Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

over de vliegveld missie:

spoiler:
Ik vond dat ik weinig kans had voor te schieten, Makarov en zijn team maaiden alles voor me weg, alleen wat mensen die zichzelf nog probeerden te redden heb ik nog even te grazen genomen.

Had de missie nog eens gedaan en dan meteen doorgewandeld uit de lift terwijl je scherm nog zwart is, zo kom je voor je team te staan. Het domme is dat ze je dan gewoon omver sprayen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Dat 't als quake speelt..tsja, het draait op een behoorlijk gekietelde quake engine :) Op 't doosje staat ook, this software contains software licensed by id software(de makers van quake)

Anyway, ik ben mij _ZEER_ aan het vermaken met dit spel, op de xbox vorige week al eerste paar missies SP gedaan, dus daar niet zoveel behoefte aan. misschien doe ik dit weekend nog wat. Multiplayer ben ik nu net level 30 geworden :D wat een spel, lang geleden dat ik zo lang zoet ben gehouden d'r door. Alles lijkt echt perfect uitgebalanceerd. Ook niks van de problemen gemerkt die mensen posten met installeren oid. Draait ook soepel, nooit gecrasht oid.

Mocht je nog even een potje willen spelen morgen of dit weekend ofzo, voeg me gerust toe op http://steamcommunity.com/profiles/76561197960392909/ en we gaan de enemies even een lesje leren! :D Of spec ops natuurlijk, maar dan liever wel mumble/ventrilo erbij (pref mumble)

Ben nu trouwens al een paar keer host geweest in een 9v9 match, en dan wordt er ongeveer 50KB/s up en 50KB/s down verbruikt, zelfs in de grote gevechten. Lijkt erop dat ze, doordat de game gebouwd is voor mensen die vanuit thuis hosten, de netcode behoorlijk geoptimaliseerd hebben.

So far, petje af IW! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58
Pff, eindelijk de SP op Veteran uitgespeeld. Alleen moet ik nu nog terug naar de eerste paar levels voor die intel :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
net een avondje special ops erop zitten met vrienden! wat een spanning en wat gaaf is het!!!
Alleen die juggernauts zijn lastig zeg!!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Modern Warfare 3 is ook alweer bijna klaar!

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16855

Basement Bios ---- Exo-S

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

En realistischer gaat het niet worden :+

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:54:
Pff, eindelijk de SP op Veteran uitgespeeld. Alleen moet ik nu nog terug naar de eerste paar levels voor die intel :(
lol, intel, niet eens naar gekeken. ik ram de game er nog wel een keer doorheen op recruit

jammer genoeg kan ik al 4 uur niet spelen omdat ik hem moet delen met me broer :(

stomme is dat ik hem hoor spelen en hij niet thuis was toen ik speelde xD

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Tidaku schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:36:
Ik heb de SP uitgespeeld en dan krijg je een
spoiler:
bonus level genaamd museum. Nu heb ik het gered om beide kamers uit te moorden na het indrukken van de rode knop. Krijg ik hier nog iets ingame mee, of mag ik deze prestatie op mijn eigen borst spelden?
spoiler:
Ik merkte het ja, erg leuk dit level, wel hadden me graphisce kaarten moeite, want elke keer als ik een kamer in ging liep ie even vast, in de vitrines liggen trouwens een zooitje wapens, en die zijn ook allemaal te gebruiken

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
De servers zijn online helaas bijna bed tijd.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dorest0rm schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:21:
[...]

spoiler:
Ik merkte het ja, erg leuk dit level, wel hadden me graphisce kaarten moeite, want elke keer als ik een kamer in ging liep ie even vast, in de vitrines liggen trouwens een zooitje wapens, en die zijn ook allemaal te gebruiken
Dat zelfde probleem heb ik nou ook. Wat voor kaart heb je? ATi of NVIDIA?

Splinter Cell in "Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2"

[ Voor 9% gewijzigd door Splinter Cell op 12-11-2009 00:29 ]

• Dorest0rm
  • Laatst online: 14:12
Edit: Splinter Cell in "Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2"

[ Voor 82% gewijzigd door Dorest0rm op 12-11-2009 00:31 ]

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ben ik nou scheel of tellen de kills van je killsteak perks (Chopper etc) niet mee voor je eigen killstreak?
Dit was toch wel het geval in CoD4? Oo
Vond het altijd wel leuk om choppers te chainen door je vorige chopper :')

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Verwijderd

tellen wel mee

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:05:
[...]

En realistischer gaat het niet worden :+
Onionnews, altijd in voor een lacher...
maarehm, ik heb dus een PC, en ben gigantisch aan het twijfelen om het spel nu wel of niet te kopen. Was een enorme fan van COD4, maar de fibe rond MW2 is nou niet echt optimaal en de pricetag is ook alleen maar hoger geworden... Mss beter afwachten tot de prijs wat gezakt is??

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:57:
[...]

Onionnews, altijd in voor een lacher...
maarehm, ik heb dus een PC, en ben gigantisch aan het twijfelen om het spel nu wel of niet te kopen. Was een enorme fan van COD4, maar de fibe rond MW2 is nou niet echt optimaal en de pricetag is ook alleen maar hoger geworden... Mss beter afwachten tot de prijs wat gezakt is??
32 euries bij GCshop is toch niet te veel?

Ik heb al heel wat speeltijd erop zitten en het is zeker de moeite waard. Heb hem dan wel op de ps3 dus weet niet hoe met de problemen op de PC gaat.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
By GCshop is de game 37,50

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
http://www.msnbc.msn.com/...nology_and_science-games/

worden zon 1 miljoen x-boxers gebanned!

hier inmiddels weer in een server:D

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat je in de eerste missie van de richel geduwd kan worden, nog voor het klimmen.
Je kunt de ander dan namelijk voorbij lopen en als hij dan begint te klimmen knikker je zelf in het ravijn :P

In het tweede level vond ik het gelijk al knap lastig, heb een paar keer gehad dat ik per ongeluk een burger neer schoot e.d.

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
De eerste games online waren lastig, maar na lekker opgewarmt te zijn in single player (servers down). Heb ik nog lekker ff n uurtje mutli gedaan. FFA is toch wel vet. Op sommige levels kan je zo heerlijk campen, met niet al te veel spelers kan je nog een lekkere streak halen :D.

