Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Jup, matchmaking ZUIGT... 3x achterelkaar host migration, en een steeds slechtere ping na der hand... hoe slecht, tja dat kun je niet zeggen omdat ze zo sneaky doen met hun pictogrammen ipv 't getalletje.

Soms zegt een getal meer dan 100 picto's :P

Tot nu toe niet heel leuk online... komt ook omdat 't niet hardcore is natuulijk. (Bedankt voor de betutteling IW... als ik HC wil spelen láát me dan ook gvd...)
mdcobra schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:37:
Volgens mij heb ik een serieuze bug gevonden :(
Hier met Windows 7 (64 bit) heb ik sinds de installatie van MW2 de volgende errors in eventvwr:

"The file system structure on the disk is corrupt and unusable. Please run the chkdsk utility on the volume "

Nu dacht ik eerst met een kapotte HDD te maken te hebben MAAR laat ik dit spel nu ook geinstalleerd hebben op mijn laptop en hier eens gaan kijken!
En jahoor hier dezelfde problemen :(
Ik heb hetzelfde OS, waar zou ik dat moeten zien in eventviewer?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:21
Onder Windows logs -> System.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik heb hier de ps3 versie, alleen krijg ik geen trophies. Het spel staat ook niet tussen mijn trophies collection, iemand anders ook hier last van? Ik heb het spel natuurlijk niet voor de trophies gekocht, maar zou wel mooi zijn als ik ze wel zou krijgen en dat hoort eigenlijk ook.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
... en toen was het alweer bijna 1 uur. Erg te spreken over dit spel. Begonnen met wat singleplayer, en vervolgens met mijn XBL buddies multiplayer gespeeld. Erg goed gewoon. Matchmaking werkt lekker (al was ik matchmaking al op de xbox gewend, het is toch afwachten wat de implementatie binnen het spel is. Die van GoW2 vind ik bagger). Daarnaast kan ik nog aardig meekomen.

Vet zeg, die throwing knife, en die commando perk is ook wel vet. Als je van een afstandje meelee gebruikt 'ren' je op je doel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Hier ook super tevreden over beide spellen. Het duurde even voordat alles werkte, een herstart kan wonderen doen, maar ik heb me opperbest vermaakt. Matchmaking werkt perfect. Vanmiddag stond er 'NAT: open', start ik het spel vanavond, staat er ineens restricted. 8)7

Het loopt hier allemaal soepel op een Ati 4870 en Intel Core E6600. Ik ben heel erg tevreden en heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. :*)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
vind het alleen kut dat je altijd random maps krijgt. Geen ruimte voor eigen smaak. Estate bijv vind ik een kutmap maar Highrise en Afghan zijn weer toppie. Als er dedicated servers zouden zijn zou ik deze twee maps met diverse modes in HC opstarten in een server.

Heb dat random shit wel een beetje gezien, speel de hele tijd tegen andere mensen. Private match is geen oplossing. Als ik even er niet ben en een paar uur later paar bekenden wil zien kan dat gewoon niet met dit spel wat onwijs balen is. Je doet niets anders 90% van de tijd dan alleen maar dom levellen tegen RANDOM lui in RANDOM matches in RANDOM maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Prima spel, maar die scene op het vliegveld had echt niet gehoeven. Had geen flauw idee dat er zoiets in zat en vond het tamelijk onnodig en schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
Ik merkte net in meerdere levels dat mijn geheugen ontzettend omhoog schoot en dat ik erg aan het stotteren was.

Na 3 potjes keek ik eens naar mijn ping, en blijkbaar had ik dus de beste ping, en was dus waarschijnlijk aan het hosten.

Ik hoop dat dit snel gefixed wordt, want het is bijna onspeelbaar als het zo stottert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Jimijames75 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:31:
Prima spel, maar die scene op het vliegveld had echt niet gehoeven. Had geen flauw idee dat er zoiets in zat en vond het tamelijk onnodig en schokkend.
Gelukkig werd je wel gewaarschuwd dat er schokkende delen inzitten, maar jij drukte zelf ja om het te spelen.

Net veels te lang co-op gespeeld wat trouwens boven mijn verwachtingen werkt, zoals ook al paar reactie's terug werd geven de sniper level van de oude MW is geniaal.

Inviten van speler met Co-op is ook super simpel Shift+tab kies je vriend doe invite en klaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Jimijames75 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:31:
schokkend? dat is wel schokkend voor je, maar in shooters van alles dood schieten, duitsers/russen/terroristen vind je niet schokkend. Een aantal niet bestaande poppetjes die als burger gekleed zijn in de game neer maaien vind je ineens schokkend?

Weet je wel zeker dat je het schokkend vond?

Al dat gezeur over dat stukje.... we moeten eens kijken naar wat we tegenwoordig normaal vinden en DAN pas zeggen dat iets niet kan. Want zover ik weet, is het neer maaien van mensen in games normaal... dus wat maakt het uit wat voor mensen dat zijn? duitsers neerknallen in ww2 games is niet schokkend dan? echt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ruudjuhnl schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:39:
[...]

Gelukkig werd je wel gewaarschuwd dat er schokkende delen inzitten, maar jij drukte zelf ja om het te spelen.

Net veels te lang co-op gespeeld wat trouwens boven mijn verwachtingen werkt, zoals ook al paar reactie's terug werd geven de sniper level van de oude MW is geniaal.

