• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Slasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:33:
[...]

Er zitten toch geen MP achievements in?
Wel challenges ala COD4 waarvoor je XP krijgt als je ze haalt :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:38:
[...]

Wel challenges ala COD4 waarvoor je XP krijgt als je ze haalt :)
Mjah challenges en achievements zijn toch 2 verschillende dingen :)

Elect a clown, expect a circus.

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

Moest gisteravond wel lachen, een teammate behaalde een care package, gooit zijn rookgranaat en wachtte daarop. Komt een paar seconden later die kist naar beneden vallen, boven op hem....dood. Hij werd dus echt niet neergeschoten. Zag er heel komisch uit _/-\o_

Even een ander vraagje:
Klopt het dat je niet van team kunt wisselen tijdens het spelen? Mij lukte het in ieder geval niet.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:43:
Even een ander vraagje:
Klopt het dat je niet van team kunt wisselen tijdens het spelen? Mij lukte het in ieder geval niet.
Nee is niet mogelijk, de teams worden random aangemaakt voorafgaand aan de match.

• Morax
Slasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:39:
[...]

Mjah challenges en achievements zijn toch 2 verschillende dingen :)
Ik noem ze zelf ook gewoon 'achievements' hoor, zie mijn eerdere post ;) Het verschil is alleen dat de MP achievements dus niet zichtbaar zijn voor anderen zeg maar, maar de single player achievements wel :)
Moest gisteravond wel lachen, een teammate behaalde een care package, gooit zijn rookgranaat en wachtte daarop. Komt een paar seconden later die kist naar beneden vallen, boven op hem....dood. Hij werd dus echt niet neergeschoten. Zag er heel komisch uit _/-\o_

Even een ander vraagje:
Kan inderdaad niet. De matchmaking probeert de teams gebalanceerd te houden, zou niet echt nuttig zijn als mensen vervolgens zelf weer gaan switchen van team. Als je bij een vriend van je in het team wilt spelen moet je gewoon een party maken en als party gaan spelen. De matchmaking zorgt er namelijk voor dat partymembers bij elkaar in het team komen te zitten (en partymembers in je team krijgen een blauw icoontje op je map om ze te onderscheiden van je andere teamleden) :)

Kain_niaK schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:36:
Zeg, voor het online gedeelte. De PC, de PS3 en de XBOX360 spelers spelen zeker allemaal op aparte netwerken ?
En nog één vraagje voor de playstation 3 versie. Kun je daar met muis en toetsenbord spelen?
Ik speel nu op PC maar een maat van mij heeft de PC 3 versie alleen ik kan niet overweg met een controller. Ik ben dat gewoon niet gewend. Kan alleen maar lekker spelen met een snelle muis.
Bij de vorige CoD kregen we het iig niet aan de praat.
Kan niet, er zijn wel andere oplossingen: http://www.splitfish.com/

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:46:
[...]

Nee is niet mogelijk, de teams worden random aangemaakt voorafgaand aan de match.
In de lobby is het inderdaad niet mogelijk maar toen ik in-game was zag ik een knop met "Switch team" in het pauze menu. Deze was echter disabled, dus ik weet niet wanneer hij geactiveerd wordt.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55

Even een ander vraagje:
Ik zal het nog sterker vertellen, ik heb er een vijand mee doodgegooid. Ik zat op m'n kistje te wachten, komt er een vijand aanrennen met een mes, *BOF* dood. _O-

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik speel de game op de Xbox360. We hebben gisteren avond met een aantal vrienden lekker flink zitten multi-playen. Ik snap alleen van 1 ding helemaal niets. En vraag me dan ook af of het geen foutje is.

Je hebt kill streak rewards, en je hebt een kill-streak welke wordt bijgehouden bij barracks/kills waarin ook je ratio wordt bijgehouden.

Gisteren had een vriend van me toen het potje begon een missile en daarna een chopper waarna zijn score ineens al flink op liep tot maarliefst 22-0 (uiteindelijk 27-6 ofzo). Bij zijn statestieken is nu een killstreak van 22 te zien. Een aantal potjes daarna was in een andere map mijn eindscore: 16-0. Ben dus 0 keer dood gegaan. Enige hulpmiddelen: een missile en een harrier attack. Echter bij mij staat bij de statestieken geen streak van 16. (stond op 12 en is nu nog steeds 12) De 16 kills die ik gemaakt heb zijn wel opgeteld bij mijn totaal aantal kills, dus hij heeft wel degelijk dat potje in de statestieken opgenomen.

