Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xbox 360. Ook wel handig om erbij te weten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:46
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:33:
Hoe can je de FPS zien ingame. ~ voor console te openen werkt niet. Met extern programma ?
Je kan proberen 'cg_drawfps 1' in je settings file te zetten, als het goed is staat die file in ../common/cod6/tweaks/ genaamd config_mp.cfg, Was van plan om dit zelf ook te gaan proberen in ieder geval.

Ook ga ik proberen +holdbreath daar in te zetten, Hiermee houd ie z'n breath automatisch in als je in zoomed met sniper.

Kan nu nog niet proberen :( zit op stage, blegh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Wat vinden jullie trouwens van die 3rd person mode? Ik vind hem erg vet eigenlijk :D
heb me aangemeld, maar wat kan ik ermee eigenlijk?

[ Voor 52% gewijzigd door Royz op 11-11-2009 13:18 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, in de topicstart staat een lijst met wie er allemaal spelen! De layout van de lijst wordt ergens in de komende dagen mooier gemaakt (ala de stijl van de rest van de TS). Wil je ook opgenomen worden in de lijst dan geldt nog steeds dat je me een DM kan sturen met als titel:

Platform - Username op GoT - Steam ID / Gamertag / PSN ID

voorbeeld:

Xbox360 - Monnick - Monnick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blitzkrieg schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:09:
[...]

Mijn PS3 versie kwam in een gewone envelop, met daarin een in plastic geseald blu-ray disc doosje.
Hier zat wel een manual bij, deze was alleen engelstalig.
Wat een amateurs dan!

Nou ja, zoals ik al zei: boeit me verder niet. Ik heb de game, en das het belangrijkst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Spelen PC/PS3/Xbox eigenlijk samen op de dezelfde MP? Of kan je als PS3 speler niet met een PC speler samenspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind het nog wel riskant om al die poorten open te knallen. Het werkt ook als je ze niet open zet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:00:
Sorry, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee eigenlijk. Ik speel nu hardcore wat wel veel beter is. Echter, in elk potje zijn het de Care Packages die de boel bepalen. In mijn laatste potje had de vijand er 3: AC-130, die grote Chopper en Harriers. Geloof me, in een Hardcore potje ben je dan gewoon klaar, zeker in een veld met weinig dekking.
Die care packages hadden inderdaad wel anders gemogen, Predator, (counter)UAV, ammo is wel genoeg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 14:05
Megamind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:18:
Spelen PC/PS3/Xbox eigenlijk samen op de dezelfde MP? Of kan je als PS3 speler niet met een PC speler samenspelen?
PC speelt met PC xbox met xbox etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit is volgens mij in nog geen enkele game mogelijk geweest.
De snelheid van de game is op de platformen dacht ik. Dat het daardoor niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Xbox360 - hmr - Stins8 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35

PS3 - Lizardz - Redlizardz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kan voor die lijst niet een apart topic worden geopend?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC - RonnYBooY - xaSer_NL

Ga kijken of ik 'm vanmiddag nog ergens kan kopen :)
Mensen uit Oldenzaal aanwezig die toevallig weten waar deze nog te koop is? Anders moet ik even een paar winkels afstruinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Fietsbel schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:34:
kan voor die lijst niet een apart topic worden geopend?
Om nou voor elke scheet een topic aan te gaan maken is wat overdreven vind je niet? Het is toch een kleine moeite om even naar de 1e page te gaan ?

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Kan er iemand zo vriendelijk zijn om een objectieve review van de PC versie te schrijven ( of een link te posten).
Ik lees hier een hele hoop klachten, terwijl de game overal een 9 of beter krijgt... na mijn miskoop met far cry 2 wil ik het toch eens horen van echte PC gamers voor ik 60 uitgeef. De singleplayer zal wel goed zijn, dat geloof ik... ik heb vooral veel vragen bij de multiplayer.
Dankjewel! _/-\o_

Wat ik tot nu toe gezien heb op youtube is alleen consoles... iemand op de PS3 die 65-2 speelt op een map. En om eerlijk te zijn is hij nu niet speciaal goed. Speelde als campende sniper en kreeg na 4 kills een plaatsje in een helicopter, maaide in dat ding 10 man neer. Snipete nog een paar mensen en kreeg dan een harrier die er weer 3-4 neerhaalde, waarna hij in de AC-130 nog eens wat volk neerschoot. Toen deed hij tactische zelfmoord om terug van vooraan opnieuw te beginnen. Van de 65 kills heeft hij er misschien 10 of 15 gedaan met zijn wapen, de rest waren allemaal airsupports. 8)7 Ik heb geen problemen met goede spelers, maar ik vind het zelfs in cod4 al enorm lame als een helicopter je willekeurig neerschiet (en die is nog AI). Als er een speler achter die gun zit ben je toch helemaal gesjosd (ik zal nog maar zwijgen over de rode rechthoekjes die rond vijandelijke spelers komen terwijl je in de heli zit)? Voeg daarbij het gebrek aan mods toe waar je die strikes mee kan uitzetten en ik begin toch mijn twijfels te hebben. Ik heb geen zin om 80% van de tijd door een of andere aap die geluk heeft gehad met zijn air drop te worden neergeknalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet, heeft nooit gekund, en ik verwacht ook niet dat het gaat komen. Er zit teveel verschil in de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Het lijkt me wel handig als er gewoon voor elk platform een multiplayer topic komt waar je kunt regelen om online te gaan gamen. Zo zit je elkaar niet meer dwars. Nu loopt het topic echt superhard en gaat alles langs elkaar heen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:35:
[...]

