Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
gewon met je sniper de piloot doodschieten dag helicopterSargan schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:46:
Mee eens, vaak ben ik de enige die een chopper probeert neer te schieten....terwijl als er 5 man zijn die het doen dat ding zo de lucht is uitgeknald.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
pricewatch: Call of Duty Modern Warfare 2, PC ? of wil het perse als download?DNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:08:
Heeft iemand een tip om het online te kopen? Waar is het goedkoop en goed?
[ Voor 4% gewijzigd door CoolGamer op 12-11-2009 18:26 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Vanmiddag eindelijk een potje online gespeeld, geweldig! meteen de meeste headshots van de game
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
[ Voor 40% gewijzigd door Odysseus253 op 12-11-2009 19:03 ]
Pc versie geeft keurig aan dat ik een open Nat heb. op de ps3 zelf zegt ie dat hij nat 2 heeft wat dus in zo houden open nat. hebben meer mensen dit probleem wat ik hierboven beschijf of is dit gewoon een bug met de ps3 versie.
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Nee, wil het op DVD. Maar het klote is dat de bovenste paar shops al helemaal out of stock zijn. Alleen de dure afzetters hebben nog...TheCoolGamer schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:25:
[...]
pricewatch: Call of Duty Modern Warfare 2, PC ? of wil het perse als download?
Ik wacht wel tot MM weer voorraad heeft. Rotterdam Alexandrium had iig niks meer, misschien morgen even Rotterdam Centrum bezoeken.
Huub Huub Barbatruc!
Ik weet het niet bij jou specifiek maar het lijkt me dat mw2 nogal wat moeilijkheden heeft met het het hele NAT verhaal, bij mij gaf hij gister open aan, vanochtend strict en nu in 1 keer weer openFighting Power schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:00:
Ik heb zowel de pc versie als de pc3 versie van MW2. Alleen de ps3 versie zegt dat ik een strict nat heb.
Pc versie geeft keurig aan dat ik een open Nat heb. op de ps3 zelf zegt ie dat hij nat 2 heeft wat dus in zo houden open nat. hebben meer mensen dit probleem wat ik hierboven beschijf of is dit gewoon een bug met de ps3 versie.

Weet iemand trouwens hoe het kan dat screen caps in mw2 als een zwart vlak in paint staan?
Als ik een cap maak van mn bureaublad is hij gewoon goed
ik ga namelijk morgen windows 7 installeren en weet iemand waar de saves voor de multiplayer en singleplayer staan?
Sgt.Roumen schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:17:
weet iemand hoe het zit met de savegames,
ik ga namelijk morgen windows 7 installeren en weet iemand waar de saves voor de multiplayer en singleplayer staan?
1
| D:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\save |
Je kan voor de zekerheid gewoon je hele steam folder backupen en deze terug zetten op je nieuwe systeem?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
ik las wel ergens dat je multiplayer stats online door steam worden opgeslagen weet iemand hier meer van?
je kunt dan ook bij iemand anders inloggen die mw2 heeft met jouw account en dat je dan precies alles had zoals op je eigen pc.
Misschien dat je classes enzo wel lokaal gesaved zijn, maar je lvl en behaalde dingen staan op server.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Nou wil ik het toch vragenDFKT schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:40:
Hij is binnen hoor :-p Besteld bij GCShop, tegen de mooie prijs van 35 Eetjes (incl), en dus binnen de 1 a 2 werkdagen in huis. Nu moet ik alleen tot het weekend wachten met spelen, omdat ik de werkkamer op heb moeten offeren voor de studieperikelen van mijn vriendin
Je hebt zeker deze besteld?
Wtf is dan het verschil met deze
Dat is die missie waar een grote kraan bij die Sub staat.
Vijanden heb ik al uitgeschakeld en Ghost die doet maar wat. Er gebeurt ineens niks meer?