Ook vind ik het wel fijn dat als je sterft, je streak bonus niet weg is. Zoals je sentry die je uit de doos haalde. En dan pas als je ergens strategisch bent, neer kan zetten.

kga toch maar een NL voor me name zetten. Miss doen er dan meer dat.
Ook is het echt goed gedaan dat je bijna bij elk potje weer iets vrijspeelt. Zolang dit er is, heb je toch min of meer een doel, om met dat bepaalde wapen te spelen. Want elk wapen heeft dus een unlockable, en dan niet 1? nee een stuk of 20/30 ? weet ik veel, vanalles kan je ermee. Echt goed!

Counter Strike is er niks bij, altijd maar diezelfde wapens.

Anyway, die straaljagers/heli's zijn echt irritant.... Sentry's zie je nog weinig, maar zijn wel effectief. Beetje handige plek kiezen en zeker 4 kills.

Flash nades gebruikt, maar nu ik een tijdje stuns gebruik, vind ik die veel fijner. En ook lache om zo'n mannetje slow motion te zien, terwijl jij fullspeed hem kogels door zijn kop jaagt.

Al met al, een top multiplayer!
Durf nu al wel te zeggen, beter dan Killzone 2, hoewel dat ook vet was een tijdje. Maar dit spreekt me meer aan, vooral door die wapens en perks.

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
add me!
steamid: joyindostries

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 01:02:
[...]

32 euries bij GCshop is toch niet te veel?

Ik heb al heel wat speeltijd erop zitten en het is zeker de moeite waard. Heb hem dan wel op de ps3 dus weet niet hoe met de problemen op de PC gaat.
true, true, maar dat is zoiezo de fibe die ik oppik. dat console gamers er helemaal gek van zijn en pc gamers het gewoon een slechte "poort" vinden.

zit er overigens weer hardcore in? geen hardcore is zoiezo een dealbreaker.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 10:36
ThinkPadd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:44:
Jammer dat er geen console (~) functie in zit, heb toch het gevoel dat een extern programma minder accuraat is dan de optie "cg_drawFPS 1" in het spel zelf :P
Je kan gewoon cg_drawfps 1 in je config.cfg file zetten , werkt! :P .

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:52
Hellhound schreef op donderdag 12 november 2009 @ 05:31:
[...]

Je kan gewoon cg_drawfps 1 in je config.cfg file zetten , werkt! :P .
Heb het met van alles geprobeerd, maar de game start na changes in je config niet meer op, en zet alles daarna weer op default. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Ik heb perongeluk de hele nacht doorgespeeld:$! Level 43!

Maar ik moet over een uur naar school :+

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Gisteren voor de gein eens in de Free-for-All playlist gedoken en je speelt daar imo echt veel fijner dan in de TDM playlists. Maximaal aantal spelers ligt bij FFA op 8 in plaats van de 18 bij TDM, waardoor het gelijk een heel stuk taktischer wordt :)

Matchmaking op zich bevalt ook erg goed (had ik dus echt nooit verwacht :P), maar zodra je in parties opzoek gaat naar een match, wordt het echt dramatisch.. Gisteren met een maat een TDM proberen te joinen, maar de eerste paar keren kwam er maar een van ons in de lobby en de andere hadden we nogal veel lag met in een paar gevallen zelfs een server disconnect :( Het is me sowieso al wel opgevallen dat de lagometer toch echt een must is, wil je een beetje normaal kunnen spelen (seta drawLagometer "0" veranderen naar "1" in ...\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg)

Ehhh wat?

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister avond eigenlijk vanaf 6 uur tot 12 uur non stop gespeeld online.
Ook met paar gasten van hier.

Echt mooie wedstrijden gehad.

Zo gaaf spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

iemand al op ps3 multiplayer gekomen? ik blijf nog steeds bij connecting to matchmaking server hangen.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Deze tellen idd niet mee voor zover ik mij kan bedenken. Ik moet trouwens zeggen dat het gemis van deticated servers gewoon wennen is. In clanverband ga ik toch niet meer spelen, dus dat boeit niet.

Wel is het fijn dat je een party kan maken en gewoon via je 'vriendenlijst' van steam mensen kan inviten. Ik heb wel al een aantal mapbugs gevonden....erg slechte mapbugs imo.

Maar voor mij is het wel cod4 in een nieuw jasje, wat niet meteen betekend dat het slecht is! Maargoed, al met al vind ik het een goed spel. :)

Ben nu lvl28 of lvl29, weet het niet meer, maar doe het lekker op m'n gemak. :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Argh krijg ik eindelijk na 3 uur spelen eens een fatsoenlijke crate, kaapt iemand anders die weg, scoort er 11 kills mee en wint de pot. Ik haat die kut kratten... en al die achterlijke campers wordt je ook niet goed van.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 03:59:
[...]

true, true, maar dat is zoiezo de fibe die ik oppik. dat console gamers er helemaal gek van zijn en pc gamers het gewoon een slechte "poort" vinden.

zit er overigens weer hardcore in? geen hardcore is zoiezo een dealbreaker.
Er zit hardcore in. Maar die moet je vrij spelen bij lvl 16 (??)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Mars18 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:18:

Zo gaaf spel.
Op de PS3? servers waren toch overloaded? Ik kwam iig niet verder dan fetching... bla bla bla

• Mars18
baronruud schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:04:
[...]

Op de PS3? servers waren toch overloaded? Ik kwam iig niet verder dan fetching... bla bla bla
Sorry op de xbox 360.
Alleen vind het zoeken naar een game tergend traag gaan als je met een groepje joint.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:58:
Argh krijg ik eindelijk na 3 uur spelen eens een fatsoenlijke crate, kaapt iemand anders die weg, scoort er 11 kills mee en wint de pot. Ik haat die kut kratten... en al die achterlijke campers wordt je ook niet goed van.
die campers zijn er in ieder spel. gewoon een kwestie van de maps leren kennen en je zult alleen meer kills maken

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:18:

Zo gaaf spel.
Het waren idd zeer mooie potjes :P

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Tidaku schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:36:
Ik heb de SP uitgespeeld en dan krijg je een
spoiler:
bonus level genaamd museum. Nu heb ik het gered om beide kamers uit te moorden na het indrukken van de rode knop. Krijg ik hier nog iets ingame mee, of mag ik deze prestatie op mijn eigen borst spelden?
Raar, want die missie heb ik niet gehad, ik heb alles uitgespeeld en
spoiler:
zag wel dat je door het museum heen vloog met de camera maar geen missie. Speelde trouwens op hardend

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
@hierboven^^ Interessant! Erg benieuwd!

