Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En deze post voegt daar zeker wat nuttigs aantoe.Royz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:41:
Sorry, maar het is echt een grote tiefuszooi in dit topic hier. Steam, Party Chat, friends joinen wat niet werkt.... er moet echt een afsplitsing komen gewoon.
iedereen blert maar wat in het rond
Anyways..
Als je niet bij mates kan joinen in de game of Spec Ops. Moet je eerst even de game opstarten en vervolgens de invite accepteren of de game joinen. Dan werkt het wel.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik heb in ieder geval een DM gestuurd naar de mods dat dit een kinder schreeuwtopic is geworden. Nu nog kijken of ze er wat mee gaan doenSpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:45:
[...]
En deze post voegt daar zeker wat nuttigs aantoe.
Anyways..
Als je niet bij mates kan joinen in de game of Spec Ops. Moet je eerst even de game opstarten en vervolgens de invite accepteren of de game joinen. Dan werkt het wel.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Vooral met die vette gang
Invasion vind ik ook een mooie map om te spelen.
En jullie?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er is al een topic voor storingen met de PC versie. Maar nog niet voor alles. Misschien moeten ze die idd even een "MW2 Problemen topic"Royz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:48:
[...]
ik heb in ieder geval een DM gestuurd naar de mods dat dit een kinder schreeuwtopic is geworden. Nu nog kijken of ze er wat mee gaan doen
Anyways.. die Single player.. wat zitten daar een HOOOP Wow momenten in zeg
prachtig gedaan hoe je meegesleept word.
Die terroristen missie vind ik wel erg leuk eigenlijk. Als je het verschil niet kunt zien tussen een Game in realiteit ben je zelf wat naief
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
+1SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:52:
[...]
Er is al een topic voor storingen met de PC versie. Maar nog niet voor alles. Misschien moeten ze die idd even een "MW2 Problemen topic"
Anyways.. die Single player.. wat zitten daar een HOOOP Wow momenten in zegop een gegeven moment zat ik echt met een lach op m'n gezicht van.. JAAA ik heb het toch veilig gehaald
prachtig gedaan hoe je meegesleept word.
Die terroristen missie vind ik wel erg leuk eigenlijk. Als je het verschil niet kunt zien tussen een Game in realiteit ben je zelf wat naiefDie missie is namelijk ERG bepalend voor de verhaal lijn.
The Sartorialist
Lucky Goldstar
Waar wil je anders dat ze het hier over hebben? Over de mooie graphics? Over de muziek van Hans Zimmer ? Lijkt mij juist dat dit wel een mooie plek is om je ervaring te delen met anderen, zijnde het posi- of negatief..Royz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:41:
Sorry, maar het is echt een grote tiefuszooi in dit topic hier. Steam, Party Chat, friends joinen wat niet werkt.... er moet echt een afsplitsing komen gewoon.
iedereen blert maar wat in het rond
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Over welke perks mensen gebruiken, over welke killstreaks ze gebruiken, hoe ze de map benaderen tijdens een MP game, welke game mode ze spelen.carlhendrix schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:53:
[...]
Waar wil je anders dat ze het hier over hebben? Over de mooie graphics? Over de muziek van Hans Zimmer ? Lijkt mij juist dat dit wel een mooie plek is om je ervaring te delen met anderen, zijnde het posi- of negatief..
maar verhalen over dat de installatie 11gb is en lang duurt en steam kut is en niet voorbereid boeit me geen fuck sorry
Terminal en Estate vind ik het leukst,Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:50:
Ik vind Airport een erg vette map.
Vooral met die vette gang
Invasion vind ik ook een mooie map om te spelen.
En jullie?
Highrise en Scrapyard zijn echt gruwelijk irritant
Ik had een tijdje terug voor Fifa ff een site opgezet om dit soort dingen makkelijker te regelen, maar weet niet of de rest dat ook vind. Mij lijkt het wel leuk om met wat Hollanders te gaan schieten. Ben zelf nogal fan van TDM, maar andere kunnen ook.
Mocht er vanavond nog vraag naar zijn dan kun je me wel ff een invite sturen (gamertag staat in sig).
Same here, ze reageren simpelweg niet op mail. Erg vervelend maar niets aan te doen.DJkim schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:53:
GCShop heeft nog niet op mijn e-mail gereageerd. Blijkbaar een klagende e-mail van een klant wordt niet snel beantwoord. Ik wilde zeker weten of DVD op maandag was verstuurd dan kan ik in ieder geval TNT schuld geven:P. Maar ja als iemand vandaag nog zijn spul binnen krijgt, laat dan aub hier weten. Ik had al mijn afspraakjes afgezegd en speciaal 2 uurtjes vrij genomen voor niets
Rare is, toen ik het spel wilde kopen kreeg ik wel binnen 2 uur een reactie terug.MOAW schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:57:
[...]
Same here, ze reageren simpelweg niet op mail. Erg vervelend maar niets aan te doen.
Zo zie je maar waar GCShop de prioriteit legt tegenwoordig.

Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Heb het al gevonden:
You can NOT Party Chat in all Modern Warfare 2 multiplayer Playlists.
