Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

de pavelow heeft zware armour dacht ik. In ieder geval is 1 AT-4 ook niet genoeg meer voor die helicopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Echt moeilijk is het ook niet om een goede k/d ratio te halen als je carepackages gebruikt (lees: belachelijk makkelijk). Vooral als je ook nog perk gebruikt om ze eerder te krijgen (hardliner?).

Gisteren dropte vijand er ook twee in een kleine map. Jammer genoeg voor hun waren ik en teamgenoot in de buurt, ze kregen er 1 te pakken, andere kreeg ik: aanvals heli waarbij je zelf gunner kan spelen. Ik besloot hem meteen te gebruiken naast vijandelijke basis, dus schoten ze mij dood, maar maakt niks uit als je in die heli zit. Dan krijg je netjes te zijn waar de vijand zich bevind, en volgens mij locked hij ook nog gedeeltelijk automatisch op tegenstanders. Resultaat was in ieder geval dat na loop van tijd alle tegenstanders deden wat hier werd 'aanbevolen', verschuilen in hun huisjes. Dus kon ik lekker rondvliegen, en elke tegenstander die alleen al richting een raam ging (gezien je ook kan zien waar in gebouwen ze zijn) kreeg een salvo op zijn dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ik had op 10-11-09 een key besteld op www.g2play.net
En vanochtend had ik hem binnen, gelijk geactiveerd op steam, nu aan het downloaden.

Dus voor iedereen die nog key wil kopen voor een leuke prijs, 34,90 kost hij nu.
Tijdens de pre-order 29.90 , erg schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:53:
kan iemand mij het voordeel uitleggen van de holographic sight boven de red dot? De crosshair is nodeloos groter, het schermpje van de holographic is vies, de red dot is toch eigenlijk gewoon fijner? Of zoomt de holographic nog net iets meer in?
Dat is mij ook een beetje onduidelijk, en de zoektocht op google brengt alleen maar andere fora naar voren waar men zich hetzelfde afvraagt.

Naar mijn persoonlijke ervaring is het mij niet echt opgevallen dat de holographic vies is. Wat me wel opviel is dat de red dot gewoon 1 stip is, en de holographic echt een soort rondje weergeeft. Kwestie van voorkeur, maar waarom de ene eerder unlocked dan de ander? Niet omdat de ene beter is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:25:
Ik had op 10-11-09 een key besteld op www.g2play.net
En vanochtend had ik hem binnen, gelijk geactiveerd op steam, nu aan het downloaden.

Dus voor iedereen die nog key wil kopen voor een leuke prijs, 34,90 kost hij nu.
Tijdens de pre-order 29.90 , erg schappelijke prijzen.
Is GCshop.nl (daar heb ik 'm ook vandaan) even duur met de UK versie van het spel en daar krijg je nog schijfjes thuisgestuurd ook :)
rob1n schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:25:
[...]

Dat is mij ook een beetje onduidelijk, en de zoektocht op google brengt alleen maar andere fora naar voren waar men zich hetzelfde afvraagt.

Naar mijn persoonlijke ervaring is het mij niet echt opgevallen dat de holographic vies is. Wat me wel opviel is dat de red dot gewoon 1 stip is, en de holographic echt een soort rondje weergeeft. Kwestie van voorkeur, maar waarom de ene eerder unlocked dan de ander? Niet omdat de ene beter is volgens mij.
De red dot is op lange afstand imo niet echt fijn, daar hij een klein hoofdje wat boven een rots uitsteekt al gauw helemaal 'overschijnt', waardoor het wapen minder overzicht biedt / minder accuraat is. Kijk overigens ook even wat het effect van beide is als je ze wil selecteren voor je wapen. Zit momenteel op het werk: maar heeft de een niet toevallig een hogere accuracy dan de ander?

[ Voor 21% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Op level 48 (ben nu zelf 50) krijg je deze gun Bushmaster ACR. En deze is te goed. Zo mooi en strak je vergeet gewoon die domme M4A1. Voor S&D (hardcore natuurlijk) gebruik ik toch echt het wapen FAL met bling (silencer en Full Metal Jacket ) Hardline en Ninja. Niet te zien op de radar te fijn.

Wil je me toevoegen Steam account naam: Mas3rkok

ps : Heb het hier over de Pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Eperium schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:17:
Had veel van verwacht, maar het is toch echt een console game geworden (arcade achtig en weinig muis accuracy nodig om iemand te raken, het menu).

Grafisch (1920x1080 4xAA) ziet er erg goed uit, door de rete snelle gameplay kan ik haast niet genieten van al het pracht en details, door de scripted gameplay wordt je helaas gedwongen door te lopen.