Kan niet, heeft nooit gekund, en ik verwacht ook niet dat het gaat komen. Er zit teveel verschil in de besturing.
Jup, de PC-gamers zouden alle console-gamers vierkant ownen 8) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Sorry, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee eigenlijk. Ik speel nu hardcore wat wel veel beter is. Echter, in elk potje zijn het de Care Packages die de boel bepalen. In mijn laatste potje had de vijand er 3: AC-130, die grote Chopper en Harriers. Geloof me, in een Hardcore potje ben je dan gewoon klaar, zeker in een veld met weinig dekking.

Die Care Packages die je met de juiste Perk bij 3 kills krijgt slaan gewoon nergens op. Het heeft niks meer met skill te maken, en alles met geluk. Krijg ik 2 x een UAV, krijgt de tegenstander 2 Choppers :+ Het is gewoon een dobbelsteen.

Ik ga er natuurlijk nog wel mee verder, maar als ik mocht kiezen.... CoD4 MW1

De velden zijn goed, de wapens zijn leuk, de nieuwe challenges zijn top, alles is lekker. Maar in de Kill Streaks zijn ze wat mij betreft echt te ver gegaan. Mensen spelen inmiddels gewoon op die packages, en helaas doe ik er ook aan mee, want zonder ben je nergens.

Heb nu wel een 33 Kill streak gehaald met die Pave Low (33!). En dat na een 3 kill streak :+
Naast het feit dat er geen dedi servers zijn, was dit mijn tweede argument waarom ik nog steeds twijfel om deze game te kopen. Ik vond die paar killstreak rewards in CoD4 al irritant, laat staan die enorme hoeveelheid streaks die er in MW2 zitten. |:( En tja, zonder mods zal je hier mee moeten leren leven... no way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet iemand of het nut heeft om je spel te registreren opinfinityward.com met de code die op de achterkant van de handleiding staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:36:
Het lijkt me wel handig als er gewoon voor elk platform een multiplayer topic komt waar je kunt regelen om online te gaan gamen. Zo zit je elkaar niet meer dwars. Nu loopt het topic echt superhard en gaat alles langs elkaar heen.
I second that motion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb een DM gestuurd naar de mods, geen kans op aparte topics, hooguit voor problemen met MW2

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Xbox360 - Joost1991 - Toastjuh
PC - Joost1991 - Joost1608

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperioN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:37:
[...]

Waarschijnlijk wel, lijkt me ook niet meer dan logisch met een TB en muis. Er zijn dan wel console muizen, maar deze kunnen helaas niet tippen aan een goede laser muis van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:21
NTFS errors, dit topic gaat als een gek dus mis je mijn vorige posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
PC - dimby - dimby ( xfire: dimbydg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
De mensen die nu hun gamenamen enzo hier neerplempen: Monnick vroeg om die even in een DM te sturen, en dus niet hier in het topic, zo houdt je het topic wat schoner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:35:
[...]

Kan niet, heeft nooit gekund, en ik verwacht ook niet dat het gaat komen.
Floris-K schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:23:
[...]

Dit is volgens mij in nog geen enkele game mogelijk geweest.
Jawel: Shadowrun:
It was the first game to use Games for Windows - Live that allows for Windows users to play with Xbox 360 users.
Ook een FPS trouwens

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb de uPnP enable op mijn draadloze router en toch blijft er bij de multiplayer nat: strict staan. Hoe fix ik dit, het betreft hier een een sitecom 300N draadloze router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:39:
Weet iemand of het nut heeft om je spel te registreren opinfinityward.com met de code die op de achterkant van de handleiding staat?
Geen idee. Kon sowieso ook niets op die site terugvinden. Nu staat er op de site een kopje "Exclusive VIP Content" coming soon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Niosus schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:35:
Kan er iemand zo vriendelijk zijn om een objectieve review van de PC versie te schrijven ( of een link te posten).
Ik lees hier een hele hoop klachten, terwijl de game overal een 9 of beter krijgt... na mijn miskoop met far cry 2 wil ik het toch eens horen van echte PC gamers voor ik 60 uitgeef. De singleplayer zal wel goed zijn, dat geloof ik... ik heb vooral veel vragen bij de multiplayer.
Dankjewel! _/-\o_