You may still Party Chat in these Playlists however:
Mercenary Team Deathmatch
Free-For-All
Third Person Teams
Here is a list of the Playlists you may not Party Chat in:
Domination
Ground War
Demolition
Sabotage
Headquarters Pro
Search & Destroy
Hardcore Search & Destroy
Capture The Flag
Team Deathmatch
Hardcore Team Deathmatch
Third Person Cagematch
Gaarne even on-topic, verzend problemen passen niet hier.MOAW schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:57:
[...]
Same here, ze reageren simpelweg niet op mail. Erg vervelend maar niets aan te doen.
Scrapyard nog niet gezien, Highrise wel, niet 1 van de leukste. Die Ore mine vind ik zelf ook beetje jammershoombak schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:56:
[...]
Terminal en Estate vind ik het leukst,
Highrise en Scrapyard zijn echt gruwelijk irritant
Daarnaast vind ik alle maps erg leuk met een paar uitblinkers als:
Wastelands
Estate
Afghan? ( die middle of nowhere map
Klopt inderdaad, om het doorspelen van informatie te voorkomen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik !Martinspire schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:56:
Misschien leuk om vanavond eens op de Xbox 360 met wat tweakers te spelen?
Ik had een tijdje terug voor Fifa ff een site opgezet om dit soort dingen makkelijker te regelen, maar weet niet of de rest dat ook vind. Mij lijkt het wel leuk om met wat Hollanders te gaan schieten. Ben zelf nogal fan van TDM, maar andere kunnen ook.
Mocht er vanavond nog vraag naar zijn dan kun je me wel ff een invite sturen (gamertag staat in sig).
Voeg me alvast ff toe Mars NL
vanavond ben ik er
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ze zullen het vast erg druk hebben. Ik heb vorige week een mail gestuurd hierover. Zelfde dag, denk binnen 1 uur had ik antwoord. Gister had ik de game op tijd binnen. Had vrijdag besteld.MOAW schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:57:
[...]
Gisteravond zelf begonnen met snel een Specops missie. Erg leuk om te doen.
Daarna begonnen met SP. Werd direct het verhaal ingezogen en wat een actie. Ik vermaak me voorlopig wel weer.
Ik heb hem ook besteld bij GCShop gisteren, en vanochtend gemaild of ik hem ook op kon halen. Twee uur later kreeg ik bericht dat het niet kon. Ik kreeg wel een redelijk vlotte reactie dus.DJkim schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:53:
GCShop heeft nog niet op mijn e-mail gereageerd. Blijkbaar een klagende e-mail van een klant wordt niet snel beantwoord. Ik wilde zeker weten of DVD op maandag was verstuurd dan kan ik in ieder geval TNT schuld geven:P. Maar ja als iemand vandaag nog zijn spul binnen krijgt, laat dan aub hier weten. Ik had al mijn afspraakjes afgezegd en speciaal 2 uurtjes vrij genomen voor niets
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Verwijderd
wat een vet spel is dit. Het ziet er beter uit dan mw1 en niet alleen de mensen en voertuigen maar ook bewegen de bomen. De wapen zijn verder ook vet en de gameplay is ook super. De singleplayer is iig al een geslaagd voor mij, Ojah dingen zoals leanen heb
totnu toe nog geen moment gemist. Vandaag ga ik de MP spelen
Verwijderd
hehe, eindelijk iemand die er ook zo over nadenktRoyz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:54:
[...]
maar verhalen over dat de installatie 11gb is en lang duurt en steam kut is en niet voorbereid boeit me geen fuck sorry
Eindelijk mijn BLING perk unlocked
Nieuws | 11 november 2009 - Bij het spelen van een game als Modern Warfare 2 ga je vaak al snel op in al het bloedstollende geweld. Daarbij kun je makkelijk vergeten dat er ook in het echte leven mensen zijn die dat soort actie van dichtbij hebben meegemaakt. Activision Blizzard is die mensen niet vergeten.
Bobby Kotick, CEO van Activison Blizzard, liet tegenover de Washinghton Post weten dat ze een miljoen dollar gaan doneren aan Amerikaanse veteranen. Dat doen ze om zo aandacht te vestigen op de hoge werkeloosheid onder die groep mensen.
"Het percentage van werklozen binnen die groep ligt veel hoger dan het percentage van werklozen onder de gemiddelde Amerikanen. Dat kan natuurlijk niet. Hoe kun je mensen vragen zich op te geven voor het leger, terwijl er na diensttijd geen uitzicht meer is op een goede baan?" Activision doneerde eerder ook al games en consoles aan het Amerikaanse leger.
Netjes
"Het percentage van werklozen binnen die groep ligt veel hoger dan het percentage van werklozen onder de gemiddelde Amerikanen.
Misschien een verband?Activision doneerde eerder ook al games en consoles aan het Amerikaanse leger.
Ik baal er wel van dat ik zo lang op stage zit, ik wil zo graag nog even multiplayeren
Win7 64 bit
E8400 overgeclocked
Ati 4870 512MB
3GB DDR2
Als je heftige actie hebt dan hakkelt het als de pest, kan aan mijn driver liggen van de VGA kaart maar hij zou gewoon soepel moeten lopen.