Ik heb de game niet vroegtijdig verlaten, ben de server niet uitgeweest en het was ook niet zo dat de server ineens down was. Daarna begon gewoon het volgende potje.

Is dit een fout of wat?

[ Voor 6% gewijzigd door koffieboontje op 12-11-2009 15:00 ]

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het voor een vriend mogelijk om midden in een match te joinen (PC)?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Het is zeker mogelijk! heb 't al een paar keer gedaan. Je kan óf een invite sturen, óf gewoon rechtermuisknop -> join game via steam friends :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gisteren wel paar lekkere potjes gehad, maar blijf die care packages wel erg lame vinden. Heb er 1 keer eentje opgepakt, maar daar is geen eer aan te behalen imho.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 11:46
rgras schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:58:
Ja via steam, maar vaak zit de game vol :(

Ik heb nu de hele tijd dat ik een Predator missile krijg, maar dat het scherm heel lang zwart staat, zodat ik dus maar een paar seconden heb om te reageren, ook heb ik dat ie ineens heel anders kijkt dan waar ik naartoe richt, dus dat ie gewoon uit de zijkant van de raket kijk zeg maar.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Iemands tips voor Loose Ends? Eerste missie die ik echt lastig vind. :')

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
SpartanArmada schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:08:
zorgen dat je een snelle verbinding hebt zodat de gegevens uit die pc van markov sneller gekopieerd worden
>:)

Maar in welk stuk kom je niet verder dan? Helft van de missie bestaat uit het verdedigen van zijn safe house terwijl er bestanden worden gekopieerd. En speel je op Regular, Hard of Veteran?

[ Voor 3% gewijzigd door koffieboontje op 12-11-2009 15:13 ]

SpartanArmada schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:08:
Op youtube staan walkthroughs.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
koffieboontje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:12:

[...]

zorgen dat je een snelle verbinding hebt zodat de gegevens uit die pc van markov sneller gekopieerd worden
>:)

Maar in welk stuk kom je niet verder dan? Helft van de missie bestaat uit het verdedigen van zijn safe house terwijl er bestanden worden gekopieerd. En speel je op Regular, Hard of Veteran?
Veteran, maar het is al gelukt, ik riep iets te snel. :+

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik had dinsdag MW2 voor € 55,- gekocht bij de MM, gisteren toevallig weer bij MM: zag ik MW2 nu voor € 44,- verkocht worden (alle versies) een paar euro goedkoper zou ik nog pikken, maar 11 euro goedkoper binnen een dag niet :+ Ben naar een verkoper gelopen en die zei dat ik het verschil kon terugkrijgen op vertoning van bon. (nu nog de bon vinden....)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo na gisteren nog een avondje gespeeld te hebben wil ik 2 dingen zeggen:

1. Singleplayer is echt 1 van de beste Singleplayer campaigns die ik OOIT gespeeld heb.
2. Matchmaking is ontzettend KUT

(PC versie)

[ Voor 3% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2009 15:23 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Zo ik heb hem vandaag ook maar even bij mn lokale gameboer gehaald. Ben hem nu aan het installeren (wat vrij lang duurt...). Jammer dat je steam nodig hebt maar ja, niks aan te doen. Ben benieuwd !

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-08 21:48
rgras schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:58:
Ja, als er plek is.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Terryb47 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:20:
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik had dinsdag MW2 voor € 55,- gekocht bij de MM, gisteren toevallig weer bij MM: zag ik MW2 nu voor € 44,- verkocht worden (alle versies) een paar euro goedkoper zou ik nog pikken, maar 11 euro goedkoper binnen een dag niet :+ Ben naar een verkoper gelopen en die zei dat ik het verschil kon terugkrijgen op vertoning van bon. (nu nog de bon vinden....)
Dat is altijd al zo geweest bij de MM.

Ik heb het toen gehad met mijn eerste xbox.
Kocht ik voor xxx euro...
Week erna was ik toevallig in ander MM was de prijs ineens 30 euro gedropt.
Ik had de bon nog in mijn wallet zitten.

Binnen 5 minuten had ik die 30 euro handje contantje terug.