Er staat bij de missie-info dat ik de Submarine moet verdedigen tegen vijanden, maar wanneer dat eenmaal klaar is gebeurt er niks meer? Ben de map al 2x over geweest (heen en terug
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Boekje en levertijd, en de kosten ofc.Megamind schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:44:
[...]
Nou wil ik het toch vragen
Je hebt zeker deze besteld?
Wtf is dan het verschil met deze
Ik heb ook de UK versie (via GC) en ik ben nog niet iets "raars" tegengekomen.
1 cheaters ja er zijn al betaalde cheats die binnen 12 uur na de release uit waren.
2 er is soms echt vreselijke lag mensen in Rusland/polen of zo worden op eens host...
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
MelvinB schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:46:
Wat moet je in hemelsnaam doen bij die Defend Submarine-missie? (zo noem ik het maar even)
Dat is die missie waar een grote kraan bij die Sub staat.
Vijanden heb ik al uitgeschakeld en Ghost die doet maar wat. Er gebeurt ineens niks meer?
Er staat bij de missie-info dat ik de Submarine moet verdedigen tegen vijanden, maar wanneer dat eenmaal klaar is gebeurt er niks meer? Ben de map al 2x over geweest (heen en terug) maar niks dus.
Mensen die zeggen dat de SP niet epic genoeg is moeten zichzelf per direct gaan schamen.
blup
Zucht...
Ik had hem tijdens de missie takedown lager gezet maar ik krijg hem nu niet meer hoger?
Of moet ik dan helemaal overnieuw beginnen?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Wat trouwens wel fantastisch is, de stinger heb ik nu geunlockt, gebruik ik nu altijd om de heli's en harriers van de tegenstander uit de lucht te knallen, is echt heeeel makkelijk. Elke ronde pak je er wel minstens 1
Had je m niet lager moeten zetten! Watje!madmaus schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:11:
Is er een mogelijkheid om tijdens het spel de moeilijkheid hoger te zetten.
Ik had hem tijdens de missie takedown lager gezet maar ik krijg hem nu niet meer hoger?
Of moet ik dan helemaal overnieuw beginnen?
Ik denk dat je daarvoor mision select moet doen en dan je moeilijkheidsgraad selecteren. (moet je wel weer opnieuw beginnen met het level dat je selecteert gok ik..)
Is het verplicht om alles op te blazen?
Er gebeurt namelijk helemaal niets.
En als ik dood ga, begin ik weer aan bij het begin. Kan ik vervolgens weer dat hele stuk doen. Dit heb ik al een paar keer gedaan en het wordt saai. Wil de volgende missie doen.
En je kan zeker ook niet die Sub in? Althans, kan wel maar dan val je te pletter terwijl er wel een ladder is om omlaag te gaan zou je zeggen.
Ik snap er echt niks van.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
lol,Gunner0616 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:20:
[...]
Had je m niet lager moeten zetten! Watje!
Ik denk dat je daarvoor mision select moet doen en dan je moeilijkheidsgraad selecteren. (moet je wel weer opnieuw beginnen met het level dat je selecteert gok ik..)
Ik kwam er echt niet doorheen op veteran.
Maar het werkt. Bedankt
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
I Guess, ik weet wel dat er geschreeuwd word van "Hey maak die truck/jeep es kapot!" maar of het ook echt een objective is, dunno.MelvinB schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:28:
[...]
En als ik dood ga, begin ik weer aan bij het begin. Kan ik vervolgens weer dat hele stuk doen. Dit heb ik al een paar keer gedaan en het wordt saai. Wil de volgende missie doen.
En je kan zeker ook niet die Sub in? Althans, kan wel maar dan val je te pletter terwijl er wel een ladder is om omlaag te gaan zou je zeggen.
Ik snap er echt niks van.
Ik heb gewoon alles gesloopt aan voertuigen en aan poppetjes, vanaf het dak van die toren en toen ging alles vanzelf verder. Kan me niet herinneren dat ik wat bijzonders gedaan heb verder.
