Keeping the topic alive ^^Versteegrob schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:30:
[...]
Waarom is dit belangrijk? Zit meestal aan de goede kant maar heb ook wel eens dat ik toch win ondanks een negatieve K/D ratio
0,5 ofzoVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:28:
Wat is van jullie je K/D ratio?
Edit: Mijne ligt volgens mij rond de 1.8+
Ik ben een rusher dus K/D ratio is bij mij altijd negatief
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Maar is het zo dat het effect van de flash langer is dan van de stun? Of andersom?YOGI schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:30:
Stun, die doet ook damage! (Ik had gisteren de final kill door een stun/ flash grenade tegen een dude aan te gooien, dan krijg je slowmotion beeld vanuit die nade, te vet)
[ Voor 64% gewijzigd door -Mach!- op 12-11-2009 11:32 ]
ut=life
Misschien is het dan handig om je tactiek te veranderen?ijskonijn schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:31:
[...]
0,5 ofzo
Ik moet nog wennen aan het meer rushen dan ik gewend ben, (das mijn excuus iig) en mijn K/D ratio ligt vaak rond de 1 maar. Echter ik weiger wel care package laming te gebruiken, en daarmee krik je je k/d ratio behoorlijk op.
Ondertussen ook perk vrijgespeeld waardoor ik niet meer te zien hoor te zijn voor alle AI gestuurde dingen, thermal sites, predators (wat een irritante dingen zijn dat ook, guaranteed kill zo ongeveer), dat scheelt wel een hoop.
Ondertussen ook perk vrijgespeeld waardoor ik niet meer te zien hoor te zijn voor alle AI gestuurde dingen, thermal sites, predators (wat een irritante dingen zijn dat ook, guaranteed kill zo ongeveer), dat scheelt wel een hoop.
Als je negen van de tien keer doodgaat door zo een maffe killstreak dan is dat ook niet grappig meer. Er is geen fatsoenlijke balans.bram1984 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:34:
[...]
Misschien is het dan handig om je tactiek te veranderen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ah dan ben ik dus toch niet de enigeijskonijn schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:31:
[...]
0,5 ofzo
Als je hoort dat er een heli/vliegtuig enz aan komt gewoon veel binnen blijven. Ben nog niet echt zovaak geraakt door die dingen. Die gunship (dus diegene die hem heeft en ermee mag richten) is wel echt sterk. Maar het geeft dan ook wel weer een vet geluidGunner schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:34:
[...]
Als je negen van de tien keer doodgaat door zo een maffe killstreak dan is dat ook niet grappig meer. Er is geen fatsoenlijke balans.
[ Voor 35% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-11-2009 11:37 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Gisteren ook geluk gehad met een paar Care Packages, 2x AC-130, 2x Predator Missile, 2x Sentry Gun en 1x Harrier Strike. 1 AC-130 had ik gejat uit een package van de tegenstander
.
Edit: Voor mensen die huilie doen om Killstreaks, ga dan gewoon een gebouw in. Ik ben gisteren maar 1x gemold door een killstreak, en heb zo'n 9 matches gespeeld.
Edit: Voor mensen die huilie doen om Killstreaks, ga dan gewoon een gebouw in. Ik ben gisteren maar 1x gemold door een killstreak, en heb zo'n 9 matches gespeeld.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 11:38 ]
Ik ook gisteren.
Kreeg een chopper op de Brecourt-look-a-like, geen idee hoe hij heet. Briljant hoeveel kills je dan kan maken.
Kreeg een chopper op de Brecourt-look-a-like, geen idee hoe hij heet. Briljant hoeveel kills je dan kan maken.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Ja, er zijn genoeg van die sukkels die gewoon open en bloot gaan rennen buiten. Die vragen erom neergeschoten te worden.Joost1991 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:39:
Ik ook gisteren.
Is er al een lijst met de verschillende ranks en de bijbehorende hoeveelheid XP die je dient te halen?
Ja die chopper waarmee je constant kan schieten is WAY OVERPOWERED! Ik had daar toen ook +/- 18 kills mee...
Ik hoop dat dat sarcastisch was want rondvliegende hoofden en armen en lichamen die 10meter achteruit vliegen is namelijk nep en enkel een hollywood mythe.anathema schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:56:
[...]
Ja als de effecten van de kogels net zo waren gemaakt als wolfenstein bijvoorbeeld was het wel wat bruter geweest. Rondvliegende hoofden en armen etc... dit is zo nep dat het niet schokkend te noemen is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Gister had zag ik toch wel een onwijs vette Final Kill.YOGI schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:30:
Stun, die doet ook damage! (Ik had gisteren de final kill door een stun/ flash grenade tegen een dude aan te gooien, dan krijg je slowmotion beeld vanuit die nade, te vet)
Iemand gooide zo'n sticky grenade tegen een Riot Shield, epic win
Verwijderd
Al kreeg ik toch een raar gevoel bij het neerschieten van al die hulpeloze mensen. Je lijkt net echt een terrorist tbh. Als ze de gibbing van Left4Dead2 in dit spel hadden gestopt, dan was het echt pas ranzig geweest.L1nt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:41:
[...]
Ik hoop dat dat sarcastisch was want rondvliegende hoofden en armen en lichamen die 10meter achteruit vliegen is namelijk nep en enkel een hollywood mythe.
Ik heb 't idee dat er véél meer gecampt wordt dan in eerdere COD delen... zou me niets verbazen als iedereen maar zit te campen om die nuke te krijgen...
Stomme campers!
Stomme campers!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Een stuk minder "nep" dan volledig intact zijnde lichamen badend in het bloed in ieder geval.L1nt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:41:
[...]
Ik hoop dat dat sarcastisch was want rondvliegende hoofden en armen en lichamen die 10meter achteruit vliegen is namelijk nep en enkel een hollywood mythe.
