What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Mjah challenges en achievements zijn toch 2 verschillende dingenMorax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:38:
[...]
Wel challenges ala COD4 waarvoor je XP krijgt als je ze haalt
Elect a clown, expect a circus.
Even een ander vraagje:
Klopt het dat je niet van team kunt wisselen tijdens het spelen? Mij lukte het in ieder geval niet.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Nee is niet mogelijk, de teams worden random aangemaakt voorafgaand aan de match.Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:43:
Even een ander vraagje:
Klopt het dat je niet van team kunt wisselen tijdens het spelen? Mij lukte het in ieder geval niet.
Ik noem ze zelf ook gewoon 'achievements' hoor, zie mijn eerdere postSlasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:39:
[...]
Mjah challenges en achievements zijn toch 2 verschillende dingen
Kan inderdaad niet. De matchmaking probeert de teams gebalanceerd te houden, zou niet echt nuttig zijn als mensen vervolgens zelf weer gaan switchen van team. Als je bij een vriend van je in het team wilt spelen moet je gewoon een party maken en als party gaan spelen. De matchmaking zorgt er namelijk voor dat partymembers bij elkaar in het team komen te zitten (en partymembers in je team krijgen een blauw icoontje op je map om ze te onderscheiden van je andere teamleden)Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:43:
Moest gisteravond wel lachen, een teammate behaalde een care package, gooit zijn rookgranaat en wachtte daarop. Komt een paar seconden later die kist naar beneden vallen, boven op hem....dood. Hij werd dus echt niet neergeschoten. Zag er heel komisch uit![]()
Even een ander vraagje:
Kan niet, er zijn wel andere oplossingen: http://www.splitfish.com/Kain_niaK schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:36:
Zeg, voor het online gedeelte. De PC, de PS3 en de XBOX360 spelers spelen zeker allemaal op aparte netwerken ?
En nog één vraagje voor de playstation 3 versie. Kun je daar met muis en toetsenbord spelen?
Ik speel nu op PC maar een maat van mij heeft de PC 3 versie alleen ik kan niet overweg met een controller. Ik ben dat gewoon niet gewend. Kan alleen maar lekker spelen met een snelle muis.
Bij de vorige CoD kregen we het iig niet aan de praat.
In de lobby is het inderdaad niet mogelijk maar toen ik in-game was zag ik een knop met "Switch team" in het pauze menu. Deze was echter disabled, dus ik weet niet wanneer hij geactiveerd wordt.Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:46:
[...]
Nee is niet mogelijk, de teams worden random aangemaakt voorafgaand aan de match.
Ik zal het nog sterker vertellen, ik heb er een vijand mee doodgegooid. Ik zat op m'n kistje te wachten, komt er een vijand aanrennen met een mes, *BOF* dood.Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:43:
Moest gisteravond wel lachen, een teammate behaalde een care package, gooit zijn rookgranaat en wachtte daarop. Komt een paar seconden later die kist naar beneden vallen, boven op hem....dood. Hij werd dus echt niet neergeschoten. Zag er heel komisch uit![]()
Even een ander vraagje:

Je hebt kill streak rewards, en je hebt een kill-streak welke wordt bijgehouden bij barracks/kills waarin ook je ratio wordt bijgehouden.
Gisteren had een vriend van me toen het potje begon een missile en daarna een chopper waarna zijn score ineens al flink op liep tot maarliefst 22-0 (uiteindelijk 27-6 ofzo). Bij zijn statestieken is nu een killstreak van 22 te zien. Een aantal potjes daarna was in een andere map mijn eindscore: 16-0. Ben dus 0 keer dood gegaan. Enige hulpmiddelen: een missile en een harrier attack. Echter bij mij staat bij de statestieken geen streak van 16. (stond op 12 en is nu nog steeds 12) De 16 kills die ik gemaakt heb zijn wel opgeteld bij mijn totaal aantal kills, dus hij heeft wel degelijk dat potje in de statestieken opgenomen.
Ik heb de game niet vroegtijdig verlaten, ben de server niet uitgeweest en het was ook niet zo dat de server ineens down was. Daarna begon gewoon het volgende potje.
Is dit een fout of wat?