Nu ik inmiddels 5 uur in de multiplayer erop heb zitten, heb ik het idee dat kills eenvoudiger worden gemaakt dan in deel 4. Door gebrek aan mapkennis zijn mijn resultaten nog niet zo geweldig, maar ik merk wel dat in close combat ik vaak als winnaar uit de bus kom en daarnaast heb ik het idee dat men sneller doodgaat. Ik heb tot de release deel 4 gespeeld en daar had ik het gevoel beter te moeten mikken en meer kogels nodig te hebben.
In deel 4 had je ook een aantal mappen die echt bedoeld waren voor close combat en waarmee je met een P90/mp5 of shotgun heerlijk kon rampagen. Tot nu toe ben ik niet echt soortgelijke maps tegengekomen, wellicht omdat iedereen nog nieuw is met de maps en de standaard routes nog niet kent.
In de single player heb je de mogelijkheid om snel te wisselen van targets door met je crosshair in de buurt van een target te richten en vervolgens in te zoomen, dan pakt hij automatisch deze target. Nu gebruikte ik dit voorheen nooit en ben er pas sinds gisteren achter dat dit mogelijk was. In de multiplayer lijkt dit echter niet te werken, of zie ik dit verkeerd.
Zijn er al mensen die de 25 killstreak megabom hebben meegemaakt. Ik zelf ga hem aanzetten zodra ik hem onlock, dat moet je toch een keer meegemaakt hebben. Het zal lastig worden, mijn record kill streak in COD4 was 33 en een aantal keer ben ik in de 20 gekomen.

PSN ID Binloading_nl

• Barca
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Paar vragen:

- Ik zit met een zooi vrienden (met z'n 6'n) in een game lobby... en ga met m'n vrindjes een game in. TOP. Echter, er komt een vrindje bij. Hij wil joinen (join game) maar dat gaat niet want de server zit vol, ALTIJD zit deze vol. Is daar een oplossing voor?

- Als ik een server wil met geen 9 tegen 9 (TDM) maar 6 tegen 6... kan ik dat niet kiezen, toch? Want hij pakt altijd 9 tegen 9.

- Wat slaat Steam op en waar kan ik dat vinden? Als ik formatteer, ben ik dan alles kwijt? Zo nee, kan iemand de locatie aangeven wat ik allemaal moet behouden? In COD4 b.v. waren het 2 bestanden...
mpdata en config.cfg waarbij mpdata de details van kills/deaths etc. bevatte en config.cfg de details van je custom classes.

- Waar zie ik het totaal aantal kills/deaths/streak die ik tot nu toe heb gemaakt? Ik vind dit niet ingame en ook niet in Steam.

- Private matches tellen niet mee voor XP. Geen probleem, alleen tellen die wel mee in de algehele kill/death ratio?

- Iemand heeft het hier over "cg_drawfps 1" en dat soort termen. Is er ergens een overzicht van de meest gebruikte "wijzigingen" die iemand zo aanbrengt in de config en wat deze precies doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Barca op 12-11-2009 08:54 ]

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

ReFresh F5 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:46:
over de vliegveld missie:

spoiler:
Ik vond dat ik weinig kans had voor te schieten, Makarov en zijn team maaiden alles voor me weg, alleen wat mensen die zichzelf nog probeerden te redden heb ik nog even te grazen genomen.

Had de missie nog eens gedaan en dan meteen doorgewandeld uit de lift terwijl je scherm nog zwart is, zo kom je voor je team te staan. Het domme is dat ze je dan gewoon omver sprayen 8)7
tube noob mode en granades !!!
maar eerlijk; de ophef over die missie ontgaat me kompleet - te weinig gore om als gruwelijk te bestempelen

https://k1600gt.nl

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet helemaal eens ben met sommige keuzes die Infinity Ward gemaakt heeft, maar de verwachte chaos valt gelukkig mee. Ik heb aardig wat gelezen over problemen met installeren en crashes, maar dat is mij gelukkig tot zover bespaard gebleven.

Een server vinden gaat vrij rap, maar tot op heden heb ik nog niet het gevoel gehad dat ik niet lekker kon schieten. Helaas merk je het wel als de host zijn computer het even moeilijk heeft en hapert. Host migrating komt ook niet veel voor trouwens, in alle tijd die ik tot nu toe gespeeld heb nog maar 1 keer!

Het party systeem werkt op zich prima: Je joined gezamelijk een server, en het party systeem zorgt dat iedereen op dezelfde server komt te spelen en in hetzelfde team. Wat de maximum limiet is voor een party weet ik echter niet, dus ik weet niet hoe dit functioneert met grotere parties.

De actie is goed, sneller dan COD4. Er gebeurd heel veel, heel snel en je merkt er NIETS van dat het 'maar' 9v9 is! De grote van de mappen zorgt daar wel voor. Over de mappen gesproken trouwens: ze zien er ERG gelikt uit en sommige zijn ontzettend sfeervol.

Verder moet ik zeggen, het spel voelt erg "af" aan, en lijkt heel goed gebalanceerd te zijn. Er zijn niet echt overpowerde wapens (G3 anyone? O-) ), en elke perk of wapenuitbreiding heeft weer een counter.

Eindconclusie: Gaaf spel, zeer zeker zijn geld dubbel en dwars waard, maar er zijn nog kleine kreukjes die even platgestreken moeten worden :)

Overigens: Ik heb de challenge voor het lanceren van 5 nukes al gehaald :P Die chopper gunner is echt overpowered :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• madmaus
Barca schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:44:
Paar vragen:

- Ik zit met een zooi vrienden (met z'n 6'n) in een game lobby... en ga met m'n vrindjes een game in. TOP. Echter, er komt een vrindje bij. Hij wil joinen (join game) maar dat gaat niet want de server zit vol, ALTIJD zit deze vol. Is daar een oplossing voor?