Burp

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

vanmiddag is mijn MW2 voor de pc binnen gekomen, geinstalleerd, en eerst een paar missies gespeeld, alleen ik liep vast in de favela's... Toen maar een paar potje MP gedaan, damn wat vet :9~
En aangezien ik supergoed ben, sta ik bijna steeds onderaan :+ maarja, met 6 kills om 7 deaths ben ik best trots (beste tot nu toe 7(8)7)

Nu maar eerst ff een uurtje rusten (pfeiffer he :S) en dan weer verder O+
Dat had ik gisteren dus... misschien was ik het wel :|

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:49
Terryb47 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:20:
:? hmm dat ga ik ook ff proberen

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:02:
Gisteren wel paar lekkere potjes gehad, maar blijf die care packages wel erg lame vinden. Heb er 1 keer eentje opgepakt, maar daar is geen eer aan te behalen imho.
Wat is er zo mis aan? het is gewoon een killstreak reward die ervoor zorgt dat:

1: Spelers die niet al 2 jaar Modern warfare spelen ook een killstreak toy kunnen krijgen zonder 10 man neer te maaien zonder te sterven.

2: die iets betere rewards heel soms ook voorbij komen in non respawn games.

Tevens kun je behalve de stealth bombers een threat wel zien aankomen.
En voor het oproepen van deze dingen moet je eerst smoken, wachten en een helikopter komt op de radar te staan, die helpen allemaal om te laten zien waar je bent.

Verwijderd

pcprutser schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
vanmiddag is mijn MW2 voor de pc binnen gekomen, geinstalleerd, en eerst een paar missies gespeeld, alleen ik liep vast in de favela's... Toen maar een paar potje MP gedaan, damn wat vet :9~
En aangezien ik supergoed ben, sta ik bijna steeds onderaan :+ maarja, met 6 kills om 7 deaths ben ik best trots (beste tot nu toe 7(8)7)
Blijven oefenen xD

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

reemprive schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:34:
[...]

Dat had ik gisteren dus... misschien was ik het wel :|
Op de pc?
In dat geval...aaaahhhhh :D -O- _O- :>

Damn, ik heb nog geen een keer een care package gekregen, mijn kill/death ratio is een drama hoor.
Bij MW 1 heeft dat ook lang geduurd voordat dat positief werd. Maar misschien moet ik het rushen eens gaan afleren...
Meer dan een killstreak van 4 ben ik nog niet gekomen, moet nog de goeie wapens voor mij vinden, al blijft de RPD met red dot toch wel mijn favoriete.

[ Voor 4% gewijzigd door Sargan op 12-11-2009 15:42 ]

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Ja, en hoe weet die dan waar je zit ???
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:02:
hoezo niet ?

zitten allerlei goodies in die je vaak alleen maar krijgt met killingsprees - als je, zoals ik, niet kan schieten is dat enorm handig om toch leuke dingen te doen - senty neer plempen, predator missile, ac130 (heel leuk). Misschien had je alleen maar ammo ?

[ Voor 60% gewijzigd door shades op 12-11-2009 15:43 ]

https://k1600gt.nl

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:37:
[...]

Op de pc?
In dat geval...aaaahhhhh :D -O- _O- :>

Damn, ik heb nog geen een keer een care package gekregen, mijn kill/death ratio is een drama hoor.
Bij MW 1 heeft dat ook lang geduurd voordat dat positief werd.
Meer dan een killstreak van 4 ben ik nog niet gekomen, moet nog de goeie wapens voor mij vinden, al blijft de RPD met red dot toch wel mijn favoriete.
Probeer Hardline dan maar eens als perk, heb ik zelf ook. Ik vind al die killstreaks leuk om te doen, en mijn killstreaks zijn meestal ook niet zo best...

• Joost1991
  • Laatst online: 12-09 15:04
Hardline is inderdaad wel handig, behalve dat je dan een andere (in mijn ogen) betere perk weg moet doen.

Met Hardline krijg je wel aan de lopende band UAV's :P

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Vanaf welk level is hardline dan?
ik ben nu pas level 8...of was het nou 9?
Straks als ik thuis ben maar even bekijken.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik snap echt nog zo veel van dat spel niet.
Heb alleen vroeger de single player van CoD gespeeld.
En met een paar vrienden af en toe de multiplayer versie op de PS3 maar ik kan dus niet met die klote kleine controller friemel joystickjes richten.
Maar nu ben ik op de pc aan het spelen en het gaat op zich goed.
Ik heb een custom class gemaakt de M4 als Primary weapon en dat speelt wel aardig.
Regelmatig krijg ik de beste kill/death ratio award en dan sta ik 2de of zo.
Het enige wat ik nog niet goed snap zijn die killstreaks.
Dus ik kill 3 spelers achter elkaar en dan kan ik op toets 4 duwen en dan gebeurd en niks. Hij zegt alleen dat er iets klaar is. Heb ik dan opeens radar of zo en kan ik dan mijn vijanden op dat kleine schermpje zien? Ik heb er nog niet op gelet. 8)7

Het zou wel verklaren waarom ik soms gekilled word en dan bij de killcam zie dat het lijkt alsof die speler precies weet waar ik ben.
Bij 4 kills word er een kistje naar beneden gesmeten en natuurlijk ben ik dat totaal aan de andere kant van die map.

