Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

even over de discussie dat je als speler met weinig uren heel erg achter loopt tegenover de "pro's"
In cod4 was dat niet zo en ik vermoed eigenlijk dat het hier ook niet zo zal zijn. De start guns zijn altijd al prima geweest, ik liep in cod4 op lvl55 ook met m'n mp5je rond omdat dat ding gewoon fijn schiet. En als je er een paar kills mee maakt krijg je er nog een mooie red dot scope op ook.

Oh en de copycat perk is ook al zeer snel beschikbaar. Kan je de outfit van degene die jouw overhoop schiet overnemen. Hoef je dus geen hoog lvl te zijn voor een mooie gun.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Weet iemand trouwens waarom het zo is dat er allemaal geld rondvliegt als je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:05:
[...]

Sorry hoor, het feit dat je dit opzoekt en vervolgens gaat zitten emmeren op het spel zegt meer over jou dan over het "bagger" spel wat jij omschrijft.

Edit: en ook nog dat plaatje hosten op je eigen server lol!
Het lijkt mij dat hij dat plaatje op zn eigen server host zodat mensen niet de website van de cheats kunnen achterhalen. Denk eerst eens na voordat je mensen gaat uitlachen :O

Verder is het wel degelijk relevant aangezien IW eerst gemeld had dat het ontbreken van dedicated servers voor een vemindering van het aantal cheaters zou zorgen. Het tegendeel is nu bewezen, niet dat ik anders had verwacht maar goed. Nu zitten mensen dus met VAC proof hacks en 0 opties om de cheaters te kicken. Volledig terechte kritiek aan het adres van IW dus.

[ Voor 11% gewijzigd door RaCio op 11-11-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dorest0rm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:19:
Weet iemand trouwens waarom het zo is dat er allemaal geld rondvliegt als je dood gaat?
Ja dit klopt, vind ik wel grappig :p jammer dat je ze niet op kunt rapen :(

Ik denk gewoon omdat het kan!
RaCio schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:20:
[...]

Het lijkt mij dat hij dat plaatje op zn eigen server host zodat mensen niet de website van de cheats kunnen achterhalen. Denk eerst eens na voordat je mensen gaat uitlachen :O

Verder is het wel degelijk relevant aangezien IW eerst gemeld had dat het ontbreken van dedicated servers voor een vemindering van het aantal cheaters zou zorgen. Het tegendeel is nu bewezen, niet dat ik anders had verwacht maar goed. Nu zitten mensen dus met VAC proof hacks en 0 opties om de cheaters te kicken.
Eum.. hebben we al gezien wat er gebeurt met dergelijke cheatertjes? Nee.. geef het eerst is de kans voordat je het afkraakt. Ik ben tot nu toe nog geen cheaters tegen gekomen.

[ Voor 60% gewijzigd door Dakreal op 11-11-2009 15:24 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Net een paar potjes CTF gespeeld, erg veel fun is dat :P Ik raak de singleplayer haast niet aan, mp is te verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

BP_LOZ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:12:
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met online spelen op de PS3?
Ik en een paar bekenden kunnen momenteel niet online komen.

In het scherm "Online status" kom ik er niet door.
Hier het zelfde, Net prima zitten gamen wissel ik van acount (huisgenoot) kom ik niet meer online. Hoop dat dit niet te lang gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

mobygo76 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:09:
Even snel mijn mening. Ik heb de 360 versie(sghannibal) en ik vind het overweldigend! Vooral het geluid is fantastisch. Zelf heb ik alleen nog maar de MP gespeeld en vind deze erg sterk. Het valt me wel op dat wanneer de 2 teams niet gelijkwaardig zijn, de game door de streaks eindigt in een bommenreeks. Zelf speel ik alleen Team Deathmatch. En een aantal potjes waren wel erg snel afgelopen op deze manier. Ook valt het me op dat wanneer mensen uit de game stappen deze niet snel worden vervangen. Een paar keer speelde we met 6 tegen 2. Hopelijk komt hier nog een patch.
Gewoon autobalance in bouwen. Dat werkt ook in MW1 dus zou hier ook mogelijk moeten zijn want het heeft niets te maken met dedi servers.
Over care packages. Erg irritant als iemand anders jouw care package pakt. Wat een zielige kinderen zijn dat zeg! Ook heb ik wel es een package te ver in een hoek gegooid waardoor deze buiten de map viel.
Ik vind dat als andere mensen jouw care package pakken niet zielig. Meestal komt het namelijk het team te goeden, je mist alleen wat punten als care package aanvrager.
Het wordt pas klote als de vijand de package pakt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
zijn er meer mensen die moeite hebben met online gaan op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Er zijn alweer genoeg hacks te vinden zo te zien...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5MdSwgKtSYg&feature=player_embedded]

Erg jammer.

