Met alle geruchten denk ik zelfs eerder dat de casual gamer de Xbox links zal laten liggen en eerder voor een andere console zal gaan. Verhoudingsgewijs zullen er dit jaar heel wat minder Xboxen uit de zak van de Sint komen en onder de kerstboom vandaan komen. Veel mensen die er totaal geen verstand van hebben (lees ouders die het verlanglijstje van hun kind afwerken) zullen geen Xbox kopen omdat ze gehoord hebben dat als je een kopie speelt hij kapot gemaakt zal worden door Microsoft. En daar vinden ze het net even een iets te duur cadeautje voor.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:13:
[...]
Nouja denk dat het sowieso afschrikwekkend werkt voor de meer casual gamers. Die zullen wanneer ze nu als xbox kopen eerder games legaal kopen dan om laten bouwen.
offtopic:
Ik was vroeger al bij met een G.I. Joe poppetje van 20 gulden... Tegenwoordig moet je met een complete console die 40 keer zo duur is aan komen zetten...
Ik was vroeger al bij met een G.I. Joe poppetje van 20 gulden... Tegenwoordig moet je met een complete console die 40 keer zo duur is aan komen zetten...
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25