Ik heb gewoon geen geduldbram1984 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:34:
[...]
Misschien is het dan handig om je tactiek te veranderen?
Moet er wel bij zeggen dat ik de MP nog niet veel gespeeld heb, ben pas level 2
De SP en Borderlands hebben bij mij hogere prioriteit dan de MP
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ja ga jij in brecourt maar mooi binnen zitten, gooi ik granaatje erinVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:36:
Gisteren ook geluk gehad met een paar Care Packages, 2x AC-130, 2x Predator Missile, 2x Sentry Gun en 1x Harrier Strike. 1 AC-130 had ik gejat uit een package van de tegenstander.

Als iedereen doet wat jij doet schiet het lekker op hoor, je tegenstanders hebben dan complete controle buiten de gebouwen en zolang je die heli niet neerschiet gaat hij voorlopig nog niet weg.
En met snelheid waarmee pred missile komt heb je vaak helemaal geen tijd om ergens binnen te komen.
Ow eerlijk gezegd nog niet echt veel last van campers gehad. Zelfs niet op die grote open levels enzo.steveman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:46:
Ik heb 't idee dat er véél meer gecampt wordt dan in eerdere COD delen... zou me niets verbazen als iedereen maar zit te campen om die nuke te krijgen...
Stomme campers!
Verwijderd
Granaatje erin xD? Net alsof ik die granaat niet kan ontwijken?furby-killer schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:47:
[...]
Ja ga jij in brecourt maar mooi binnen zitten, gooi ik granaatje erin![]()
Als iedereen doet wat jij doet schiet het lekker op hoor, je tegenstanders hebben dan complete controle buiten de gebouwen en zolang je die heli niet neerschiet gaat hij voorlopig nog niet weg.
En met snelheid waarmee pred missile komt heb je vaak helemaal geen tijd om ergens binnen te komen.
Nee, ze hebben geen complete controle. Kwestie van goed snipers werk leveren.
Predator missiles zijn rot te ontwijken, dat klopt. Ben er ook door 1 gemold gisteren
Mij maakt een negatief kleiner dan 1 K/D ratio niet uit als ik maar plezier heb
[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 12-11-2009 11:58 ]
Elect a clown, expect a circus.
Eigenlijk niet;-) Dat rondvliegen inderdaad niet realistisch maar bij wolfenstein zie je wel de kogels inslaan op het lichaam op de plek waar je iemand raakt en dat de boel dan kapot gaat. Dat is realistischer dan dwars door een lichaam heenschieten lijkt me.L1nt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:41:
[...]
anathema
Negatief is wel heel slecht, laten we het houden op kleiner dan 1 
En in bretourt (als dat degene is met tunnel in het middel) heb jij niet veel te ontwijken als ik daar granaat in gooi (voornamelijk ook omdat elke keer dat groep van 1 team erin zit ze niet alleen zooi frag nades maar ook stun/flashes krijgen).
En in bretourt (als dat degene is met tunnel in het middel) heb jij niet veel te ontwijken als ik daar granaat in gooi (voornamelijk ook omdat elke keer dat groep van 1 team erin zit ze niet alleen zooi frag nades maar ook stun/flashes krijgen).
Kan iemand voor mij het verhaal samenvatten van de SinglePlayer? Ik heb hem uitgespeeld maar snap nog weinig van het verhaal moet ik eerlijk zeggen
Afgan, ALTIJD op de richel en in de bunkers...Timocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:47:
[...]
Ow eerlijk gezegd nog niet echt veel last van campers gehad. Zelfs niet op die grote open levels enzo.
Als er dan toch matchmaking gebruikt wordt... dan mogen van mij n00btubegebruik, campen en bunnyhoppen ook wel matchcriteria worden
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
mijn K/D ligt rond de 2.5+Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:28:
Wat is van jullie je K/D ratio?
Edit: Mijne ligt volgens mij rond de 1.8+
Elke granaat kan, als je deze tegen iemand aan gooit, schade doen en dus iemand dood maken.YOGI schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:30:
Zelf vind ik smoke wel lekker. kan je gemakkelijk door een straat rennen zonder dat de vijand je 1,2,3 ziet.
Anders de stun want hierdoor zijn ze wat 'dazed' ipv een dikke flash. Want met flash gaan ze gewoon sprayen en kunnen ze je nog dood maken. Met een stun zijn ze volgens mij ook trager en beweegt alles minder goed.
Vraagje over de SP (PS3): rechtsonderin de HUD zag ik gisteren het getal 77 staan. Wat betekent dit?
Hier een afbeeldinkje van de 360 versie, en het stond op dezelfde plek als die 2. Dus links vlak naast de D-pad: http://cache.g4tv.com/ima.../image176420/176420_S.jpg
Ik heb helaas geen manual (PU), dus vandaar dat ik het hier even vraag.
Hier een afbeeldinkje van de 360 versie, en het stond op dezelfde plek als die 2. Dus links vlak naast de D-pad: http://cache.g4tv.com/ima.../image176420/176420_S.jpg
Wikipedia: Call of Duty: Modern Warfare 2RedHat schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:55:
Kan iemand voor mij het verhaal samenvatten van de SinglePlayer? Ik heb hem uitgespeeld maar snap nog weinig van het verhaal moet ik eerlijk zeggen
Verwijderd
Lol gisteren nog ff bezig geweest met de SP en heb dus daar nog een leuk oplaaspopje
op de foto gezet die in een bad lag roflol

Welk level is dat?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:03:
Lol gisteren nog ff bezig geweest met de SP en heb dus daar nog een leuk oplaaspopje
[afbeelding]
Wat is toch eigenlijk met dat bunnyhoppen, wordt daar rondpringen mee bedoeld? Niet dat ik dat doe, maar wat is daar het probleem van? Het kan mij echt niet schelen of ik een rondspringend iemand neerknal of iemand die loopt..steveman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:00:
[...]