- Als ik een server wil met geen 8 tegen 8 (TDM) maar 6 tegen 6... kan ik dat niet kiezen, toch? Want hij pakt altijd 8 tegen 8.

- Wat slaat Steam op en waar kan ik dat vinden? Als ik formatteer, ben ik dan alles kwijt? Zo nee, kan iemand de locatie aangeven wat ik allemaal moet behouden? In COD4 b.v. waren het 2 bestanden...
mpdata en config.cfg waarbij mpdata de details van kills/deaths etc. bevatte en config.cfg de details van je custom classes.

- Waar zie ik het totaal aantal kills/deaths/streak die ik tot nu toe heb gemaakt? Ik vind dit niet ingame en ook niet in Steam.

- Private matches tellen niet mee voor XP. Geen probleem, alleen tellen die wel mee in de algehele kill/death ratio?

- Iemand heeft het hier over "cg_drawfps 1" en dat soort termen. Is er ergens een overzicht van de meest gebruikte "wijzigingen" die iemand zo aanbrengt in de config en wat deze precies doen?
Ik heb gisteren op een nieuw systeem MW2 geinstalleerd.
Ik ben mijn single player wel kwijt.
Maar multiplayer onthoud hij via steam. Dus die kan je altijd benaderen op een ander systeem.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Phusebox
Ach ja ik heb gewoon altijd domme pech. Ik kijk altijd de killcam, en dan is het vaak (80%) echt domme pech dat ik af ga. Iemand die de hele tijd bijvoorbeeld door een raam kijkt, ik sneak van achteren (zonder enemy uav) en opeens uit het niks draait hij zich om en baf.

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Paar vragen:

Nope; dat nou juist het probleem volgens mij; gisteren ook geprobeerd. Misschien door een private op te stellen ? Die p2p mode zorgt er voor dat games altijd populated zijn..
steam is een download platform voor games - echt handig; geen dvd meer die je kan kwijtraken - automatisch updates - niet handig als je verbinding eruit ligt..

~\games\steam\steamapps\cod mw2 (daar staan de executables althans)

~\games\steam[je naam] (daar zouden wel eens profiles kunnen staan maar heb nog niet gegeken - zou zo maar in \steamapps\cod kunnen staan - is wel logischer)

tevens worden je, anders dan bij cod4, skillz online bewaard - formatteren boeit dus niet als het goed is
wellus - in baracks als ik me niet vergis...
Lijkt me een mooie voor in een ts..

[ Voor 8% gewijzigd door shades op 12-11-2009 09:02 ]

https://k1600gt.nl

• leeuwtje1
  • Laatst online: 11-08 22:43
madmaus schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:52:
[...]

Ik heb gisteren op een nieuw systeem MW2 geinstalleerd.
Ik ben mijn single player wel kwijt.
Maar multiplayer onthoud hij via steam. Dus die kan je altijd benaderen op een ander systeem.
Je kan volgens mij binnen steam aangeven dat hij je game backuped, misschien kon je daar wat mee?

Heeft iemand trouwens ergens de mogelijkheid ontdekt om meerdere users te laten spelen. Ik heb het niet gevonden, en huisgenoten kunnen nu hoogstens op mijn multiplayer spelen...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb er meer de pest in als ik zie door de kill cam dat hij miste, en ik toch dood neer val.

Ook is het niet echt moeilijk dat de wapens redelijk balanced zijn ondanks het grote aantal. IIG voor degene die ik geunlocked heb zit er niet echt veel verschil in, allemaal beetje andere stats, maar het is niet zo dat sommige nou ineens veel grotere recoil ofzo hebben.

• Griffin

Griffin

Is mythical

shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:58:
steam is een download platform voor games - echt handig; geen dvd meer die je kan kwijtraken - automatisch updates - niet handig als je verbinding eruit ligt..

~\games\steam\steamapps\cod mw2 (daar staan de executables althans)

~\games\steam[je naam] (daar zouden wel eens profiles kunnen staan maar heb nog niet gegeken - zou zo maar in \steamapps\cod kunnen staan - is wel logischer)

tevens worden je, anders dan bij cod4, skillz online bewaard - formatteren boeit dus niet als het goed is
Even een steamvraag (Steamnoob hiero ;) ).
Als ik de steam.exe en de steamapps kopieer naar een andere partitie en dan steam op die partitie opnieuw installeer moet ik dan ook alle spellen opnieuw installeren?

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
ik heb het ook maar besteld voor de pc.
toch een vraag je vooraf.
ik heb het forum gepoogd door te lezen, en ik begrijp dat je op steam word ingedeeld naar level. iedereen die evengoed is zit bij elkaar toch?

hoe zit het nu als je samen met je maat wilt gaan spelen en de een is van een hoger niveau als de ander. kun je dan nog bij elkaar in een game komen?

Verwijderd

voor diegene die niet durven klikken

Multiplayer voor de PC kan alweer naar de prullebak verschoven worden. de eerste AIM bots en WALL hacks zijn er al (links naar filmjes bij reddit.com)

:(

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

murky123 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:07:
ik heb het ook maar besteld voor de pc.
toch een vraag je vooraf.
ik heb het forum gepoogd door te lezen, en ik begrijp dat je op steam word ingedeeld naar level. iedereen die evengoed is zit bij elkaar toch?

hoe zit het nu als je samen met je maat wilt gaan spelen en de een is van een hoger niveau als de ander. kun je dan nog bij elkaar in een game komen?
Nou ja zelfde levl.... Gister speelde ik met mensen op de server van lvl35 en lvl1 dus dat is nogal rekbaar.

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
GCShop gooit zomaar ff de prijs omhoog.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:10:
[...]

Sorry op de xbox 360.
Alleen vind het zoeken naar een game tergend traag gaan als je met een groepje joint.
Klopt, soms duurde het echt (te) lang. Daarnaast waren we elkaar soms 'ineens' kwijt in de game lobby. Heeft iedereen de game gejoined, heeft er ineens eentje 'server is full'.
Later gingen we maar bij elkaar in een party, en vervolgens weinig problemen gehad geloof ik.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gisteren heel de avond gespeeld en vond de game toch wel nice.
Moet er alleen wel bij zeggen dat Mw1 nog steeds op 1 staat, maar hij is verre weg beter dan Cod:WaW.