[ Voor 6% gewijzigd door koffieboontje op 12-11-2009 15:00 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja via steam, maar vaak zit de game volrgras schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:58:
Is het voor een vriend mogelijk om midden in een match te joinen (PC)?
Ik heb nu de hele tijd dat ik een Predator missile krijg, maar dat het scherm heel lang zwart staat, zodat ik dus maar een paar seconden heb om te reageren, ook heb ik dat ie ineens heel anders kijkt dan waar ik naartoe richt, dus dat ie gewoon uit de zijkant van de raket kijk zeg maar.
zorgen dat je een snelle verbinding hebt zodat de gegevens uit die pc van markov sneller gekopieerd wordenSpartanArmada schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:08:
Iemands tips voor Loose Ends? Eerste missie die ik echt lastig vind.
Maar in welk stuk kom je niet verder dan? Helft van de missie bestaat uit het verdedigen van zijn safe house terwijl er bestanden worden gekopieerd. En speel je op Regular, Hard of Veteran?
[ Voor 3% gewijzigd door koffieboontje op 12-11-2009 15:13 ]
Op youtube staan walkthroughs.SpartanArmada schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:08:
Iemands tips voor Loose Ends? Eerste missie die ik echt lastig vind.
Veteran, maar het is al gelukt, ik riep iets te snel.koffieboontje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:12:
[...]
zorgen dat je een snelle verbinding hebt zodat de gegevens uit die pc van markov sneller gekopieerd worden
![]()
Maar in welk stuk kom je niet verder dan? Helft van de missie bestaat uit het verdedigen van zijn safe house terwijl er bestanden worden gekopieerd. En speel je op Regular, Hard of Veteran?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
1. Singleplayer is echt 1 van de beste Singleplayer campaigns die ik OOIT gespeeld heb.
2. Matchmaking is ontzettend KUT
(PC versie)
[ Voor 3% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2009 15:23 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja, als er plek is.rgras schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:58:
Is het voor een vriend mogelijk om midden in een match te joinen (PC)?
Dat is altijd al zo geweest bij de MM.Terryb47 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:20:
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik had dinsdag MW2 voor € 55,- gekocht bij de MM, gisteren toevallig weer bij MM: zag ik MW2 nu voor € 44,- verkocht worden (alle versies) een paar euro goedkoper zou ik nog pikken, maar 11 euro goedkoper binnen een dag nietBen naar een verkoper gelopen en die zei dat ik het verschil kon terugkrijgen op vertoning van bon. (nu nog de bon vinden....)
Ik heb het toen gehad met mijn eerste xbox.
Kocht ik voor xxx euro...
Week erna was ik toevallig in ander MM was de prijs ineens 30 euro gedropt.
Ik had de bon nog in mijn wallet zitten.
Binnen 5 minuten had ik die 30 euro handje contantje terug.
Burp
En aangezien ik supergoed ben, sta ik bijna steeds onderaan

Nu maar eerst ff een uurtje rusten (pfeiffer he
Dat had ik gisteren dus... misschien was ik het welSargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:43:
Moest gisteravond wel lachen, een teammate behaalde een care package, gooit zijn rookgranaat en wachtte daarop. Komt een paar seconden later die kist naar beneden vallen, boven op hem....dood. Hij werd dus echt niet neergeschoten. Zag er heel komisch uit
Terryb47 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:20:
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik had dinsdag MW2 voor € 55,- gekocht bij de MM, gisteren toevallig weer bij MM: zag ik MW2 nu voor € 44,- verkocht worden (alle versies) een paar euro goedkoper zou ik nog pikken, maar 11 euro goedkoper binnen een dag nietBen naar een verkoper gelopen en die zei dat ik het verschil kon terugkrijgen op vertoning van bon. (nu nog de bon vinden....)
Wat is er zo mis aan? het is gewoon een killstreak reward die ervoor zorgt dat:uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:02:
Gisteren wel paar lekkere potjes gehad, maar blijf die care packages wel erg lame vinden. Heb er 1 keer eentje opgepakt, maar daar is geen eer aan te behalen imho.
1: Spelers die niet al 2 jaar Modern warfare spelen ook een killstreak toy kunnen krijgen zonder 10 man neer te maaien zonder te sterven.