Afgan, ALTIJD op de richel en in de bunkers...
Als er dan toch matchmaking gebruikt wordt... dan mogen van mij n00btubegebruik, campen en bunnyhoppen ook wel matchcriteria worden
anathema
Verwijderd
Hahaha, humor hebben ze wel bij IW. Eerst die teddyberen, nu weer een oplaaspopVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:03:
[afbeelding]
Dat betekent dat je nog 2 kogels hebt voor je Grenade Launcher (op de afbeelding he). Dus die 77 zal wel betekenen dat je nog 77 kogels had voor de attachment.bram1984 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:01:
Vraagje over de SP (PS3): rechtsonderin de HUD zag ik gisteren het getal 77 staan. Wat betekent dit?
Lekker belangrijk of dat 'heel slecht' is. Zolang je er maar plezier aan beleeft. Ik hoef me als casual gamer niet de meten met de 'top'.furby-killer schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:54:
Negatief is wel heel slecht, laten we het houden op kleiner dan 1
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Iemand al gekeken naar de nummer 1 op de ranklijst?
Die gast speelt al 2 dagen en 16 uur... Kan bijna niet aangezien het spel pas 2 dagen uit is. Dat zou betekenen dat hij al 2 dagen fulltime aan het spelen is... Lijkt me niet gezond...
Die gast speelt al 2 dagen en 16 uur... Kan bijna niet aangezien het spel pas 2 dagen uit is. Dat zou betekenen dat hij al 2 dagen fulltime aan het spelen is... Lijkt me niet gezond...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd
Poe ik hweet zo niet hoe dat level heet ik moet iig een computer ofzo beschermen tegen de russen in zo'n groot huis ergens. Maa rik wil niet te veel zeggen want weet niet hoe spoiler werkt
Verwijderd
De leaderbords zijn niet gereset dus als hij een van die mensjes was die hem eerder had dan kan datkw_nl schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
PC: Hoe maak je ingame screenshots? En waar komen ze te staan?
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Misschien is het een groepje die afwisselt? Dat zou kunnen, of hij heeft de hoogste ranking gehaald en COD aan laten staan.kw_nl schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
Edit: Te laat F5 gedrukt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 12:12 ]
Ooit wel eens overwogen dat accounts misschien wel door meerdere 'gasten' gebruikt worden om zo de top van leaderboards te kunnen halen?kw_nl schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Ja...zeg maar Super Mario's in camouflage pak. Springen in FPS is sowieso overrated, absoluut niet noodzakelijk en een overblijfsel van het Quake tijdperk. Je ziet wel dat veel acties zoals het betreden van ramen en over muurtjes heen springen steeds meer "automatisch' gebeuren. (Content sensitive). In de toekomst verwacht ik dat bijna al dit soort acties Content sensitive worden en het "springen" eindelijk tot het verleden gaat horen.anathema schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:04:
[...]
Wat is toch eigenlijk met dat bunnyhoppen, wordt daar rondpringen mee bedoeld? Niet dat ik dat doe, maar wat is daar het probleem van? Het kan mij echt niet schelen of ik een rondspringend iemand neerknal of iemand die loopt..
"Heel slecht" omdat het onmogelijk is een negatieve ratio te krijgen... je kunt je tegenstanders niet weer tot leven schieten en zo een negatieve kill krijgenGunner schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
[...]
Lekker belangrijk of dat 'heel slecht' is. Zolang je er maar plezier aan beleeft. Ik hoef me als casual gamer niet de meten met de 'top'.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_y1YL9C8Hfw]anathema schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:04:
[...]
Wat is toch eigenlijk met dat bunnyhoppen, wordt daar rondpringen mee bedoeld? Niet dat ik dat doe, maar wat is daar het probleem van? Het kan mij echt niet schelen of ik een rondspringend iemand neerknal of iemand die loopt..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iGh5dgvg_U0]
spot de bunnyhoppers...
[ Voor 38% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 12:24 ]
Ik heb dat inmiddels aan activision gevraagt, ze zouden in theorie moeten staan in [Steam installlocatie]\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\screenshots, echter staan ze daar niet (wat ik ook aan de support heb gemeld).Mystikal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:12:
PC: Hoe maak je ingame screenshots? En waar komen ze te staan?
Ben benieuwd naar hun reactie, ben nu maar met fraps aan de gang gegaan
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer camp dan bij mw1 gewoon omdat ik het tactisch aan wil pakken.
Beetje aan de buitenkant van de mappen langs pronen
Beetje aan de buitenkant van de mappen langs pronen
Nou een handige optie gevonden om Bars aan te passen .
Zoals je nu kunt zien , zie je wie de host moet zijn eigenlijk .
Elke bar is 20 ms , dus iemand met 1 bar zit met 200 +
Iemand helemaal groen is 0-20 ms ( waarschijnlijk de hoster)
Kijk ik naar mezelf zou ik tussen de 60-80 zitten wat acceptabel zou zijn
Kijk ik naar mezelf zou ik tussen de 60-80 zitten wat acceptabel zou zijn

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Kan iemand mij vertellen wat ik onder de 'engelse versie' van mw 2 moet verstaan? Ik kom dat nogal vaak tegen bij webshops. Wil graag weten wat het verschil is met de europese(als er verschil in zit)
Sta namelijk op het punt om te bestellen
[ Voor 33% gewijzigd door pcgek op 12-11-2009 12:31 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
UK versie: Engelse Handleiding + Coverpcgek schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:27:
Kan iemand mij vertellen wat ik onder de 'engelse versie' van mw 2 moet verstaan? Ik kom dat nogal vaak tegen bij webshops. Wil graag weten wat het verschil is met de europese(als er verschil in zit)
NL versie: Nederlandse Handleiding + Cover
Verder geen verschillen (behalve de prijs die stukken lager is).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 12:34 ]
Ik heb hier ergens gelezen dat de vliegveld-scene daar niet inzit...pcgek schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:27:
Klopt niet... niet op letten aub...