Ik heb hem alleen op Steam geactiveerd, en die pakt de serial gewoon... ik hoef geen Nederlandstalig boekje of zo. Maar van t weekend meer, heb hem dus niet kunnen spelen. Verwacht overigens dat Demoterror gelijk heeft.Demoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:46:
[...]
Boekje en levertijd, en de kosten ofc.
Ik heb ook de UK versie (via GC) en ik ben nog niet iets "raars" tegengekomen.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
MelvinB schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:28:
[...]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Op een gegeven moment moet je via een trap op een gebouw staan en deze beschermen. Als het goed is gaat er iemand naar de onderzeeër en maai je nog een paar mannetjes en auto's neer.Demoterror schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:37:
[...]
I Guess, ik weet wel dat er geschreeuwd word van "Hey maak die truck/jeep es kapot!" maar of het ook echt een objective is, dunno.
Ik heb gewoon alles gesloopt aan voertuigen en aan poppetjes, vanaf het dak van die toren en toen ging alles vanzelf verder. Kan me niet herinneren dat ik wat bijzonders gedaan heb verder.
maar dit keer kan je ze 1/2 shot uit lucht knallenAnoniem: 218213 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:42:
ik vind de die choppers en harrier maar weer vanouds bloedirritant
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik heb even in de strategy guide gekeken je MOET inderdaad op dat gebouw gaan zittenJPMTSLR schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:41:
[...]
Op een gegeven moment moet je via een trap op een gebouw staan en deze beschermen. Als het goed is gaat er iemand naar de onderzeeër en maai je nog een paar mannetjes en auto's neer.
Het probleem is dat de meeste speler er alleen maar voor wegrennen en er dus niemand op schietMotaro schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:50:
[...]
maar dit keer kan je ze 1/2 shot uit lucht knallentegen stander blij met choppers of harrier en paar sec later BOOOM en weg is hij
[ Voor 28% gewijzigd door Dimby op 12-11-2009 21:53 ]
Dat wordt in de game ook tegen je gezegd natuurlijkDimby schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:51:
[...]
Ik heb even in de strategy guide gekeken je MOET inderdaad op dat gebouw gaan zitten
Wie wilt er mee spelen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dat klopt ik zelf heb al tijd stinger bij me moet ik voor perk Cold - BloodedDimby schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:52:
[...]
Het probleem is dat de meeste speler er alleen maar voor wegrennen en er dus niemand op schiet. Verder vind ik het vervelend dat alle matches zo kort zijn, ik speel liever een lange match van 30+ minuten ipv maximaal 10 zoals nu het geval is.
en dat ronds zo kort zijn ben ik mee eens HQ is zelf korter nu was 250 nu 200 dit vind ik weer voor deel bij PC daar zijn ze veel langer was op Xbox/PS3 ook maar 500/800 bij HQ
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Schitterend! Toch maar gaan oefenen met die knivesMADG0BLIN schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:43:
Iemand deze al gezien. Vond hem wel aardig...Knife Kill...
Momenteel level 35, dus we zitten op de helft
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Dan maar met MP vermaken. Vind ik toch jammer van IW

Hoop na het weekend te kunnen spelen; kan niet wachten!
Veteran in minder dan 5 uur? Doe je aardig. Zoniet dan heb je nog een uitdaging.zerokill schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:54:
Vandaag ook MW2 gekocht. Vind hem super alleen VEEL te kort. 60 euro betalen voor een spel dat ik in minder dan 5 uur uitspeelHet is allemaal wel spectaculair maar dit vind ik echt te kort.
Dan maar met MP vermaken. Vind ik toch jammer van IW
Veteran ook gehaald in 4 a 5 uur. Vond het veel makkelijker als de veteran die ik me herinnerde van eerdere CoDs.MADG0BLIN schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:58:
[...]
Veteran in minder dan 5 uur? Doe je aardig. Zoniet dan heb je nog een uitdaging.Regular kan iedereen wel snel halen.
En specops is er ook nog naast MP.