Tegen de tijd dat ik bij de kist ben ben ik of dood of iemand anders is er eerder.
Lukt het wel om bij die kist te komen dan schieten ze me af terwijl ik het probeer te activeren |:(
Ik vind het een moeilijke game, multiplayer dan. ! :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Bij 3 kills krijg je uav, dan kan een teammate die een airstrike heeft precies zien op de radar waar de vijand is.
Volgens mij moet je een rookgranaat gooien en dan wordt dat kistje daar gedropt.
Tenminste zo is het volgens mij.

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:23
Vet...zojuist eindelijk tijd gehad om eens te fraggen!
Super vet! Ben alleen bang dat ik opnieuw uit kom bij de RPD.
Die owned!

Famas is fijn, maar die 3 round burst is niets imo.

Terminal is heel open. Van elke kant komen ze. Scrapyard vind ik heel mooi!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13-09 22:33
Alle killstreaks/deathstreaks staan in de startpost en hier nog wat uitgebreider.

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Sargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:55:
Bij 3 kills krijg je uav, dan kan een teammate die een airstrike heeft precies zien op de radar waar de vijand is.
Volgens mij moet je een rookgranaat gooien en dan wordt dat kistje daar gedropt.
Tenminste zo is het volgens mij.
Kijk ff op:
http://www.modernwarfare247.com/

Staat een hoop info op. of de TS natuurlijk

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:49
Volgens mij heb ik tot nu toe elk potje op het eind wel de acolade (hoe je dat ook typt :P) Most running gekregen haha.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Ik ben best blij met matchmaking, gister een vriend van mij een uitnodiging gestuurd via "invite to party" vervolgens van match naar match gegaan met zijn tweeen, telkens in hetzelfde team en zijn tag is blauw t.o.v. de groene van de andere teammembers. Ik vind het echt grote klasse, nu 12 uur multiplayer gedaan en ik heb zeggen en schrijven in 2 matches lag gemerkt. Hoe een private match er in de realiteit uitziet moet nog blijken, daar ben ik wel benieuwd naar. Voor de rest niets dan lof.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:38:
[...]

hoezo niet ?

zitten allerlei goodies in die je vaak alleen maar krijgt met killingsprees - als je, zoals ik, niet kan schieten is dat enorm handig om toch leuke dingen te doen - senty neer plempen, predator missile, ac130 (heel leuk). Misschien had je alleen maar ammo ?
Nee ik had een Predator Missile, maar ik vind het juist jammer dat, (no offence ;)) mensen die niet kunnen schieten ook gewoon zulke zaken kunnen krijgen. Het heet juist een killstreak, dus die krijg je door mensen te killen. Niet door een lame pakketje op te pakken. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Weet iemand trouwens hoe het werkt als je in een party wilt praten met elkaar? Kan je een soort van party channel hebben of is het gewoon het hele team?

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Semtex granaten zijn ook dikke pret trouwens.. lekker gooien op je vijand. Plak.. 1 death for you :P
Gooide er gisteren 1 op iemand z'n hoofd :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• shades

shades

huh ?

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:04:
[...]

Nee ik had een Predator Missile, maar ik vind het juist jammer dat, (no offence ;)) mensen die niet kunnen schieten ook gewoon zulke zaken kunnen krijgen. Het heet juist een killstreak, dus die krijg je door mensen te killen. Niet door een lame pakketje op te pakken. :P
Ik kan niet schieten ik vind het oneerlijk als mensen die wel kunnen schieten alleen goodies krijgen maar troost je - dr zijn zat killstreaks die niet in een kratje uit de hemel komen vallen (al eentje gehaald van 25 kills ?). Ik heb ook de hardline en de copycat standaard aan staan :+

• hmr
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Wat gebruiken jullie precies als class?