2: die iets betere rewards heel soms ook voorbij komen in non respawn games.
Tevens kun je behalve de stealth bombers een threat wel zien aankomen.
En voor het oproepen van deze dingen moet je eerst smoken, wachten en een helikopter komt op de radar te staan, die helpen allemaal om te laten zien waar je bent.
Verwijderd
Blijven oefenen xDpcprutser schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
vanmiddag is mijn MW2 voor de pc binnen gekomen, geinstalleerd, en eerst een paar missies gespeeld, alleen ik liep vast in de favela's... Toen maar een paar potje MP gedaan, damn wat vet![]()
En aangezien ik supergoed ben, sta ik bijna steeds onderaanmaarja, met 6 kills om 7 deaths ben ik best trots (beste tot nu toe
)
Op de pc?reemprive schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:34:
[...]
Dat had ik gisteren dus... misschien was ik het wel
In dat geval...aaaahhhhh

Damn, ik heb nog geen een keer een care package gekregen, mijn kill/death ratio is een drama hoor.
Bij MW 1 heeft dat ook lang geduurd voordat dat positief werd. Maar misschien moet ik het rushen eens gaan afleren...
Meer dan een killstreak van 4 ben ik nog niet gekomen, moet nog de goeie wapens voor mij vinden, al blijft de RPD met red dot toch wel mijn favoriete.
[ Voor 4% gewijzigd door Sargan op 12-11-2009 15:42 ]
Ja, en hoe weet die dan waar je zit ???
hoezo niet ?uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:02:
Gisteren wel paar lekkere potjes gehad, maar blijf die care packages wel erg lame vinden. Heb er 1 keer eentje opgepakt, maar daar is geen eer aan te behalen imho.
zitten allerlei goodies in die je vaak alleen maar krijgt met killingsprees - als je, zoals ik, niet kan schieten is dat enorm handig om toch leuke dingen te doen - senty neer plempen, predator missile, ac130 (heel leuk). Misschien had je alleen maar ammo ?
[ Voor 60% gewijzigd door shades op 12-11-2009 15:43 ]
Probeer Hardline dan maar eens als perk, heb ik zelf ook. Ik vind al die killstreaks leuk om te doen, en mijn killstreaks zijn meestal ook niet zo best...Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:37:
[...]
Op de pc?
In dat geval...aaaahhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, ik heb nog geen een keer een care package gekregen, mijn kill/death ratio is een drama hoor.
Bij MW 1 heeft dat ook lang geduurd voordat dat positief werd.
Meer dan een killstreak van 4 ben ik nog niet gekomen, moet nog de goeie wapens voor mij vinden, al blijft de RPD met red dot toch wel mijn favoriete.
Met Hardline krijg je wel aan de lopende band UAV's
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
ik ben nu pas level 8...of was het nou 9?
Straks als ik thuis ben maar even bekijken.
Heb alleen vroeger de single player van CoD gespeeld.
En met een paar vrienden af en toe de multiplayer versie op de PS3 maar ik kan dus niet met die klote kleine controller friemel joystickjes richten.
Maar nu ben ik op de pc aan het spelen en het gaat op zich goed.
Ik heb een custom class gemaakt de M4 als Primary weapon en dat speelt wel aardig.
Regelmatig krijg ik de beste kill/death ratio award en dan sta ik 2de of zo.
Het enige wat ik nog niet goed snap zijn die killstreaks.
Dus ik kill 3 spelers achter elkaar en dan kan ik op toets 4 duwen en dan gebeurd en niks. Hij zegt alleen dat er iets klaar is. Heb ik dan opeens radar of zo en kan ik dan mijn vijanden op dat kleine schermpje zien? Ik heb er nog niet op gelet.

Het zou wel verklaren waarom ik soms gekilled word en dan bij de killcam zie dat het lijkt alsof die speler precies weet waar ik ben.
Bij 4 kills word er een kistje naar beneden gesmeten en natuurlijk ben ik dat totaal aan de andere kant van die map.
Tegen de tijd dat ik bij de kist ben ben ik of dood of iemand anders is er eerder.