Ok, ik dacht dat er voor vet toch minimaal 7 uur stond. Ikzelf haal het nooit binnen 4 uur.Daniozi schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:04:
[...]
Veteran ook gehaald in 4 a 5 uur. Vond het veel makkelijker als de veteran die ik me herinnerde van eerdere CoDs.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Huub Huub Barbatruc!
Die vraag is al vaker langsgekomen, buiten het boekje om zijn er geen verschillen.DNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:12:
Ja, wat is nou verschil tussen UK versie en andere versies?
Waar het verschil in prijs dus vandaan komt is niet helemaal duidelijk.
De prijs en engelse boekjes ipv nederlandse zoals al 10x vermeld in dit topic.DNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:12:
Het zijn ook zoveel pagina's en topics nu...
Huub Huub Barbatruc!
Het boekje.DNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:12:
\leuk spel.
Zucht...
De taalDNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:12:

Het snelle oneindige rennen gecombineerd met cold blood zorgt er echt voor dat je heel makkelijk om groepen vijanden heen kan gaan en ze in de rug aanvallen en een voor een kan knifen/neer knallen ^^
Andere mensen nog goeie suggesties voor customs slots?

Huub Huub Barbatruc!
Loop er gewoon net als die gast op af en vlak voordat je bij hem bent doe je stapje naar rechts of links en knife je hem. Dan is niet zijn hele lichaam bedekt met shield dus kan je hem heel makkelijk knifen
door deze manier nog nooit problemen gehad met riotshields.
Een semtex nade op zijn hoofd of net naast hem gooien helpt ook want die gasten lopen toch wel door
Ik ben geen riotshield fan.Hogader schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:26:
Damn die riotshields zijn vrij makkelijk om neer te maaien.
Loop er gewoon net als die gast op af en vlak voordat je bij hem bent doe je stapje naar rechts of links en knife je hem. Dan is niet zijn hele lichaam bedekt met shield dus kan je hem heel makkelijk knifen
door deze manier nog nooit problemen gehad met riotshields.
Een semtex nade op zijn hoofd of net naast hem gooien helpt ook want die gasten lopen toch wel door
Ik snap het tactische aspect wat het kan bieden wel (Al past het meer in een CSS type game) maar ik vind ze eigenlijk alleen maar irritant.
Zelfde catagorie als de noobtubes, leuk concept maar het werkt gewoon niet goed in het spel.
Ik zie ook nergens iets van een clan systeem dus hoe mensen dat willen gaan doen is mij nog onduidelijk. Het kan toch niet dat IW van het meeste gespeelde eSports game een public only game hebben gemaakt?
Klopt het trouwens dat je niet meer kan leanen? Of heb ik hier overheen gekeken?
[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 12-11-2009 23:37 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
blup
Ja nou ja, het is of dat of copycat/painkiller
Painkiller: hoe vaak wordt je nou binnen 10 sec van spawnen beschoten
Copycat: Ik vind mn eigen classes veel fijner, als ik die van hen beter zou vinden zou ik ze zelf wel maken ^^
Kan ze nl. niet vinden in het menu en bij steam kan je alleen je achievements zien.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 162418
Blijf dan wel meestal in de buurt van een teammate lopen om zo de damage op te vangen.
Ik heb bij killstreak nu emergency drop geunlocked....damn kreeg 3 turrets in 1 drop en een harrier

Als je op Barracks klikt zie je aan de rechter kant stats staan.Rynji schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:50:
Is er de mogelijkheid online je stats (MP) te bekijken van de PC?
Kan ze nl. niet vinden in het menu en bij steam kan je alleen je achievements zien.
Favella's of strand, in Brazilie maakt het niet uit overal zie je wel lekkere wijven.