[ Voor 2% gewijzigd door Christiano007 op 11-11-2009 11:41 . Reden: Mem. ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Hoor steeds meer meldingen van ATI kaarten die ingame lag geven.Christiano007 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:26:
Bij mij draait hij heel slecht op de PC.
Win7 64 bit
E8400 overgeclocked
Ati 4870 512MB
Als je heftige actie hebt dan hakkelt het als de pest, kan aan mijn driver liggen van de VGA kaart maar hij zou gewoon soepel moeten lopen.
E6600 (stock)
4870 1024MB
En loopt hier op 1680x1050 en 2xAA helemaal soepel.
Toen ik wilde starten met singleplayer koos ik voor Veteran:
'Its not recommended, continue?'
Ik ja,
'Are you absolutely sure?'
Ik ja,
'Veteren is extremely difficult and (?) ... Do you wish to continue?'
Ik nogmaals ja.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
ken t probleemVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:12:
[...]
Eindelijk mijn BLING perk unlockedSilencer+Holographic scope op mijn famas speelt wel lekker
Geweldig dat als je iemand neer schiet zijn teammates in paniek om zich heen kijken omdat ze niks op radar zien
[...]
Ik heb het totaal niet eigenlijk, ATI 4850 512 MB hier. Ik heb geen lag ( heb ook wel de nieuwste drivers geinstalleerd)Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:27:
[...]
Hoor steeds meer meldingen van ATI kaarten die ingame lag geven.
draai hem hier op 1920x1080 4xAA en alles op high(behalve textures die staat geloof ik op auto) en Aspect ratio op auto
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Verwijderd
Ligt misschien aan de hoeveelheid RAM die iemand in zijn systeem heb zitten. Memory leaks maybe?carlhendrix schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:30:
[...]
Ik heb het totaal niet eigenlijk, ATI 4850 512 MB hier. Ik heb geen lag ( heb ook wel de nieuwste drivers geinstalleerd)
draai hem hier op 1920x1080 4xAA en alles op high(behalve textures die staat geloof ik op auto) en Aspect ratio op auto
Kort maar krachtig: Ja!Rudi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:32:
Weet iemand of je gewoon xp krijgt in private matches?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 11:34 ]
Anyway. Ik heb de game gistermorgen om 8 uur opgehaald bij de Bart Smit, opgesloten in de kamer en heb de hele dag (met wat pauzes) zitten gamen. Gevolg: Bij de stats kun je zien hoeveel tijd je in singleplayer/multiplayer/spec opps hebt gestoken. Alles bij elkaar opgeteld ruim 15 uur! lol
Hiermee mag ik al concluderen dat de game z'n geld er al uitgehaald heeft;).
Ik ben begonnen met de eerste paar missies van de singleplayer, ik vond het zeer vet, maar had van te voren wel tegen mijzelf gezegd dat ik het spel niet in 1 ruk wil uitspelen. Dus na anderhalf uur ben ik aan de slag gegaan met de multiplayer, en daar ben ik eigenlijk tot 22.30 uur niet meer vanaf geweest haha.
Het stijgen in lvl's gaat vrij vlot moet ik zeggen, helemaal als je een beetje afwisselt met wapens etc. Ben nu lvl 24 volgens mij. Ik gebruik:
* M4A1/SCAR-H Red Dot Sight met Perk 1: Sleight Of Hand (Pro) / Perk 2: Stopping Power / Perk 3: Steady Aim
Deathstreak: Painkiller
Killstreak: UAV / Care Package / Predator Missle
* MP.45 Silenced met Perk 1: Marathon / Perk 2: Hardline/Stopping Power / Perk 3: Steady Aim
Deathstreak: Painkiller
Killstreak: UAV / Care Package / Predator Missle
Ik ben zeer enthousiast over de multiplayer, het is zeer verslavend, alleen merk ik wel dat sommige mappen een heel stuk minder voorkomen in de "play list" van de servers lijkt het wel. Wasteland / Rust / Rundown / Sub Base ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen als sommige andere mappen. Highrise vind ik ook een toffe map moet ik zeggen, maar een absolute favoriete map heb ik vooralsnog nog niet.
ut=life
Valve-Anti-Cheat werkt door middel van blacklisting. VAC banned voor hacks en heeft nagenoeg geen last van false positives. Dus wat dat betreft is VAC een stuk beter dan punkbuster. Maar zo rooskleurig als IW het breng is het zeker niet. VAC detecteerd welliswaar het merendeel van de hacks, maar private hacks en de meer gerafineerde (betaalde) hacks zulllen gewoon blijven bestaan (met punkbuster trouwens ook). Private hacks omdat ze onbekend zijn en valve niet aan het programma kan komen en de betaalde hacks zijn vaak zo goed geschreven dat ze nagenoeg ondetecteerbaar zijn.YOGI schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:41:
Topic gaat zo snel dat ik het niet helemaal meer bij kan houden, maar ik wil graag weten of Steam voor een hardere aanpak tegen cheaters zorgt? (Omdat een cheatvrije CoD nog niet is voorgekomen
)
Daarbij komt nog eens dat er geen server admins meer zijn die de obvious cheaters kunnen kicken. En ik begreep dat ook de votekick weg is. VAC zal dus zeker niet de oplossing zijn voor het cheater probleem en het ontbreken van dedicated servers met hun bijbehorende admins zal het probleem alleen maar groter maken.