Wat ik tot nu toe gezien heb op youtube is alleen consoles... iemand op de PS3 die 65-2 speelt op een map. En om eerlijk te zijn is hij nu niet speciaal goed. Speelde als campende sniper en kreeg na 4 kills een plaatsje in een helicopter, maaide in dat ding 10 man neer. Snipete nog een paar mensen en kreeg dan een harrier die er weer 3-4 neerhaalde, waarna hij in de AC-130 nog eens wat volk neerschoot. Toen deed hij tactische zelfmoord om terug van vooraan opnieuw te beginnen. Van de 65 kills heeft hij er misschien 10 of 15 gedaan met zijn wapen, de rest waren allemaal airsupports. 8)7 Ik heb geen problemen met goede spelers, maar ik vind het zelfs in cod4 al enorm lame als een helicopter je willekeurig neerschiet (en die is nog AI). Als er een speler achter die gun zit ben je toch helemaal gesjosd (ik zal nog maar zwijgen over de rode rechthoekjes die rond vijandelijke spelers komen terwijl je in de heli zit)? Voeg daarbij het gebrek aan mods toe waar je die strikes mee kan uitzetten en ik begin toch mijn twijfels te hebben. Ik heb geen zin om 80% van de tijd door een of andere aap die geluk heeft gehad met zijn air drop te worden neergeknalt
Zijn er niet bepaalde modi waarbij er geen killstreak rewards zijn?
Heb je overigens een linkje naar dat filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dimby schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:47:
Ik heb de uPnP enable op mijn draadloze router en toch blijft er bij de multiplayer nat: strict staan. Hoe fix ik dit, het betreft hier een een sitecom 300N draadloze router.
uPnP is toch alleen voor streaming? Volgens mij moet je je IP gewoon in DMZ zetten. Bij mij staat trouwens NAT: Moderate. geen flauw idee wat ik hiermee moet? geen lijst met wat wat betekent?

[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 11-11-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Laatst online: 15:10

Thapous

Nee toch niet.

nvm. excuus.

[ Voor 80% gewijzigd door Thapous op 11-11-2009 14:06 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Royz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:50:
[...]

uPnP is toch alleen voor streaming? Volgens mij moet je je IP gewoon in DMZ zetten. Bij mij staat trouwens NAT: Moderate. geen flauw idee wat ik hiermee moet? geen lijst met wat wat betekent?
uPnP houdt volgens mij in dat je computer tegen de router kan zeggen "hey, doe mij die poort eens open!", en de router die dan automatisch forward. Dat is tenminste wat de naam Universal Plug and Play mij doet vermoeden.
Als dat niet werkt zou ik zeggen: handmatig forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Mensen ik help monnick even, stuur het via een DM ipv in het topic, dan hoeft hij niet het hele topic door te spitten.
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410
zo kan je een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
TrekDude101 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:46:
De mensen die nu hun gamenamen enzo hier neerplempen: Monnick vroeg om die even in een DM te sturen, en dus niet hier in het topic, zo houdt je het topic wat schoner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:51

DvE

ORA-00000

[quote]monnick schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:17:
Oke, in de topicstart staat een lijst met wie er allemaal spelen! De layout van de lijst wordt ergens in de komende dagen mooier gemaakt (ala de stijl van de rest van de TS). Wil je ook opgenomen worden in de lijst dan geldt nog steeds dat je me een DM kan sturen met als titel:

voorbeeld:

Xbox360 - Monnick - Monnick ;)

[/quote]

[quote]Thapous schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:50:
PC - Thapous - Thyx
[/quote]

Kap even met het sturen van je usernames. Er is gevraagd dit via een DM te doen, niet via dit topic.

Lol. 3x hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ik heb een Orange Livebox ( ik heb Online ADSL) en bij mij staat er bij NAT ook Strict.. Nou kom ik op die admin page, maar heeft iemand énig idee waar ik die upnp dan open moet zetten ? Ik heb overigens géén router alleen die livebox.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
HyperioN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:37:
[...]

Ware het niet dat de console-gamers het spel wel gewoon kunnen starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:55:
[...]

Ik heb geen problemen hoor? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:55:
[...]

:D

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
carlhendrix schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:55:
Ik heb een Orange Livebox ( ik heb Online ADSL) en bij mij staat er bij NAT ook Strict.. Nou kom ik op die admin page, maar heeft iemand énig idee waar ik die upnp dan open moet zetten ? Ik heb overigens géén router alleen die livebox.

Alvast bedankt.
Volgens mij deze. Ik heb namelijk ook een Livebox

20800 TCP/UDP, 20810 UDP, 28960-28970 UDP

Als het goed is staat het nu open :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Joost1991 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:59:
[...]

Volgens mij deze. Ik heb namelijk ook een Livebox

20800 TCP/UDP, 20810 UDP, 28960-28970 UDP

Als het goed is staat het nu open :)
Maakt het nou uit of je "Both" kiest, of een van de twee? (TCP of UDP)

[ Voor 6% gewijzigd door rethxoth op 11-11-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Problemen kunnen voortaan in: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 !!

[ Voor 87% gewijzigd door Royz op 11-11-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Je kunt voor Both kiezen, maar dan zet je meer open dan eigenlijk nodig is.

Overigens weet ik niet of dit op de console wil werken.

PC in ieder geval wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Weet iemand nou of er playmodussen zijn om te spelen zonder killstreaks, of met minder killstreaks?