[ Voor 36% gewijzigd door Megamind op 11-11-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik kom niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
ik ook niet hij blijft hangen op fetchin playlist :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Megamind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:26:

[video]

Erg jammer.
"want to be the best player" Lal.. als je dat wilt zijn dan gebruik je juist geen hacks :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:22:
[...]

Eum.. hebben we al gezien wat er gebeurt met dergelijke cheatertjes? Nee.. geef het eerst is de kans voordat je het afkraakt. Ik ben tot nu toe nog geen cheaters tegen gekomen.
Met die cheaters gebeurt er hetzelfde als in andere VAC games. Niks
Als je mn post op de pagina hiervoor had gelezen zou je weten dat het dezelfde hack is die voor andere HL2 engine spellen bestaat. Die hack wordt niet gedetecteerd door VAC. Je kunt de cheaters ook niet kicken en er zijn geen admins.

Verder vrij logisch dat er 1 dag na de release nog geen cheaters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

HyperioN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:37:
[...]

Jup, de PC-gamers zouden alle console-gamers vierkant ownen 8) :>
De console versies ondersteunen niet een muis toch (zoals UT3 wel deed)? Dan is het niet geheel eerlijk natuurlijk, zij zijn gehandicapt in hun controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Sendar schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:10:
Andere mensen met een tele2 modem, die wel special ops met 2 personen kan doen? Ik krijg het niet voor elkaar :(
Ik heb tele2. Staat bij jou NAT op strict? Als jullie dat beiden hebben zal niemand als 'server' kunnen functioneren denk ik, vandaar het probleem. Bij mijn tele2 heb ik mijn Xbox op DMZ ingesteld. Dat is op de PC minder handig, maar misschien wel tijdelijk om even te testen of het dan wel werkt. Als het dan namelijk wel werkt heb je toch iets niet goed gedaan met het port forwarden.

[small]SpoTs; dat topic waar jij naar wijst is een PC problemen topic, dit probleem is over NAT, en dus van toepassing op alle platformen.[small]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Als je online speelt staat er soms in beeld ''+blauw vlaggetje ofzo'' wat is dat ??

Verder ben ik nu druk bezig met de singleplayer, die echt geweldig is _/-\o_ Een en al actie. Vond eerst dat Rio level maar chaotisch, maar hoe verder ik erin kom, hoe toffer ik het eigenlijk vind om over daken te springen en veel close combat.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Timocos schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:36:
Als je online speelt staat er soms in beeld ''+blauw vlaggetje ofzo'' wat is dat ??
Laat me raden: je hebt de scavenger perk (zit in de allereerste klasse die je op lvl 1 kunt kiezen) ;)
Dat blauwe 'vlaggetje' (ik dacht dat het een vogel was: een gier) betekent dat je over een body loopt, en dus ammo voor je guns oppakt van je gedownde tegenstanders :)

[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-11-2009 15:41 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ze zeggen dat je even de update eraf moet gooien en daarna weer opnieuw erop moet zetten (PS3 versie). Dan zou het online gebeuren weer moeten werken.

(was te verwachten deze ongein, psn is echt vreselijk soms)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:39:
[...]

Laat me raden: je hebt de scavenger perk (zit in de allereerste klasse die je op lvl 1 kunt kiezen) ;)
Dat blauwe 'vlaggetje' (ik dacht dat het een vogel was: een gier) betekent dat je over een body loopt, en dus ammo voor je guns oppakt van je gedownde tegenstanders :)
Aaaah zo. Mja ben nu level 4 dus volgens mij zie ik dat vlaggetje al niet meer :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Laatst online: 12-10-2024
kaos- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:41:
Ze zeggen dat je even de update eraf moet gooien en daarna weer opnieuw erop moet zetten (PS3 versie). Dan zou het online gebeuren weer moeten werken.

(was te verwachten deze ongein, psn is echt vreselijk soms)
Nee, zojuist gedaan... Geen verschil. Ook Co-op mode werkt niet.
Er zit duidelijk iets niet goed in de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
BP_LOZ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:49:
[...]

Nee, zojuist gedaan... Geen verschil. Ook Co-op mode werkt niet.
Er zit duidelijk iets niet goed in de servers
Zelfde verhaal hiero.
Kwestie van wachten tot de servers weer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
rob1n schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:36:
[...]