Ik op dit moment de m4a1 de eerste gun met:
Bling: FMJ + Holo sight
Stopping Power pro
Steady aim pro

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Jongens, vanavond ga ik ook mijn MW2 ophalen :>
Hoe is het via steam ? Lag/ etc.. ?

Xbox moet vrij normal zijn hoorde ik :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kain_niaK schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:51:
Het enige wat ik nog niet goed snap zijn die killstreaks.
Dus ik kill 3 spelers achter elkaar en dan kan ik op toets 4 duwen en dan gebeurd en niks. Hij zegt alleen dat er iets klaar is. Heb ik dan opeens radar of zo en kan ik dan mijn vijanden op dat kleine schermpje zien? Ik heb er nog niet op gelet. 8)7
UAV, dat geeft jouw team een voorsprong; je krijg van diverse spelers hun actieve locatie op de (mini)map te zien. Er zijn ook weer mogelijkheden (perks) om dat te voorkomen, of door silencer te gebruiken blijf je strealth bij combat.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik heb de vraag al eens eerder gepost op pagina 7 ofzo, maar aangezien dit topic zo hard loopt geen antwoord gekregen.

Ik speel de game op de PC en vind de multiplayer toch wat minder, ik heb hier 2 vragen over.

1) Als ik samen met een maat wil gaan gamen stuur ik hem een invite. Hierna doen we altijd team deathmatch, maar dan zit hij altijd bij mij in het team. Ik wil hem ook wel eens neerknallen hoe zorg ik ervoor dat we beide in in een ander team komen?

2) Als ik hem een invite stuur en vervolgens free for all wil doen kan dat niet. Hoe zorg je ervoor dat je samen in een free for all game komt?

Of ik snap het spel nog niet zo goed, maar volgens mij zijn de mogelijkheden toch aardig beperkt zo..

• pcprutser
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

ja, ik ga nu weer oefenen :p
eerst maar eens wat mp geen zin om weer gelijk vast te lopen in de favela (A) (k heb geen idee waar ik heen moet :s)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Invite to party is dat ook op de pc? Of alleen op de console? Zo ja waar kan ik dat vinden? In Steam of in MW2?

[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 12-11-2009 16:33 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• shoombak
  • Niet online
teamgenoten die jouw Care package proberen te stelen :')

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:27:
Jongens, vanavond ga ik ook mijn MW2 ophalen :>
Hoe is het via steam ? Lag/ etc.. ?

Xbox moet vrij normal zijn hoorde ik :)
steam is alleen voor authenticatie en downloaden van je game+patches en het starten van het spel. Netwerk is zo goed als je eigenverbinding en die van diegene die het spel op dat moment toevallig host...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

shoombak schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:33:
teamgenoten die jouw Care package proberen te stelen :')
Wat is daar mis mee? Daar krijg je nog punten voor ook.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:33:
[...]

steam is alleen voor authenticatie en downloaden van je game+patches en het starten van het spel. Netwerk is zo goed als je eigenverbinding en die van diegene die het spel op dat moment toevallig host...
Stom van me, kon ik zelf ook wel opkomen. 8)7

Nou, aan mijn Inet moet het niet liggen dan. ( <3 Fiber power 120 )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:42 . Reden: foutje ]

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
Gunner schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:34:
[...]

Wat is daar mis mee? Daar krijg je nog punten voor ook.
Is dat zo? Dat wanneer een teamgenoot jouw pakketje activeert, dat jij de kills/punten krijgt? Lijkt me niet toch xD

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik vind het verassend goed werken zonder dedicated servers, weinig last van lag ed. Vind het alleen heel erg jammer dat er alleen maar S&D en TDM in hardcore is, ik speel ook graag HQ en die is nou niet in HC.
Het valt me wel op dat er super weinig mensen online zijn, maar 2000!?

• Morax
JosBonsio schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:39:
[...]

Is dat zo? Dat wanneer een teamgenoot jouw pakketje activeert, dat jij de kills/punten krijgt? Lijkt me niet toch xD
Dat sowieso niet, maar er is een challenge genaamd "hijacker" voor het jatten van care packages. Maar volgens mij werkt die alleen als het care package van het andere team is, niet als hij van een teammate van jou is.

[ Voor 31% gewijzigd door Morax op 12-11-2009 16:42 ]

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:
[...]

Dat sowieso niet, maar er is een challenge genaamd "hijacker" voor het jatten van care packages. Maar volgens mij werkt die alleen als het care package van het andere team is, niet als hij van een teammate van jou is.
Die is voor het andere team idd.