Wel balen dat er al hacks zijn. De multiplayer kant moet ik nog aan wennen. Het joinen met vrienden gaat moeizaam. Ook steeds meldingen dat servers vol zijn, terwijl dat niet zo is. Mijn NAT(met tegenzin) maar open gegooid, maar maakte voor mij geen verschil in het joinen van de game.

Wat wel grappig was, was een duel gisterne in een CTF match met iemand met een riot shield. Zaten op een klein ommuurd pleintje en ik had een Vector met rapidfare en sleight of hand pro. Al mijn ammo leeg geschoten om die dude en daarna mijn pp2200 leeg geschoten. Kreeg 2-3 klappen met dat schild en was dood :D
RolfLobker schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:48:
[...]

Ik heb maar één zin gepost, die je nota bene ook quote. En nog presteer je het om kant noch wal te raken :) Ik heb nergens iets gezegt over dwars door lichamen heen schieten, ik heb het niet over bloedspatters gehad en al helemaal niet over granaten.
Om hier nog maar even op terug te komen: blijkbaar heb je nog nooit Call of Duty gespeeld, of nog nooit op een lijk geschoten, anders wist je precies wat ik bedoelde, en dat is verre van "realistisch".

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:08:
[...]
voor diegene die niet durven klikken

Multiplayer voor de PC kan alweer naar de prullebak verschoven worden. de eerste AIM bots en WALL hacks zijn er al (links naar filmjes bij reddit.com)

:(
Ben toch blij dat ik MW2 op de PS3 speel. Triest die hackers.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:32:
[...]

Het waren idd zeer mooie potjes :P
ik zag jullie uitnodigingen wel, maar af en toe kan ik toch niet joinen... maar was wel gezellig ja (ook zonder headset ;))

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Paar vragen:

- Als ik een server wil met geen 9 tegen 9 (TDM) maar 6 tegen 6... kan ik dat niet kiezen, toch? Want hij pakt altijd 9 tegen 9.

Over je vragen. Wij waren gisteren ook met een man of 6 bezig en wij kwamen tot het volgende:

1
-bij je vrienden joinen als de server vol is, werkt wel, maar je moet geduld hebben. Wij zaten op TS en gaven door wanneer iemand weg was. Soms ben je te laat, maar even volhouden en je zit erbij.. Maar blijft irritant!

2
-Klopt, val niet te kiezen.

3
-Geen idee

4
-Ja

5
-Wake up :) . Er is geen console meer, dus deze termen werken niet in MW2. Tenzij je wellicht ergens handmatig een cfg file aanpast, maar daar heb ik nog geen notie van vernomen.

Mijn aanvullingen:
-Wij krijgen het niet voor elkaar om een private match op te zetten. Tenminste niemand kan joinen. NAT staat op strict en ben bezig geweest om dit aan te passen, maar is me niet gelukt. Iemand al een tutorial waarin dit uitgelegd wordt. We hadden ergens een proggie gevonden op internet die je upnp test en aangeeft waar de fouten zitten. (ben de naam even kwijt). Maar foutcode 7 kregen we niet opgelost.

-Weet iemand al iets over hoe je MW2 op een lan aan het werk krijgt? We hebben volgende week zaterdag een LAN en dit moet gewoon werken... Enige ervaring of input zou erg fijn zijn!

Er is nog maar erg weinig te vinden over het opzetten van private matches en hoe dit voor elkaar te krijgen.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Gisteravond eindelijk aan de slag gegaan met MW2.
Wat een super spel is dit zeg! Voordat ik het wist was het 4 uur s'nachts :+
Nu brak op het werk >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 09:52 ]

• Mars18
In het level Airport staat een vliegtuig met op de staart een Nederlandse vlag :P

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:51:
[...]

maar eerlijk; de ophef over die missie ontgaat me kompleet - te weinig gore om als gruwelijk te bestempelen
Ik had ook een behoorlijk :O moment. Wat een ophef om niks.
Voelde niks anders aan dan de bewegende doelen te raken in de oefenmissie.

Als je 18 bent en hierdoor rare ideeën krijgt is er sowieso al iets mis met je geestelijke toestand en hoor je eerder in een gesticht dan achter een pc/console......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
L1nt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:53:
[...]

Ik had ook een behoorlijk :O moment. Wat een ophef om niks.
Voelde niks anders aan dan de bewegende doelen te raken in de oefenmissie.
Ja als de effecten van de kogels net zo waren gemaakt als wolfenstein bijvoorbeeld was het wel wat bruter geweest. Rondvliegende hoofden en armen etc... dit is zo nep dat het niet schokkend te noemen is.

anathema

shades schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:51:
[...]

Dat ik dit nog uit moet leggen: het ging helemaal niet om de gore, maar gewoon puur om het feit dat je onschuldige ongewapende burgers moet executeren, waaronder mensen die gewond over de vloer kruipen.

Als het om de gore zou gaan hadden we bij Soldier of Fortune en nog tal van andere games ook wel wat moeten horen, niet?

Overigens vind ik het wel jammer dat er geen gore in zit, het is toch cool als je een headshot uitdeeld, en je vervolgens het resultaat kunt bekijken. :9

Zoals iemand al zei over die airport scene, echt alles gaat naar de klote, overal bloed, maar alle slachtoffers zijn nog volledig intact. :X

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[b]Mystikal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:23 Iemand al een tutorial waarin dit uitgelegd wordt. We hadden ergens een proggie gevonden op internet die je upnp test en aangeeft waar de fouten zitten. (ben de naam even kwijt). Maar foutcode 7 kregen we niet opgelost.
Op mijn router heet dit DMZ (Demilitarized Zone ). Die kan ik instellen op 1 interne IP en dan is de beschermende werking van je router voor dat ip-adres uitgeschakeld. Bij mij had het echter helemaal geen effect of de NAT open of strict was.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Floris-K schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:04:
[...]