Ik heb tele2. Staat bij jou NAT op strict? Als jullie dat beiden hebben zal niemand als 'server' kunnen functioneren denk ik, vandaar het probleem. Bij mijn tele2 heb ik mijn Xbox op DMZ ingesteld. Dat is op de PC minder handig, maar misschien wel tijdelijk om even te testen of het dan wel werkt. Als het dan namelijk wel werkt heb je toch iets niet goed gedaan met het port forwarden.

[small]SpoTs; dat topic waar jij naar wijst is een PC problemen topic, dit probleem is over NAT, en dus van toepassing op alle platformen.[small]
Dan moet hij dus een topic aanmaken in Spelerij en Problemen. Dit is een discussie topic.

Om toch even in te haken op het probleem. Ik heb zelf ook Tele2 en ook een Tele2 modem ding. Bij mij staat er niets aan kwa port forwarding en ik kan games hosten en joinen. (gisteren meerdere malen Spec Ops gehost en gespeelt met een maat van me). Wat degene moet doen die joint is het spel van te voren alvast opstarten en vervolgens pas jouw game hosten. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
CyberTijn schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:50:
[...]

Zelfde verhaal hiero.
Kwestie van wachten tot de servers weer beschikbaar zijn.
Heb ik eindelijk de tv kunnen veroveren van m'n vriendin |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

-Mach!- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:05:
Voor de PS3 gebruikers. Het is bekend dat het Party invite systeem niet werkt. Er is een tijdelijke oplossing hiervoor blijkbaar, ik heb het nog niet kunnen testen maar uit de reacties heb ik kunnen opmaken dat het probleem ligt aan het feit dat PSN account niet goed wordt geupdate. Hieronder een work-around;

------------------------------------------------------------------------------
What is the problem:
The problem isnt exactly in the game, its in PS Network, I have looked at my friends list sometime and i noticed that people there game info wasnt changing.(it was on the same match all the time at some friends)
Of course people arent playing the same level for 30 minutes, so i tried some other things to join a friend. After sometime i found a solution how i could come in someone else hes lobby.

Wher is the problem:
The problem hasnt to do with the game, but with PSN not keeping the accounts up to date, it seems. So I guess all IW can do is either change the invite system or try to contact PSN about this and hope they can do something about it.

How to join a friend:
If one friends goes to the main lobby and invites you, log out and in the network, then simply accept the invite. Now the network is up to date for the moment and gives you the chance to join your friend. This should do it as long as the other player waits until you join.
------------------------------------------------------------------------------

Vrijdag schijnt er een update/patch te komen voor de ps3 die dit probleem oplost.

http://www.examiner.com/x-6894-SF-Conso ... ve-for-PS3
Om nog maar eens te quoten aangezien het topic zo hard gaat. Je moet dus het volgende doen.

* 1 persoon geeft invite.
* andere persoon(en) krijgen de invite
* Al deze personen loggen uit van PSN
* Daarna loggen al deze personen weer in PSN
* Daarna op "Join" klikken van het binnen gekomen berichtje

Met deze "Walk-Around" zou het moeten werken totdat a.s. vrijdag de patch uit moet komen die dit gaat verhelpen.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
360 werkt hier gelukkig prima :) Toch zo'n 2.500.000 unieke spelers al gespeeld online.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
PWM schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:55:
360 werkt hier gelukkig prima :) Toch zo'n 2.500.000 unieke spelers al gespeeld online.,
Ja maar wij betalen ook voor ons netwerk ;) sorry kon het niet laten. Maandagnacht hoorde ik ook weer van die kreten. "Koop toch een ps3, die gaat niet kapot en je hoeft niet te betalen voor online".

Nou weet ik niet of het aan IW ligt of aan PSN.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

heb ik trouwens ergens iets gemist, ik was namelijk in de veronderstelling dat er een IWNet leaderboard zou komen. Is dit er nu wel of niet voor de PC, en zo ja waar kan ik het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Wie heeft COD 6 ontvangen van cDWOw? Ik heb namelijk hekel aan wachten!!! Ik wil nu ook eens spelen zoals jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
goosche schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:00:
Wie heeft COD 6 ontvangen van cDWOw? Ik heb namelijk hekel aan wachten!!! Ik wil nu ook eens spelen zoals jullie.
Wij (PS3) kunnen ook niet spelen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Daar is dit topic niet voor zulke meldingen, dan had je hem trouwens gewoon in een winkel moeten halen.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat mijn account niet weg is door deze (overbelaste)server op het Playstation Network..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:57:
[...]

Ja maar wij betalen ook voor ons netwerk ;) sorry kon het niet laten. Maandagnacht hoorde ik ook weer van die kreten. "Koop toch een ps3, die gaat niet kapot en je hoeft niet te betalen voor online".