[ Voor 8% gewijzigd door RaCio op 11-11-2009 11:39 ]
Als je dan toch wil dat we nuttig bezig zijn, wat is jullie taktiek tegen tegenstanders met riot shield. Vind het erg goed geimplementeerd, maar door de beperkte vrijheid die je hebt op de maps lukt flanken vaak niet wat makkelijkste manier is. Alternatief is granaat voor mij.
Verwijderd
Gelukkig is het mogelijk om cheaters te reporten via de forums(?) van Steam. Mochten er harde bewijzen zijn dat diegene cheat, geven ze de cheater alsnog een klap met de banhammer.RaCio schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:33:
[...]
Valve-Anti-Cheat werkt door middel van blacklisting. VAC zal dus enkel bannen voor hacks en geen last hebben van false positives. Dus wat dat betreft is het een stuk beter dan punkbuster. De meeste hacks zullen wel gedetecteerd worden door VAC, maar private hacks en de meer gerafineerde (betaalde) hacks zulllen waarschijnlijk gewoon blijven bestaan (met punkbuster trouwens ook). Private hacks omdat ze onbekend zijn en valve niet aan het programma kan komen en de betaalde hacks zijn vaak zo goed geschreven dat ze nagenoeg ondetecteerbaar zijn.
Daarbij komt nog eens dat er geen server admins meer zijn die de obvious cheaters kunnen kicken. En ik begreep dat ook de votekick weg is. VAC zal dus zeker niet de oplossing zijn voor het cheater probleem en het ontbreken van dedicated servers met hun bijbehorende admins zal het probleem alleen maar groter maken.
en een 2600xt. Dankzij mijn videokaart kan ik hem niet vol trekken op 1280x1024, maar ik heb totaal geen last van lag die paar uur die ik gisteravond gespeeld heb. Zelfs alles full ging nog aardig, wel wat schokkerig maar beter als alles vol op cod4.
Ik heb zelfs maandag besteld en had hem gisteren binnen.furby-killer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:38:
[...]
Is langsgeweest al
Heb het gedaan, netjes geleverd gisteren (had zaterdag pas besteld), werkt gewoon normaal.
[ Voor 30% gewijzigd door Marce op 11-11-2009 11:41 ]
Is langsgeweest alZijn er mensen die de UK PC versie hebben gekocht bij gcshop?
Heb het gedaan, netjes geleverd gisteren (had zaterdag pas besteld), werkt gewoon normaal.
1. Als het te maken had met memory leaks zou iedereen hier last van hebben.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:33:
[...]
1. Ligt misschien aan de hoeveelheid RAM die iemand in zijn systeem heb zitten. Memory leaks maybe?
2. Kort maar krachtig: Ja!
2. Je krijgt GEEN xp voor private matches ( gisteren getest ). Mocht jij wel xp krijgen zou ik graag willen weten hoe ;-)
Verwijderd
2. Woops, verkeerd gelezenSpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:38:
[...]
1. Als het te maken had met memory leaks zou iedereen hier last van hebben.
2. Je krijgt GEEN xp voor private matches ( gisteren getest ). Mocht jij wel xp krijgen zou ik graag willen weten hoe ;-)

https://secure.mygamercard.net/user/mymgc/
Wat mij vooral opvalt is dat het super intens is. En ik ben ook nog geen enemies gehad die oneindig vaak spawnen (zoals ze al aangegeven hebben). Heerlijk. Als ik de SP klaar heb even met vrienden de co-ops doen.
De meeste mensen die met een shield rondlopen doen dat niet gehurkt, dan is het mogelijk om ze via de benen neer te schieten. Mochten ze wel gehurkt zijn, dan loop ik weg.furby-killer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:37:Als je dan toch wil dat we nuttig bezig zijn, wat is jullie taktiek tegen tegenstanders met riot shield. Vind het erg goed geimplementeerd, maar door de beperkte vrijheid die je hebt op de maps lukt flanken vaak niet wat makkelijkste manier is. Alternatief is granaat voor mij.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat hangt af van de manier waarop jij speelt, er is sowieso niet één geweer die je per sé moet hebben, wil je de beste zijn. De ene heeft bijvoorbeeld betere accuracy, terwijl een ander weer meer damage doet. Ren jij dus meer naar je doelwit toe, dan heb je niet zoveel aan accuracy, en kun je beter voor een geweer gaan met meer damage.Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:35:
Is de Famas echt het beste machinegeweer?
Ik vind zelf de M4 awesome, maar dat is meer omdat ik daarmee ook steeds speelde in CoD4
Ik had laatst die hartbeat-sensor vrijgespeeld, maar die kan ik maar beter niet gebruiken. Ik zat steeds op dat schermpje te kijken, ipv op te letten of er vijanden zijn
Mijn uitrusting is (zo uit m'n hoofd):
M4 + red dot (ik wil die holographic vrijspelen)
launcher als secundair, om de heli's neer te knallen
Sleight of hand Pro
Hardline Pro
Steady Aim Pro
Speelt heerlijk
Eh, neeVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:37:
[...]
