niet normaal hoeveel mensen klagen over hun toestel (overigens in elke topic, niet HD2 specifiek)
keb nog geeneens een HD2 en word dr al moe van
HeyJIJdaar: je kan gaan stress testen met een proggie, of door zoveel mogelijk te draaien. maar lijkt erop dat je probleem niet veroorzaakt wordt door stress...
keb nu 2 jaar een tytn2 en heb ook heel soms dat probleem, maar gebeurd zo weinig dat t me weinig intereseert...
BTW, WM7 MAART 2010
nieuws: Microsoft presenteert Windows Mobile 7 in maart 2010ik ben al 2 jaar heel tevreden over Vodafone, je betaald niet veel voor een supersnelle verbinding...
en idd al 2 of 3x dit jaar heeft data er een half daggie uit gelegen, en dan nu dit, maar dat kan elke provider overkomen... ik moet er niet aan denken om de brakke t-mobile gsm of de brakke t-mobile gprs snelheid te hebben!!!! en anderen zijn al helemaal geen optie wbd internet snelheden...
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:36:
[...]
Helemaal waar !
Vwb de kleine links, dat kan Safari prima aan en dat maakt het browsen een stuk makkelijker.
Ik ben qua browse ervaring vergeleken met mijn Ipod touch in mijn ogen dus achteruit gegaan, het grotere scherm en de 1ghz cpu (waar ik overigens weinig van merk) ten spijt.
Het copy/pasten is idd een 'nieuwe' feature maar die werkt nog steeds niet goed kan ik je vertellen, het switchen tussen progs is vaak killer voor je past geheugen en heb je er dus weinig aan.
Maar ik geef je gelijk dat de Iphone als je wat meer wilt soms heel beperkend is (met name BT !) en je tegen de grenzen aan loopt.
Daarintegen is het gesloten karakter wel een succes nummer vwb de applicaties en dergelijk want de hardware is altijd hetzelfde (of zo goed als) en bij WM devices is er iedere maand een nieuw toestel met andere specs.
Vergelijk de apple als een console (probleemloos gamen met altijd dezelfde specs) en de HD2 als een PC, kan je een betere game ervaring op hebben maar je moet wel even aan de slag voordat alles super loopt.
idd, gesloten karakter heeft ook zn voordelen, voor Apple EN de consument, zou nooit beweren dat Apple dom is, of de gebruikers, ze hebben gewoon iets moois op de markt gezet!
Net zoals OSX nooit rekening hoeft te houden met 10.000 taiwanese hardware fabrikantjes (op geheugen en HD na dan) is het dus ook makkelijker om stabiele OS'en te schrijven. Tegelijk een groot nadeel in me ogen, is ook juist weer een grote kracht!
ps. mooie vergelijking! helemaal mee eens... (vervolgens gaat men kloten met modchips, en dan ineens zeiken dat ie soms hangt ed.

)
ps2, ik zou natuurlijk NOOOOOIT modchips gebruiken