Inviten van speler met Co-op is ook super simpel Shift+tab kies je vriend doe invite en klaar,
Als je nou met z'n tweeën SO doet, wie bepaald dan wat de moeilijkheidsgraad is, de host of is dat te kiezen? En zijn de achievements te delen, dus als je zelf dood gaat maar de ander niet en hij/zij haalt het, krijg jij dan ook de beloning of niet? Met Gears was het namelijk zo dat als jij Insane deed en de ander beginner dan die dan mooi alle klappen kon opvangen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Multipayer is zooooooooo verslavend :p Gewoon al vanaf 18:30 non-stop aan het gamen! Die multiplayer gaat zoooo veel van mijn tijd verspillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Heb een deel SP en enkele matches MP gedaan op de PS3 vandaag.

spoiler: missie namen en locaties
De SP viel me een beetje tegen totdat "The Only Easy Day.. Was Yesterday" (boor eiland) en "TheGulag" (fort). Wat zijn dit phatte missies. Morgen weer verder

Ik heb MP ook nog maar zo'n 45 minuten gespeeld. MP is lastig voor mij. Nu zijn er op de PS3 nog zo'n 269000 mensen online, niet normaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 11-11-2009 01:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
monnick schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:44:
Multipayer is zooooooooo verslavend :p Gewoon al vanaf 18:30 non-stop aan het gamen! Die multiplayer gaat zoooo veel van mijn tijd verspillen :P
Inderdaad, net met iemand uit me klas gespeeld, net even naar de klok FUCK HET IS 1:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Klopt onderstaande wel?

http://www.nos.nl/nosjour...oprecordgamebegonnen.html

Activision verwacht 310000 games te verkopen in de Benelux? Ik zie diep in de nacht gewoon 269000 PS3 gamers online (Europa). :? Dan hebben ze wel erg laag geschat. De PS3 is nog het derde systeem, moet je nagaan hoeveel mensen er op de PC en XBOX360 nog online zijn. En dan ook nog eens op de eerste dag.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 11-11-2009 01:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
@ Troonstaal

Ieder kan voor zich een moeilijkheidsgraag instellen en niemand mag dood, anders is het missie fail.

Als je gewond bent kan je medespeler naar je toe en je healen, een microfoon is trouwens wel een must bij sluip missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ruudjuhnl schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:55:
@ Troonstaal

Ieder kan voor zich een moeilijkheidsgraag instellen en niemand mag dood, anders is het missie fail.

Als je gewond bent kan je medespeler naar je toe en je healen, een microfoon is trouwens wel een must bij sluip missies.
Ah okee, dankjewel :)
Ik heb nu 10 sterren maar sommige missies zijn wel erg pittig hoor. Die op de brug, en de bodycount zijn mij nog niet gelukt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:07
Zozo vanmiddag op irc een wartje gezocht, en een leuke 5v5 gespeeld. Werkte prima! De host had niet de snelste internet verbinding, maar hij was de enige met zijn nat poort open. Beetje lag, maar de maps zijn briljant om tegen elkaar te spelen. 5v5 is op de meeste maps dan ook de ideale standaard.

Verder ben ik nu level 30, dus het is tijd om naar bed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 19:32
dlm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:52:
Ik heb hier de ps3 versie, alleen krijg ik geen trophies. Het spel staat ook niet tussen mijn trophies collection, iemand anders ook hier last van? Ik heb het spel natuurlijk niet voor de trophies gekocht, maar zou wel mooi zijn als ik ze wel zou krijgen en dat hoort eigenlijk ook.
Yep hier hetzelfde geen mw2 trophies staat niet in de trophielijst lijst. Wat een blunder weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44
Sorry hoor, maar matches dienen geheel lagfree te zijn.
Heb even wat singleplayer gespeeld, jeetje wat een happeringen... iets zit er toch echt niet lekker. Ook voelt het niet zo 'epic' als MW1, ben ik de enige? Veel te veel arcade-achtig, bleh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Damn, dit is echt de meest gave game OOIT!

Heb in 1 ruk de SP uitgespeeld. Was gewoon echt spannend alsof ik in een film zat!

Ik heb de knipoog naar de film ook al gevonden.
Toen ik het level speelde waarbij je in dat kasteel moet komen. Op een gegeven moment ben je in een kleedkamer/douches. Precies de scene van The Rock, wanneer de seals in de douches komen en ze ook van bovenaf worden beschoten.

Maar wat een gaaf einde! En vond de muziek echt zo gaaf. En bij de credits zag ik gelijk waardoor dat kwam. Hans Zimmer deed gewoon mee!

Het verhaal is echt gewoon adembenemend. Had dit echt totaal niet verwacht. En het is echt iets surrealistisch. MW1 was leuk, maar stond toch iets verder van je af. In MW2 is het in de USA, waar ik zelf ben geweest. En op die plekken moet je nu oorlog voeren.
GAAF!!!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Tom schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:24:
[...]

Jij staat wel erg negatief in het leven, is het niet? Ik zie je eigenlijk overal negatief op reageren. Het is niet dat ik nooit ergens iets op aan te merken heb, maar games in het genre die mij aanspreken en hoge punten scoren weten mij eigenlijk altijd wel te boeien (even, tot er iets beters is :P). Die paar minpuntjes neem ik dan voor lief.
Ach ja, zo ben ik nu eenmaal. Weet niet waarom, kan er ook niks aan doen.
Ja en nee, natuurlijk is CoD4 ook een "arcade shooter", maar toch echt vele malen minder dan MW2. In MW2 draait alles om het oprapen van boxjes en random maar wat in de rondte schieten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:52:
Klopt onderstaande wel?

Activision verwacht 310000 games te verkopen in de Benelux? Ik zie diep in de nacht gewoon 269000 PS3 gamers online (Europa). :? Dan hebben ze wel erg laag geschat. De PS3 is nog het derde systeem, moet je nagaan hoeveel mensen er op de PC en XBOX360 nog online zijn. En dan ook nog eens op de eerste dag.
Benelux is niet zo groot eh, 25 miljoen mensen maar ofzo. Dat is ongeveer 1/30ste deel van Europa met ongeveer 770 miljoen inwoners. Die 269k PS3 spelers online zou in die verhouding zo'n beetje 9k spelers vanuit de benelux zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Misschien al gemeld. Maar de map Wasteland lijkt verdomd veel op Brecourt uit deel1 van COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb nog nooit een spel gehad met zo'n klote installatie.