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 12-11-2009 12:39 ]
Verwijderd
Niet waar, zit er weldegelijk in! Behalve als je aangeeft dat je die scene's wilt skippenJobbie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:34:
[...]
Ik heb hier ergens gelezen dat de vliegveld-scene daar niet inzit...
Edit: Volgens mij was de Duitse versie zonder die scene geleverd.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 12:46 ]
Onwaarheid! (met bovenstaande...)Jobbie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:34:
[...]
Ik heb hier ergens gelezen dat de vliegveld-scene daar niet inzit...
Klik maar op "order" want 't spel en de handleiding zijn Engelstalig, "ded's iet" prima duspcgek schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:27:
Ohja, die Gulagmissie... Lachte me kapot toen die F-15's zo langs de heli's kwamen vliegen véééél te langzaam, met die attitude waren ze binnen 3 sec in zee gestort

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 12-11-2009 12:40 ]
Ik heb nou ook de Nintendo DS versie hiervan, 't is nou niet geweldig, maar wel grappig voor in de auto ofzo, ik zie trouwens wel wat verbeteringen als je het vergelijkt met CoD 4 voor de DS.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Als dat het enige verschil is, doe ik het er voorVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:33:
[...]
UK versie: Engelse Handleiding + Cover
NL versie: Nederlandse Handleiding + Cover
De anderen ook bedankt voor het reageren
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Er schreef hier iemand laatst dat die Brady games official guide zo goed was? (Het boek dus.) Nou ik kan dat toch echt afraden om te kopen. Ik heb hem hier liggen en het is echt ruk. Alle nuttige info had op één bladzijde gepast, en dan heb je nog de onwaarheden die erin staan.
Zo schrijven ze ergens: "Let er op dat je voor het beginnen aan een multiplayer game altijd de juiste camouflage-uitrusting kiest om zo min mogelijk op te vallen. Daarnaast kun je ook je wapen camoufleren."
Nou nu weet iedereen natuurlijk wel dat je je wapen kunt camoufleren met andere patronen, maar dan mogen ze mij eens komen laten zien waar ik mijn camouflagepak kan kiezen?
Zo schrijven ze ergens: "Let er op dat je voor het beginnen aan een multiplayer game altijd de juiste camouflage-uitrusting kiest om zo min mogelijk op te vallen. Daarnaast kun je ook je wapen camoufleren."
Nou nu weet iedereen natuurlijk wel dat je je wapen kunt camoufleren met andere patronen, maar dan mogen ze mij eens komen laten zien waar ik mijn camouflagepak kan kiezen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wasteland is datJoost1991 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:39:
Ik ook gisteren.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Je kan het zien als een Modern Warfare 2 voor dummy's boek. Guide's zijn echt ruk wat dat betreft. Laatste die ik heb gehad was bijna 11 jaar terug, toen Pokemon Red/Blue net uit warenPhusebox schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:39:
Er schreef hier iemand laatst dat die Brady games official guide zo goed was? (Het boek dus.) Nou ik kan dat toch echt afraden om te kopen. Ik heb hem hier liggen en het is echt ruk. Alle nuttige info had op één bladzijde gepast, en dan heb je nog de onwaarheden die erin staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 12:43 ]
Hoe kom je aan die balkjes? Bij mij ziet het er zo uit:rhermans schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:27:
Nou een handige optie gevonden om Bars aan te passen .
Kijk ik naar mezelf zou ik tussen de 60-80 zitten wat acceptabel zou zijn![]()
[afbeelding]

Overigens meteen een schaamteloze 'pats'.
Kdenk dat er geen functie in zit hoor.EDIT schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:18:
[...]
Ik heb dat inmiddels aan activision gevraagt, ze zouden in theorie moeten staan in [Steam installlocatie]\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\screenshots, echter staan ze daar niet (wat ik ook aan de support heb gemeld).
Ben benieuwd naar hun reactie, ben nu maar met fraps aan de gang gegaan
Je kan er geen specifieke key voor binden,
en als ik op F12 duw, loopt het spel perfect vloeiend voort. In COD4 liep het spel dan 1 sec. vast, nu gebeurt er niets.
Heb zelf de PC en Xbox beneden staan. De PC is ''van mij'' en de TV ''van mijn vrouw''. Ik heb COD MW1 op de Xbox en met veel plezier gespeeld. Aan de besturing wen je vanzelf. Wel blijft een muis nauwkeuriger of je moet in staat zijn het lopen en richten op een andere snelheid in te stellen op de PS3, dus onafhankelijke snelheid voor beide analoge sticks. Ik heb zelf COD MW2 op de PC gekocht om bovenstaande redenen. Mijn vrouw wil meestal wel iets op TV kijken 's-avonds. Viel erg tegen eerste paar games, ik werd neergemaaid bij het leven en richten ging voor geen meter. Lang geen FPS op de PC gedaan, alleen World of WarcraftDacide schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:59:
ik zit in een dubio..
Ik speel shooters al sinds een jaar of tien op mijn pc....
Sinds kort heb ik een woning gekocht en de pc staat op zolder. Ik vind het absoluut niet relax om daar te zitten.
Nu heb ik ook een PS3 in de woonkamer...
Jullie voelen hem al aankomen:
Of ik koop het spel voor de pc... en dan moet ik telkens op de zolder gaan zitten om ff te spelen (hoogdrempelig)
Of ik koop hem gewoon voor de PS3... lekker relax chill op de bank in de woonkamer.... maar dan helaas zonder muis (wil ff geen FragFx aanschaffen)
Ik heb echt geen idee of het beetje fijn spelen is zonder muis. Maar ik besef wel dat iedereen op de PS3 met controller speelt... en dus hetzelfde probleem heeft.