Lukt het wel om bij die kist te komen dan schieten ze me af terwijl ik het probeer te activeren

Ik vind het een moeilijke game, multiplayer dan. !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Volgens mij moet je een rookgranaat gooien en dan wordt dat kistje daar gedropt.
Tenminste zo is het volgens mij.
Super vet! Ben alleen bang dat ik opnieuw uit kom bij de RPD.
Die owned!
Famas is fijn, maar die 3 round burst is niets imo.
Terminal is heel open. Van elke kant komen ze. Scrapyard vind ik heel mooi!
Kijk ff op:Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:55:
Bij 3 kills krijg je uav, dan kan een teammate die een airstrike heeft precies zien op de radar waar de vijand is.
Volgens mij moet je een rookgranaat gooien en dan wordt dat kistje daar gedropt.
Tenminste zo is het volgens mij.
http://www.modernwarfare247.com/
Staat een hoop info op. of de TS natuurlijk
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nee ik had een Predator Missile, maar ik vind het juist jammer dat, (no offenceshades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:38:
[...]
hoezo niet ?
zitten allerlei goodies in die je vaak alleen maar krijgt met killingsprees - als je, zoals ik, niet kan schieten is dat enorm handig om toch leuke dingen te doen - senty neer plempen, predator missile, ac130 (heel leuk). Misschien had je alleen maar ammo ?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gooide er gisteren 1 op iemand z'n hoofd
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik kan niet schieten ik vind het oneerlijk als mensen die wel kunnen schieten alleen goodies krijgen maar troost je - dr zijn zat killstreaks die niet in een kratje uit de hemel komen vallen (al eentje gehaald van 25 kills ?). Ik heb ook de hardline en de copycat standaard aan staanuchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:04:
[...]
Nee ik had een Predator Missile, maar ik vind het juist jammer dat, (no offence) mensen die niet kunnen schieten ook gewoon zulke zaken kunnen krijgen. Het heet juist een killstreak, dus die krijg je door mensen te killen. Niet door een lame pakketje op te pakken.
Ik op dit moment de m4a1 de eerste gun met:
Bling: FMJ + Holo sight
Stopping Power pro
Steady aim pro
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hoe is het via steam ? Lag/ etc.. ?
Xbox moet vrij normal zijn hoorde ik
UAV, dat geeft jouw team een voorsprong; je krijg van diverse spelers hun actieve locatie op de (mini)map te zien. Er zijn ook weer mogelijkheden (perks) om dat te voorkomen, of door silencer te gebruiken blijf je strealth bij combat.Kain_niaK schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:51:
Het enige wat ik nog niet goed snap zijn die killstreaks.
Dus ik kill 3 spelers achter elkaar en dan kan ik op toets 4 duwen en dan gebeurd en niks. Hij zegt alleen dat er iets klaar is. Heb ik dan opeens radar of zo en kan ik dan mijn vijanden op dat kleine schermpje zien? Ik heb er nog niet op gelet.
Ik speel de game op de PC en vind de multiplayer toch wat minder, ik heb hier 2 vragen over.
1) Als ik samen met een maat wil gaan gamen stuur ik hem een invite. Hierna doen we altijd team deathmatch, maar dan zit hij altijd bij mij in het team. Ik wil hem ook wel eens neerknallen hoe zorg ik ervoor dat we beide in in een ander team komen?
2) Als ik hem een invite stuur en vervolgens free for all wil doen kan dat niet. Hoe zorg je ervoor dat je samen in een free for all game komt?
Of ik snap het spel nog niet zo goed, maar volgens mij zijn de mogelijkheden toch aardig beperkt zo..
ja, ik ga nu weer oefenen
eerst maar eens wat mp geen zin om weer gelijk vast te lopen in de favela (A) (k heb geen idee waar ik heen moet
[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 12-11-2009 16:33 ]
Basement Bios ---- Exo-S
steam is alleen voor authenticatie en downloaden van je game+patches en het starten van het spel. Netwerk is zo goed als je eigenverbinding en die van diegene die het spel op dat moment toevallig host...Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:27:
Jongens, vanavond ga ik ook mijn MW2 ophalen
Hoe is het via steam ? Lag/ etc.. ?