Eerst kon ik mijn keyactivatie niet uitvoeren, daarna begreep de installatie module niet dat er een dvd inzat en ging vrolijk alles van steam downloaden (nu snap ik waarom de servers van steam zo traag waren).
Uiteindelijk was de installatie toch op de normale manier gelukt, en kreeg ik weer de melding dat ik het spel niet op kon starten omdat de servers eruit lagen.

Maar ik heb gisteren toch nog een paar levels SP en een paar potjes MP kunnen spelen.
Het ziet er wel aardig uit allemaal, lekker grof maar toch ben ik nog niet geheel overtuigd.
De MP voelt toch niet hetzelfde als MW1, tenminste nog niet. Ik hoop dat ik dat gevoel wel krijg.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
baronruud schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:49:
Misschien al gemeld. Maar de map Wasteland lijkt verdomd veel op Brecourt uit deel1 van COD.
Hoorde ik ook tijdens het spelen.

Wie wilt er vanavond spelen?
Voeg toe Mars NL

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 11-11-2009 08:00 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Precies. Daarom beviel die me ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:53

World Citizen

FreeReef.nl

ow ow ow wat ben ik ziek :P Dan maar de hele dag MW2 speluh!!!!

Net de eerste missie gedaan... en wil meer!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom IW de party chat heeft gedisabled bij de meeste speltypes is me compleet onduidelijk. Waarom bij Team Deathmatch wel geblokkeerd, maar bij Groundwar (Team Deathmatch & Domination) niet? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

+ Stealth bomber en centry guns
+ graphics
+ Wapens
+ Maps
- Xboxlive game chat, je kan het niet meer beperken tot enkel je party members
- Het vinden van games met -100 ping
- Vaak in een lege game geflikkerd worden en en dan wachten tot er eindelijk eens iemand komt
- respawn plekken zijn nogsteeds ruk, de tactical flare is toch wel nodig.

Gister wel zwaar genoten iig, zit er gewoon over te denken om een dag vrij te namen om een dag lang te fraggen :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Gister avond na het werk eindelijk kunnen beginnen aan deze game. Als eerst ben ik in de single player gedoken en ik moet zeggen dat dit een hele goede ervaring is. Het speelt echt weg als een film overal gebeurt wat de balans wat betreft actie is goed etc...

Wel moet ik erbij zeggen dat ik absoluut niet behoor tot de hardcore gamers en dat ik dit spel dan ook instap in regular (en dat is al moeilijk genoeg voor mij;)). Het wordt natuurlijk al wel wat beter maar toch. Wat me erg opviel was de in-game chatter. Vaak hoor ik dingen als Tango on 1 o'clock of enemy by the window en nu ben ik van veel spellen gewend dat dit gewoon opvulling is. Alleen hier klopt het ook gewoon als ik hoor tango on your six dan kan ik gerust omdraaien want dan staat er een vijand in mijn rug.

Ook wil ik nog iets kwijt over de bekende airport scene. Ik vond het best vreemd om deze scene te spelen. Niet zo zeer omdat ik het erg vind of dat ik me niet realiseer dat het pixels zijn of dat het wel leuk/normaal is om niet burgers af te schieten. Maar meer het feit dat ook de scenes qua emoties steeds echter worden.
spoiler:
De rust waarmee je de lift uitkomt en dan uitkomt in de hal waar de mensen gewoon bezig zijn met hun dagelijkse ding. totdat je begint met schieten en er totale paniek uitbreekt bloedsporen over de grond mensen die elkaar helpen etc...
Het klinkt raar maar op een bepaalde manier vond ik het ook wel weer mooi dat een scene een bepaalde emotie/gevoel kan oproepen. Ik vind deze scene dus niet schokerend wel vind ik het aangeven hoe dicht games kunnen komen bij de werkelijkheid.

Maar goed vanavond weer verder en hopelijk ook wat spec-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Decon Frost schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:20:
ow ow ow wat ben ik ziek :P Dan maar de hele dag MW2 speluh!!!!

Net de eerste missie gedaan... en wil meer!!
Je zult vast niet de enige zijn, alhoewel ik het best triest vind als je je ziek meld voor je werk om te gaan gamen. Heb dan gewoon het fatsoen om vrij te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat kan je tegen die flashbang nades doen?
Zie gelijk niets online

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:33:
Zie gelijk niets online
Niks, anders had het weinig nut he om die in het spel te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:32:
[...]

Je zult vast niet de enige zijn, alhoewel ik het best triest vind als je je ziek meld voor je werk om te gaan gamen. Heb dan gewoon het fatsoen om vrij te nemen...
Inderdaad maar hopen dat je baas niet mee leest ;).

Nu gaan we er natuurlijk vanuit dat hij zich ziek meldt van het werk kan ook school zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:33:
Zie gelijk niets online
Omdraaien als ze gegooid worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
shoombak schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:38:
[...]

Omdraaien als ze gegooid worden :')
Ehm dat werkt niet hoor ;)
Retonator schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:37:
[...]

Inderdaad maar hopen dat je baas niet mee leest ;).

Nu gaan we er natuurlijk vanuit dat hij zich ziek meldt van het werk kan ook school zijn.
Bedoelde ook niet hem specifiek, maar gewoon in het algemeen. En tja voor school, als je op school zit heb je sowieso zeeën van tijd om te gamen, dus dan is ziek melden al helemaal overbodig.

Lang leve de HBO tijd waarin ik soms periodes van 6 maanden had met maar 4 lesuren per week.

[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Singleplayer heel vet, paar uur achter elkaar gespeeld.
Erna even de Multiplayer opgestart, begon leuk, maar het 3e potje waar in in zat vlogen binnen 5 minuten al 2 vijandelijke helikopters in de lucht...en toen heb ik de SP maar weer opgestart :+ maargoed ik zal hier toch nog maar geen conclusies uit trekken :P Heb de MP nog te weinig gespeeld.