Had ze desnoods gillend met strakke hotpans en topje, lekkere kont en tieten laten rennen in die level
Daar hoef je je niet voor te schamen hoorTroonStaal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:07:
4/5 uur? WTF, ik heb er 18 uur over gedaan...![]()
Maar wel alles 100%
anathema
De class waar ik al meer dan 1500 kills mee heb:Relis schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:20:
Op het moment vind ik deze class wel erg fijn:
[afbeelding]
Het snelle oneindige rennen gecombineerd met cold blood zorgt er echt voor dat je heel makkelijk om groepen vijanden heen kan gaan en ze in de rug aanvallen en een voor een kan knifen/neer knallen ^^
Andere mensen nog goeie suggesties voor customs slots?
Scar-H Holographic
AA-12
Scavenger Pro (unlimited ammo)
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Painkiller
Semtex en flash
Hogader schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:20:
[...]
De class waar ik al meer dan 1500 kills mee heb:
Scar-H Holographic
AA-12
Scavenger Pro (unlimited ammo)
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Painkiller
Semtex en flash
heb alleen heartbeat sensor ipv die holographic (erg chill in HQ game mode)
Die momenten zijn er wel maar in mindere mate.Trasos schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:30:
Hmm, in twee avonden door de single player gegaan. Best kort vind ik eigenlijk, maar goed het is wel dikke actie. Hoewel ik MW1 eigenlijk leuker vond, omdat het toen allemaal nieuw was. In MW2 zitten genoeg situaties die vergelijkbaar zijn met MW1. De echte WTF-momenten heb ik een beetje gemist. Ik heb me wel vermaakt met de SP, maar misschien had ik er te veel van verwacht. Ach ja, op naar MW3!
De SP doet wat het moest doen (imo): Doorgaan op het verhaal, een paar lekkere plottwists en genoeg ruimte over laten voor een vervolg.
Ik zat niet te wachten op een echt einde, laat maar lekker nog een paar versies door ploeteren.
Over de duur van de SP, tja, kwaliteit over kwantiteit i guess.
Ik deed er 5,5u over maar dat is dan wel in 1 zitting.
Average Joe zal 1-2 missies per dag spelen, misschien nog een paar MP rounds er achter aan en dan is ie wel klaar voor die dag. Dan doe je toch echt wel 2 weken met MW2, waarbij wel elk moment vol met actie en spanning zit. Je moet er van houden, maar ik heb persoonlijk liever een relatief korte (maar goede) SP dan een langdradige waarbij je elke plottwist al 2u van te voren doorhad.
Nadeel van vervolgen is vaak dat je weet dat de SP van de huidige game niet zo lang is, omdat ze niet het hele verhaal hoeven te vertellen in 1 game. Dit verspreiden ze dan gewoon over x aantal games. Kijk maar naar Brothers in Arms... Ik heb echt zin in dat volgende deel,, geweldig verhaal en singleplayer gameplay maar het is niet zo lang..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Dan toch maar even mijn relaas over de MP, alle CoD's gespeeld en CoD4 doodgespeeld, daarmee een beetje vergeleken.
Het hele matchmaking gebeuren werkt prima, je kunt parties maken samen joinen, fine.
Waar bij mij het schoentje knelt, is de 'log in en gaan' sfeer, die is totaal verloren gegaan vind ik. CoD4 is veel toegankelijker, MW2 is veel, tja, moeilijker aan te wennen. Het speelt niet lekker vlot weg zal ik maar zeggen.
Dan zijn er nog de tienduizend killstreak rewards die ik niet begrijp, waarom zo veel? Van 3 in CoD4 naar 15(!) in de opvolger?
De maps zijn cool, zien er goed uit, alleen een campfest ligt op de loer, wat zeg ik, 8 van de 10 games IS het campfest! Overal hoekjes en gaatjes, raampjes, sommige gebouwen met 4 verdiepingen, kom op. Haalt heel de snelheid (en ook de 'log in en gaan' sfeer) uit het spel. Op zich niet erg, maar ik vind het wel erg overdreven.