Nou weet ik niet of het aan IW ligt of aan PSN.
Het ligt aan PSN, maar zoals al gezegd: vrijdag is dit d.m.v. een patch verholpen, en kunnen we zonder problemen "gratis" online knallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:21
Hoeveel mensen spelen er hier met een headset (PC)? Heeft het veel zin om zo'n ding te halen of praat ik dan in mezelf?

Net even met een mede GoT'er Spec Ops gespeeld... super cool! Kunnen we ons hier op GoT niet allemaal [GOT]JeNaam noemen? Dan is iedereen makkelijker te herkenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is 6 nog niet uit. Misschien bedoel je Modern Warfare 2?

Verder zijn dit soort reacties niet (meer) wenselijk in dit topic. Dus je kan beter even CDWOW mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Patch 1.02 voor ps3 is online! :) MP werkt echter nog steeds niet =\

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

GerardHenninger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:03:
Hoeveel mensen spelen er hier met een headset (PC)? Heeft het veel zin om zo'n ding te halen of praat ik dan in mezelf?

Net even met een mede GoT'er Spec Ops gespeeld... super cool! Kunnen we ons hier op GoT niet allemaal [GOT]JeNaam noemen? Dan is iedereen makkelijker te herkenen ;)
Bedoel je zoiets:
monnick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:02:
[...]

Het ligt aan PSN, maar zoals al gezegd: vrijdag is dit d.m.v. een patch verholpen, en kunnen we zonder problemen "gratis" online knallen. :+
VRIJDAG PAS? Ik heb extra donderdag vrij gepakt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik weet niet zeker of ik het spel vandaag al kan spelen, maar mijn steam naam is caffran, dus als ik toe kan worden gevoegd aan het rijtje in de TS, graag! :D

PS. Spel binnen via gcshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Trouwens in de begin page van dit topic hadden de mensen het over downloaden van deze game...maar uhm als je m download kan je toch niet online spelen??? Of nu zonder die dedicated servers wel? Ik wacht nog steeds op mn pre-order verdomme :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
EvEs0r schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:05:
Patch 1.02 voor ps3 is online! :) MP werkt echter nog steeds niet =\
Wat is er in godesnaam gepatched dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Megamind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:26:

[video]

Erg jammer.
Tja xbox 360 of ps3 versie halen, heb je geen last van cheaters.

Je moet overigens wel betalen voor die hacks.

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 11-11-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
BP_LOZ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:13:
[...]

Wat is er in godesnaam gepatched dan?
Trophies werken niet goed met 1.01. hopelijk hebben ze dat gefixed

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 11-11-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon met de 1.01 patch nog wel online komen alleen nu dus ook niet meer (ps3 versie). Nu heb je dus geen trophy support meer en geen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
PacinoAllstars schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:14:
[...]

Tja xbox 360 of ps3 versie halen, heb je geen last van cheaters.

Je moet overigens wel betalen voor die hacks.
Allemaal heel leuk :) maar eum, ik vind de besturing voor fps op consoles echt om te huilen :p Dus dat is voor mij sowieso geen optie. Daarnaast zet mijn pc mooiere graphics neer dan een Xbox op PS3. Dus die keuze is snel gemaakt dan. Zeker bij FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:19:
[...]

Allemaal heel leuk :) maar eum, ik vind de besturing voor fps op consoles echt om te huilen :p Dus dat is voor mij sowieso geen optie. Daarnaast zet mijn pc mooiere graphics neer dan een Xbox op PS3. Dus die keuze is snel gemaakt dan. Zeker bij FPS.
Bij de console heeft iedereen dezelfde hardware dus ook dezelfde controller. (behalve mensen met een FragFX) Daarnaast is het gewoon wennen, ik heb killzone 2 en cod waw gespeeld op de PS3 en knal nu gewoon door de levels heen, ook met cod mw2. De besturing is vaak niet het punt waarop je wordt gekilled. Vraag me af hoevaak je een FPS op een console hebt gespeeld?

De graphics zien er overigens gewoon goed uit op de PS3, natuurlijk zal het er op een high end pc nog beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Hallo hallo wie heeft zin in een potje CO OPS op de PC. Moet dat alleen nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:04:
[...]

Volgens mij is 6 nog niet uit. Misschien bedoel je Modern Warfare 2?

Verder zijn dit soort reacties niet (meer) wenselijk in dit topic. Dus je kan beter even CDWOW mailen.
Misschien is die wel uit :')
1: Call of duty
2: Call of duty 2
3: Call of duty 3
4: Call of duty: Modern Warfare
5: Call of duty: World at War
6: Call of duty: Modern Warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:19:
[...]