Wel jammer dat er niet zoals bij COD 5 een Noob-playlist is, dat vond ik ideaal om aan de game te wennen, ik word altijd gek als ik gedropt wordt in een game waarin je al mensen van level 30/40 tegenkomt die al veel meer geunlockt hebben

[ Voor 36% gewijzigd door ijskonijn op 11-11-2009 08:47 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Wat ze gedaan hebben (net als met de mappack van MW1 met carentan) is de basic genomen (wireframe) en die gaan finetunen met huidige technieken.
Met andere woorden gewoon weer een lekkere rifle map.

Verder heb ik MP even gespeeld gister en vind de balance gewoon erg goed en 9v9 is absoluut niet te weinig.
Ook zijn andere levels gewoon goed, je moet ze alleen even leren kennen. Wat betreft de killstreaks, ik denk dat een Nuke niet veel langs gaat komen want 25kill streak halen is al lastig genoeg en op dat moment moet je ook de killstreak aan hebben staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Griffin op 11-11-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Retonator schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:29:
Ook wil ik nog iets kwijt over de bekende airport scene. Ik vond het best vreemd om deze scene te spelen. Niet zo zeer omdat ik het erg vind of dat ik me niet realiseer dat het pixels zijn of dat het wel leuk/normaal is om niet burgers af te schieten. Maar meer het feit dat ook de scenes qua emoties steeds echter worden.
spoiler:
De rust waarmee je de lift uitkomt en dan uitkomt in de hal waar de mensen gewoon bezig zijn met hun dagelijkse ding. totdat je begint met schieten en er totale paniek uitbreekt bloedsporen over de grond mensen die elkaar helpen etc...
Het klinkt raar maar op een bepaalde manier vond ik het ook wel weer mooi dat een scene een bepaalde emotie/gevoel kan oproepen. Ik vind deze scene dus niet schokerend wel vind ik het aangeven hoe dicht games kunnen komen bij de werkelijkheid.

Maar goed vanavond weer verder en hopelijk ook wat spec-op
Inderdaad, ik vond het ook een indrukwekkende scene. Al betrapte ik mezelf erop dat ik wel mee begon te schieten :X Best ziek eigenlijk. Maargoed het hoort bij het spel he :+

Wie heeft er bewust niet geschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:34:
[...]

Niks, anders had het weinig nut he om die in het spel te stoppen.
Ik ben in de war met het gasmasker, voor die andere nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

op welke mode spelen jullie eigenlijk @ pc? Ik was gisteren begonnen met Hardened mode, maar ik heb denk ik te lang WoW gespeeld. Echt soms kan ik het echt even niet volgen, vooral in die missie in Rio. Ben maar op Regular verder gegaan... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

m0nk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:51:
op welke mode spelen jullie eigenlijk @ pc? Ik was gisteren begonnen met Hardened mode. Echt soms kan ik het echt even niet volgen, vooral in die missie in Rio. Ben maar op Regular verder gegaan... :P
Die rio maps waren best pittig moet ik toegeven samen met wat andere missies (zoals boorplatform). Als je klaar bent met rio moet je eigenlijk gewoon weer terug gaan naar hardened, lukt je vast wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Ik heb de game nu ook en moet echt zeggen: _O_ Geweldig _O_
Die singleplayer is echt supervet en wat een chaos zit daarin.
Jumpman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:52:
Klopt onderstaande wel?

Benelux is inderdaad niet zo heel groot, maar reken het is om in omzet.
Gemiddeld wordt er denk ik 55 euro voor deze game betaald en dan maal 310000 maakt: 17.050.000 euro omzet. Dat is echt gigantisch voor zulke kleine landen. En zeker voor games.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yep, kwam me al erg bekend voor.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
m0nk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:51:
op welke mode spelen jullie eigenlijk @ pc? Ik was gisteren begonnen met Hardened mode, maar ik heb denk ik te lang WoW gespeeld. Echt soms kan ik het echt even niet volgen, vooral in die missie in Rio. Ben maar op Regular verder gegaan... :P
Ik ben begonnen met Veteran.
Opzich gaat dat aardig, maar soms ben ik ineens dood. Dan heb ik niet eens kans om weg te duiken.
En een ander nadeel is dat je grote stukken van het spel speelt met die bloedvlekken in je scherm. Dan zie je niet zoveel van de omgeving :9

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

Thomaszki schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:48:
[...]

Inderdaad, ik vond het ook een indrukwekkende scene. Al betrapte ik mezelf erop dat ik wel mee begon te schieten :X Best ziek eigenlijk. Maargoed het hoort bij het spel he :+

ik probeerde bewust zoveel mogelijk kills te maken:P niets is beter dan 12 vliegende burgers die door de lucht vliegen na een noobtube schot >:)

Verder vind ik de MP nog erg vet geworden alleen mogen ze van mij wel op ping <50 sorteren, want met 100 is het echt niet speelbaar:(
Ook zou ik het op prijs stellen als je je fps kan zien en een lagometer, gewoon in de opties aan of uit zetten is makkelijk zat voor IW lijkt mij :P

overigens zou ik heeeeelll graag een server vinden zonder tubes bijvoorbeeld want die krengen zijn nog altijd even irritant als anders....zelfde voor de killcam... heb je een leuk plekje gevonden om te snipen, wordt je na 2 kills door je eerste kill neergeschoten omdat hij gewoon ziet waar je zit

[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 11-11-2009 09:01 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Damnnn wat issie vet die multiplayer.

Voor de mensen die het niet kochten vanwege de dedicated servers:

Er is helemaal geen lag, alle connecties zijn goed en ik zat binnen 8 seconden in een server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:03

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dutchy007 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 03:32:
[...]