Gelukkig is het mogelijk om cheaters te reporten via de forums(?) van Steam. Mochten er harde bewijzen zijn dat diegene cheat, geven ze de cheater alsnog een klap met de banhammer.
Zoals ik zei werkt VAC door middel van blacklisting. VAC kan cheats die op de blacklist staan herkennen en aan de hand daarvan mensen een ban geven. Valve zal dus eerst de betreffende hack moeten vinden en aan de database moeten toevoegen(mits hij detecteerbaar is). Daarna zal het nog een aantal weken duren aangezien VAC banned in waves. Je kunt dingen wel raporteren, maar ook al kun jij 100% bewijzen dat iemand hackt, de hacker zal op basis daarvan niet gebanned worden.
[ Voor 22% gewijzigd door RaCio op 11-11-2009 11:51 ]
Wat gewoon ontzettend goed werkt met die mannekes, is gewoon hard eropaf rennen, en ze daarna gewoon met 1 beuk neer melee'en. Dit werkt in SP als een zonnetje en zelfs onlineThe_Worst schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:43:
[...]
De meeste mensen die met een shield rondlopen doen dat niet gehurkt, dan is het mogelijk om ze via de benen neer te schieten. Mochten ze wel gehurkt zijn, dan loop ik weg.
Enige nadeel van de PS3-versie, is dat de updatepatch die je meteen moet installeren, een trophy-bug oplevert: sommigen krijgen helemaal geen trophies bij het uitspelen van een missie en anderen (zoals ik) krijgen, na eerst wél een aantal trophies te hebben vrijgespeeld, er ineens geen meer. Nu las ik op verschillende sites een work-around voor dit probleem:
- Patch deleten in de game data, save games laten staan;
- MW2 opstarten, donwnloaden en installeren v/d update weigeren;
- Weer afsluiten;
- Opnieuw opstarten en dit keer wél de update downloaden en installeren, het probleem zou nu verholpen moeten zijn.
Anderen beweren dat je de update moet weigeren, vervolgens zouden de trophies probleemloos vrijgespeeld kunnen worden, je zou dan alleen niet online kunnen spelen. Heeft iemand van de PS3-gamers hier, voor wat betreft het vrijspelen van trophies, succes met deze methodes? Of moeten we gewoon geduld hebben tot IW met een nieuwe patch komt?
Verwijderd
Bij mij iig niet. Draai hiero 1929x1200 4xAA alles verder voluit en in SPVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:27:
[...]
haal ik het zelfde aantal fps als in cod4 Met veel rook in het eerste level alleen een drop gehad naar de
40 fps voor de rest hangen de fps tussen de 70-300
Net ff de mp gepeeld en moet zeggen dat het TOP is op de pc net zo leuk als de SP mis hier wederom het
leanen niet
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 11:52 ]
done:PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:42:
Ik heb voor Forza 3 al een costum leaderboard gemaakt op MyGamercard.net. Voordeel daarvan is dat 250 mensen die CoD op de 360 spelen zich hier aan kunnen melden. Dan kan iedereen hier zien wie het speelt, welke achievements ze hebben, en wie ze nog in hun friendslist kunnen zettenJe mag maar 1 leaderboard bezitten, dus als iemand anders even een CoD: MW leaderboard maakt, kan iedereen zich daar aanmelden:
https://secure.mygamercard.net/user/mymgc/

Dus even via de link hierboven aanmelden voor iedereen die wil zien welke GoT-ters er MW2 spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2009 11:58 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
uhm...
Een zeer handige tip. Ik ga dit zometeen is proberen.SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:46:
[...]
Wat gewoon ontzettend goed werkt met die mannekes, is gewoon hard eropaf rennen, en ze daarna gewoon met 1 beuk neer melee'en. Dit werkt in SP als een zonnetje en zelfs online
Er is zojuist ook een update verschenen voor Steam. Een specifiek probleem dat opgelost is, is het afronden van installaties.
A Steam client update is now available. To apply the update, click the File menu inside of Steam and then select "Check for Steam Client Updates...". The specific changes include:
Steam Client
Improved completing installation process
Improved Steam Service repair process
Zijn er mensen die de UK PC versie hebben gekocht bij gcshop? Geeft dat bepaalde problemen (met online spelen oid?) of zijn er uberhaupt nadelen?
De schuldige met/voor?mdcobra schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:04:
Okee net uitgevonden, Avira Antivir Personal is dus de schuldige!
[ Voor 80% gewijzigd door Tomino op 11-11-2009 12:07 ]
Maar ik vond het toch redelijk makkelijk, normaal is een COD op veteran gewoon (*@YOIHASK frustrerend, en bij MW2 valt het voor mij gevoel wel mee.
[ Voor 18% gewijzigd door FireBladeX op 11-11-2009 12:09 ]
Ik heb een UK-versie bestelt bij gamersland en deze werkt perfect.
Handig dat je die gamercard leaderboard hebt gemaakt maar:Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:57:
[...]
done: [afbeelding]
Dus even via de link hierboven aanmelden voor iedereen die wil zien welke GoT-ters er MW2 spelen.