Edit: Heeft er al iemand een lijst aan bonussen die je krijgt door het verzamelen van Intell in de SP?

[ Voor 12% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 16:47 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
mijn steam id: Ionicdog
dat is gewoon mijn nickname, of moet het je account naam zijn..?
zet er maar bij !

[ Voor 9% gewijzigd door ionicdog op 12-11-2009 16:47 ]

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

ionicdog schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:47:
mijn steam id: Ionicdog
dat is gewoon mijn nickname, of moet het je account naam zijn..?
zet er maar bij !
Even via een DM doen:
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410

Aangeven:
Platform - GoTName - Steam/PSN/XBOX tag

in mijn geval
PC - Griffin - FGriffin1006

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:25:

Stopping Power pro
Steady aim pro
Ik gebruik de SCAR-H, met Red Dot Sight.
Schiet lekker hard, maar je moet wel vaak reloaden.

Freelance Unity3D developer

• hmr

hmr

CyCloneNL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:51:
[...]

Ik gebruik de SCAR-H, met Red Dot Sight.
Schiet lekker hard, maar je moet wel vaak reloaden.
Ben ondertussen ook de SCAR aan het levelen ( is ook goed voor xp dankzij challenges )
echter de m4 bevalt me toch iets meer! Wrom trouwens RED-dot ipv de holosight?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Wat een gaaf spel!!!
Heb bijna alle upgrades voor mijn M4A1, moet nog 65 kills en 40 headshots dan heb ik alles unlocked.
Bling is echt ziekelijk met grenade launcher en heartbeat sensor :D

Vraagje:
ik zie soms mensen met een gekleurde naam (niet een emblem oid, maar echt hun NAAM).
In cod4 kon dat met ^1 ^2 etc, maar hoe kan dat in MW2? Thanks!!! :*)

Edit: heb het al gevonden, kwestie van ^2 etc in je steamnaam doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:56 ]

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:55:
[...]

Ben ondertussen ook de SCAR aan het levelen ( is ook goed voor xp dankzij challenges )
was verschil tussen holosight en red dot? :p Ik speel ook altijd met red dot btw...

• TJHeuvel
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:55:
[...]

Omdat ik die helaas nog niet heb :+
Wat doet holosight dan?

**Edit, ik ben niet de enige :p

[ Voor 4% gewijzigd door TJHeuvel op 12-11-2009 16:58 ]

• Morax
Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:50:
[...]

Even via een DM doen:
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410

Aangeven:
Platform - GoTName - Steam/PSN/XBOX tag

in mijn geval
PC - Griffin - FGriffin1006
Is het dan niet handiger gewoon een GoT MW2 Steam groep aan te maken?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:

Ook als een van je teamgenoten gebruik maakt van jouw care package krijg je in ieder geval de 1e keer XP en zo'n "challenge". Ik weet niet in hoeverre dat daarna ook nog zo is.
Ik ben al weer aan het newb P90’en, met stopping power pro, slight hands pro en steady aim pro. Daarnaast FAL en M4, maar de intervention sniper heeft groeiende interesse bij mij. In combinatie met de AA12 voor vijanden die ineens achter je opduiken.

Oh ja, invite to party staat in MW2 op de pagina waar je naam emblemen etc staan. Linksonder, uit mij hoofd(zit op werk).

Verwijderd

Zou leuk zijn als jullie idd een steamgroep maken, kom ik af en toe ook langs! Speel nu meestal met 2 maten van me :) Specops is ook geweldig!!!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:25:

Stopping Power pro
Steady aim pro
Wat is FMJ? Die moet ik nog unlocken op mn M4 (nog 65 kills te gaan! :D )

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Steam groep is er al hoor ;)

http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Full Metal Jacket ;)

Pfff.. had ik een fcking lekkere score van 29-0 op free for all.
Maak ik een screenshot, is de screenshot helemaal zwart!!! :S

Volgende keer maar weer met xfire ofzo..

• hmr

hmr

Holosight heeft een soort van xhair in je scope ipv een stipje! Voor de rest nog niet veel
verschil gemerkt ;)

FMJ is Full metal jacket en daardoor heeft je kogel nogmeer piercing kracht ( is dat nederlands? )

Spec ops nog niet online gedaan, tot nu toe alleen nog maar met huisgenoten!