Sorry dat ik er steeds over begin hoor, maar er zijn ook mouse-based controllers beschikbaar voor consoles!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dj-sannieboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:22:
[...]

Bij de console heeft iedereen dezelfde hardware dus ook dezelfde controller. (behalve mensen met een FragFX) Daarnaast is het gewoon wennen, ik heb killzone 2 en cod waw gespeeld op de PS3 en knal nu gewoon door de levels heen, ook met cod mw2. De besturing is vaak niet het punt waarop je wordt gekilled. Vraag me af hoevaak je een FPS op een console hebt gespeeld?

De graphics zien er overigens gewoon goed uit op de PS3, natuurlijk zal het er op een high end pc nog beter uitzien.
Heb verscheidene shooters gespeeld op console ( Xbox 360 ), maar de besturing ligt me gewoon voor geen meter :) geen enkele controller komt in de buurt van de precisie die mijn 4000 dpi muis neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pranger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:26:
[...]

Modern Warfare 2 is een aparte CoD serie geworden. Dit is besloten na de CoD4 launch overigens, vandaar de inconsistentie. De opvolger van World at War zal CoD6 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pranger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:26:
[...]

Wellicht begreep je mijn sarcasme niet, maar op mijn doosjes staat geen Call of Duty 6 hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Bron? Want bij MW2 zit nog zeker wel het Voorvoegsel CoD
bram1984 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:29:
[...]

Wellicht begreep je mijn sarcasme niet, maar op mijn doosjes staat geen Call of Duty 6 hoor. 8)7
Op Modern warfare staat ook geen CoD4
En op WaW staat ook geen CoD5

Het is gewoon een algemene benaming voor het spel (alhoewel MW2 beter klinkt dan CoD6)

[ Voor 77% gewijzigd door Pranger op 11-11-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Heej jammer dat er nu al hacks zijn voor de pc versies.

ik heb een ps3 en wil hem toch wel gaan halen mischien dadelijk nog als ik me niet meer in kan houden :D.
maar begirjp ik goed dat er maximaal 16 players in een server kunnnen?
dat vind ik wel erg weinig:< geld dit ook voor de ps3?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ook voor consoles zijn er goed verkrijgbare cheats tegenwoordig (paar dagen geleden nog langs geweest in een MW2 topic). Maar voor PC nog wel meer inderdaad.

En als je gewoon objectief kijkt is een muis altijd beter dan een controller. Je controller stickje heeft ongeveer 1cm ruimte om te bewegen, muis zon 10cm. Dus of je kan nauwkeuriger zijn met muis of veel sneller grote bewegingen maken, in de praktijk beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pranger schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:30:
Bron? Want bij MW2 zit nog zeker wel het Voorvoegsel CoD

[...]

Op Modern warfare staat ook geen CoD4
En op WaW staat ook geen CoD5

Het is gewoon een algemene benaming voor het spel (alhoewel MW2 beter klinkt dan CoD6)
Op mijn Modern Warfare 1 doosje staat wel degelijk CoD4 :) In mijn WaW boekje staat ook CoD5 genoemd.

Zal de bron er even bijzoeken dat ze MW uit de reguliere serie hebben getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
9v9 = 18 spelers
Dat geldt voor alle platformen.
De opvolger van World at War zal CoD6 zijn.
Volgens welke logica is dat dan? Als je zegt dat Modern Warfare eigenlijk niet COD4 was, zou de volgende die niet door IW is gemaakt de vijfde moeten worden, toch?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Griffin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:23:

Ik vind dat als andere mensen jouw care package pakken niet zielig. Meestal komt het namelijk het team te goeden, je mist alleen wat punten als care package aanvrager.
Het wordt pas klote als de vijand de package pakt :P.
Als ik dood ga prima, maar als ik er bij sta en iemand anders rent erop af, dan vind ik het gewoon sneu. Daar kan ik niet bij. Komt het spel niet ten goede en zorgt voor hoge irritatie bij. Das toch mijn streak, niet de zijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IW wilde eigenlijk geen CoD gebruiken, je ziet het ook nergens in het spel zelf.
De enige reden dat er CoD op het doosje staat is vanwege de merkbekendheid. Dus activivsion (uitgever) heeft CoD op het doosje gezet vanwege de extra verkopen die ze ermee hopen te halen.

edit: Boekje zegt ook gewoon MW2 en niet CoD:MW2

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:53
Net de singleplayer in veteran uitgespeeld, een woord Gaaf !! :D
Vond hem wel een stuk makkelijker als MW, maar zal wel liggen aan het respawnen van vijanden eruit gehaald is, tevens is dit een dik plus punt.