En hoe zit het met het grafische geweld? Kan de PS3 aardig mee met de pc versie?
scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10rgras schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:45:
[...]
Hoe kom je aan die balkjes? Bij mij ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Overigens meteen een schaamteloze 'pats'.
• Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players' and open the file config_mp.cfg
Net de solo uitgespeeld, grappig die aftiteling, ze hebben echt iedereen van dat bedrijf er gewoon tussen gezet, van de persoon aan het onthaal tot de kinderen van de werknemers. :-p
Het spel is zeker zijn geld waard, het is van Metal Gear Solid geleden dat ik zo een Hollywood gevoel bij een game had en dat is zeer positief bedoeld
Het spel is zeker zijn geld waard, het is van Metal Gear Solid geleden dat ik zo een Hollywood gevoel bij een game had en dat is zeer positief bedoeld
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Hoe moet ik me dit voor zien ? De mouse pad ligt op de grond ? Heb net ook de fragfx besteldbram1984 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:20:
[...]
Zie mijn reactie hierboven, ik lig languit op de bank, mousepad ligt naast me, en is groot genoeg. Gaat dus prima.
Weet iemand of er ook een online leaderboad/ranglijst is voor de pc-versie?
Tnx alvast
Tnx alvast
Thanks! Ondanks dat de balkjes zelf lelijker eruit zien (Ook niet even ver van elkaar af) vind ik dit een stuk beter dan de standaard 4rhermans schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:14:
[...]
scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10
• Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players' and open the file config_mp.cfg
Ga ik als ik thuis ben maar eens aanpassen!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Weet niet of ik het mag vragen, maar ik heb dus MW2 via de bekende kanalen gedownload.
Maar zoals bij MW1, wil ik na het spelen van de SP het echte spel kopen. Maar kan ik het gewoon kopen en via steam de keycode invullen? Dan moet het in principe toch werken?
Want uninstallen en installen duurt weer 3 kwartier
En wilde de game gewoon tijdens de release al spelen.
Maar zoals bij MW1, wil ik na het spelen van de SP het echte spel kopen. Maar kan ik het gewoon kopen en via steam de keycode invullen? Dan moet het in principe toch werken?
Huub Huub Barbatruc!
Ik denk dat het verstandigste is om even een reinstall van het spel uit te voeren. Om 'gezeik' te voorkomen met serials en MP etcDNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:34:
Weet niet of ik het mag vragen, maar ik heb dus MW2 via de bekende kanalen gedownload.
-nvm-
[ Voor 98% gewijzigd door Stefanovic45 op 12-11-2009 14:06 ]
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Bedankt!rhermans schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:14:
[...]
hhmm...laat ik dat dan maar doen. Hopelijk kan ik mijn SP savegames backuppen en restoren, anders moet ik weer opnieuw beginnen...
Wat is trouwens de reden dat er dit keer met Steam wordt gewerkt? Ik zie het voordeel niet echt.
Vind het maar een irritant programma. Wil gewoon alles zelf ingame regelen.
Wat is trouwens de reden dat er dit keer met Steam wordt gewerkt? Ik zie het voordeel niet echt.
Vind het maar een irritant programma. Wil gewoon alles zelf ingame regelen.
[ Voor 40% gewijzigd door DNA_Saint op 12-11-2009 13:40 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb dit bericht van de frontpage nog niet gezien:
Dat is dus echt ff gigantisch veel man.
Wel jammer dat het op de Xbox nog niet zo populair is en wel op de PS3. Maar goed, blijkbaar zijn er betere games uitgekomen op de 360 die men eerst uitspeelt [/bash]
In ieder geval speelt 3/4 uit mn friendslist telkens MW2 en ben ik er zelf ook druk in bezig.
Al zal het vandaag wat minder zijn want ik moet nog het 1 en ander opruimen (geen fuck gedaan de afgelopen paar dagen) en nog ff wat slaap inhalen
Maar wel opvallend dat het toch nog best veel aandacht krijgt in de niet gaming gerelateerde media. Al mag dat ook wel een keer
Trouwens, nu heeft men nog erg veel last van helicopters e.d. maar over een tijdje heeft iedereen wel een bazooka oid unlocked waardoor die minder kans hebben. Ik denk echt dat het over een tijdje wel wat beter gebalanceerd is, maar in het begin heb je gewoon nog niet zoveel keus.
Zelf op de 360 alleen maar goede scores gehaald, al liggen mn deaths nog wel hoog, maar ik rush dan ook nog wat veel. Qua guns beginnen mijn favorieten langzaam kenbaar te worden, maar dat zal ook nog wel ff duren voordat ik de ideale loadouts heb gevonden.
Oftewel het heeft al 325 miljoen (give or take) opgebracht en in Nederland al 4,4 miljoen euro.Modern Warfare 2 is snelst verkopende game tot nu toe
Call of Duty: Modern Warfare 2 is de snelst verkopende game ooit. Op de eerste verkoopdag werd het spel wereldwijd ruim zeven miljoen keer verkocht. In de Benelux ging het spel ongeveer 80.000 keer over de toonbank.
Modern Warfare 2Hoewel de cijfers pas in de loop van volgende week officieel worden, staat nu al vast dat Modern Warfare 2 alle internationale verkooprecords heeft gebroken. Waar Grand Theft Auto IV strandde op zes miljoen verkochte exemplaren na de eerste week, is Modern Warfare 2 al op de eerste dag meer dan zeven miljoen keer verkocht. Volgens Broadpoint AmTech-analist Ben Schachter zou op basis van de verkoopcijfers in het Verenigd Koninkrijk, waar Modern Warfare 2 op de eerste dag 1,23 miljoen keer werd verkocht, geconcludeerd kunnen worden dat het wereldwijde aantal rond zeven miljoen moet liggen. Volgens Schachter zou het totaal na een week rond de 11,7 miljoen moeten liggen.