Last, but absolutely not least... De respawns, of rapespawns, wat je wilt. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel keer ik iemand overhoop schoot en ik hem 2 meter verderop weer tegenkwam, alleen ben ik dan het haasje... Wat is dat toch? Waar zijn de vaste teamspawns die verschuiven? Er is helemaal geen structuur of wat om de vijand in een hoekje te krijgen, want bij de volgende spawn staat ie doodleuk in je oor te hijgen.
Het gaat het spawnrapen tegen, maar nu is het andersom. Ik vind het fail.
De SP ga ik nog aan beginnen, maar dat zal wel snor zitten.
Over het algemeen heb ik dus wat gemengde gevoelens, eerlijk gezegd is het voor mij geen CoD meer. Er zijn momenten waarbij ik me goed vermaak, maar er zijn veel meer vloek en scheldmomenten dan met CoD4.
Het meer, meer, meer, meer en meer is in dit geval niet beter...
Ben nu level 40 en ga gewoon verder... Ik schijn het dus wel leuk te vinden...
Dit alles op PC btw.
Deze week totaal 50 games gespeeld en heb er 20 gewonnen! Zit nu op level 32, nog 4 levels dan kan ik weer een killstreak unlocken.
Speel altijd met het standaard wapen, de M16, wat schiet dat ding toch heerlijk snel. Verder gebruik ik de Stinger om de vliegtuigen neer te halen. Morgen beginnen aan de co-op met een vriend.
Jerz: Level 40 en het niet leuk vinden
Welke combo gebruik jij? wapen, perk?
OMG wat een fucking vet spel! Net 4 uur lang zitten gamen.
Met welk wapen en perk spelen jullie ?
M16 + Full Metal Jacket
Stinger
Scavenger Pro
Hardline Pro
Scrambler Pro
Care Package
Predator Missle
Attack Helicopter
[ Voor 33% gewijzigd door Wackmack op 13-11-2009 02:56 ]
Enige minpuntjes is dat hij niet hetzelfde geluid maakt (g3 had zon lekker plop geluidje
Dit maakt hij wel deels goed door de ontzettend stoere manier van herladen (de oude clip er met de nieuwe uitwippen)
Het is een spel wat je voornamelijk koopt voor de multiplayer, maar zo'n teleurstellende singleplayer had ik na het eerste deel niet verwacht eigenlijk.
Jammer dat het niet altijd 100% werkt, maar daar gaan ze hopelijk nog wat aan werken.
Laatste multiplayer game dat ik serieus gespeeld heb is moh:aa.
Het is een beetje wennen, maar we komen er wel. Soms rush ik nog net iets teveel en ga dus regelmatig dood, maar wat liggen campen in een hoekje is ook maar niks.
Op andere momenten kom je 3 of 4 tegenstanders tegen die uit hetzelfde raam aan het turen zijn en pak je ze allemaal tegelijk ;-).
Loadout op dit moment:
M4A1 + FMJ
AA-12 Shotgun + red dot sight
Semtex
Stun grenades
Perks:
Sleight of hand pro
Stopping power pro
Steady aim pro
Killstreaks:
UAV
Care Package
Predator Missle
Nu ben ik alles nog wat aan het uitzoeken (level 24) en heb bijna alles unlocked voor de M4A1, moet nog juist 34 kills door objecten halen met mijn FMJ kogels om het extended magazijn te krijgen.
Dan gaan we een ander primairy wapen nemen om daar alles te unlocken.
Moet ook eens dringend andere perks en killstraks proberen.
Op dit moment blijf ik hangen op de M4, waar ik bijna alle archievements heb behaald. Kom maar op 10000 XP
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik blijf ook hangen bij de M4, het is gewoon een goed wapen (de rest kan ook goed zijn natuurlijk).Pedr0 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 07:28:
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de meest gebruikte Weapon classes......
Op dit moment blijf ik hangen op de M4, waar ik bijna alle archievements heb behaald. Kom maar op 10000 XP
Bij mij staat er deze avond aan te komen:
10000 XP door 500 kills
10000 XP door alles te unlocken voor de M4
5000 XP door 75 headshots
Gaat wel lekker zo.