Gister ff een halfuurtje geprobeerd... wel geinig, maar als je net begint is er echt geen flikker an... tis natuurlijk weer ff wennen en als je dan tegen mensen speelt van 25 en hoger die met z'n allen in een party zitten, wordt het nogal kansloos...

Ik hoop iig echt dat ze die killstreaks uit gaan zetten.

SP-al uitgespeeld op Veteran (simpel vergeleken bij CoD4) dus vrijdag maar eens uitgebreid online knallen. Dan zal ik wel aardig achterlopen....

waar zijn eigenlijk die Noob-playlists gebleven? m'n eerste potje zat ik al bij 24+......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rethxoth schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:58:
[...]

Ik heb geen problemen hoor? :')
Een uitzondering daar gelaten. Ik lees overal een en al ellende over de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Jobbie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:04:
Weet iemand nou of er playmodussen zijn om te spelen zonder killstreaks, of met minder killstreaks?

Gister ff een halfuurtje geprobeerd... wel geinig, maar als je net begint is er echt geen flikker an... tis natuurlijk weer ff wennen en als je dan tegen mensen speelt van 25 en hoger die met z'n allen in een party zitten, wordt het nogal kansloos...

Ik hoop iig echt dat ze die killstreaks uit gaan zetten.

SP-al uitgespeeld op Veteran (simpel vergeleken bij CoD4) dus vrijdag maar eens uitgebreid online knallen. Dan zal ik wel aardig achterlopen....

waar zijn eigenlijk die Noob-playlists gebleven? m'n eerste potje zat ik al bij 24+......
Ben het helemaal eens met je. Is ook niet goed voor je Leaderboards gemiddelde Kills, wins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Jobbie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:04:
De "geweldige nieuwe matchmaking" van IW is zo goed dat je altijd bij mensen van "similar skill" komt. *kuch* Niet dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof trouwens dat cfx ook werkt in cod mw 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:10:
Ik geloof trouwens dat cfx ook werkt in cod mw 2
Klopt, dat zei iemand eerder ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:25

Maduth

Probeersel

Blijkt er nu na de hype een ommekeer te komen bij deze game? Heb het zelf (nog?) niet maar is de online wel okay of niet? Online is voor mij echt te belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:10
Iemand een idee waarom ik de melding "NAT Strict" krijg?
UPNP Staat aan in mijn router.

Ik heb een Sitecom WL-303.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

turkeyhakan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:14:

A: Problemen horen niet in dit topic thuis.
B: Misschien een oplossing, reset je router eens.
C: heb je voor naast de router nog een extra modem. want daar kan het ook nog in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:14:

ER IS EEN TOPIC VOOR PROBLEMEN!! DAAR MELDEN GRAAG!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:09:
[...]

De "geweldige nieuwe matchmaking" van IW is zo goed dat je altijd bij mensen van "similar skill" komt. *kuch* Niet dus.
Volgens mij als hij (MW2) de spelers heeft en teams gaat maken doet hij dat in ieder geval compleet willekeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
RaCio schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:33:
[...]

Valve-Anti-Cheat werkt door middel van blacklisting. VAC banned voor hacks en heeft nagenoeg geen last van false positives. Dus wat dat betreft is VAC een stuk beter dan punkbuster. Maar zo rooskleurig als IW het breng is het zeker niet. VAC detecteerd welliswaar het merendeel van de hacks, maar private hacks en de meer gerafineerde (betaalde) hacks zulllen gewoon blijven bestaan (met punkbuster trouwens ook). Private hacks omdat ze onbekend zijn en valve niet aan het programma kan komen en de betaalde hacks zijn vaak zo goed geschreven dat ze nagenoeg ondetecteerbaar zijn.

Daarbij komt nog eens dat er geen server admins meer zijn die de obvious cheaters kunnen kicken. En ik begreep dat ook de votekick weg is. VAC zal dus zeker niet de oplossing zijn voor het cheater probleem en het ontbreken van dedicated servers met hun bijbehorende admins zal het probleem alleen maar groter maken.
:|

Nog geen 3 uur nadat ik dat gepost had kom ik er toevallig achter dat er deze week nog een bekende multicheat uitkomt voor MW2... De hack (10 tot 20 euro p/m :') ) is volledig VAC2 proof dus de grote beloften van IW waren ook niet veel waard. Er zijn ook TF2 versies van desbetreffende hack en VAC heeft ook daar nooit wat aan kunnen doen. Alleen heeft TF2 gelukkig nog actieve server-admins en de steambans mod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
furby-killer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:17:
[...]

Volgens mij als hij (MW2) de spelers heeft en teams gaat maken doet hij dat in ieder geval compleet willekeurig.
Nou de uitslag van het vorige potje bepaalt gedeeltelijk de nieuwe teams.

Overall nr. 1 en nr. 2 krijgen een eigen team, waarbij nr.3 naar het team van 1 gaat en nr. 4 naar het team van 2 volgens mij. Of iets in die geest.