Hoewel die progonose speculatief is, vindt Schachter wel bijval in cijfers van VGCHartz, dat de Xbox 360- en PlayStation 3-versie van Modern Warfare 2 samen binnen een week naar 9 miljoen verkochte exemplaren ziet gaan. Bovendien vormen de 1,23 miljoen verkochte exemplaren op de eerste dag in het Verenigd Koninkrijk een absoluut record; het vorige record stond op naam van Grand Theft Auto IV, dat toen op de eerste dag ongeveer 631.000 keer werd verkocht.
Het internationale verkoopsucces is ook in de Benelux zichtbaar. In België en Nederland werd Modern Warfare 2 in de eerste 24 uur nadat de verkoop gestart was ongeveer 80.000 keer verkocht. Opvallend is dat in de Benelux een in het buitenland zichtbare trend niet doorzet. Waar de Xbox 360-versie internationaal beter verkoopt dan de PS3-versie, is dat in de Benelux omgekeerd. De PlayStation 3 was hier in de eerste 24 uur goed voor 47 procent van de totale verkoop, waarbij Xbox 360 en pc op gepaste afstand volgen met respectievelijk 32 en 20 procent. Het laatste procent valt ten deel aan Call of Duty: Reflex Edition en Call of Duty: Modern Warfare Mobilized voor de Nintendo Wii en de DS.
Met de resultaten lijkt Activision goed op weg om zijn doelstelling te halen. "We hadden vooraf geen duidelijke cijfermatige verkoopdoelstellingen, want er zijn weinig benchmarks op dit niveau, maar we hebben gezegd dat we de grootste entertainmentrelease ooit wilden hebben. Of dat gelukt is kunnen we begin volgende week pas met zekerheid zeggen", zegt Activision-marketing manager Ruben Dehouck tegen Tweakers.net. Intern is Activision in elk geval zeer te spreken over het verkoopresultaat van Modern Warfare 2 ten opzichte van Call of Duty 4: Modern Warfare en Call of Duty 5: World at War. Modern Warfare 2 deed het 102 procent beter dan deel vier, en 69 procent beter dan World at War, aldus Activision.
Dat is dus echt ff gigantisch veel man.
Wel jammer dat het op de Xbox nog niet zo populair is en wel op de PS3. Maar goed, blijkbaar zijn er betere games uitgekomen op de 360 die men eerst uitspeelt [/bash]
In ieder geval speelt 3/4 uit mn friendslist telkens MW2 en ben ik er zelf ook druk in bezig.
Al zal het vandaag wat minder zijn want ik moet nog het 1 en ander opruimen (geen fuck gedaan de afgelopen paar dagen) en nog ff wat slaap inhalen
Maar wel opvallend dat het toch nog best veel aandacht krijgt in de niet gaming gerelateerde media. Al mag dat ook wel een keer
Trouwens, nu heeft men nog erg veel last van helicopters e.d. maar over een tijdje heeft iedereen wel een bazooka oid unlocked waardoor die minder kans hebben. Ik denk echt dat het over een tijdje wel wat beter gebalanceerd is, maar in het begin heb je gewoon nog niet zoveel keus.
Zelf op de 360 alleen maar goede scores gehaald, al liggen mn deaths nog wel hoog, maar ik rush dan ook nog wat veel. Qua guns beginnen mijn favorieten langzaam kenbaar te worden, maar dat zal ook nog wel ff duren voordat ik de ideale loadouts heb gevonden.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2009 13:42 ]
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:35:
Jongens?!
spoiler: MakarovIs Makarov nou dood, of moeten we die in MW3 gaan killen?
spoiler:
Dat vroeg ik me nou ook af, het spel eindigde mooi, maar met een hoop gaten, zoals bijvoorbeeld hoe het nou zit in Amerika.
Woej net in multiplayer potje eindelijk een keer die AC-130 gehad
Hoe te gek is dat zeg
Maar tot nu toe blijft die MP5 toch wel mijn favoriete wapen. Heerlijk snelle reload, rapid fire, oftewel je jaagt door die mannetjes heen als boter
En natuurlijk veel rennen met dat ding.
Op de xbox is het minder populair vergeleken met de PS3, omdat je het illegaal kan verkrijgen. Daarnaast hebben vele mensen geen live, zoals ik, en vind ik het niet waard om het te kopen. Dan liever op de PC.
Als dat zo is, is het toch vrij makkelijk om weer 11 kills te krijgen? Gewoon eerst laten doodgaan en dan je AC-130 gebruiken, heb je zo weer 11 kills.
Ja, hoe zit dat? Is dat net zoals bij MW1? Dat je verschillende guns kan gebruiken en gewoon iedereen in 2 modi kan zien?Timocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:42:
Woej net in multiplayer potje eindelijk een keer die AC-130 gehadHoe te gek is dat zeg
Maar tot nu toe blijft die MP5 toch wel mijn favoriete wapen. Heerlijk snelle reload, rapid fire, oftewel je jaagt door die mannetjes heen als boter
En natuurlijk veel rennen met dat ding.
Als dat zo is, is het toch vrij makkelijk om weer 11 kills te krijgen? Gewoon eerst laten doodgaan en dan je AC-130 gebruiken, heb je zo weer 11 kills.
[ Voor 65% gewijzigd door DNA_Saint op 12-11-2009 13:45 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ik zie het verschil nietrhermans schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:14:
[...]

Ach, GTA IV kreeg ook veel aandacht van RTL nieuws en dergelijke toendertijd, en aangezien die zelfs slechter verkocht dan MW2, lijkt het me wel logisch dat MW2 ook wat aandacht krijgtMartinspire schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:40:
Ik heb dit bericht van de frontpage nog niet gezien:
[...]