Op mijn router heet dit DMZ (Demilitarized Zone ). Die kan ik instellen op 1 interne IP en dan is de beschermende werking van je router voor dat ip-adres uitgeschakeld. Bij mij had het echter helemaal geen effect of de NAT open of strict was.
Dat heb ik ook gedaan maar bij mij staat er Moderate. Wat is het verschil tussen Open, Strict of Moderate dan :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Voor de mensen die NAT Type op "Open" willen hebben: Redirect port 28960 op je router even door naar jou interne IP-adres et voila :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:57:
Ach ja ik heb gewoon altijd domme pech. Ik kijk altijd de killcam, en dan is het vaak (80%) echt domme pech dat ik af ga. Iemand die de hele tijd bijvoorbeeld door een raam kijkt, ik sneak van achteren (zonder enemy uav) en opeens uit het niks draait hij zich om en baf.
Ja dat heb je met een goede 5.1 surround set, dan hoor je ook heel goed wat er achter jou gebeurt. :)

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik speelde gister heel even online, kwam in een map en dat leek wel cs 1.5 map? Viel me beetje tegen.
De SP is gewoon top en echt heel vet! :)

Rapapa...

• Barca
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Mystikal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:23:
Over je vragen. Wij waren gisteren ook met een man of 6 bezig en wij kwamen tot het volgende:
5
-Wake up :) . Er is geen console meer, dus deze termen werken niet in MW2. Tenzij je wellicht ergens handmatig een cfg file aanpast, maar daar heb ik nog geen notie van vernomen.
Dank voor je antwoorden. Blijkbaar kan je dus inderdaad handmatig een config file aanpassen zoals iemand in dit topic ergens schreef.
Mijn aanvullingen:
-Wij krijgen het niet voor elkaar om een private match op te zetten. Tenminste niemand kan joinen. NAT staat op strict en ben bezig geweest om dit aan te passen, maar is me niet gelukt. Iemand al een tutorial waarin dit uitgelegd wordt. We hadden ergens een proggie gevonden op internet die je upnp test en aangeeft waar de fouten zitten. (ben de naam even kwijt). Maar foutcode 7 kregen we niet opgelost.
Ik hostte gisteren en had exact hetzelfde probleem. Niet iedereen kon mij joinen. De oplossing is simpel, je moet zorgen dat NAT: OPEN wordt. En hoe doe je dat... dat heb ik uit dit topic gehaald.. iemand schreef hier eerder dat je de volgende poorten moest openen:
20800 TCP/UDP, 20810 UDP, 28960-28970 UDP
Toen ik deze poorten had geopend/geforward in mijn router was mijn NAT open.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:07:
[...]

Even een steamvraag (Steamnoob hiero ;) ).
Als ik de steam.exe en de steamapps kopieer naar een andere partitie en dan steam op die partitie opnieuw installeer moet ik dan ook alle spellen opnieuw installeren?
Steam herkent vanzelf wat je lokaal nog opgeslagen hebt en zal dus niet alles opnieuw downloaden. Installeren houdt dan alleen nog in dat er wat registeraanpassingen worden gedaan. Dus alles kopieren naar een andere partitie is een goede oplossing.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Barca schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:23:
[...]

Dank voor je antwoorden. Blijkbaar kan je dus inderdaad handmatig een config file aanpassen zoals iemand in dit topic ergens schreef.

[...]

Ik hostte gisteren en had exact hetzelfde probleem. Niet iedereen kon mij joinen. De oplossing is simpel, je moet zorgen dat NAT: OPEN wordt. En hoe doe je dat... dat heb ik uit dit topic gehaald.. iemand schreef hier eerder dat je de volgende poorten moest openen:
20800 TCP/UDP, 20810 UDP, 28960-28970 UDP
Toen ik deze poorten had geopend/geforward in mijn router was mijn NAT open.
Portrangeforwarding werkt natuurlijk prima, maar upnp moet de truc ook gewoon doen. Veel routers hebben dit by default uitgeschakeld. DIt inschakelen moet al zorgen voor NAT open.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Hann1BaL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:29:
[...]

Steam herkent vanzelf wat je lokaal nog opgeslagen hebt en zal dus niet alles opnieuw downloaden. Installeren houdt dan alleen nog in dat er wat registeraanpassingen worden gedaan. Dus alles kopieren naar een andere partitie is een goede oplossing.
Dan moet ik dat maar een keer doen, want ben niet zn fan van games op C schijf. Ben fan van alles goed te verdelen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:09
Mnstrspeed schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:15:
Gisteren voor de gein eens in de Free-for-All playlist gedoken en je speelt daar imo echt veel fijner dan in de TDM playlists. Maximaal aantal spelers ligt bij FFA op 8 in plaats van de 18 bij TDM, waardoor het gelijk een heel stuk taktischer wordt :)

Matchmaking op zich bevalt ook erg goed (had ik dus echt nooit verwacht :P), maar zodra je in parties opzoek gaat naar een match, wordt het echt dramatisch.. Gisteren met een maat een TDM proberen te joinen, maar de eerste paar keren kwam er maar een van ons in de lobby en de andere hadden we nogal veel lag met in een paar gevallen zelfs een server disconnect :( Het is me sowieso al wel opgevallen dat de lagometer toch echt een must is, wil je een beetje normaal kunnen spelen (seta drawLagometer "0" veranderen naar "1" in ...\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg)
Ik speel samen met een collega in een party en heb geen problemen gehad.
We komen samen in de lobby en worden in hetzelfde team opgedeeld.

Als hij gewoon joined via steam kan het zijn dat hij in het andere team zit.
Het party systeem werkt gewoon en je zit je partyleden op de minimap in het blauw.

Nu hopen dat ze iets doen aan de cheaters anders is de fun er al vanaf.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58
Griffin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:36:
[...]

Raar, want die missie heb ik niet gehad, ik heb alles uitgespeeld en
spoiler:
zag wel dat je door het museum heen vloog met de camera maar geen missie. Speelde trouwens op hardend
Die krijg je alleen als je 'm op Veteran hebt uitgespeeld :)

spoiler:
Je kan dan door het museum lopen en alle wapens in de vitrines gebruiken. Aan het eind zit een rode alarmknop, als je die indrukt komt elk poppetje van die tentoonstelling om je neer te schieten. Je krijgt er niks mee (achievement oid) maar het is gewoon wel leuk gedaan. Even stoom afblazen met álle wapens die beschikbaar zijn :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• madmaus
Echt bizar dat er nu al weer cheaters zijn.
Ik hoop echt zo dat dit aangepakt gaat worden. Gewoon een ban for life.
Dit verpest echt de multiplayer als er cheaters zijn.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

TroonStaal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:35:
[...]