Maar wat we hier bedoelen is dat ik als level 4 in matches wordt gezet bij mensen met level 50-60. En dat zou volgens IW niet mogen, ze riepen namelijk dat hun systeem nu zo goed was en dat je automatisch werd ingedeeld in een gelijkwaardige pot etc etc blabla bla. Zolang ze maar hun geld binnenkregen riepen ze dus gewoon allemaal onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Even over het online gedeelte. Ik begrijp dus dat je je "character" kan levelen met wapens en extras. Zelf ben ik in bezit van een huis, vrouw, baby en hond en hebt dus niet meer de tijd om elke dag achter de PC te kruipen. Laat staan om uren en dagen en weken in die game te hangen.... :O

Vroegah was ik "pro" counterstrike speler en speel nog met regelmaat FPS gamepies, het knallen in MW2 zal dus wel goed komen. Maar als ik straks tegen die gasten moet lopen knallen die elke dag zo een 4 / 8 uur in die game hangen hebben die die betere gear als ik, de huisvader.

Is dat niet wat oneerlijk? Kan je die ongein niet uitzetten en gewoon elke speler hetzelfde laten? Straks dan kom ik alleen maar in servers met "noobs" omdat deze jongen niet zo veel tijd erin steekt en dus niet levelt. |:(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/6312/carepackagefail.gif

:D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

Toch eventjes mijn 2 centen hier droppen :)

Speel op de PC.
Ik was een groot fan van COD4 MW1 , maar.....ben nu een nog groter van van MW2!
Wat een game is dat zeg, heb de singleplayer nog niet gespeeld maar ben meteen aan de slag gegaan met de multiplayer.
Al die negatieve berichten, daar kan ik me persoonlijk niet in vinden, ik vind het een verademing dat er geen servers zijn waar je met 50 man op zit, hier moet je echt op zoek gaan naar de vijand.
Het speelt heerlijk vertrouwd, de killstreaks zijn geweldig en heel leuk om te zien, nadat het potje afgelopen is, de winnende kill.
De nieuwe wapens spelen ook heel lekker!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DukeN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:29:
Even over het online gedeelte. Ik begrijp dus dat je je "character" kan levelen met wapens en extras. Zelf ben ik in bezit van een huis, vrouw, baby en hond en hebt dus niet meer de tijd om elke dag achter de PC te kruipen. Laat staan om uren en dagen en weken in die game te hangen.... :O

Vroegah was ik "pro" counterstrike speler en speel nog met regelmaat FPS gamepies, het knallen in MW2 zal dus wel goed komen. Maar als ik straks tegen die gasten moet lopen knallen die elke dag zo een 4 / 8 uur in die game hangen hebben die die betere gear als ik, de huisvader.

Is dat niet wat oneerlijk? Kan je die ongein niet uitzetten en gewoon elke speler hetzelfde laten? Straks dan kom ik alleen maar in servers met "noobs" omdat deze jongen niet zo veel tijd erin steekt en dus niet levelt. |:(
Ben niet bang, ook de noobs en de mensen met lage levels kunnen random items oprapen en daarmee 20 man killen met een helicopter, airstrike etc.

Dus hou je van arcade shooters, waarbij skill niet telt; dan is dit je game. Maar uit je verhaal maak ik op dat je dat juist niet zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb ook een vrouw en een kind maar zat met cod4 gewoon op lvl 9 prestige op rank 53. Overigens zegt dat niets. Een prestige 10 rank zegt niets over of die persoon wel of niet goed speelt. Ik heb vaak genoeg beginners de vloer zien aanvegen met prestige 10 spelers.

Ik heb de MP in MW2 nog niet opgestart, eerst de singleplayer afronden, maar in cod4 was het eerste wapen wat je kreeg imho ook het beste wapen in de game (m16). Dus een nadeel? Nee niet echt.

Voor de rest helpt een wapen niet echt als je in je rug wordt geschoten. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

DukeN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:29:
Maar als ik straks tegen die gasten moet lopen knallen die elke dag zo een 4 / 8 uur in die game hangen hebben die die betere gear als ik, de huisvader.

Same story. Vroeger ook serieuze speler van andere fps games. (vaak >30u per week). COD4 MW speel ik sporadisch, maar ik ben wel geen noob, gewoon normaal tot goed, geen topskills... maar in COD4 heb ik de helft van de wapens nog niet vrijgespeeld en dan start ik altijd met van die default guns. Dat is gewoon niet leuk voor een casual gamer.
Het gaat niet over een voor of nadeel, maar gewoon, je voelt je beperkter dan de rest. Iedereen moet online gewoon over dezelfde wapens kunnen beschikken, anders is het gewoon niet eerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door ? ? op 11-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:32:
[...]

Ben niet bang, ook de noobs en de mensen met lage levels kunnen random items oprapen en daarmee 20 man killen met een helicopter, airstrike etc.

Dus hou je van arcade shooters, waarbij skill niet telt; dan is dit je game. Maar uit je verhaal maak ik op dat je dat juist niet zoekt.
Nee nee, dat juist niet. Ik wil gewoon een uurtje knallen en de game weer uit zetten. Maar het lijkt mij wat krom spelen als ik in een server stap waar iedereen met zijn gelevelde mega uber BFG loopt en ik met mijn mini handgun omdat ik minder speel.

