Ja dat kan. Je achievements ben je niet kwijt. Alleen de achievements die je behaald hebt nadat je gebanned bent ben je kwijt.richardwassink schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:30:
Kan ik mijn hdd van mijn gabande xbox360 op haar xbox360 doen en dan gewoon dood leuk verder gamen zonder dat ik mijn achievments verlies?
Je gamesaves kan je ook nog gewoon blijven gebruiken, behalve degene die je geopend hebt nadat je gebanned bent. Deze zijn namelijk corrupt gemaakt.
Dat is volkomen onzin!Chooman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:49:
NIET DOEN!
Sorry dat ik het zo met hoofdletters neerzet maar, dit is vrijwel zeker een manier om je "legale xbox 360" te laten bannen. De xbox 360 wordt bijna zeker gebanned als je een hardeschijf waarop savegames van gekopieerde spellen op staan, gebruikt. Ikzelf had een week geleden een nieuwe xbox 360 .gekocht en was meteen gebanned nadat ik een oude harde schijf erop aan had gesloten met savegames van een oude xbox 360.
Vervolgens las ik inderdaad hier en daar speculaties dat inderdaad dit een mogelijk tot geband worden was.
Dus geen hardschijven van andere zomaar uitwisselen want mogelijk wordt je niet omgebouwde xbox gebannend.
Als je nieuwe Xbox ook gebanned is, dan is dat gewoon omdat je die ook omgebouwd hebt, en waarschijnlijk een spel er op gespeeld hebt die nog niet uit was (zoals Borderlands of COD:MW2), of omdat je gewoon een slecht gebrand spel er op gespeeld hebt.
MS zegt zelf dat je zonder problemen de harde schijf van je gebande console op je nieuwe kan hangen. Bel ze desnoods maar op om het na te vragen als je het niet geloofd.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25