Ben er nu wel achter gekomen dat ik zelf liever een paar goed gescripte AI NPC's moet omleggen (zoals in F.E.A.R.) dan 100 dom gescripte NPC's. De moeilijkheidsgraad veranderd niet zozeer de AI, maar hoe gericht de NPC's op je schieten.
Zit dat er weer in ja? Die xxxxxxxxx respawns waren bij MW ingevoerd maar man man man wat vind ik dat irritant zeg zeker als je veteran speelt waar al die gasten aimbot hebben... :X
Verder zal de SP vast wel goed zitten denk ik maar MP weet ik zo net nog niet. Ik ben sowieso meer een liefhebber van CoD en CoD2..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:37
furby-killer schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:23:
Echt moeilijk is het ook niet om een goede k/d ratio te halen als je carepackages gebruikt (lees: belachelijk makkelijk). Vooral als je ook nog perk gebruikt om ze eerder te krijgen (hardliner?).

Gisteren dropte vijand er ook twee in een kleine map. Jammer genoeg voor hun waren ik en teamgenoot in de buurt, ze kregen er 1 te pakken, andere kreeg ik: aanvals heli waarbij je zelf gunner kan spelen. Ik besloot hem meteen te gebruiken naast vijandelijke basis, dus schoten ze mij dood, maar maakt niks uit als je in die heli zit. Dan krijg je netjes te zijn waar de vijand zich bevind, en volgens mij locked hij ook nog gedeeltelijk automatisch op tegenstanders. Resultaat was in ieder geval dat na loop van tijd alle tegenstanders deden wat hier werd 'aanbevolen', verschuilen in hun huisjes. Dus kon ik lekker rondvliegen, en elke tegenstander die alleen al richting een raam ging (gezien je ook kan zien waar in gebouwen ze zijn) kreeg een salvo op zijn dak.
Hardliner gebruik ik nog niet. Ik gebruik Stopping Power.
Ik snap meerdere spelers niet. Veel droppen een care package, maar pakken deze niet op.
Goedkoper kan ik geen care package krijgen. Chopper Gunner is wel een leuke reward.

Moet zeggen dat de MP heel verslavend is! Met name alles vrijspelen voor bepaalde wapens is super en je blijft er maar voor spelen.
Ik heb nog maar 1 level SP gespeeld.

Fijne wapens:
M4A1
RPD
SCAR (weinig ammo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het kan toeval zijn, maar ik denk dat ik gisteren de eerste cheater ben tegengekomen. Je kan altijd zien hoe ze je achteraf je hebben dood geschoten. Een kerel liep gewoon een ruimte binnen schoot en zonder reden door de muur waar ik zat. Dat is toch vrij verdacht.

Verder zijn die grenade launchers wel vrij irritant, zeker als je als beginner er zelf geen hebt :+

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Wat is jullie favoriete multiplayer map?

Ik vind die op de flat wel tof, lekker in het gebouwtje zitten met je RPD alles neermaaien :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 22:19

Barca

In Search Of Sunrise

Wij zaten gisteravond met z'n 8'n in een lobby... en gingen toen een game in.

Probleem: Het duurt lang voor je met zoveel mensen een server krijgt die waar je met z'n allen op komt.

Vraag 1: Er startte een TDM potje maar die was 6 tegen 6 i.p.v. 9 tegen 9. Hoe kan dat het maximum is toch 9 tegen 9? Nu kwamen een paar van m'n maatjes in een ander team. :(

Vraag 2: Wij willen GEEN private match (want o.a. geen XP) maar we willen toch online met z'n 8'n (of meer)... en dan dus ook gewoon tegen elkaar kunnen spelen. Dus dat de teams gewoon gescrambled worden maar dat wel iedereen op dezelfde server zit. Kan dat?

Vraag 3: Kan je ook een match 4 tegen 4 met je vrindjes zonder dat het een private match is, dus dat je juist GEEN anderen erbij laat?

[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 13-11-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

madmaus schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:12:
hoe krijg je in vredesnaam die choppers neer?
Ik heb al 3 keer mijn gehele munitie leeg geschoten (en raak ja) maar ze blijven gewoon rondcirkelen.
Soms zitten er 3 tegelijk in het veld. Zijn ze soms een beetje overpowerd?
Kan er even niet op komen maar op een gegeven moment rond level 19 ergens krijg je een nieuw bazooka voor je secundary weapon. Deze heeft een heatsensor dus dan schiet je al die choppers de lucht uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Roodey schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:45:
[...]
Fijne wapens:
M4A1
RPD
SCAR (weinig ammo)
De SCAR heeft idd weinig ammo, maar meestal ben ik dood voordat ik niets meer heb :+