Anders kom ik alleen terecht in een server waar de "noobs" hangen i.v..m matchmaking system die "denkt" dat ik "noob" ben omdat ik niet eens 78691846189 uur in de game heb zitten.

BFG- > De 1784710847 uren gamer):
Afbeeldingslocatie: http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2007/11/bfg_doom_movie.jpg

En ik... de 56 uren gamer:
Afbeeldingslocatie: http://amazingdata.com/mediadata23/Image/cool_amazing_odd_fun_weird_very-small-gun_200907231704211377.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door DukeN op 11-11-2009 14:39 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

En uiteindelijk zal iedereen de hoogste ranking halen, kun je nog zo slecht zijn.
Ik heb er lang over gedaan hoor om in MW1 level 55 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Die Care Packages die je met de juiste Perk bij 3 kills krijgt slaan gewoon nergens op. Het heeft niks meer met skill te maken, en alles met geluk. Krijg ik 2 x een UAV, krijgt de tegenstander 2 Choppers :+ Het is gewoon een dobbelsteen.

Ik ga er natuurlijk nog wel mee verder, maar als ik mocht kiezen.... CoD4 MW1

De velden zijn goed, de wapens zijn leuk, de nieuwe challenges zijn top, alles is lekker. Maar in de Kill Streaks zijn ze wat mij betreft echt te ver gegaan. Mensen spelen inmiddels gewoon op die packages, en helaas doe ik er ook aan mee, want zonder ben je nergens.

Heb nu wel een 33 Kill streak gehaald met die Pave Low (33!). En dat na een 3 kill streak :+
Hmmzzz. Ligt het daaraan. Ik wist eigenlijk niet precies wat die care packages waren.. Maar daar zit dus vaak een of andere hoge kill streak in? Ik vond het al verdacht druk in de lucht, en dat vond ik eigenlijk vrij bagger. Vind trouwens ook dat ze te ver zijn doorgeschoten met de killstreaks. In MW1 was het gewoon goed. 3 uav, 5 een airstrike en 7 een heli. Enige wat ze van mij hadden hoeven te doen is die heli naar 9 killstreak tillen :) Nu is het gewoon overkill.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:39:
[...]

Hmmzzz. Ligt het daaraan. Ik wist eigenlijk niet precies wat die care packages waren.. Maar daar zit dus vaak een of andere hoge kill streak in? Ik vond het al verdacht druk in de lucht, en dat vond ik eigenlijk vrij bagger. Vind trouwens ook dat ze te ver zijn doorgeschoten met de killstreaks. In MW1 was het gewoon goed. 3 uav, 5 een airstrike en 7 een heli. Enige wat ze van mij hadden hoeven te doen is die heli naar 9 killstreak tillen :) Nu is het gewoon overkill.
Ik snap ook niet dat ze niet een echte hardcore mode hebben gemaakt, dus zonder killstreaks, geen UAV, geen airstrike, niks van die onzin.
Dat zou de game bijna goed hebben gemaakt. Maar ja ze dachten natuurlijk, we gaan er straks miljoenen verkopen en dan liever 100.000 lastige gamers die het te arcade vinden dan 5 miljoen noobs die het te moeilijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sargan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:37:
En uiteindelijk zal iedereen de hoogste ranking halen, kun je nog zo slecht zijn.
Ik heb er lang over gedaan hoor om in MW1 level 55 te halen.
Nu zelfs tot level 70!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Level 70? op de pc?
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:43:
[...]

. Maar ja ze dachten natuurlijk, we gaan er straks miljoenen verkopen en dan liever 100.000 lastige gamers die het te arcade vinden dan 5 miljoen noobs die het te moeilijk vinden.
En geef ze eens ongelijk, ze zijn een bedrijf dat zo veel mogelijk winst wil maken.
Er bestaat imo geen enkele shooter wat helemaal realistisch is, dat gaat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:43:
[...]

Ik snap ook niet dat ze niet een echte hardcore mode hebben gemaakt, dus zonder killstreaks, geen UAV, geen airstrike, niks van die onzin.
Dat zou de game bijna goed hebben gemaakt. Maar ja ze dachten natuurlijk, we gaan er straks miljoenen verkopen en dan liever 100.000 lastige gamers die het te arcade vinden dan 5 miljoen noobs die het te moeilijk vinden.
Maar even voor mijn beeldvorming, voordat ik het spel weer een keer opstart (spec ops is trouwens wel erg cool :P SP nog niet aan begonnen). Is het volgende mogelijk?!

Ik ga 5 keer achter elkaar dood omdat ik ontzettend zuig.
Ik pak een of andere random care package op.
Ik krijg een plekje in een vliegtuig of heli waarmee ik 20 mensen kill totdat de killstreak over is.
Ik ga vervolgens weer 5 keer achter elkaar dood omdat ik ontzettend zuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sargan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:46:
[...]
[...]