Sorry hoor, maar matches dienen geheel lagfree te zijn.
Heb even wat singleplayer gespeeld, jeetje wat een happeringen... iets zit er toch echt niet lekker. Ook voelt het niet zo 'epic' als MW1, ben ik de enige? Veel te veel arcade-achtig, bleh :(
Geen last van haperingen in de single player met een core 2 quad Q6600 + 8800GTS 512 MB + 4 gb RAM. Maar dat het verhaal niet zo epic is als MW1 ben ik met je eens. Ik vind de levels maar losse flodders, compleet losstaan van elkaar en weinig met elkaar te maken hebben. Ben net voorbij het eerste level in de US of A.

Begrijp me niet verkeerd, de locaties zijn tof gedaan, en per level vermaak ik me ook wel, maar ik heb er nog geen gevoel bij van 'damn, wat een vet verhaal waar ik in word gezogen'. Misschien komt dat nog.

Gisteren ook even geprobeerd te spectaten bij 2 potjes, maar ik werd er al gauw uitgekickt vanwege 'inactivity' :+ Matchmaking werkt volgens mij wel aardig bij mij, ondanks een NAT Type die 'strict'is (ja, UPnP staat open)... Lijkt me wel tof, MP! Moet me er binnenkort met wat funclan-genoten maar eens in gaan verdiepen...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Inmiddels heb ik het spel gisteren ook gekocht voor 20 euro :D (30 eur aan cadeaupasjes bij de FRS).. even gespeeld samen met een maat die 'm ook gekocht heeft..
Die Spec ops mode is echt tof! Vooral dat eerste stuk ( Alpha) waar je al die mannetjes neer moet snipen..

Ik denk dat dit voor mij wel een waardige opvolger voor CS zal worden op de PC..

SP vindt ik af en toe een beetje chaotisch, maar daar wen ik wel aan..

Wie vanavond wil spelen, voeg me maar toe, SteamID : n3w_W4rri0r

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik zie dat de multiplayer review ook online staat: reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik kan op me werk niet op alle sites maar kan iemand de ports posten hiero die je moet forwarden ism een ps3 ?

thanks

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
het is inderdaad geweldig op de pc.

gister geinstalleerd en in een ruk online gespeeld gelijk naar level 20 in nog geen 4 uurtjes :9~

mooie opvolger voor cs:s jammer dat ik nu weer moest werken.

nog nooit zo snel een spel gespeeld je joint een game in 2 seconden en speelt in 15 herlijk gewoon.

[ Voor 20% gewijzigd door jorisw86 op 11-11-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
Wat een vet spel! gisteren ook gekocht en 'savonds even zitten spelen in de SP..... geweldig!!

Ik had echter wel meer verwachten van de graphics op de xbox360, maar dat is ondergeschikt aan de geweldige gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

d_star schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:01:
[...]

Ik vind de levels maar losse flodders, compleet losstaan van elkaar en weinig met elkaar te maken hebben. Ben net voorbij het eerste level in de US of A.

Begrijp me niet verkeerd, de locaties zijn tof gedaan, en per level vermaak ik me ook wel, maar ik heb er nog geen gevoel bij van 'damn, wat een vet verhaal waar ik in word gezogen'. Misschien komt dat nog.
er zit zeker wel een goed verhaal in, alleen het springt steeds heen en weer, ze zouden na 2 a 3 levels weer ff moeten switchen ipv na elk level

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
An1mA schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:14:
Zo ook naar 7 uur de game uitgespeeld, af en toe had ik framedrops. een 4870 met 512mb zal de game toch moeten trekken?
ik speel 1920x1080 alles hoogst met 4870 512 mb.....
loopt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Speel hem op de PS3. Spel is absoluut top! SP en MP.

Vind alleen de multiplayer- maps groot en onoverzichtelijk.

(heeft er misschien ook mee te maken, dat ik ze nog niet uit mijn hoofd ken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

baronruud schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:17:
Speel hem op de PS3. Spel is absoluut top! SP en MP.

Vind alleen de multiplayer- maps groot en onoverzichtelijk.

(heeft er misschien ook mee te maken, dat ik ze nog niet uit mijn hoofd ken...)
Dat is het (het niet kennen van de maps).
Ik had namelijk snel achter elkaar die sneeuwmap met ontspoorde trein en begon de map te begrijpen en dan is de map minder 'onoverzichtelijk'. Dit omdat je elke hoek van de map leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm vet spel!
Ben liefhebber van de multiplayer dus dat is ook het enig wat ik gedaan heb so far.
Alleen: zijn er meer ps3-gebruikers die het niet voor mekaar krijgen om vrienden te inviten voor je party? Er verschijnt een melding bij accepten dat de host niet meer bestaat.
:( wilde juist met vriendjes online spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Sommige maps zijn ook niet cool vooral die met die huisjes in het bos heeel on overzichtelijk maar wel grappig als je in die kas wat nades af laat gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand suggesties heeft voor de TS: stuur me een DM.

Ik ga ook een lijst maken met alle spelers in dit topic. Wil je in de lijst opgenomen worden, stuur me dan even een DM met als titel:

Platform - GoT username - Gamertag / PSN Naam / Steam ID

dus voor mij wordt dit dan

Xbox360 - Monnick - Monnick ;)

Maakt het voor mij wat makkelijker om de lijst te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:29:
Enorm vet spel!
Ben liefhebber van de multiplayer dus dat is ook het enig wat ik gedaan heb so far.
Alleen: zijn er meer ps3-gebruikers die het niet voor mekaar krijgen om vrienden te inviten voor je party? Er verschijnt een melding bij accepten dat de host niet meer bestaat.
:( wilde juist met vriendjes online spelen!
Werkt bij eem hoop niet ik hoop idd dat ze er snel wat aan gaan doen. ps3 versie schijnt het nog het slechts aan te zijn kwa bugs :(

kan iemand ook de ps3 poorten ff posten voor dit spel matchmaking duurt bij 2 minuten als niet langer nat staat op moderate

[ Voor 9% gewijzigd door Njay op 11-11-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt de speler te weten wat de verhaallijn is als hij/zij ervoor kiest om het airport level niet te spelen? Het einde van dat level is namelijk de hele basis voor de verhaallijn die ontstaat in de singleplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Topic gaat zo snel dat ik het niet helemaal meer bij kan houden :+ , maar ik wil graag weten of Steam voor een hardere aanpak tegen cheaters zorgt? (Omdat een cheatvrije CoD nog niet is voorgekomen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Njay schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:30:
[...]