Die krijg je alleen als je 'm op Veteran hebt uitgespeeld :)
Nee hoor, ook als je die op recruit hebt uitgespeeld krijg je de map.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:15:
[...]

Ja dat heb je met een goede 5.1 surround set, dan hoor je ook heel goed wat er achter jou gebeurt. :)
Ik heb een goede 5.1 set, maar ik hoor echt niemand aan komen lopen hoor, zeker niet als je gebukt loopt. Of iedereen speelt op volume stand "wat kan mij die buren verrekken?".

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ik zit in een dubio..

Ik speel shooters al sinds een jaar of tien op mijn pc....

Sinds kort heb ik een woning gekocht en de pc staat op zolder. Ik vind het absoluut niet relax om daar te zitten.

Nu heb ik ook een PS3 in de woonkamer...

Jullie voelen hem al aankomen:

Of ik koop het spel voor de pc... en dan moet ik telkens op de zolder gaan zitten om ff te spelen (hoogdrempelig)
Of ik koop hem gewoon voor de PS3... lekker relax chill op de bank in de woonkamer.... maar dan helaas zonder muis (wil ff geen FragFx aanschaffen)

Ik heb echt geen idee of het beetje fijn spelen is zonder muis. Maar ik besef wel dat iedereen op de PS3 met controller speelt... en dus hetzelfde probleem heeft.

En hoe zit het met het grafische geweld? Kan de PS3 aardig mee met de pc versie?
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:57:
[...]

Ik heb een goede 5.1 set, maar ik hoor echt niemand aan komen lopen hoor, zeker niet als je gebukt loopt. Of iedereen speelt op volume stand "wat kan mij die buren verrekken?".
Ik deed gisteren die favela Spec Ops missie over mijn Harman/Kardon, en ik kon uitstekend horen waar iedereen vandaan kwam. Helemaal handig als die honden op een gegeven moment op je afkomen.

Wat voor set gebruik je dan?

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Verplaats pc naar beneden 8)

Verwijderd

madmaus schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:00:
[...]

Er zit hardcore in. Maar die moet je vrij spelen bij lvl 16 (??)
|:( , waarom, waarom, waarom IW..

thanks iig voor het antwoord.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:57:
[...]

Jij tilt me wel zo hard.

Heb zelf ook een 5.1 set en hoor toch altijd iedereen aankomen. Zit je nou te verzinnen wat je hier allemaal zegt? Je raakt nooit iemand en vervolgens kraak je het spel af.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Dat is dus geen optie helaas... anders wist ik het wel :p

Zag trouwens net dan zo'n FragFX rond de 50 a 60 euro kost.. dat heb ik er misschien toch wel voor over...

• Ikkuh84
  • Nu online
Gister maar eens een potje TDM op Wasteland gedaan met MP5. Dat wapen blijft echt zoooo heerlijk. En dan helemaal met rapid fire.

Gister trouwens wel iets raars meegemaakt. Ik was level 13 geworden online en sloot toen het spel af. Toen ik multiplayer weer opstartte was ik ineenkeer weer level 12 :? En het is niet zo dat ik afsloot toen het potje nog bezig was, waardoor anders je punten die je dan haalde niet mee tellen. Naja het was gelukkig maar 1 level, maar hopelijk komt dit niet vaker voor met meerdere levels.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Dacide schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:59:
ik zit in een dubio..

Ik speel shooters al sinds een jaar of tien op mijn pc....

Sinds kort heb ik een woning gekocht en de pc staat op zolder. Ik vind het absoluut niet relax om daar te zitten.

Nu heb ik ook een PS3 in de woonkamer...

Jullie voelen hem al aankomen:

Of ik koop het spel voor de pc... en dan moet ik telkens op de zolder gaan zitten om ff te spelen (hoogdrempelig)
Of ik koop hem gewoon voor de PS3... lekker relax chill op de bank in de woonkamer.... maar dan helaas zonder muis (wil ff geen FragFx aanschaffen)

Ik heb echt geen idee of het beetje fijn spelen is zonder muis. Maar ik besef wel dat iedereen op de PS3 met controller speelt... en dus hetzelfde probleem heeft.

En hoe zit het met het grafische geweld? Kan de PS3 aardig mee met de pc versie?
Ik kom zelf ook van de PC af. Speel nu op de PS3, en ik persoonlijk vindt shooters besturen met een controller waardeloos en onnatuurlijk aanvoelen. Wat is de reden dat je geen FFX neemt? Het is gewoon een legitieme PS3 controller hoor. Ik gebruik 'm ook en het werkt veel fijner, en ook nog eens languit op de bank.

Graphics op de PC zullen ongetwijfeld een stuk beter zijn, maar goed. Ik geef toch de voorkeur aan languit op de bank op mijn 42" scherm over mijn 5.1 set. :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dacide schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:09:

Zag trouwens net dan zo'n FragFX rond de 50 a 60 euro kost.. dat heb ik er misschien toch wel voor over...
Sorry hoor maar je zegt toch zelf dat iedere PS3 gebruiker met een controller speelt en iedereen dus gelijk is, waarom dan een FragFX kopen? Dat is in mijn ogen cheaten en erg lame.

Elect a clown, expect a circus.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Timocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:12:
Gister maar eens een potje TDM op Wasteland gedaan met MP5. Dat wapen blijft echt zoooo heerlijk. En dan helemaal met rapid fire.

Gister trouwens wel iets raars meegemaakt. Ik was level 13 geworden online en sloot toen het spel af. Toen ik multiplayer weer opstartte was ik ineenkeer weer level 12 :? En het is niet zo dat ik afsloot toen het potje nog bezig was, waardoor anders je punten die je dan haalde niet mee tellen. Naja het was gelukkig maar 1 level, maar hopelijk komt dit niet vaker voor met meerdere levels.
Ik vond juist die rapid fire optie voor de Mp.45 zwaar shit. De recoil was echt niet normaal wat dat betreft;).
Waar gaat jullie voorkeur naar uit, Flashbangs of Stun Grenades, en graag erbij waarom:).

ut=life

• YOGI
De voortgang wordt opgeslagen als een map afgelopen is en je weer terug in het menu komt ;) (weet ik 99% zeker)

• DeBaroN
[...]