Het enigste probleem is dat ik nogal regelmatig zonder kogels val (na een kill of 6-7) en dus een ander geweer moet zien op te rapen daar de shotgun enkel binnen gebouwen te gebruiken is.
Al is een gebouw binnenvallen met de shotgun ook wel leuk.
Mss dat de scavenger perk iets voor mij is.
Laatste ronde gisteren was 24 kills, 3 assists en 7 deaths. Hiermee kan ik leven.
Ik zit nu in de straten van Rio, wat een drukte. De "vijand" zit overal, ik word er gek van maar we gaan door! Na 37864912 repawns in Rio maar de multiplayer gestart. Jummie jummie wat was dat weer even kicken. Ook in de multiplayer heb ik me 2 uur erg goed kunnen vermaken. Het matchmaking systeem werkt top en het levelen bevalt me eigenlijk erg goed. Omdat ik natuurlijk minder speel als de gemiddelde tiener die 10 uur per dag achter de game zit is het fijn dat je word ingedeeld bij tegenstanders die een beetje dezelfde klasse hebben. Dat behoud de uitdaging.
Nogmaals, GE-WEL-DIGE game.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
volledig mee eens, een vraagje nog over matchmaking, ik neem aan dat er niet (alleen) gekeken wordt naar je levelhoogte, maar meer naar het prutsniveau? want je kan leuk level 70 oid zijn en nog steeds alleen maar verliezen.DukeN schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:19:
Intens!!!! Ik speel SP op hard en heb er nu zo een 2,5 uur in zitten. Me mond is al diversen malen opengevallen. Het ziet er zo geweldig uit, het speelt zo lekker en het is zo overweldigend!![]()
Ik zit nu in de straten van Rio, wat een drukte. De "vijand" zit overal, ik word er gek van maar we gaan door! Na 37864912 repawns in Rio maar de multiplayer gestart. Jummie jummie wat was dat weer even kicken. Ook in de multiplayer heb ik me 2 uur erg goed kunnen vermaken. Het matchmaking systeem werkt top en het levelen bevalt me eigenlijk erg goed. Omdat ik natuurlijk minder speel als de gemiddelde tiener die 10 uur per dag achter de game zit is het fijn dat je word ingedeeld bij tegenstanders die een beetje dezelfde klasse hebben. Dat behoud de uitdaging.
Nogmaals, GE-WEL-DIGE game.
Ik heb te weinig tijd om veel te spelen dus hoop dat ik bij andere semi-losers wordt ingedeeld. Ik heb wel het vermoeden dat het zo werkt, want ik kan zowaar een ratio krijgen die 1:1 is, na 2 multiplayeravonden.
misschein wordt er gekeken naar de populariteit van levels? dus hoeveel mensen bepaalde levels skippen?kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:42:
Klopt het dat je met team-death-match alleen bepaalde mappen krijgt? Terminal heb ik pas 1 keer gezien bijvoorbeeld, terwijl die op het flatgebouw al tientallen keren voorbij is gekomen...
Is denk ik puur random. Ik heb al meerdere keren terminal gespeeld maar ook dat flatgebouw map.kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:42:
Klopt het dat je met team-death-match alleen bepaalde mappen krijgt? Terminal heb ik pas 1 keer gezien bijvoorbeeld, terwijl die op het flatgebouw al tientallen keren voorbij is gekomen...
* Griffin gaat vanavond weer even spelen en morgen. Mag ook wel, laatste keer was release date.
Anoniem: 82860
Al met al gisteren heel veel lol gehad. Ging ook totaal niet slecht voor iemand die de maps nog niet kent. Ik merk wel veel 'warping' op door het neit dedi hosting. En het in het spel wisselen van host is vrij irritant.
Ik hoop dus toch wel op dedi servers als dit zich zo doorzet.
Ik ben overigens wel grote fan geworden van de UMP 45 / Red Dot / Stopping Power / Sleight of Hand Pro (for the time being) Hij lijkt echt veel accurater op afstand dan met ironsight.