Xbox moet vrij normal zijn hoorde ik
Wat is daar mis mee? Daar krijg je nog punten voor ook.shoombak schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:33:
teamgenoten die jouw Care package proberen te stelen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Stom van me, kon ik zelf ook wel opkomen.shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:33:
[...]
steam is alleen voor authenticatie en downloaden van je game+patches en het starten van het spel. Netwerk is zo goed als je eigenverbinding en die van diegene die het spel op dat moment toevallig host...

Nou, aan mijn Inet moet het niet liggen dan. (

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:42 . Reden: foutje ]
Is dat zo? Dat wanneer een teamgenoot jouw pakketje activeert, dat jij de kills/punten krijgt? Lijkt me niet toch xDGunner schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:34:
[...]
Wat is daar mis mee? Daar krijg je nog punten voor ook.
Het valt me wel op dat er super weinig mensen online zijn, maar 2000!?
Dat sowieso niet, maar er is een challenge genaamd "hijacker" voor het jatten van care packages. Maar volgens mij werkt die alleen als het care package van het andere team is, niet als hij van een teammate van jou is.JosBonsio schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:39:
[...]
Is dat zo? Dat wanneer een teamgenoot jouw pakketje activeert, dat jij de kills/punten krijgt? Lijkt me niet toch xD
[ Voor 31% gewijzigd door Morax op 12-11-2009 16:42 ]
Die is voor het andere team idd.Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:
[...]
Dat sowieso niet, maar er is een challenge genaamd "hijacker" voor het jatten van care packages. Maar volgens mij werkt die alleen als het care package van het andere team is, niet als hij van een teammate van jou is.
Edit: Heeft er al iemand een lijst aan bonussen die je krijgt door het verzamelen van Intell in de SP?
[ Voor 12% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 16:47 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
dat is gewoon mijn nickname, of moet het je account naam zijn..?
zet er maar bij !
[ Voor 9% gewijzigd door ionicdog op 12-11-2009 16:47 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Even via een DM doen:ionicdog schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:47:
mijn steam id: Ionicdog
dat is gewoon mijn nickname, of moet het je account naam zijn..?
zet er maar bij !
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410
Aangeven:
Platform - GoTName - Steam/PSN/XBOX tag
in mijn geval
PC - Griffin - FGriffin1006
Ik gebruik de SCAR-H, met Red Dot Sight.hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:25:
Wat gebruiken jullie precies als class?
Stopping Power pro
Steady aim pro
Schiet lekker hard, maar je moet wel vaak reloaden.
Ben ondertussen ook de SCAR aan het levelen ( is ook goed voor xp dankzij challenges )CyCloneNL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:51:
[...]
Ik gebruik de SCAR-H, met Red Dot Sight.
Schiet lekker hard, maar je moet wel vaak reloaden.
echter de m4 bevalt me toch iets meer! Wrom trouwens RED-dot ipv de holosight?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Heb bijna alle upgrades voor mijn M4A1, moet nog 65 kills en 40 headshots dan heb ik alles unlocked.
Bling is echt ziekelijk met grenade launcher en heartbeat sensor
Vraagje:
ik zie soms mensen met een gekleurde naam (niet een emblem oid, maar echt hun NAAM).
In cod4 kon dat met ^1 ^2 etc, maar hoe kan dat in MW2? Thanks!!!
Edit: heb het al gevonden, kwestie van ^2 etc in je steamnaam doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:56 ]
Verwijderd
was verschil tussen holosight en red dot?hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:55:
[...]
Ben ondertussen ook de SCAR aan het levelen ( is ook goed voor xp dankzij challenges )
Omdat ik die helaas nog niet hebhmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:55:
[...]
Ben ondertussen ook de SCAR aan het levelen ( is ook goed voor xp dankzij challenges )
Wat doet holosight dan?
**Edit, ik ben niet de enige
[ Voor 4% gewijzigd door TJHeuvel op 12-11-2009 16:58 ]
Is het dan niet handiger gewoon een GoT MW2 Steam groep aan te maken?Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:50:
[...]