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:56
Afiso schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:17:
Grooooooootste minpunt in MW2 is die level in Brazilie. Mennnnn je bent in Brazilie, maar geen lekkere wijven te zien.
Favella's of strand, in Brazilie maakt het niet uit overal zie je wel lekkere wijven.
Had ze desnoods gillend met strakke hotpans en topje, lekkere kont en tieten laten rennen in die level :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het zal wel "vloeken in de kerk" zijn hier, maar ik vind de SP versie niet zo bijzonder. Extreem hectisch, extreem "rechtlijnig" en een mager, onsamenhangend verhaal.
De MP daarentegen is, op de reeds aangehaalde ergenissen, prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:53:
kan iemand mij het voordeel uitleggen van de holographic sight boven de red dot? De crosshair is nodeloos groter, het schermpje van de holographic is vies, de red dot is toch eigenlijk gewoon fijner? Of zoomt de holographic nog net iets meer in?
The Magic of Holography
Afbeeldingslocatie: http://www.eotech-inc.com/images/obstruct.gif

In holography, all the information required to reconstruct the reticle image is recorded everywhere in the Heads-Up display window. If the window is obstructed by mud, snow, rain, etc., the HWS remains fully operational , with point of aim/impact being maintained. Even in such extreme cases where the laminated window is shattered, the HWS is fully functional! As long as the operator can see through any portion of the window, the entire reticle pattern is visible on target...the operator can still engage with confidence.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:50:

Vraag 1: Er startte een TDM potje maar die was 6 tegen 6 i.p.v. 9 tegen 9. Hoe kan dat het maximum is toch 9 tegen 9? Nu kwamen een paar van m'n maatjes in een ander team. :(
Standaard is 6 tegen 6 er is echter 1 mogelijkheid om met meer te gamen en dat is de keuze Ground War max 18. (staat er trouwens ook achter als je het selecteerd)
Vraag 2: Wij willen GEEN private match (want o.a. geen XP) maar we willen toch online met z'n 8'n (of meer)... en dan dus ook gewoon tegen elkaar kunnen spelen. Dus dat de teams gewoon gescrambled worden maar dat wel iedereen op dezelfde server zit. Kan dat?

Vraag 3: Kan je ook een match 4 tegen 4 met je vrindjes zonder dat het een private match is, dus dat je juist GEEN anderen erbij laat?
Vraag 2 en 3 zelfde antwoord: Max is 6 man in 1 party daarom kan dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
quote van GCShop:
In principe is er geen verschil tussen deze twee versies. Voor de Nederlandse markt worden meestal de handleiding en het hoesje vertaald naar het Nederlands. Bij Modern Warfare 2 is zelfs dat niet het geval. Hij is verder ook online goed speelbaar met je Nederlandse console of PC. Het grootste verschil tussen de twee versies is dat de inkoopprijzen in Engeland veel lager liggen dan hier en door de lage stand van de Pond wordt dit verschil alleen nog maar groter. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
fulgore schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:59:
[...]

The Magic of Holography
[afbeelding]

In holography, all the information required to reconstruct the reticle image is recorded everywhere in the Heads-Up display window. If the window is obstructed by mud, snow, rain, etc., the HWS remains fully operational , with point of aim/impact being maintained. Even in such extreme cases where the laminated window is shattered, the HWS is fully functional! As long as the operator can see through any portion of the window, the entire reticle pattern is visible on target...the operator can still engage with confidence.
Dat heeft in een spel dan toch weinig functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 17:06
IStealYourGun schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:49:
Het kan toeval zijn, maar ik denk dat ik gisteren de eerste cheater ben tegengekomen. Je kan altijd zien hoe ze je achteraf je hebben dood geschoten. Een kerel liep gewoon een ruimte binnen schoot en zonder reden door de muur waar ik zat. Dat is toch vrij verdacht.

Verder zijn die grenade launchers wel vrij irritant, zeker als je als beginner er zelf geen hebt :+
Dat lijkt op cheaten maar hoeft het niet te zijn. Ik heb ook weleens een kill gemaakt door een muur. De tegenstander was te horen en te zien op de radar. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor cheater en kreeg ik een Ban (was in tijdens Cod4) 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar voor hetzelfde geld krijg je 3 keer op een rij counter-UAV, UAV en Predator Missile. Daar ga je ook niet echt dikke kills mee maken. Dan zijn die perks m.i. wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ IStealYourGun:

Die mensen hebben waarschijnlijk een heartbeat-sensor. Als je dan Stopping Power Perk hebt kun je mooi door muren heen schieten. Ik deed dat regelmatig in HQ maps in COD4 met een RPD en stopping power. Gratis kills! ;)

Volgens mij is 1 van de voordelen van de holographic trouwens dat deze niet uitvalt bij een EMP strike. De red dot reticle valt dan namelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.