Speel voornamelijk Free for all :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

cool :P

Hele dag cod gedaan, was lachen ..
Nu ff eten etc, vnaaf college -_-

Oh well, speelze! Spreek jullie wel in die groep :P

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Jammer dat ik niet online tegen een vriend kan spelen die zelf een playstation heeft en daar op speelt.
Echt jammer :'(

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 20:11
http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2

Schijnbaar was er al een group dus ik heb de mijne weer verwijderd.

[ Voor 51% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:10 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• TJHeuvel
  • Niet online
Fanatix, dat is de 2e! Check: http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2

• Fanatix
Ja kwam er net achter, zie ook de edit van m'n vorige post :) zag zoveel mensen er om vragen dat ik er vanuit ging dat er gewoon nog geen was, my bad }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:12 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:40
Uitgespeeld! Wow wat een sensatie! Toch 1 klein dingetje, ik heb niet het Woooooow gevoel gehad bij een bepaalde missie, zoals ik dat in Modern Warfare 1 heb gehad. De afwisseling van Spec Ops en gewoon raggen was ook leuk gedaan.

Nu op naar de MP.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Fanatix
Dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door Fanatix op 12-11-2009 17:12 ]

Verwijderd

mijn steam account is pikske003 (lame naam maar ik heb steam al 7 jaar fzo xD) btw :D als je is wil raggen add me maar spele we wel potje samen :P

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
Ligt het nou aan mij of is er echt GEEN mogelijkheid om meerdere profiles te maken :?

Heb het spel origineel op pc, ook steam goed enz enz kan wel spelen.
Maar ik wil graag meerdere profielen maken zoals in cod4 ook kon. Want speel met meerdere mensen in huis die elk hun eigen controls hebben.

Kijk ik erover heen of die optie weg? ( -1 voor IW dan )

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik vind het jammer dat SpecOps eignelijk alleen in multiplayer te doen is. Ik heb wel meerdere controllers en ook wel mensen om mee te gamen maar als je even alleen een potje wilt doen is het echt onhaalbaar op het hoogste (en soms zelfs middelste) niveau.

PS. Hoe kun je The Pitt binnen 35 seconde uitspelen om die dries terren te behalen. Ik zit nu telkens op 39 :P.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• hmr

hmr

i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:21:
Ik vind het jammer dat SpecOps eignelijk alleen in multiplayer te doen is. Ik heb wel meerdere controllers en ook wel mensen om mee te gamen maar als je even alleen een potje wilt doen is het echt onhaalbaar op het hoogste (en soms zelfs middelste) niveau.

PS. Hoe kun je The Pitt binnen 35 seconde uitspelen om die dries terren te behalen. Ik zit nu telkens op 39 :P.
ik heb de pit op 33 seconde gekregen in splitscreen op de xbox! gewoon afspreken wie welke targets pakt! bevoorbeeld de ene links en de ander rechts! Voorzichtig met kogels en gewoon heel hard door rennen! paar keer oefenen is genoeg!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Damn it, het is gewoon overal uitverkocht...

Dan maar online bestellen. Maar sommige winkels hebben de prijzen echt belachelijk hoog gemaakt. 60 euro voor een game, die bij andere shops 35 euro kost...
En het erge is, veel van deze winkels, zijn internet winkels.

Afzetters!

Huub Huub Barbatruc!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:21:

2 rifles meenemen (Van die tafel pakken voor de baan) zodat je niet hoeft te reloaden.
Als je het goed doet kun je tot aan het huisje met je eerste gun doen, dan die gast knifen die te voorschijn springt als je er uit wil rennen, gun switchen en met je 2de gun het 2de deel doen.
Verder is het gewoon een kwestie van oefenen, ik zat op 36.8 sec na 4-5 runs ofzo.

Even totaal iets anders, hoe switch je in vredesnaam tussen burst/full auto modes met wapens die deze keuze hebben? :/
Ik kan er in de controls geen key voor vinden, en in de paar servers die ik het gevraagd heb wist ook niemand het. Wilde mn Famas eens even proberen maar zonder modes aan te kunnen passen is die niet zo leuk.
(PC Versie)

• SgtCaffran
Je kan niet van full auto naar burst wisselen. Helaas...
FMJ is hetzelfde als deep impact bij COD4.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

Als je het héél netjes goed kun je het gewoon met 1 wapen doen. Heb je 7 kogels speling aangezien je 1 target meleet* en er 24 zijn. Moet je wel die lieve kindertjes niet meemaaien natuurlijk ;)

*die spellingsregel voor leenwoorden vind ik maar raar, maar dit moet 't zijn?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Dark Master schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:11:
Uitgespeeld! Wow wat een sensatie! Toch 1 klein dingetje, ik heb niet het Woooooow gevoel gehad bij een bepaalde missie, zoals ik dat in Modern Warfare 1 heb gehad. De afwisseling van Spec Ops en gewoon raggen was ook leuk gedaan.