Specops _/-\o_

En maar is even met live online gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Hoe bevalt het op de ps3 met max 18 players?
heb je daar nog wel het chaos gevoel ? van echte intense gevechten? tov cod4

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh kan weer online spelen. na 10x proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:58
Jammer dat er geen console (~) functie in zit, heb toch het gevoel dat een extern programma minder accuraat is dan de optie "cg_drawFPS 1" in het spel zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:39:
Jeuh kan weer online spelen. na 10x proberen :P
Op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:28:
[...]

Heb verscheidene shooters gespeeld op console ( Xbox 360 ), maar de besturing ligt me gewoon voor geen meter :) geen enkele controller komt in de buurt van de precisie die mijn 4000 dpi muis neerzet.
Het is dan ook geen simulation game waar je echte precisie voor nodig hebt. Persoonlijk vind ik de besturing erg goed op de PS3, neemt niet weg dat het op de PC beter is. (indien je een goed toetsenbord en muis hebt)

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 11-11-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Dj-sannieboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:22:
[...]

Daarnaast is het gewoon wennen, ik heb killzone 2 en cod waw gespeeld op de PS3 en knal nu gewoon door de levels heen, ook met cod mw2. De besturing is vaak niet het punt waarop je wordt gekilled. Vraag me af hoevaak je een FPS op een console hebt gespeeld?
Het probleem met shooters spelen op de console is dat je voor snel draaien een hele hoge gevoeligheid in moet stellen, maar om nauwkeurig te kunnen richten moet de gevoeligheid veel lager zijn. Dat gaat niet samen en maakt het voor mij volstrekt onspeelbaar met een gamepad. Of kan dat ook anders?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

anathema schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:50:
[...]

Het probleem met shooters spelen op de console is dat je voor snel draaien een hele hoge gevoeligheid in moet stellen, maar om nauwkeurig te kunnen richten moet de gevoeligheid veel lager zijn. Dat gaat niet samen en maakt het voor mij volstrekt onspeelbaar met een gamepad. Of kan dat ook anders?
Voor snel draaien is het inderdaad handig om de gevoeligheid op hoog in te stellen, voor precies richten weer op laag. Daarom staat deze standaard op medium. Onspeelbaar is het zeker niet, je kunt prima richten en ook headsots maken, ik vind het dus erg goed speelbaar. Ook het omdraaien gaat prima, uiteraard minder snel dan met een goede muis. (hoewel je in het echt in zo'n uitrusting ook niet binnen no-time bent omgedraait.

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 11-11-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic een beetje ik heb al 2 diepe krassen om op me schijf van mw 2 dit na slechts +- 4 uurtjes spelen. Net met microsoft gebeld en daar hoorde ik dat er al veel meer klachten waren gekomen. De rest van me games hebben zover nagekeken niet zulke diepe krassen en daarbij krijg ik nooit een fout melding van uw schijf is onleesbaar. Iemand een idee of activision een andere Kwaliteit schijf heeft gebruikt? of zijn er mensen die het zelfe probleem hebben?

Btw microsoft zegt dat ik activision moet bellen voor een vervangend schijfje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:52:
[...]

Voor snel draaien is het inderdaad handig om de gevoeligheid op hoog in te stellen, voor precies richten weer op laag. Daarom staat deze standaard op medium. Onspeelbaar is het zeker niet, je kunt prima richten en ook headsots maken, ik vind het dus erg goed speelbaar. Ook het omdraaien gaat prima, uiteraard minder snel dan met een goede muis. (hoewel je in het echt in zo'n uitrusting ook niet binnen no-time bent omgedraait.
Maar hoezo geeft dit een voldoening wetend dat aim-assistjpu helpt om te richten >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mijn ervaring is dat het per shooter heel erg verschilt hoe snel je wil en kan draaien. Daarnaast ben ik van mening dat wanneer je een hoop verschillende shooters (Killzone, Battlefield, Call of Duty, Operation Flashpoint, etc etc) hebt gespeeld je jezelf veel snellere aanpast aan de controls van een nieuwe/andere shooter.

Uiteindelijk spelen shooters op de PC ook niet allemaal hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Iemand van jullie COD: MW 3 al gezien?

http://bashandslash.com/i...ask=view&id=792&Itemid=78

:+

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:52:
[...]

Ik moet zeggen dat ik niet zo heel snel van achter verrast wordt. daar heb je surround sound voor! ;) Ik vind precies richten dus wel belangrijker dan snel draaien. Maar ja, ik game op de pc, is toch anders! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Komt iemand met PS3 nu wel in de multiplayer? Blijft staan op "Connecting to matchmaking server"

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
anathema schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:50:
[...]