Ikzelf vind het trouwens niet zo mooi dat de 'algemene' media hier wat aandacht aan zou besteden, het liefst zou ik willen dat ze games gewoon met rust lieten, en ons gewoon laten gamen. Zo'n beetje al het nieuws dat ik zie over games, is negatief, game-verslaving en dergelijke. Als ik weer bij wat mensen op bezoek ben die niet zo into gaming zijn, dan gaan ze meteen daar weer over beginnen
Het is precies hetzelfde als in CoD4, je hebt die view dat je door de camera's van de AC-130 kijkt, echt heel vetDNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:43:
Op de xbox is het minder populair vergeleken met de PS3, omdat je het illegaal kan verkrijgen. Daarnaast hebben vele mensen geen live, zoals ik, en vind ik het niet waard om het te kopen. Dan liever op de PC.
[...]
Ja, hoe zit dat? Is dat net zoals bij MW1? Dat je verschillende guns kan gebruiken en gewoon iedereen in 2 modi kan zien?
[ Voor 32% gewijzigd door TrekDude101 op 12-11-2009 13:50 ]
Bij de eerste zijn de balkjes een stuk dunner, en het zijn er meer
Even een kort vraagje,
als je een silencer op je wapen zet, zie je ingame dat je afstand verminderd wordt; nou heb ik nog nooit gemerkt dat mijn kogel totaal niet raakte; houdt dit dan in dat het wapen minder schade doet per schot?
sorry als het een beetje obvious is, maar ik vind het in de game niet terug, de handleiding is een vodje, en cod4 heb ik nooit gedaan...
als je een silencer op je wapen zet, zie je ingame dat je afstand verminderd wordt; nou heb ik nog nooit gemerkt dat mijn kogel totaal niet raakte; houdt dit dan in dat het wapen minder schade doet per schot?
sorry als het een beetje obvious is, maar ik vind het in de game niet terug, de handleiding is een vodje, en cod4 heb ik nooit gedaan...
In principe verlaagd een silencer de bang, waardoor afstand en schade idd afnemen.JDeraGear schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:48:
Even een kort vraagje,
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
[mijn idee]Ik denk dat je over een grotere afstand minder schade doet, dus hoe verder weg je vijand, hoe minder schade je doet. Dit is dan in het algemeen zo, en met een silencer rem je in feite de kogel af, waardoor je dan sneller zal merken dat je minder schade doet[/mijn idee]JDeraGear schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:48:
Even een kort vraagje,
Weet ik niet zeker; Ik kan me herinneren dat ik alles ooit op C had staan maar die liep natuurlijk vol. Wat ik toch heb gedaan (ook ergens na gevraagd) is steam deinstalleren en herinstalleren op de juiste plek en dan alle games die je ooit via steam hebt gekocht of aangemeld weer downloaden - ben je wel even mee zoet dus..Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:07:
[...]
Even een steamvraag (Steamnoob hiero).
Als ik de steam.exe en de steamapps kopieer naar een andere partitie en dan steam op die partitie opnieuw installeer moet ik dan ook alle spellen opnieuw installeren?
Ik zou op voorhand toch even bij opties kijken of je misschien niet wat folders kan wijziging.
Vermoedelijk zullen de mensen van Infinity Ward na enkele weken van vakantie wel weer beginnen aan deeltje 3 te plannen.Dorest0rm schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:42:
[...]
spoiler:Dat vroeg ik me nou ook af, het spel eindigde mooi, maar met een hoop gaten, zoals bijvoorbeeld hoe het nou zit in Amerika.
spoiler:
Zover ik kan afleiden uit wikipedia leeft Makarov nog steeds. Shepherd heeft volgens mij niet de tijd gehad om Makarov te doden.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik lig meestal met m'n voeten op de salontafel voor me, TV staat recht voor me, linkerarm leunt op een kussen met de nunchuck erin, rechts naast me op de bank ligt de mousepad van Splitfish. Je kan de mousepad ook op een kussen leggen als je dat prettuger vind, maar dan moet je zelf je arm omhoog houden. Het in ieder geval comfortabel te gebruiken.Versteegrob schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:17:
[...]
Hoe moet ik me dit voor zien ? De mouse pad ligt op de grond ? Heb net ook de fragfx besteldVoor op de bank, Ben benieuuwd.
Wat ik heb gedaan is de gehele steam map verplaatsen naar een nieuwe partitie, opnieuw opstarten en alles werkteshades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:52:
[...]
Weet ik niet zeker; Ik kan me herinneren dat ik alles ooit op C had staan maar die liep natuurlijk vol. Wat ik toch heb gedaan (ook ergens na gevraagd) is steam deinstalleren en herinstalleren op de juiste plek en dan alle games die je ooit via steam hebt gekocht of aangemeld weer downloaden - ben je wel even mee zoet dus..
Ik zou op voorhand toch even bij opties kijken of je misschien niet wat folders kan wijziging.
heb ik ookijskonijn schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:31:
[...]
0,5 ofzo
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Your welcomeNakebod schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:28:
[...]
Thanks! Ondanks dat de balkjes zelf lelijker eruit zien (Ook niet even ver van elkaar af) vind ik dit een stuk beter dan de standaard 4
Ga ik als ik thuis ben maar eens aanpassen!
Anyways je naam kan ook in kleur btw voor die het leuk vinden
Kleurencodes vind je op deze site http://home.tiscali.nl/detectorfinds/COD/
Voor deze nrs in je naam bij je naam van steam en je heb ingame colored names .
Klopt, is gewoon groot voordeel. Je kunt Steam dan gewoon weer opstarten en alle games werken gelijk.Dimby schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:02:
[...]
Wat ik heb gedaan is de gehele steam map verplaatsen naar een nieuwe partitie, opnieuw opstarten en alles werkte
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
je ziet dat steeds minder. in de vorige versies werd het veel gedaan, vooral voor clans etc.rhermans schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:10:
[...]