This Leaderboard is not currently accepting Open Signup.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2009 12:08 ]
Is ook al een keer op geantwoord zover ik kan zien:Mag schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:05:
Ik vraag het toch nog maar een keertje (wil het toch weten zodat ik hem kan bestellen):
Zijn er mensen die de UK PC versie hebben gekocht bij gcshop? Geeft dat bepaalde problemen (met online spelen oid?) of zijn er uberhaupt nadelen?
furby-killer in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
@The_Worst
Damn you, was weer te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 11-11-2009 12:09 ]
Niet lullig bedoelt hoor maar die vraag staat echt al meer dan 10x beantwoord in het topic. Nee, je krijgt gewoon een Engelse versie.Mag schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:05:
Ik vraag het toch nog maar een keertje (wil het toch weten zodat ik hem kan bestellen):
Bij gcshop is hij niet op voorraad btw.
Oh? Ik dacht dat er bij mij stond dat dat voor L4D2 was, zo niet, dan is dat natuurlijk alleen maar beterThe_Worst schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:03:
Er is zojuist ook een update verschenen voor Steam. Een specifiek probleem dat opgelost is, is het afronden van installaties.
[...]
Dat komt omdat de mensen die problemen hebben, sneller wat zeggen dan de mensen bij wie het zonder problemen looptVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:27:
[...]
Ik heb zelf gisteren net m'n nieuwe ATi kaart geinstalleerd, nadat ik nogal slordig m'n oude nVidia drivers had verwijdert, en totaal zonder problemen CoD kunnen spelen
Is die wel public? Ik ben nieuw op mygamercard maar zie geen signup knop als ik ben ingelogged.Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:57:
[...]
done: [afbeelding]
Verwijderd
Ja ik weet het, slechte dingen hoor je sneller als goede dingenTrekDude101 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:09:
[...]
Oh? Ik dacht dat er bij mij stond dat dat voor L4D2 was, zo niet, dan is dat natuurlijk alleen maar beter
[...]
Dat komt omdat de mensen die problemen hebben, sneller wat zeggen dan de mensen bij wie het zonder problemen loopt
Ik heb zelf gisteren net m'n nieuwe ATi kaart geinstalleerd, nadat ik nogal slordig m'n oude nVidia drivers had verwijdert, en totaal zonder problemen CoD kunnen spelenDat is ook wel een mooi teken dat videokaartdrivers en Windows ook wat makkelijker beginnen samen te werken
Nee, ik ben géén Belg!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:12:
[...]
Ja ik weet het, slechte dingen hoor je sneller als goede dingen. Geupgrade naar HD5850? Nice ^^
zeker nice
Iets boven je heeft iemand al antwoord gegeven.Mag schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:05:
Ik heb zelf de UK versie van gamersland en die is gewoon prima.
Zou ook raar zijn als die niet hetzelfde zou zijn toch?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Volgens mij is de "2e" missie eruit gelaten met de UK editie.madmaus schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:14:
[...]
Iets boven je heeft iemand al antwoord gegeven.
Ik heb zelf de UK versie van gamersland en die is gewoon prima.
Zou ook raar zijn als die niet hetzelfde zou zijn toch?
Kunnen we nou eens inhoudelijk over de game gaan praten ipv steeds:
JA mijn bestelling is nog niet binnen of ander geneuzel daarover.
He bakkus, ik heb hem daar gisteren besteld, ik zal hem vast pas over een paar dagen krijgen dan. Maar wat is je bron? Mailtje gehad van deze jongens?MOAW schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:09:
[...]
Niet lullig bedoelt hoor maar die vraag staat echt al meer dan 10x beantwoord in het topic. Nee, je krijgt gewoon een Engelse versie.
Bij gcshop is hij niet op voorraad btw.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Gisteren voor het eerst MP wezen spelen op de PC.
Matchmaking werkt wel maar er zitten toch nadelen aan. Het zou alleen mensen met dezelfde ping bij elkaar moeten brengen, maar ik heb genoeg matches gehad waar er een paar mensen inzaten die gigantisch aan het laggen waren. Soms raak ik ook iemand of mis ik iemand op een manier waarvan ik denk "hmm ik schoot toch echt mis/raak" of dat nou kunstmatige lag is om het voor iedereen gelijk te maken weet ik niet.
De mappen zijn redelijk klein, maar 9vs9 is niet de max. 15vs15 zou ook bijvoorbeeld nog prima kunnen, 25vs25 zoals in cod4 is niet meer mogelijk imho, dat word echt te druk.
toch heb ik me zeer vermaakt ondanks het feit dat ik zwaar slecht tegen m'n verlies kan
blup
Nee alleen het hoesje en het boekje zijn in het engels verder geen problemen met installatie etc.Mag schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:05:
En snelle levering van gcshop.
Trouwens ik heb gehoord dat id3.net bezig is met een deal van in de trend van een dedicated server.
Hoorde via via dat diegene een mail had gehad van id3 omdat hij daar een cod4 server heeft met de vraag of hij geinterreseerd was in een dedicated server.
Nu dit niet mogelijk is kreeg hij later weer een mail waarin stond dat ze aan het onderhandelen waren om servers te kunnen hosten voor deze game.