Dat is met een muis niet anders hoor. :) Alleen kun je op een muis nog een rare zwiep maken dat je alsnog omdraait. Maarja je weet gewoon niet hoe het is tot je het eens een keer geprobeerd hebt. Toen ik nog CS speelde zweerde ik ook bij toetsenbord en muis, maar toch speel ik nu op een console, en ja het is anders, maar niet per definitie slechter of onspeelbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door SCIxX op 11-11-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Vince22 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:04:
Komt iemand met PS3 nu wel in de multiplayer? Blijft staan op "Connecting to matchmaking server"
Bij mij hangt ie op fetching player data ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Vince22 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:04:
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SCIxX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:06:
[...]

Dat is met een muis niet anders hoor. :) Alleen kun je op een muis nog een rare zwiep maken dat je alsnog omdraait. Maarja je weet gewoon niet hoe het is tot je het eens een keer geprobeerd hebt. Toen ik nog CS speelde zweerde ik ook bij toetsenbord en muis, maar toch speel ik nu op een console, en ja het is anders, maar niet per definitie slechter of onspeelbaar.
Wat ik zelf aangaf, is dat ik gewoon niet overweg kan met zo een controller. Ten opzichte van een muis en keyboard vind ik het maar erg jammertjes :p

Daarnaast zijn er genoeg mensen die zweren op een console en dat veel prettiger vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Feit dat er voor de PS3 geen apart probleemtopic is betekend niet dat de problemen hier kunnen. Open in Spielerij - Problemen & Vragen een topic voor je problemen, dit topic gaat over het spel zelf, niet de rompslomp er omheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TheZeroorez schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:18:
[mbr]Feit dat er voor de PS3 geen apart probleemtopic is betekend niet dat de problemen hier kunnen. Open in Spielerij - Problemen & Vragen een topic voor je problemen, dit topic gaat over het spel zelf, niet de rompslomp er omheen :)[/mbr]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Damn net ging het echt ff lekker

steeds k/d van boven de 2 en naar de 3 en verder. Had op favela zelfs een nuke kunnen launchen als ik hem had in de killstreaks
had killstreak van 30.

Heb ook weer geleerd hoe ik mijn sentry guns maximaal kan laten zijn. Zorgen dat je er 2 hebt en ze elkaar dan laten coveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

Hogader schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:27:
Damn net ging het echt ff lekker

steeds k/d van boven de 2 en naar de 3 en verder. Had op favela zelfs een nuke kunnen launchen als ik hem had in de killstreaks
had killstreak van 30.

Heb ook weer geleerd hoe ik mijn sentry guns maximaal kan laten zijn. Zorgen dat je er 2 hebt en ze elkaar dan laten coveren
Een killstreak van 30 8)
de potjes die ik gisteren gespeeld had kwam ik echt niet ver hoor, had een negatieve kill/death ratio...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Vandaag toch mijn bestelling mogen ontvangen van MW2.

Heb het zonder problemen (tegen mijn verwachting in, gezien alle verhalen) het spel kunnen installeren en het draait gewoon goed.

(Singleplayer)
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk weer ben. Heerlijk hoe ze je in het begin al lekker in het sfeertje kunnen krijgen.

Vooralsnog erg positief :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
Heb nu een uur gespeeld en kan niets anders zeggen dan supertof spel!!

Zoo gaaf. Carepackage is beetje apart (wist ff niet wat ik ermee moest) maar het is zoo cool. Ben inmiddels level 10.

Singleplayer heb ik btw compleet uitgespeeld. Deze vind ik ook erg goed. Vooral de dingen van het rijden van voertuigen is cool gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

BootVluchteling schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:39:
Heb nu een uur gespeeld en kan niets anders zeggen dan supertof spel!!

Zoo gaaf. Carepackage is beetje apart (wist ff niet wat ik ermee moest) maar het is zoo cool. Ben inmiddels level 10.

Singleplayer heb ik btw compleet uitgespeeld. Deze vind ik ook erg goed. Vooral de dingen van het rijden van voertuigen is cool gedaan.
Je hebt een uur gespeeld en SP uitgespeeld? Lijkt me een beetje sterk...

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

Ik denk dat hij de multiplayer bedoelt, gezien zijn opmerking over de carepackage.

[ Voor 35% gewijzigd door Sargan op 11-11-2009 17:52 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 13-09 23:20
Sjongejonge, ik schiet niet op (;)) Al een uur (of anderhalf) aan het spelen, level 4. Ik ben waarschijnlijk ook te onvoorzichtig ofzo, want ik heb de meeste deaths wel steeds op m'n naam staan... Wat doe ik fout?