Lekker relaxen op de bank, gaat niet met zo'n fragfx volgens mij. Kijk maar is op youtube, iedereen zit dan aan het buro! Speel dan op de pc!
Maar in het algemeen spelen op de PS3? TOP! in combinatie met een fullhd tv , 7.1 surround en een goeie bank! :P

• Ikkuh84
  • Nu online
YOGI schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:14:
De voortgang wordt opgeslagen als een map afgelopen is en je weer terug in het menu komt ;) (weet ik 99% zeker)
Ja klopt was in MW1 ook zo, dus ik sloot MW2 pas af toen ik nieuwe rank en emblems in beeld kreeg.
-Mach!- schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:13:
[...]

Ik vond juist die rapid fire optie voor de Mp.45 zwaar shit. De recoil was echt niet normaal wat dat betreft;).
Waar gaat jullie voorkeur naar uit, Flashbangs of Stun Grenades, en graag erbij waarom:).
Rapid fire in die loopgraven in Wasteland werkte juist perfect. Gewoon beetje omlaag richten en gaan met die banaan :P Vaak gewoon zo 5 kills achterelkaar gemaakt :*)

Gebruik voornamelijk stun grenate :P Geen idee eigenlijk waarom, waarschijnlijk omdat ik zelf weet hoe k*t het is om zo'n ding in je gezicht te krijgen :P En dat het effect is dat je bijna neit kan bewegen.

Ook het effect van granaten enzo vind ik tof gedaan, dat het geluid heel dof klinkt, en je eventjes zacht de muziek hoort, zodat je weet dat je snel ff dekking moet zoeken.

Multiplayer valt me niks tegen iig

[ Voor 58% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-11-2009 11:21 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Griffin

Griffin

Is mythical

Timocos schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:12:
Heeft te maken met het feit dat de achievements en level updates pas weggeschreven worden als je terug in de lobby bent. Als je eerder stopt met het spel dan mis je die XP etc
Even een keer leren refreshen :(

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat ik trouwens ook jammer vind is het volgende:

Als iemand in je steam Left4Dead speelt, dan kun je de server info oproepen.
Je ziet precies wie er in de server zit, of er plek is en kan je er een auto-join opzetten.

Dit soort informatie is dus niet beschikbaar voor MW2. Je moet dus zelf constant klikken om te zien of er eindelijk eens een plekje vrij komt. Zou wel mooi optimalisatie puntje zijn.
Slasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:13:
[...]

Sorry hoor maar je zegt toch zelf dat iedere PS3 gebruiker met een controller speelt en iedereen dus gelijk is, waarom dan een FragFX kopen? Dat is in mijn ogen cheaten en erg lame.
Buiten het feit dat je niet kan cheaten met een legitieme controller, niet weer deze discussie. :)
baronruud schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:14:
[...]

Lekker relaxen op de bank, gaat niet met zo'n fragfx volgens mij. Kijk maar is op youtube, iedereen zit dan aan het buro! Speel dan op de pc!
Maar in het algemeen spelen op de PS3? TOP! in combinatie met een fullhd tv , 7.1 surround en een goeie bank! :P
Zie mijn reactie hierboven, ik lig languit op de bank, mousepad ligt naast me, en is groot genoeg. Gaat dus prima. :>

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

bram1984 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:19:
[...]

Ondanks dat je niet kan cheaten met een legitieme controller, niet weer deze discussie. :)
Wie ben jij om te zeggen dat ik daar niet over mag discussieren?

Ik vind het gewoon lame als je dat nodig hebt om het spel goed te kunnen spelen, 99.9% gebruikt een gewone controller, waarom moet iemand dan met fragfx een voordeel hebben?

[ Voor 40% gewijzigd door Slasher op 12-11-2009 11:25 ]

Elect a clown, expect a circus.

Slasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:21:
[...]

Tsjah dan kan je net zo goed deze topicreeks stoppen, ik heb weinig meegekregen over een fragfx discussie
Prima, dan houden we er bij deze over op.

@ Mensen met een 7.1 systeem: ondersteund MW2 ook echt 7.1? Ik heb zelf een 7.1 HD versterker, maar 5.1 aangesloten. Vraag me of of die twee extra speakers echt veel toevoegen, buiten films om.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:09
[...]

Als je shooters niet gewend bent op console gaat dat niet goed. Heb altijd op pc gespeeld en bak echt niks van FPS op X360 en PS3 (heb beide consoles).
Heb killzone 2 gekocht voor PS3, en praktisch nooit gespeeld terwijl het toch een goede game is.
Zelfde voor Halo op de x360.

Zo een FragFX voelt voor mij ook aan als cheaten, hoe je het draait of keert, je hebt er een voordeel mee.

Ik grijp altijd terug naar pc.

BTW: waarom zet je je pc op zolder als het daar niet gezellig is. Leuk inrichten die handel en de game voor PC kopen.
Slasher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:21:
[...]

Wie ben jij om te zeggen dat ik daar niet over mag discussieren?
Volgende keer sneller editten. ;)

Dit is het MW2 topic, en niet het FFX topic, vandaar. Daarnaast is het een nutteloze discussie, omdat je het toch nooit met elkaar eens wordt.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Idd laten we het houden over de game zelf:P.

Welke granaten geniet jullie voorkeur Flash of Stun Grenades?:P En waarom natuurlijk:P

Ik heb zelf nog geen ervaringen met de stun grenade, vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar de bevindingen...

[ Voor 37% gewijzigd door -Mach!- op 12-11-2009 11:28 ]

ut=life

Verwijderd

Wat is van jullie je K/D ratio?
Edit: Mijne ligt volgens mij rond de 1.8+

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 11:30 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Waarom is dit belangrijk? Zit meestal aan de goede kant maar heb ook wel eens dat ik toch win ondanks een negatieve K/D ratio

• YOGI
Stun, die doet ook damage! (Ik had gisteren de final kill door een stun/ flash grenade tegen een dude aan te gooien :9~, dan krijg je slowmotion beeld vanuit die nade, te vet)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.