaker (muziek) en vooral bij gesprekken kraakt het teveel. Als ik het volume op zachtste zet, dan kraakt hij soms nog, daarboven is het ontprettig. Het geluid klinkt... vlak en scherp.

Is het zo dat HTC zoveel slechter is als Samsung en Nokia of hebben jullie geen last van gekraak tijdens gespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:24:
ik ga volgende week waarschijnlijk mijn HTC HD2 ophalen, klopt het dat je best een engelse versie neemt omwille van sneller custom roms en apps te hebben of valt dat al bij al nogal mee?
Ik had ook de Engelse besteld bij de PDAshop...maar ineens was de levertijd ernstig vertraagd...
Ik heb toen om de reden gevraag via business support en kreeg te horen dat de UK ROM afgekeurd was en eerst gefikst moest worden. Daarom was de levertijd ineens 3 weken opgeschoven.
Helaas krijg ik maar geen zicht op de daadwerkelijke reden van de vertraging...dus ik heb uiteindelijk voor de NL versie gekozen. Toch, als ik eerlijk ben...als ik hem 4 december zomaar om kon ruilen voor een UK versie dan zou ik dat doen...waarom? Just a feeling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
JudgeTreve schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:28:
[...]

.......Toch, als ik eerlijk ben...als ik hem 4 december zomaar om kon ruilen voor een UK versie dan zou ik dat doen...waarom? Just a feeling....
Ik ga helemaal in je "feeling" mee JudgeTreve!! Zat ook te wachten op UK versie maar toch maar NL genomen omdat mijn geduld simpelweg niet meer op kon tegen mijn schuimbekkende mondje bij de aanblik van HD2 :9 Echter, als ik kon, ging ik hem meteen ruilen (stel 4 december wordt echt gehaald)....

Maar deze NL versie doet het verder ook prima hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:24:
Maakt weinig uit verwacht ik. Op een NL versie zul je ook wel Engelse roms kunnen zetten. Dat heb ik destijds op m'n TyTnII ook gedaan.

Cosmetisch probleempje: de contactpersoonfoto's die in Outlook worden toegevoegd en gesynced, zijn van nogal lage resolutie. Dat ziet er dus niet mooi uit in het overzicht. Nu kan ik ze dus wel vanuit de HD2 zelf toevoegen, maar ik vraag me af of de nieuwste Outlook (2007) beter werkt dan met de 2003 versie. Iemand?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

itlee

Gas erop!

hoe krijg je als je een antwoordbandje krijgt, druk een 1, druk een 2,...enz je keyboard te voorschijn halen?
T zal aan mij liggen maar ik kan het niet vinden.

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ik gebruik Outlook 2007 en ook daar vind ik de foto's niet van geweldige kwaliteit.

Weet niet of er verschil is tussen 2003 en 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrokenRules schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:47:
Ik gebruik Outlook 2007 en ook daar vind ik de foto's niet van geweldige kwaliteit.

Weet niet of er verschil is tussen 2003 en 2007
gebruik outlook 2010, gratis te downloaden bèta office 2010 bij microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee

itlee

Gas erop!

office 2010 rulez...voor een beta product al behoorlijk af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

hstoker

Yatta!

itlee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:47:
hoe krijg je als je een antwoordbandje krijgt, druk een 1, druk een 2,...enz je keyboard te voorschijn halen?
T zal aan mij liggen maar ik kan het niet vinden.

anyone?
Bij mij verschijnen bij het bellen twee grote knoppen, toetsenblok en ophangen. Laat ik aan jouw over welke te gebruiken :P

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:54:
[...]

om dit soort redenen neem ik dus nooit een Nederlands toestel, of een Nederlandse Windows installatie...
zo kan ik nooit meer me telefoon serieus nemen :P (niet te letterlijk lezen!! :P )
Haha! Ik merk al dat mijn HD2 even anti-Apple is als ik, valt me wellicht met EN OS niet op ;)

Ik heb slide2restart geïnstalleerd. Maar die koppeld niet automatisch aan de powerknop. Nu wil dat remappen maar ik kom de windowsmap niet eens in, wat ik ook kill, de-install en uitschakel en restart.
De verkenner blijft maar die gekleurde bolletjes tonen. Ook via verkennen optie van ActiveSync lukt niet.
Verkenner van Soti PocketController Pro (wat verder trouwens opper werkt met de HD2) crasht uiteindelijk ook.
Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
angelus20 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:29:
[...]

@angelus20

ik begrijp het niet,de iPhone mag dan wel een transflective screen hebben maar naast de hd2 lijkt het wel een comedore64 display. tis wat je wil natuurlijk..
De resolutie is veel beter bij de htc dus de hd2 heeft gewoon een beter beeld dan de iphone alleen een transflective screen is ook in direct zonlicht goed leesbaar.Plus transflective verbruikt niet zoveel stroom omdat het niet zo veel backlight nodig heeft.

Kijk dan gewoon naar de review op 1 minuut en 20 seconden dan zie je wat ik bedoel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:20:
[...]

De resolutie is veel beter bij de htc dus de hd2 heeft gewoon een beter beeld dan de iphone alleen een transflective screen is ook in direct zonlicht goed leesbaar.Plus transflective verbruikt niet zoveel stroom omdat het niet zo veel backlight nodig heeft.