[ Voor 4% gewijzigd door RetroTycoon op 11-11-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
xp7amrkr schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:48:
[...]

Je hebt een uur gespeeld en SP uitgespeeld? Lijkt me een beetje sterk...
Sargan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:50:
Ik denk dat hij de multiplayer bedoelt, gezien zijn opmerking over de carepackage.
Dat dus. Sorry, ik was onduidelijk.

Heb iig een uur of 5-6 gedaan (gokje) over de SP, en nu een uur de MP. Al heb ik het idee dat een 30 killstreak practisch onmogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Lol en we zijn 2 dagen verder en 60 pagina's....

Schaam jullie zo spammen hehe.

Heb ik nog iets belangrijks gemist kwa tools enz om spec ops toch mogelijk te maken met iemand anders enz of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat:

Als mijn broertje en ik allebei MW2 willen spelen met (logisch...) allebei een ander steam-account, dit niet kan om dat ik met 1 product key maar 1 steam account kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

SCIxX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:06:
[...]

Een muis kan je met veel meer precisie bewegen over zo'n 3-5 cm, en als je dan snel moet draaien oid is het ook geen probleem je muis in een klap 10cm opzij te duwen ofzo.
Dat is een beperking die je hebt met de controller. Ik zie ook vaak van die zogenaamde "pro's" op consoles die dan COD4 of Halo ofzo spelen en de manier hoe ze rondkijken enzo erger ik me kapot aan. Je merkt gewoon dat ze sterk worden beperkt door de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muis toetsenbord icm een PC (high end in dit geval)is voor mij nog altijd het ultieme shooter gereedschap. Ik voel me gewoon beperkt met zo een controller in me handen, terwijl ik echt wel veel op consoles heb gespeeld.
Ieder zijn voorkeur, ik ken ook genoeg mensen die controller gewoon lekkerder vinden spelen. Het verhaal over wat beter is, is totaal niet van belang lijkt me. (relatief)

http://www.pu.nl/blogs/Mo...jullie_mening.aspx?id=502

Serieus wat hij over tweakers zegt? :o

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mag schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:05:
[...]

Een muis kan je met veel meer precisie bewegen over zo'n 3-5 cm, en als je dan snel moet draaien oid is het ook geen probleem je muis in een klap 10cm opzij te duwen ofzo.
Dat is een beperking die je hebt met de controller. Ik zie ook vaak van die zogenaamde "pro's" op consoles die dan COD4 of Halo ofzo spelen en de manier hoe ze rondkijken enzo erger ik me kapot aan. Je merkt gewoon dat ze sterk worden beperkt door de besturing.
Je kan in CoD6 je sensitivity flink omhoog schroeven, op het hoogste hoef je je pookje bijna niet aan te raken om je om te draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hoe moet je trouwens bij de PC versie een screenshot maken, ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

ReFresh F5 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:09:
[...]

Je kan in CoD6 je sensitivity flink omhoog schroeven, op het hoogste hoef je je pookje bijna niet aan te raken om je om te draaien :+
Ja maar hoe moet je dan zonder zoom iemand raken die ver weg is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 13-09 23:20
DJH schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:14:
Hoe moet je trouwens bij de PC versie een screenshot maken, ingame?
Gewoon op print screen drukken werkt, maar dan krijg je er maar een per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
PrtScn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Ja die knop ja ;) En dan kun je in Paint of Photoshop plakken, en voila je screenshot. Het is bevestigt door IW dat deze functie niet komt, ik zal zo even de bron zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Dimby schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:17:
Ja die knop ja ;) En dan kun je in Paint of Photoshop plakken, en voila je screenshot. Het is bevestigt door IW dat deze functie niet komt, ik zal zo even de bron zoeken.
Aha, ik geloof je zo ook wel hoor :P 1 per keer dus, omslachtig..

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of scroll lock + s voor een screenshot via xfire :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Heeft steam niet zon functie? Die van Xfire is inderdaad handiger ... dan kun je meerdere screenshots maken en als je het spel afsluit vraagt hij welke je wilt bewaren. Hetzelfde geldt voor filmpjes ;)

Je kunt me toevoegen op Xfire als vriend met het account: dimbydg

Edit: Kan het kloppen dat Xfire (nog) geen Mw2 support heeft, hij vind de game niet :S

[ Voor 28% gewijzigd door Dimby op 11-11-2009 18:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in SPV.

Er zijn wat problemen met MW2 op de PC. Heb jij daar last van? Post hier.