En geef ze eens ongelijk, ze zijn een bedrijf dat zo veel mogelijk winst wil maken.
Er bestaat imo geen enkele shooter wat helemaal realistisch is, dat gaat gewoon niet.
Nee ik geef ze groot gelijk, spijtig alleen dat ik er ook met mijn maat 46 ingetrapt ben. En jammer, want deze extra optie had misschien 10 uur gekost in ontwikkeltijd maar ook een hoop critici tevreden gesteld.

En een realistische game kan ook niet, geen enkele game is realistisch, zelfs niet close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:32:
[...]

Ik vind dit wel een beetje ERG overdreven zeg.. pfff.. Als je het niet leuk vind hoef je niet persé iets te posten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dat had ik gisteren ook werd gedood door een carepack :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ehh....vergeet nu iedereen in de discussie "jij speelt meer, dus jij hebt betere outfits" dat je als beginner op LVL 1 al een flink leuke set wapens hebt? En vergeet daarboven op nog es niet dat je als LVL 1 al een voorproefje krijgt van perks van de latere levels! Volgens mij is de outfit op LVL 1 (die je helaas nog niet kunt aanpassen, maar dat wordt op latere levels wel mogelijk) toch een redelijk toffe outfit hoor!
FAMAS FTW! :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:47:
[...]

Maar even voor mijn beeldvorming, voordat ik het spel weer een keer opstart (spec ops is trouwens wel erg cool :P SP nog niet aan begonnen). Is het volgende mogelijk?!

Ik krijg een plekje in een vliegtuig of heli waarmee ik 20 mensen kill totdat de killstreak over is.
Jep, en met een beetje geluk haal je de 25 killstreak en win je het potje ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:48:
Ehh....vergeet nu iedereen in de discussie "jij speelt meer, dus jij hebt betere outfits" dat je als beginner op LVL 1 al een flink leuke set wapens hebt? En vergeet daarboven op nog es niet dat je als LVL 1 al een voorproefje krijgt van perks van de latere levels! Volgens mij is de outfit op LVL 1 (die je helaas nog niet kunt aanpassen, maar dat wordt op latere levels wel mogelijk) toch een redelijk toffe outfit hoor!
FAMAS FTW! :)
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:47:
[...]

Een care package krijg je alleen via een kill-streak (imho). Death streaks is heel iets anders :)
En als je een beetje eerlijk bent, pak je niet de care packages van je teammates op :P Maar het kan dus wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-11-2009 14:52 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

[ Voor 41% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-11-2009 14:53 . Reden: Was ff iets misgegaan met de edit, werd nieuwe post :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor wat het waard is: teken deze petitie om Party Chat terug te krijgen.

http://www.petitiononline.com/PCODMW/petition.html

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Ik ben de carepack nog niet tegengekomen?
Is dat een icoontje wat je kunt oprapen? en dan krijgt diegene die het opraapt een killstreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:50:
[...]

[...]

Een care package krijg je alleen via een kill-streak (imho). Death streaks is heel iets anders :)
En als je een beetje eerlijk bent, pak je niet de care packages van je teammates op :P Maar het kan dus wel ;)
En dat wordt dan dus ook volop gedaan. Van de care packages die ik heb gehad, heb ik er nog niet 1 kunnen gebruiken omdat er 5 man om je heen draaien als strontvliegen om jouw package te stealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Voor de pc is de console er uit gesloopt, maar kan ik ergens checken hoeveel FPS ik krijg zonder andere programma's en dergelijke?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Sargan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:52:
Ik ben de carepack nog niet tegengekomen?
Is dat een icoontje wat je kunt oprapen? en dan krijgt diegene die het opraapt een killstreak?
Een care package is een kill streak reward. Er dropt dan op een door jou aangegeven plek een package uit de lucht, waar een random reward in zit: ammo, turret, Chopper gun, etc.
An1mA schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:53:
Voor de pc is de console er uit gesloopt, maar kan ik ergens checken hoeveel FPS ik krijg zonder andere programma's en dergelijke?
Externe progs zijn imho de enige mogelijkheid.

[ Voor 25% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-11-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dus het kan dus wel, want waarom zou je een care package van een teamgenoot niet oppakken? Het gaat uiteindelijk om de overwinning van het team O-). De vijand kan dus ook jou care package oppakken neem ik maar even aan...

Ok, FAIL....

Ben benieuwd of ik er aan kan gaan wennen, want als je in MW1 een heli hebt dan heb je het 'enigszins' verdiend omdat je iets goed hebt gedaan (7 kills zonder dood te gaan). Hier heeft het dus niets met enige vorm van skill te maken, behalve op je radar afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:50:
[...]

[...]

Klopt gedeeltelijk. Care packages krijg je idd alleen via een killstreak, maar je kan ook carepackages van een ander (en zelfs van de tegenstander) oppakken. Dus in theorie is het zeker mogelijk. Of het ook daadwerkelijk voor zal komen is een ander verhaal.
edit: ik moet wat beter lezen

[ Voor 3% gewijzigd door Magnetic_Man op 11-11-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:54:
[...]