Maar ja, pas rank 15!
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-11-2009 09:03 ]
Ik ben dan meestal wel ergens bovenaan te vinden op de lijst , maar vaak wel met veel deaths bij gefaalde attempts om een objective te doen
Mensen moeten eens leren dat er een team deathmatch mode is voor een reden, als je je alleen maar druk maakt om je eigen hachie moet je die mode spelen en bij objective based modes weg blijven.
Dus het enige minpunt bij dit spel vind ik de spelers, maar dat is bij veel multiplayer games zo
[ Voor 32% gewijzigd door Emersion op 13-11-2009 09:01 ]
(speel je 'm op de PC? gooi dan even je steamID door
[ Voor 27% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 09:06 ]
ik wil je niet ontmoedigen, maar na de 500 kills komt er weer een 750 kills challenge aan. wie weet wel 1000 ik moet die 750 nog halenEngineer Stewie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:03:
[...]
Ik blijf ook hangen bij de M4, het is gewoon een goed wapen (de rest kan ook goed zijn natuurlijk).
Bij mij staat er deze avond aan te komen:
10000 XP door 500 kills
10000 XP door alles te unlocken voor de M4
5000 XP door 75 headshots
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=170366
Jep, hij gaat door tot 1000 killsRoyz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:05:
[...]
ik wil je niet ontmoedigen, maar na de 500 kills komt er weer een 750 kills challenge aan. wie weet wel 1000 ik moet die 750 nog halen
[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 13-11-2009 09:07 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik vergelijk het voor mijn ervaring met een andere Online PC shooter, Counter-Strike... In een eerdere post heb ik gezegd dat dit nog best wel eens de nieuwe Counter-Strike voor mij kon worden, de waarheid is dat de game daar naar toe op weg is..
Ik heb gisteren ong 2 uur gespeeld, en moet zeggen dat het toch wel lekker ging, alleen even de maps een beetje leren kennen. Ik ben nu pas level 7, maar daar maak ik mij verder geen zorgen om..
Ook speel ik heel vaak de 2-player Spec-Ops met een vriend, daar doen we vooral de stealth missies en de AC-130. Ik vind deze modus toch wel een mooie toevoeging op het spel.
Waar ik mee speel ( even uit mijn hoofd )
M4A1 + grenade launcher
p2200 ( correct me if i'm wrong
Flash + frag
Sleight of hand
Stopping Power
Steady Aim
Copycat ( heel handig als je een laag level bent en iemand komt met een mooie gun zoals die met de heartbeat sensor langs)
Al met al ben ik erg blij met deze aankoop, en dat voor € 20,-!
[ Voor 0% gewijzigd door carlhendrix op 13-11-2009 09:14 . Reden: typo ]
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Ik heb al 3 keer mijn gehele munitie leeg geschoten (en raak ja) maar ze blijven gewoon rondcirkelen.
Soms zitten er 3 tegelijk in het veld. Zijn ze soms een beetje overpowerd?
Spel geeft het gevoel of je zelf in een film meespeelt (allemaal cinematic), maar dit beperkt wel het gevoel van vrijheid in het spel (zoals bij sandbox games Crysis of Far Cry)
Grafisch (1920x1080 4xAA) ziet er erg goed uit, door de rete snelle gameplay kan ik haast niet genieten van al het pracht en details, door de scripted gameplay wordt je helaas gedwongen door te lopen.
Ben er nu wel achter gekomen dat ik zelf liever een paar goed gescripte AI NPC's moet omleggen (zoals in F.E.A.R.) dan 100 dom gescripte NPC's. De moeilijkheidsgraad veranderd niet zozeer de AI, maar hoe gericht de NPC's op je schieten.
Smaken blijven verschillend, leuk spel maar had er toch iets meer van verwacht voor de PC.Denk dat het voor Xbox en PS3 een topspel is.
Dit topic is gesloten.
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.