Bron is het feit dat meerdere mensen hier die een pre-order gedaan hebben (pre-orde he, dus geen late bestelling zoals jij) nog steeds niets binnenhebben.DukeN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:18:
[...]
He bakkus, ik heb hem daar gisteren besteld, ik zal hem vast pas over een paar dagen krijgen dan. Maar wat is je bron? Mailtje gehad van deze jongens?
Zulke goedkope sites doen meestal iets in de aanbieding met heel weinig voorraad, hopen dat dan iedereen koopt en zullen pas weken later gaan leveren. Precies de reden waarom ik niet meer aan preorder doe
blup
Verwijderd
Maarehm.. Als ik online ga is het echt DRAMA... Ik kan 30seconden (zonder lagg) spelen, en dan krijg ik 'server connection timed out'
Hieronder wat informatie:
Mn xbox heb een statisch ip, alle ports (die nodig zijn) zijn geforward.
In het multiplayer menu wordt 'NAT TYPE: Open' weergegeven..
50mb connectie (ziggo)
Ping balkjes in de multiplayer staan altijd op max
Ik snap er geen hout van. Zou iemand me kunnen helpen
Benieuwd hoe ze dit gaan doen, maar heb wel een klein idee.dragon3016 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:21:
Trouwens ik heb gehoord dat id3.net bezig is met een deal van in de trend van een dedicated server.
Hoorde via via dat diegene een mail had gehad van id3 omdat hij daar een cod4 server heeft met de vraag of hij geinterreseerd was in een dedicated server.
Nu dit niet mogelijk is kreeg hij later weer een mail waarin stond dat ze aan het onderhandelen waren om servers te kunnen hosten voor deze game.
Zolang er geen dedi in het spel zit gaan ze misschien gewoon eigen hosts maken op de manier zoals dit nu ook gebeurt. Maar misschien dan met een kleine developer optie die ervoor zorgt dat de host dus geen player inzet maar dat er 18 plaatsen vrij zijn voor andere spelers die dus joinen.
blup
Er staat op de site vermeld 3-5 werkdagen (voorheen 1-2 werkdagen).DukeN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:18:
[...]
Maar wat is je bron? Mailtje gehad van deze jongens?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
De voorraad van Call of Duty arriveert morgen in ons magazijn, en uw exemplaar zullen we op dezelfde dag naar u verzenden. Onze verontschuldigingen voor deze lichte vertraging. We hebben een tegoedbon toegevoegd, die u kunt gebruiken bij uw volgende aankoop bij CD WOW!.
Bedankt voor uw klandizie en we zien u graag een volgende keer terug bij CDWOW!.
Met vriendelijke groeten,
Het CD WOW!-team
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
Fraps (en bijv ook evga precision, maar fraps is het handigst)X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:33:
Hoe can je de FPS zien ingame. ~ voor console te openen werkt niet. Met extern programma ?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16855
(beetje offtopic, maar hij is heel realistisch....

[ Voor 15% gewijzigd door DeBaroN op 11-11-2009 12:38 ]
Er is geen console voor de PC-gamers. Dus ~ werkt niet meer. Je moet denk ik FRAPS ofzo iets gebruiken.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:33:
Hoe can je de FPS zien ingame. ~ voor console te openen werkt niet. Met extern programma ?
FixedMartinspire schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:08:
[...]
Handig dat je die gamercard leaderboard hebt gemaakt maar:
This Leaderboard is not currently accepting Open Signup.
Fraps??X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:33:
Met extern programma ?
Hoezo zit je op je werk te spelen?BootVluchteling schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:22:
Weet iemand of het mogelijk is om in windowed mode te spelen..? Dit om snel te alt-tabben...
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Op xbox live heb ik alleen nog met vol groene balkes gespeeld.
Zonder of met touwtjes? Dus draadloos of kabel?Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:22:
Ik heb sinds gister een Mw2 x360 bundel..
Maarehm.. Als ik online ga is het echt DRAMA... Ik kan 30seconden (zonder lagg) spelen, en dan krijg ik 'server connection timed out'?
Hieronder wat informatie:
Mn xbox heb een statisch ip, alle ports (die nodig zijn) zijn geforward.
In het multiplayer menu wordt 'NAT TYPE: Open' weergegeven..
50mb connectie (ziggo)
Ping balkjes in de multiplayer staan altijd op max
Ik snap er geen hout van. Zou iemand me kunnen helpen?
Ik geef in principe geen reet om de verpakking (platinum of niet, boeiend), maar ik vraag het me gewoon af. Neem aan dat er bij de winkel versie wel een manual zit?
Iemand overigens al ervaring met online Spec Ops op de PS3? Kun je makkelijk met een maatje samen spelen? Is het ook mogelijk om gewoon een Spec Ops missie met een onbekende te starten? Dus dat ie de game zoekt.