Werkt bij eem hoop niet ik hoop idd dat ze er snel wat aan gaan doen. ps3 versie schijnt het nog het slechts aan te zijn kwa bugs :(
Troost je ik heb een open NAT en kan nog steeds niemand van mijn friendslist joinen op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Multiplayer op de PC werkt hier geweldig, ik heb gisteren van 6 tot half 1 gespeelt, en in totaal 2x heel kort lag gehad, en in één van die 2 host migration gehad, werkt ook prima.

Ik had gisteren ook nog zo'n mooie multiplayer-ervaring:

Ik was Headquarters aan het doen, en ik had een predator missile gekregen, en ons HQ was net door de vijand vernietigd. Dan kun je heel mooi een predator missile op die HQ afschieten >:) In één keer iets van 7 kills :D

Is die Pro wat achter de gametypes staat hardcore? Ik deed dus Headquarters Pro, omdat ik dacht dat het HC was, maar ik had nog gewoon een HUD en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Vermakelijk spel. Gisteren een paar uurtjes met de multiplayer bezig geweest en zit nu al op level 18. Vind wel erg jammer dat je niet meer kan leanen.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 26-12-2010 18:59 ]

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
monnick schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:29:
Als iemand suggesties heeft voor de TS: stuur me een DM.

Ik ga ook een lijst maken met alle spelers in dit topic. Wil je in de lijst opgenomen worden, stuur me dan even een DM met als titel:

Platform - GoT username - Gamertag / PSN Naam / Steam ID

dus voor mij wordt dit dan

Xbox360 - Monnick - Monnick ;)

Maakt het voor mij wat makkelijker om de lijst te maken ;)
Ik weet niet wat een DM is dus:

Xbox360 - Mars18 - Mars NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Thomaszki schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:48:

Ik begon al te schieten voordat de anderen begonnen. :+ Heerlijk toch gewoon lekker raggen. Op zeker dat ik er het meeste killde van allemaal. :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het overigens dat je in de singleplayer geen trophies ontvangt (ps3)? Ik speel hem op hardened en zit in het laatste level van act 2 maar ik heb tot op heden nog geen enkele trophy ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:41:
[...]

Troost je ik heb een open NAT en kan nog steeds niemand van mijn friendslist joinen op de 360.
Hmm.. daar heb ik hier geen last van. Ik heb al regelmatig met wat vrienden gespeeld. Maar ik kan me herinneren dat jij ook al problemen had met vrienden joinen in Forza 3? Misschien dat het je netwerk ligt ipv aan de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik heb in dit topic gezocht maar kan het antwoord niet vinden. Ik speel het spel op mijn PC en een maat heeft hem ook gekocht. Er zijn dus geen dedicated servers meer zoals jullie allemaal weten. Hierdoor zitten wij met een aantal vragen / problemen.

1) Stel dat ik samen met mijn maat in een free for all server wil, hoe werkt dit dan? Heb het nog niet voor elkaar gekregen. Ik kan zelf wel een server maken maar om nou met zijn 2e te gaan gamen..

2) Als deze vriend bij mijn party komt en we gaan een team deathmatch spelen dan zit hij altijd in mijn team, terwijl ik het ook wel eens leuk vind om hem neer te knallen. Nu ik dit typ bedenk ik dat we mogelijk choose team kunnen doen iemand dit al geprobeerd toevallig?

Verder valt de game niet tegen, maar van mij hadden ze het multiplayer gedeelte wel zoals in COD4 mogen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:48:
Klopt het overigens dat je in de singleplayer geen trophies ontvangt (ps3)? Ik speel hem op hardened en zit in het laatste level van act 2 maar ik heb tot op heden nog geen enkele trophy ontvangen. :)
bug op de ps3 je bent niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Razr schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:50:
[...]

Hmm.. daar heb ik hier geen last van. Ik heb al regelmatig met wat vrienden gespeeld. Maar ik kan me herinneren dat jij ook al problemen had met vrienden joinen in Forza 3? Misschien dat het je netwerk ligt ipv aan de game?
als iemand nog een poort overzicht kan maken voor de ps3 en 360 kunnen we dat eerst eens open zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
YOGI schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:41:
Topic gaat zo snel dat ik het niet helemaal meer bij kan houden :+ , maar ik wil graag weten of Steam voor een hardere aanpak tegen cheaters zorgt? (Omdat een cheatvrije CoD nog niet is voorgekomen O-) )
Anti-cheat gaat via VAC, anti-cheat software van valve. Een goed ontwikkeld stuk software dus, ipv het brak opgezette PunkBuster dat pas na 3 patches verschijnt..
jeroen210 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:50:
Ik heb in dit topic gezocht maar kan het antwoord niet vinden. Ik speel het spel op mijn PC en een maat heeft hem ook gekocht. Er zijn dus geen dedicated servers meer zoals jullie allemaal weten. Hierdoor zitten wij met een aantal vragen / problemen.

1) Stel dat ik samen met mijn maat in een free for all server wil, hoe werkt dit dan? Heb het nog niet voor elkaar gekregen. Ik kan zelf wel een server maken maar om nou met zijn 2e te gaan gamen..
Je kan als het goed is 'join game' via steam doen, toch?
2) Als deze vriend bij mijn party komt en we gaan een team deathmatch spelen dan zit hij altijd in mijn team, terwijl ik het ook wel eens leuk vind om hem neer te knallen. Nu ik dit typ bedenk ik dat we mogelijk choose team kunnen doen iemand dit al geprobeerd toevallig?
Bij normale team deathmatch gaat dat dus niet, neem dan de tweede variant (waarin teams randomized worden), als het goed is werkt dat wel.