Your welcome
Anyways je naam kan ook in kleur btw voor die het leuk vinden
Kleurencodes vind je op deze site http://home.tiscali.nl/detectorfinds/COD/
Voor deze nrs in je naam bij je naam van steam en je heb ingame colored names .
Zelf vindt ik het jammer dat je niet een andere displaynaam kan kiezen ipv je steamnaam te tonen.
Toch maar een keer proberen (eerst wel even backup draaien van de singleplayer save data)Joost1991 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:11:
[...]
Klopt, is gewoon groot voordeel. Je kunt Steam dan gewoon weer opstarten en alle games werken gelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Griffin op 12-11-2009 14:13 ]
Kills die je maakt met zulk apparatuur tellen niet mee als echte kills. Dus je maakt bijv 3 kills met die AC-130, maar die tellen niet mee met een streak, dus je krijgt dan geen UAV.Zou volgens mij een beetje overkill zijn als je dan idd 11 kills maakt met AC-130 en hem dan meteen weer kan oproepen, of een PredatorDNA_Saint schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:43:
[...]
Ja, hoe zit dat? Is dat net zoals bij MW1? Dat je verschillende guns kan gebruiken en gewoon iedereen in 2 modi kan zien?
Verwijderd
Hopelijk geven ze dan op zeer korte termijn een teaser filmpje uitIStealYourGun schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:53:
[...]
Vermoedelijk zullen de mensen van Infinity Ward na enkele weken van vakantie wel weer beginnen aan deeltje 3 te plannen.
spoiler:Zover ik kan afleiden uit wikipedia leeft Makarov nog steeds. Shepherd heeft volgens mij niet de tijd gehad om Makarov te doden.
spoiler:
waarin Makarov loopt (of dood gevonden wordt
), Price en Soap een zelfgebrouwen Wodka bij Nikolai nuttigen en waarin we zien hoe Washington DC er weer uit ziet....
Ik ga kapot van onwetendheid!
Is het dan zo dat de killstreaks waarin je zelf wat moet besturen, je geen punten richting je killstreak krijgt? Ik dacht laatst dat het aan m'n Care Package lag, want ik kreeg ook steeds geen hogere killstreak beschikbaar. Wel logisch inderdaad, het luchtruim is mij zo al druk zat, moet niet gekker wordenTimocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:14:
[...]
Kills die je maakt met zulk apparatuur tellen niet mee als echte kills. Dus je maakt bijv 3 kills met die AC-130, maar die tellen niet mee met een streak, dus je krijgt dan geen UAV.Zou volgens mij een beetje overkill zijn als je dan idd 11 kills maakt met AC-130 en hem dan meteen weer kan oproepen, of een Predator
Kills die je maakt met killstreaks tellen WEL mee voor je killstreaks, maar onder de voorwaarde dat je hem gebruikt binnen dezelfde streak dat je hem gehaald hebtTimocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:14:
[...]
Kills die je maakt met zulk apparatuur tellen niet mee als echte kills. Dus je maakt bijv 3 kills met die AC-130, maar die tellen niet mee met een streak, dus je krijgt dan geen UAV.Zou volgens mij een beetje overkill zijn als je dan idd 11 kills maakt met AC-130 en hem dan meteen weer kan oproepen, of een Predator
Zo heb ik al paar keer een nuke gehad (voor de achievement), door middel van chopper gunner veel kills maken.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ah dat wist niet ik nietMorax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:19:
[...]
Kills die je maakt met killstreaks tellen WEL mee voor je killstreaks, maar onder de voorwaarde dat je hem gebruikt binnen dezelfde streak dat je hem gehaald hebtAls je dus een Chopper haalt, doodgaat en dán pas de chopper inroept telt hij niet. Haal je een chopper en roep je hem meteen in, telt hij de chopper kills bij je huidige streak op
Zo heb ik al paar keer een nuke gehad (voor de achievement), door middel van chopper gunner veel kills maken.
Denk dat ze niet heel wakker liggenMartinspire schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:40:

Iemand hier die ook een Fritzbox 7170 heeft? Want ik moet die poorten dus aanzetten
maar waar? of is het veilig om UpNP het zelf te laten regelen?
Ook is het zo, heb ik in zn intel box gelezen, dat kills die je krijgt met iets wat uit een carepackage komt tellen niet mee in je killstreak reeks.TrekDude101 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:19:
[...]
Is het dan zo dat de killstreaks waarin je zelf wat moet besturen, je geen punten richting je killstreak krijgt? Ik dacht laatst dat het aan m'n Care Package lag, want ik kreeg ook steeds geen hogere killstreak beschikbaar. Wel logisch inderdaad, het luchtruim is mij zo al druk zat, moet niet gekker worden
Er zitten toch geen MP achievements in?Morax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:19:
Elect a clown, expect a circus.
Zeg, voor het online gedeelte. De PC, de PS3 en de XBOX360 spelers spelen zeker allemaal op aparte netwerken ?
En nog één vraagje voor de playstation 3 versie. Kun je daar met muis en toetsenbord spelen?
Ik speel nu op PC maar een maat van mij heeft de PC 3 versie alleen ik kan niet overweg met een controller. Ik ben dat gewoon niet gewend. Kan alleen maar lekker spelen met een snelle muis.
Bij de vorige CoD kregen we het iig niet aan de praat.
En nog één vraagje voor de playstation 3 versie. Kun je daar met muis en toetsenbord spelen?
Ik speel nu op PC maar een maat van mij heeft de PC 3 versie alleen ik kan niet overweg met een controller. Ik ben dat gewoon niet gewend. Kan alleen maar lekker spelen met een snelle muis.
Bij de vorige CoD kregen we het iig niet aan de praat.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.