Een care package is een kill streak reward. Er dropt dan op een door jou aangegeven plek een package uit de lucht, waar een random reward in zit: ammo, turret, Chopper gun, etc.
Ah kijk nu vat ik hem.
En die care package kun je aan 1 iemand toewijzen of is die gewoon voor je hele team en diegene die het pakt is de gelukkige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Toch maar gehaald vandaag, wilde eerst nog even wachten. Kon de verleiding niet weerstaan toen ik de Saturn Groningen was. Voor 49Euro kon ik hem meenemen, zelfs goedkoper als PC versie:).

Alleen balen dat ik vanavond moet werken en morgenochtend weer:S, maar kijk er zeer naar uit ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zie dat redelijk wat mensen hun gamertag in het topic neerzetten. Doe echter zoals ik gevraagd heb en stuur je naam (waarop je toegevoegd kan worden) in een DM naar mij. Dit houdt het topic schoon. Bovendien krijg ik al tientallen DMs over dit topic, dus ik ben niet van plan om ook nog eens elke pagina na te gaan voor gamertags die ik moet toevoegen aan de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Sargan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:58:
[...]

Ah kijk nu vat ik hem.
En die care package kun je aan 1 iemand toewijzen of is die gewoon voor je hele team en diegene die het pakt is de gelukkige?
Sterker nog; het is voor iedereen. Jij gooit een smoke ergens neer, daar dropt een pack, en de eerste die hem pakt heeft geluk. Maar als je slim bent gooi je hem dus dicht bij jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
OOH Ja... ! nog een paar dagen en dan begint het cheaten op MW2!

Afbeeldingslocatie: http://www.hibbit.nl/tweakers/mw2/1.jpg

Wat een bagger spel...! kicken kan niet meer... votekick misschien... geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Als ik dit allemaal zo zie ben ik echt blij dat ik op de PS3 speel. Cheaten zal daar echt stuk minder (of praktisch) niet aanwezig zijn.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb hem nu ook binnen van GCshop.nl, TNT had hem lekker ergens laten slingeren. Dus 1 dag te laat binnen maar goed.Vanavond aan de slag, voeg me maar toe op Steam: MessinaGX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hibbit schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:02:
OOH Ja... ! nog een paar dagen en dan begint het cheaten op MW2!

[afbeelding]

Wat een bagger spel...! kicken kan niet meer... votekick misschien... geen idee...
Sorry hoor, het feit dat je dit opzoekt en vervolgens gaat zitten emmeren op het spel zegt meer over jou dan over het "bagger" spel wat jij omschrijft.

Edit: en ook nog dat plaatje hosten op je eigen server lol!

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 11-11-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Iemand nog dvd van GCShop vandaag binnen gehad? Ik heb nog steeds niets gehoord :(

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Even snel mijn mening. Ik heb de 360 versie(sghannibal) en ik vind het overweldigend! Vooral het geluid is fantastisch. Zelf heb ik alleen nog maar de MP gespeeld en vind deze erg sterk. Het valt me wel op dat wanneer de 2 teams niet gelijkwaardig zijn, de game door de streaks eindigt in een bommenreeks. Zelf speel ik alleen Team Deathmatch. En een aantal potjes waren wel erg snel afgelopen op deze manier. Ook valt het me op dat wanneer mensen uit de game stappen deze niet snel worden vervangen. Een paar keer speelde we met 6 tegen 2. Hopelijk komt hier nog een patch.

Over care packages. Erg irritant als iemand anders jouw care package pakt. Wat een zielige kinderen zijn dat zeg! Ook heb ik wel es een package te ver in een hoek gegooid waardoor deze buiten de map viel. Verder vind ik het een erg leuke toevoeging, maar kan het de score wel heel erg beinvloeden. Zelf loop ik nu ook altijd met een n00btube rond om de vliegtuigen of heli's uit de lucht te schieten. In MW1 deed ik dit eigenlijk nooit.

Soms lijkt de game wel een beetje op Unreal Tournament met 'double kill' kreten of 'Revenge', maar ik vind het ook wel weer kicken. Het is zoals in alle interviews stond, een soort beloning naar diegene die goed speelt.

Deze game blijft nog lang in mijn xbox, maar denk ook dat ik nog regelmatig Cod:mw1 ga spelen. Zelf snap ik nog steeds niet waarom World at War zo goed gescoord heeft vorig jaar. Die game is gewoon stukken minder. Volgend jaar laat ik COD ook zeker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DJkim schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:06:
Iemand nog dvd van GCShop vandaag binnen gehad? Ik heb nog steeds niets gehoord :(
Dit topic is niet bedoeld om het over webshops te hebben of verzendingen daarvan. Alleen over de inhoudelijke gameplay van CoD 6 MW 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:17
Andere mensen met een tele2 modem, die wel special ops met 2 personen kan doen? Ik krijg het niet voor elkaar :(

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Laatst online: 12-10-2024
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met online spelen op de PS3?
Ik en een paar bekenden kunnen momenteel niet online komen.

In het scherm "Online status" kom ik er niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sendar schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:10:
Andere mensen met een tele2 modem, die wel special ops met 2 personen kan doen? Ik krijg het niet voor elkaar :(
A.u.b. Problemen topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.