Kijk dan gewoon naar de review op 1 minuut en 20 seconden dan zie je wat ik bedoel:

mmh, ik zie wat je bedoelt maar eerlijk gezegd zegt dat beeldje weinig. De hoek van de opname zorgt dat de persoon en de camera die het filmen veel meer reflecteren op het scherm van de iPhone waardoor daar een groter stuk duidelijker leesbaar is. maar als je enkel kijkt naar het deel scherm waar blauwe lucht op schijnt zie ik wel een verschil ( in hoeverre dit door de hoek van de opname is kan ik niet zeggen ) maar is dat verschil naar mijn persoonlijke mening, verwaarloosbaar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee

itlee

Gas erop!

hstoker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:
[...]

Bij mij verschijnen bij het bellen twee grote knoppen, toetsenblok en ophangen. Laat ik aan jouw over welke te gebruiken :P
bij mij ook :)
maarum,...nog steeds geen druk een 1,...2,..of wat ;)

jopper,...wat suf zeg ,...gevonden!
vandaag de HD2 held van de dag...wilde me toestel al bijna op marktplaats zetten...(krijg je he van verslaafde nokia noob-user praktijken...met altijd het gebruik van een keyboard)

_/-\o_ 8)

[ Voor 27% gewijzigd door itlee op 20-11-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je toetsenblok al eens aangedrukt??? dan zie je dat het een blokje vol met toetsen wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee

itlee

Gas erop!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:44:
heb je toetsenblok al eens aangedrukt??? dan zie je dat het een blokje vol met toetsen wordt....
ja net,...zie vorige post :) thnx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, blij dat ik dat lees van KPN. Ik was al 100 keer opnieuw aan het opstarten en instellingen aan het wijzigen enzo. Niet nodig dus :)

Hoop btw niet dat KPN de zelfde kuren gaat krijgen als VF. Was namelijk net zo blij met KPN tov VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:38:
[...]
Cosmetisch probleempje: de contactpersoonfoto's die in Outlook worden toegevoegd en gesynced, zijn van nogal lage resolutie. Dat ziet er dus niet mooi uit in het overzicht. Nu kan ik ze dus wel vanuit de HD2 zelf toevoegen, maar ik vraag me af of de nieuwste Outlook (2007) beter werkt dan met de 2003 versie. Iemand?
Nope, ik heb het geprobeerd en bij beide krijg je die belachelijk lage resolutie.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:50:
[...]
gebruik outlook 2010, gratis te downloaden bèta office 2010 bij microsoft
Vast een enorm mooi product, maar zijn de contactpersoonafbeeldingen die je in Office 2010 toekent aan een contactpersoon op je HD2 net zo scherp als een contact waar je op de HD2 zelf een foto aan hebt toegevoegd? (Office 2003 en 2007 rescaled die naar 90x90 px of zo...)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:51:
[...]

Nope, ik heb het geprobeerd en bij beide krijg je die belachelijk lage resolutie.

[...]

Vast een enorm mooi product, maar zijn de contactpersoonafbeeldingen die je in Office 2010 toekent aan een contactpersoon op je HD2 net zo scherp als een contact waar je op de HD2 zelf een foto aan hebt toegevoegd? (Office 2003 en 2007 rescaled die naar 90x90 px of zo...)
geen idee. Al de afbeeldingen die ik aan mijn contactpersoon heb toegevoegd zijn op de iPhone gedaan en zo naar outlook. Misschien als ik binnenkort sync met de HTC HD2 dat dit dan beter zal gaan. Ander ja, persoonlijk moeten niet alle contacten een foto hebben, enkel mijn favorieten en dan is dat niet echt veel werk om deze even op de htc zelf aan te duiden.

heb net even gekeken en de afbeeldingen die in outlook staan zijn echt wel gekoppeld aan de oorspronkelijke foto die in mijn sync map staat van de iPhone dus ik hoop dat hij gewoon deze zal overnemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Atomsk schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:27:
Het valt me trouwens op dat het standaard systeemlettertype geen unicode ondersteund. Beetje jammer, op m'n TytnII werkte dat wel, maar was bij een custom Rom. Weet eigenlijk niet of de standaard ROM dit ook deed.

Is het trouwens mogelijk om aan te geven welke mappen de "Muziek" applicatie mag scannen? Nu wordt gewoon overal gezocht en ik hoef niet zo nodig mp3 ringtones in de afspeellijst.
Had hetzelfde probleem, en na wat zoeken en veeel uitproberen heb ik het opgelost... Hernoem al je ringtones naar de extensie .amr, dan herkend de music player ze niet meer als liedje, maar je kunt ze nog steeds instellen als ringtone en afspelen vanuit de verkenner... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eens gekeken naar dat reflectie probleem, denk niet dat je een ergere situatie dan deze kan hebben
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001150/review/out.jpg source: pocketnow

dus mja, tis uiteraard veel reflectie maar lijkt me nog leesbaar. Bovendien, ik denk dat meestal je kop er wel zal bovenhangen en de nodige schaduw bezorgen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag....zag bij een introductievideo van htc ook verschillende soorten klokken maar kan die voorals nog niet vinden?

verder vind ik het een lekker werkend toestel al is het mijn eerste wm toestel maarrrrrrr ook ik heb best wel een probleem met de batterij.

gisteren om 1 uur van de oplader af en om 8 uur was hij zo goed als leeg! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:03:
[...]

Had hetzelfde probleem, en na wat zoeken en veeel uitproberen heb ik het opgelost... Hernoem al je ringtones naar de extensie .amr, dan herkend de music player ze niet meer als liedje, maar je kunt ze nog steeds instellen als ringtone en afspelen vanuit de verkenner... :)
Dat is een handige tip!!

Weet jij of je een mp3/amr in kan stellen voor de wekker/alarm?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.