Ja mezelfeendje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:26:
Hebben mensen hier al anderen gekilled met een carepackage?Ik had de smoke neergegooid in een hoekje, gaat iemand van mijn team daar zitten. Krat op z'n kop en dood
Ik krijg hem al een keer eerder op m'n kop en toen ging ik niet dood dus dacht van 'nou zal je dan wel niet dood aan gaan' PLOMP krijg 1 op me kop, dood
Triest zeg, Ik kreeg protype bij PU wel in een normaal winkel hoesje.bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:45:
Vraagje aan mensen die gebruik hebben gemaakt van de PU actie (kreeg in deeltje 4 geen antwoord): wat voor hoesje hebben jullie gekregen? Een échte DVD box, of een klein hard plastic CD single doosje? Ik heb de PS3 versie in een CD doosje gekregen, zonder manual.
Ik geef in principe geen reet om de verpakking (platinum of niet, boeiend), maar ik vraag het me gewoon af. Neem aan dat er bij de winkel versie wel een manual zit?
Iemand overigens al ervaring met online Spec Ops op de PS3? Kun je makkelijk met een maatje samen spelen? Is het ook mogelijk om gewoon een Spec Ops missie met een onbekende te starten? Dus dat ie de game zoekt.
( Wat een slecht blad trouwens ) ga het meteen opzeggen
Voor problemen met de PC-versie van MW2 kun je in dit centrale topic terecht.
Heb uberhaupt nog nooit zo'n box gezien.Pranger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:52:
[...]
Ja mezelf![]()
Ik krijg hem al een keer eerder op m'n kop en toen ging ik niet dood dus dacht van 'nou zal je dan wel niet dood aan gaan' PLOMP krijg 1 op me kop, dood
Pranger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:52:
[...]
Ja mezelf![]()
Killed by care packagePhusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:58:
[...]
Heb uberhaupt nog nooit zo'n box gezien.
Zie link: http://www.youtube.com/watch?v=xm7ItrDK4Og
[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 11-11-2009 13:00 ]
Die Care Packages die je met de juiste Perk bij 3 kills krijgt slaan gewoon nergens op. Het heeft niks meer met skill te maken, en alles met geluk. Krijg ik 2 x een UAV, krijgt de tegenstander 2 Choppers
Ik ga er natuurlijk nog wel mee verder, maar als ik mocht kiezen.... CoD4 MW1
De velden zijn goed, de wapens zijn leuk, de nieuwe challenges zijn top, alles is lekker. Maar in de Kill Streaks zijn ze wat mij betreft echt te ver gegaan. Mensen spelen inmiddels gewoon op die packages, en helaas doe ik er ook aan mee, want zonder ben je nergens.
Heb nu wel een 33 Kill streak gehaald met die Pave Low (33!). En dat na een 3 kill streak
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 11-11-2009 13:01 ]
Hier ook een PU versie ontvangen, maar gewoon in een echte dvd box. De manual was trouwens wel erg cheap.bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:45:
Vraagje aan mensen die gebruik hebben gemaakt van de PU actie (kreeg in deeltje 4 geen antwoord): wat voor hoesje hebben jullie gekregen? Een échte DVD box, of een klein hard plastic CD single doosje? Ik heb de PS3 versie in een CD doosje gekregen, zonder manual.
Killzone taferelen dit. Daar is ook geen zak aan in de hogere rang maps. Overal turrets en die vliegende dingen.PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:00:
Sorry, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee eigenlijk. Ik speel nu hardcore wat wel veel beter is. Echter, in elk potje zijn het de Care Packages die de boel bepalen. In mijn laatste potje had de vijand er 3: AC-130, die grote Chopper en Harriers. Geloof me, in een Hardcore potje ben je dan gewoon klaar, zeker in een veld met weinig dekking.
Die Care Packages die je met de juiste Perk bij 3 kills krijgt slaan gewoon nergens op. Het heeft niks meer met skill te maken, en alles met geluk. Krijg ik 2 x een UAV, krijgt de tegenstander 2 ChoppersHet is gewoon een dobbelsteen.
De velden zijn goed, de wapens zijn leuk, de nieuwe challenges zijn top, alles is lekker. Maar in de Kill Streaks zijn ze wat mij betreft echt te ver gegaan. Mensen spelen inmiddels gewoon op die packages, en helaas doe ik er ook aan mee, want zonder ben je nergens.
Heb nu wel een 33 Kill streak gehaald met die Pave Low (33!). En dat na een 3 kill streak
PS3?rob1n schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:06:
[...]
Hier ook een PU versie ontvangen, maar gewoon in een echte dvd box. De manual was trouwens wel erg cheap.
Zo denk ik er ook over, het spel is echt een jammer maar helaas. Ben gisteren maar weer CoD4 gaan spelen, en zodra je dat ook doet zul je merken dat CoD4 in alle opzichten beter is gewoon.PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:00:
Die Care Packages die je met de juiste Perk bij 3 kills krijgt slaan gewoon nergens op. Het heeft niks meer met skill te maken, en alles met geluk. Krijg ik 2 x een UAV, krijgt de tegenstander 2 ChoppersHet is gewoon een dobbelsteen.
Die hoge cijfers zijn gewoon echt weer een gevalletje van geld doorschuiven en macht uitoefenen. Realistisch gezien had dit nooit boven de 8 mogen scoren.
Mijn PS3 versie kwam in een gewone envelop, met daarin een in plastic geseald blu-ray disc doosje.bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:45:
Hier zat wel een manual bij, deze was alleen engelstalig.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Dit topic is gesloten.
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.
Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.