[ Voor 52% gewijzigd door PeterSelie op 11-11-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:44:
[...]

Ik weet niet wat een DM is dus:

Xbox360 - Mars18 - Mars NL
Als je deze link volgt:
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/164410

Kan je een DirectMessage (DM) sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Razr schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:50:
[...]

Het probleem met Forza is opgelost voor zover ik nog online heb gespeeld.

En MW2 geeft aan dat ik een Open NAT heb, maar zodra ik iemand wil joinen zegt het hij dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Barca schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:45:
[...]

Ik begon al te schieten voordat de anderen begonnen. :+ Heerlijk toch gewoon lekker raggen. Op zeker dat ik er het meeste killde van allemaal. :o :+
Ik dacht daar gister avond ook nog over na. Ik begon dus ook met schieten maar niemand dwingt je volgens mij om dat te doen. Ook mensen die kruipen en/of andere mensen weg dragen neer schieten is best ziek ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Dorest0rm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:34:
Ik merkte net in meerdere levels dat mijn geheugen ontzettend omhoog schoot en dat ik erg aan het stotteren was.

Na 3 potjes keek ik eens naar mijn ping, en blijkbaar had ik dus de beste ping, en was dus waarschijnlijk aan het hosten.

Ik hoop dat dit snel gefixed wordt, want het is bijna onspeelbaar als het zo stottert.
Bump, zijn er andere mensen die hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Voor de PS3 gebruikers. Het is bekend dat het Party invite systeem niet werkt. Er is een tijdelijke oplossing hiervoor blijkbaar, ik heb het nog niet kunnen testen maar uit de reacties heb ik kunnen opmaken dat het probleem ligt aan het feit dat PSN account niet goed wordt geupdate. Hieronder een work-around;

------------------------------------------------------------------------------
What is the problem:
The problem isnt exactly in the game, its in PS Network, I have looked at my friends list sometime and i noticed that people there game info wasnt changing.(it was on the same match all the time at some friends)
Of course people arent playing the same level for 30 minutes, so i tried some other things to join a friend. After sometime i found a solution how i could come in someone else hes lobby.

Wher is the problem:
The problem hasnt to do with the game, but with PSN not keeping the accounts up to date, it seems. So I guess all IW can do is either change the invite system or try to contact PSN about this and hope they can do something about it.

How to join a friend:
If one friends goes to the main lobby and invites you, log out and in the network, then simply accept the invite. Now the network is up to date for the moment and gives you the chance to join your friend. This should do it as long as the other player waits until you join.
------------------------------------------------------------------------------

Vrijdag schijnt er een update/patch te komen voor de ps3 die dit probleem oplost.

http://www.examiner.com/x-6894-SF-Conso ... ve-for-PS3

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Dorest0rm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:05:
[...]

Ik heb ook wel eens hier en daar wat lag gehad maar toen had iedereen het. Verder let ik niet echt op mijn geheugen verbruik icm ping om te kijken of ik de host ben of niet. Misschien wel handig om dit voortaan aan te geven tijdens migratie proces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Dorest0rm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:05:
[...]

60fps static op elke map met alles op max wat mogelijk is.

Ik heb hem dus gisteren gekocht en vrijwel de hele dag gespeeld. Single Player is echt geweldig, heb hem nog niet uitgespeelt maar dat gaat *hopelijk :P * zeker lukken.

Multiplayer is ook geweldig behalve het serverhost gedeelte. Dat is een drama :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:07:
[...]

Ik heb hem dus gisteren gekocht en vrijwel de hele dag gespeeld. Single Player is echt geweldig, heb hem nog niet uitgespeelt maar dat gaat *hopelijk :P * zeker lukken.

Multiplayer is ook geweldig behalve het serverhost gedeelte. Dat is een drama :)
Wat vind jij er dan een drama aan? Ok, je hebt geen mod tools e.d. maar je kunt wel snel spelen. Je kunt kiezen welke speltype je wilt spelen en het werkt snel. Met je clan kun toch nog samen op 1 server spelen enz, ze hebben er nog enigzins over nagedacht :+ Ik heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden, het enige nadeel vind ik is dat je niet zelf de map kan kiezen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Dimby op 11-11-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Njay schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:52:
[...]

als iemand nog een poort overzicht kan maken voor de ps3 en 360 kunnen we dat eerst eens open zetten
De poorten voor de Xbox 360:
  • UDP 88
  • TCP 3074
  • UDP 3074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Barca schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:45:
[...]
Op zeker dat ik er het meeste killde van allemaal. :o :+
Ik kon een lach niet onderdrukken toen m'n eerste granaat ontplofte tussen een groepje van die ME'ers >:)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik heb de texture quality op extra staan. Je kan kiezen tussen low, medium (normal), high en extra. De eerste spreken voor zich, maar iemand een idee wat extra inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Dimby schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:09:
[...]

Wat vind jij er dan een drama aan? Ok, je hebt geen mod tools e.d. maar je kunt wel snel spelen. Je kunt kiezen welke speltype je wilt spelen en het werkt snel. Met je clan kun toch nog samen op 1 server spelen enz, ze hebben er nog enigzins over nagedacht :+ Ik heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden, het enige nadeel vind ik is dat je niet zelf de map kan kiezen :(
Even opsomming.

1. Mod tools = care
2. Server Migration tijdens games als de player host de game verlaat
3. Problemen met Host kwa verbinden, ben al een paar keer uit de game gekeilt toen de server gemigrate werd.
4. Doordat de games zo snel volzitten kan je slecht met je mates samenspelen.