Even via een DM doen:
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410
Aangeven:
Platform - GoTName - Steam/PSN/XBOX tag
in mijn geval
PC - Griffin - FGriffin1006
Ook als een van je teamgenoten gebruik maakt van jouw care package krijg je in ieder geval de 1e keer XP en zo'n "challenge". Ik weet niet in hoeverre dat daarna ook nog zo is.Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:
Dat sowieso niet, maar er is een challenge genaamd "hijacker" voor het jatten van care packages. Maar volgens mij werkt die alleen als het care package van het andere team is, niet als hij van een teammate van jou is.
Oh ja, invite to party staat in MW2 op de pagina waar je naam emblemen etc staan. Linksonder, uit mij hoofd(zit op werk).
Verwijderd
Verwijderd
Wat is FMJ? Die moet ik nog unlocken op mn M4 (nog 65 kills te gaan!hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:25:
Wat gebruiken jullie precies als class?
Stopping Power pro
Steady aim pro
Pfff.. had ik een fcking lekkere score van 29-0 op free for all.
Maak ik een screenshot, is de screenshot helemaal zwart!!!
Volgende keer maar weer met xfire ofzo..
verschil gemerkt
FMJ is Full metal jacket en daardoor heeft je kogel nogmeer piercing kracht ( is dat nederlands? )
Spec ops nog niet online gedaan, tot nu toe alleen nog maar met huisgenoten!
Speel voornamelijk Free for all
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
coolAmstel76 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:06:
Steam groep is er al hoor
http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2
Hele dag cod gedaan, was lachen ..
Nu ff eten etc, vnaaf college -_-
Oh well, speelze! Spreek jullie wel in die groep
Echt jammer
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Schijnbaar was er al een group dus ik heb de mijne weer verwijderd.
[ Voor 51% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:10 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ja kwam er net achter, zie ook de edit van m'n vorige postCyCloneNL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:09:
Fanatix, dat is de 2e! Check: http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2
[ Voor 15% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:12 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nu op naar de MP.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
[ Voor 92% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:12 ]
Verwijderd
Heb het spel origineel op pc, ook steam goed enz enz kan wel spelen.
Maar ik wil graag meerdere profielen maken zoals in cod4 ook kon. Want speel met meerdere mensen in huis die elk hun eigen controls hebben.
Kijk ik erover heen of die optie weg? ( -1 voor IW dan )
PS. Hoe kun je The Pitt binnen 35 seconde uitspelen om die dries terren te behalen. Ik zit nu telkens op 39
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
ik heb de pit op 33 seconde gekregen in splitscreen op de xbox! gewoon afspreken wie welke targets pakt! bevoorbeeld de ene links en de ander rechts! Voorzichtig met kogels en gewoon heel hard door rennen! paar keer oefenen is genoeg!i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:21:
Ik vind het jammer dat SpecOps eignelijk alleen in multiplayer te doen is. Ik heb wel meerdere controllers en ook wel mensen om mee te gamen maar als je even alleen een potje wilt doen is het echt onhaalbaar op het hoogste (en soms zelfs middelste) niveau.
PS. Hoe kun je The Pitt binnen 35 seconde uitspelen om die dries terren te behalen. Ik zit nu telkens op 39.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan maar online bestellen. Maar sommige winkels hebben de prijzen echt belachelijk hoog gemaakt. 60 euro voor een game, die bij andere shops 35 euro kost...
En het erge is, veel van deze winkels, zijn internet winkels.
Afzetters!
Huub Huub Barbatruc!
2 rifles meenemen (Van die tafel pakken voor de baan) zodat je niet hoeft te reloaden.i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:21:
Ik vind het jammer dat SpecOps eignelijk alleen in multiplayer te doen is. Ik heb wel meerdere controllers en ook wel mensen om mee te gamen maar als je even alleen een potje wilt doen is het echt onhaalbaar op het hoogste (en soms zelfs middelste) niveau.
PS. Hoe kun je The Pitt binnen 35 seconde uitspelen om die dries terren te behalen. Ik zit nu telkens op 39.
Als je het goed doet kun je tot aan het huisje met je eerste gun doen, dan die gast knifen die te voorschijn springt als je er uit wil rennen, gun switchen en met je 2de gun het 2de deel doen.
Verder is het gewoon een kwestie van oefenen, ik zat op 36.8 sec na 4-5 runs ofzo.