Nu op naar de MP.
spoiler:
Ik vond dat level in de gevangenis wel erg pittig en nice :D

Als iemand vanavond een potje spec-ops wilt doen kun je me toevoegen op Steam: dimby

[ Voor 8% gewijzigd door Dimby op 12-11-2009 17:39 ]

• ApexAlpha
  • Laatst online: 09:39
ff van te voren: SUPER VET SPEL, de multiplayer rockt weer.

En dan nu een probleem, ik krijg mijn Router niet op NAT Open, terwijl upnp gewoon aanstaan.
Ik heb de Zyxel2602HW, de wireless versie die TweakDSL levert.

Verwijderd

ik vind de die choppers en harrier maar weer vanouds bloedirritant

Verwijderd

ApexAlpha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:40:

En dan nu een probleem, ik krijg mijn Router niet op NAT Open, terwijl upnp gewoon aanstaan.
Er geldt een topicwarning voor dit topic. Voor problemen van technische aard kun je in een ander topic terecht.
Waarschuwing:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.
Misschien staat de oplossing al in het problemen topic. Je kunt daar in ieder geval je vraag kwijt. Ik kan je niet helpen, sorry :)

• SgtCaffran
ApexAlpha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:40:

https://activision.custhe...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:42:
ik vind de die choppers en harrier maar weer vanouds bloedirritant
Javelin meenemen, problem solved.
Die dingen gaan best snel down als mensen er maar even aandacht aan besteden, maar iedereen rent er alleen maar van weg.
SgtCaffran schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:29:
Je kan niet van full auto naar burst wisselen. Helaas...
Hoezo zijn de modes dan wel listed op
http://www.modernwarfare247.com/weapons/assault-rifles/famas? :?
Wel jammer als het echt niet kan.

[ Voor 33% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 17:47 ]

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Mee eens, vaak ben ik de enige die een chopper probeert neer te schieten....terwijl als er 5 man zijn die het doen dat ding zo de lucht is uitgeknald.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Demoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:45:
[...]

Javelin meenemen, problem solved.
Die dingen gaan best snel down als mensen er maar even aandacht aan besteden, maar iedereen rent er alleen maar van weg.
Cold-Blooded perk F T W _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/6e43z5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 17:47 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

harriers gaan helaas niet dood door 1 javelin. koste me 1 javalin en 4 magazijnen van m'n sniper om hem neer te halen. Was ook uiteraard de enige die er op schoot.

net zoals in cod4 eigenlijk, daar schoot ook nooit iemand op die dingen, en maar op fora zoals deze zeuren dat de heli's zo vervelend zijn...

blup

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dat kost je een Perk2 slot?
Duur grapje, aangezien daar toch de meeste sterke perks in staan.
Dan kies ik liever voor het ontwijken/kapot maken van zo'n ding :9
eendje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:47:
harriers gaan helaas niet dood door 1 javelin. koste me 1 javalin en 4 magazijnen van m'n sniper om hem neer te halen. Was ook uiteraard de enige die er op schoot.

net zoals in cod4 eigenlijk, daar schoot ook nooit iemand op die dingen, en maar op fora zoals deze zeuren dat de heli's zo vervelend zijn...
Ook niet als je de upgraded stopping power perk hebt? (+dmg vs voertuigen)

[ Voor 39% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2009 17:50 ]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Demoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:49:
[...]

Dat kost je een Perk2 slot?
Duur grapje, aangezien daar toch de meeste sterke perks in staan.
Dan kies ik liever voor het ontwijken/kapot maken van zo'n ding :9

[...]

Ook niet als je de upgraded stopping power perk hebt? (+dmg vs voertuigen)
Niet op uav's verschijnen enzo... op hardcore heb je stopping power toch niet nodig :) Met WaW heb ik ook standaard camo, deep impact dead silence en bombsquad.

En kapotmaken is zoals gezegd geen optie in je eentje... en omdat je steeds met andere prutsers speelt kun je aan de gang blijven met "SHOOT THE @!##$@#!%@!# CHOPPAH!" spammen...

[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 18:01 ]

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heeft iemand een tip om het online te kopen? Waar is het goedkoop en goed?

Huub Huub Barbatruc!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.