Over de maps, ik vind elke map echt supervet.. en ze hebben nu ook de moeite genomen om ze allemaal groot te maken!
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:13:
Ik heb de texture quality op extra staan. Je kan kiezen tussen low, medium (normal), high en extra. De eerste spreken voor zich, maar iemand een idee wat extra inhoud?
Ik denk dat gewoon dat dit High is met Extra details en dergelijke. Max particals en die dingetjes :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dakreal op 11-11-2009 10:15 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Griffin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:06:
[...]

Ik heb ook wel eens hier en daar wat lag gehad maar toen had iedereen het. Verder let ik niet echt op mijn geheugen verbruik icm ping om te kijken of ik de host ben of niet. Misschien wel handig om dit voortaan aan te geven tijdens migratie proces
Heel vaak zie ik niet eens een migratie scherm omdat er wordt geswitched in de lobby, ik zal kijken of ik daar mijn voorkeur kan opgeven om niet te hosten.
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:07:
[...]

Mijn FPS zit op 60/90 met allex max, hij stottert gewoon wat, maar ik zie dan niet echt dat me FPS een drop maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf nog geen MP gedaan, maar wel SP missions.
Moet zeggen dat ik het wel vet vind, maar ik word altijd misselijk van SP shooters lol..
Doom3 en Cod4 SP enz had ik het ook steeds... Misschien maar eens gamen met reistabletten :D

Zag al dat er toch wel wat mensen zich toe hebben gevoegd aan de group op steam.
Moeten maar eens keer iets organiseren samen. Nieuwe trucjes leren, want speel zelf altijd met dezelfde mensen CoD.

Pc gamers join : Modern Warfare 2 Group GoT

[ Voor 10% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-11-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Floris-K schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:16:
Heb zelf nog geen MP gedaan, maar wel SP missions.
Moet zeggen dat ik het wel vet vind, maar ik word altijd misselijk van SP shooters lol..
Doom3 en Cod4 SP enz had ik het ook steeds... Misschien maar eens gamen met reistabletten :D

Zag al dat er toch wel wat mensen zich toe hebben gevoegd aan de group op steam.
Moeten maar eens keer iets organiseren samen. Nieuwe trucjes leren, want speel zelf altijd met dezelfde mensen CoD.

Pc gamers join : Modern Warfare 2 Group GoT
Ik zoek ook nog wat leuke mensen om mee te knallen :) Hoe heet die groep op Steam, dan join ik ook ? Mijn username op steam is "dimby" dus je kunt me altijd toevoegen als vriend oid ;)

EDIT: Je hebt de groep al toegevoegd aan je post zie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dimby op 11-11-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk krijg ik vandaag eindelijk mijn exemplaar van MW2 binnen.
Stond 09-11-09 al op verzonden bij GCshop, gisteren niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Vraagje: kan een PC speler tegen zijn XBOX360 vrienden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deef_ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:21:
Vraagje: kan een PC speler tegen zijn XBOX360 vrienden spelen?
nee

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox360 Party chat wordt alleen afgekapt bij team deathmatch? Gisteren snel 1 veldje multiplayer teamdeathmatch gekeken, werd meteen partychat afgekapt...Is wel minder, da's nou net het mooie van xbox :( Hadden ze dan alleen bij hardcore moeten doen ofzo. Domper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

Timocos schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:26:
[...]

Kun je nu in splitscreen-offline ook echt je eigen wapens kiezen? Dus die je in multiplayer ook hebt? Vond dat zo jammer dat dat niet in 1 zat.
Alles is te customizen in Splitscreen mode!
Zelf het levelen is mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Laatst online: 17:21
Zijn er al mensen die in hun eventviewer hebben gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F%$KING STEAM!!

Gisteren met mijn vaste game maten MW2 geprobeerd te installeren, Nou dat viel niet mee! :(
Eerst zei steam dat het nog geen 10 November was en dat ik de game daarom nog niet kon installeren!!
Daarna in bios datum gechecked en dit was allemaal in orde!
Toen hij eenmaal met installeren begon toen wilde steam de games gaan downloaden!!!
Ik zeg WHAAT? Het schijfje met de game zat er gewoon in!!! :(
Vervolgens alles uitgezet en de REinstall optie gekozen en toen deed hij het pas....
Mijn maat is van 20:00 tot 23:30 bezig geweest met installeren maar toen hij naar huis ging stond MW2 er nog steeds niet op!! :(
Hij bleef maar hangen op de preinstall en hij had nog steeds niet aangegeven dat hij daadwerkelijk iets van het schijfje af pakte....
Nou die gast baalt hoor en hij was gisteren in staat om zijn pc door de raam te gooien!

Mijn probleem was precies het zelfde bij mijn broer.
Dat kan toch geen toeval zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:13
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:59:
[...]

Het probleem met Forza is opgelost voor zover ik nog online heb gespeeld.

En MW2 geeft aan dat ik een Open NAT heb, maar zodra ik iemand wil joinen zegt het hij dat het niet kan.
Dit kan je oplossen door je vriend te verwijderen uit je vriendenlijst en hem dan opnieuw aan te melden. heb ik gisteren ook gedaan en toen werkte het opeens wel.

Kan nu alleen niet op playstation network komen, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Is het spel gekocht via steam?
Want dit blijkt nog wel eens problemen te geven om 1 of andere reden. Ik heb zondag steam geinstalleerd (om zo ervoor te zorgen dat dit gister niet hoefde) en gister vanaf dvd geinstalleerd en dit werkte perfect.

Wat je ook kan proberen, want dat heb ik gedaan, is steam NIET opstarten en zorgen dat de setup dit doet.

na de installatie gaat steam het spel wel updaten. wat er geupdate wordt weet ik niet, dat duurde ong 1 minuut bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Poorten die open moeten bij PS3 zijn toch gewoon:
TCP: 80, 443, 5223 UDP: 3478, 3479, 3658

(is standaard toch bij alle games?)

[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 11-11-2009 10:55 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.