Even totaal iets anders, hoe switch je in vredesnaam tussen burst/full auto modes met wapens die deze keuze hebben?

Ik kan er in de controls geen key voor vinden, en in de paar servers die ik het gevraagd heb wist ook niemand het. Wilde mn Famas eens even proberen maar zonder modes aan te kunnen passen is die niet zo leuk.
(PC Versie)
*die spellingsregel voor leenwoorden vind ik maar raar, maar dit moet 't zijn?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dark Master schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:11:
Uitgespeeld! Wow wat een sensatie! Toch 1 klein dingetje, ik heb niet het Woooooow gevoel gehad bij een bepaalde missie, zoals ik dat in Modern Warfare 1 heb gehad. De afwisseling van Spec Ops en gewoon raggen was ook leuk gedaan.
Nu op naar de MP.
Als iemand vanavond een potje spec-ops wilt doen kun je me toevoegen op Steam: dimby
[ Voor 8% gewijzigd door Dimby op 12-11-2009 17:39 ]
En dan nu een probleem, ik krijg mijn Router niet op NAT Open, terwijl upnp gewoon aanstaan.
Ik heb de Zyxel2602HW, de wireless versie die TweakDSL levert.
Verwijderd
Er geldt een topicwarning voor dit topic. Voor problemen van technische aard kun je in een ander topic terecht.ApexAlpha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:40:
ff van te voren: SUPER VET SPEL, de multiplayer rockt weer.
En dan nu een probleem, ik krijg mijn Router niet op NAT Open, terwijl upnp gewoon aanstaan.
Misschien staat de oplossing al in het problemen topic. Je kunt daar in ieder geval je vraag kwijt. Ik kan je niet helpen, sorryWaarschuwing:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.
https://activision.custhe...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1ApexAlpha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:40:
ff van te voren: SUPER VET SPEL, de multiplayer rockt weer.
Javelin meenemen, problem solved.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:42:
ik vind de die choppers en harrier maar weer vanouds bloedirritant
Die dingen gaan best snel down als mensen er maar even aandacht aan besteden, maar iedereen rent er alleen maar van weg.
Hoezo zijn de modes dan wel listed opSgtCaffran schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:29:
Je kan niet van full auto naar burst wisselen. Helaas...
http://www.modernwarfare247.com/weapons/assault-rifles/famas?
Wel jammer als het echt niet kan.
[ Voor 33% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 17:47 ]
Cold-Blooded perk F T WDemoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:45:
[...]
Javelin meenemen, problem solved.
Die dingen gaan best snel down als mensen er maar even aandacht aan besteden, maar iedereen rent er alleen maar van weg.

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 17:47 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
net zoals in cod4 eigenlijk, daar schoot ook nooit iemand op die dingen, en maar op fora zoals deze zeuren dat de heli's zo vervelend zijn...
blup
Dat kost je een Perk2 slot?
Duur grapje, aangezien daar toch de meeste sterke perks in staan.
Dan kies ik liever voor het ontwijken/kapot maken van zo'n ding
Ook niet als je de upgraded stopping power perk hebt? (+dmg vs voertuigen)eendje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:47:
harriers gaan helaas niet dood door 1 javelin. koste me 1 javalin en 4 magazijnen van m'n sniper om hem neer te halen. Was ook uiteraard de enige die er op schoot.
net zoals in cod4 eigenlijk, daar schoot ook nooit iemand op die dingen, en maar op fora zoals deze zeuren dat de heli's zo vervelend zijn...
[ Voor 39% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 17:50 ]
Niet op uav's verschijnen enzo... op hardcore heb je stopping power toch niet nodigDemoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:49:
[...]
Dat kost je een Perk2 slot?
Duur grapje, aangezien daar toch de meeste sterke perks in staan.
Dan kies ik liever voor het ontwijken/kapot maken van zo'n ding
[...]
Ook niet als je de upgraded stopping power perk hebt? (+dmg vs voertuigen)
En kapotmaken is zoals gezegd geen optie in je eentje... en omdat je steeds met andere prutsers speelt kun je aan de gang blijven met "SHOOT THE @!##$@#!%@!# CHOPPAH!" spammen...
[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 18:01 ]
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.